Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1349 ggr
[Kathja]1
1/6/13, 3:43 PM

GRUPPManifestering - 7/1

Nu är det snart måndag igen och vi kör på så länge som det finns intresse! OBS! NY TID!

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…  Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 7/1 kl.22 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke

Annons:
Otroulig
1/6/13, 3:51 PM
#1

Självklart är jag med Kathja Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Jofiel
1/6/13, 5:55 PM
#2

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe
1/6/13, 6:25 PM
#3

Skönt att komma in i lite vanliga rutiner igen. Och bra med ändrad tid för mig tror jag. Jag är med. Jag har mycket jag behöver samla ihop och få på plats för tillfället.

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

szirius
1/6/13, 6:35 PM
#4

Bra med ändrad tid, 22 är enklare att få till än 21 för migKyss

Säger som Håbe - härligt med lov såklart, men minst lika härligt att rutinerna nu återkommerFlört

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Theleonora
1/6/13, 6:47 PM
#5

Jag ska försöka vara med, men om jag är inte är det är jag tacksam för era tankar :)

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu är det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

Kyss


MissInAction
1/6/13, 11:40 PM
#6

Tiden 22 bör passa mig bra också! Glad

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu är det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
1/7/13, 4:11 AM
#7

Tack Kathja for nya tiden!!! Jag har namligen borjat kliva upp fem pa morgonen (kl. 22 er tid) forst for att jag maste upp och jobba, men sedan insag jag vad skont det ar:) Sa da kan jag borja tisdagsmorgonen med en MEDVETEN meditation tillsammans med er fina!

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu är det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Stella_Polaris
1/7/13, 8:43 AM
#8

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu är det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction

Shiawase

Stella Polaris: fokusera på målen

[Torahzen]
1/7/13, 12:12 PM
#9

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu är det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction

Shiawase

Stella Polaris: fokusera på målen

Tora - fokus på hälsa: balans i kropp, sinne och själ

Alexandraea
1/7/13, 12:54 PM
#10

Åh jag är med, var längesedan jag var med på gruppmanifestationen!

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu är det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction

Shiawase

Stella Polaris: fokusera på målen

Tora - fokus på hälsa: balans i kropp, sinne och själ

Alexandraea

crinalina
1/7/13, 1:03 PM
#11

Jag är med!

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction

Shiawase

Stella Polaris - fokusera på målen

Tora - fokus på hälsa: balans i kropp, sinne och själ

Alexandraea

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[KIAH]
1/7/13, 5:58 PM
#12

Jag är med om jag håller mig vaken!

Kathja

Otroulig

Jofiel

Håbe

Szirius

Kameleonten - fokus på att vara mer aktiv och utåt, nu det dags att ta alla teoretiska lärdomar till nästa nivå och praktisera dessa :)

MissInAction

Shiawase

Stella Polaris - fokusera på målen

Tora - fokus på hälsa: balans i kropp, sinne och själ

Alexandraea

Crinalina

KIAH

[Torahzen]
1/7/13, 9:25 PM
#13

Snart är det dags!

Annons:
[Kathja]1
1/7/13, 9:29 PM
#14

Taggad och redo! En annan jobbar ju och den gamla tiden funkade sällan, men kl.22 är jag i alla fall uppe och stänger köket, m.a.o själv och på ett ställe där killarna inte kan störa. Så gissa om jag bytte tid för min egen skull?! Och för Shia är klart. Flört

szirius
1/7/13, 9:32 PM
#15

Har kokat te, tänt doftljus (lavendel) och krypit ner i sängen. MYS!

Håbe
1/7/13, 9:36 PM
#16

Jag är supertrött och går och lägger mig nu. Jag är med i sovande eller halvvaket tillstånd :-) Det tar på krafterna med lång ledighet tydligen.

Theleonora
1/7/13, 9:39 PM
#17

Längtar verkligen!

I sista sekunden vill jag passa på att fråga om lite helande energier till mtt hjärta också som har gjort ont sen jag kom hem från träningen. Hann bara äta nåt, dusch och lägga mig tillrätta i sängen och det har värkt sen det. Ouch.

Får se om det lugnar ner sig annars får jag ta mig till akuten.


[KIAH]
1/7/13, 9:47 PM
#18

Jag är fortfarande vaken;) Ska tänka lite extra på dig kameleonten!

MissInAction
1/7/13, 10:04 PM
#19

kameleonten, om hjärtat gör ont efter träning så kanske du ska ringa sjukvårdsrådgivningen! Bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
1/7/13, 10:29 PM
#20

Ojoj vilken massa kärlek❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
1/7/13, 10:41 PM
#21

Jag har ju haft fullt upp idag så jag hade lite svårt att varva ner först. Sedan passade jag på att fråga Gud/Universum vad mitt nästa steg ska bli i livet och plötligt känner jag hur det liksom börjar att växa i halsen på mig, som en stor såpbubbla som skapas där och som sedan flyttar sig till munnen, var tvungen att öppna munnen och släppa ut allt "prat" som fanns i mig och ville ut. Så nog ska jag föreläsa och prata mer.

crinalina
1/7/13, 10:42 PM
#22

Sååå häftigt idag! Jag kände också en väldig massa kärlek. Jag satt med datorn och filmen som Alex tipsade om i drömtråden, om att stabilisera chakran och jag bara kände hur kärleken sköljde över mig. ♥♥♥

Kathja, för passar också 22 bättre då jag oftast står i köket och lagar mat vid 21. Vi äter ju sent i det här landet, och sonen kommer hem från jobbet halv tio så jag brukar ha maten klar tills dess. Nu kunde jag i lugn och ro laga maten, äta (innan sonen kom hem) och sedan låta maten smälta lite innan det var dags.

Så tack för att du var självisk! Det brukar oftast bli bra för övriga omkring när man följer sitt hjärta! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
1/7/13, 10:46 PM
#23

KyssSkrattande

Theleonora
1/7/13, 10:49 PM
#24

Tack Missi för din omtanke. Jag gick in i chakrarummet i do as one och innan det kollade jag på videon inne på drömtydningstråden. Och andades lugnt och stilla tills jag kunde andas fullt ut utan att det gör ont. Så nu mår jag bra!!!

Bävade för att ta mig iväg nånstans och jag var i samtal med sjukvårdsupplysningen om en annan sak häromdagen, gillar inte sånt.

Tack alla för kvällen stund! ♥


MissInAction
1/7/13, 11:29 PM
#25

Skönt att höra att du mår bättre, kameleonten!

Hihi vad roligt, jag tittade också på den där videon i drömtråden! Och efter den tittade jag på två andra, Chanting the chacras, part one och part two, de var 15 minuter vardera. Mycket trevligt faktiskt ♥

Den där kärlekskänslan ni pratar om tror jag att jag hade tidigare idag då jag satt inne i katedralen. Då tänkte jag på er alla också!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
1/8/13, 12:29 AM
#26

jag hade ju tänkt somna sedan, men jag blev asapigg och full med energi! Jahaja.Skrattande

Theleonora
1/8/13, 12:32 AM
#27

Här är en till som inte kan somna, men det är ingen nyhet. Har varit sån ett tag nu, somnar tidigast 2 :S och måste upp redan vid 6. Lite lätt frustrerad.


Annons:
Alexandraea
1/8/13, 1:19 AM
#28

Jag hade inte riktigt ro att sätta mig ned med chakra-videon som planerat då min huskamrat var hemma och sprang runt och väsnades och stökade i lägenheten. För att försöka slappna av så satte jag mig ned på sängen och kammade katten (det bästa han vet) och det visade sig vara väldigt meditativt ikväll. Hela jag fylldes av en känsla av värme, lugn och lycka när jag satt där och kammade och klappade på en högljutt kurrande katt. Glad

Nu blir det chakra-videon dock för att testa om den kan få mig att drömma fler fantastiska drömmar inatt! Flört

Håbe
1/8/13, 6:24 AM
#29

Jag somnade så fort jag la huvudet på kudden och det händer inte ofta. Sen vaknade jag helt tvärt, jag drömde något väldigt intensivt, fast jag minns inte vad. Men det var något bra för jag har en positiv känsla. Var plötsligt helt klarvaken. Kollade på klockan och den var 22.15. Jag hade sovit i max 20 minuter. Så på något sätt var jag med om än inte aktivt :-)

[Torahzen]
1/8/13, 9:16 AM
#30

Jag blev aktiv igår, kom på en massa idéer till mitt projekt. Funderade nästan på att kliva upp igen och arbeta vid datorn, men bestämde mig istället för att jag skulle komma ihåg det jag tänkt på.

Upp till toppen
Annons: