Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 835 ggr
[Kathja]1
2/9/13, 2:27 PM

GRUPP manifestering 11/2

Nu är det snart måndag igen och vi kör på så länge som det finns intresse!
Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen… Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 11/2 kl.22 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också. De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke.

Annons:
MissInAction
2/9/13, 4:21 PM
#1

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Lannelia
2/9/13, 5:25 PM
#2

MissInAction Lannelia Kathja-R, visst är du med?:D


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

[Kathja]1
2/9/13, 6:29 PM
#3

För det mesta…

[Kathja]1
2/10/13, 9:13 AM
#4

Tråden hade försvunnit iväg långt bak i listan, så går det när man lägger ut den en dag tidigare än vanligt - så den får sig en PUFF för att hoppa ut i ljuset igen.

Marre36
2/10/13, 10:23 AM
#5

Jag hänger på :-)

MissInAction
2/11/13, 1:31 PM
#6

Putt! 

MissInAction 
Lannelia 
Kathja-R
Marre36


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2/11/13, 3:42 PM
#7

Jag är med MissInAction Lannelia Kathja-R Marre36 Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2/11/13, 4:24 PM
#8

Jag är med! 

MissInAction 
Lannelia 
Kathja-R 
Marre36 
Otroulig

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2/11/13, 10:20 PM
#9

Vad jag mår bra av att sitta med tända lju och meditera, jag har glömt bort det lite. Ska raskt lägga in en kvart varje dag. De här stundera speciellt känns det som att våra gudinne krafter möts och förstärks. Kram på er!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: