Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1272 ggr
crinalina
12/31/12, 2:59 PM

Tack 2012! Välkommen 2013!

Så är vi inne på de sista timmarna av år 2012. Jisses vad åren går! haha

Detta är ett mycket bra tillfälle att summera det gångna året, vad var bra, vad kan bli bättre till nästa år.

För min del var det ett mycket bra år, det enda dåliga jag komma på som skedde för mig personligen var min styvpappa plötsliga bortgång. Att bara komma på en enda dålig sak med ett helt år är väldigt få förunnat och det tackar jag för.

Till de extra bra saker hör detta forum och äran att få vara Sajtvärd för det. Det tackar jag er alla för! Ni för mig framåt och lyfter både mig och varandra, och andra. Ni är fantastiska! Fortsätt med det!

Till den kategorin hör också att min son flyttade hit och jag får träffa honom dagligen. Det fyller med en värme och kärlek att få ha honom nära och rå honom lite såhär på bonustid. Under kommande år kommer han säkerligen att dra iväg igen mot nya äventyr på sin egen resa. Förhoppningsvis med lite mer lärdom från mamma.

Ytterligare en sak i denna extra bra kategori är mitt nya hem, Vårat drömhem med den fantastiska takterrassen. Min oas varma dagar. Den ger mig en känsla av lyx och påminner mig om hur fantastiskt jag har skapat mitt liv.

Sedan finns ju naturligtvis alla vardagssaker, min underbara sambo, mina fantastiska katter, mitt härliga jobb, mina fina vänner och min älskade familj. De har alla hjälpt till att fylla mitt år 2012 med glädje, kärlek och visdom.

Inför nästa år, år 2013, har jag förvissningen om att det blir ännu bättre än detta år. Det kommer att vara fyllt av ännu mera kärlek, jag kommer att bli ännu visare, och fler av mina drömmar kommer att uppfyllas, vilka det blir och när det får tiden utvisa.

Mina löften inför det kommande året är att lyssna ännu mer på mitt inre, och att göra ännu mer saker som får mig att må bra. Att sluta göra saker av någon annan anledning än att det får mig att må ännu bättre. Nästa vecka kommer ett gymkort att införskaffas, för att jag har kommit till insikten att det får mig att må bra att träna, inte för att jag är ute efter en "bättre" kropp, utan bara för att må bättre.

Jag kommer att skriva mer, och inte för att få någon klart eller sälja någonting eller nå ut till några, utan för att jag älskar att skriva och det får mig att må bättre än att inte skriva.

Jag kommer att hitta en stabil plattform för min kost, min egen kost, min egen variant. Det som får mig att må bättre, inte för någon annan anledning.

Mitt år 2013 kommer helt och hållet att handla om jag ska må ännu bättre i mitt redan fantastiska liv. Jag kommer älska djupare, skratta mer och leva bättre!

Hur såg ditt 2012 ut? Vad har du för förväntningar på 2013?

Dela med dig! Inspirera oss andra till att bli fortsatt bättre!

Tack för ett fantastiskt år! Jag ser fram emot att fortsätta min resa med er nästa år!

Kram och massor av kärlek ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
12/31/12, 5:37 PM
#1

Mitt 2012 har gått lite upp och ner mer framför allt framåt och uppåt. Jag har städat mycket i det inre, bort med gammal skit och gamla skuldkänslor. I det yttre har det inte hänt så mycket kanske, eller jo fick ju mitt jobb i år och det var ju helt i linje med vad jag hade önskat mig. Jag har mött otroligt många inspirerande människor, både här och IRL precis vad jag önskade mig i november 2011.

Men som sagt, framför allt har det hänt saker i det inre. Jag är tryggare, har mer tilit lägger över lag ganska lite tid på att "må dåligt" nu för tiden och brister ofta i gråt över att jag är så j-a lycklig.

Tankar kring vad jag behöver och vill göra har blivit klarare vilket känns bra och jag ser med tillförsikt fram emot 2013.

2013 är året då det tar fart ordentligt, året med ännu fler insikter, mer spännande möten, ett år i fyllt av kärlek, harmoni och tillit  - ett år som gjort för att växa och förverkliga drömmar. Tack för dett underbart 2013!

MissInAction
12/31/12, 6:47 PM
#2

Mitt 2012 har varit händelserikt! Jag hade ju min ettåriga anställning som slutade sista juni. Det var en tuff erfarenhet men jag har också vuxit i och med den. Kändes ändå bra att avsluta det.

Något av det bästa har varit Göteborgs-resan i juli! ♥ Efter 8 år fick jag äntligen återvända till mitt älskade Gbg. Där ville jag verkligen gråta flera gånger för att jag var så lycklig. Så vackert! Och det känns som hemma ♥ ♥

Jag har återknytit kontakten med ett par människor under året. De bor dock inte i Uppsala och jag har inte träffat någon av dem IRL i år, men det känns också som viktiga relationer att reflektera över och framför allt min inställning till dem.

Det har hänt väldigt mycket inom mig också i år! Det var i somras som jag började läsa The Secret och sedan dess tog det fart ordentligt. Jag känner en för mig helt ny livsglädje och nyfikenhet på framtiden och omvärlden, och har allt som oftast en positiv grundinställning. Försöker se allt positivt och struntar helt enkelt i resten Skrattande

Har också manifesterat en hel del roliga saker som jag vunnit i år - ny mobiltelefon, biobiljetter till galapremiär i Sthlm, biljetter till Sthlm horse show m.m. och det är bara så självklart - det SKA ju vara så! Den känslan är så himla skön.

Jag är SÅ glad att jag hittade hit till LoA iFokus och att ni finns här! ♥
Visst är det allra viktigaste det man har inom sig. Men input från andra och inspiration att läsa dagligen gör så mycket, det med!

2013 kommer bli magiskt! Förväntningarna jag har är väl att fortsätta min resa och utveckla nya relationer, gå djupare in i mig själv och skapa tid till meditation och reflektion, utforska andligheten vidare Glad
Jag vill bli sams med min fysiska kropp och komma tillbaka till min idealvikt och få bukt med min ansiktshy.

En stadig och väl tilltagen inkomst är också välkommen in under nästa år.

Ett boende där jag trivs och kan ladda batterierna är även det högst upp på önskelistan.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
12/31/12, 9:05 PM
#3

2012 tror jag kommer vara det år som jag alltid kommer att se tillbaka på som Vändpunkten. För mig har det varit ett omvälvande år. Mycket som har behövt komma på plats och mycket som har behövt ändras på. Om jag ser tillbaks på den jag var i juni och den jag är idag så är skillnaden jättestor och jag hoppas, och tror, att när jag sitter på nyårsafton 2013 så kommer skillnaden vara ännu större. Nu har jag någonstans hittat strukturen i hur jag vill vara och hur jag ska ta mig dit. Det är inte bara en stor, helt okänd djungel. Jag har massor att jobba vidare med, men det känns bra. Hoppfullt.

2013 ska vara året då jag på allvar tar tag i att lyssna på mig sjäkv och ser till att ägna tid med mig själv. Jag har faktiskt anmält mig till en tvådagarskurs i qigong 19-20 januari. Både teori och praktik. Tänker att det ska hjälpa mig att stanna upp och andas lite bättre. Att stanna i här och nu.

Jag vill att 2013 ska vara året då jag ännu mer väljer bort sånt som jag inte mår bra av. Jag ska välja bort att sugas med i skvaller, skitsnack och negativa tankar.

SHIAWASE
1/1/13, 12:21 AM
#4

2012 ar avslutat och jag har nu glidit in i 2013! Sa kanns det,, som en sjalvklar overgang till en annu mer fantastisk tillvaro!

Det kan ju namligen bara bli battre och battre eftersom jag mar battre och battre!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
1/1/13, 12:29 AM
#5

God fortsättning på det nya året, Shia!! ♥

Det kan, och det kommer bli bättre! Livet är härligt ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
1/1/13, 11:58 AM
#6

Oh jag lämnar ett litet avtryck här så lönge, ska skriva min berättelse senare. Vi hörs så länge!

Annons:
[KIAH]
1/1/13, 2:02 PM
#7

Jag har haft ett turbulent 2012, både positivt och negativt. Jag har haft himla roligt på många sätt men också varit ledsen. Men oj vad jag har jobbat med mig själv, särskilt under hösten! Och lärt mig MASSOR!

2013 är mitt år, helt klart. Det har pratats om tecken här på sidan, 2013 är Ormens år enligt kineserna och jag är Orm! Och innan idag plockade jag fram min tarot-kortlek (vet inte vad ni tycker om tarot men jag får alltid klockrena svar från den), och det visade sig att mitt kort för personligt växande i år är "De älskande"!! Och det är ju just det området jag har jobbat så mycket med de senaste åren….

Jag har en sån go sprudlande känsla i maggropen! Inte minst tanken på att man själv skapar sitt liv får mig att känna mig förväntansfull och samtidigt lugn, trygg.. Men jag har fortfarande mycket att lära inom det området.

Kram på er!

Upp till toppen
Annons: