Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1116 ggr
[Kathja]1
1/14/13, 2:40 PM

En övning...

Kanske gör ni det redan, men jag blev så nöjd med att jag kom på mig själv.

Det jag kom på var att jag omedvetet gör en grej, m.a.o utan att jag på något sätt har fatta ett beslut om det, det har bara blivit. Men det var en bra grej kunde jag konstatera när jag blev medveten om det. Tungan ute

När jag ser att jag behöver köpa tex en ny lotion, elle mer mjölk, eller vad det nu kan vara så tänker jag inte - Jag måste köpa en ny lotion! Utan jag tänker  -Tack för min nya lotion.  Skrattande

Tänker det fort som attan så tanken om avsaknad inte hinner ta plats. Ska göra det samma kring annat från och med nu oxå - Tack för min platta mage är det som gäller när jag få syn på den.

Det blir ju så mycket trevligare!

Annons:
Stella_Polaris
1/14/13, 3:53 PM
#1

Vilken sjukt bra vana, att tänka så varje gång man ska köpa något! Den snor jag! Tack Kathja!

MissInAction
1/14/13, 4:02 PM
#2

Tack Kathja, superbra tips! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
1/14/13, 4:14 PM
#3

Vad FRISKT bra!Flört Det var ju så jag lyckades med min handduksmanifestation, jag tänker nog också ganska ofta så, automatiskt liksom.

SHIAWASE
1/18/13, 9:33 AM
#4

JAA Kathja! Den har traden hade jag helt missat,, letade efter insikts-traden nu

KANON BRA!!!!

haha, jag skrev ju om min spegelbild idag,, sa nu TACKAR JAG for mina smala ben och platt mage, och for hela mig!!! och min fantastiska utstralning:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
1/18/13, 10:29 AM
#5

Jaa men så kul övning!!Glad

Detta ska jag börja öva på.

Man kan ju tom använda det när man ska någonstansTungan ute Exempelvis badhuset haha typ tack för att vi kommer ha det så roligt på badhuset idag! =)

Ja bra ide detta!

[Evigheten]
1/21/13, 7:55 PM
#6

haha det var inte lätt att komma ihåg detta i praktikenTungan ute ligga på kvällen i sängen innan jag somnar och känna tacksamhet för allt vi redan har och för hur dagen har varit är ju lätt. Men att tacka för nåt som inte kommit det har jag glömt bort! Obestämd

Dags att komma ihåg det nudå!! hihi

Annons:
Otroulig
1/21/13, 8:08 PM
#7

Det här tror jag i början går lättare med små grejer, men att sen tappa respekten och göra det med mer betydelsefulla saker……fast nu slår det mej…..när jag verkligen är så tacksam för det jag har, så finns det inte så mycket betydelsefullt/ viktigt längre….. Jag har oxå hamnat i det här läget att jag har släppt på mina önskningar…. Dom jag har haft står jag naturligtvis för, men dom är inte alls livsviktiga längre. Har liksom tappat behovet. Alltså är det fritt fram för mej :) Så det är bara att tacka på:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
1/21/13, 10:11 PM
#8

Precis så är det för mig också Otroulig. Jag mår så bra och har ett sådant fantastiskt och härligt liv just nu så allt annat känns överflödigt liksom. Jag har önskat mig mer pengar, eller saker och annat till exempel, men jag inser att jag har det superbra som jag har det. Tex så önskar jag mig en högre inkomst eller liknande så jag kan göra saker som jag vill göra. Och jag har precis insett att jag redan nu kan göra det jag vill göra. Tex så firar sambon och jag tre år tillsammans om några veckor och vi fick för oss att göra något speciellt då. Så vi bestämde oss för att åka till grannstaden Marbella och bo på hotell ett par nätter, gå ut och äta gott osv. Jag sa att jag ska betala boendet och började räkna på hur mycket pengar jag kan få ihop tills dess (ca 2 1/5 vecka) och insåg att jag utan problem kan få ihop åtminstone 300 euro. 100 kommer från ett par extra dagar som jag ska jobba, men ändå. Jag insåg ju även för någon vecka sedan när jag var sjuk att min veckolön utan problem räcker över två veckor om jag vill.

Dessa insikter är ett stort steg i riktningen mot de känslor jag vill ha när det gäller pengar. Avslappnat och skönt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: