Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 3080 ggr
[Evigheten]
2013-02-04 07:55

Må bra! Är det så enkelt?

har läst en massa om The vortex nu. Då uppfattar jag det som att allt redan finns i the vortex alla sina önskningar som är positiva. Enda sättet att ta emot dem är att själv vara i the vortex, att må bra!

Alltså betyder det att alla önskningar uppfylls om man bara stannar i the vortex den mesta tiden.

Men hur är det då med relationer tex, vänner och partners. De som är utanför vortex får sämre vänner och partners och de som är i the vortex får positiva relationer som jag uppfatta det hela.

Men varför finns det då människor som inte ens har "dåliga" relationer utanför vortex? och varför skulle det då dyka upp bra relationer i the vortex? om det är det personen önskat både utanför och innanför vortex.

Då borde det enligt attraktionslagen åtminstone ha dykt upp dåliga relationer, eller?

Eller spelar det ingen roll om man är inne i the vortex eller utanför om man inte tror att något kan hända då händer det inte och då spelar ett tipptopphumör ingen roll, för den har ingen verkan?

Känns lite förvirrande detta..Tungan ute

Annons:
SHIAWASE
2013-02-04 08:21
#1

haha, evigheten,,, nu blev ju till och med jag forvirradFlört

hmmm, Forst och framst sa kan vi bara titta pa oss sjalva, med andra ord

Men varför finns det då människor som inte ens har "dåliga" relationer utanför vortex?.

Vi kan ju inte veta om nagon annan ar utanfor eller innanfor vortex.

Att vara i vortex,, enligt mig= ar att vara upplajnad med sig SJALV, med UNIVERSUM etc.

Man attraherar de relationer om matchar med den vibration man just nu befinner sig i.

Man kan aldrig doma nagon annans relation som bra eller dalig,, alla drar till sig den relation som matchar just da.

OM man kanner att man har dragit till sig relation som inte kanns sa bra.. DA kan man jobba pa att hoja sin vibration,,, att hamna i sitt eget "vortex-tillstand" for att da matcha den relation som man verkligen onskar,,, de onskningar som finns i Vortex:)

Lamna alla andra ute ur ekvationen:) Allt handlar bara om mig och min Vortex… eller vilket ord man nu vill anvanda,, sa haka inte upp dig for mycket pa ordet Vortex om det kanns komplicerat….

For mig ar det som sagt att VARA UPPKOPPLAD till mig sjalv,, och det vet jag och kanner jag nar jag ar:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-02-04 08:23
#2

Och en sak till!!! Evigheten!

Det AR enkelt att ma bra!!
Om man struntar i allt annat och alla andra  ,, fokuserar pa sig sjalv,, hittar SIN vag in till sig sjalv,, Da ar det enkelt.

Men vi blandar ofta in sa mycket annat och kranglar till det!!!

Kramkram!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2013-02-04 08:35
#3

Haha ja detta är lite förvirrande Tungan ute

Precis det du talar om är så det borde vara tänkte jag, men varför har jag då inte "dåliga relationer" när jag önskar vänner och en partner?

När jag vet att jag inte varit i the vortex den mesta tiden, hur kan jag då vara säker på att jag kommer få uppleva "bra" relationer i the vortex.

När den varit frånvarande utanför och innanför vortex.

Men jag såg nyss ett klipp med hicks där de nämner att man måste ha förväntningar för att något kan ske, kan det då vara så att om man mår bra typ den största delen av tiden och förväntar sig relationer, då kommer det? Men inte om man bara mår bra eller bara mår dåligt och inte förväntar sig att det kan hända?då kan det inte komma in i ens verklighet?

Tungan ute

SHIAWASE
2013-02-04 08:56
#4

Ja, visst handlar det om forvantningar!! Ska titta pa klippet senare~~

Innan vi ens blev medvetna om vortex etc. sa har vi haft MASSOR av bra saker i vara liv,, en del mindre bra, en del halvbra etc.

Sa Fokusera inte FOR mycket pa Vortex. Vi  befinner oss i VOrtex flera ganger per dag!!!! Sa var lugn.

Nar vi drommer, tanker en stund nar vi mar bra,, et ar DA vara tankar och onskningar skickas ivag in i vortex… och vi kan fa access till dessa nar vi hamnar pa samma vaglangd nasta gang.. ALLT finns dar, allt du nagonsin har onskat dig,, Men visst handlar det om forvantningar,, fast du forvantar dig ocksa en massa saker omedvetet.

Sedan ar det sa att nar vi borjar skapa medvetet,, da kan vi korta ner omvagarna och vara mer fokuserade i varat skapande!!

MEN slappna av ,,, sluta tanka och analysera!!! Slappnar du av hamnar du automatiskt i linje med dina onskningar:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-02-04 09:31
#5

Precis som Shia säger så kan man aldrig veta om andras förhållanden är bra eller dåliga. Man vet inte ens om ens förhållanden är bra eller dåligt, sett från partnerns håll. Jag vet tex många förhållanden som tagit slut efter över 20 år där den ena varit helt nöjd och trott att allt varit bra, och den andra uppenbarligen inte längre varit nöjd. Så hur ska man utifrån kunna se om ett förhållande är bra eller dåligt.

Vad är för övrigt bra eller dåligt med ett förhållande? Jag skulle kunna jämföra min tidigare förhållanden med mitt nuvarande förhållande och jag skulle säkert i vissa fall kunna säga att det och de tidigare förhållandena var dåliga och det här förhållandet är det enda som är bra. Men det är ju inte sant. Alla mina förhållanden har haft saker som varit bra, och alla mina förhållanden har gett mig något som jag behöver. Lärdom. Och just då, när jag har varit i dem, så har de varit bra och rätt för mig. Tills de inte var det längre.

Det enda som vi kan göra är att utgå från oss själva. Det enda vi kan göra är att vara i linje med oss själva. Det är då vi mår bra.

Och alla har olika preferenser om vad som får dem att må bra. Min syster tex är gift och har två söner. De tillbringar massor av deras "lediga" tid med att åka på träningar och matcher, skjutsa hit och skjutsa dit, förutom att hon jobbar heltid och hennes make jobbar mer än heltid. Och de tycker om att ha det så. De mår bra och det stämmer för dem. Det skulle aldrig funkat för mig. Jag är inte alls den personen som gör någon av dem sakerna. Hade jag gjort dem sakerna så hade jag inte varit i linje med mig själv. Vi är helt enkelt olika. Vi har alltid varit olika, på nästan alla sätt som går. Vi har alltid haft olika syn på saker och ting trots att vi är uppväxta i samma hem, med samma förutsättningar och samma värderingar. Jag är dock två år äldre än henne och saker hände i vår värld innan hon blev gammal nog att vara medveten. Dessa saker påverkade mitt "tänk" men inte hennes. Det skapade rädslor och "hidden beliefs" hos mig som inte hon har. Men sedan har vi också olika saker i våra Vortex redan från födseln. Skrattande Men vi har också vissa saker som vi är mer lika i än vad vi trodde. När vår pappa blev sjuk och gick bort så visade det sig att vi såg på det med precis samma ögon, och vi nyttjade våra starka sidor i hela situationen. Under hans sjukdomstid så var det jag som skötte alla kontakter med sjukvården och myndigheter osv eftersom jag jobbat inom vården och hade lite erfarenhet av det. Jag släppte mitt liv och var där för pappa en stor del av tiden, syrran som hade skolbarn fortsatte sitt liv så mycket som hon kunde. När han sedan somnade in så skiftade det. Syrran skötte det mesta av det praktiska med myndigheter och olika instanser, och hon satte sitt liv på paus medan jag återupptog mitt liv. Helt i harmoni med varandra. Kanske lite off topic, men jag ville bara visa på att människor är olika och att det är meningen att det ska vara så. Vi har alla våra olika önskningar och det gäller även i relationer.

När vi är i linje med oss själva så är vi precis där vi ska vara, men även när vi inte är i linje med oss själva så är vi där vi ska vara. Det kan aldrig bli fel. Vi kan inte ha dåliga relationer, vi kan bara ha bra relationer. Det gäller bara att se och förstå vad det är meningen att man ska ta med sig och lära sig från en relation som är jobbigare.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-02-04 09:36
#6

Jag är dock två år äldre än henne och saker hände i vår värld innan hon blev gammal nog att vara medveten. Dessa saker påverkade mitt "tänk" men inte hennes

Crinis:)Det ar val ungefar som jag om min syster,, jag ar tva ar YNGRE:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2013-02-04 09:47
#7

Ja, två små år kan göra en jätteskillnad. I mitt fall så fick jag min pappa "bortsliten" från mig, eller så lämnade han mig. Jag kände det första och fick höra det andra. För mig utgjorde pappa nästan hela min värld så det var väldigt traumatiskt. Jag har alltid kunnat minnas känslan av min pappa, jag har alltid haft det i mitt Vortex att vi hade ett starkt band. Min syster däremot minns inte pappa från innan han och mamma separerade. Detta gjorde att jag hade en lägre vibration än henne redan från då, det gjorde att jag drog in saker i mitt liv som matchade min lägre vibration medan min syster drog in saker i hennes som matchade hennes högre vibration. Det skapade rädslor och påverkade mitt relationstänk, medan det inte påverkade henne alls. Därför kunde hon träffa sin man när hon var 16, för hon hade vibrationen för det. Jag träffade inte min förrän jag var 39, för det var först då som jag hade rätt vibration för det.

Det märktes på andra saker också. Tex så fick hon en ny cykel, medan jag fick köpa samma cykel själv. Lika med en ministereo, hon fick sin medan jag fick betala min själv. För jag var äldre och hade sommarjobbat lite.. Hmmm, där ligger något och gnager. Där har jag en del att tappa på tror jag minsann.

Min vibration var lägre och därför fick jag betala själv, och för att jag fick betala själv så blev min vibration ännu lägre och speciellt vad gäller pengar. Nu är jag något stort på gång inom mig känner jag så nu ska jag knacka på det. Ses sen! Hej!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2013-02-04 09:54
#8

Crinalina, du missuppfattade min fråga.. men det är ju kul att du delar med dig av dina tankar ändå såklart!

#4 Då är det precis den biten jag har missat i mitt liv, förväntningarna därför jag inte har vänner eller någon partner..tack för den missade länken! tror jag vet vad jag behöver jobba på nu! Glad plus inte tänka så mkt med såklart!

Kyss

crinalina
2013-02-04 10:05
#9

Nej då jag missuppfattade inte alls din fråga. Jag har svarat på den genom mina utsvävningar i mitt eget liv.

Det behöver inte bara vad du förväntar dig utan även vad du har för vibration med dig från början. Det är många olika saker som påverkar. Men absolut så om man förväntar sig dåliga relationer så får man det, om man förväntar sig bra relationer så får man det. Men anledningen till varför man förväntar sig det ena eller det andra kommer någonstans ifrån.

Att du ser det som att andra har bra relationer utanför Vortex, eller dåliga relatoner i Vortex är dömt efter din alldeles egen privata bild av bra och dåliga relationer och av din uppfattning av hur någon ska vara som är i Vortex. Dina förväntningar på andra personer alltså.

Om du inte har en partner, eller inte har vänner så är det för att du förväntar dig det. Men frågan om varför du förväntar dig det är minst lika viktig eftersom det är det som är roten till att det är som är idag.

Hänger du med? Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2013-02-04 10:16
#10

Ja det är det som är den stora frågan Crinalina, Varför förväntar jag mig det.. tack för ännu en pussebit nu måste jag tänka på detta ordentligt!!

Kyss

[Kathja]1
2013-02-04 12:04
#11

Jag orkade inte läsa allt - men vill säga att det är enkelt! Det är när vi tänker en massa som det blir mindre bra.

Att vara i Vortex innebär att man är i fas med sig själv, man är i harmoni, man lever enligt sitt inres behov och önskningar. Det handlar bara om att må bra. Inget annat - det är kvittot på att man är rätt.

Om andra sedan är i eller utanför det vet de bara själva, alla har vi våra vägar att vandra. Och precis som de andra säger så är det inte helt enkelt att avgöra ifall en  realtion är "bra" eller "dålig" - alla relationer vi har är ju bra just där och då, även vi kanske ser dem som dåliga. Men vi får ALLTID det vi behöver när vi behöver det. Alltid.

Så det är egentligen inte så mycket att fundera över - det enda vi har att göra är att se till att må så bra som det bara går, alltid.

SHIAWASE
2013-02-04 12:19
#12

Jag kikar in lite snabbt nu,, och ska lasa om senare, men vill bara saga tack Crinis finis:) Detta var nog en sida som jag kanske behovde hora,,som den YNGRE systern:) hmmmm:) tack!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-02-04 12:40
#13

Har ingen aning om varifrån det kom! Det bara dök upp. Ytterligare en insikt som kommer att ta mig till nya marker. Glad att kunna vara till hjälp! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
szirius
2013-02-04 13:22
#14

#7 där har jag också nåt att tappa på…en underliggande känsla av " orättvisa" då mina halvsyskon fått massa saker,resor utomlands( jag fick aldrig följa med)  sparkonton( deras barnbidrag) med 100 000 var osv. Självklart har det legat hos MIG, en låg vibration.Som givit mig inställningen att " jag får klara mig själv, för jag får ingen hjälp", typ.

Vibrationen höjer sig nu och det märks av alla små och större presenter här och där som verkligen ramlar in över mig den senaste tidenTungan ute

MissInAction
2013-02-04 14:23
#15

Är Vortex ett sinnestillstånd? 
Det som förvirrar mig är att önskningar skulle finnas där. Hur då? Betyder det att där, i det sinnestillståndet, hittar jag alltid det som är allra bäst för mig? Och när jag befinner mig där, så är jag alltid på rätt väg, för att mina önskningar ska manifestera sig fysiskt?

Eller har jag missuppfattat? Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2013-02-04 14:54
#16

Så kan man förklara det. Känns det bra för dig att tänka så? Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2013-02-04 14:58
#17

Det känns förståeligt, ja! Skrattande
Jag fick svaret på min fråga alldeles nyss också i videon längre upp i tråden. Där sa hon precis det! Haha!

Har inte tittat/lyssnat på många videor alls med henne. Har fortfarande lite svårt för henne. Men några videos har jag lyssnat på och jag kommer lyssna på fler.. för hur som helst så tycker jag att de inspirerar och ger mig något Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2013-02-04 15:08
#18

Tank vad intressant det ar just vad vi fastnar for. For mig har det varit BARA och ENBART Hicks.

For nagot ar sedan gav mamma mig en Tolle bok,, men ICKE, han ar sa totalt icke-jag, han sager samma saker som jag tycker och tanker , men pa ett helt annat sprak~~

Nagon gang senare kanske,,

Aven andra saker sa dras man till sadant som passar ens vibb just nu och da,, inget fel, inget ratt, allt ar bara BRA!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-02-04 15:11
#19

Och om det känns förståeligt för dig så är det rätt formulerat för dig. Skrattande

Det tog lång tid för mig innan jag kunde ta till hela konceptet kring Abraham-Hicks också, men jag från första början älskat slagfärdigheten och pricksäkerheten i det Abraham säger genom Esther.

Jag lyssnar just nu på workshops som jag tankat hem (har tillräckligt för att  kunna lyssna på dem hela dagarna i månader framöver Skrattande, blir perfekt till solstunderan på taket) och jag fascineras över hur A-H svarar så klockrent på frågor som deltagaren som ska ställa frågorna inte ens har frågat än. De börjar formulera frågorna men blir ofta avbrutna av svaret, och svaren är som sagt klockrena och jag lär mig sååååååå mycket. Så mycket så jag inte hinner med. Men jag vet att det kommer att falla på plats när jag behöver det.

Och det är såååå inspirerande!!! Jag har bara lyssnat lite då och då på dem förut, men fick helt plötsligt inspirationen att dyka rätt in i det. Det var rätt tid för mig nu. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2013-02-04 15:16
#20

# 19 jag brukar pausa och skriva ner, ibland spola tillbaks flera gånger och lyssnaSkrattande När man får såna där aaaaaaaah. Ja, verkligen träffsäkra grejer. Och så KUL att höra hur snabbt det gårSkrattande, sannerligen ett totalt flödeKyss

Jag brukar ha yotube-klipp på i bakgrunden medan jag gör annat, himla mysigt umgängeTungan ute

Annons:
crinalina
2013-02-04 15:23
#21

Det har jag också haft förut när jag lyssnat på dem, men nu har jag bestämt mig för att bara lyssna. Jag hör det det är meningen att jag ska höra just nu, och jag är säker på att alla de otroligt många timmar jag har framför mig (det är 30 olika workshops, på massor av timmar vardera) så kommer jag nog att höra samma saker om och om igen, på olika sätt, så det som jag är redo och menad att ta till mig kommer jag att höra och kunna ta till mig ändå. Och jag är säker på att när jag behöver kunskapen så dyker den upp om jag inte redan har integrerat den i mitt dagliga liv. Skrattande

Men nu ska jag ta en paus och köra ett pilatespass. Och kanske lite Tae Bo också. Skrattande Inspirationen har kommit tack vare Zumban, nu har jag hittat min kombination så nu vill jag ha ordentliga resultat snabbt så jag sedan kan fokusera på att njuta av det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-02-04 15:38
#22

Jag är oxå en Hicks fan, har inte fastnat för något annat, men lyssnar inte så ofta nu för tiden. Var Hicks-gänget som fick mig att fatta grejen med LoA. Men jag tänker att jag får till mig det jag behöver oavsett vad jag gör och hur. Är ju det som är grejen med det hela!

MissInAction
2013-02-04 16:05
#23

#21
Kom ihåg att njuta och ha roligt UNDER TIDEN också!!! Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2013-02-04 16:40
#24

Haha, det skulle aldrig falla mig in att göra någonting som jag inte njuter av att göra. Skrattande Skillnaden är att förut har jag tappat inspirationen efter ett tag för att jag inte har haft något fast att hålla fast vid. Nu har jag Zumbapass två gånger i veckan, och jag älskar Zumba. Jag har önskat mig bra Zumbapass i två år nu, som passar mig. Men jag har inte varit redo för det tidigare. Nu är jag det. Och jag njuter för fullt! Och jag kommer att njuta ännu mer när jag sätta på mig en bikini och må bra av det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2013-02-04 16:41
#25

Crinalina: var hittar du de här workshops som du lyssnar på?

crinalina
2013-02-04 16:43
#26

De har jag laddat ner från nätet. I det här landet är det inte olagligt att göra det. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2013-02-04 16:56
#27

Glad Okej! Jag ska kolla om jag kan hitta något, lagligt helst, annars så på vilket sätt som helst!

Annons:
[Kathja]1
2013-02-04 18:17
#28

De finns på "den där Svenska torrent hemsidan som blev stämd för ett tag sedan" - bara att söka på Abraham Hicks, lägg till året ifall du vill ha de nyare. Fanns två från 2013 ute härom dagen. Flört

Skaffa ett torrent program först bara, kostar gratis - uTorrent är bra tycker jag.

crinalina
2013-02-04 18:20
#29

Ja, vi använder också uTorrent, och det var på den sidan du nämner som jag hittade mina, tror jag. En hel samling av workshops från 2011. Flört

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-02-04 18:27
#30

Söker man bara på A.H finns där 9 sidor att ladda ner! Är väl i runda slängar 35-40 stycken per sida, så det finns att lyssna på ett tag. Flört

(sidan börjar på P och slutar på bay Flört - vill ju inte bli utslängd härifrån så bäst att vara "hemlig", hi hi)

crinalina
2013-02-04 18:34
#31

Vaddå? Jag förstår inte vad du menar nu…?? FlörtTungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-02-04 18:36
#32

Svar till #15, borjade skriva innan jag akte ivag o tranade, men hann inte posta.. inte last resten av svaren, kanske blir dubbelt, men jag postar anda:  :)

Ratt, Miss i samtliga fall!! :)

Fast inte hanske heeeelt hela sanningen att det ar ett sinnestillstand. Sa har forstar jag det:

Tank sa har, allt ar energi, allt du ser och hor och tar pa ar energi och som svanger med olika frekvenser, och dina sinnen tolkar dem till en upplevelse av en fysisk verklighet.

De grejor du onskar dig ar oxa energi! Vibbar med en viss frekvens. Ditt vortex ar som en sammansatt komplett, komplex frekvens av allt du vill ha, jag tanker mig ungefar som en sang, en mp3-fil ar en sammansatt frekvens av all instrument som ingar..

Om du, ditt fysiska jag vibbar pa samma frekvens, sa ar resultatet bra kanslor, harmoni med vortexfrekvensen.. och du AR pa den frekvensen…dar alla dina saker du vill ha oxa ar.

Om du vibbar nat annat blir resultatet disharmoni mellan dig och din vortexfrekvens, det ar det vi tolkar/kanner som kanslor.. Sa sinnesstamningen ar mer som en barometer, en gps over var vi ar i forhallande till vortex. Vortex ar en faktisk, reell energi, frekvens, som innehaller alla dina onskningar.. Du kan hanga dar, genom att fokusera dig dit, eller nan annanstans i vart energiuniversum.. :)

(Vilket gor det mer logiskt for mig oxa, det ar mer som att VI ar pa ratt spar, pa ratt plats nar vi har skona kanslor, VI hamnar dar alla vara grejor ar, mer an att vi bara ar glada och da maste alla grejor magiskt komma till oss)

crinalina
2013-02-04 18:43
#33

Mycket bra förklarat linnease! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-02-04 18:46
#34

Tack Crina! SkrattandeKyss

Annons:
MissInAction
2013-02-04 19:35
#35

Tack linnease Skrattande
_Vortex ar en faktisk, reell energi, frekvens, som innehaller alla dina onskningar.. Du kan hanga dar, genom att fokusera dig dit, eller nan annanstans i vart energiuniversum.. :)

_Där fick jag ett för mig bra svar! Och som svarar på den fråga som jag INTE ställde i #15. Jag skrev först _är Vortex ett sinnestillstånd? Eller en plats? 
_Jag förstår att det nog inte är en fysisk plats, men det är fortfarande ett enkelt sätt för mig att förstå vad Vortex handlar om.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
2013-02-04 19:38
#36

Jag gillar hicks skarpt med så enkla små snuttar man kan kika på och oftast får hon mig att skratta, så vips är man i vortex Skrattande

Har faktiskt trullat runt hela dagen i vortex, helt naturligt, klart jag försökte imorse men sen har det bara rullat på hela dagen, det är såhär lätt det ska vara! varje dag! =)

Ja det var bra förklarat Linnease Kyss

Kul att du börjat med Zumba Crinalina! Jag gillar det skarpt med, shaka loss till lite latinodanser!

crinalina
2013-02-04 19:42
#37

Jag har ju varit ett Zumbafan länge, har kört hemma i vardagsrummet till och från i ett pra år eller så. Men eftersom jag är bekväm av mig så är soffan skönare. haha Och jag har svårt att införa nya rutiner på egen hand. Med dessa pass så gör jag det. Med glädje och kärlek. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2013-02-04 19:58
#38

Ja det förstår jag! Det är ett riktigt roligt sätt att röra på sig, man tänker inte ens på att det är träning man har bara kul under sådana passSkrattande

crinalina
2013-02-04 20:00
#39

Absolut, det är ju därför hela världen älskar det! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2013-02-04 20:04
#40

Tack tjejer :) Miss, om man vill bli riktigt nordig sa borde man kunna saga att vortex ar typ en plats.. alternativt att det inte finns nagra fysiska platser alls. Det ar ingen skillnad! Vortex ar lika reellt som nagot annat!, och uppbyggt pa exakt samma satt. Allt ar energi, vara sinnen tolkar det till fysisk verklighet.. och allt ar mycket mera multidimensionellt an vi vanligtvis upplever det, Tiden finns inte, allt som finns finns overlagrat HAR och NU, tiden ar ocksa nagot som varat medvetande skapar. Dock sager A-H att allt som finns hela tiden expanderar, blir mera, sa i det hanseendet finns det ett fore och ett efter.. Andra sager annorlunda, att allt finns, punkt.

(OT, kanske, men cannabis far mig att trippa valdigt latt, och uppleva allt detta, ar sa coolt.. andra forandrade medvetandetillstand med ibland, som meditation, mellan somn och vakenhet.. ibland nar man ar riktigt riktigt utmattad eller riktigt riktigt i vortex.. )

Bashar t.ex sager att vi hela tiden flyttar oss mellan parallella universum, om jag t.ex flyttar min penna har pa mitt skrivbord till en annan position, sa ar det inte samma penna, det ar en annan! i en annan position, med en annan frekvens, positionen ar en del av objektet, av frekvensen. Vart fokus hamtar upp infon ut vart enorma multiversum och skapar tid och rum ungefar som en film skapas av separata stillbilder, vi bara ser dem sa snabbt efter varandra att vi uppfattar det som rorelse.

Hort A-H fatt ungefar samma fraga, finns det ETT universum, eller oandligt med parallella, och de har svarat vilket du vill! Och bada! Skrattande Annu mera kryptiskt..

Ah, jag alskar att klura pa sant har, sorry om jag blir for nordig och teknisk, haha

MissInAction
2013-02-05 00:46
#41

Gillar tanken på att vi rör oss genom parallella universum Cool
Det låter helt logiskt.

♥ nördigt Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2013-02-05 19:12
#42

Jippiiiiie, en till nörd! ♥♥ Skrattande

Upp till toppen
Annons: