Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1007 ggr
[Evigheten]
12/16/12, 9:07 PM

It's a sign

Jag har under en längre tid väldigt ofta sett siffran 21:21 på klockan. Eftersom det hänt gång efter gång så har jag börjat uppmärksamma det mer och mer. Vilket gjorde att igår gick jag in på google och skrev 21:21

Gissa vad jag såg! Jo, Matthew 21:21 Jesus replied, I tell you the truth, if you have faith and no doubt, not only can you do what was done to the fig tree, but also you can say to this mountain, Go throw yourself into the sea, and it will be done.

Ett tydligt tecken till mig och eftersom jag studerat bibeln, framförallt det Jesus sa, så fatta jag grejen direkt. De blir så himla verkligt när man får ett tecken på det här budskapet, det känns som det verkligen är så, även om jag visste det innan nu känns det som jag verkligen kan tro det är så till 100%

Har ni fått några tydliga tecken där ni får sån ahaupplevelse? Glad

Annons:
MathildaF
12/16/12, 9:23 PM
#1

Detta var sjukt! Jag klickade in mig på denna tråd, när jag läst om 21.21 så kollar jag på klockan på Mob och den visar 21.21. Haha

[Torahzen]
12/16/12, 9:54 PM
#2

Det blir spännande med 21-21!

[Torahzen]
12/16/12, 9:54 PM
#3

Det blir spännande med 21-21!

[Evigheten]
12/16/12, 10:33 PM
#4

Haha det var verkligen lustigt! och ännu ett tecken!

MathildaF
12/16/12, 10:37 PM
#5

Ja det var väl ett tecken om nåt:) jag är dock inte alls insatt i Bibeln

[Evigheten]
12/16/12, 10:48 PM
#6

Jag kan berätta lite kort så du förstår budskapet i texten.

Det är ett fikonträd som Jesus går förbi och säger att den inte mer ska ge fikon sen sloknar den helt. Den andre som följde med kunde nästan inte tro det var möjligt, och det är då han tar upp att allt Är möjligt bara man Tror och inte Tvivlar, och då säger han att man med tron kan tom kasta ett berg ner i vattnet.

Precis som LOA budskapet Glad

Annons:
MathildaF
12/16/12, 10:52 PM
#7

Tack för förklaringen:) Vad fint och passande budskap:)

MissInAction
12/16/12, 11:21 PM
#8

Aha! Hahaha, NU fattar jag också! Jag fattade som att man skulle prata med ett berg och sedan kasta sig själv i sjön. Såg inte alls meningen med det….
Men nu fattar jag! Läste lite slarvigt först.

Häftigt tecken! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
12/17/12, 10:33 AM
#9

Hahaha ja det hade varit en rolig syn det Tungan ute

Ja visst e det MathildaF och MissInAction, tänker på det varje dag nu…

[Torahzen]
12/17/12, 11:45 AM
#10

Hi, hi !!! MissI finns i sjön… Du är för rolig du!

MissInAction
12/17/12, 11:50 AM
#11

Ja jag har upptäckt på senare tid att jag då och då både läser och skriver knasigt på datorn Förvånad har dock aldrig varit några som helst problem att skriva för hand, eller ens läsa en vanlig bok, för den delen. Nåja, en parentes - tillbaka till att kasta sig i sjön! Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
12/17/12, 12:46 PM
#12

haha, rolig trad, :) som borjade med ett valdigt intressant inlagg:)

Jag har sjalv inte alls uppmarksammat 21:21,,, men  intressatnt, evigheten!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
12/17/12, 5:10 PM
#13

Jag läste i nån bok en gång att när klockan visar jämnt så är det universum som hjälper en att påminna oss om att vara här och nu. Dvs vakna upp lite ifrån våra tankar och dra ett djupt andetag, tacka för livet. Oavsett om det stämmer eller inte så är det just precis så jag gör när klockan visar jämntGlad.

Annons:
MathildaF
12/27/12, 10:46 AM
#14

Sen denna tråd skapades så upptäcker jag flera ggr om dagen att klockan visar jämnt. Jag kollar aldrig på klockan med mening, utan jag bara råkar kolla på klockan och då inser jag att den visar jämnt. Kanske behöver vakna upp från mina tankar och tacka för livet oftare:) hihi.

Upp till toppen
Annons: