Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1896 ggr
SHIAWASE
2013-02-21 08:33

Diamond Alignment & Law of Attraction

Jag skrev ju igar om mitt mote med Diamond Alignment!!!

Har gjort tagit emot energi idag, 2 gg ,, en i morse och en nyss!!! Fantastiskt, underbart sager jag bara. Jobbet flyter pa och jag flyter med!!❤️ Det ar som jag far en injektionsspruta med massor av energi och karlek!!

Info hittar ni pa diamondalignment.com for er som ar intresserade~~ Allt passar ju alla olika, och timingen ar olika.

Grundaren till Diamond Alignment har skrivit en artikel pa hemsidan om diamond alignment och law of attraction:

http://www.diamondalignment.com/articles/law-of-attraction.html

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2013-02-21 08:37
#1

Har ar ett tips pa energy field clearing (fran ovan sida)

Energy Field Clearing
 The strong focus of your attention when you make this declaration (preferably out loud) gives power to the clearing:

"I order any and all energies, interference, thoughts, feelings, patterns and programming that are not in alignment with my true Divine Being to leave my body, my mind and my Energy field NOW."

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-02-21 10:08
#2

Det var absolut bra, men svårt att hitta meditationer och boost utan att betala för det, eller så tittade jag dåligt… Förutom den jag hittade på youtube. 😉

Otroulig
2013-02-21 10:22
#3

Ja jag hade oxå svårt att hitta rätt till någon meditation över huvudtaget?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-02-21 10:48
#4

Sjalva huvud alignment meditationen ar 6 minuter, gratis. Jag vet inte om jag skulle kalla det meditation,, utan mer som en frekvenshojningssession? Den ar helt gratis,, och de rekommederar att lyssna pa den 2 ggr per dagar,, Inget annat som egentligen " behovs" . Lyssnade pa intervjuer med henne pa YouTube ocksa,, och det ar just denna 6 minuters diamonalignment som ar nyckeln,,,sedan har de betalprodukter for vidare utveckling men denna hittar ni  langst ner pa sidan  , 6 minutes diamond alignment activation, Klicka bara pa FREE ACCESS ,, sa ar den dar!!

http://www.diamondalignment.com/index2.php

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-02-21 11:02
#5

Det måste vara samma som jag hittade. 😮 Det är iaf en välidgt enkel "meditation" eftesom man bara behöver lyssna. Lätt som en plätt!

Alexandraea
2013-02-21 11:51
#6

Åh vad spännande! Ska kolla in detta! Tack för länken Shia! 🙂

Annons:
SHIAWASE
2013-02-21 11:56
#7

Ja, Kathja, sag pa FB att det var samma!!! PRECIS totalt enkel, men den skickar en energifrekvens som ar HOOOOG!!! Med andra ord inte nagon "vanlig meditation" ..Hela min kropp blir ett vibrerande energiknippe!! ❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2013-02-21 16:19
#8

Har ar lanken direkt till deras video, lite battre kvalitet an youtuben: www.diamondalignment.com/scholarship/play6minute.php

(den gor ingenting alls for mig forresten😃sa intressant hur olika vi ar!)

[Kathja]1
2013-02-21 19:13
#9

Körde den just fö r4e gången och då via Linns länk. WOW!!! säger jag. Efter en minut kanske fick jag värsta pirret i hela hårbotten höll i sig en lång stund efteråt oxå. Är absolut behagligt att sitta i det där ljudet och ska bli spännande att se fortsättningen…

crinalina
2013-02-21 20:06
#10

Jag körde den en gång igår och en gång i morse, men den i morse hade jag så himla dåligt ljud i hörlurarna så jag fick inte samma energihöjning som jag fick igår. 

Förresten, jag insåg nu att det var efter att jag lyssnat på den igår som jag äntligen tog tag i att sortera ur min garderob och mina kläder!! Haha. Coolt! ☝️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Lannelia
2013-02-21 22:03
#11

Asså what! det verkar jättehäftigt, men när jag skulle prova kom jag bara till I AM, sen stängde jag av, jag fick typ panik, blev rädd.. 😕 vad hände liksom? 

Hm, jag kanske inte är redo för den än…😟


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

crinalina
2013-02-21 22:19
#12

Lannelia, den är stark! Otroligt stark! Jag har lyssnat två gånger nu de senaste 2-3 timmarna, och jag skulle ha låtit bli att lyssna den andra gången. Jag vibrerar så starkt inombords så jag nästan är illamående. 🤮Haha 

Men jisses vad mäktigt det är! Detta är definitivt något jag kan tänka mig att göra på morgonen, och sedan igen på eftermiddagen. Men inte för sent på kvällen för då kan jag nog inte sova sen. 

Gör det som känns rätt för dig. Det kommer en dag då du kanske är redo, om du fortfarande vill, men det är lika rätt och du är lika bra även om du inte skulle känna att det är rätt för just dig. Vi är alla olika, och det är också meningen att det ska vara så. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
2013-02-21 22:24
#13

Hmm, kom på att det kanske inte är så bra att prata illamående och krakas när man har en magsjuk karl inne i sovrummet….. Lite för nära till hands för en snabb manifestation där… Tänker nu på gosiga katter och välmående istället. 🤔👍

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
2013-02-21 22:26
#14

Precis Lannelia!  ❤️Kanns det inte rat sa gor det inte. For mig ar det ocksa saaa stark. Jag har gjort den nu pa morgonen, , igar ocsa morgon, eftermiddag och precis innan jag skulle sova,,, funderade ocksa pa om jag inte skulle kunna somna,, men trots att jag bara har sovit fem timmar, sa ar jag hur pigg som hest!! !

Tack Linn for att du la in lanken direkt😍 Man ska absolut gora det pa direktlanken!!

Ja det ar ju intressant det dar med hur olika vi ar, eller hur?  Det ar darfor det ar sa vikigt att lyssna pa sig sjalv,,och sortera bland alla rad och info man far utifran!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-02-22 08:14
#15

Den här ska jag göra fler gånger!! !!

🙂

 Det kändes som att det var starka energier. Jag fick ett påslag i alla fall ☀️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-02-22 08:38
#16

Ah! Glad jag blir otroulig,,, Det AR STARKA energier,,, och OJ vad jag ar tacksam for att jag attraherade till mig detta,, just nu!!❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-02-22 09:16
#17

Och tack för att du delar med dig!!!! ❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
2013-02-22 10:44
#18

Vad fina ni är ❤️❤️ Jag försökte känna efter igår varför jag kan ha känt sånt obehag, så starkt motstånd och var nånstans motståndet låg. Tanken och känslorna inför att "gammalt skräp" (jobbiga tankar och känslor som jag har undantryckt hittills i större delen av mitt liv) kanske skulle komma upp till ytan, skrämde mig och jag var inte redo att ta itu med det just då.. but why?

(Kanske påverkar det mig inget nämvärt när jag väl gör aktiveringen sen, men just nu är det inte rätt, jag är inte mottaglig än.)

Ah, just ja! 

Jag hade önskat mig en kraftfull "quick-fix" för att kunna få bättre kontakt med mitt högre jag och befria eller rena mig från sånt som varit. MEN, jag inser nu att min önskan har kommit från negativa tankar och känslor kring bristen på kontakt med mig själv! Jag tror att svaret på min önskan har uppenbarat sig men att jag inte är i rätt vibration för att kunna ta emot det. 

Men jag vet att när den tiden kommer när jag är redo för det så kommer det att bli en helt fantastisk upplevelse ❤️ Ska ställa in mig på sånna tankar och känslor kring det ett tag 😎 och framför allt ställa in mig på mer kärlek o tacksamhet kring min kontakt med source, för det uppebarar sig nu en del osanningar som jag verkar ha tänkt kring det! Den uppenbarelsen tackar jag så mycket för 😃


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

crinalina
2013-02-22 19:30
#19

Låter både insiktsfullt, spännande och härligt Lannelia! 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-02-22 20:05
#20

ja precis vad jag tankte med! :) insiktsfullt som attan Lannelia! karlek! ❤️

Annons:
Otroulig
2014-04-12 09:57
#21

Letade efter annat - men den här kom upp å tapeten i förra veckan tror jag.

Putt

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Andand
2014-04-12 17:33
#22

Det finns en bra app att ladda ner. den heter mindfullness och är jättebra! Snabb och effektiv meditation i vardagen!

Sofia

Upp till toppen
Annons: