Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 2812 ggr
[Kathja]1
1/11/13, 7:59 PM

En rolig övning :)

Hittade en lite rolig övning häromdagen ifall du vill spå din framtid. Tanken är att man ska få vägledning för ett helt år. Den kommer här ifrån.

1) Börja med att tända stearinljus
och släck i taket, tänd gärna en rökelse om du vill och sätt på skön meditativ
musik.
2) Sätt dig bekvämt och känn hur du slappnar av i hela kroppen, fokusera på en kroppsdel i taget nerifrån och upp och känn hur du slappnar av mer och mer. När du känner dig helt avslappnad så känn hur hela du fylls av en avslappnad energi, du tar sen 10 djupa andetag och du säger till dig själv att för varje andetag så går du djupare och djupare ner i din avslappning och på 10 så är du fullkomligt avslappnad. Du är nu i ett meditativt avslappnat tillstånd.

Meditationen
Visualisera 13 män ur det vita brödraskapet som sitter i en cirkel på golvet i en vacker sal. De har vita vackra kåpor på sig med ett silver rep runt midjan. Själv sätter du dig i en vacker  gyllene tron. En efter en så kommer männen fram med en gåva till dig, en för varje månad. Det kan vara en sak, symbol, färg, ord, känsla eller vision. Känn och se vad för känsla eller syner som dyker upp. Tacka varje man för gåvan även om du inte kände att det kom
något speciellt. Det kanske inte sker något speciellt varje månad eller så förstod du inte just då. Den 13:e mannen ger dig något som får betydelse för hela 2013. Skriv därefter ner det som du fick till dig gällande varje månad och året. Om du vill så kan du vara kvar i meditationen en stund.

Annons:
[Kathja]1
1/11/13, 8:05 PM
#1

Jag gjorde den tidigare idag och var nog inte helt tydlig tror jag, hi hi. För mina gubbar var allt fler än 13 stycken. Jag fick en hel hög med grejer av dem.

De kom med:

  • En skattkista
  • En pergamentrulle
  • Ett rep (!)
  • En hundvalp
  • En säkerhetsnål
  • En STOR låda (tom)
  • En rockring, rosa randig
  • Ett grönt blad
  • En penna
  • En bok
  • En tummstock (!)
  • Att glas vatten
  • Luft
  • Ett äpple
  • Leende
  • Kärlek
  • En föreläsning
  • Tro - Gud

Kan ju säga att vissa av de där grejerna har jag svårt att fatta symboliken med, andra är lite lättare. Får nog meditera lite över dem. Men det var roligt iaf!

MissInAction
1/11/13, 10:06 PM
#2

Men hur i hela friden kommer du ihåg vad som kom i vilken månad?? Förvånad

Alltså, de där männen man ska föreställa mig.. de skulle passa in i en erotisk fantasi, tycker jag OskyldigTyst


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/11/13, 10:10 PM
#3

Ha ha, jag skrev ner dem allt eftersom de dök upp! Annars hade jag typ kommit ihåg tre grejer. Flört

MissInAction
1/11/13, 10:18 PM
#4

Går det att fortsätta med så många avbrott i meditationen då?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/11/13, 10:21 PM
#5

För mig gick det bra iaf, men det är kanske olika från person till person. Jag brukar inte behöv "gå så djupt" när jag gör sånt där. Men det är ju bara att prova.

linnease
1/12/13, 4:17 AM
#6

Hehe, jag började oxå tänka nåt åt erotisk fantasi-hållet.. Skrattande Men blev inte riktigt så i meditationen :)

Jag de första fem eller så ställde sig runt om och höll sina händer på mina skuldror, pannan, nån eller några sträckte handen (?) in i mig på nåt sätt, kändes som nån slags total acceptans in i gruppen och beskydd och skiftning av energier inuti tror jag. Sen några grejor oxå, ett stort Guldmynt, ett hjärta, bomull.. hmm, kommer inte ihåg om det var nåt mera.. Jo en glass! Fick en bra känsla för vad de var med, förutom guldmyntet som jag tror jag kanske hittade på själv efter att just ha spelat dataspel med gulmynt i..

Annons:
[Kathja]1
1/12/13, 8:35 AM
#7

Lite avis för att jag missade erotiken, hi hi. För mig var det mer som i en riddarfilm eller liknade, har väl sätt för många korsriddare tror jag… Jag gick in genom ett stor, stor dubbelport och kom in i en sal, där stod snubbarna på en rad och de bugade så fint, jag gick fram till min tron och att och beundrade salen medan de satte sig ner på knä i ring och höll varandras händer. Sedan kom de en och en och som sagt, mina vara lite väl många.

Har fattat det mesta utom tumstocken och säkerhetsnålen tror jag. Obestämd

Otroulig
1/12/13, 3:12 PM
#8

Vad roligt att ni får såna klara bilder. Jag ska testa så småningom jag med:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
1/13/13, 12:27 AM
#9

det första jag bara direkt reagerade på var " vafan, alla dessa MÄN!!!!" SkrikandesFlört

det började när jag såg The Hobbit som typ bara bestod av män, män,män GÄÄÄÄÄSP, nån liten minut med älvdrottningen bara. Tänkte sedan på hela Ringen-triologin och antingen är det män, eller så är det kvinnor som PRATAR OM/med män. Nä, mer gudinnor och kvinnor, tack! Med egna drömmar och behov, inte bara nåt jäkla bihang.

Jag ska göra övningen men vara totalt öppen på VEM som vill komma med gåvor till mig. Män, kvinnor, gudar,gudinnor, könslösa änglar you name it!

SHIAWASE
1/13/13, 12:41 AM
#10

haha!! Szirius, vilken KRAFT i dina ord:)  Haller med:) Jag har inte gjort ovningen annu,, men ljusvarelser skulle jag nog ha lattare att forestalla mig,, det kanner jag nu spontant efter ditt inlagg.

Tankte inte pa att det var mannen jag hakade upp mig pa,, men jag kande att jag skulle ha svart att visaulisera ovningen av nagon anledning,,, men jag tror att det kanske  var just mannen i kapor,,, som gav mig nagot motstand,,,

Jag ska gora ovningen i kvall!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
1/13/13, 6:16 PM
#11

hihi det här verkade lite kul! Ska se om jag kan göra den ikväll, återkommer med resultaten Glad

[Evigheten]
1/13/13, 8:14 PM
#12

Testade göra det nu inte för att jag begriper riktigt vad sakerna står för men fick

En liten ask med vitt tyg inut

En högklackad sko

en sån där hästhov…eller vad heter dom som hästarna har under "tassarna" haha heter inte det med hahaha

ett halsband av pärlor med ett kors

en gitarr

ett lila stort glashjärta

en människa? haha

en pistol uuhh..

en duva

nåt slags hoprullat tyg..dem försökte visa men jag såg inget..

nr 11 har jag glömt bort vad de va

12 va en bebis

sista nån slags skest med händerna,förstod inte innebörden.

Otroulig
1/13/13, 8:36 PM
#13

Vad roligt evigheten, hästsko menar du? Den symboliserar tur och lycka !! Jag tappade lite koncentrationen efter ett tag. Men det här kom dom med till mej: En kvist från ett barrträd En guldskål med vatten i En röd ros- den här blev jag så glad över, den stod för kärlek En Pinne/ påk ( agera) En tärnekrona Spik och hammare Tålamod En plast dunk ( den ville jag verkligen inte ha och det var här nånstans som jag tappade tråden)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
1/13/13, 9:37 PM
#14

Blev nyfiken - varför ville du inte ha plastdunken?

Otroulig
1/13/13, 11:14 PM
#15

Hjärnan gick in, finns det nåt mer fult än en plastdunk…det kändes ologiskt…. Så började jag tvivla på mig själv, att jag bara hittade på. Tappade tilliten.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Fylgja
1/14/13, 2:37 AM
#16

Hahaha! Otroulig! Du är ju för kul! Kunde lätt se framför mig hur besviken du såg ut när de kom med plastdunken ;) "Meh?! Va fa.. Vad är det här för skit?" Hihihihi! Jag håller fullständigt med dig, plastdunkar är helt vansinnigt fula. Men de har ju en väldigt praktisk funktion trots allt. Man kan fylla dem med mycket, och de är lätta att bära med sig :) Ett behändigt kärl, precis som huvudet ;) Nu ska jag göra övningen, den verkar ju jätterolig! (Personligen hoppas jag på plastdunkar :D, och en enhörning)

[Kathja]1
1/14/13, 6:46 AM
#17

Men ursäkta mig! Ett rep och en säkehetsnål!? Känner mig som MacGyver ju. Och en tumstock? Men kom just på att en tumstock behöver man då man fixar och bygger om och att renovera vårat hus stå högt på önskelistan! Så tack fö min tumstock!

Men rep och säkerhetsnål?… Hm… kanske mina kläder bli för stora för att jag träna på så bra så jag behöver de där två för att inte tappa dem. Skrattande

[Evigheten]
1/14/13, 10:24 AM
#18

Ja hästsko heter det ju! fick hjärnsläpp igår haha

Ja Kathja det är inte alltid lätt att begripa symboliken hihi

Min hästsko står för tur iallafall, korset låter som kanske tro? hjärtat måste ju vara kärlek en duva står ju för fred, fred är ju alltid bra! =)

Men en människa av manligt kön rätt söt haha o bebis o gitarr?? hihi pistol undrar kanske något gammalt dör? =) men gesten begrep jag inte…

Men en kul grej var det! Måste visualisera oftare Glad

SHIAWASE
1/14/13, 10:56 AM
#19

haha, Evigheten, jag hade inte last ditt inlagg ordentligt igar,, laste om det nu,,, tassarna!! haha,,, Tur att vi ar sa bra pa att forsta varandra har inne,,, sa att orden liksom inte spelar nagon roll!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/14/13, 10:58 AM
#20

Hahahah Evigheten! Tack för att jag fick ett så gott skratt SkrattandeKyss Hästar har hovar, och under hovarna har de ibland skor Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Evigheten]
1/14/13, 1:45 PM
#21

hahaha vilken tur jag kan bidra med det Skrattande haha

Jaa Shiawase snart behöver vi väl bara läsa trådrubriken sen swischar alla information in telepatiskt hihi vad coolt det hade varit!!

szirius
1/14/13, 4:18 PM
#22

Jag försökte göra den inatt men bara somnade och försvann in i annat och i morse ville jag kliva upp direkt. Ska prova igen då jag har lite mer sinnesro, men inte är alltför trött.Flört

Håbe
1/14/13, 10:45 PM
#23

Jag gled över i den här övningen under gruppmanifestationen utan att ha tänkt det innan. Får skriva ner det snabbt nu så jag kommer ihåg något alls.

Mina personer var väldigt olika. Män, kvinnor, yngre, äldre, barn. De var som änglar, eller ljusvarelser. Inga vingar men som ett ljust sken runt dem. Jag kommer in i ett rum. Som ett riktigt gammalt tempel. Alla personerna var redan där och pratar med varandra, men slutar när jag kommer och samlas istället runt mig. En kvinna höll ett litet barn i famnen men släpper ner det och ger det en vänskaplig klapp i rumpan så den springer iväg och leker på annat håll.

* Den första personen är en ung man med långt blont hår: Han ger mig en knippe med vad jag först tror är rosor men som jag sen inser är påskris med fjädrar.

* Den andra är en ung vacker kvinna. Av henne får jag en hink.

* Den tredje är en mycket svarthårig, bedövande vacker kvinna. Hon är väldigt mystisk i sitt sätt och visar upp sin present på ett sätt som gör mig väldigt nyfiken. Hon öppnar händerna långsamt och där ligger en ….ostmacka!!! Då började jag skratta. För det var så fånigt och hon tittade på mig med väldigt mycket glimt i ögat.

* Den fjärde var en väldigt gammal man med långt vitt skägg. Han släpade en kartong som man såg var väldigt tung. I den låg en staty/stod av en uggla i marmor.

* Den femte var en liten pojke, kanske 4-5 år. Han ser blyg ut och gömmer något bakom ryggen. Så tar han fram en ganska luggsliten nalle. Det känns som att den är hans och att han tycker väldigt mycket om den. Jag försöker puffa tillbaks nallen till honom. Man tar inte barns nallar liksom. Men han envisas med att jag ska ha den så jag tar emot den och han pilar iväg.

* Den sjätte är en man med svart hår och svart skägg. Väldigt stilig och lite "farlig". Han ger mig en lång, kraftig kedja. Den hänger jag som en halsduk runt ugglans hals.

* Den sjunde var en tunnhårig, nästan flintskallig äldre man. Han har lite kulmage. Av honom får jag en fjäderpenna. Men först skrev han något i min hand. Försökte se vad det var men handstilen var alldeles för sirlig. Sen tog han min hand och la den mot mitt hjärta.

* åttan var en mycket vacker rödhårig kvinna. Som en skogsvarelse. Hon gick fram till mig, såg mig djupt in i ögonen, la sin kupade hand runt min kind, log med så mycket kärlek i blicken och gick där ifrån.

* Den nionde var en mycket gammal, kutryggig, lite skruttig gumma med vänliga ögon. Hon gav mig ett halvfärdigt broderi. Jag fick känslan av att jag skulle göra färdigt det.

* Den tionde tog en stund innan hon kom fram. Hon stod lite bakom de andra och verkade lite skygg. Osynlig. Hon var osäker och ville inte riktigt ta plats. en ganska grå person. Men god. Hon gav mig något som låg inlindat i silkespapper. Jag vecklade upp det och i den låg en glaskula. Stor som en golfboll ungefär. När jag tittade in i den så var det som en sån där snökula som man skakar. När jag försökte  se vad som fanns mer i den så var den först en släde men sen blev det en stjärnhimmel. Släden kändes det som att jag själv placerade där för att jag automatiskt förknippade den med jul men den tonade ut ganska snabbt och förändrades till en kolsvart, oändlig stjärnhimmel.

Sen var de slut. De var bara tio som kom fram till mig idag.

Väldigt intressant. Tolkningar ger jag mig inte på för tillfället. Fritt fram för den som har lust där Glad.

Håbe
1/14/13, 10:50 PM
#24

Åh, jag glömde ju en. Det var nog för att han förvirrade mig.

Det var en mörkhyad, snygg och muskulös man. Den enda som inte hade vit kåpa utan hade bar överkropp och vita haremsbyxor. Och jag minns faktiskt inte vad jag fick av honom. Återkommer om det dyker upp sen.

Håbe
1/15/13, 6:27 AM
#25

I natt kom jag på det. Den mörkhyade mannen kom fram till mig med kupade händer och i dem hade han vatten. Han hällde över det i mina kupade händer och jag drack av det och det var alldeles kallt och friskt.

SHIAWASE
1/15/13, 6:32 AM
#26

OJ,, det later harligt Habe! Morkhyad, snygg muskulos man,, precis min typTungan ute Bara overkroppar tycker jag ocksa om!!!  Hur kunde du glomma honom !!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
1/15/13, 6:34 AM
#27

Min typ av man också. Det kanske var mitt undermedvetna som gömde honom, inte glömde Flört.

Annons:
[Kathja]1
1/15/13, 7:28 AM
#28

Så underbart! Jag blev helt knottrig då jag läste din vision. Vilken spännande tid du har framför dig. Skrattande

Otroulig
1/15/13, 7:58 AM
#29

Åh, Målle vad starkt. Jag började faktiskt gråta vid nummer sju ❤❤❤❤❤❤ Vet inte varför, det var så mycket vishet, kärlek och ödmjukhet. Fiiiiint❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/15/13, 8:03 AM
#30

Håbe menat jag förstås!! Fasiken att det ska vara så svårt bara för att ni har å med :))))

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
1/15/13, 8:22 AM
#31

Otroulig! Exakt, jag har blandat ihop Malle och Habe ett antal ganger,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/15/13, 1:52 PM
#32
  • Ett antikt guldskrin.

  • En flöjt.

  • En pinne med en fjäder på.

  • En silverring.

  • En pergamentrulle, när jag rullade upp den kunde jag inte se texten, bara kanterna.

  • En bil, en Mini Cooper tror jag.

  • En bäbis.

  • En cello.

  • En olivkvist.

  • Någon slags kula/klot, möjligen av glas eller kristall.

  • Något gyllene skimrande, såg inte vad det var för ljusskenet.

April-mannen gav mig något som jag inte kunde se, därför är det tomt där. Sedan är det någon mer som jag inte kommer ihåg. Så jag har elva saker i min lista. Jag blev särskilt glad över olivkvisten! Glad

Det var en rätt svår meditation för mig, synerna var väldigt svaga och jag fick anstränga mig för att se männen. Jag glömde också att ha musik på, jag vet inte om det hade hjälpt eller stjälpt…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
1/15/13, 8:00 PM
#33

Wow, Håbe vilken kraftfull och klar meditation!Glad

Jag gjorde min i morse. Gick nedför en trapp och hamnade i en vinkällare.Jag var omringad av tjock energi men såg inga varelser. Sakerna kom i denna ordning:

1) Ett löv. Det var tunt och sprött, man såg fibrerna.

2)En tung stålbox, inuti låg vit sammet och under det en liten silverdolk, såg ut som en brevsprättare ungefär.

3) Ett rött äpple ( kunskap?fruktsamhet?)

4) En näve med sand!

5) En kamera (detta blev jag brydd över, men symboliken jag kände var att jag skulle samla på fina "fotografier" som i stunder, och minnas dem.)

6) En fjäder. Tänkte först att det var en fjäderpenna men det var en vanlig stor, vit fjäder. En stor ängels närvaro, tänker jag.

7)En porslinskanna med vatten i. Fick bilden att jag både skulle dricka vattnet själv för att rena mig, men också "vattna mina plantor".

8) En barkbåt med vitt segel - tänker barn, lek och frihet

9) Nu visade sig en kvinna i lila dräkt. Hon ger mig en silverlänk och säger" det har större betydelse än du någonsin kan ana"

10) En vitklädd man, jag tänker Gabriel, ger mig ett tänt ljus och säger "ljuset leder dig alltid rätt"

11) Nu hamnar jag plötsligt barbacka på en brun häst i skogen, gåvan är hästen.

12) Jag hör ett ljud och kliver av och det kommer fram en liten vätte som ger mig ett ekollon och säger "du ska ha den här!" och springer iväg!

13) Jag ser ett slott på en kulle och framför mig ligger en uppslagen bok. Där står "sök och du skall finna".

Håbe
1/15/13, 8:01 PM
#34

Ja det kändes väldigt starkt och jag hade lite svårt att sova sen för det gick runt så mycket i huvudet. Kan inte säga att jag riktigt förstår allt, eller ens det mesta, men det kanske ger faller på plats vart efter som.

MissI- Intressant med mitt påskris och din pinne med fjäder. Vad står de för?

Annons:
crinalina
1/15/13, 8:43 PM
#35

Jag tänker göra den här övningen i morgon. Det ska bli spännande att se vad som dyker upp. Skrev ni ner mellan varje gåva vad ni fick eller kom ni ihåg det efteråt ändå?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
1/15/13, 8:56 PM
#36

Mina var så starkt förknippade med personen som gav den, var och en var så speciell, så jag kom ihåg det väldigt lätt (utom en då)  utan att skriva upp det. Tror inte jag hade klarat att gå in och ut ur meditationen. Då hade det brytits.

Otroulig
1/15/13, 9:00 PM
#37

Jag skrev ned, vet inte om det störde. Tror inte det. Jag kan nog hindra mig själv med lite " andlig prestationsångest" ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/15/13, 9:05 PM
#38

Jag skrev under tiden. Hade nog bara kommit ihåg hälften annars. Tungan ute

crinalina
1/15/13, 9:20 PM
#39

Ok, jag får ha papper och penna redo och följa känslan av hur jag ska göra helt enkelt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
1/15/13, 10:41 PM
#40

Just ja, Håbe, du hade också fått en fjäder! När jag fick min så tänkte jag på såna där som man kan hitta bland sexleksakerna att använda för att kittla sin partner.. hahaha… men det var ju bara min första tanke Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
1/16/13, 6:31 AM
#41

Nja, mitt var ju ett helt knippe med påskris och fjädrar. Det skulle nog inte funka något vidare i det syftet. Tror jag…?Obestämd

Annons:
[Evigheten]
1/16/13, 7:34 AM
#42

Själv försökte jag memorera under meditationen la upp sakerna på en hög bredvid mig, de saker som fick men jag missade en och gjorde säkert i fel ordning på slutet medObestämd

MissInAction
1/16/13, 2:08 PM
#43

Hihi, kanske om någon är inne på smisk Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
1/16/13, 2:53 PM
#44

hihihi vad rolig du e Missinaction Tungan ute

MissInAction
1/16/13, 2:55 PM
#45

Jamen det finns ju många som gillar smisk Skrattande Det är ju ETT användnignsområde för påskris! Roligare än att ställa i en kruka iaf!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
1/16/13, 3:49 PM
#46

Jag tror inte det är min grej riktigt Skrattande. Jag tror nog att det handlar mer om färger och kreativitet för min del. Jag tycker om starka färger och mår bra av färg. En liten vink om att släppa in lite mer glada färger i tillvaron kanske.

[Evigheten]
1/16/13, 7:12 PM
#47

Ojojoj nu börjar jag få bilder i huvudet hur det där piskandet går till som hihi Tungan ute inte bra inte bra Tyst

[Kathja]1
1/16/13, 7:13 PM
#48

Ha ha, skönt att det inte bara var jag som såg MissI in action. Obestämd

Annons:
crinalina
1/16/13, 7:28 PM
#49

Kanske skulle man påskpynta för första gången på tjugo år….. hmmm…. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
1/16/13, 7:42 PM
#50

Mäh! Nu kommer jag ju rodna varenda gång jag ser på vårt påskris i påsk sen SkämsFlört

[Evigheten]
1/16/13, 7:52 PM
#51

hahahaha jag viker av skratt här nu Skrattande vad roliga ni e!

crinalina
1/16/13, 10:49 PM
#52

Nu har jag gjort övningen! Den var häftig, men jag såg aldrig några personer eller andra varelser. Jag satt i en solig glänta i skogen och sakerna bar uppenbarade sig framför mig.

Januari: en guldkedja med ett litet guldhjärta på

Februari: en tärning

Mars: en känsla av förväntan

April: en fjäderpenna och en bläck (ni vet sådana där gammeldags pennor som man måste doppa i bläck för att kunna skriva)

Maj: En fotboll

Juni: färgen Grön

Juli: Oro i magtrakten

Augusti: En stark och djup känsla av kärlek och harmoni

September: ett par joggingskor

Oktober: en silverfärgad aftonklänning

November: En guldring

December: en rosa fjäderboa

Och nummer tretton för hela året: en bok som med titeln framgång och utveckling

Jag har bestämt mig för att inte försöka analysera vad de har för betydelse, även om en del är ganska tydliga och klara för mig, utan vänta och se vad som sker och vad de kan betyda i efterhand i stället.

Oron i magtrakten är jag ganska säker på att det beror på att sonen då får besked om utbildningen han ska söka i Sverige till hösten. Skönt att känslan månaden efter är kärlek. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
1/16/13, 11:38 PM
#53

#50
Hahahahaha! Tack Håbe för dagens skratt Skrattande
Jag kommer förmodligen att se på påskris med andra ögon från och med nu….

Jag noterar att även crinalina har fått en slags fjäder Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
1/19/13, 10:51 PM
#54

Jaha, nu har jag också gjort övningen. Så här blev resultatet:

1) En planteringsspade

2) En röd bergera

3) Himmelsblå färg

4) Hålsax

5) En skål vatten

6) Basketboll

7) En gul ballong

8) En ros ur mannens ärm

9) En vit rufsig trött hundvalp

10) Sol

11) Apelsin

12) Rött äpple

13) Ett guldmynt

Jag har inte känt efter vad detta betyder för mig, men jag känner mig nöjd!

crinalina
2/1/13, 7:59 PM
#55

Jaha, nu har ju januari månad gått så det kanske kan vara kul att återkoppla till denna meditationsövning lite.

Jag fick ett guldhjärta på en guldkedja för januari, och så här i efterhand så skulle jag tolka det som att kärleken genom mitt liv har blivit synlig, och jag bär det nu med stolthet utanpå. Skrattande Mina insikter under månaden var ju både många och stora och alla ledde till detta i grund och botten. Jag är, och har alltid varit, älskad mer än jag någonsin trodde var möjligt. Skrattande

Hur återkopplar du din gåva för januari?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2/1/13, 8:02 PM
#56

Jag vet inte hur jag ska ställa mig till mina eftersom jag fick fler än 13 stycken…

Otroulig
2/1/13, 8:24 PM
#57

Näe fattar inte, en kvist från ett barrträd… Typ cypress.? Jorda mej? Nä det känns som nåt annat. Och jag kan inte sätta fingret på det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2/1/13, 9:24 PM
#58

Jag fick ju en skattkista och jag får säga att jag har fått många skatter under den senaste tiden, om än på planet Insikter-Känslor-Aha upplevelser.

[Torahzen]
2/1/13, 9:39 PM
#59

Jag fick en planteringsspade. Jag har inte påtat i jorden (alltås i januari månad är det lite tufft!) Krukväxterna sätter jag tidigast om i februari.

Om det är en ny idé som jag ska plantera så har jag nog gjort det. Mitt livs ändmål. Men det har inte hänt så mycket mer med det.

Bra att du kom ihåg uppföljning, Crina.

MissInAction
2/1/13, 10:51 PM
#60

Hm detta hade jag glömt bort! Jag fick ett antikt guldskrin för januari. Har inte en susning om vad det skulle kunna stå för Förvånad Ett sådant skrin är för mig något som jag skulle förvara något vackert och/eller värdefullt i. Om nu det kan vara till någon hjälp….. nyfunnen kärlek för mig själv kanske. Annars har jag verkligen ingen aning!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/1/13, 11:24 PM
#61

Thora jag tror en planterad idé låter strålande.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/2/13, 12:42 AM
#62

jag har ännu ingen direkt känsla för vad mitt spröda lilla torra löv står för, som var januari månadObestämd…kanske trillar ner en polett senareGlad

Min första tanke när jag fick det i meditationen var att det är såna löv man brukar använda när man gör "book scrapping"….vilket jag tycker är nåt kreativt…och kreativ har jag definitivt varit i januariTungan ute! Fast det känns liksom lite långsöktSkrattande

Annons:
[Torahzen]
2/2/13, 6:42 PM
#63

Då är det j inte långsökt för dig!

crinalina
2/2/13, 6:52 PM
#64

Precis, om det var din första tanke så var det säkerligen din första känsla och då är det det symboliserar. Det blir ju bara långsökt om du tar det ur sitt ursprung. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

linnease
2/2/13, 8:19 PM
#65

Ja precis! Forsta tanken brukar ju vara en valdigt bra ledtrad!

Lat se..

"de första fem eller så ställde sig runt om och höll sina händer på mina skuldror, pannan, nån eller några sträckte handen (?) in i mig på nåt sätt, kändes som nån slags total acceptans in i gruppen och beskydd och skiftning av energier inuti tror jag. Sen några grejor oxå, ett stort Guldmynt, ett hjärta, bomull.. hmm, kommer inte ihåg om det var nåt mera.. Jo en glass!"

Klurade, och åååh, jag tror mitt stammer.. Just nu valdigt mycket skiftande av energier for mig, massiv uppkoppling till non-physical och intuition, inspiration, guidning, skiftar energier pa alla mojliga amnen som vart out of whack till helt i fas. Och KROPPEN skiftade i januari, ANTLIGEN borjar den komma i fas igen! ♥♥

Och ooooh, nu blir jag helt tokglad och inspirerad for vad som komma skall.. For det amne jag verkligen har pa gang just nu ar pengar! Och ett stort gulmynt var ju nasta sak jag fick.. Kanner ocksa pa mig att karleksrelationer ar nasta pa tur, och att skapa mig marginaler och balans (fysiskt och mentalt, massor av energi, och materiellt, GOTT om resurser till allt jag vill gora)! (Det var vad jag kande att bomullen symboliserade, massor av bumull runt mig ♥)

Och efter det kommer glass, vilket symboliserar skont hang med underbara vanner, och bara vara i form pa alla plan och glida runt och aka longboard och ata glass! Symboliserar ocksa april, varen, forsta varmen och forsta glassen for aret, sa det ar som att jag fick en inbyggd ledtrad till tidslinjen for allt det har!

Tack Crina for iden att ga tillbaka o kolla pa ovningen igen! ♥♥

crinalina
3/22/13, 8:36 PM
#66

Vi har ju missat att stämma av Februari! 

Jag hade en tärning. Jag har hela tänkt på det som att "tärningen är kastad". Vad det innebär i just detta fallet har jag dock inte kunnat se helt klart. Men jag kan tänka mig att det är vissa tankegångar som är bortkastade och önskningar som är skapade. Men inget så där som slår mig just nu. 

Hur är det för er andra? Hittar ni någon återkoppling för Februari?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
3/22/13, 8:57 PM
#67

Ha ha, jag fick en hink av min tvåa. En kräkhink då kanske. Inte för magsjuka alltså utan för allt bläää som bara behövde få komma ut 😃

Håbe
3/22/13, 8:59 PM
#68

…och jag som alldeles glömt bort de där tolkningarna av påskriset!😊 Bara några dagar kvar till påsk nu ju.

[Torahzen]
3/22/13, 10:03 PM
#69

Hi, hi! Jag hittade lappen ikväll. För februari står det blomma, en gerbera. Jag tolkar som något som växer. Jag har nog växt en hel del, kommit till nya insikter. ☝️

Annons:
[Kathja]1
3/23/13, 7:53 AM
#70

Jag fick ju lite mer än en grej per månad - men mina grejer nummer 2 och 3 var ju en pergamentrulle och ett rep. Och jag har ägnad en hel del tid åt min Gudstro och det känns som att jag börjar knyta ihop olika delar av det jag gillar i mitt liv till en helhelt så nog passar de bra in. 😎

[Torahzen]
3/30/13, 10:46 PM
#71

Dags att gå igenom igen! Jag har himmelsblå färg för mars månad. det har det verkligen varit! Jag tycker jag har passat på att vara ute så mycket som möjligt. En annan tolkning är att det ljusnar, fast då borde jag sett ett ljus eller sol…

Vad hade ni i mars?

Håbe
3/30/13, 11:01 PM
#72

Min nummer 3 var ju lite konstig.

  * Den tredje är en mycket svarthårig, bedövande vacker kvinna. Hon är väldigt mystisk i sitt sätt och visar upp sin present på ett sätt som gör mig väldigt nyfiken. Hon öppnar händerna långsamt och där ligger en ….ostmacka!!! Då började jag skratta. För det var så fånigt och hon tittade på mig med väldigt mycket glimt i ögat.

Jag tänker att det kanske handlar om att lätta upp lite. Skratta mer. Att släppa in skratt och glädje i mitt liv igen för februari/mars har verkligen varit tunga månader för mig.

[Torahzen]
3/30/13, 11:14 PM
#73

Se livet som en ostmacka…😉

Håbe
3/31/13, 9:21 AM
#74

Åka genom livet på en räkmacka har jag hört, men ostmacka…🤔😉.

Otroulig
3/31/13, 12:48 PM
#75

Jaha jag försöker se nåt i vad jag fick och relatera till min fysiska verklighet. "En röd ros- den här blev jag så glad över, den stod för kärlek " Jag måste säga att jag har väldigt svårt att se någon koppling. . Kärlek..tja det skulle väl vara kärleken till mig själv då. För jag är nog så himla mycket snällare mot mig själv. Det känns rätt skönt att jag inte förstår för jag är lite känner väl inget jubel över aprils och maj, Påk och törnekrona….

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/31/13, 1:17 PM
#76

Påk och törnekrona får mig att tänka på Jesus, och därmed att kämpa för sin sak, att kunna ge sitt liv för det man tror på. Och de är ju positiv att ha något man brinner så för. Så vem vet, "din grej" kanske dyker upp nu.

Annons:
crinalina
3/31/13, 2:12 PM
#77

Min för mars var "en känsla av förväntan". Och det kan man verkligen säga att jag har haft. Jag har stundvis, utan förvarning, fått en enormt stark känsla av förväntan på det som ligger där när jag tar nästa steg. När det gäller en väldigt stor bit, välmående/träning, så har jag ju dessutom lyft foten i det steget. Häftigt! 

Det ska bli intressant att se vad din påk och sen törnekrona betyder Otroulig, jag har en teori men vill inte färga dig med det utan väntar tills du efter månadens slut och du själv har sett vad det betyder. Allting leder ju dessutom till rätt plats, även om vägen kanske blir en annan än man tänkt sig. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
3/31/13, 6:49 PM
#78

#76 men det känns ju som att jag slagits för en sak de sista åren och nu äntligen har jag ju insett att jag ska släppa det… Fast kom ju på att kärlek har jag ju fått i massor av alla fina på jobbet som öst fina ord över mig. Hmm Crina det låter intressant, för jag tänker att törnekrona kan betyda att ta på sig offer rollen.. Och DET har jag verkligen inte lust att göra igen. Tack finisar för att ni guidar mig när jag är hjärndöd;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
3/31/13, 6:55 PM
#79

En annan har ju hundvalp och säkerherhetsnål - eftrsom jag fick lite fler än 12 stycken. 🤪

Hundvalp då tänker jag "ha roligt", och säkerhetsnål där fick jag upp "ta ut en sticka" i huvudet. Så det kan ju bli bra… Har märkt hur jag kommit in i ett jobba-aktivt-med-saker-flow just nu, både då det gäller kropp och själ. Och att ta ut en sticka är ju att ta bort något som gör ont. 😓

Håbe
3/31/13, 7:35 PM
#80

…en hundvalp samma månad som du underhållit oss med berättelser om livet med en löptik. Du har hållit koll på henne ordentligt väl? 😉

[Kathja]1
3/31/13, 8:44 PM
#81

Oh ja! Lovar! Och nu är det över. 🥵

[Kathja]1
12/30/13, 9:54 AM
#82

Hittade den… 😎

[Torahzen]
12/30/13, 9:56 AM
#83

Gör en ny för 2014.

Annons:
[Kathja]1
12/30/13, 9:57 AM
#84

Bra idé! 👍

Håbe
12/30/13, 10:03 AM
#85

Jaa! Varför hittade jag inte den när jag faktiskt kom ihåg titeln??? Ska bli kul att läsa igenom den igen. Och att göra en ny :-)

[Kathja]1
12/30/13, 10:07 AM
#86

Jag sökte på "övning" och då kom den inte upp, så jag fick gå igenom ALLA inlägg jag har skrivit i. Och HJÄLP vad jag skriver mycket!!!! 🤪🤐😊

linnease
12/30/13, 5:03 PM
#87

Hehe.. ^^ 😘

Håbe
12/30/13, 5:58 PM
#88

Det tackar vi för :-)

Gick det att söka så? Jag försökte söka på mina inlägg men det är ju bara de sista 25 som finns med. Nu skriver jag betydligt färre inlägg än du, men fler än 25 sen i mars har det allt blivit.

MissInAction
12/30/13, 6:00 PM
#89

Jisses. För augusti fick jag bäbis och för september fick jag cello 🙂
I drömtydning brukar man säga att om man drömmer om bäbisar så är man/håller man på att bli riktigt förälskad. Och det var i augusti det hände!! ♥ 
Och september också… ♥ Cello vet jag inte? Men det känns som ett väldigt sensuellt och romantiskt instrument, blir vacker musik också.

November någon slags kula/klot, möjligen av glas eller kristall. December något gyllene skimrande, såg inte vad det var för ljusskenet. Hm jaha… 🤔 Ja jag har definitivt fått mycket att tänka på de här månaderna, det är helt säkert. Jag vill tro att det blir en positiv utgång också. Verkligen luddigt och svårtolkat, sånt här! 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
12/30/13, 6:09 PM
#90

Jag fick allt upp alla mina Håbe. 🤪

Annons:
Håbe
12/30/13, 6:36 PM
#91

Det är säkert för att du är ifokus-medlem 🤔.

[Kathja]1
12/30/13, 6:50 PM
#92

Så kanske det är. 🤔

linnease
12/30/13, 7:04 PM
#93

Wow så bra alla var på att visualisera det här förra året! Kul att läsa igen

linnease
12/30/13, 7:04 PM
#94

Wow så bra alla var på att visualisera det här förra året! Kul att läsa igen

Upp till toppen
Annons: