Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 628 ggr
linnease
2013-02-23 22:01

mera Abe

Fran live-workshoppen 2013-02-02:

What we're encouraging all of you to do, is think less about the things you want that feel stalled out. Just say, later gator! Even if it feels urgent. You, subject, are hard for me right now, and I'm looking for easier subjects.

Annons:
crinalina
2013-02-23 22:06
#1

Precis! 😃 Funkar det inte som du vill på ett område, släpp det och fokusera på något roligare istället. 😜

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2013-02-24 02:59
#2

Haha, underbart!🎈

"See you later självkänslogrubbel, jag tänker ut goda MUFFINSRECEPT nu!"

linnease
2013-02-24 05:56
#3

Haha, jaaaaaaaa Szirius, precis sa forsoker jag halla pa just nu 😃

[Kathja]1
2013-02-24 08:12
#4

För allt har sin tid… 😎

[Kathja]1
2013-02-24 10:59
#5

Och jag tänker att om man hela tiden se till att vara i sitt NU och ser till att sträva efter att må så bra som möjligt oavsett vad som sker i livet så kommer man automatiskt att höja sig då den NATURLIGA energinivån blir högre och högre ju bättre man blir på att BARA VARA OCH MÅ BRA. 😎

SHIAWASE
2013-02-24 11:09
#6

Ja visst Kathja, det ar ungefar som vi pratade om i morse, jag och Crinalina,, Ibland ar det bast att bara vara och ma bra,, och njuta av nuet,, eller ibland ,, det ar det ju alltid,, men vissa perioder kan man tycka att det ocksa ar kul att fokusera pa en mera konkret manifestation ,, men vissa perioder ar det skont att bara lata sadant vara och bara sitta och njuta och ma bra av det som ar🙂 Men kan man inte tanka pa nagot man vill ha utan att ha den dar ma-braiga kanslan, DA ska man ju inte alls tanka pa den,,,, MEn nar man ar i ma-braiga kanslan,, da kan man tanka pa ALLT och det ar bara rosa fluffiga moln overallt~

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Upp till toppen
Annons: