Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1727 ggr
[Kathja]1
2012-12-16 20:09

Gruppmanifestering - 17/12

Nu är det snart måndag igen och vi kör på så länge som det finns intresse!

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…  Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 17/12 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke

Annons:
Otroulig
2012-12-16 20:29
#1

Kathja Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-12-16 20:32
#2

Kathja

Otroulig

Evigheten

Theleonora
2012-12-16 20:34
#3

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten


MissInAction
2012-12-16 21:04
#4

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten

MissInAction - förlåtelse


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

retep
2012-12-16 22:06
#5

Kathja Otroulig Evigheten Kameleonten MissInAction - förlåtelse Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Stella_Polaris
2012-12-16 22:37
#6

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten

MissInAction - förlåtelse

Peter

Stella_Polaris: trust

Annons:
SHIAWASE
2012-12-17 02:20
#7

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten

MissInAction - förlåtelse

Peter

Stella_Polaris: trust

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2012-12-17 06:11
#8

Jag ska ut med jobbet och äta julbord, så jag kommer inte vara med aktivt. Men har jag koll på klockan så ska jag försöka vara med på något litet hörn ändå.

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten

MissInAction - förlåtelse

Peter

Stella_Polaris: trust

Shiawase

Håbe

MissInAction
2012-12-17 09:56
#9

Just fasen!!! Jag insåg precis att jag kommer sitta i biosalongen ikväll OskyldigSkrattande The Hobbit börjar kl 19 och är slut strax före 22…. Så jag får försöka göra min del tidigare. Tänkte iaf meditera en stund strax Glad

Ni som känner för det får iaf skicka lite mod och styrka till förlåtelse åt mitt håll! ♥ Jag vet inte riktigt vad som krävs, men jag gissar på dessa…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2012-12-17 10:22
#10

Det var ett tag sedan jag var med så jag passar på nu när det är "min" vecka också! Tungan ute

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten

MissInAction - förlåtelse

Peter

Stella_Polaris: trust

Shiawase

Håbe

Tora

Theleonora
2012-12-17 10:41
#11

Kathja, jag tänkte på en sak. En del av oss är ju med på distanshealingen på Facebook, ska vi ta dagens grpmanifestering en kvart senare?


crinalina
2012-12-17 19:45
#12

Kathja

Otroulig

Evigheten

Kameleonten

MissInAction - förlåtelse

Peter

Stella_Polaris - trust

Shiawase

Håbe

Tora

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-17 20:50
#13

# 11 Såg det först nu, har jobbat, eller jobbar fortf. Vi kör på samma tid, tror inte att det ska vara något problem faktiskt.

Annons:
szirius
2012-12-17 21:02
#14

jag smiter in här på minuten - jag är också med!Kyss

Otroulig
2012-12-17 21:25
#15

Herrejösses vad energi det kom till mej!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2012-12-17 21:35
#16

Jag såg oss dansande på en äng. Det var så ljust att allt nästan var vitt. Härlig dans!

Tack!

crinalina
2012-12-17 21:42
#17

För mig var det också ett starkt ljus och jag fick massor med energi. Helt underbart. Vi hade ju detta samtidigt som distanshealingen på facebook som flera av oss också är med i. Hon som håller i den säger också att det var starkt och mäktigt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-17 21:48
#18

Och jag hade noll fokus och kände att jag inte var med fast jag försökte. Tror att det beror på att jag är på jobbet, svårt att hitta en lugn plats här. Men det blir ju fler gånger. (kul att ni hittade till healingen på FB, hon är super duktig!)

Theleonora
2012-12-17 21:57
#19

Hm, idag hade jag mest fokus på mig själv, haha. Var så inne i mitt, hade gjort en meditation (möt ditt inre barn innan så fortsatte på den).

Ja, hon verkar ju hur duktig som helst. Igår skrev jag till henne att det var som att nån knuffade på mitt vänstra ben (vaden), det var så påtagligt. Hon sa att jag hade en ängel hos mig Oskyldig, coolt. Det behövs.

Kyss


[Kathja]1
2012-12-17 22:25
#20

Själv har jag blivit av med smärtan i min högra axel som jag har haft lääääänge. Hade inte ens en tanke på det förän i förrgår då jag gjorde en grej som brukar göra ont. Skrattande

Men idag fick jag bara upp en massa tankar kring min man och sedan en stark längtan att ringa honom! Och då hade han goda nyheter.  Skrattande

Annons:
Håbe
2012-12-17 22:30
#21

Jag hade noll koll på klockan så jag var inte med alls. Men jag har skrattat så jag har gråtit så jag är rätt nöjd ändå :-D

Upp till toppen
Annons: