Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 860 ggr
MissInAction
12/18/12, 2:17 PM

Vi är energi-helare!

Hittade nyss en tre år gammal video med Leija och hennes mor, där de talar om att vi alla har kraften och förmågan att använda energi för att hela oss själva, hela andra och hela vår planet. Och så berättar de hur vi kan göra det. Och belyser hur viktigt det är att vi jordar oss själva Glad

De pratar också om att vi kan välja vilken färg vi vill ha genom oss när vi jordar oss själva. Och berättar varför det är så viktigt att se andra precis så som de är - att alla är varelser av ljus och kärlek - och inte kritisera någon.
Intressant, tycker jag Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Evigheten]
12/18/12, 4:36 PM
#1

Vad fint att du delade med dig av den där…det ska jag börja göra till en vana varje dag. Tror det är bra Glad

MissInAction
12/18/12, 5:12 PM
#2

Ja det ska jag också Glad Jag gör redan något liknande fast jag gör inte precis som de sa, föreställer mig en pyramid, utan i annat format. Vet inte vad det har för betydelse iofs.
Men jag erkänner att jag har varit lite slapp med det och inte gjort detta lika ofta de senaste veckorna. Ska smyga in det igen Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
12/18/12, 5:33 PM
#3

Ja samma här. Höll på med lite meditation och ta emot healande energi varje dag för några veckor sen. Vill börja varje dag igen! Såg nåt annat klipp med henne på youtube med hon verkligen strålar!! Jag gillar verkligen att höra på vad hon säger. Kändes som jag bara fylldes av kärlek under tiden jag lyssnade. Går fortfarande runt i ett kärleksrus Glad

Upp till toppen
Annons: