Annons:
Etikettloa-och-relationer
Läst 1410 ggr
linnease
2/6/13, 4:07 PM

Fokus!! Dags for skarpning, Linnsan!!

Shit, jag vill verkligen, VERKLIGEN sluta tanka pa vad andra tanker och tycker! Hade klippt ut detta nan dag nyligen, laste det idag, fran Shia:

"Det AR enkelt att ma bra!!
Om man struntar i allt annat och alla andra  ,, fokuserar pa sig sjalv,,
hittar SIN vag in till sig sjalv,, Da ar det enkelt."

Det ar ju saaaaaaaaaaaaaa sant! Det ar det ENDA som hakar upp mig! Nar jag tanker pa andra! Om jag slutar med det vore livet saaaaaaaaaaaaaaa latt

Men jag verkar typ ALLTID hamna i situationer dar jag kanner mig fri och oandlig och allt ar mojligt, och nar jag gor vad jag da blir inspirerad att gora ror det upp allas kanslor och begransningstankar runt omkring! Har varit sa hela mitt liv, foljer inspirationen och hamnar i trubbel med folk omkring. Och ofta ORKAR jag bara inte diskutera och forsvara mig, eller ens lyssna pa vad de andra har for tankar om det, sa jag koper den billiga grejen istallet eller gor pa deras satt for jag blir sa trott..

AAaaaargh!

Jag vill ha mera backup pa att det verkligen ar RATT och BAST och BAST for ALLA om jag gor det jag verkligen vill gora.. Jag vet ju att det ar sa, men tydligen vet jag det inte nog i alla lagen an.. :)

Hjalp mig!!!!

Annons:
crinalina
2/6/13, 4:44 PM
#1

Jag har precis lyssnat på en workshop med A-H från en Australien-New Zealandkryssning för ganska precis två år sedan, och där pratade de mycket om detta och om "deconstruction of thoughts". Upprepade gånger så sades det att när du gör saker i "alignment" med ditt Vortex, med Source, med ditt Inner Being så möts du inte av något motstånd. Så frågan jag ställer dig nu är om du verkligen har varit i linje med ditt inre jag i dessa situationer, eller har du konstruerat att du varit det?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2/6/13, 5:13 PM
#2

Ja sant! Haft bada vibbarna aktiva samtidigt, ren och skar inspiration att gora det jag vill gora, men sen sekunden efter oxa massa tankar eller fokus pa vad andra runtomkring kan tankas gora eller tycka om det.. Och sa har jag inte skiftat den biten, utan ibland gjort i alla fall, och ibland vikt mig.. Hm.

Tack! Bra input Crina, ska klura mer pa det..

Theleonora
2/6/13, 5:17 PM
#3

Åååh, jag förstår sååå din frustration. Jag blir också arg på mig själv för att jag märker ju hur jag reagerar i närheten av en viss person, men så fort jag fokar på mig så mår jag superduperbra. Men han får mig uuuuur balans.

Gah, måste kanske "tappa" lite på nåt…


linnease
2/6/13, 5:55 PM
#4

Åh, haha, jag är inte sa arg pa mig själv idag, bara pa alla JAKLA MÄNNISKOR!! Skrattande

Kraaaaaaaaaaaaaam!!!

crinalina
2/6/13, 6:00 PM
#5

Härligt linnease! Men klura inte så mycket, känn istället. Flört

kameleonten! Ingen annan kan få dig ur balans än du själv! DU bestämmer var ditt fokus och ditt välmående ligger och kommer ifrån, och så länge det ligger någon annanstans än inne i ditt inre jag så kommer du inte att må superduperbra. Det är bara där inne du ska vara. Och frustration föder bara mer frustration. Konstatera bara att så här kände du nu, du trillade ur ditt inre, jaha, då får jag väl helt enkelt gå tillbaka in dit igen då. No biggie, liksom! Gör du det till en stor grej så blir det en stor grej. Fråga dig också vad du vinner på att vända blicken utåt, och vad du är rädd för om du vänder blicken inåt mer av din tid istället. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2/6/13, 6:03 PM
#6

Jag tror ju att jag missar chansen om jag vänder blicken inåt. Jag är ju ute för att försöka kontrollera situationen och försöka styra den (???) i den riktning jag vill att den ska gå och det blir bara kortslutning hos mig då….

Attans detta kontrollbehov som ger sig i uttryck på miljoner olika sätt innan man blivit av med den.. Hm, undra om jag inte börjar komma närmare insikten.


Annons:
crinalina
2/6/13, 6:13 PM
#7

Sanningen är ju då snarare den att du missar chansen FÖR ATT du vänder blicken utåt! Du kan inte styra någonting när du är utanför dig själv, och när du är inuti dig själv så spelar det ingen roll hur det blir för du är hemma ändå. Om du och David ligger på en vibration som matcher varandra så missar du det för att du inte befinner dig där för att du tillbringar all din tid med att titta utåt.

Knacka lite på kontrollbehovet, vetja! På självsabotage, för det är väl det det också handlar om. Rädsla för vad som händer om du verkligen går in i dig själv.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2/6/13, 6:31 PM
#8

Åh Crina, satt precis med viktminskningsvideon men den känns inte helt 100. Jag är medveten om den delen av mig själv och jag är helt med på att mina känslor påverkar mitt ätande. Vilket iaf ledde mig till att tänka att jag behöver nog "tappa" på just kontrollbehov och självsabotage för Ds namn kom upp heeela tiden när jag tappade..

Fint språk ;)


crinalina
2/6/13, 6:46 PM
#9

Vet du, när det gäller din vikt och din kropp så är du ju hemma. Du vet ju hur det känns att må sådär superduperbra, lugn och trygg inom dig för du gör det ju ständigt när det gäller den delen av ditt liv. Det är så du ska känna när det gäller alla områden i ditt liv. När du har tappat klart så hitta en skön känsla där du mår bra, tex för din kropp, och stanna i den känslan så mycket som möjligt. Då vibrerar du på en hög nivå och ju mer du vibrerar på en hög nivå desto mer kommer det att sprida sig till andra delar av ditt liv.

Alltså hitta en plats inom dig där du alltid mår bra, där du inta har några problem och frossa i det så mycket och så ofta du kan. Den känslan ska alltid finnas nära till hands, och när du känner att du är på väg ur den känslan så vänd blicken mot den platsen.

Hänger du med?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2/6/13, 6:54 PM
#10

Jaaaa, jag hänger med!! Och jag ska hänga med i den bra känslan!!! Kyss


[Kathja]1
2/6/13, 7:51 PM
#11

Linn - Det är ju en balansgång det där med att vara sig själv helt och fullt, att inte smyga med vem man är och vad man tycker och att bli en som gränsar till att få andra att känna sig påhoppade.

Det är svårt att tänka på sig sjäv, och inget annat än sig själv, för vi har lärt oss att tänka på andra och när man har hittat vägen, sanningen och ljuset vill man ju att ALLA ska fatta grejen - men alla vill inte, de är inte redo helt enkelt.

Likväl som du ska känna in dig själv handlar det om att känna in andra, var de befinner sig i sin livsprocess, kommer de att vara mottagliga för det som är du eller ej.

Ju tryggare och säkrare vi blir i det som är jag desto färre möten som inte klickar kommer vi att få, och en dag kommer alla att vara mottagliga när vi är på topp. Men tills dess får vi vara lyhörda om vi inte vill skrämma bort folk eller reta upp oss själva för att folk är idioter. De är inte idioter - de är bara inte där du är. Precis som du inte var där du är nu innan detta nu.

linnease
2/6/13, 8:07 PM
#12

#5 ah, just det, ok Crina :) Där satt den, tack ♥♥

#11, ja precis.. och bara för att jag har den här gaaaaaaaaaaaamla tanken att folk inte kommer uppskatta vad jag gör när jag gör nåt som är kul och i vortex för mig, så drar jag till mig dem som missmatchar mig såklart. Dags att börja förvänta mig mer folk helt på mitt plan, folk att ha supermeningsfulla interaktioner med, folk som verkligen uppskattar saker.

Fast helst vill jag inte bry mig om vilket alls, vara fri att matcha eller missmatcha hur jag vill :)

crinalina
2/6/13, 8:09 PM
#13

Om man ser det utifrån så håller jag med om det Kathja säger, men om man ser det inifrån så ser det annorlunda ut.

När man agerar inifrån, när man är i total linje med sig själv och det man gör så KAN INTE det komma några protester eller dylikt. Man behöver alltså inte vara i total linje med sig själv inom alla områden utan i just det område som saken gäller. Och så fort man börjar kompromissa och lyssna på andra, oavsett hur mycket man är linje med sig själv så flyger man ut snabbt som attan och hamnar utanför sin kärna.

Så om det är något som är HELT i linje med ens inre, med Vortex om man så vill, och om man INTE kompromissar och lyssnar på andra, och tar hänsyn till andra så kommer alla andra att lajna upp sig så det passar det du gör.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2/6/13, 8:27 PM
#14

Crinalina - det var väl just det jag sa? Ju tryggare vi är, m.a.o ju mer vi är i linje med oss själva, eller uppkopplade eller i Vortex - kalla det vad ni vill, desto färre disonans-möten kommer vi att få.  Skrattande

linnease
2/6/13, 8:39 PM
#15

Haha, hm, jag har helt andra upplevelser.. det jag GÖR är helt i linje med mig själv, med min inner being.. totalt rätt. Fast jag gör det med ibland med förväntningen att folk ska komma med invändningar.. så då gör de ju det.

Så grejen är ju rätt i sig, inget motstånd där, mer än förväntningen på invändningar. Fast det kan man ju kalla att göra utan att vara helt upplajnad förstås, hm.

Jag tänker oxå att ibland kan man göra saker som andra vill se, vill förhålla sig till, även om de själva inte är i fas med det än, en del av DERAS komma-i-fas-process liksom. Och att man kan låta dem ha vilka reaktioner de än vill ha eller behöver ha, utan att själv hamna utanför vortex, man kan bara bara le och kolla på deras utveckling liksom.

Otroulig
2/6/13, 8:40 PM
#16

Ibland tycker jag att det är svårt att veta om de saker jag vill ha eller hur jag vill vara verkligen kommer inifrån mitt Sanna jag. Vi har blivit så påverkade under alla år vi vuxit upp. Blivit färgade, formade och har låtit oss bli indoktrinerade av andras värderingar.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2/6/13, 8:47 PM
#17

Ja, delvis, du sa också att ska vara lyhörd för andra så man inte skrämmer bort folk. Och är man lyhörd så har man fokus utåt, och man bryr sig om vad andra tycker eller tänker, eller oroar sig för hur andra ska må av det. Andras välmående är inte ditt ansvar. Det är inte ditt jobb, eller mitt, att ta hänsyn till andra. Så länge jag är i linje med mig själv vill säga. Är jag inte i linje med mig själv så behöver man göra det. Är man i linje med sig själv behövs det inte för då står de runt omkring en på samma sida som du gör.

Som när jag hux flux bestämde mig för att flytta från Sverige. Jag hade precis ALLA i min omgivning på min sida. ALLA stöttade mig. För att det kom inifrån, jag var i linje med mitt inre jag. Även om en del blev ledsna och oroliga så hade jag alla med mig.

Om man vill köpa en cello för sina sista pengar och är i linje med sig själv så kommer folk att göra allt de kan för att stötta. Om man inte är i linje så kommer folk att försöka tala tillrätta.

Lyhördhet existerar alltså inte när man är inne i Vortex, är upplajnad med sig själv, sitt inre jag, sin kärna.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2/6/13, 9:16 PM
#18

Jag menade INNAN man är där, innan man är i total harmoni och kärlek. Sedan är det ju inget problem och det skrev jag det oxå. Självklart är alla ansvariga för sitt mående jag har aldrig sagt något annat.

crinalina
2/6/13, 9:34 PM
#19

Ska man göra rätt och riktigt däremot så ska man ju aldrig göra någonting om man inte är i total harmoni med sitt inre, och följer man det så uppstår inte situationen att man någonsin behöver tänka på andra. Vilket man ju faktiskt aldrig ska göra, då de har sitt eget ansvar.

Och varje gång man vänder sin uppmärksamhet mot andra så gör man sig själv en otjänst, för tänk om man faktiskt var i linje utan att vara medveten om det.

Om man är osäker så kan man ju alltid göra det man tror är att följa sitt hjärta och om det blir protester från andra så är man inte i linje med sig själv, och då slipper hela situationen med att känna in andra, vara lyhörd eller ta hänsyn. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2/6/13, 10:02 PM
#20

Jag tänker att det inte motsätter sig, att vara lyhörd OCH vara upplajnad med sig själv. Iaf inte på det sättet som jag tänker med ordet lyhörd: att känna in hur man på bästa sätt kan interagera med andra.Det kommer sig helt automatiskt att man vill göra det, inte för att undvika bråk eller "anpassa sig" som i att förminska sig, men för att få till möten som blommar.För att man är i harmoni. Så…lyhördheten är ju att vara lyhörd för sig självGlad och då kan det inte blir fel med andra heller.

Vissa kan nog tro att de är i sin trygga kärna, när tagit sig rollen att bejaka me, myself and I. Men det KAN vara en täckmantel för att inte ta ansvar för hur man beter sig mot andra också.  För om man är helt trygg har man inget behov av att basunera ut sina åsikter på ett överdrivet sätt. Personer som säger saker som ofta uppfattas som sårande/stötande har ju kvar en vibration av något inte helt jordat….och när den vibrationen försvinner kommer inte folk stöta sig längre…

Men hejsan hoppsan, vi får ju vara snälla mot oss själva här, det här är ju lärdomar man får balansera hit och dit livet ut.

Det är iaf en SUPERBRA gåva att få från universumSkrattande. "Jaha, nu var det nån som störde sig på det jag sa/gjorde. Var har jag inte varit totalt upplajnad med mig själv?Tungan ute"

Yes! Även här kan vi då komma längre i vårt eget ansvar. I stället för att lägga det på andra…" hon förstår inte för hon är inte där än"…har aldrig gillat det….och jag tror jag fattar nu att det är för att det inte är så enkelt. JAG är inte heller "där" än, för då skulle jag inte stött på en person som jag känner mig missförstådd av!

Polettrassel härSkrattande

Annons:
linnease
2/6/13, 10:02 PM
#21

exakt Crina, så tänker jag med. Men glömmer i stunden ibland :)

szirius
2/6/13, 10:13 PM
#22

hehe…öh…ser att crino skrev vad jag jag menade i #17 - fast mkt mer precistOskyldigKyss

Andras välmående är inte ditt ansvar. Det är inte ditt jobb, eller mitt, att ta hänsyn till andra. Så länge jag är i linje med mig själv vill säga. Är jag inte i linje med mig själv så behöver man göra det. Är man i linje med sig själv behövs det inte för då står de runt omkring en på samma sida som du gör.

Otroulig
2/6/13, 10:19 PM
#23

Andra människors beteenden och hur jag själv reagerar på dom är min spegel. En barometer var jag själv är. Håller med Szirius, det är en fin gåva från universum!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2/6/13, 10:23 PM
#24

Fniss, läste nu 22. Jag är väl sällan upplajnad :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2/7/13, 12:34 AM
#25

Åh, Szirius, postade samtidigt så jag såg inte ditt #20 förrän nu, ja precis, håller med om det, inte anpassa sig, men känna av vad som är rätt för att få varje interaktion att blomstra! Fiiint!

[Kathja]1
2/7/13, 8:33 AM
#26

Att man själv inte retar upp sig eller dyligt när man är upplajnad innebär ju inte att andra inte kan störa sig på mig  - det är ju bara det att jag inte märker det. Eller? Annars får jag säga att det finns ganska många människor som TROR att de är upplajnade men beviset, att andra stör sig, visar på annat…

Precis som Linn säger, det handlar inte alls om att anpassa sig, eller se till andra före en själv, det handlar bara om att vara lyhörd för var man och och vad som behövs här och nu för att jag ska må bra.

Surfsnubben
2/7/13, 12:15 PM
#27

Grym tråd :) Jag är inne på samma vibbar i dagsläget så kan relatera till det väldigt mycket och blev sugen på och dela med mig. Just nu har jag en aktiv vibb där jag oroar mig för vad andra ska tycka om mitt beteende samtidigt som de inspirerade idéerna är där. Min hjärna har jag genom åren programmerat att försöka ta reda på vad de andra ska tycka, och det jag håller på med nu är att bygga om den och istället lita på min egen guidens (jag upptäckte det här med source och LoA för några år sen och var innan endast medveten om den fysiska verkligheten).

Det jag i min omvandlingsfas gör är att fokusera lite extra på generella saker som "jag vet att det här blir bra för alla eftersom min idé kom från source", "min egen alignment är den enda jag behöver ta hänsyn till" mm och därigenom bygger jag ett nytt känslo grid. Pre pave. Väldigt effektivt för mig.  Jag får nöta och tjata lite på mig själv men det funkar väldigt bra. Min känsloupplevelse är förändrad, istället för osäker känner jag mig säker, situationerna anpassar sig till det, folk runt omkring mig är nöjda och glada. Uppstår en situation som känns dåligt så vet jag att det är en reflektion av mina vibbar och så kör jag ett rejs till och bygger lite grids med det som är motsatsen till den dåliga känslan. Nyckeln till det hela är väl kanske att lära sig vart man har sina vibbar, men just den här grejen att se allt runt omkring sig som en spegel funkar asbra för mig. :)

Där är jag just nu, hoppas det var till hjälp för någon!! Allt e gött! ;)

Annons:
crinalina
2/7/13, 7:18 PM
#28

Exakt surfsnubben!! Tack för bra förklaring! Det är det jag har kommit fram till också. Att om någon protesterar eller något på annat vis inte klaffar smärtfritt så är det för att jag har fel vibbar och jag inte är upplajnad med mig själv och Source. Det handlar alltså bara och enbart om mig och min egen vibration.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2/7/13, 11:32 PM
#29

Visst ar det sa!! som ni sager.  Och surfsnubben tack for ditt input!!

Jag har haft ett par incidenter pa senaste tiden,, som jag vet beror helt pa min egen vibb, annarshade jag inte dragit till mig dessa. Inga stora saker, men bra indikation pa att att jaghar skickat ut mixad vibration.

Det intressanta med dessa incidenter ar att tidigare hade jag varit upprord, "arg" eller liknande pa de personer som ar inblandade  , som p ytan har "orsakat " dessa incidencer (det ar ju jag som har attraherat dem). Men nu har jag upptackt att jag inte kan ha dessa kanslor gentemot dem anda..!! En harlig kansla,, nu har jag fokuserat pa att vara mig, att skicka karlek till dessa (helt tva olika saker och olika personer) och forvantar mig att det loser sig! Och da blaser inte saker upp till nagot storre… Det KAN inte blir nagot problem eller storre utav detta eftersom mag MEDVETET valjer att INTE ge mer energi till det i handelsen som inte ar i linje med universum, utan jag valjer att se dessa individer som de karleksvarelser de egentligen ar.

En liten vagvisning till mig om att min vibb inte ar i linje med mig sjalv.. om jag da valjer att justera den,, sa forsvinner detta som annars kanske kunde ha blivit nagot storre, ut i universum. 

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/7/13, 11:51 PM
#30

Fast det är inte lätt det där. Jag vill tro att jag har varit bra på banan den sista tiden. Har mått, och mår, kanon bra. Livet leker och solen skiner. Trots detta så fick jag nej fån min chef då jag ville vara ledig och jag böjade att reta upp mig på typ ALLT med henne och hennes ledarskap. Men det gjorde att jag fick en dos jädrar-anama och drog igång marknadsföringen av min onlinkurs. Givetvis efter att jag hade hittat tillbaka till må-bra-känslan igen!

Så i någon tillfällig dipp så blev jag sne men det gav mig vad jag behövde just nu - en spark i baken. Och nu är allt bara GLÄDJE, KÄRLEK och HAMONI.

SHIAWASE
2/8/13, 12:11 AM
#31

Jag visst Kathja!! Manga handelse fungerar ju som en katalysator for oss!! Det ar ju just darfor som de ar viktigt att omfamna, acceptera dem, men inte mata dem med mera energi!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2/8/13, 8:17 AM
#32

Tänker på detta att visa kärlek och medmänsklighet, att känna in andra. Det är för mig inte att försaka mig själv, eller att sätta någon annan före mig själv  - det är bara att visa kärlek. Och eftersom vi alla åker i och ur Vortex (eller vad vi vill kalla det) så kommer vi att säga, eller göra, saker som får andra att tappa balansen mellan varven. Men om vi väljer att leva i KÄRLEK till oss själva men även till andra så kommer detta inte att bli ett problem. För kärlek är respekt och hänsyn - att vi alla är ETT men olika. 

linnease
2/8/13, 5:29 PM
#33

Heeeeeeeeeej surfsnubbo, kul att du är här! 

MissInAction
2/8/13, 5:42 PM
#34

#33
Hehe, då hade jag alltså rätt i känslan att ni två nog känner varandra 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2/8/13, 5:48 PM
#35

jo :) :) :D

roligt.. bra känt Miss!!!

crinalina
2/8/13, 8:21 PM
#36

Haha, nu kopplade jag!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2/8/13, 9:04 PM
#37

:) Jag kopplade nog också… och hälsar välkommen! Kul med nytt blod här!

Surfsnubben
2/9/13, 1:51 AM
#38

Hääääj Linnsen, avslöjade du mig???  

Tack för välkomnandet! Häftigt att ni kände av vibben 

#29 Låter fantastiskt och jag känner igen vad du säger me. Jag reagerar annorlunda än tidigare, jag säger andra saker, är på ett annat sätt, väldigt skitzo egentligen men det är helt logiskt eftersom jag har haft mixade vibbar ett bra tag. Det som kommer fram nu utifrån vortex är i alla fall en väldigt lättsam, upplyftande, entusiastisk, inspirerad och glädjefull Nicke som bara är ute efter att uppleva sköna vibbar tillsammans med andra människor. Allt annat kan kvitta liksom, det är bara dela den sköna vibben som betyder något. Annars pyser jag iväg och gör något annat :) Kärlek och positiv energi är ju grunden hos alla människor och jag gillar analogin med den flytande korken som abe kör. Har man sett till så att man har sina vibbar på rätt sida om sträcket generellt så kommer kärleken fram av sig själv och det genomsyrar liksom allt då och du matchas ihop utifrån det och så blir allt supernajs :D Jag har haft lite tanter och farbrödrar på jobbet som jag upplevde en massa negativa vibbar med under förra året. En av dom har slutat, en blev flyttad till ett annat kontor och en tredje har blivit väldigt mysig och rolig. Och när jag kopplar det till mina vibbar så här i efterhand så är det helt i linje med hur jag har känt under den här perioden. I och med att jag lajnade upp mig blev dom helt enkelt inte en match längre. Vi är ju alla skapare och det här med egoism, som klingar dåligt hos vissa, är ju grunden för kärlek, ta hand om dina vibbar så du kan älska andra :) oj vad jag babblar, blev kanske lite osammanhängande, stoppa mig Linn!!!! Det kändes som det kom ur vortex i alla fall, så då ska det ju va sant :)

Ha det fint! :)

SHIAWASE
2/9/13, 7:29 AM
#39

Haha,, Surfsnubben:)
 har babblar vi pa precis som vi kanner Ingen, inte ens  Linnkommer forsoka stoppa dig! Och ditt babbel var riktigt bra for mig just nu:)

Allt  handlar om ens egna vibbar! absolut~~~~ mina har varit lite upp och ner har ett tag ,, sa jag har fatt tillbaka detsamma fran mina familjemedlemmerFast jag tror att detta beror pa att jag verkligen haller pa att finjustera mig for nagot STORT,,,, alltsa maste de sista kvarvarande "laga" vibbar rensas bort.. (inte for att man nagonsin nar nagot mal,, men ett stort kliv framat ar nog pa vag hos mig)

Men vad som ar sa skont att veta ar att man VET hur det fungerar, men vet att man aldrig kan lagga skulden pa nagon annan eller vibrera for nagon annan,, sa man kan justera tillbaka sig ganska snabt. Men vet att man har totalt ansvar for sin egen vibb det man skickar ut och far tillbaka,, sa aven om det sker nagot i relation med andra manniskor sa vet man att det handlar om mig bara mig, men samtidigt ocksa att jag inte har gjort nagot FEL!!! Allt ar ok…

Sa nu ska jag lata korken flyta upp!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2/9/13, 1:59 PM
#40

Haha! Stoppa dig! 

Ah Shia, cool, jag har haft lite samma kansla som dig ibland - Fast jag tror att detta beror pa att jag verkligen haller pa att finjustera mig for nagot STORT,,,, alltsa maste de sista kvarvarande "laga" vibbar rensas bort..

Fast ibland tror jag bara det ar min ursakt nar jag fastnar i mindre bra vibbar :) Inte riktigt saker pa vilket faktiskt. Men helt klart vill jag vara helt jakla FRI och en total Vortex-being.. och ju mer vortex, desto mer kanner man verkligen av de vibbarna som INTE ar dar…

szirius
2/9/13, 7:32 PM
#41

#4o hehe , här är en till som har sagt de sista..ööööh…5 åren iaf att DET HÄR ÄR BARA EN SISTA UTRENSNING…tur att man är tålmodig och optimist och hoppfull…eller…?

Jag tycker iaf, på riktigt, att det känns som att det "normala" ligger på en så mkt högre nivå för mig nu, det normala nu är helt ångestfri, nöjd, trygg, fridfull - så de perioder då jag dippar så är jag ändå mkt mkt längre upp…fast det KÄNNS som om jag rasar tusen meter ner i dasstunnan ( vet inte om ni känner till det kortspelet). Just som Linn säger, man känner verkligen att man är "ur spår" så alarmerat nu, då man tidigare var där och trippade för jämnan så man var van vid känslan av obalans…

Annons:
SHIAWASE
2/10/13, 12:40 AM
#42

Ja vi blir ju aldrig klara ,, sa n sista utrensning,, kommer vi aldrig att fa uppleva kanske,, men en sista utrensning innan man kliver upp pa nasta plattform.. sa ar det nog det kanns.

Igar akte jag en ordentlig rusch NER…..  Men om jag ser tillbaka pa mitt senaste halvar sa har jag STEGAT FRAM verkligen,, Det som dok upp igar, var sadant som har legat dar, som jag trodde jag var klar med,, men som jag inte var,,,, En bekraftelse pa att min vibb sista veckorna inte har varit sa stabil ..Som pa ytan verkar ha orsakats av for mycket jobb, men jag vet ju att det inte ar det  som det handlar om utan,det har fungerat som en katalysator for att fa upp andra saker som behovs rensas ut for att jag ska kunna ta steget upp pa nasta plattform.

Ar jag medveten om detta kan jag kliva upp pa plattformen idag… men later jag min vibb paverkas av andra yttre omstandigheter, sa kanske jag far vanta nagra ar till,, det ar mitt beslut, plattformen star fortfarande framfor nasan pa mig,,,, sa det ar upp till mig,, helt enkelt!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2/10/13, 12:52 AM
#43

Det som dok upp igar, var sadant som har legat dar, som jag trodde jag var klar med,, men som jag inte var,,,, En bekraftelse pa att min vibb sista veckorna inte har varit sa stabil ..

Ah, ja just, så är det ju.. dippade ordentligt i går kväll och hållt i sig idag med. Men det är bara på't igen antar jag. Inget nytt m.a.o, bara gammalt.

SHIAWASE
2/10/13, 12:58 AM
#44

 Kram pa dig linnease!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Surfsnubben
2/10/13, 9:32 PM
#45

Härligt med co-creation, jag gillar och läsa om vad ni upplever! #39 jag instämmer i det du säger att allt är enbart upp till en själv nu och det är såå skönt tycker jag

Jaa, jag vet inte om det är det här obvious tipping point som dom pratar om eller vad. Det jag upplever just nu är i alla fall en kraftig övergång till välmående som nån typ av ny bas, plattform, tidigare var jag mer in å ut, kändes ibland motit att jobba sig in, klurade mycket, hade det gött ofta men ändå växlande lixom. Känslan var att jag gnetade på och nu i vinter gissar jag att jag hade jobbat upp lägsta nivån så mycket så att allt blev väldigt tydligt och enkelt. Jag hittade en stark kärn grej i mig som var att jag fortfarande småoroade mig om vad andra ska tycka och att jag inte kände mig tillräcklig. Ahaaaa, mhmm, eureka liksom, ok, The other end of the stick, Worthiness borde de va, började jobba med den och det blev relief typ på alla plan. I samma veva hade jag precis hittat feelingen för hur man medvetet bygger grids (en av sakerna som kändes motit innan). Samtidigt kopplade min hjärna kring och accepterade att det på riktigt finns en vibrational reality som existerat samtidigt som den fysiska. Intellektuellt har jag vetat det i flera år nu men det var som att den behövde överbevisas. Nu ändrade hjärnan sig till att det är verkligen bara känslan som är det som är viktig för mig. Det var som att hjärnan detatchade från den fysiska verkligheten, den kom inte upp med några invändningar baserade på den fysiska världen längre. Det var många saker på flera plan som föll på plats samtidigt. Alla vortexkänslor som knowing, frihet, powerfull, lycklig blev "stabila" och det är helt plötsligt väldigt lätt att poppa in i vortex om jag trillar ut. Det har oxå lett till att manifesteringar inte är viktiga längre, jag kan sluta jaga runt efter att förverkliga mig själv, rätta till sånt som är dåligt mm, sånt som varit en del av mig tidigare. Nu känner jag mig mer som Ferdinand som bara vill sitta och lukta på blommorna och bara njuta av sköna känslor haha, kul. Inge bråttom med nåt längre, tidlöst, som Linn beskrev det idag att tiden inte är linjär utan mer som ett plan, man kan expandera åt alla hållen och man väljer själv när och vart och hur mycket.

Jag vet ju inte vart ni är eller kommer ifrån, men det jag tror att jag vill dela med mig av är att det som för mig fått mitt nuläge till att tippa över till nåt typ av allmännt välmående tillstånd, är att jag har fokuserat mig till att min hjärna har detachat känslan från vad den med sina sinnen snappar upp omkring sig. Helt oberoende av vad du upplever så väljer du helt själv vad du känner vilket ger frihet, kontroll osv…

Sweet!!!

[Kathja]1
2/10/13, 9:57 PM
#46

Underbar läsning Surfsnubben och jag känner så igen mig i känslan av att det NATURLIGA nuför tiden är KÄRLEK, HARMONI och GLÄDJE på alla plan. Att bara vara i de känslorna, alla på en gång, är gott nog. Att leva är det som gäller och ibland levs det på highspeed andra gånger på low. Men allt är som det är och det är bra.

Allt känns bara lugnt och känslan av att allt är precis som det ska är grunden i tillvaron. Tilliten är stark - och vetskapen om att allt är möjligt ligger trygg, oavsett om man vill skapa eller bara vara. Att veta är gott nog.

Det finns egentligen inga önskningar för allt är perfekt som det är. Och vad andra anser är helt oväsentligt. De får leva sitt liv på sitt sätt  - jag har hittat vägen, sanningen, och ljuset - som gäller för MIG. Amen

Otroulig
2/10/13, 10:22 PM
#47

Amen Kathja!❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: