Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 5385 ggr
[Kathja]1
3/1/13, 8:29 PM

Del 8 - Tacksamhetstråden

Tacksamhet är A och O om man vill må bra och ta kontroll över sitt liv. Här samlar vi allt, stort som smått, som vi är tacksamma över. Förra tråden hittar du här.

Annons:
Otroulig
3/2/13, 12:16 PM
#1

Idag känner jag mej tacksam för att jag känner mig så stor!! I ett känslo/ andligt perspektiv. Stor, oändlig faktisk:) och så trygg!!!! Tack för att jag får vara i denna känsla. Idag känns allt möjligt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
3/2/13, 1:57 PM
#2

Ah! Otroulig!!! Jag kanner ocksa att du ar STOR!! och TRYGG!

Trevligt for oss att fina du tillbringar tid har inne hos oss:)

Det ar saaa harligt namligen att kanna av denna trygga kansla fran nagon annan och kanna att den sprids vidare till oss alla!!!

SAAA TACK,,,,, till Otrouligt och alla andra ocksa:) som sprider massor av harliga vibbar till oss alla har inne!!!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Jofiel
3/2/13, 4:13 PM
#3

Idag är jag tacksam för att min syster kom och hälsade på, det var så länge sedan sist och vi hade riktigt trevligt. Sen är jag också tacksam för att livet känns så lätt att leva just nu  🙂

Tiana
3/2/13, 7:19 PM
#4

Tacksam för mina härliga föräldrar. Har tillbringat dagen med dem och det fyller mig med energi. Lika tacksam är jag att komma hem till mina katter och sambo, som dessutom ordnar maten ikväll.

MissInAction
3/2/13, 8:08 PM
#5

Är så tacksam att jag vågade gå på nördfika med tjejer från en grupp, som brukar ses då och då och fika och hitta på saker! Kände en sedan tidigare så vi gick dit tillsammans 🙂Var mycket trevligt! ♥
Geek Women Unite!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/2/13, 9:36 PM
#6

Miss I - Vad roligt det låter och vad bra att du vågade. 👍🤗

Själv är jag tacksam över energirycket jag fick idag, hej och hå vad jag har fått gjort en massa saker - men nu är jag trött och bara längtar efter att klockan ska bli elva så jag får gå och lägga mig.

Sedan är jag väldigt tacksam över mitt jobb, och att jag kan sitta med sådant jag tycker är roligt. I går läste jag en massa om tid idag har det varit om annan, och så har jag skrivit klart på min lilla kurs - nu ska det bara vara ett gäng som vill lyssna på mig oxå. Eller det känner jag var fel tanke…

Jag är glad att jag har skrivit den, jag är nöjd med vad jag har fått ihop och jag har haft roligt när jag gjorde det. Det skulle vara roligt att få förmedla det till andra men om inte är jag nöjd iaf, för jag har redan haft roligt när jag plitade ihop dem. Det kändes bättre.

Man ska ju göra som man lär, hi hi. 😎

Annons:
MissInAction
3/2/13, 9:56 PM
#7

#6
Jaa, är väldigt glad att jag vågade! 🙂 Ser fram emot fler nördträffar! Spelträffar, bio etc. Och bara tjejer!!

Får du inte lägga dig före klockan elva? 😮


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
3/2/13, 10:37 PM
#8

Nej, inte när jag jobbar. Då har jag "sov-tid" mellan kl.23 och kl.07. 😴 Annars är det bara jobba, jobba, jobba som gäller. 🤦‍♂️

MissInAction
3/3/13, 12:40 AM
#9

Jaaa såklart, du jobbar. Tänkte inte på det 😊
Hoppas du sover gott just nu då! 🙂 ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
3/8/13, 4:16 PM
#10

Är fantastiskt tacksam över alla mina vänner som tycker om mig och hejar på mig. Jag känner mej oerhört älskad!! TACK!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/8/13, 5:55 PM
#11

Jag är så fantastiskt tacksam över mitt liv och över att jag denna veckan har fått bekräftat att jag trots vad som händer numer är en hejare på att må gott. 😃

Otroulig
3/8/13, 6:11 PM
#12

Lyssnade igår på ett A-H klipp, hur uttryckte dom det nu?? Typ den allra viktigaste manifesteringen!! Hur man mår NU och NU och NU❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/8/13, 6:18 PM
#13

👍

Annons:
MissInAction
3/8/13, 7:48 PM
#14

Jag är så suuuuupertacksam för att jag hittat tillbaka till träningen och att det finns så mycket roligt att välja på! 😃❤️


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
3/8/13, 9:55 PM
#15

Ar tacksam for annu en harlig vardag! Harligt med arstider, och forandringar!!! Och sa ar jag tacksam for mitt morgonkaffe!!! Och tacksam for alla er har inne!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/10/13, 12:07 PM
#16

Åhh ❤️❤️ det är så fantastiskt när man får den där glimten och insikten och känslan….Att ALLT verkligen är som det ska.

Här är jag just nu i soffan, lagom sjuk, för en speciell orsak. Vad det nu är vet jag inte. Kanske att något gammalt håller på att brännas bort.

Känner en oerhörd kärlek till allt och alla i alla fall.💋💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/10/13, 12:29 PM
#17

Och visst är det underbart hur fort man hittar tillbaka till den där känslan nu för tiden! 😎

Otroulig
3/10/13, 1:10 PM
#18

Mmmm❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/17/13, 6:51 PM
#19

Idag är jag tacksam över många givande samtal med min älskade man. Jag är tacksam över att vi har en plan, över att han har hittat sitt Go igen. Jag är tacksam över våra vänner, över min underbara dotter som nästan på varje dag ringer och bubblar på om sin dag eller något hon har tänkt på. Tack! ❤️

Jag är oxå tacksam över min tro, över att jag vet att allt är som det ska vara och att livet bara blir bättre och bättre. Tack! ❤️

Håbe
3/20/13, 5:22 PM
#20

Är tacksam för att min värsta dipp verkar plana ut lite. Bra är det inte, men betydligt bättre än för någon vecka sen. Nu känns livet lite mer hoppfullt igen.

Annons:
[Kathja]1
3/20/13, 5:27 PM
#21

Vad skönt! 🤗

Otroulig
3/20/13, 8:11 PM
#22

Det låter bra Håbe❤️🤗

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
3/20/13, 8:20 PM
#23

Ja det är skönt. Nu klarar jag av att tänka positiva tankar igen.

crinalina
3/20/13, 8:50 PM
#24

Håbe, en tanke slog mig. Brukar du falla lite under vintermånaderna? Jag brukade falla ganska bra under januari och februari, när jag bodde i Sverige. Här märker jag fortfarande av det lite grann, fast inte alls lika mycket eftersom vi har mer solljus. Ett tips i så fall är att prova ta extra D-vitamin under alla månader som du inte får tillräckligt solljus. D-vitaminbrist är väldigt utbrett i Sverige, fast de flesta vet inte om det. Det finns droppar att köpa på Apoteket. Det lilla som finns i mulitvitamintabletter är alldeles för lite, man behöver mycket av det. Jag tar tom extra här om det är regnigt en längre period, eller om jag inte är i direkt solljus under en vecka, annars märker jag att jag faller lite jag också. Kan ju vara värt att prova. 

Jag är tacksam för att jag har hittat tillbaka till mitt fokus för i år, och för hela livet. Att må bra. Att göra saker jag mår bra av. Jag har under den senaste månaden eller så fallit tillbaka i det materiella tänket. Inte för att det är fel, om det känns rätt, men för mig känns det som att mitt fokus ska ligga på mitt välmående. Nu har jag rätt fokus igen och det känns i hela mig. 🙂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
3/20/13, 9:38 PM
#25

Japp, alltid i februari/mars. Jag insåg inte sambandet förrän jag kom på att jag sökt nytt jobb (vad som helst som inte innefattade barn) varje år vid samma tid, bara för att någon månad senare inte alls fatta hur jag tänkte. Jag hamnar i att jag inte tror på mig själv som pedagog. Jag ifrågasätter om jag faktiskt ens tycker om barn och ska jag verkligen jobba med det här i 20 år till..? Sen går det över och jag har världens bästa jobb igen.

Sommaren som gick var ju väldigt solfattig dessutom så det blev nog inte mycket D-vitamin över huvud taget. Fast ta extra D-vitamin? Jag har uppfattad det så att det inte går. Alltså att det är solljus som gäller, inte tabletter. Det är därför folk går på ljusterapi 🤔. Får kolla upp det. Fånigt att gå igenom det här varenda senvinter om det är så enkelt att lösa.

crinalina
3/20/13, 9:55 PM
#26

Jodå, det finns framförallt i droppform. Barn får ju tex -ADdroppar som små. Det är en av de viktigaste mineralerna och vitaminerna för kroppen, men en det finns nästan inte i föda och produceras av direkt solljus mot huden. Det går inte att överdosera . Nästan alla nordbor lider stor brist pådet, vilket kan vara en anledning till att så många är deprimerade. Det påverkar massor i kroppen. Tänk själv hur mycket bättre du mår när det är soligt. Så ska man må varje dag.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
3/20/13, 10:42 PM
#27

Finns visst lamporsom ger "äkta" solljus.☀️

Annons:
Håbe
3/21/13, 6:14 AM
#28

Ska köpa det när jag kommer i närheten av ett apotek nästa gång. Tack för tipset.

Lannelia
3/24/13, 5:18 PM
#29

Jag är så tacksam för möjligheten jag har fått att coacha en häst-ägare med sin häst!!! Erbjudandet jag fick först, genom en gemensam bekant, var att den hästägaren ville ha hjälp av någon som kunde utbilda hennes häst åt henne, vilket jag tyckte lät konstigt och så när jag väl träffade henne så kom det också fram vad hon egentligen ville - vilket ju var att bli trygg på hästryggen och utvecklas tillsammans MED sin häst!!!

På hennes initiativ tänkte hon sitta upp, men att jag i så fall skulle leda hästen om hon skulle rida. Sagt och gjort. När jag sa hur avslappnad hennes häst såg ut så gick hon faktiskt med på att ta bort led-repet och skritta själv. Hon var ganska spänd så jag gav henne direktiven att ge hästen lång tygel, strunta i vart han gick och istället fokusera på sig själv, känna sin kropp så hon slappnar av överallt och att tänka på sin andning och ta djupa andetag. Och så fort hon gjorde detta sänkte hästen huvudet (=avslappnad häst) och hon sjönk ner i sadeln, i synk med hästens rörelser!!! Det var SÅ underbart att se!! Jag höll på börja gråta själv efteråt, deras samspel var helt fantastiskt och jag ser så fram emot att fortsätta komma dit och coacha henne igen och se dom göra fler framsteg tillsammans!!! Hon var också helnöjd, att skritta själv var ett stort steg för henne och hon tyckte det lilla jag sa var till STOOR hjälp!

Åh, jag är så nöjd och glad, och stolt över mig själv och över henne och hästen! Haha!

Det här är ju mitt drömjobb, att hjälpa människor till att få en underbar relation till sina hästar och finna harmonin och passionen inom sig själva!! 😍

Jag är SÅ tacksam för denna möjlighet!!!! Som jag njuter av detta!!! 🙂

Tack tack tack ❤️Regnbåge


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Otroulig
3/24/13, 5:54 PM
#30

Fint Lannelia! Hästar känner ju direkt om man är avslappnad eller inte, ibland tror man att dom är tankeläsare. Vilken härlig upplevelse❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
3/24/13, 6:27 PM
#31

wow, later underbart bra lannelia!! ❤️

SHIAWASE
3/25/13, 3:55 AM
#32

Harligt Lannelia!

Och jag ar tacksam for alla er fina har,, och en plats att SKRIVA pa!!! Linn paminnde mig alldeles nyss om skrivandets kraft, sa nu ska jag ta och skriva igen! TACK linn och alla andra:❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Lannelia
3/25/13, 11:29 PM
#33

Ja det är så underbart! 🙂

Man skulle kunna säga att hästar är väldigt bra energi-avläsare.. 😉

SHIA:👍❤️🙂 låt kreativiteten flöda 🙂


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Lannelia
3/25/13, 11:40 PM
#34

Idag är jag jätteglad och tacksam för min mammas lycka och glada och härliga humör!😃 Sååå mycket positiva ord, skratt, och härliga vibbar kring henne idag! 🌈😃 Jättekul att se mamma så lycklig!❤️ Tack!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
Tiana
3/26/13, 12:14 PM
#35

Jag skulle kunna vara grinig över att mitt jobb tar slut på torsdag, men väljer istället att vara tacksam för att jag får mina sovmorgnar tillbaka 😴

crinalina
3/26/13, 12:41 PM
#36

Jag känner idag en djup tacksamhet för inspirationen till mina 10-veckorsutmaningar. Jag har den senaste tiden sökt kontakt med mina änglar och mina guider och jag har "bett" dem att visa mig vägen jag ska gå. Och så en igår morse fanns tanken där, som en självklarhet. Jag känner en enorm uppskattning för den vägledningen! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/26/13, 4:59 PM
#37

Jag är verkligen tacksam över att jag kan vara innerligt glad för andra. Universum eller Gud verkar ha humor, jag skrattar med. För några år sen hade jag inte gjort det. Men nu förundras jag över händelser som sker i mitt och andras liv. Jag har tillit!!❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
3/28/13, 8:15 AM
#38

Tacksamhetens ansikte vänder sig mot mig och får mig småle, över de små omärkliga miraklen som synlig görs på de mest oväntade ställen.

Mitt hjärta flödar över av tillgivenhet inför livets storhet även in i det minsta lilla,,

och här är jag,, som får ta del av detta stora.

Tack Gud för att du bär mig  när jag själv känner mig trött och vissen.

SHIAWASE
3/28/13, 8:20 AM
#39

Ja och OJ vad jag ar tacksam~~~~ Jag ar tacksam for att jag far uppleva vad TACKSAMHET ar,, tacksamhet till mig sjalv, till Universum, till omgivning, till familj och vanner ,, Ja,, Tank vad livet ar harligt nar vi skapar tillsammans (jag ar valdigt fortjust i A-H ord, co-creating,, !!)

Tack , Tack , Tack och Tack!!!💋

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
3/28/13, 5:09 PM
#40

Just nu är jag tacksam för FYRA dagar ledigt! Jag är tacksam för alla fina,underbara, hjälpsamma människor jag möter på mitt jobb. Jag är tacksam för soooolen och att våren är på väg. Jag är tacksam att jag har så mycket trevligt att se fram emot de närmsta dagarna. Jag är tacksam att jag inte känner några måsten och att det är helt ok att det ser ut som det gör i mitt hem och framför allt så skall det bli så roligt att röja upp och pynta för det kommer att bli en ENORM skillnad.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
3/29/13, 9:42 PM
#41

Jag är så tacksam för att Ni alla finns här och håller detta fantastiska forum levande ! 💋❤️ Jag är så tacksam för att jag kan se Gud i mig själv och i de jag möter! 🌺🙂


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
Krissegy
3/30/13, 9:32 AM
#42

Jag e otroligt tacksam över att gud skapa denna värld. Så vi alla kunde uppleva allt vi gör just nu! Kram

What we think, We become

Otroulig
3/31/13, 7:08 PM
#43

Tack för alla skratt!! Jag har i två dagar skrattat så tårarna har runnit. Älskar min fina familj och att vi kan skratta så åt och med varandra❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/31/13, 8:53 PM
#44

Skratta är bra, vi hade just ett bryt vid middagen. M som går i nian skulle berätta om kompisarna som gick på gym och tränade, de ville bli biffiga men inte stor. Varvid jag sa "som lövbiffar då" - humor på hög nivå, hi hi.

Annars är jag idag tacksam över att jag fick mig ett bryt på min mamma och därmed en fingervisning i vad jag ska ta i härnäst.

SHIAWASE
3/31/13, 11:59 PM
#45

Tacksam for en fin solig morgon i lugn och ro!! Idag ska jag kanske ta och hinna med en springrunda ocksa!! Manader sedan sist~~ Nu ar var och varme har sa det kanns passande☀️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
4/1/13, 12:30 PM
#46

Är tacksam över min underbara man som har kommit så långt i sin egen uteckling att jag blir rörd. Här växer vi så det knakar. Kanske inte lika nöjd med att han lyckade satt manifestera oss en Volvo 745 från typ -98. Eftersom han med EFTERTRYCK har sagt att en sådan vill han aldrig ha. Men jag är glad och tacksam över att vi har en bil att använda i väntan på vår Lexus, hi hi. 😎

[Kathja]1
4/1/13, 9:04 PM
#47

Är även väldigt tacksam över min mamma som har lärt mig hur jag vill vara som mamma och vilken relation jag vill ha med mina barn. 😎

crinalina
4/1/13, 9:59 PM
#48

Idag är jag tacksam över att solen och värmen äntligen är här. Helt underbart att inte behöva bylta på sig en massa kläder igen.  Imorgon blir det solsäng och takterrassen!! ☀️

Jag är också tacksam för att min härliga inspiration för min 10-veckors utmaning är intakt och faktiskt ännu starkare än den var förra veckan. 💣

Vidare är jag tacksam över att jag ikväll har tillbringat några härliga timmar på en uteservering tillsammans med min son och ett par underbara härliga tjejkompisar hemifrån som har bott här men flyttat härifrån, men nu är här på besök några dagar. Min son känner dem från skolan, de är jämngamla med honom, och känner dem från när de bodde här. Mina underbara härliga tjejer! 🍸

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
4/4/13, 7:44 AM
#49

Jag är så tacksam över allt som händer just nu! Var länge sedan jag kände så mycket j-a anamma energier överallt. Underart! På jobbet har jag fått några rediga goingar att "bita i" - kära vänner vad jag får bekänna färg. Har fått sätta fötterna så hårt i backen som det bara går för att visa vad som är okej och inte. Men det ger en härlig, om än lite frustrerande, känsla av "jag ger mig inte" som på något sätt genomsyrar allt just nu.

Har även för första gången i mitt liv gjort en större kostförändring och där känns det oxå KANON. Känner mig just nu som jag skulle kunna besegra världen! 😈 😇 👍 ❤️

Otroulig
4/4/13, 8:04 AM
#50

❤Kathja, kraft och Power!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/4/13, 8:13 AM
#51

😃

Otroulig
4/4/13, 10:15 AM
#52

Jag vaknade i morse helt avidentifierad, det har hänt några gånger. Är helt blank, vem är jag, vad ska jag göra idag? När jag sedan åkte till jobbet kom jag på hur tacksam jag var att jag var den jag är!! Skulle inte vilja vara någon annan❤❤ Blev oxå tacksam över hur jag kommit hit där jag är idag. TACK!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
4/4/13, 10:38 AM
#53

Ah! Otroulig, DET later ju verkligen fantastiskt!!🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
4/4/13, 1:14 PM
#54

☀️
Tack för att solen lyser så härligt klart idag också!

[Kathja]1
4/4/13, 7:12 PM
#55

Är tacksam över att jag mår bra kort och gott. Jag mår brrrrrrraaaaa tralallala, hi hi. Så pass bra att min man suckar, himlar med ögonen och kärleksfullt kallar mig för knäpp. Kan bero på mina glada tillrop och egenhändigt komponerade visor om stort och smått. 😇

Annons:
crinalina
4/4/13, 9:38 PM
#56

Jag är så tacksam för att jag om bara några månader ska få krama min älskade mamma, min underbara lillasyster och min goa systerson för första gången sedan januari förra året! Och de kommer till mig!!! 🙂

Jag är också jättetacksam för den fantastiska och härliga känsla som jag nästan ständigt har i kroppen. 

Jag är tacksam för att jag hela tiden utvecklas, både omedvetet och medvetet, men speciellt det medvetna eftersom det är en sådan härlig känsla när jag medvetet kan ändra känsla för något som redan har hänt. Det visar än mer för mig att det är jag som styr mitt skepp och ingen annan! 

Jag är också tacksam för att min inspiration och känsla för träning och kost är intakt. Jag har roligt och jag mår sååååå bra! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
4/4/13, 10:26 PM
#57

Tacksam  för ett underbart samtal med maken.  Älskar honom så otroligt. Vi boostade varandra som galningar, berömde varandra för allt vi tycker är bra hos varandra. Och han säger det på ett sätt så att jag kan ta det till mig, för han ser mig som ingen annan. Nu fick jag mig en skjuts i MODET igen! Tack tack tack för kärleken och gemenskapen jag känner med min man just nu❤️❤️❤️

Otroulig
4/9/13, 2:47 PM
#58

TACK FÖR ALLA UNDERBARA MÄN I MITT LIV!!❤❤❤❤❤ Insåg just idag att herregud!!!vad jag får uppskattning, ömhet och omtanke av så många underbara män på mitt jobb. Älskar dom!!❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
4/10/13, 12:26 PM
#59

# 58 inte ett dugg förvånad. Otroliga du🙂❤️

Otroulig
4/10/13, 3:12 PM
#60

Szirius❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/14/13, 10:36 PM
#61

Tack för en kanon dag med glada skratt och givande samtal. Tack för livet. Tack för att det är vår. Tack för att mirakel sker. Tack för alla möjligheter. Tack! ❤️

Lannelia
4/18/13, 10:37 PM
#62

Jag är så tacksam för denna dag, för igår, för allt underbart som är i det ljuvliga NUET ❤️ Vill också passa på tacka alla fina här inne för att ni finns och även säga tack för feedbacken jag fick i klotterplank-tråden igår 😊 💋 

Tack tack tack 😍 🌈


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
Otroulig
4/27/13, 12:26 PM
#63

Jag måste återigen säga 

TACK till mig❤️💋🌺 för att jag kommit hit!!!

Dels till den här underbara sidans och till er ❤️❤️ och dels HIT där jag är NU. Jag är så tacksam att jag verkligen är så lugn, har sån tillit till att allt kommer att lösa sig på ett fantastiskt sätt. Att jag inte oroar mig för vad som skall hända efter den 17 Maj som är min sista arbetsdag. Jag är helt fascinerad över att jag är så trygg och har ett sådan tillit. SHIT vad jag är bra!!!❤️🏆

Jag är tacksam för alla fina nya möjligheter som radas upp inför mig, som ett pärlband. Tack universum!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
4/27/13, 2:05 PM
#64

Heja fina sig! ❤️

[Kathja]1
4/28/13, 9:35 PM
#65

Är så tacksam över att jag mår bra, att det är det naturliga. Att trots att livet knölar lite ibland så mår jag bra, att trots att jag dippar lite ibland så mår jag bra. Jag är så tacksam över att jag är i mitt nu nästan jämnt, att jag har hittat hem, åt att allt är som det är och allt har sin tid - och det är precis som det ska vara. Tack! ❤️

Lannelia
4/30/13, 3:38 PM
#66

Idag är jag så innerligt glad och tacksam för alla underbara stunder jag har fått uppleva i livet. Alla stunder av EASE, flow och harmoni, AHA-moments, mirakel och glada nyheter och överraskningar! 

För alla gånger jag ler för mig själv i ljuvlig förundran över hur himla underbart livet kan vara!!❤️🌈 Tack, tack, tack!!😃


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Skogshumblan
5/1/13, 11:55 AM
#67

Idag är jag tacksam för den pratstund jag fick igår en speciell person.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

szirius
5/1/13, 2:49 PM
#68

Jag har ju en tacksamhetsbok som jag skriver i…har tänkt att jag kanske ska skriva här också…för jag tycker själv om att läsa om andras tacksamhetskänslor, det smittar ju av sig🙂, så kanske jag kan hjälpa till att smitta av mig också? Hmm…om lusten kommer ska jag göra´t! Men de brukar bli ganska låååååånga….

Jag o maken tog en siesta idag o somnade en stund när sonen var ute med kompisar. När jag vaknade igen så kände jag i hela kroppen ett enormt TACK FÖR HELA MITT LIV! Tänk att jag kan få ha det så här underbart bra! Vakna med min käraste bredvid mig, veta att min son är ute och har kul med vänner, i vår fina by där vi bor, i vårt fina hus. Ingen stress, ingen press, en hel dag att bara VARA tillsammans. Inget känns svårt, jag är bara fylld av kärlek vad jag än tänker på. Livet är för oss!

Jag var så uppfylld så jag gick in i köket och gjorde inte mindre en 4 olika röror plus  en krämig potatissallad! TACK FÖR GOD MAT! Tack för färsk basilika i trädgården! Tack för tomatplantorna som börjar få små, små tomater!

Nu är dessutom en picknick nedpackad, vi ska åka och fiska!  Färskt bröd med riven ost ovanpå, nötter, salta kex, frukt, citronsaft o kaffetermos. Ooo ljuva liv! TACK!

Jag behöver inget mer än min familj, en filt, sol o god mat, haha! ☀️

[Kathja]1
5/1/13, 3:37 PM
#69

Är så tacksam över känslan av total tillfredställese och harmoni blandat med en underbar känsla av förväntansfullhet inför själva livet. Lycka.

Annons:
crinalina
5/1/13, 4:04 PM
#70

Aaah, din tacksam, glädje och harmoni strålar igenom Universums energier hela vägen hit till mig i Spanien, szirius! ❤️ Jag har samma känsla här hos mig. Sambon är ledig från jobbet, jag är ledig från jobbet, sonen är här. Solen skiner ute, jag har sprayat lite på ogräs uppe på taket, solat och läst och lyssnat på härlig musik. Nu ska jag träna och sen äta lite och fortsätta njuta av all kärlek jag känner för mig själv, personerna omkring mig, mitt liv, mitt hem, omvärlden, er, min familj och ja allt annat som jag också har skapat. Livet är helt enkelt fantastiskt och det är jag som har gjort det så. ❤️ Det är jag som har valt det, och jag som fortsätter att välja det. Aaaah, vad mycket underbart som ännu inte kommit min väg, men som kommer när tid är inne för det. Och när det är spelar ingen som helst roll eftersom allt är så underbart här och nu! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Skogshumblan
5/1/13, 4:11 PM
#71

Så härliga vibbar ni sprider i tråden. Härligt!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Håbe
5/2/13, 5:16 PM
#72

Tacksam för att dagens läkarbesök gick bra. Sonen friskförklarad och nu får han börja röra sig igen. Så skönt! Men även otroligt tacksam och ödmjuk inför den här erfarenheten. Den har varit viktig för oss allihop på lite olika sätt. I övrigt är jag tacksam för våren. För solen, värmen och ljuset. För tussilago, humlor och myggbett. För tunna kläder och barn med gympaskor. För glass och för att kunna sitta på altanen och dricka kaffe. För livet i det stora hela faktiskt

Otroulig
5/2/13, 6:06 PM
#73

Håbe, jag är faktiskt glad och tacksam över att läsa hur dina barn anammat LOA! Tänk vilken gåva ni föräldrar ger era barn! HURRA FÖR ER!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/2/13, 7:13 PM
#74

Härligt Håbe! Skönt att han får börja springa av sig lagom till Spanien resan. 🤗

Håbe
5/3/13, 5:16 PM
#75

Otroulig- det är jag också! Och att jag får lära mig att förstå det genom dem 🙂.

Skogshumblan
5/3/13, 6:55 PM
#76

Idag är jag tacksam för att de jag jobbar med bryr sig om hur det blir/ går för mig till hösten. Livet som timanställd/ visstidsanställd vikarie är hårt men de delar min oro, längtan och kommer glädjas med mig när det är orsak till det. Betyder mycket att ha människor som gillar mig och det jag gör runt mig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Skogshumblan
5/3/13, 6:55 PM
#77

Var visst så tacksam att det behövdes två inlägg;)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
5/5/13, 1:34 PM
#78

Är så tacksam över att jag har ett jobb där jag kan sitta och pilla med det jag känner för! Så just nu sitter jag och spånar på mitt uppdrag - teamdagen jag ska hålla i. Nu ska vi bara komma överens om betalningen. Men jag är värd det jag är värd så jag kommer att få det jag vill ha. 😎

Ammijo
5/5/13, 4:18 PM
#79

Jag är så glad och tacksam för att jag fått så många önskningar uppfyllda sista tiden! Kanske inga jättestora grejer men ändå betydelsefulla små bevis som dyker upp i vardagen ibland flera gånger om dagen!

TACK TACK TACK!

http://silvertradenloa.blogg.se/

crinalina
5/5/13, 5:05 PM
#80

Låter fantastiskt Ammijo! 😃

Jag är så otroligt tacksam för allt, precis allt i mitt liv. Från minsta lilla pryl till den vackra strålande, varma solen. ☀️ Jag menar, hur ska jag inte kunna vara tacksam för allt när allt är där för mig! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
5/6/13, 7:26 AM
#81

Dags att ännu än gång skicka mina tacksamhets kramar och energi till er alla här inne:) lika fascinerad varje gång när man inser kraften på detta forum!!!fantastiskt , och tack för all dem energi och pepp jag får från er!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
5/6/13, 7:43 AM
#82

Shiawase, ja det är härlig laddning på denna sajt. Känner så på healing också men fåtal andra sajter har denna laddning. Idag är jag tacksam för att jag inte är på topp. Det ger den här dagen en strävan som jag vet att jag klarar, att hålla fokus på topp så jag hamnar där sen.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

SHIAWASE
5/6/13, 7:53 AM
#83

Skogshumblan:) precis healing har också en härlig vibb , tittar in där titt som tätt, ha en fin dag!! Kram på dig :)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Skogshumblan
5/6/13, 9:12 AM
#84

Shiawase, tack det samma till dig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Torahzen]
5/6/13, 9:59 AM
#85

Hej alla! Jag har inte skrivit på ett tag, men nu är jag i flow igen med känslan på topp!

Jag önskar er alla en underbar dag! ☀️  ❤️

Mirjah
5/6/13, 10:01 AM
#86

Jag är idag tacksam att jag känner tacksamhet för att jag njutit av att träffa alla nära och kära. Tacksam för här och nu. Jag är otroligt tacksam för mitt jobb och för att jag för första gången på fem år har semester att ta ut och kan planera nåt med familjen! :D

SHIAWASE
5/6/13, 10:03 AM
#87

Hej Fina Torah!!! harligt att du ar pa topp igen~~

Jag ar ocksa sadan som inte skriver mycket nar jag inte ar pa topp~~

Har en underbar dag du fina!!(mina smilisar fungerar inte av nagon konstig anledning, men jag skickar lite hjartan och solar och stjarnor och annat!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
5/6/13, 11:18 AM
#88

Idag har tre kollegor gjort sånt som det var tänkt att jag skulle göra och en annan sak har jag kommit på att jag kan delegera vidare.

YES för att andra hjälper mig!!!

szirius
5/6/13, 3:13 PM
#89

TACK FÖR DANS! TACK FÖR MUSIK, RÖRELSE, KROPP OCH SJÄL!

Dansen är min inre guru, så välsignat tacksam för att jag insett detta, och att jag jobbar med dettaSkrattar, så även om jag " försöker smita undan"Oskyldig så har jag ju lektioner - och wooops, in i vortex, det HÄR är var jag jordar mig, var jag glömmer tid och rum, var jag ÄR mitt sanna JAG, var jag kan utstråla inspiration till andra, "all make sense" i dansen. TACK!✨

Och ett stort tack-igen- och ofta, ofta- för min make. Han är rak och klar och säger precis vad jag behöver höra, han har en förmåga att nå mig och ruska om mig, VÄXA, som ingen annan har.

Skogshumblan
5/7/13, 9:33 PM
#90

Idag är jag tacksam för det underbara vädret. Helt underbart med +22 grader! Och jag är enormt tacksam för att orken och lusten att springa infann sig idag. Orkade helt oväntat springa 12, 5 km. Hade jag inte trotg i helgen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
SHIAWASE
5/7/13, 11:08 PM
#91

Skogshumblan!!  Wow! vilken ork! ~~~ Sadan ork har ju inte jag pa mina spingrundor(hihi),,,

Jag ar ocksa tacksam for solen och varmen som infinner sig den har tidpunkten pa aret!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
5/8/13, 9:53 PM
#92

Ok nu var vi där igen 😃 så jädra tacksam för MIG ❤️ och för all hjälp som fått mej hit.❤️

Jag har sån himla flyt, HELA TIDEN! Igår hittade jag inte en påse med straps  (såna som man drar ihop och låser och binder t.ex kablar med) och jag kom på att det var första gången på länge som nåt inte kom in i mitt liv som jag verkligen behövde just då. ( och grejen är att den påsen har legat i två år och irriterat mig, så för 1-2 veckor sen stod jag med påsen och funderade på om jag skulle slänga den eller lägga den logiskt med andra grejer man sätter ihop saker med….har ännu inte hittat det logiska stället 😉) Normalt nu förtiden så faller allt bara på plats, är det nåt som inte kommer på sekunden så bara lägger jag det åt sidan så dyker lösningen upp på rätt plats. Det är helt fantastiskt!!

Sen har jag konstaterat att jag är faktiskt väldigt hjälpsam, förra veckan hus och katt vakt, denna vecka hundvakt, i morgon nyckel förmedlare och allt görs med glädje och kommer i någon form i framtiden att komma tillbaka till mig. 🌈

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
5/9/13, 12:55 PM
#93

Och idag sitter jag fylld upp till brädden av tacksamhet för hur jag verkligen blir buren ( som Linn så vackert uttryckte det) av universum. Jag har aldrig i hela mitt liv känt ett sådant stöd från människor i mitt nätverk och från universum. Det är en fantastisk känsla som jag skulle vilja att alla människor fick glädjen att uppleva. Trots att jag inte har en susning om min framtid och vad som kommer att hända känner jag mig helt lugn och trygg och snarare förväntansfullt pirrig!! TACKTACKTACKTACK!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
5/9/13, 6:47 PM
#94

Aaah, Otroulig, det slår mig att det påminner mig om känslan när jag hux flux bestämde mig för att flytta hit. Jag hade aldrig varit här, visste inte hur det var, hur eller om jag skulle trivas, var jag skulle bo, hur jag skulle få pengar osv osv, men jag kände mig totalt lugn och trygg och väldigt förväntansfull när jag totalt kastade mig ut i ovissheten. Jag VISSTE att det skulle bli bra, att det skulle vara rätt. 

Tack för den påminnelsen! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
5/9/13, 8:13 PM
#95

Tack för en helt perfekt dag på jobbet. Många trevliga samtal och många glada skratt  - tiden har gått lagom fort och jag har gjort det jag har velat göra när jag har velat göra det. Precis som jag vill ha mitt liv. ❤️

SHIAWASE
5/10/13, 7:41 AM
#96

Fick en ros av min man idag:) Ytterst ovanligt! Har det ens hant nagongang,,,haha, (Det ar morsdag pa sondag har)

Dessutom sa kommer flera komplimanger,, och aven pa facebook:)

Vi rok ihop nagot fantastiskt haromdagen,,, undrar vad jag sander ut for vibbar dessa dagar,,, forst mellan dottern,sedan man inklusive alla dottrar (utom minsta,, hon star alltid pa min sida)~ Nagot fantastiskt , otroligt alltsa,, Nu ar det ju sa,, nar man ar sa insatt i livets gang, i Loa etc…. sa vet ju bade min man och jag var for sig,, att det handlar om en sjalv,, sa vi ryker ihop( ytterst, ytterst sallan),,,, Och oj vad jag var arg Men samtidigt sa vet jag att tar jag det med honom sa blir det varre (hela var familj har TEMPERAMENT!!!) sa jag bara skiftade tillbaka fokus till mig, och sakert gjorde han detsamma~ (inte detsamma som att stoppa undan)

Men, men , trots detta skifte,, sa tycker ju jag nagonstans att det ar nagot han borde uppmarksamma(haha) och det tror jag att han ar gjort~~ darav komplimanger och rosor!!!

Sa TACK ~~~ for denna storm som drabbade oss!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
5/10/13, 7:43 AM
#97

Härligt Shiawase, glädjs med dig.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Otroulig
5/10/13, 11:19 AM
#98

Shia, ibland kanske det krävs lite urladdningar för att få lite spinn på flödet. Att vi får puffar som får oss framåt i flödet lite fortare. Mysigt med uppskattning

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/10/13, 12:58 PM
#99

Shia, ibland behöver man säga sin mening, och oavsett om man nu vet att ilskan inte "behövs" för att kunna säga sin mening, så är man bara människa, och då kan ilskan hjälpa en att få kraft att få det sagt det man behöver säga. Så tänker jag….och försöker vara snäll mot mig själv när jag varit lite väl bråkig…😇

och säkert fick du nåt sagt som han tog till sig…varav rosen🌺

Jag vet inte om det är en ny "energisväng" som kommer nu….jag möter flera som är lika samma, arg! Behov att säga sin mening bestämt! jag är likadan, det flödar ut, herreminje vad arg jag varit, men så sköööönt när det pyst ut o lugnet kommer sen.

Vi är som två taggar här hemma just nu, jag o maken, fräset kommer lätt - MEN precis som Shia säger, vi lägger det inte på den andra, vi tar ansvar för vårt eget mående, så vi tar liksom inte åt oss…jag vet att han har en sån period nu bara…och den råkar infalla sig med att jag har samma period, haha🤪 Och så åskväder ute i 3 dagar, hurray😃

RENSNING!

men idag är det sol och tokvarmt igen☀️

[Kathja]1
5/11/13, 11:51 AM
#100

Är tacksam över att jag mår så himla bra! Och för alla små och stora saker som trillar in som gör att jag mår ännu bättre. Funderar över om man kan mp hur bra som helst, eller om man kanske börjar levitera rätt vad det är, hi hi. 😎

Skogshumblan
5/11/13, 12:01 PM
#101

Idag är jag tacksam för så mycket, men mest att jag mår bra, har hittat glädjen och lyckan igen. Är tacksam för att Göteborgsvarvet inte känns så läskigt utan mer som en rejäl utmaning, vilket jag gillar :).

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
5/11/13, 5:22 PM
#102

Är tacksam över en underbar dag där jag och älsklingen har planerat stort och smått. Härligt att skapa drömmar tillsammans. ❤️

SHIAWASE
5/12/13, 8:38 AM
#103

Jag ar tacksam for att min dator ar fixad till storsta delen!!

Ar tacksam for det harliga fina vadret vi har!
Skogshumblan,, vad bra att ddu har hittat gladjen och lyckan igen!!!:)

Och Kathja det flyter pa harligt for dig nu

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
5/12/13, 8:42 AM
#104

Shiawase, tack ja det är så gott att "känna igen" sig själv. I dag är jag tacksam för livet och lusten att städa. Ska ta fram stora sopsäcksrullen och gå loss:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
szirius
5/12/13, 10:45 PM
#105

Alltså nu är det inte lätt att veta vilken tråd man ska välja😉. Tacksamhetstråden, goda nyheter eller manifestationer, de är ju liksom same same🎈

Vi har nu vatten i vår brunn - hurray! Det var inte säkert, fanns risk att vi skulle behöva borra en helt ny men det gick bra - till slut, de fick borra 12 meter och det var två stenar i vägen så det tog två dagar! Hur som - otrooooligt lättad och tacksam över detta nu, jag hade svårt att stanna kvar i tillliten hela helgen kan jag erkänna, men då jag började vela så gjorde jag "release"- övningar och bytte fokus, började sjunga, har bakat massor, städat varenda låda i huset tror jag.

TACK FÖR DET!❤️

Och jag märker att jag mår mkt bättre av att lägga undan datorn på helgerna🌈! Jag störs lätt av flödet över vad alla andra gör…kan tappa bort mig lite,bli rastlös, få för mig att jag också vill göra olika grejer( fast om jag lyssnar inåt så inser jag att jag nog inte vill det ändå…) Så TACK för att jag lyssnar på vad jag mår bra av och lägger undan datorn på helgerna🙂

 Har just precis nu en stilla, lugn känsla om att grej efter grej långsamt faller på plats. Underbart skön, som jag njuter av nu när den är här. Så TACK för den!

[Kathja]1
5/13/13, 5:36 AM
#106

Underbart vännen, vatten är bra. 🌊Och man får väl känna efter var man vill ha sitt inlägg. 😉

Skogshumblan
5/13/13, 6:35 AM
#107

Idag är jag tacksam för en helt ny vecka som väntar. Jag är också tacksam för min förmåga att se och veta/ få varsel, för att jag på så sätt kan få hjälpa nära och kära. Tack universum!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
5/14/13, 7:42 AM
#108

Tack för underbara drömmar fyllda med humor, skratt, glädje och barn. De får mig att inse hur viktig ingrediens detta är i mitt liv. Tack!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
5/18/13, 8:30 AM
#109

Hallojsan i tråden!

Här sitter jag tryggt på min kork, trots att hela havet stormar. Men det finns ett lugn i detta också. Tack och lov för det.

Närvaron är med mig och det är en sinnesfrid utan like.

Tacksam!❤️

[Kathja]1
5/18/13, 11:42 AM
#110

Hi hi, det är så roligt varje gång du nämner din kork. Får en bild av Lilla My som sitter och guppar och spanar, vet faktiskt inte varför. 🤔

[rore]
5/19/13, 1:41 PM
#111

Hahaha,, Kathja! Det finns de som kallar mig lilla My, trots att hårfärgen inte riktigt stämmer.. har ofta knut på huvudet😛 Kanske ska färga håret?

Annons:
Otroulig
5/22/13, 9:43 AM
#112

Tack för att allt kommer till mig!! Sitter och tar en kopp kaffe innan konsult intervjun och undrar om mitt löneanspråk är ok och trillar rätt in på en enkel informativ uppställning. Så här Pär det ofta nu för tiden. Tack tack tack❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/22/13, 11:18 AM
#113

Den där PÄR verkar bra hörru😃. Kanske ska hålla koll på det namnet i omgivningen, en freudiansk felskrivning ska man lyssna på😍😎

Jag har så mkt att tacka för. Ett enda stort tack är TACK för insikten att jag kan välja. Jag kan välja att se allt som är bra. Jag kan välja att må bra precis som det är, just precis nu. Jag kan välja att älska mitt liv oavsett vad andra har för tankar om mitt liv, eller hur samhällsbilden för "ett bra liv" ser ut.  Jag är tacksam för varje ny dag jag får.

Och tack för youtube! Alla dessa guldgruvsklipp som man ramlar på precis när man behöver. Jag klickar mig fram samtidigt som jag lagar mat i köket och bara njuuuuter.

Otroulig
5/22/13, 11:55 AM
#114

Pär, huvva, har haft en destruktiv, passionerad historia med en Per.. Men det är klart det finns fler med det namnet ;) Låter bra Szirius, ditt liv ÄR fantastiskt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
5/23/13, 10:52 PM
#115

Är tacksam över en dag med många spännande telefonsamtal, 😎

och härligt trädgårdsarbete ☀️🌺och många glada skratt med älsklingen. ❤️

Älvan
5/24/13, 12:23 AM
#116

Tacksam över att jag hittade denna tråden om tacksamhet.

 Tycker tacksamhet är helt underskattat i vårat samhälle.

Tacksam över att jag här hittat andra som också är tacksamma över aspekter av deras liv.

Delad glädje är dubbel glädje!

linnease
5/24/13, 12:59 AM
#117

Är tacksam för mat, tak över huvudet, skön säng. Internet. Abe och Aaron ♥  Marc, för att du finns, även om du inte är här. Alla ni här på forumet, såå mycket hjälp direkt när den behövs.

För att det kanske blir bättre nån gång. För att jag kunde springa igår och idag. För att om man ger upp och lägger sig ner och dör återgår man till pure positive energy. För att universum är byggt så man bara inte kan förlora. 

För hopp och tillit, för att det antagligen ordnar sig det här med.

[Kathja]1
5/24/13, 7:16 AM
#118

Den gillar jag Linn - För att universum är byggt så att man bara inte kan förlora. Amen till det! Det är ju Guds intention (jag som gärna använder Gud istället för ordet Universum 😉) - släpp taget och du kommer att landa i alltet, i det som är och det som ska vara. Det är vårt kämpande som gör att det blir så galet. Bara andas och släpp taget. ❤️

Annons:
linnease
5/24/13, 9:36 AM
#119

Ja Kathja!!!! Shit att det ska va så svårt att komma ihåg ibland, för det är ju SANT SANT SANT! Alltid! :)

Skogshumblan
5/24/13, 10:40 AM
#120

Jag är tacksam att det finns lite småvick att söka, och att jag tar möjligheten att söka dem så jag kan få dem:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
5/24/13, 1:01 PM
#121

Men Linn vi lär oss, steg för steg. ❤️

Sugarcream
5/24/13, 10:36 PM
#122

Jag är så tacksam, glad och lycklig över denna fina kille som kommit in i mitt liv. Som jag tydligen attraherat. Jag har önskat mig kärlek och känt den fina känslan inom mig och nu får jag njuta av det i verkligheten också. Saknar honom varenda minut han inte är vid min sida.

Otroulig
5/24/13, 11:58 PM
#123

Åh Sugarcream, det blev jag glad av att få läsa:) ❤❤❤ Härligt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
5/28/13, 10:06 PM
#124

Tack för att jag har underbara fina vänner!

I helgen skickade jag iväg en handfull mer eller mindre uppgivna mail, och nu ramlar svaren in, låååånga fina vackra brev med så mkt kärlek och omtanke så jag vet inte….love, love, love är ju allt vi behöver. Ibland kan man be om hjälp att skifta vibb, och det här funkade verkligen. ✨

Och tack för maken, min käraste, snällaste, bästa, för att han finns i mitt liv dag efter dag, år efter år och delar allt. Vi är ju faktiskt ett så bra team! Det är som att jag vaknat upp ur en depp-bubbla jag varit i och inser, på djupet, att jag verkligen inte är ensam. Jag är älskad och omgiven av så många fina människor- och jag älskar dem så mkt tillbaks!

Tack!

Älvan
5/28/13, 10:18 PM
#125

Tack för att hjälp kommer när man ber om den och tar emot  den!

TACK❤️

Annons:
Håbe
5/30/13, 5:56 PM
#126

Känner en stor tacksamhet för de erfarenheterna och känslorna jag har fått den senaste tiden. Så mycket som fallit på plats och landat. Tacksam för det lugn jag just nu känner och fast jag är tillbaks i en vardag, med människor som just nu ältar väldigt mycket negativitet, så sitter jag utanför det och känner mest att det där berör inte mig. Jag hör vad ni säger men jag bryr mig inte…typ 😃.

Tacksam för att fått dela mitt förflutna med mina barn på ett sånt fint sätt och för att ha knutit nya band till en gammal plats.

Jag älskar båda mina barn gränslöst såklart, men min son och jag är väldigt olika och jag förstår mig inte alls på hans fyrkantiga och systematiska sätt att vara. Jag älskar de egenskaperna hos honom och skulle inte vilja ha honom annorlunda, men jag förstår mig inte alltid på det.

Min dotter däremot är så lik mig så det är larvigt ibland och det är en njutning att dela världen med henne. För vi tänker så lika och hon förstärker mitt eget sätt att tänka. Genom att möta världen med hennes ögon så förstår jag den bättre själv, utifrån vårt sätt att tänka. I hennes värld är allt magiskt. I Spanien var hon alldeles salig över att hitta ett spanskt blad, för det såg annorlunda ut och "ooooh en palm!" Stor kram "jag har aldrig kramat en riktig palm förut". Allt är vackert och speciellt i hennes ögon. Hon hittade ett palmblad som lossnat och låg och flöt i poolen. Det blev till en hel förmiddags lek med ålen Hubert och jag tror allvarligt att hon helt glömde bort att det inte var en ål utan ett helt vanligt blad. Brorsan, som hade tråkigt, snodde Hubert och rev honom i två delar, på längden. En tjock och en lite smalare. Hon bröt ihop för att han hade dödat Hubert. Jag svarade snabbt att Nähä då, det  var vi som hade fel när vi trodde att Hubert var en kille. Det var en tjejål och nu hade hon fått en unge. "Jaaaa!" och sen lekte hon med Hubert och mini-Hubert resten av den förmiddagen. Jag är så tacksam för att hon påminner mig om att komma ihåg att se det magiska i allt det som finns runt omkring oss. Hon är en liten LoAre utan att veta om det än. När jag pratar med henne om saker som vi pratar om här på forumet (fast enklare) så är det helt logiskt och acceptabelt för henne. Son och man tittar på oss som vi har minst ett dussin skruvar lösa. Var. 🤦‍♂️.

Jag är tacksam för sol och värme, fräknar på näsan och tunna kläder. Det är rätt soft att vara jag just för tillfället ❤️.

Otroulig
5/30/13, 6:43 PM
#127

Håbe det låter som du är på en bra plats även nu. Vilka fina reflektioner fina du ❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
5/30/13, 7:59 PM
#128

Håbe, du verkar ha hittat tillbaka till lugnet och harmonin inom dig, fast på ett djupare plan! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
5/30/13, 8:01 PM
#129

åh, Håbe, vad glad jag blir😍

Håbe
5/30/13, 8:05 PM
#130

Ja, jag tror faktiskt det också. Det känns så skönt.

Jag tänkte en kväll när jag satt på stranden, med tårna nerborrade i sanden, det var ganska kallt så vi hade satt på oss fleecetröjorna men det var så fridfullt att bara sitta där och ta in med alla sinnen, att just den här stunden och känslan ska jag bevara och plocka fram när jag behöver en humörvändare. Just den känslan vill jag bevara och plocka fram när jag glömmer bort att andas.

crinalina
5/30/13, 8:34 PM
#131

Du har jordat dig helt enkelt! Havet och stranden är fantastiskt bra ställer för att jorda sig. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
5/30/13, 8:54 PM
#132

Jaa är det så jag ska göra när jag vill jorda mig nästa gång! Jag har inte fått kläm på det ännu.

'

Annons:
crinalina
5/30/13, 9:14 PM
#133

Idag är jag tacksam för uppskattning! Jag har en vän som inte bor här längre som har haft det väldigt upp och ner de senaste åren. Jag har hela tiden funnits där för henne när hon velat, stöttat, peppat och försökt få henne att hålla fokus på de bra sakerna. 

Nu börjar saker och ting falla på plats för henne på ett fantastiskt sätt. 

För en stund sen när jag var i köket så kom min sambo ut där, och började kolla i kylen. Jag frågade vad han letade efter och han tar ut en burk med öl (med 7,4 %) och sätter en lapp på den med mitt namn. Jag öppnar lappen och där står det "Från mig till dig. En burk med ren Harmoni!" Och så  min väns namn. ❤️

Det värmer i hjärtat när man får uppskattning för att man är sig själv och delar med sig av sig själv. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
6/3/13, 3:15 PM
#134

Tack tack tack ❤️

Här har jag just kommit fram till att jag behöver tillåta mig själv att ta emot. Kärlek njutning osv. Körde en övning där jag tog hand om gammal skam vad gäller kropp/sex. Att jag haft långa tider utan kontakt med män kommer ju någonstans ifrån, att det finns en rädsla där. Körde även hoponopo elelr vad det heter, " Jag är ledsen, jag älskar dig, förlåt mig, tack" Efter övningen går jag ut med jycken. Den första jag möter är snubben mitt emot som skickat sex sms till mig. Den andra jag möter är mammas ex som svikit och bedragit henne. Jag gick glatt fram till honom och önskade honom lycka till. (han ska som 70+ flytta ihop med den nya kvinnan i en ny stad 60 mil ifrån resten av familjen)

Sen när jag kommer hem så har jag det här i mailen.❤️

Your card for today is the Page of Pentacles. In Tarot, the Pages are known as the messengers and the suit of Pentacles represents the real world. When this card appears in your reading, you may soon receive important news that affects your daily life in some material way.

Usually, the news is good! The Page of Pentacles is a positive card for you to receive because it represents new opportunities to create prosperity, love, abundance and security. This is the card of manifesting dreams into reality in the material world. It is your potential that can be made real, if you are ready act and willing to allow it.

The key is that you must be in alignment with what you want in order for it to manifest. We create our lives commensurate with our commitment to what we ask for happening. Maybe you need to take some positive action steps, or maybe you just need to really become willing to receive what you want. As the old saying goes, if you want to win the lottery, you gotta buy a ticket.

If you want love, are you really ready for it? Are you open to love? If you want to succeed at work, are you meeting your commitments? Are you giving it your best? If you want good grades, are you studying enough? If you want a baby, are you taking the best care of your health? If you are sabotaging yourself in some way, now is the time to change and act on your dreams.

So what are you afraid of? What would happen if you had your dream? Do you find that you get in your own way sometimes? How have you dealt with it?

Vad säger ni om den då? KÄÄÄÄÄRLEK säger jag.

I´m Ready, YES!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
6/3/13, 3:27 PM
#135

❤️otrolig🙂

Otroulig
6/3/13, 5:47 PM
#136

Trajdirajdirej, gratis klippning av världens bästa frisör, jag tar emot. Trajdirajdirej jordgubbar av grannen, jag tar tacksamt emot. Tack tack tack

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
6/3/13, 7:35 PM
#137

Underbar insikt, Otroulig! Och du är ju helt suverän på att matcha insikter med de där mailen om korten!! Det träffar ju pricksäkert varenda gång! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
6/6/13, 9:01 AM
#138

Hej och hå vad jag är tacksam över att jag mår så bra! Har varit en vecka full av insikter och nya steg. Är tacksam över min underbara familj - just en sådan familj med kärlek, trygghet och harmoni som jag alltid har drömt om. Och den är min. Vi är ETT i kärlek.

Är tacksam över att jag mötte den där kvinnan som introducerade mig för TFT, vilket gjorde att jag hittade EFT och LoA! Jag är tacksam över att jag har knackat loss en massa skit denna veckan (oj vad tårar det har runnit).

Jag är tacksam över min underbara man som bara ÄR och i detta är kärlek och tillit och harmoni. Jag är tacksam över den resan vi gör tillsammans. Jag är tacksam över våra drömmar.

Är tacksam över att känna mig som att jag ska spricka! Som att jag har så mycket att vara tacksam över att jag aldrig kommer att hinna rabbla allt innan livet är över. Är tacksam över känslan av GODA NYHETER. Gillar den.

Tack för allt som är. Tack. ❤️

crinalina
6/6/13, 6:47 PM
#139

Vad underbart, Kathja! ❤️

Och idag när jag vaknade så hade jag en sådan enorm känsla av kärlek och harmoni till det som ÄR! Jag har världens bästa jobb eftersom jag har världens bästa chefer och större delen av veckans dagar. Jag har världens bästa sambo som stöttar mig i allt jag vill och inte ens försöker få mig att göra något jag inte vill. Jag har världens bästa JAG som alltid uppskattar, älskar och respekterar MIG! Jag har världens bästa son som tillåter mig att vara den jag är utan att få mig att känna som att jag borde vara mer som en "normal" mamma! 

Jag är såååå tacksam över att jag är JAG, en person som älskar att ständigt växa och utvecklas men som ändå är så nöjd med att vara där jag är. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
6/12/13, 3:18 PM
#140

Är så tacksam över ännu en underbar dag i sällskap med min Älskling. Är även tacksam över de två fina rekommendationerna jag har fått på Linkedin. Det känns super kul!

Håbe
6/12/13, 8:48 PM
#141

Är så tacksam för det lugn och trivsel som har infunnit sig här hemma. Det känns som att vi mår ganska bra allihop nu och lite mer skratt och bus än på länge. Det är betydligt lättare att vara glad och positiv när man inte är arg och sur 😎.

Är också tacksam för vårt senaste tillskott i familjen. En liten, eller egentligen faktiskt en ganska stor och tjock, igelkott som verkar gilla att ligga och vila i skuggan från kaninburen. Mysan är ruskigt nyfiken och verkar vilja komma ut och hälsa men kotten fnyser mest åt hennes försök till samtal, eller vad det nu är igelkottar och kaniner brukar syssla med när de umgås 😃.

Otroulig
6/12/13, 8:53 PM
#142

Så härligt att läsa Håbe❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
6/16/13, 7:46 PM
#143

Jag är så tacksam över att jag står på starten till något nytt. Jag har fått det jag verkligen velat i mitt liv. En plats tillsammans med andra engagerade människor som jag har respekt och känner värme inför. Är tacksam att få vara en del i något. 

Jag känner hur jag är redo att följa med i vågen av förändringar och allt det fina som just nu kommer in i mitt liv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/16/13, 8:23 PM
#144

Jag är tacksam över att jag fick vänt en helg som böjade i känslan "jag vill inte vara på jobbet" till att bli kanon. Och fort har den gått oxå, men nu ska det bli skönt att komma hem i morgon.

[Torahzen]
6/16/13, 8:28 PM
#145

Jag är tacksam för årets första jordgubbar. Och goda var de också! Svenska.

Håbe
6/16/13, 9:23 PM
#146

Jag är tacksam för lite av varje. Bara så där i största allmänhet. För att det känns som att jag på allvar är mitt i ett stort skutt framåt efter ganska lång tid med två steg fram och ett tillbaks. Ibland mycket mer har det känts som. Spanienresan var verkligen ett avslut och en nystart. Saker faller på plats lite sakta men säkert. Jag känner mig tydligare med vad jag vill, vart jag är på väg och vem jag vill vara/är.

Annons:
Älvan
6/17/13, 12:13 AM
#147

Tack för de två skåp jag ville köpa för billigt pris lyckades på blocket och prutade även ner priset 750 kr. Det underbara var att de var färgsatta precis som jag tänkt dem! (är modell Stuva som man kan köpa fronter på lådor o skåp i olika färger) 😃

Sen fick jag även parkeringsplats där jag önskade!😃

Tack för alla insikter jag får just nu om hur saker o ting är beskaffade här i världen!

TACK, TACK, TACK!

❤️

linnease
6/17/13, 2:35 PM
#148

Yay!!! Det finns varmvatten i huset igen!! Och tvättmaskingen funkar, o diskmaskinen, och dammsugaren!!!! Såååå jäkla skönt nu när vi ska flytta ut och storstäda allt och vill tvätta grejor innan jag drar. Och duscha!!! (Haha, vart skumma elfel i huset, inte duschat på nästan en vecka!)

#back to civilisation

#civilisation fucking rocks!!!

crinalina
6/17/13, 3:34 PM
#149

Ok en ny insikt kanske? Haha, kanske var det därför som det krånglade, för att du skulle börja uppskatta de sakerna mer?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Älvan
6/18/13, 11:45 PM
#150

Fick en p-bot idag. Först blev jag arg😡, men nu är jag både förundrad och jättetacksam!❤️

Hur är det möjligt?😮 Jo, det visade sig att jag inte har betalat boendeparkeringsavgiften på över 6 månader och därmed sparat tusentals kronor. Denna p-bot är en struntsumma jämfört med det!😃

Jag har alltså varje dag varit lyckligt ovetande och trott att jag betalat för parkeringen, men har inte gjort det och på ett drygt halvår har jag endast fått en enda p-bot! Jag har således sparat pengar vareviga dag på att skippa avgiften ovetandes. Jag skulle aldrig vågat göra så om jag vetat att jag inte betalat!😃

Betalade dock idag.😂

Sensmoral; Ennegativ händelse kan visa sig vara en mycket större positiv händelse!

TACK TACK TACK!!!!!

Otroulig
6/19/13, 6:47 AM
#151

Haha älvan, helt rätt vänt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
6/19/13, 7:50 AM
#152

👍

[Kathja]1
6/24/13, 9:53 PM
#153

Idag är jag lite extra tacksam över mina gulliga killar på jobbet, har fått en massa positiv feedback från dem. Me like! Eller mitt EGO like. 😃Och så är jag väldigt nöjd med att dagen har gått fort, för då får jag snart åka hem igen.

Är tacksam över Crinalina som gav mig tanken att jag bara är på jobbet tillfälligt, det har lyft mig avsevärt!

Till slut är jag tacksam över att jag mår så väldigt bra. ☀️

Annons:
[Kathja]1
6/25/13, 10:55 PM
#154

Idag är jag tacksam över insikter, över att jag känner att jag är rätt och gör rätt och över att jag mår sådär JIPPIDOHURRAY bra. Med risk för att vara lite tjatig. 🤪

[Torahzen]
6/25/13, 11:14 PM
#155

Tack för att jag ÄR ❤️

SHIAWASE
6/25/13, 11:33 PM
#156

Tack for mitt lugn och harmoni, tack for att jag inte tillater mig rubbas av yttre stormar (inte for att det stormar sarskilt mycket runt omkring mig just nu😉) Tack for allt intressant som jag sysslar med! Tack for all variation i mitt liv!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Älvan
6/26/13, 12:23 AM
#157

Tack för att jag inte känner mig lika ensam nu som jag gjort ett tag. Jag har bett om att få känna samhörighet och gemenkap och nu har människor runt mig börjat höra av sig och föreslå olika träffar!😃❤️

Tack även för att jag hittat till denna gemenskap där jag upplever att jag får vara migsjälv, att människor är positiva och hjälpsamma och att jag alltid lär mig något nytt på iFokus! ❤️

Tack för att jag nu kan lita på att änglar faktiskt finns och att jag är älskad och beskyddad och tack vare änglarna är jag ju aldrig ensam mer!

❤️

Håbe
6/26/13, 5:45 AM
#158

Tack för att mitt liv här och nu känns ganska behagligt och harmoniskt. Saker faller på plats och det känns som jag står lugnt och tryggt med båda fötterna i jorden, utan att det vinglar, med blicken lite lyft uppåt, framåt. ❤️

Otroulig
6/26/13, 8:31 PM
#159

Jag har MASSOR att vara tacksam för!

Tackar tackar för parkeringsplatsen! Kunde inte ha blivit bättre!

Tackar tackar för de trevliga kiosk ägarna med billigaste snuset i Sverige!!

TACK för att jag verkligen inte reagerar på vissa av signalerna jag får på jobbet. Hade det varit för några år sen så hade jag tagit till mej en hel dröööös med känslor. Nu bara lyssnar / iakttar jag och lägger ingen värdering i andras rädda tonfall. TACK SÅ IN I BÄNG!❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/26/13, 8:57 PM
#160

Just nu är jag tacksam över att jag är så bra på att hålla andras energier ifrån mig, men efter en hel dag med en lätt frustrerad man fick jag nu stänga ute honom genom att sätta lite musik i öronen. 🎧

Annons:
Otroulig
6/26/13, 10:17 PM
#161

Hehe, går det inget bra med datorn, fniss.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
6/26/13, 10:39 PM
#162

Nop. Men förr eller senare så.🤪 Fixa datorer ska man göra när man är i balans, men en Älskling utan dator är inte i balans. Det är KATASTROF av någon anledning. 😈

SHIAWASE
6/27/13, 12:09 AM
#163

Ja Kahtja , nar det galler datorbiten forstar jag honom❤️

Visst ar det harligt Otroulig nar sadant inte bekommer en,, man bara ar☀️

Jag ar tacksam for min energi!!! och harmoni och lugn som har innunit sig pa ett sadant harligt satt,,, 🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/27/13, 8:23 AM
#164

Jag förstår också, han har "allt" där, precis som dig kan jag tror. Blir ju så när datorn är ens jobb och verktyg på alla sätt och vis. Men vi fick ordning på det iaf.

Idag är jag tacksam över en god natts sömn och över att jag i morgon ska vara ensam hemma heeeeeeela dagen eftersom Älsklingen ska åka med sina söner till deras farmor och farfar. Jag var med härom veckan så denna gången kan jag bli hemma med gott samvete. Att ta med två ungar och tre hundar dit upp för att vara i deras lilla hus eftersom det regnar känns sådär kul. Sist vi var uppe var det kanonväder så då kunde vi sitta ute.

De är super trevliga men just grejen med bilen full av hundar och ungar i 25 mil enkel väg, för att sedan vara där i några timmar för att sedan åka hem igen känns just nu inte så lockande.

Så tack för att jag får göra som jag vill och därmed blir hemma i sällskap av mig själv, och hundarna förstås.

Får väl därför passa på att känna lite extra tacksamhet över att jag har en man som tycker att det är självklart att man alltid gör det man vill och mår bra av. Aldrig sura miner där inte. Ja om inte datorn går sönder. 😉

SHIAWASE
6/27/13, 9:13 AM
#165

Ja , Kathja,, att aka sa langt for nagra timmar,, kanske for litet for att bo over??

Jag ar ocksa tacksam for att ha en man som forstar det,, sa i augusti kommer han att ta med barnen till farmor nagra dagar, jag har sagt att jag INTE foljer med,, jag har ju som sagt inte haft en enda ledig dag detta ar,, och augusti kan vara ratt sa lugn har (eller inte,,hihi,,) ,, och om jag kan lyckas att ha nagra dagar ledigt sa tanker jag inte aka dig,, och det forstar han ocksa..

Det ar 20 mil dit men tar typ 3,4 timmar, kan ta 8 timmar ibland ocksa!!!haha,, Japan~~~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
6/27/13, 9:27 AM
#166

Du får bestämma dig för att den dagen ÄR en lugn dag Shia.

Är tacksam idag över att det trillar in pengar från här och där. Nice! Och över att det har regnat så att Älskligen inte har klippt gräset så nu är det så fiiiiiint för det är BLOMMIGT. Mi like. 😃🌺

Skogshumblan
7/11/13, 9:22 AM
#167

Jag är tacksam för; * att mina barn har så bra vänner. Mer sådana tack! * de otroligt härliga flödet och vibbarna idag. Känner mig buren och hög på livet. * att jag får stämpla *att jag inte behöver oroa mig för senare, det löser sig. och mycket mycket mer!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
szirius
7/11/13, 11:31 PM
#168

jag är tacksam över den hjälp jag får från universum vad gäller jobbet just nu, är förundrad över hur JAG är den som står stadig, vågar säga min mening, låter konflikter gå mig rakt förbi, skapar ett lugn där andra blir hysteriska etc. Jag har verkligen en hel änglaskara med mig just nu, häftigt att få uppleva🌊. Och tacksam att få detta tillskrivet i min lista att ha testat på 😉. Nu vet jag att jag kan det här också😎

[Kathja]1
7/12/13, 11:23 AM
#169

❤️

[Kathja]1
7/12/13, 5:41 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#170

Är tacksam över att känslan av tillfredställelse och harmoni har infunnit sig, var nog någon vecka sedan, har varit lite upp och ner. Men är även tacksam över upp och ner då det har gett nya insikter, och spännande planer på Att-göra-fronten. ☝️

Är tacksam över att jag känner att jag är bra på mitt jobb, är tacksam över lite extra timmar på kompkontot, 🥵lika bra att jobba när man i alla fall jobbar. Sova kan jag göra hemma. 😴

Är tacksam över dagen, har suttit i solen och babblat med Älsklingen. Givande värre.

Och om någon timme är jag helt övertygad om att jag kommer att vara tacksam över rabarberpaj med glass. Just det! Är även tacksam över att ha gått ner 3 kg på 2 veckor.  🥵🥳 

Rabarberpaj ÄR väldigt bra då man formar sin drömkropp, är bara att se drömkroppen framför sig medan man äter. 😎Detta är målet… (Är torsk på överarmar 😞🤐)

Otroulig
7/12/13, 7:57 PM
#171

Ojojoj! Kathja! Och vad roligt att du är på väg:) Sziriuz du skickar så starka lugna vibbar❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Neugieriges Mädchen
7/16/13, 9:55 PM
#172

Jag är tacksam för att jag mår bra idag! Jag har ett sommarjobb i en superfin stad! 

 Jag känner mig rik på många sätt, och älskar mitt stora hus på landet! :) 

   Min kropp är i god form, och konditionen blir bättre vecka för vecka, samtidigt som jag blir starkare. 

 Tack för att jag får allt vad jag behöver! Mat, vatten, dusch, en underbar miljö att vistas i, trygghet och fred! :) 

 Jag njuter av varje soliga dag under denna sommar! Älskar att allting är så grönt!! 

Jag är också tacksam över att jag känner mig trygg och säker. Så jag förväntar mig att saker ska bli, blir dem. 

  Tack för att jag kommit i kontakt med Law of attraction! :)

[Kathja]1
7/16/13, 10:13 PM
#173

Jag är väldigt tacksam över att jag har PMSat färdigt och är åter i harmoni, kärlek och tillit. ☀️

Otroulig
7/17/13, 6:48 AM
#174

Aha:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
7/24/13, 12:07 PM
#175

Är så tacksam över min Älskling. Idag har jag varit bombaderad av galningar, hann innan klockan var halv tolv både att svära, gråta och bli helt matt - TVÅ gånger. Då tittar han först på mig och säger "varför låter du dem komma åt dig?" och sedan får jag en order om att jag har 20 minuter på mig att reagera på det som sker sedan ska vi ut i skogen och plocka kantareller. Han vet vad jag behöver den mannen. Ett nytt fokus.

Otroulig
7/24/13, 12:37 PM
#176

❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
7/24/13, 12:41 PM
#177

Jag är tacksam för de här HÄRLIGA vågorna av energi som går igenom mej nu förtiden, av ingen orsak alls (eller tjaa i alla fall inte som jag förstår 🤪)

Men det är vågor av tillit, att allt är som det ska, att jag är i ett sådant härligt flöde. Ren och pur kärlek från universum känns det som. Som meddelanden att allt har en orsak och allt kommer att leda till något fantastiskt 🌈🌊❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
7/24/13, 1:54 PM
#178

Det är nice att vara hög på livet Otroulig. 👍

SHIAWASE
7/25/13, 9:29 AM
#179

Jag ar oerhort tacksam for att jag standigt far visa att jag "lever som jag lar"~~~~

intressant,,, Men sjalvklart, och ibland lite jobbigt,,haha, 😭

Men vill man vara en inspirator till andra,, sa ar det nog bara att se till att man kan hantera alla situationer som dyker upp, pa ett satt som stammer overrens om det man pratar om !! sa TACK:)

Jag harr redan nu och kommer att far mera av material, episoder etc . etc. att prata om och visa pa hur vi och var existens fungerar!!!

Tack, tack ❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
7/25/13, 11:40 AM
#180

Är så tacksam över att ha hittat balans i "görandet". Tar hand om det jag har, rensar och röjer och har dragit igång projekt fixa köket. Vi har världen ruggigaste kök som i alla år har väntat på den stora renoveringen, som låtit dröja på sig, men nu ska det bli fint med små medel så länge. Har också kommit igång med skrivandet blir några e-kurser och lite annat smått och gott. Känns som att det börjar råda balans i varandet och görandet.

Tack ❤️

Theleonora
7/27/13, 12:25 PM
#181

Tack för alla insikter! Tack för känslan att livet är så underbart, I can't even cope. ❤️

Tack för allt!!! ❤️

Tack för skymtar av mitt rätta jag och guidning av vad som är rätt för mig!!! TACK! ❤️


Annons:
Otroulig
7/27/13, 12:31 PM
#182

❤️ tänkte skriva nåt i klotterplanket, men hoppade det- nu verkar det som att du kommit till insikt. Så det var väl meningen 🤗🏆

Fiint Theo!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
7/27/13, 12:36 PM
#183

Fast du får gärna skriva ändå! Det är en himla blandning av insikter som dyker upp. Kanske kan hjälpa mig på ett annat plan :) Kram otroulig!!


Theleonora
7/29/13, 4:50 PM
#184

Jag känner att jag nu har skalat av många lager jag lagt på mig själv och är kanske bara en hinna från mitt jag. Tack för det!!

Och tack för att du visar vilka människor jag valt att ha runt mig och tack för att du även visar och vägleder mig till vilka typer av människor jag hädanefter vill ha kring mig! Och tack för att du gång på gång levererar!

TACK! ❤️

Och tom amen. (låter lite som en bön när jag läser det) :)


[Kathja]1
7/29/13, 7:08 PM
#185

Är så tacksam över att jag och Älskligen är i fas med livet, mitt "göra-ryck" har smittat av sig så under helgen då jag jobbade tapetserade han om i köket. Me like! Och idag flög han plötsligt ur soffan och började röja i tv-bänken med kommentaren att vi behöver inte ha en massa dvd:er eftersom vår dvd har gått i pension. Blev tre Gekås kassar fulla med grejer att slänga, och "gömma". Tack, tack, tack.

Otroulig
7/29/13, 7:59 PM
#186

Härligt Kathja !!🙂 kan ni smitta av er?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
7/29/13, 8:11 PM
#187

Allt har sin tid Darling. 😉

[Kathja]1
7/30/13, 9:40 PM
#188

Är tacksam för en väldigt händelserik dag. Vissa saker har kommit till ett slut, och andra har börjat. Saker är utrensade och beslut är fattade. Känslan av att stå på trösklen till något nytt, något annat, något mer är så stark. Oavsett vad som händer njuter jag av känslan i nuet. Tack! ❤️

Annons:
Håbe
8/2/13, 8:30 PM
#189

Till att börja med är jag väldigt tacksam för att morgonens kaninäventyr slutade bra. Helt osannorlikt (eller inte 😉) att jag såg kaninstackarn fara iväg med en katt i hasorna bort ifrån oss. Men när jag började ge upp letandet och gick hem för att hämta mat att locka henne med så ligger hon utanför buren och flämtar helt skräckslaget. Tacksam för att hon verkar oskadd dessutom.

Jag är också tacksam över att må bra. Känner mig lugnare och i mer balans än på väldigt länge. Det är väl därför det börjar dyka upp lite "konstigheter" i mitt liv. Lite dags att ta nya steg i utvecklingen känns det som.

[Kathja]1
8/2/13, 9:12 PM
#190

Det är väl som så att innan var livet så fullt av "annat" så det var inte lönt att slänga flyglar på dina fötter. Allt har sin tid har jag hört. 😉

Håbe
8/2/13, 9:17 PM
#191

Jag har hört de ryktena också 😃.

Det hade iofs varit skönt med en period med bara lugn och stiltje. Samtidigt vill jag ju att det ska hända ännu mer bra saker så det är bra att det rör på sig lite nu.

Skogshumblan
8/3/13, 2:06 PM
#192

Tack Universum för alla de år jag kunnat försörja mig något sånär på att vara vikarie. Tack för alla de erfarenheter, kunskaper och insikter som det gett mig och som jag kommer kunna bära med mig hela livet. Stort tack för hur dessa år stärkt mig och än mer förvissat mig om att jag valt rätt yrke och är en bra pedagog. Tack för alla goa barn och vuxna jag fått möta, för de svåra och jobbiga situationerna du hjälpt mig igenom, som jag fått hjälpa andra igenom. Men nu känner jag mig färdig med livet som timvikarie, eller som vikarie bara ett par veckor/ månader i tager. Jag känner mig redo för nästa steg, steg in i fast anställning och ett liv med den trygghet det för med sig. Så jag kan få ro, min familj kan få trygghet ekonomiskt och på andra sätt. Jag tycker vi förtjänar det. Så tack för att du hör denna min bön, ser denna min längtan och för svaret som kommer.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Theleonora
8/3/13, 6:25 PM
#193

Tack för att jag är mig själv och nära mig själv i alla lägen! Även när jag umgås med nästa. Tack!


[Kathja]1
8/4/13, 3:44 PM
#194

Jag är så tacksam över att vara jag och över mitt liv! Har haft en helg som inte blev som jag hade planerat då vårt besök uteblev pga sjukdom - men jag har (återigen) haft underbara dagar med Älsklingen. Det behövs verkligen inget annat än att bara vara. Vi har pratat om allt, ätit gott, njutit av solen, skrattat, retats, och bara varit - i total harmoni, lycka och kärlek. Precis som livet ska vara.

Skogshumblan
8/5/13, 4:53 PM
#195

Jag fick tjänsten jag sökt! Tack, bortom ord!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
Theleonora
8/5/13, 5:00 PM
#196

Vad härligt Skogshumblan! Grattis!


Skogshumblan
8/5/13, 5:04 PM
#197

Tack Theleonora.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
8/5/13, 6:05 PM
#198

GRATTIS SKOGIS!!! Bra jobbat!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Skogshumblan
8/5/13, 6:14 PM
#199

Tack Otroulig!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
8/5/13, 8:20 PM
#200

Yes! Heja dig Skogis. Det kommer att bli såååå bra, och ännu bättre.

SHIAWASE
8/5/13, 10:35 PM
#201

Grattis Skogis!!! Vad kul:) 🌺

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
8/6/13, 6:57 AM
#202

Tack Kathja och Shiawase.

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Annons:
[Torahzen]
8/6/13, 9:04 AM
#203

Tack min dotter för halsbandet du gjort till mig, smörblomman du plockat till migoch sången "Mamma är bäst". Min älskling!!! 😊❤️

szirius
8/6/13, 3:25 PM
#204

Grattis Skogis! Underbart - och självklart☀️🥳

Skogshumblan
8/6/13, 4:38 PM
#205

Tack szirius.😅

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
8/6/13, 4:54 PM
#206

Tjolahej tjolahopp vad jag är nöjd och glad över att jag har haft två perfekta dagar på jobbet! De har gått super fort, gett mig mycket cred och jag har fått en massa gjort. Så nu är jag absolut redo att gå på semester. Känns skönt att inte vilja fly här ifrån för att det är bajs-trist, hi hi. Tack, tack, tack ❤️

Otroulig
8/6/13, 9:13 PM
#207

Tack för att jag haft en trevlig tid med mamma. Tack för de personer som kommer in i mitt liv igen som jag haft svårt för förut. Denna gången ska jag ha mer tålamod, jag är bättre rustad denna gång. NU ska jag möta med öppna ögon!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/7/13, 11:24 PM
#208

Tack för drömmar och sömn!! Det finns inget som kan reboota mig som det. Tog en middags lur och vaknade av drömmar där vi hade jättekul på jobbet!! Haha!!! Tack, tack tack❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/8/13, 8:43 AM
#209

Tack för att jag trillade över Kelly Howell och hennes underbara meditationer! 😕❤️

Annons:
Skogshumblan
8/8/13, 4:46 PM
#210

Kathja ja hon är så underbar tycker jag! Älskar de meditationer jag provat som hon "läser".

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

[Kathja]1
8/8/13, 7:25 PM
#211

Samma här! Hittade hur många som helst på pirat-sidan. 🤐

crinalina
8/8/13, 8:20 PM
#212

Grattis Skogis!

Jag är så otroligt tacksam för att jag en gång i tiden började våga lita på mig själv och mina instinkter. Att jag en gång i tiden började våga släppa kontrollen och lita på att allt blir som jag innerst inne vill ha det. Jag är så tacksam att jag gick utanför inte bara min box utan även de flesta andras boxar och började skapa mitt liv utifrån mitt eget inre. Jag och mitt liv är fyllt av kärlek, harmoni och trygghet. Det finns inga ord för att beskriva hur jag känner. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
8/9/13, 9:51 AM
#213

Underbart att hora Crina!!! Och vilken inspiration du ar for alla har inne~~~❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Skogshumblan
8/9/13, 10:58 AM
#214

Grattis crina, sicken klokskap du förmedlar! :)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
8/9/13, 8:22 PM
#215

Tack tack tack! Har världens snällaste vän ❤️🤗tillika stans bästa frisör som tar sig tid att klippa min pälsmössa innan jag drar ned till stugan!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
8/9/13, 10:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#216

Tack Gud för livet! Och lite pepp och kärlek till alla ❤


Annons:
Theleonora
8/9/13, 10:48 PM
#217

Hm, bilden borde ha lagts till insiktstråden men kör via mobben nu. Härligt Crina att läsa om hur du har det!


Otroulig
8/9/13, 11:04 PM
#218

#126 ❤❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/10/13, 2:01 PM
#219

Är tacksam över den fina artikeln Marie skrev om mig, är super nöjd! Ser fram emot vad detta kommer att leda till. 🥳😃🌊

Håbe
8/10/13, 5:27 PM
#220

Hoppas vi får läsa den Kathja. Det skulle vara kul.

Själv är jag tacksam för att jag nu är klart med min andra examinationsuppgift. Som vanligt våndas jag och drar ut på det in i det sista. "Jag kan inte, det går inte, jag är inte tillräckligt smart…..osv" sitter som ett jäkla mantra i mitt huvud. Tur att jag har lärt mig att ändra det mantrat medvetet numera. För jag kan alldeles utmärkt tack så mycket!

Så mycket vånda innan jag trycker på sendknappen. Men nu är det gjort och jag är nöjd med det jag skrivit. Jag skulle behöva träna mig på att skriva lite mer tror jag. Jag låser mig så vid mina prestationskrav så jag helst inte skriver alls känns det som. Bort med det!

[Kathja]1
8/10/13, 6:28 PM
#221

Ska iaf scanna in den så jag kan lägga upp den här också. 😃

Otroulig
8/12/13, 5:23 PM
#222

Tack för att jag läste allt vi varit tacksamma över. Plötsligt blev livet mera magiskt igen❤️ det började med att jag insåg att jag refererat till fel inlägg, 126 istället för 216 - men när jag läste 126 så blev jag alldeles varm och började från början. Puss på er alla för att ni delar med er av alla tacksamheter. Shit vilken kraft det har! 💣❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/12/13, 5:29 PM
#223

Är tacksam över snabb bekräftelse på att jag är på banan igen. Här gäller det att hänga med i svängarna! 🌊🤦‍♂️🌊

Annons:
[Torahzen]
8/12/13, 6:02 PM
#224

Tack för att jag känner mig hög på livet. Idag verkar anledningen så enkel som att jag har blivit matad av lillan med solvarma vinbär. 😍

[Kathja]1
8/13/13, 10:33 AM
#225

Jag är tacksam över att jag nu på morgonen fick till mig två givande diskussioner som båda påminde mig om vad jag älskar att göra, och därmed lyfte min energinivå flera snäpp. Tack för den! ❤️

undrarens
8/14/13, 5:37 PM
#226

oj de här var en väldigt intressant och givande fokus tråd.

❤️ggr massor.

 en riktig wow upplevelse.

✨✨✨✨✨ till alla som tänkt tacksamhetstankar till vad de nu än må vara i era liv.

man blir glad 🙂över att alla verkar vara så glada och tacksamma över allt möjligt i sin vardag. de måste man vara annars blir livet inte mkt o hänga i granen😉

Eftersom många här skrivit sina tacksamhets tankar, så bidrar gärna med nån eller några framöver i hopp om att de inte ska verka störande☀️.

Finns så många människor som jag har att tacka för så mkt roligheter och aha upplevelser. svårt att nämna allihopa vid namn, men de har nog universum sett till att de har fått må bra❤️ i sina situationer/minnen.

usch nej man blir nästan 😢 över vad vissa hjälp en med utan att man tänkt på de förräns i efterhand.

sån där "osynlig" hjälp❤️ ifrån de "stora" fast man inte varit medveten om den tacksamhet som många borde ha fått. 

men de känns ju så svårt de där med att bara tacksamheta 🌊ut i luften om man nu inte vet om den andra sidan fått ta emot budskapet.

många vet ju inte om att de fått de skickat till sig, menar jag(är dock själv dålig på att känna av(ge går ju alltid) de ifrån the great ocean of thoughts, de erkänner jag).

trots att vi alla är puppets eller skådespelare på det stora världsbrädet(som man kallar livet, ens verklighet) så måste de ju alltid få finnas utrymme för att kunna ge❤️ och ☀️ och 🌈-drömmar till alla och allt som man tycker borde ha det för att de gör så mkt gott för  andra och deras omgivning och i viss mån för sig själv(för att inte  känna sig för utnyttjad på nåt vis (i guds plan, eller vad man nu vill kalla allt, universum, vilket ord som helst på de går det ju använda) ).

tänk vad livet vore trist om "universum" inte ville att vissa individer var tänkt att de skulle mötas.

vilket anti😍 som skulle råda då 😎.

så tom verkligheten skulle vara då. snacka om back 2 the desert.

inga 🌈-drömmar ,nya upplevelser m.m m.m .

skulle verkligen vilja sända ett enorm tacksamhets 🤗 till att internet släpptes ut till alla  människor här på jorden.

de måste väl vara  de största förutom ❤️👍(iaf i min värld) som hänt i världshistorien att vara evigt tacksam för

då de används på moraliskt rätt sätt alltså och för att upplysa folk om vad de nu än må gälla🙂.

vill också passa på att visa tacksamhet för att man får vara så pass  frisk fysiskt och mentalt 🙂 som man är.

världsliga tack till alla healers all over the world utan er hur skulle du världen se ut…🤗ggr massor.

finns nog inte ord för hur mkt tacksamhet dom ska ha❤️❤️.

jag tänker då främst på alla dom som boostar sig själv och hjälper andra till att utföra vardagsmirakel överallt.  super -👍👍👍 för alla dom.

allt som för med sig goda saker är ju värt att lyfta fram inte nyheter och elände och sån skit som händer på tvn, för de mesta där är ju sånt om man vaknar upp ur den samhällsdvalan.

en skapad verklighet av samhället som vi blir styrda till stor del att "vi måste se de där och de där". alla har ett val , och vi alla måste få ha den möjligheten att få välja för evig tid vad vi nu än känns vilja göra.

tänk så mkt annorlunda livet 🥳ja hela samhällena skulle blir om man gav tusan i den där tv'n. och för den delen mkt av de som står i tidningarna(de negativa sakerna där som vi alla matas med undermedvetet utan att vi tänker på det).

så mkt annat kreativt som skulle få utrymme då för den tiden man spenderar i den tankevärlden(tv och media(tv , till viss del internet(missbruk av de dvs) och skvallertidningar, ja nästan vad för tidning som helst(finns ju vissa som inte är dyngspridare för hjärnan)vill ju inte dra alla tidningar över en kam upp till var och en att upptäcka/bedöma vad man tycker ger nåt för en vidare i utveckling, kan ju vara tidningar som män i regel läser typ biltema, jula, är inte så insatt i var en man vill tänkas läsa fast jag är man(yes guilty) , (blir så då jag kastar bort sånt(tidningar alltså) ), allt som anses(sånt som har blivit styrts av samhället att anses som manliga lockelser att förkovra sig i) ).

frågan som jag dock inte har nåt direkt "svar" på vad som  kan vara vettigast att vidareutveckla sig inom.

men som sagt sånt är ju totalt individuellt.

som nån klok sagt till mig mer än en gång , de vette gudarna😃.

som i bruce den allsmäktige…let there be light😎

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

szirius
8/14/13, 10:12 PM
#227

# 226 Ojoj, TACK för att du delade med dig😃, välkommen hit, du verkar hög på livet! Underbart!☀️

undrarens
8/15/13, 9:44 AM
#228

de blev nog mkt skrivet igår , vet inte riktigt vad som for i mig🙂(som bara den igår) .

men de kändes bra att lämna ut iaf , de är nog de som är en lättnad(att få ut nåt då de känns bara komma(ifrån de där alltet) ).

att få glädja omgivningen.

apropå de en mer seriös sak då man bäddrat runt bland alla dessa ifokussajter, så saknas de en stor sak , som jag jag definitivt alla kan bidra i men ingen som startat än.

vet inte om jag skulle vilja va sajtvärld för de hela men puffar🙂 iaf för att nån skulle våga ta steget.

starta en humor sajt!!!  

finns hur mkt folk som helst som bara skulle vilja skriva i en sån skulle jag gissa.🙂.

de behovet finns helt säkert här bland alla (oerhört tänkande och inspirerande människor ) som skriver allt möjligt nyttigt att ta med sig i sitt fortsatta liv, vad den(humor) sen kommer att innehålla "the future only knows" .❤️

se där en ny sak att bli tacksam över att nån vill eventuellt vill ta de steget och starta en sån.

den /de personerna är värt ☀️☀️☀️☀️☀️ eller5x❤️.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
8/15/13, 10:13 AM
#229

Undraren;) härligt att orden bubblar ut ur dog, precis som det ska vara! En humorsajt! Nu är önskan levererad:) så en sådan dyker nog upp snart!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
8/15/13, 10:58 AM
#230

Bubbla på du! Det ger både dig och oss en massa nya tankar. 😃

Annons:
undrarens
8/15/13, 12:01 PM
#231

#229 håller tummarna

 #230  ja just ja de va ju de där med tanken👍 (för den)😎

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

undrarens
8/16/13, 9:37 PM
#232

#227 ja de gäller o passa på glädjen infinner sig👍

att känna glädje(tjohoo) är nåt väldigt fint att vara tacksam för den stunden man nu känner de🙂 .

jag menar de är ju inte 🌈 och ☀️varenda dag, fast de är nog hur man gör och ser på de mesta iofs.

fast "pepp" brukar va bra. tacksamhet brukar man oftast känna i efterhand❤️.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
8/17/13, 12:05 AM
#233

Undraren, Precis,, allt ar inte pa topp jamt,, men nar man borjar fa vana att kanna tacksamhet bland annat ,, och att vanda pa tankarna sa  gar det snabbare och snabbare att na tillbaka till gladjekanslan🎈

Tacksamhet har en hog vibration,,, sa att uttrycka den i ord och skrift och tankar varje dag ar jattebra!!!

Sjalv ar jag tacksam till att balansen borjar infinna sig igen, och att jag sa manga intressanta moten och projekt pa gang!!!Yes!:🌈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
8/20/13, 8:56 PM
#234

Försöker känna tacksamhet över en av våra nya föräldrar på avdelningen. Jag brukar aldrig ta åt mig eller låta mig beröras när föräldrar är gnälliga och klagar. Det blåser av mig bara. Det är ytterst sällan som jag är den som får ta emot gnället. När jag möter föräldrar som är missnöjda med något så brukar det vara befogat och därför inte heller något som påverkar mig. Men nu plötsligt har jag haft inskolning med en förälder som har synpunkter på precis ALLT. Och hon kryper fullständigt under skinnet på mig. Jag känner verkligen hur mitt humör dippar i samma andetag som jag får syn på henne. Svor ve och förbannelse över henne för min chef som bara sa "släpp det, låt det rinna av bara" och det är ju det jag brukar. Fattar inte vad det är som gör att hon kommer åt mig så och varför hon plötsligt kommit i min väg men jag försöker verkligen känna tacksamhet för att hon visar vad jag behöver. För att hon gör mig uppmärksam på något jag inte visste om. Jag försöker verkligen se henne som den lite osäkra mamman jag tror att hon är. Jag tror hon vill så mycket och försöker så hårt att vara en engagerad och närvarande mamma så att hon lägger energin på så mycket som hon inte behöver. Det handlar inte om mig utan om henne. Jag behöver bara släppa det.

Jag har en app på mobilen där jag får ett nytt inspirationskort varje dag. I dagens kort stor det: Tacka ja till allt du vill ha mer av…….text …text….när du möter sådant du inte vill  ha, låt det bara passera förbi dig som moln på en sommarhimmel. Lägg ingen energi på det, så drar du inte heller till dig mer av det. 

Så tack för möten med människor som får mig att upptäcka saker hos mig själv.

Otroulig
8/20/13, 9:19 PM
#235

Håbe, ditt dagens kort var väl så mycket LOA det kan bli ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
8/20/13, 9:22 PM
#236

Tack för de insikter och lärdomar jag har fått idag: tro på mig själv och tydlig kommunikation.

Håbe
8/20/13, 9:31 PM
#237

Otroulig- hela den där kortleken är LOA. Jag älskar dem, de är så bra. Har det inställt så det kommer en ny kl.6 varje morgon och kl. 9 på helgerna. En bra start på morgonen. Läser det i sängen, funderar lite på vad det betyder för mig och försöker ha med mig dagens kort under hela dagen i det jag gör.

Annons:
undrarens
8/21/13, 7:48 PM
#238

är tacksam över allt positivt👍 som kanske händer en utan att man vet om det. för sånt händer ju jämt. måste man tro🌊☀️.

dvs att folk tänker på en fast man inte bett om det, eller kanske  inte tänker "onda" saker om en eller att sånt ska drabba en.

en oerhört positiv tacksamhetskraft❤️ som ju finns för alla, då vardagen känns mörk😮.

varifrån kom egentligen "ljuset"Tummen upp som väckte liv i alla varelser på jorden och att hjärtatHjärta började slå och vi kunde  andasPustar och skratta Skrattar

SHIAWASE
8/22/13, 1:40 AM
#239

Jag ar tacksam for att energin antligen har borjat atervanda,,,, har haft en tid nar jag bara inte har haft lust att ta i tu med jobb som maste goras,,, och inte heller med saker i hemmet som maste goras,,,, har typ gjort det allra nodvandigaste,, men NU ~~~ Kanner jag att energin borjar vanda och komma tillbaka!!!harligt!🎈

Jag ar ocksa tacksam till mig sjalv for att jag har sadan tillit sa att jag bara kan lata allt vara som det ar aven nar energin inte ar pa topp, eftersom jag vet att det vander och dessutom att jag vet att det ar mycket som skapas och faller pa plats aven under dessa perioder!!

Tack❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/22/13, 8:19 AM
#240

WIIIIHAA!!😂🎁🎂✨🎈🌺❤️

Som att vinna på Lotto!

Jag var liiite nervös för att ta ut spiralen men gick dit med ett glatt sinne. Då berättar den snälla, vackra kvinnan på mödravårds centralen att efter 45 kan man ha den i 7 år, AHHHH sa jag, och det är jag!!

Så jag får uppskov två år!

Tack, tack, tack ❤️❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/22/13, 8:46 AM
#241

Härliga nyheter!!! Själv tycker jag att ut är okej, men IN oh my God. 😮Men det beror på att jag är op just där 🤐 så den ska in och ut genom ärrvävnad. Tur man inte behöver göra det så ofta. 😃

SHIAWASE
8/22/13, 9:09 AM
#242

Tack Otroulig!!!

Snacka om synk! hos oss,,, jag skulle namligen ha bytt min for tva ar sedan, har sager de att man ska byta vartannat ar,,,, men det kostar over 2000kr  att byta,,,, sa jag sa att jag vantar lite, och lakaren blev upprord,, sedan har tiden bara flugit,, jag hade liksom glomt bort det,,,och sista manaderna har mina tankar snurrat kring spiralen!! haha~~~kollade nagon hemsida for nagon dag sedan att fem ar ar ok, och sa kommer du har och skriver ,, haha!!! Tack, snalla du for denna info,,,❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/22/13, 9:12 AM
#243

Ja jag höll på att svimma på insättningen 😴 Kan tydligen vara lite jobbigt då man inte varit gravid. Men så BRA att du säger så! Då är det ju nema problema om två år. OCH TACK till den snälla personalen på apoteket som sa tt jag skulle spara kvittot - så jag får tillbaka 1000,- spänn .

och TACK för att jag just vann på Triss! 

🌊🌊🌊 😃😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/22/13, 9:24 AM
#244

MEN AHH, missade ju just världens manifestation. Jag skrev att det var som att vinna på Lotto och vad gör jag 5 minuter senare?? Skrapar fram vinst.😎😃 60,- i all sin ära!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
8/22/13, 10:34 AM
#245

Grattis, det är bara att casha in ! 🤑🤑🤑

Otroulig
8/22/13, 2:22 PM
#246

Dom såg ut som frågetecken när jag ville returnera spiralen. Jag måste fattat fel. Jaja, den får väl ligga till sig då:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
8/23/13, 9:42 AM
#247

God eftermiddag pa er!!! halla~~!🥳

Jag var upp tidigt i morse,,, fixade ett jobb som skulle ha lamnats in igar, och som jag totalt hade glomt bort,,

Sedan ivag till haktet det ar langt at tga fran stationen och idag ar luftfuktigheten pa topp tror jag,,, svett, svett , svett och ater svett, smink pa sommaren existerar inte.. Men japanskorna ar valsminkade , valkladda ser hur svala ut som helst och inga fargandringar pa plaggen p g a svett,,, hur gor de???🤪 forstar ej,,,,

Nu har askan satt igang sa det kommer val en valbehovlig skur snart, jag ska ivag och instruerar nu efter en paus har ,, hoppas er dag har borjat bra!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
8/24/13, 1:11 PM
#248

Tack för att jag dragit till mig U in i mitt liv. I går lämnade han ett urgulligt meddelande där han önskade mig en trevlig avslutning på semestern och berättade att övriga arbetskamrater som jag bara känt i någon månad såg fram med glädje att jag skulle komma på måndag. Jag var efterlängtad ❤️ Tack för att jag får ta emot sån omtänksamhet och kärlek.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/25/13, 5:45 PM
#249

Är så tacksam över den numerologi avläsningen som jag ska få, bara sådär. Flödet är öppnat. ❤️

Otroulig
8/25/13, 6:25 PM
#250

Spännande! Kommer dom att gå på ditt födelsenamn eller det nya? Jag kollade igen för ett tag sen och en av mina två karma läxor var att lära mig att i inte vara rädd för ensamheten och att vara mer tystlåten:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
8/25/13, 6:27 PM
#251

Tack för den totala harmoni jag känt andra hälften av denna dag!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
8/25/13, 7:20 PM
#252

Hon skulle kolla på tre av mina namn, det jag föddes med, det jag hade som gift förra gången och det jag har nu. En annan är ju inne på 4e efternamnet men namn nummer två tror jag inte är så viktigt, det hade jag från jag var 8 år (tror jag) till jag gifte mig då jag var 22 år. Känns som att de andra är viktigare. Ska bli spännande och super kul att få allt det, bara "så där". ❤️

szirius
8/25/13, 10:30 PM
#253

#252 Har en kompis som är utbildad numerolog! Det är så himla spännande tycker jag! Kul kul kul!🙂

gardit
8/26/13, 9:13 PM
#254

Hej alla!

Jag är ny här och tänkte testa att skriva inlägg…

jag vill rikta ett stort TACK till alla er för inspiration och glädje som ni sprider…

Kram på er

Otroulig
8/26/13, 9:22 PM
#255

Välkommen Gardit!

🤗 på dig med ❤️

Hääääääng med vetja!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
8/26/13, 9:57 PM
#256

Instämmer i ovan, välkommen Gardit!

Jag vill bara säga att jag är så tacksam över min Älskling, han tillåter mig verkligen att vara mig själv till 100%  - oavsett hur jag råkar vara i stunden. Det är KÄRLEK. ❤️

[Kathja]1
8/27/13, 9:19 AM
#257

Yey! Jag är en riktigt pms-moster, du läste rätt moster inte monstret. Blir nämligen deppig och off, inge monster (inte så ofta iaf😎). Satt och provade att köra lite EFT på eländet men fick ingen ordning på det. Då fick jag syn på en video med zonterapi mot pms. Halleluja! Det funkade kanon. Så tack, tack, tack, tack. Här ska klämmas. 😃

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: