Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1188 ggr
szirius
2013-01-18 22:41

UPPSKATTNING

Är i en bubblande, flödande känsla av kärlek just nu. Och jag ville bara uttrycka min uppskattning till er alla på denna underbara sajt! TACK för att ni alla finns och förgyller mitt liv med era kloka funderingarKyss- och för att ni får mig att känna mig klok ibland när jag själv kan ha nåt att dela med mig…

Livet är en så spännande, underbar resa. Alla känslor är givande. Behållningen är att man kan välja kärlek. Alltid. Och förlåta sig själv när kraften inte alltid finns.

Jag känner kärlek till er.

Annons:
Stella_Polaris
2013-01-18 23:09
#1

♥♥♥ tillbaka till dig szirius! Det här stället är verkligen fantastiskt, helt otroligt vilken samling med kloka, bra och kärleksfulla människor som har samlats här! Jag är så otroligt tacksam att jag hitta hit!

MissInAction
2013-01-18 23:35
#2

Kärlek tillbaka till dig, szirius!! ♥ 
Jag kan inte alls längre föreställa mig hur mitt liv var innan jag hittade hit. Och det var i somras som jag blev aktiv här!

Även jag har väldigt liknande känslor just nu. De kommer och går varje dag. Kärlek till livet och till mig själv och till alla er Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2013-01-19 00:36
#3

JAAA Jag uppskattar ALLA FINA har inne,,, for mig ocksa har det forandrats otroligt mycket sedan jag blev aktiv har,,, Sa  jag sander karlek i massor till er och tackar er fall all karlek och uppskattning jag far fran alla er!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-01-19 01:11
#4

Tankte just ocksa att den har sidan visar ju SAAA tydligt hur LoA verkar ,, eftersom vi alla som ar har inne ar saa fantastiskaFlört med harlig energi och hog vibration, och massor av karlek, sa attraherar vi ju nya harliga inlagg, med underbar vibration, fran nya harliga personer och sjalar!! Och pa sa satt sa hojs energin igen, och spiralen uppat fortsatter bara hogre och hogre!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-01-19 08:20
#5

Ha ha! Så underbart och självklart. Skulle skrivit en likande tråd igår men blev störd av grabbarna på jobbet och sedan blev det inte av.

Tack alla fina här inne för det ni gör! Både ni som "syns" och ni som inte "syns". Vi måste ha världen bästa forum här inne. Mycket KÄRLEK och högt i tak och så många generösa själar.

Men, precis som Shia säger, det är ju en självklarhet - för det är ju så det fungerar. Här precis som i övriga livet. Skrattande

Kyss på er alla fina varelser.

Otroulig
2013-01-19 14:25
#6

Vad lustigt, tänkte gå in och skriva att jag ska ta en paus och inte hänga här så mycket…..så inser jag ju precis som ni alla säger, det här är ju min kärleks påfyllning!! Alla ni underbara människor betyder oerhört mycket för mig och jag skulle ALDRIG vara där jag är utan er. Så varför pausa från det ??? Det är ju här jag får min kraft, min höjning av energi och all kärlek. Jag måste ha varit tillfälligt förvirrad. Tack snälla Szirius för denna tråd!!❤❤❤till er alla!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[KIAH]
2013-01-21 15:24
#7

Lustigt för jag tänkte innan idag att jag kanske skulle skriva ett inlägg hur mycket jag uppskattar den här sidan och er som medverkar här, för det är verkligen en riktig energihöjare att läsa här! Jag blir alltid glad och får en massa insikter, och en go magkänsla!

Tack!!!

SHIAWASE
2013-01-21 15:41
#8

Otroulig,, du maste ha varit VALDIGT forvirradFlört haha

KIAH!!! Tack sjalv! Ja den har sidan ar ju bara bast!!! helt enkelt!!

VI skriver, ibland babblar vi och surrar pa,, men det ar alltid en sadan harlig kansla,,, Jag blir ocksa alltid glad och far massor av insikter!!! Tack vare alla har inne!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-01-21 16:49
#9

Världens bästa sida fylld av några av världens härligaste och bästa människor! Det kan ju inte bli bättre! Puss på er alla och tack för att NI finns! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: