Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1038 ggr
[luneri]
1/2/13, 5:55 PM

Otålig

Nu har jag sänt iväg min önskan, men varför ska man va så otålig! :P Vill ju att det ska hända nu på en gång :P

Jaja, får väl ta en dag i taget till att börja med i väntan på allt det goda :)

Annons:
crinalina
1/2/13, 8:28 PM
#1

Nu har vi samma fråga i två trådar idag. Så synkade kan vi vara här inne.

Det du behöver göra är att sluta vänta. När man väntar så så sänder man ut signaler om brist på det man väntar på. Och då får man mer av just brist och väntan.

Det du behöver göra är att njuta av det liv som du redan har här och nu. Fokusera på att göra saker nu som får dig att må bra. Stora som små saker. Ta ett varmt härligt bad, gå en promenad, träna, chilla osv. Ta hand om dig själv och det du redan har. Uppskatta ditt liv idag. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[luneri]
1/2/13, 9:03 PM
#2

Oj! det var inte meningen :P

Det ska jag göra :) Händer inte så mycket i min vardag just nu, men jag får se de små bitarna i livet som glädjer mig :)

SHIAWASE
1/2/13, 10:13 PM
#3

Luneri!

Skrev precis ett svar i andra traden, sa kika in dar:)

NU,TACKSAMHET, TILLIT

Uppskattning och tacksamhet for nuet.

Uppmarksamning av de sma dagliga manifestationerna!

Detta leder till TILLIT,, och att du skiftar fokus fran avsaknad av nagot, till tacksamhet for det du har , vilket hojer din vibration,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[luneri]
1/3/13, 9:48 AM
#4

Jag läste ditt inlägg i andra tråden. Att jag inte tänkt på de dagliga manifestationerna! Idag kommer jag åka iväg på en resa, så får se vilka manifestationer jag drar till mig idag :)

Upp till toppen
Annons: