Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1867 ggr
[Kathja]1
2013-01-30 17:33

Att göra lista

Efter ett tips från Miss I så har jag idag gjort en Att Göra Lista - där har jag skrivit in saker jag önskar mig och så har jag skrivit in vem som ska fixa det, jag eller Gud. Och jag får säga att det känns så skönt!

Vi har just nu ingen bil, men det är lugnt för det ska Gud ordna åt oss! Skrattande

Jag står för att må bra, vara i harmoni, leva i kärlek och ta hand om min kropp - det mesta andra får Gud sköta.

Annons:
crinalina
2013-01-30 17:54
#1

Jag har också gjort en. Universum ska fixa en högre inkomst till mig, och precis som på din lista så står jag för att må bra, ta hand om mig själv och de jag älskar och njuta av livet på alla sätt som går. Det känns skönt att helt kunna slappna av och bara vara och chilla. Fast jag var ju där redan innan, men nu har jag det även på pränt. Nice! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-01-30 18:14
#2

Har ju oxå tänkt detta innan - men måste säga att KÄNSLAN blev en annan när det nu står på ett papper. Skrattande

crinalina
2013-01-30 18:24
#3

Ja, jag håller med. Det kändes lättare. Jag känns lättare. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2013-01-30 20:51
#4

Hehe kul! Jag ska göra en lista imorgon Tungan ute
Detta kan man ju även göra i mobilen, de flesta smarta telefoner har ju appar där man kan göra anteckningar.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2013-01-30 21:14
#5

Åhå! Det lat kul idag, jag ska oxa gora en nu :) Skont liksom, att fa ur det ur huvudet och ner pa papper, sa behover man inte halla reda pa det langre!

linnease
2013-01-30 21:16
#6

Åh, forresten, pa min sida kommer det bara sta Chilla :D Inget annat jag behover gora forran i april-maj nan gang vad jag vet *mys*

Annons:
linnease
2013-01-30 21:20
#7

Ok.. min sida blev lite langre…

Chilla
folja vad jag ar sugen pa
Vara i nuet
Slappa allt

Shit, fick san relief av bara det sa jag blev latt tarogd! Inte skrivit Universums sida an, men den har ju Allt Annat :D

Fylgja
2013-01-31 00:52
#8

Hehe, en sån lista gjorde jag när vi hade gruppmanifestering, fast min är lite annorlunda.

Jag kallar min "Händalista". Jag skrev ner allt jag behöver och vill ha i en fin grön bok, sen stängde jag den och satte den bokhyllan.

Fast jag delade inte upp det mellan mig och Gud, för jag tänker så här;
Jag tar mig till platsen, Gud fixar biffen. Eller tvärtom.

T ex, det här med ny bil. Jag letar efter bilar, Gudet hjälper mig så jag får en bra bil som håller länge, till ett bra pris.

Eller som det nya jobbet jag fick igår, jag tar mig till platsen, Gudet hjälper att göra gott intryck och lära mig fort.
Jag jobbar och gör så gott jag kan, Gudet hjälper mig att skapa en öppning för heltidstjänst.

Så vi samarbetar ^^

Läste något väldigt intressant om teosofi idag, på tal om samarbete. Ska kolla om jag får posta den länken på LoA, vet inte om den är skyddad eller så.

[Kathja]1
2013-02-01 19:48
#9

På Guds del av min Att-göra-lista stog det "en fungerade bil" - det har hen fixat nu. Bilen startade som den skulle när vi gjorde ett försök idag. Och nu vet vi vad den behöver för att fortsätta att vara pigg och glad ett tag till.

Så nu står det "en NY, fungerande bil" på Guds Att-göra-lista. Skrattande

Otroulig
2013-02-01 20:09
#10

Bensin? Haha sorry Kathja kunde inte låta bli;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-02-01 20:21
#11

Nop - en ny lamdasond (eller hur det stavas)Obestämd

Otroulig
2013-02-01 20:29
#12

Det var ett nytt ord! Hoppas ni har en meckar klippa, dom är ovärderliga!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-02-01 21:08
#13

Jag har min man. Han tycker att det är super trist, men han kan iaf. Skrattande

Annons:
Otroulig
2013-02-01 21:39
#14

Googla, var själv tvungen;) kanske bara en slang. Jag tror ni ska pussa lite på den. Tvätta den. Då brukar dom bli glada, dom små bilarna:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-02-01 21:56
#15

Jag brukar klappa fint och säga snälla saker. Och jag har lovat den att den dagen den inte vill rulla längre så ska den få njuta en tid kvar på våra ägor som en pensionär.

Upp till toppen
Annons: