Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 794 ggr
SHIAWASE
2012-12-11 04:52

När egot tar för stor plats

Ibland sa tar egot overhanden over oss,,,

Utan att vi marker det ocksa:)

Men vi som skapar medvetet marker ratt sa snabbt att Whoops!! Detta ar inte JAG utan egot som styr:)

Jag fick mig just en fingervisning, genom en jobb-miss som jag manifesterade, som jag nu maste fixa till:)

Ar tacksam , for att jag pa en gang vet precis att detta skedde genom att mitt ego blaste upp sig lite for mycket (haha)

Sa allt ar ok, dessa ego-manifesteringar dyker upp ibland, och ar bra vagledare.

Nar egot tar overhanden, sa glommer vi bort att lyssna till oss sjalva,, Jag VET, for jag fick sakert tio meddelande om att gora pa ett visst satt, men jag lyssnade ju inte pa mig sjalv,, sa resultatet blir ju sa som egot ville!! haha,,

Sa idag ar jag TACKSAM, for min INSIKT, och for min TILLIT  och for ALLT!! och ALLA!!

Ingen stor skada ar skedd,, mera min stolthet som har blivit lite tilltuffsad,,,

Men det ar val bra det,, sa odmjukheten far lite storre plats:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2012-12-11 04:58
#1

Eftersom ni andra formodligen sover sa svarar jag pa mitt inlagg (hihi)

Insag PRECIS vad jag behovda lara mig,, GE MER PLATS AT MIN ODMJUKHET!!

TACK for det!!

Tack for detta forum som later mig skriva, sa att jag nar insikten:)

Skrev forst ett inlagg liknande som ovan, men skarmen Fros,, sa jag fick borja om,, Naturligtvis hade jag INTE med odmjukhetsbiten i forsta inlagget,, det bara dok upp nu,,

Lite mera odmjukhet gentemot livet och min omgivning, och alla de personer som finns runt omkring mig,, kan nog behovas!!

Sa jag tackar mig sjalv for att jag startade denna trad,, som har liksom hjalpt mig annu ett steg i att fixa till min vibration, som snart ar JUSTERAD!!!:)

Skont att kanna att man har kontroll over sin vibration och kan justera den nar den har sparat ur lite!!

Kram pa er alla:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-12-11 08:09
#2

Kram Shiawaze, mer ödmjukhet åt oss alla:) vi kan nog inte få en överdos .

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Upp till toppen
Annons: