Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 609 ggr
[Kathja]1
2/10/13, 7:05 PM

Tillit och harmoni

Just nu är jag inne i en period av 100% tillit, kärlek och harmoni - dådär så att INGET kan få mig ur balans känns det som. Blir nästan lite orolig för mig själv.

Vi står utan bil och vi har inga pengar till elen och vi skickade sonen till Australien utan att han hade fått pengar från CSN… Och jag hör själv hur galet det låter men jag är så luuuuuugn i allt detta. Det kommer att lösa sig. Jag är helt säker på att det kommer att ordna sig.

Jag ägnar inte en tanka på hur, för hur är inte min avdelning att sköta. Jag är bara öppen och i balans, trygg i min tillit. Det är en underbar känsla!

Men lite galen…

Annons:
Otroulig
2/10/13, 7:13 PM
#1

Haha! Härligt galen, me like! Det jag framför allt tycker är fantastiskt är hur du måste överföra detta på din man….eller är han lite nervös och du påverkas kanske inte. Fantastiskt i såna fall. Du är ju kanoners på att fixa manifesteringar så det här är nema problema! Detta är ingen skillnad:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2/10/13, 7:19 PM
#2

Tjohoo!! Hey, kanske dags att tanka att det ar logiskt!!? Istallet for galet :) :) For du VET ju att det ar sant, att det ar lugnt, att du ar omhandertagen ♥♥♥♥ Du VET ju hur varlden funkar nu, behover inte tanka ifran gamla forestallningar langre ^_^

[Kathja]1
2/10/13, 7:33 PM
#3

Jag får säga att han är ovanligt lugn, så jag smittar nog av mig. Nu har jag ju jobbat sedan i fredags så han är nog lite mer stressad idag än i förrgår , men i mon kommer jag hem och smittar igen, hi hi.

Linn  - visst är det logist. Detta är det NATURLIGA. Roligast är att det är så spännande att inte veta. Lite som att det kommer att bli ett "Aha var det detta som var vägen och lösningen, coolt det hade jag aldrig trott".

szirius
2/10/13, 7:46 PM
#4

Det ordnar sig ju alltid. Vi fick kvartalsräkningar för el och vatten nu…det blir precis +-0 med inkomsten denna månad! Det är bara att skratta och gilla läget och veta att det fixar sig. Jag är bra på att trolla.

Upp till toppen
Annons: