Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 785 ggr
linnease
2013-02-04 21:14

gladinlagg!!

Aaah, allt skiftar sa fantastiskt bra for mig just nu! Ena efter det andra, efter min nyfikenhet i pengatraden pa om jag kunde bli sugen pa mera pengar (kande mig ju uttrakad pa amnet), sa har ett efter annat hant och nu ar jag saaaaaa forvantansfull infor att fa ett eget boende nanstans! Pirrar i magen som om jag ar kar nar jag tanker pa det. Och dang, en riktigt stor onskan pengamassigt ar det oxa, sa coolt svar pa min fraga till universum!

Har ingen som helst aning om hur det ska komma ellr var i varlden det kommer vara, men jag bara KANNER att det ligger i luften och det bara surrar indikationer pa det runtomkring mig.. wow!

Mitt EGNA stalle!! Som jag kan gora vad jag VILL med!! Inreda hur som helst, bygga, snickra, tapetsera, mmmm!! Kopa massor av inredningsgrejor! Skaffa fetaste bredbandet o fullt med teknikprylar, aaaaaaah ♥♥♥ Skulle kunna fortsatta hela dan ^_^ ^_^

Annons:
crinalina
2013-02-04 21:17
#1

Vad underbart och härligt, linnease! Woohoo!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-02-04 21:29
#2

Skrattande

Otroulig
2013-02-04 21:55
#3

Härligt !!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2013-02-04 22:57
#4

Åh vad härligt Linnease!! Du är så värd det, är så glad att du mår bra nu efter din svacka!

Kram


MissInAction
2013-02-05 00:52
#5

Wihoooo, härligt linnease! Skrattande Och jag kommer och hälsar på! Hihi. Det pirrar i min kropp också när jag läser, det är som att alla dina känslor bara sipprar ur bokstäverna!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
2013-02-05 08:00
#6

Glad Kuuul!!!!

Annons:
SHIAWASE
2013-02-05 08:21
#7

Jaaa !!! Linnease!!! Harligt med ett gladinlagg!!! Underbar vibration Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2013-02-05 20:27
#8

♥♥♥♥ *myyyyys* ^_^

linnease
2013-02-05 20:29
#9

TAck Kameleonten! ♥  Åh, kul att du kommer och hälsar pa Miss, antagligen blir det första huset antingen nära Toronto eller i Varbergstrakten :) :)

szirius
2013-02-05 21:01
#10

#9 äh, med din förmåga kommer du ju ha på båda ställena! Och kanske ett på HawaiiCoolKyss

linnease
2013-02-05 21:15
#11

Åh, Szirius, tack för att du sa det!! Det är sant ju, jag kände det!! Oooooh, Hawaiii med alltså?! Hm, jag har ju varit nyfiken på vagorna där ett tag.. och verkar otroligt fint ♥♥♥

Passar ju fint med våra retreats oxå! :)

Edit: precis efter jag postat klickade jag över till FB-fliken, och där stod det "Du behöver ett större hus!" Skrattande

Upp till toppen
Annons: