Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 741 ggr
[Kathja]1
2013-01-01 18:13

Energier och våra djur

Att det är mycket på gång energimässigt och har varit en tid det är ju tydligt och hur detta kan tänkas att påverka våra djur kom jag att tänka på då jag var inne på FB nyss. Jag tror aldrig att jag har sett så många efterlysningar av bortsprungna hundar som just nu, och då menar jag klart många fler än andra år såhär års.

Det fick mig att fundera över våra husdjur och hur dessa energiflöden påverkar dem. Jag tycker att våra egna tre hundar är mer "upp och ner" än vanligt.

Vad tror ni?

Annons:
Otroulig
2013-01-01 18:29
#1

Vi satt faktiskt igår och konstaterade att hästar i vår närhet har fått väldigt mycket sjukdomar, typ hög feber, kolik osv. Men du kanske tänkte mer energi/ känslomässigt? Vi kunde konstatera att en jycke igår helt plötsligt bestämt sig för att bli social med okända människor:) min å andra sidan började mopsa upp sig mot en tik. Han som brukar låta sig hunsas.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-01-01 18:41
#2

Tänkte inget specifikt, tror säkert att det blir mer sjukdom och död oxå, precis som hos oss människor. Vår Amstaff har tex fått eksem runt ögonen utan att vi har ändrat på mat eller likande.

Otroulig
2013-01-01 19:03
#3

Läste faktiskt nånstans, Lee Harris Energy report, tror jag det var, att vi skulle tänka även på djuren och försöka hjälpa dom, just för att även de skulle påverkas av skiftet 2012. Så visst, det kan säkert ligga nånting i det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: