Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1160 ggr
[Kathja]1
2013-01-20 13:11

GRUPPmanifestering 21/1

Nu är det snart måndag igen och vi kör på så länge som det finns intresse! OBS! NY TID!

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…  Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 21/1 kl.22 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke

Annons:
MissInAction
2013-01-20 13:53
#1

Ja tack, jag är med! 

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2013-01-20 14:30
#2

Ja detta behöver jag verkligen!!! Kathja MissInAction Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-01-20 14:43
#3

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

crinalina
2013-01-20 14:56
#4

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2013-01-20 17:31
#5

Längesen jag var med, men hänger på imorgon!

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

Crinalina

Evigheten

KakaN_95
2013-01-20 18:31
#6

Aldrig varit med tidigare, men hänger gärna på i morgon!

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

Crinalina

Evigheten

Kakan_95

Annons:
Håbe
2013-01-20 18:49
#7

Nu är jag inne i sånt flow efter qigongkursen så det ska bli intressant att se hur det påverkar den här stunden.

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

Crinalina

Evigheten

Kakan_95

Håbe

Stella_Polaris
2013-01-20 20:42
#8

Gärna med imorgon!

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

Crinalina

Evigheten

Kakan_95

Håbe

Stella_Polaris

SHIAWASE
2013-01-21 08:16
#9

Jag ar med!! funkade inte att kopiera ovan nuFörvånad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-01-21 17:01
#10

#9 jag fixarKyss

Kathja

MissInAction

Otroulig

Szirius

Crinalina

Evigheten

Kakan_95

Håbe

Stella_Polaris

Shiawase

Fylgja
2013-01-22 18:20
#11

Ameh! Nu missade jag… Obestämd

Nackdelen med att sköta allt från mobilen, ser inte allt.

Säg till om ni ska göra igen. Kyss

[Kathja]1
2013-01-22 18:29
#12

Vi kör varje måndag så det bli absolut fler gånger!

MissInAction
2013-01-22 18:42
#13

Just det, jag missade också igår eftersom vi åt sen middag och tittade på film. Det försvann helt ur mitt medvetande. 

Varje måndag kl 22 får vi en ny chans Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Evigheten]
2013-01-22 18:48
#14

och jag somnade…  men jag kanske var med undermedvetet i sömnen vem vet!

KakaN_95
2013-01-22 18:56
#15

Och jag var grymt ledsen och orkade ingenting.. Men fler måndagar låter jättebra!!

crinalina
2013-01-22 20:18
#16

Och jag är totalt dagvild, jag hade söndag igår trots att både sonen och sambon jobbade och jag har måndag idag. Hade nu börjat förbereda mig mentalt för detta. haha så kan det bli. Vi kör nästa måndag igen. Tungan ute

Men om någon är intressant så kommer jag att vara i Colour Breathing Room på Do as one kl 22 ikväll. Häng gärna på om ni vill. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: