Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 4712 ggr
crinalina
2012-12-10 10:20

Del 7 - Just idag är jag tacksam för

Vi fortsätter att vara tacksamma för vad vi har i våra liv och det gör vi nu här. Den förra tråden hittar ni här.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
2012-12-10 10:26
#1

Jag är tacksam för koffeinfritt kaffe.

Jag är tacksam för en härlig morgon med laptopen i knät, kaffe, min säng och vårt element så jag får värme.

Jag är tacksam för elen så jag kan få kaffe, värme och att laptopen fungerar.

Jag är tacksam för ännu en ledig dag, jag ÄLSKAR mina lediga dagar.

Jag är tacksam för att jag får en bra tur till IKEA idag.

Jag är tacksam för pengarna jag har så jag kan åka till IKEA idag.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-12-10 13:29
#2

Jag är tacksam för snöröjningen. Jag kunde ta mig till och från jobbet utan problem idag! Tack för det! Hoppas även på samma lycka imorgon igen!

SHIAWASE
2012-12-10 23:26
#3

Jag ar tacksam for min japanska kollega som jag samarbetar med vid vissa oversattningsuppdrag… TACK for att du finns:)

jag ar tacksam for var gaskamin sa har pa morgonen

Tacksam for vadret vi har nu, kyligt morgon och kvall, men stralande sol och hyfsat vart pa dagtid:)

Jag ar tacksam for min man ,, och hans stora kliv framat,,,i "kristallvarlden" (haha) jag hinnter nastan inte med :) Men jag tar mina kliv.

Jag har nog haft en svacka i vibbarna har nagon vecka,, och detta tar sig NATURLIGTVIS uttryck i inte sarskilt roliga manifestationerFörvånad

Och jag tror framsta anledningen har varit "brist" pa tacksamhet,, att jag latit ETGOT fa ta lite for stor plats

Ar tacksam for att jag har insett det,, och att jag nu kan justera min vibration igen:) TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-12-11 08:15
#4

TACK, tack, tack för en härligt skön natt, med en kropp som bara mår bra. En härligt rolig dröm. Som gör att mina tankar avdramatiseras. Jag vaknar och inser att allt är inte som man tror. Jag är där jag ska vara och inte i det romantiserade förflutna.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2012-12-11 09:22
#5

Tack för en god natts sömn och bara 15 m snooze:), och den upp tidigt!!! Tusen tusen tack för det!! Och tack för alla insikter och den underbara dagen hittills.


Stella_Polaris
2012-12-11 09:35
#6

Tack för all sömn, tack för sinnesro, tack för ledig dag, tack för alla fina saker, tack för pengar på mitt konto. Tack, tack, tack, tack! :)

Annons:
[Kathja]1
2012-12-11 10:25
#7

Tack för att min son är hemma om en vecka. Tack för att vi snart fyller huset med barn igen, har saknat dem! Tack för att det flyter in pengar och lösningar så att vi kan ordna allt som behöver ordnas. Tack för att allt alltid löser sig på ett eller annat sätt. Tack för min fina man som klappar på mig när jag får mig ett bryt. Tack för att solen skiner. Tack för livet. Tack.

MissInAction
2012-12-11 14:02
#8

Tack för en fin förmiddag på katthemmet! Allt gick bra och kändes bra Glad
Tack också för den fina promenaden imorse, precis när det började ljusna. Och tack för att jag fick se vackra rådjur!

Tack för god mat som jag precis har lagat och ätit och tack för att jag har ett varmt hem.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[luneri]
2012-12-11 21:02
#9

Tack för den lycka jag fått och som får mitt humör att vara på topp även idag.

Trots en oerhört jobbig dag så är jag tacksam för att jag "inte" råkade ut för de tråkigheter som jag var så nära att åka på och att det på grund av det blev en bra dag ändå. Kan verkligen säga att det var tur i oturen :P

szirius
2012-12-11 22:23
#10

TACK för denna energikick som jag haft idag, och tack för att jag och maken påminde varandra om att vi är på rätt spår: vi gör det vi älskar att göra och det ska vi fortsätta med! Love is the ONLY way!Kyss

SHIAWASE
2012-12-11 23:42
#11

Tack for annu en harlig morgon! Gott kaffe, soligt vader!!!

Ser fram emot dagen som kommer!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-12 10:10
#12

Just idag är jag tacksam över att allt är bra som det är, och att min son är på väg hem nu. Han ska dock en sväng till sin faster så han är inte hos oss förän nästa onsdag, men nu är han i alla fall på väg hem. Är ett år sedan jag kramade på honom senast. Skrattande

målle
2012-12-12 11:33
#13

Jag är tacksam över den insikt jag fick om mig själv igår kväll när jag lagt mig för natten! Tack! Nu kan mitt arbete med mig själv börja på allvar och jag känner hur det knakar och rör på sig! Wiiihoo!

Annons:
Stella_Polaris
2012-12-12 15:00
#14

Idag är jag tacksam för tvättmaskiner så att jag slipper skrubba all vår tvätt för hand, varma vinterskor, en fantastiskt trevlig lunch med trevligt sällskap, gott kaffe och pengar att handla julklappar för! Lycka!!!

Otroulig
2012-12-13 21:36
#15

Idag är jag tacksam över den härliga massagen jag fick. Över mina underbara arbetskamrater, herregud vad jag är tacksam över dom. Vilket gäng, vilken gemenskap, haha en av killarna sa igår " skulle vi vara tajtare skulle vi ha sex med varandra" och då menade han hela vårt gäng :) Jag är så tacksam att vi kan skratta trots allt vansinne som sker. Vi har kommit till en gräns när det är så himla galet så vi skämtar tokskrattar och börjar komma på vansinniga idéer och jag tror att det är det vi ska. Våga hoppa, göra nåt helt våghalsigt. Jag känner inte maktlöshet utan frihet. Tack för det!!! Jag litar på att detta LEDER till något…till något mycket bra:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-12-13 22:26
#16

Vi fick idag reda på att de kanske skall flytta hela vår arbetsplats. Jag känner mig lugn i det för jag är så inne i känslan att jag ska sluta för att göra annat vilken dag som helst, men beskedet ledde till att vi började spåna loss på vad vi kunde jobba med istället. Skönt när det blir så och inte bryter ut panik eller apati. Vem vet vad ni kommer att komma på. Flört

Theleonora
2012-12-13 22:28
#17

Nice, till en annan stad? Då kanske de köper ut de som inte kan/vill vara kvar!


[Kathja]1
2012-12-13 22:31
#18

Vi flyttar inte tillräckligt långt för det, bara typ 4-5 mil. Annars hade det varit helt okej! Skrattande

Otroulig
2012-12-13 22:34
#19

Haha Kathja, vi verkar vara i samma fas i livet:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2012-12-14 05:52
#20

Som jag har skrivit tidigare, sa har jag varit ur fas ett tag har,, jag har riktigt kannt hur lagt jag har vibrerat,,,
Och har manifesterat dar efter:)

Idag var jag och handlade tartingredienser, lite julklappar,,, cyklade, fick diverse insikter,,, kom hem mediterade,,, fick lite mera insikter/paminnelser…

Och det kandes som om jag borjade komma tillbaka,,,

Under dessa dagar nar jag har varit lag,, sa har min FB sida inte alls varit sa som den har varit pa sistone,, alla trevliga citat,, trevliga inlagg forsvannFörvånad Det blev en helt vanlig FB-sida.

Nu nar det kandes som jag var tillbaka,, kollade lite slott pa FB,,, och den var fullkomligt bombarderad av massor av harliga citat, framst om tacksamhet, uppskattning mm!!!!YES!

Nu ar det som det ska vara igen:)

jag trodde att jag ksrev det har inlagget i manifestationstraden, hade tankt att skriva att jag manifesterade tillbaka min FB-sida:) Men upptackte nu att det ar tacksamhetstraden:),,,

sa ytterligare ett bevis pa TACKSAMHET,, KARLEK, HARMONI, och ODMJUKHET!!!!

JUST nu kanns ALLT BRA, PERFEKT, TACK….

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Håbe
2012-12-14 09:53
#21

Jag och maken har tagit ledigt idag. Först lämna barnen i skolan och sen iväg till kapellskär för en fyratimmarskryssning med julbord. Vi har åkt i gryningen genom ett fullständigt magiskt vinterlandskap. Det är sååå vackert! Nu sitter vi i aktern på båten med en kopp kaffe och ser ut på snögnistrande öar och solen som speglar sig i vattnet. Tack för jag får en sån dos av naturupplevelser och en hel dag i lugn och ro på tu man hand med maken.

SHIAWASE
2012-12-14 10:08
#22

Låter underbart!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2012-12-14 13:30
#23

Haha Håbe! Min sambo är också på julbordskryssning idag Skrattande fast de åker med Eckerölinjen, med hans jobb. 

Jag är så glad och tacksam över den vackra vintern. Det är soligt med lite moln här och där och stora snöflingor som singlar ner lite slött. SÅ fint!! Och jag har lussekattbak på gång, äntligen!! ♥ Degen är på jäsning nu och jag lyssnar på julmusik, körsång naturligtvis Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-12-14 15:39
#24

Jag vill just nu slanga ivag ett jatte TACK till Otroulig,, som jus nu vibrerar UNDERBART,,,, precs vad jag behover och aven vad vart underbara forum behover,,,, TACK!!! TACK!!! Underbara Otroulig,,, nu kommer vi nog hoja vibbarna har ocksa, precis lagom till arsskiftet!!,,, PRECIS vad jag behovde,, Ar ocksa TACKSAM till mina FB vanner,  sa manga lyckats SAAAA bra i livet just nu,, inte bara pa ytan utan de LEVER VERKLIGEN UT sin lycka och de lever i OVERFLOD, och det ar ocksa vad jag vill kanna nu fran andra:)  Det dyker bara upp fler och fler och det ar underbart!! Vissa som jag kanner sedan lange dar jag vet vilket otroligt Kliv de har tagit och vissa som jag inte har haft kontakt med, men det ar underbar att lasa om deras framsteg, och kanna av deras underbara vibbar!! Sa i dag ar jag tacksam for alla fantastiska vibbar runtomkring mig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-12-14 15:55
#25

Men oj!! Jag suger åt mej och vibrerar bara ännu mer! Fniss;) Du har smittat oss alla tror jag, trendsetter där:) Säger som Kathja, du är min idol!! Tjoho mot framtiden ❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2012-12-14 18:19
#26

Jag är så så så hjärtligt tacksam över att jag känt av små små bitar av mig själv. Jag kom till insikten häromkvällen att jag inte varit mej själv på lääänge, ända sedan juli förra året, då jag började arbeta på den arbetsplats jag 4 månader senare blev sjukskriven ifrån. Jag blev nedbruten och förstörd på det stället och det har tagit TID att försöka komma rätt, ett par ggr har mitt rätta jag strålat igenom men inte förrän häromkvällen kom jag verkligen verkligen till insikten att jag är ngn annan och NU har jag fattat till vad och vem jag ska komma tillbaka! Jag är på GOD väg tillbaka och det är därför jag ibland tänker tillbaka på mitt förrförra jobb, hur jag var då, hur jag mådde då etc. Jag var glad, lycklig, stark, ansvarstagande. Jag var STARK, jag var cool, jag var säker på mig själv och mina kunskaper.

På mitt senaste jobb (det som fick mig sjukskriven) var jag en rädd liten mus, under en (vad jag upptäckt nu) otroligt nedbrytande manipulerande chef som egentligen själv mådde uselt och hade enorma problem med typ allt, och den personen ihop med ett socialt liv som utplånades totalt pga skitarbetstider var ingen sund kombo.

Nu vet jag vilken person jag siktar mot och jag har alltid velat "komma tillbaka" och nu har jag förstått VAD jag vill komma tillbaka till och jag har sett denna "nygamla" person skina igenom så smått i veckan! Helt fantastiskt underbart! Jag kan se, känna, veta att mitt liv är på G tillbaka!

Tack för min underbara praktikplats! Den (och personerna där) är som skräddarsydda för mig! Tack för insikten jag fick häromkvällen och tack för att jag nu vet vad jag aktivt ska styra mig själv! Taaaack!

[Kathja]1
2012-12-14 18:21
#27

Åh vad härligt Målle! Sitter bara och ler när jag läser hur du är påväg att hitta dig igen. Kyss

Annons:
målle
2012-12-14 18:27
#28

Jag har ju trott att mitt rätta jag visat sig emellanåt men nu VET jag vad jag är ute efter! Jag ser mitt mål varenda dag nu! Nu är jag bombsäker på vart jag ska gå, vart jag är på väg! Så jävla nice! Tack som fan! Kyss

Otroulig
2012-12-14 18:48
#29

Åh Målle, vad glad jag blir av att läsa vad du skriver. Ända in i hjärtat så ögonen tåras!!! Härligt!! Vad underbart att du hittat dig igen ❤❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-12-14 19:06
#30

Tror iof att vi är våra rätta jag alltid, vi är bara mer eller mindre välmående och lyckliga rätta jag. Precis som att allt är och det är bra.

Men det är underbart skönt att hitta tillbaka till trýgghet och välmående - men så som du har växt så är ju det inte så konstigt. Kyss

målle
2012-12-14 19:20
#31

Åh gulle er! ♥

Stella_Polaris
2012-12-14 20:20
#32

Målle, vilket fantastiskt inlägg från dig! Jag blev helt lycklig när jag läste det och det känns som att du är så på helt rätt väg när du jämför hur det kändes att jobba på en dålig arbetsplats med hur det är att vara på en bra!

Underbart - behåll den känslan och släpp den aldrig och om det inte känns på det sättet så är du inte på rätt ställe. :)

szirius
2012-12-14 21:11
#33

Vad härligt att läsa Målle - så glad för din skull att du hittat en så bra arbetsplatsKyss och att du hittat tillbaks till dig själv!

Jag blir pirrig, för jag vet att det väntar en sådan plats för mig med…eller, jag kommer att SKAPA det…fnular redan på idéer som känns bra i magen

MissInAction
2012-12-14 21:33
#34

Det är inspirerande och härligt att läsa, målle!! Är så glad för din skull Glad
Minns du hur du skrev här inne kvällen innan din första dag på praktikplatsen, om vad du kände då? Jag vill minnas att du var orolig att historien skulle upprepa sig men att du insåg att det bästa du kan göra av situationen är att tänka att det kommer bli helt perfekt för dig - såklart!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
2012-12-15 00:14
#35

Ah Malle!!! Fantastiskt,,, harlig kansla som ditt inlagg skickar ut!!!Det lyfter upp oss alla! Kram

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-12-15 00:22
#36

Jag är tacksam för att jag känner 0% julstressGlad, men däremot en växande myskänsla, att vi ska vara hemma allihop några dagar och bara kolla på film och lata oss.

målle
2012-12-15 10:36
#37

Tack alla ni som läst och svarat på mitt inlägg! Tack vare era svar inser jag kraften i det jag känner och skrev! Jag ska hålla mig på denna stigen nu för jag har verkligen funnit den rätta! Tack för alla er fina, gulliga, underbara människor!! ♥

MathildaF
2012-12-18 12:35
#38

Är tacksam för att allt släppte igår och jag kunde gråta ut innan jag somnade. Känns som jag har rensat ut lite negativitet och frustration. Känner mig bättre idag så tack för de:)

[Kathja]1
2012-12-19 16:12
#39

Just idag är jag väldigt tacksam över att min son har kommit hem från Australien. Njuter för fullt, det är ju ändå 11 månader sen senast jag fick krama honom, och njuta av hans underbara humor!

szirius
2012-12-19 16:46
#40

# 39 åh, så härligtKyss Jag har som längst varit ifrån sonen 10 dagar och då längtade jag tokmkt. Det blir väl annorlunda när de blir större förstås, men ändå! Den bästa julklappen fick du!

crinalina
2012-12-19 17:01
#41

Jag förstår precis hur du känner Kathja! Det är en enormt härlig och stark känsla av kärlek och inre lugn och ro som infinner sig när man får träffa sitt älskade barn efter så lång tid.

Det längsta som jag och sonen varit ifrån varandra är 367 dagar. Från juldagen 2009 till någon dag innan nyår 2010. Även min son hade det dessutom lite jobbigt med saker runt om sig under det året så det kändes ju extra skönt för det.

Så njuut ordentligt nu! Men det vet jag ju att du gör redan! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
2012-12-19 19:01
#42

Just nu svämmar jag bara över av lycka, glädje och kärlek. Jag förstår inte varför, tror att universum bombar mej med kärlek just nu. Redan i morse hade jag en ny känsla, som att jag var så nära källa, helheten, som att allt var möjligt som om jag hade all visdom i mig. OCH DET HAR JAG JU:)) men jag fick liksom en känsla av att vara medveten om det, Cooooolt! Det känns även som min relation till män är på väg in i en ny fas, efter alla dessa år av bearbetning och vila. Shit vad jag känner mej på G!!!;) Är så oerhört tacksam för att bara få uppleva detta NU!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2012-12-19 19:50
#43

Underbart att höra Otroliga du!Kyss

MathildaF
2012-12-22 10:30
#44

Jag är tacksam för att jag fick mer för pengarna än vanligt när jag beställde lite varor från lchfklubben. Hade beställt 2 st vita chokladbars à 20 gr st 2 påsar med nudlar à 200 gr st Fick ist 2 vita chokladkakor à 85 gr st 2 påsar med nudlar à 300 gr st Har bara betalat för det jag egentligen beställde. Vet inte om de strl egentligen va slut när jag beställde men att köpet gick igenom så fick dom skicka ut de större förpackningarna. Men de stod inget om de. Men skitsamma av vilken anledning, jag är tacksam för att jag fick mer än jag beställt iaf:) Så tack tack tack:)

SHIAWASE
2012-12-22 10:53
#45

Jag ar tacksam for att jag ar tillbaka saaa snabbt efter gardagens ordentliga feberfrossa:)

Och sa ar jag tacksam till mig sjalv for att jag bestamde mig att fortsatta julfirandet ,,, som jag var pa vag att lagga ner! Det kanns helt ratt och bra:)

Och sa ar jag tacksam till mig sjalv for att jag ar jag

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-22 11:33
#46

Jag är tacksam över SKINKA på vörtbröd, mmmmm.

MissInAction
2012-12-22 11:50
#47

Idag är jag SÅ tacksam att jag hittade boken Magic och att jag börjat med första tacksamhetsövningen! Det känns så bra och så rätt i hela själen! :-) Och så är jag tacksam över att min hemby Lima är så vacker! Och här är tyst och stilla, och det mår jag gott av!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-12-22 13:32
#48

Ar tacksam for ett varm och hett bad:) Har badar man ju i princip varje dag,, duschar alltsa inte,,utan badar pa kvallen,, och det ar saaa lakande, helande och uppfriskande ! Har precis lagt en ansiktsmask pa mig ocksa, sa jag ser ut som ett spoke, hehe,,,

Nu ska jag bara slappa resten av kvallen, ar tacksam for en trevlig dag med hjalp av bade aldsta och minsta dottern (mellan var inte hemma). Kanner mig otrolig harmonisk,,,, vilken jag nog inte har gjort riktigt pa sista dagarna,,, feberfross, svettningar,, och MASSOR av somn var nog det som behovdes!

Mar mycket BRA just nu,, sa TACK for det:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Theleonora
2012-12-22 13:41
#49

Skönt att höra att du mår bra igen Shia! Blev lite orolig där..


SHIAWASE
2012-12-22 14:56
#50

Tack kameleonten:)Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-22 16:47
#51

En dag som denna är jag djupt tacksam över min diskmaskin, det räcker med kökstjänst i 7 timmar UTAN att man ska diska allt oxå. Tack, tack, tack.

crinalina
2012-12-22 21:20
#52

Idag är jag tacksam för Attraktionslagen som ger mig precis det jag vill ha och som kan sålla bort det som jag egentligen inte vill ha men ändå blandar in ibland när jag är trött. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-12-23 12:09
#53

Idag är jag tacksam IGEN, för er❤ och för att jag hittade hit.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2012-12-23 13:10
#54

Ja, det är verkligen något att vara tacksam för. Att du hittade hit, att jag hittade hit, att vi alla hittade hit och varandra. Tack för er alla underbara själar! ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-12-23 14:16
#55

Jag är tacksam över att jag känner mig nästintill helt frisk! Min dunderförkylning dog ut snabb, tack och lov!

Annons:
MissInAction
2012-12-23 18:11
#56

Jag är väldigt tacksam över att få umgås med familjen nu, syskonbarn och deras barn :-D Så härligt med småbarn som är så glada och nyfikna och fulla av liv!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-12-24 01:07
#57

Jag har uttryckt min tacksamhet till alla er i flera tradar nu pa morgonen , men vill gora det har ocska!! TACK alla for att ni finns,, TACK for att ni erbjuder en sadan fantastisk morgonlasning,,,!!!

Tack for det fantastiska vadret vi har i dag,, for den harmoni och karlek som jag kanner virvlar runt omkring oss!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-27 10:32
#58

Jag är tacksam över att ha hittat tillbaka till harmoni och tillit. Jag är tacksam över alla möten man får i livet som hjälper en på rätt spår då man har halkat av banan.

SHIAWASE
2012-12-27 10:45
#59

Ja , jag maste ju uttrycka min tacksamhet ocksa,, gar ju lite upp och ner och hit och dit,, men NU kanner jag roooo!!! och friiiid och harmoni!!! Och ar totalt NOJD,, hmmm kanslan av att vara nojd, ar underbar eller hur!!

Mina upp och ner och hit och dit ar inte sa haftiga,, men de kanns,, och jag ar valdigt tacksamma for dessa svangar ocksa,, for de visar mig pa vissa saker och visar mig vagen,,, visar vilka motstandsbitarsom fortfarande sitter kvar,,, vilka knutar som behovs losas upp osv.

Min tillit rubbas aldrig i grunden egentligen, for den ar saaa fastrotat,,, sa nar jag svanger ar det nog inte tilliten som rubbas utan mera som om att nagon satter ett skynke framfor tilliten.

Just nu ar detta skynke borta i alla fall!!! och jag ser klart,, och kanner enorm tacksamhet till allt och till mig sjalv!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-12-27 10:46
#60

Denna "nagon" som satter skynket framfor tilliten ar ju naturligtvis jag sjalv ,, det vet jag ju   Flört Men jag sjalv har nu alltsa tagit bort det:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-27 10:52
#61

Kunde inte sagt det bättre själv Shia! I mitt inre VET jag att allt är som det är och det är bra, jag VET att allt alltid ordnar sig och att allt har sin tid. Det är tillit, harmoni, kärlek och lugn.

Men så ibland tar Jaget över och skymmer ta mig tusan allt vettigt man redan vet, då gäller det att se det för vad det är - gamla rädslor, invanda tankemönster och gammal skit - och bara vänligt men bestämt fösa det åt sidan så sikten blir fri igen.  Skrattande

crinalina
2012-12-27 11:52
#62

Ja så är det ju! Och för varje gång som det händer så blir vi än tryggare och än stabilare i vår tillit, och det blir färre och färre gamla saker som skymmer, skynket blir mindre och mindre, för varje gång det sker. Jag är tacksam för de gånger som jag sätter upp skynket för det ger mig möjlighet att aktivt välja bort de gamla tankarna och mönstren för gott.

Idag är jag tacksam för denna extra lediga dag som jag har. Jag sitter med datorn i knät och bara är lat. Idag ska jag göra upp lite planer för nästa år, både rent fysiska sådana men även planer för mitt inre. Med planer så menar jag att jag ska planera in särskilda tider under veckans gång för att göra sådant som får mig att må bättre, promenader, meditationer, bad osv. Jag är annars väldigt dålig på att göra just sådana saker regelbundet. Jag är väldigt bra på att chilla och det är jag tacksam för, men jag behöver bli bättre på att fylla mitt chillande med själsligt vårdande aktiviteter.

Jag är tacksam för min fina familj som dagligen får mig att inse hur lyckligt lottad jag är (som har skapat mig detta).

Jag är tacksam för att jag har alla pengar jag behöver och att det alltid finns mer att få.

Jag är tacksam för detta fina forum med er fina människor som ständigt fyller mig med visdom, insikter och kärlek.

Jag är tacksam för min hälsa, både fysiskt och psykiskt.

Jag är tacksam för mina underbara katter som alltid hjäper mig att känna ren och kravfri kärlek, värme och glädje. Dem påminner mig om hur jag vill känna med allt och alla i mitt liv. (Jag har just nu döpt om dem inom mig till pengar och inspiration, så när jag gosar med dem så ger jag kärlek till antingen pengar, eller till inspiration. Ren och kravfri kärlek!)

Jag är tacksam för min nya mobil som hjälper mig att hålla kontakten med min familj runt om i världen.

Jag är tacksam för de personer som gav mig pengar så jag kunde köpa min nya mobil bara dagar efter att jag blev av med den andra.

Jag är tacksam för att jag har förstått hur livet fungerar, och att jag njuter av att vara i kontroll över mig själv och mitt liv. Jag är tacksam för att det är jag som har kontrollen och inte andra, som jag i många år trodde.

Jag är tacksam för mig! För min vishet, min kärlek, min omtänksamhet som genomsyrar hela mitt liv.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
2012-12-27 12:05
#63

Idag är jag extra tacksam för mina drömmar och att jag får en bekräftelse på att jag har alla vishet inom mej. Helt fantastiskt hur det fungerar. Så tacksam!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2012-12-27 12:52
#64

Jag är så tacksam att jag vaknade idag till ännu en dag full av möjligheter för att jag älskar livet och för att jag har så mycket att uppleva, ge och känna. Jag är tacksam för morgonen för den är så vacker och fridfull. Jag är oändligt tacksam för att mina nära och kära mår bra, för jag älskar dem och de är alla värda att leva länge och vara lyckliga.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-12-27 13:19
#65

Jag är tacksam över att jag har sett, insett och förstått storheten i mitt liv. Att jag har förmågan och viljan att känna kärlek och tacksamhet för allt det fantastiska jag har istället för att gnälla, våndas och känna ångest över det jag inte har. TACK, TACK, TACK! För den insikten! (Detta kommer sig av en diskussion jag just nu har på facebook med någon som gnällde över att hon precis betalat sin hyra och känner att hon borde låtit bli att köpa julklappar. Denna tjej köpte en elgitarr med förstärkare till sin sambo, och en mobiltelefon till sin son, vet inte vad hon köpte till sin dotter. Hon har dessutom precis tatuerat sig och kastade igår bort en massa julmat för att hon var trött på den.) Så tack för den diskussionen som påminner mig ytterligare om hur bra jag har det och hur viktigt och underbart det är att känna glädje och tacksamhet för det man har! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-27 13:37
#66

Vad underbart det är att vi en efter en landar igen i vetskapen om att allt är som det ska vara och att allt är bra, att vi har all kunskap inom oss och att det bara är för oss att plocka fram den.

crinalina
2012-12-27 13:51
#67

Jag har dock inte lämnat den vetskapen, den har funnits där hela tiden. Tacksamheten och kärleken likaså. Det har bara svajat upptill så att säga, fötterna har stått stadigt fast på marken hela tiden. Men det är ju något som jag har jobbat med i mååååååååååga år. Jag tror jag var kanske 23 när min mamma sa till mig att jag är den starkaste person hon känner för vad jag än är med om och vad som än händer så landar jag alltid med båda fötterna på jorden. Det var en fantastisk komplimang då och idag förstår jag ännu bättre hur fantastisk den var. Den har varit mitt motto i snart 20 års tid, fast jag har valt att gå från att landa med fötterna på jorden till att aldrig lyfta dem båda samtidigt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-27 13:53
#68

Ingen av oss har lämnat den vetskapen, den är vi födda med. Men ibland är det bara "skit i vägen". Och vissa har så mycket skit i vägen att de inte ens vet att vetskapen finns. Rynkar på näsan

crinalina
2012-12-27 14:02
#69

Det som gjorde att jag reagerade på just den här vännens status är för att hon är en tjej som annars är relativt tacksam och senast i förra veckan så tog hon reda på var man kan hjälpa hemlösa i deras kommun och skrev ut information om det på facebook så det var en massa människor som inspirerades och skänkte både det ena och det andra till de ställen som hjälper. Därför kände jag att jag kunde påminna henne om hur glad och tacksam hon borde känna sig för att hon ens har en hyra att betala. Men hon högg direkt och tyckte att ibland är det skönt att få gnälla och beklaga sig som vanliga människor. Då undrade jag varför? Och det gillade hon inte riktigt. Jag förstår ju att det är för att hon vet att hon egentligen vet bättre och borde uppskatta det hon har mer, men det ledde iaf till att jag fick en extra kick att känna mig tacksam för vad jag har. Att medvetet tacka och känna tacksamhet för det.

Och du har rätt, vi besitter alla den vetskapen hela tiden, men den skyms olika mycket för oss. För mig skymdes den dock aldrig, Jag var trygg i den hela tiden. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
MissInAction
2012-12-27 14:57
#70

Mamma sa igår att det stod i tidningen om forskning som visar att man lever längre om man gnäller. Haha! Jag har inte själv läst det men jag vet vilka otroliga slutsatser vissa media kan dra av forskning. De menade iaf att ensamhet på äldre dagar kan vara lika farligt som att äta dåligt eller vara sjuk. Eller nåt i den stilen. Tyckte det lät befängt. Men det är väl sällskapet som berikar kanske och inte själva gnället ;-)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-12-27 15:15
#71

Hahaha, eller hur! Det är väl så vitt jag vet bevisat att ett skratt förlänger livet då det rent kemistk utsöndrar en massa positiva ämnen för både kropp och hjärna.

Jag har läst liknande saker tidigare. Att positivitet är skadligt och så vidare.

Jag personligen lever hellre glad och positiv och dör ung än att leva gnällig och negativ och lever tills jag är ensam kvar.

Men det är ju bara jag det förstås. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
2012-12-27 15:21
#72

Jag håller med Crinalina. Jag dör hellre glad, positiv och ung än gammal, gnällig och ensam.

Forskning och statistik kan man vrida och vända så att resultatet passar media. Dvs jag tror media plockar ut något ur sitt sammangang så det blir en "bra" nyhet.

crinalina
2012-12-27 15:25
#73

Dagens media har helt tappat bort begreppet källkritik dessutom. Dels rycker de saker ur sitt sammanhang och dels så har de ingen som helst sollning och koll på vilka som gör undersökningar, vilka som sponsrar dem och hur frågorna är vinklade och formulerade. Då blir det sådana här resultat tex. Skrattande

Det svenska folket lever och frodas i negativa känslor och därför måste media få allting till positivt till att bli negativt och allt negativt är positivt. Tur att vi är på vår väg mot en bättre tid. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
2012-12-27 16:38
#74

Ja, mot bättre tider!

målle
2012-12-27 16:40
#75

Jag är oändligt tacksam för att jag fick min manifestation om att prata med min sambo uppfylld igår! Flera tunga stenblock föll från mitt hjärta med en hel drös tårar. Jag var säker på att jag idag skulle vara singel men tvärtom! Vi har börjat vår resa på nytt igen och jag kan vara bombsäker på att han älskar mig! Gud vad jag älskar honom, han är min själsfrände, min stora kärlek! Jag har egentligen en berättelse som kan bli väldigt lång men jag tror att jag kommer behålla den för mig själv i mitt hjärta. Men jag är så så hjärtligt tacksam för gårdagskvällen. TACK!!!

crinalina
2012-12-27 17:49
#76

Heja målle! Friskt vågat, Allt vunnet!! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
2012-12-27 18:49
#77

Målle så härligt!!Kyss<3!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2012-12-27 19:37
#78

Jag är tacksam för livet, för dagen idag, för stunden nu och för alla mina insikter!


[Torahzen]
2012-12-27 19:49
#79

Jag är tacksam över att jag har vunnit en tarotläggning!

målle
2012-12-27 20:34
#80

Crinalina och otroulig - tack!! Det känns fantastiskt!!

[Torahzen]
2012-12-28 12:27
#81

Jag är tacksam för att jag känner mig mer i harmoni och har energi till att ta för mig något idag. Tex dammsuga huset och städa i mitt kontor!

Tack för att parabolen fungerar igen och vi har alla kanalerna. Det var inte så roligt över jul med SVT1, SVT2 och TV4 även om man kommer långt med det (vilket i-landsproblem..)

Tack!

SHIAWASE
2012-12-28 13:35
#82

Jag ar tacksam for saaa mycket idag! Ar tacksam for att jag har fatt kanna av karleksfulla energier,, fatt kanna av allt spannande som kommer under 2013 och framover, inte bara for mig sjalv, men for andra,,, ar tacksam for att jag har fatt kanna av den enorma synkronisering som sker,,, Saaa manga WOW-moment idag! Tack!

I morgon,,, tar jag och datorn och aker ivag for en SPA-dag:) MED jobb(hihi)

Kan man inte vara ledig sa far man ju hitta pa lite forandringar,,, och jag behover slappna av,,, men jag maste ocksa skota mina deadlines!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2012-12-28 16:24
#83

Jag är tacksam för att jag fått för mig att börja meditera på kvällarna innan jag ska sova:) Jag tänder ett ljus, lyssnar på relax musik och föreställer mig "de vita ljusklotet" med kärlek som fyller mig och som jag sedan skickar vidare till någon jag valt ut. Har lite svårt att hålla mig koncentrerad under hela tiden men det går bättre och bättre, och jag känner en skön känsla i magen:) Så tack för de!

Annons:
[Kathja]1
2012-12-28 16:29
#84

Härligt Mathilda - glöm inte att jorda dig oxå bara. Flört

MathildaF
2012-12-28 16:35
#85

Kathja: Hur jordar jag mig? Hehe

[Kathja]1
2012-12-28 17:14
#86

Mathilda- Du sätter dig med fötterna ordentligt i golvet, andas in (och ut!") några gånger tills du känner att du är avslappnad och så ber du Moder Jord om att få hennes helande energier. Föreställ dig sedan hur det växer ut som rötter från dina fötter, rötter som sträcker sig ner i jorden. Vi dessa rötter föreställer du dig sedan att det strömmar in rött ljus i din kropp, föreställ dig hur det fyller varje cell i din kropp, sitt så länge som det känns bra.

Det är en enkel variant - mer om detta kan du tex läsa HÄR.

Otroulig
2012-12-28 18:03
#87

Jag är så tacksam för min grundkänsla. Den är fast befäst i mig nu. Szirius uttryckte det så bra i någon tråd. Trots att jag kanske tänker fördömande tankar om nån så är jag medveten om det. Jag VET innerst inne att det inte är sant, när jag väl träffar denna person så agerar jag och säger helt kärleksfulla saker. Jag blir förvånad själv:) det är som att de negativa tankarna inte får fäste i mig. Som idag, har jag haft några negotankar, men sen tjopp, så är jag sprudlande lycklig och går och sjunger " hej tomtegubbar" och testar hambo steg för mig själv. Jag är så tacksam för detta!!!! Grundbulten i mig är hittad och den ska banne mej aldrig glömmas bort!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2012-12-28 18:11
#88

Åh Otroulig, jag vill ha en sån grundbult oxå, världens bästa känsla!

Otroulig
2012-12-28 18:17
#89

Du har den Linnease, du har bara tillfälligt glömt bort den, det VET du!! Kraaaaaaaaaaaaaaamar till dig❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2012-12-28 18:42
#90

Ja, så sant!! Tack Otroulig, massor kramar tillbaka!! ♥♥

Annons:
MathildaF
2012-12-28 18:43
#91

Kathja: Tack för din förklaring, ska prova detta:)

[Kathja]1
2012-12-28 21:33
#92

Jag är så tacksam över att när jag dippar gör jag det i typ en timme eller tre - "lagom" länge,hi hi. Man ska inte överdriva. Sedan är det tillbaka till känslan av att det är som det är och det är BRA. Yey!

crinalina
2012-12-28 22:31
#93

Jag är tacksam för att jag inte längre kommer ihåg hur det känns att inte vara harmonisk, hur det känns att vara deprimerad, hur det känns att inte vara trygg och fast grundad, hur det känns att inte vara lycklig djupt inifrån. Det slog mig precis att jag inte längre vet hur det känns att vara annat än harmonisk, glad, trygg, grundad och lycklig. Wow! Vilken härlig insikt! Tack för allt jag erfarit som har tagit mig hit! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-12-29 01:35
#94

Ah, Antligen har jag efter over en timmes lasning natt fram till GRUNDBULTEN haha,, undrade i vilken trad detta begrepp foddes!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2012-12-29 01:38
#95

haha!

Otroulig
2012-12-29 12:03
#96

:) OT måste jag erkänna att jag snott uttrycket, det finns en film som heter så, handlar om någon kriminel har jag för mig…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
2012-12-29 12:14
#97

Idag är jag tacksam för att jag litar på min magkänsla, vågar stå upp för mig själv och säger nej till saker som inte känns bra, även om andra blir sura på mig. Just nu är en person i min omgivning sur på mig och jag känner mig trots det jättenöjd med mig själv. Heja mig! :)

Annons:
Otroulig
2012-12-29 12:27
#98

Ja Heja dig Stella! Bra jobbat!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
2012-12-29 14:00
#99

Tack Otroulig, det känns bra! Både att jag vågade tacka nej och känslan av att slippa delta i saker som jag blir irriterad och negativ av.

MissInAction
2012-12-29 14:46
#100

Jag sällar mig till heja-skaran! Kan ju hoppas att de funderar lite på varför du tackar nej och mår så bra av det också! Flört

Och jag är så otroligt tacksam för tulpaner!! ♥ ÄLSKAR vita tulpaner, vita blommor överhuvud taget, och köpt en bukett idag! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-12-29 16:11
#101

Idag är jag tacksam, punkt slut. Mår sådär härligt bra. Ja och så tack till fina underbara Alma för min årsstjärna hon la. Kan ju inte annat än vara lycklig och tacksam med det året framför mig. Oooooooiiiiiiiii!!!!

Theleonora
2012-12-29 16:18
#102

Vem är Alma och vad är det för årsstjärna?


[Kathja]1
2012-12-29 16:40
#103

En jag känner bara. Hon har gjort en läggning för mig med sina tarotkort.

MathildaF
2012-12-29 21:13
#104

Är tacksam över min braiga känsla inför det nya året:) Jag känner mig förväntansfull och vet att det kommer bli ett bra år med nya möjligheter! 2013 ska bli MITT år och även åren därefter! Känns skönt att avsluta detta året med att faktiskt må bra.

Annons:
målle
2012-12-29 21:16
#105

Precis sådär känner jag med inför nästa år, mathildaF! 2013 kommer bli mitt guld-år!!

MathildaF
2012-12-29 21:19
#106

Yeeey:) synkade vi är! De nya året kommer bli toppen för oss alla:P

Otroulig
2012-12-29 21:27
#107

Jaa, jag tror faktiskt att det kommer att hända massor med saker, lite som ketchup effekten. Känner redan hur härligt det kommer att bli att följa allas fantastiska resa❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2012-12-29 21:42
#108

Så, eftersom detta är tacksamhetstråden vill jag då tacka för allt jag fått uppleva under 2012, både gott och ont, för jag har framförallt lärt mig otroligt mkt om mig själv och jag är otroligt tacksam över att jag får chansen att få uppleva och framför allt utveckla ännu ett år!! Tack!

MathildaF
2012-12-29 21:43
#109

Otroulig:Kommer bli spännande att läsa om allt:)

[Kathja]1
2012-12-29 22:03
#110

Får slänga in ett "tack för ett underbart inspirerande år 2013, ett år där jag får möjlighet att växa som människa och bara må riktigt, riktigt bra".

Håbe
2012-12-29 22:08
#111

Tacksamhetstråden borde väl universum godkänna att jag skriver i i alla fall…

Är så tacksam för den kväll jag fick uppleva med min söta dotter. Vi blev tillfrågade igår om vi ville följa med till Globen idag och titta på Disney on ice av en som hade biljetter över. Nu pratar vi alltså om tjejen som helt fullt och fast var övertygad om att hon skulle bli prinsessan Belle när hon blir stor fram till hon var i alla fall 5,5 år. Klart vi tackade ja!

Och föreställningen var fantastisk, men det som var magiskt på riktigt var att se lyckan och ljuset i min dotters ögon. Jag blev helt tårögd av att få dela det med henne och jag blir tårögd nu när jag försöker beskriva det. Hon pladdrade oavbruter i två timmar. Det var Wow. Ooooh, Coooolt för hela slanten. Och jag lovar att hon nästan var självlysande. Nu gråter jag faktiskt. Jag är så tacksam för att vi blev tillfrågade om biljetterna och för att jag fick dela den här stunden med henne och att jag fick se henne så inneligt lycklig som hon var just då. Tack!

Annons:
[Torahzen]
2012-12-29 23:08
#112

Kul att höra! Vi ska på föreställningen 5 januari. Det ser jagframemot. Lillan vet inte om det än, vi väntar några dagar…

MissInAction
2012-12-30 00:12
#113

Jag är så otroligt tacksam för att jag har hittat en ny väg i mitt liv och att jag vänt på tankegångar och värderingar och att jag uppriktigt och hjärtligt kan glädjas åt andras framgångar och andras glädje. Det är så skönt att kunna känna lycka och glädje för andras skull, det smittar bara av sig! Istället för som förr, känna avundsjuka och bli bitter!

Låter helt underbart, Håbe, med er kväll! ♥ Ett riktigt fint minne Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-12-30 00:50
#114

Jag ar ocksa tacksam for detta ar,,,, som har gett insikt pa insikt, oppnat dorr efter dorr, som har lett till en enorm skiftning i min vibration vilket marke pa de mannniskor som dyker upp i min tillvaro.

Manga talar ocksa om for mig att de tycker sa mycket om min blogg, att bara ga in dar gor att de blir glada och lyckliga!!! OCh det var ju precis min avsikt nar jag startade en ny blogg!

Ar ju sjalvklart tacksamma till er och era fantastiska inlagg och er fantastisk energi. Tidigare startade jag ju morgonen med morgonnyheter och kaffe. Nu ar det kaffe och ER!!!! Saaaa mycket battre start pa dagen vilket naturligtvis leder till en mycket battre dag!

TACK, 2012 och Valkommen 2013

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-12-30 17:04
#115

Jag är så tacksam för att mitt sinne faktiskt vet vad den ska göra med migSkrattande. Har varit så tung idag…och så säger det plötsligt "knäpp" i mig och jag börjar tralla, vill busa, kramar om mina sköna killar här hemma, börjar fyllas av sköna känslor, tänder ljus, sätter på lugn musik, sätter mig med en kopp kaffe. Och tyngden -borta! Tack, tack, tack. Allt är som det ska och allt är bra.

Stella_Polaris
2012-12-30 19:51
#116

Jag är tacksam för att jag haft en jättefin jul med mina föräldrar, trots gårdagens fars när de skulle iväg :) och att det var så fantastiskt väglag när jag skulle köra hem. Tack tack tack, två stora stenar har fallit från mitt hjärta!

[Torahzen]
2013-01-03 22:14
#117

Jag är tacksam för den tarot-läsningen jag vann tidigare och fick ikväll. Jag verkar vara min livsuppgift på spåren. Jag har fått det vid ett annat spåtillfälle också. Jag vill inte avslöja mitt forskningsprojekt än för jag behöver läsa in mig ordetligt.

Det är extra kul att jag nyss läste ett nyhetsbrev där det stod

"…att jag faktiskt gör någonting som har ett högre syfte än mig själv, min lön eller min status."

Jag är verkligen min livsuppgift på spåren!!! YEAH!!! För det är jag värd.

Otroulig
2013-01-03 22:25
#118

Men Tora vad underbart!!!! Någon sa att 2013 skulle vara ett sånt år, då man hittar den röda tråden i sitt liv och förstår vad ens livsuppgift är. Jag önskar verkligen att jag oxå skulle få en sån insikt :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
2013-01-03 22:39
#119

Visst är det härligt!!! Det här kan bli hur stort som helst! Nu lovar jag ingenting, men det finns ju inga begränsningar!!!

[Kathja]1
2013-01-03 22:50
#120

Vad spännande Tora! Ser fram emot att höra mer. Skrattande

[Torahzen]
2013-01-03 22:54
#121

Jag lovar att återkomma, när jag är redo.

candelonia
2013-01-04 08:54
#122

Jag är tacksam för mitt hjärta som pumpar runt mitt blod utan att jag tänker på det Jag är tacksam för att det alltid finns luft för mig att andas Jag är tacksam för min lediga dag idag Jag är tacksam för min sköna varma säng jag ligger i nu Jag är tacksam för mina fina katter Jag är tacksam för att jag har en sån stark och självsäker sambo Jag är tacksam för att jag har sån energi idag Jag är tacksam för varmt vatten i duschen Jag är tacksam för min smartphone Jag är tacksam för internet Jag är tacksam för Enigmas musik Jag är tacksam för alla mysiga tvspel o dataspel Jag är tacksam för min fina bil Jag är tacksam för vår fina lägenhet och närheten till allt man önskar sig Jag är tacksam för min kropp Jag är tacksam för att jag kan äta exakt vad som är godast för stunden, alltid Jag är tacksam för tystnaden o stillheten i lägenheten nu Jag är tacksam att min sambo är på kurs idag så jag kan ha underbart mysig egentid Jag är tacksam att min sambo kommer hem senare för jag älskar honom så myckey och vi har så roligt tillsammans Jag är tacksam för detta forumet!!! Underbart fokus detta va!!!!

SHIAWASE
2013-01-04 10:06
#123

Jag ar tacksam for ny energi har !!!

Naturligtvis ar jag tacksam for alla "gamla stammisar" hihi,,

Men det ar saaa roligt och inspirerande att fa ta del av ny hog-vibrerande energi!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-01-04 10:11
#124

Ar ocksa tacksam for att jag i princip helt slutat att titta pa tv,, min dotter satte just pa den,, nyheter,, inslag om Nordkorea,, om hur tre syskon hade lamnats av sina foraldrar och dott pa gatan av svalt,, om hur forbipasserande inte gor nagot utan bara strosar forbi.

Sjalvklart har jag stangt av tv:n…..

vem gynnar det att ge uppmarksamhet at sadanta nyheter??

Jag ar tacksam for att jag nu , nar jag pausar i mitt arbete kan kika in har och fa lite energi!!! Samt for det harliga statusuppdateringar som dyker upp pa min FB-sida,,,, Dubbla energi och karleks-kickar!! TACK FOR DET!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-01-04 13:50
#125

Tacksam för JUST denna stundKyss. En bra förmiddag i ryggen, mätt i magen, sol ute, nu en egenstund härinne med kaffekopp!

Tacksam för nytt,kreativt flöde, det kliar i fingrarna, har redan målat en ny tavla, dragit fram symaskinen och har skissat idéer på lite ommöblering här hemmaSkrattande

Annons:
målle
2013-01-04 19:47
#126

Jag är tacksam för att jag mår så bra. Jag är tacksam för att allt var bra med min lillasyster och hennes ofödda bebis, han var inte på väg ut, så nu kan han bakas klart de typ 3 veckor han har kvar där inne :) och jag är tacksam för min älskade fina mamma, hon är världsbäst! Är så mån om oss barn och ställer upp i vått och torrt!! Hon förtjänar det absolut BÄSTA!!

[Kathja]1
2013-01-04 19:49
#127

Det är ju därför hon har fått DIG! Kyss

målle
2013-01-04 20:19
#128

Gulle du Kathja!!!

szirius
2013-01-06 18:48
#129

Så tacksam för så himla mkt. För allt tror jag. Kan inte ens komma på nåt som rubbar mig nu. Allt är som det ska. Den känslan växer och börjar bli en självklar grund att stå på, den finns tryggt i bakgrunden även då jag snurrar iväg i stress eller oro. Jag återkommer lika snabbt igen och känner allt är som det ska. Oändligt tacksam för detta!

Har sytt om en jättefin klänning idag, och den blev BRA -wihiii. Knallgul med små blommor, puffärm, svarta knappar och skärp i midjan. Den kommer jag ha mkt i vår! Och på HAWAIITungan ute

Väldigt tacksam för att dessa dagar gått så bra med gäster i huset. Jag gjorde övningen att fokusera på deras goda sidor innan de kom, skiftade energi och skapade en positiv vibb i mig som inte försvann under hela tiden.

Tacksam för att jag känner att mitt fokus kring pengar förändrats markant. Tillit och lugn, allt ordnar sig. Känner mig rik på LIVET - det finns inget större än det!

Theleonora
2013-01-06 18:52
#130

Härligt Szirius, fick energi bara av att läsa om hur bra du haft det!

Bildbevis på klänningen tack! ;)


[Kathja]1
2013-01-06 19:30
#131

Jag är så tacksam över min insikt härom dagen kring alla ungar jag hade manifesterat i mitt liv just nu, gjorde att jag lätt som en plätt kunde ha en kanon helg med vårat besök. Inga problem med att fixa en ADHD-unge på 7 år här inte.  Skrattande

Är oxå tacksam över att jag känner mig så lugn igen, allt bara är och det är bra.

candelonia
2013-01-06 22:14
#132

Vilken härlig känsla att läsa era inlägg här!!! Just nu är jag tacksam för de underbart vackra och mysiga dataspelen vi spelade idag Jag är tacksam för mina underbara vänner som jag va ute med igår och åt ljuvligt god mat med Jag är tacksam för alla fantastiska restauranger! Jag är tacksam för all variation av mat Jag är tacksam för de fyra årstiderna Jag är tacksam för vinterns kyla och mörker vilket gör det oerhört mysigt att gosa inomhus med värmeljus tända Jag är tacksam för alla roliga och spännande filmer som finns Jag är så tacksam för min underbara mobil!!! Jag är så tacksam för internet!!!! Jag är så tacksam för vår varma mysiga säng Jag är så tacksam för alla vänliga människor Detta känns så bra!!!! ♡♡♡

Annons:
SHIAWASE
2013-01-07 04:23
#133

Jag ar tacksam for att jag har en bra stund just NU:)

Jag ar ocksa tacksam for att bo i Japan med all fantastiskt god mat som finns:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-01-07 08:22
#134

Tacksam för detta äventyr, livet ❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
2013-01-07 08:44
#135

Tacksam för att jag är frisk.

MissInAction
2013-01-07 13:00
#136

Jag är evigt tacksam för vår planets vackra natur, för att den håller mig levande och den inspirerar, stärker och helar mig ♥

Jag är otroligt tacksam för heliga platser, eftersom de ger mig lugn och trygghet och öppnar mig för Kärleken ♥

Jag är så otroligt tacksam för mina systerdöttrar, eftersom de är så fina och duktiga och kloka ♥

Jag är så tacksam för te, eftersom det alltid gör mig gott, det värmer min själ ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2013-01-07 20:41
#137

Jag är tacksam över att jag i detta NU sitter på jobbet, trött som ett as efter en lång dag, och bara LER för att jag mår så j-a bra!

[Kathja]1
2013-01-09 18:27
#138

Är tacksam över att vi tog en annan väg på vår promenad med hundarna. Vi skulle bara gå en liten sväng för klockan var ganska mycket, slutade med att vi irrade iväg i nog 8 km eller mer. Vi gick där i regnet och hade så trevligt jag och min älskling. Många glada skratt blev det.

Är så tacksam över att både jag och mannen mår sådär härligt bra. Njuter av livet och att vara vi.

Är så tacksam över de tre böckerna jag hämtade idag - ser verkligen fram emot att LÄSA. Förr läste jag alltid, sedan blev det att jag läste i perioder men nu har inte-läs-perioden varit väldigt lång. Men nu är läslusten åter. Tack för det! Jag har saknat den. Skrattande

SHIAWASE
2013-01-09 22:56
#139

Ah Kathja det later underbart!!  Bade promenad och lasning:)

Ar tacksam for den kansla som jag har nu!

Ar tacksam for mitt goda morgonkaffe,, varmen fran gaskaminen, och en trevlig morgon!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2013-01-10 12:28
#140

Jag fortsätter vara tacksam för att jag kan krypa ner igen i varm säng hos mjuk man varje morgon, efter att jag gjort frukost och vinkat av sonen. Skönaste stunden!!Kyss

Är tacksam för hans goda morgonhumör i morseKyss

Är tacksam för att de nyss ringde från mitt gamla jobb och de kanske behöver vikarieFlört

Är tacksam för att jag kan känna sån glädje över att få träffa mina danselever igen efter juluppehålletKyss

Otroulig
2013-01-10 19:58
#141

Idag är jag tacksam över det öerhörda flyt jag haft på jobbet. Jag tänkte på en leverantör och undrade när han skulle höra av sig, det tog 10 sekunder så ringde han. En kund ringde och undrade över en leverans tid, gick in till kollegan och han hade just det ärendet uppslaget på hans skrivbord. Jag fick en order på mailen och precis den gamla offerten hade jag precis hämtat för att leta info i ett annat ärende. Den låg uppslagen framför mej. Fantastiskt!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2013-01-15 07:40
#142

Idag startar jag morgonen med att vara tacksam efter en underbar natt, med skön sömn och underbara stöttande drömmar. Jag är så tacksam över att jag har kraft och energi att utveckla mitt liv och föra det framåt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-01-15 08:26
#143

Idag ar jag tacksam for att jag ar sa harmonisk.

Jag ar tacksam for att jag ar i lugnet, i friden,, och att jag kan behalla det trots  att jag har saaaa otroligt mycket omkring mig , jobb och annat!

EN fantastisk kansla faktiskt ,, sarskilt eftersom jag for ett par veckor sedan var totalt ur balans. Men inte nu TACK och TACK.

Hade en harlig meditationsstund i morse, och en stund pa dagen,,,

Ar Tacksam for dessa stunder.

SItter har inne och tittar pa snogubben pa verandan som haller pa att smaltabort, den ser nu ut som en utomjordning som inte har fatt tillrackligt med mat (haha) Men ar tacksam for snon som kom igar, eftersom den gav sa manga barn sa mycket gladje!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-01-15 17:50
#144

Jag är så tacksam för mina lediga dagar.

Jag är tacksam för mig.

Jag är tacksam för att jag ständigt utvecklas, och att jag njuter och strävar efter att ständigt lära mig mer om mig själv och livet.

Jag är tacksam för känslan av harmoni och kärlek som är ständigt närvarande i mig.

Jag är tacksam för den blåa himlen och solskenet som vi har nästan varenda dag.

Jag är tacksam för tid att kolla på mina favorit-må-bra-serier.

Jag är tacksam för min hälsa. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2013-01-15 18:27
#145

Jag är tacksam för att jag känner att allt är precis som det ska, och det Är okej precis som det är just nu.

Jag är tacksam för att jag kan tacka gud för en massa bra saker som jag nu har i mitt liv.

En sån stor skillnad mot för 2 år sedan… så tacksam ♥♥♥ och tacksam för att allt bara blir bättre och bättre och det värmer så mycket i mitt hjärta bara av tanken på allt fantastiskt jag redan har!

Ett stort tack till Gud/alltet

[rore]
2013-01-15 19:56
#146

Just i dag är jag tacksam,,,,,,över att det som tidigare har känts motigt och svårt,,, har ersats av en djupt brinnande längtan,, som skänker hoppKyss.

Annons:
Otroulig
2013-01-15 20:39
#147

Rore, det låter kanon!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[rore]
2013-01-15 20:49
#148

Otroulig! Det käns kanon :)

Stella_Polaris
2013-01-16 15:17
#149

Idag är jag så innerligt tacksam för att jag har ork och vilja och är frisk. Jag är tacksam för att min man är så förstående och generös. 
Jag är tacksam för den fantastiska fotvårdaren som gjorde mina fötter så mjuka och fina.
Jag är tacksam för ett trevlig sms som kom förut.
Jag är tacksam för att jag får bo precis där jag vill bo.

Tack tack tack tack!!

[Torahzen]
2013-01-19 11:24
#150

Jag är så tacksam för mitt liv.

Jag är tacksam för mina underbara man och min härliga dotter.

Jag är tacksam för alla möjligheterna i mitt liv.

Jag är tacksam för den kärlek och livsglädje jag känner nu.

Jag är tacksam för att jag bor där jag bor.

Jag är tacksam för alla insikter och healing jag fått.

MissInAction
2013-01-19 12:35
#151

Jag är så tacksam för min hälsa, eftersom den är allt och utan den är jag ingenting.

Jag är oändligt tacksam för min kropp, eftersom den låter mig njuta, leva och uppleva ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2013-01-19 13:05
#152

Jag ar TACKSAM for att jag ar tacksam!!!!

Sista veckan har det kommit upp saaa mycket om tacksamhet.

Har pa forumet.

Andra i min omgivning har fragat hur de kan forandra sin installning till olika saker,,,

Mitt svar har varit konstant: Borja med att kanna tacksamhet for alla sma och stora saker, var uppmarksam pa vad som hander och var TACKSAM . Tacka for dagen innan su somnar, tacka for dagen om kommer nar du vaknar etc.

Tacksamhet, har samma vibrationsniva som KARLEK!!!

Det intressant ar att TACKSAMHET dyker upp overallt!!Den har veckan .

Och det har gjort att jag kanner en oandlig tacksamhet.

Ikvall, vid var tv- inspelning,,, sa kande jag nagot STORT!!! Ja vet inte hur de kommer klippa ihop allt,, men jag SAG pa alla(jag vet inte vad alla kallas pa svenska, kamera-man??? Director? etc, 3 personer ) attde var ratt berorda.

HELT naturligt kommer jag och min man och aldsta dotter in pa vad som ar viktigt i livet. och MANGA BRA saker uttalade bade av mig och min man,, helt spontant, och dottern holl med om allt,, mmm detta var helt enkelt en konversation som jag skulle vilja att hela japan hor!! NU beror det pa klippning och annat , sa vi vet inte hur det blir,,, men en VALIDGT BRA , HEKTISK DAG,, TACK OCH TACK , OCH TACK!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-01-19 13:13
#153

Låter underbart Shia! Jag är övertygad om att det -såklart- finns en mening med detta program…ni står för ett sätt att tänka och leva som kan inspirera andraKyss. Det är STORT.

Och jag håller med: jag är så tacksam för att jag är så tacksamSkrattande

Annons:
Theleonora
2013-01-19 14:50
#154

Tusen tack för allt jag har att vara tacksam för!!!


Otroulig
2013-01-19 15:58
#155

Åh Shia, vad roligt, såna där stora stunder som känns in i magen är så fantastiskt att få uppleva! Vad roligt att du kan få vara med och dels det med hela Japan. STORT❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MathildaF
2013-01-19 22:35
#156

Idag är jag tacksam för att jag nu kan känna tacksamhet för saker som förut bara kändes jobbigt! Jag insåg idag hur mycket kul jag gjort. Som jag inte hade gjort om jag blev tillsammans med den där killen jag dejtade och som jag varit så ledsen över. Jag hade förmodligen inte rest så mycket med mina vänner och jag hade absolut inte valt att flytta till Gbg. Så tack för att jag kan känna att det blev något positivt av något som kändes så jobbigt!

Theleonora
2013-01-19 22:40
#157

Härligt Mathilda att du har tagit dig ur det :). Vet vad du menar, men än har inget banbrytande hänt för att jag ska kunna känna så, men det har ju känts som att vi varit i lite samma sits ;). Kram

Och jag är fortf tacksam!!


vresrosen92
2013-01-19 22:46
#158

Idag är jag tacksam för mina vänner och det faktum att det finns brus-järntabletter (som definitivt ska inhandlas.. jag kan inte svälja piller)

Don´t worry, Be happy!

SHIAWASE
2013-01-19 23:20
#159

Jag ar tacksam for en morgon i lugn och ro for mig sjalv!!! Vaknar alltid tidigare an resten av familjen och njuter av min kaffestund och min stund har inne hos er!!

Mathilda ! Visst ar det en skon kansla nar man kanner att man verkligen har hittat den genuina tacksamhetskanslan!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2013-01-20 13:48
#160

Kameleonten: Ja, vi har ju varit i samma sits. Det känns underbart att känna så. Det bara slog mig från ingenstans att jag faktiskt är tacksam för att det blev som det blev. Jag är säker på att du med kommer känna så när du är redo:) De tog ju lång tid för mig att känns så också:) Shiawase: Ja, det känns helt underbart:D Denna känslan vill jag behålla:)

Annons:
Otroulig
2013-01-20 14:23
#161

Härligt Mathilda! Jag hade ju aldrig kommit där jag är och må som jag mår, om inte mitt ex gjort slut. Allt blir som det ska på nåt vis. Idag t.ex svajar jag, är ilsken och slår nog lite på mig själv. Men jag är tacksam även för det, för jag vet att det kommer nåt bra ut utav det. Jag vet att det är tillfälligt.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-01-20 16:12
#162

Jag hade aldrig varit den jag är idag, och jag hade aldrig kunnat hantera min sambo och vår relation om det inte varit för de tidigare relationer och erfarenheter som jag har. Allting som sker och händer HAR en vidare och djupare mening och betydelse, men det är inte alla gånger man ser det precis då. Med tiden så har jag lärt mig att lita på att det finns där, även om jag inte direkt och just då kan se det. Men någonstans på min väg så kommer detta som just har hänt att vara mig till nytta. Eller så hände det för att det inte var rätt för mig och något ännu bättre väntar istället. Tillit till att allt är som det ska vara. Alltid. I alla situationer och vid alla tillfällen.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
2013-01-20 18:56
#163

Jag är tacksam för en fantastisk helg med qigong och hälsosam mat. Jag känner mig så härligt avspänd och harmonisk. Det är så här det ska vara.

Jag är tacksam för en helg där jag kunnat bara bry mig om mig själv. Jag älskar mina barn över allt annat, men jag behövde verkligen en paus ifrån dem. Jag behövde verkligen få vara bara Håbe. Inte mamma, fru, kollega, pedagog…..bara JAG, för min egen skull.

crinalina
2013-01-20 19:07
#164

Låter härligt och välbehövligt min vän! De flesta i dagens samhälle behöver lära sig att bara vara sig själva, utan att spela någon roll och utan att ha dåligt samvete. Bra beslut! Skrattande

Jag är tacksam för den härliga kvällen igår då jag och väninnan kollade på "tjejfilmer", gjorde ansikts- och hårmasker, och åt gott iklädda våra myskläder inlindade i filtar med varsin katt sovandes på oss. Myyyys! Detta var den första av många sådana kvällar framöver. En gång i månaden kör vi. Den här gången var vi hos mig så jag hade fixat allt. Valt filmer, gjort det goda vi åt (laxrullar, fruktsallad med glass, och så popcorn med massa smör och salt på), och planerat maskerna. Nästa gång är vi hos väninnan och då är allt hennes val och det enda jag behöver göra är att dyka upp i min pyjamas. DET ska bli ännu mer underbart!

Jag är tacksam för min slödag framför datorn. Imorgon blir det nya tag med att aktivera mitt liv på ett positivt sätt som får mig att må ännu bättre!

Jag är tacksam för det inre lugnet jag har, och att jag kan använda det för att lugna min sambo när han har det stressigt och jobbigt med saker i sin omgivning.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-01-20 19:21
#165

Jag är tacksam över stjärnklar himmel. Jag är tacksam över alla fina ord min kollega har sagt idag. Jag är tacksam över att helgen snart är över och att jag inom kort är hemma hos mina älsklingar igen. #hemma bäst#

Jag är tacksam över att jag mår så bra, över att jag känner mig lugn och harmonisk igen efter några dagar av upp o ner.

szirius
2013-01-20 19:28
#166

Tacksam för att jag nyss varit och handlat och nu har full kyl, frys och skafferi.

Tack för att det tydligen var stor rea på frukt och grönsaker, så nu har jag gjort en stooor tallrik med massa nyttigt som vi ska knapra i oss.

Tacksam för att sonen också älskar grönsaker och nästan lika gärna mumsar i sig morotsstavar, oliver och körsbärstomater som nåt annat godis.

Tack för att hela familjen är kry och på bra humör.

Tack för vår kamin som håller vårt hus varmt och sprakar så hemtrevligt.

SHIAWASE
2013-01-21 08:43
#167

Tack for livet!!!

Tack for allt fantastiskt som sker!

Just nu ar tempot pa mitt liv sa hogt!!! sa jag vet knappt hur jag ska hantera det ,,, men det ar helt FANTASTISKT!!!

Det ar saaa fascinerande att se vad som hander nar man slapper pa motstandet,, det bara FORSAR!! OCH sen helt plotsligt sa satte man dit korken igen,, och flodet stannar av! OCH sedan igen tar man bort korken och det forsa starkare an nagonsin!!

Idag ar jag sa dar kanonlycklig sa jag vet inte vart jag ska ta vagen,,

(eller det vet jag ju,, ska ga och handlr, hamta pa dagis, och laga mat, och trana,,haha)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
2013-01-21 10:17
#168

Tack Shiawase som verkligen inspirerar mig och som bevisar att det finns flöde och ketchup effekt. Jag ser tacksamt fram emot när min kork lossnar:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2013-01-21 11:44
#169

Tack för att jag kom till insikt med VARFÖR jag ska byta jobb. Jag ska vara i en kreativ utvecklande och stödjande miljö. TACK för mitt nya jobb!

[Kathja]1
2013-01-21 14:20
#170

Kan inte annat än hålla med Otroulig - ser fam emot när det släpper. Men tänker att det väl bara är att fortsätta att må bra så ger det sig. Skrattande

Otroulig
2013-01-21 18:28
#171

Idag tror jag att jag såg ex svärfar, jag vinkade glatt och kände hur jag helt plötsligt lyftes upp minst 5 hack på energi stegen, jag blev sprudlande glad och full av kärlek. Sen uppmärksammade jag denna känsla och blev själv lite förvånad över hur stark den var. Då överfylldes jag av tacksamhet, dels för att jag fått lära känna denna underbara man och hans fru och tacksamhet över all uppskattning, omtänksamhet, glädje och kärlek jag fått av dom och dels så blev jag så väldigt tacksam över min reaktion, det fanns inte ett spår av sorg, saknad eller bitterhet. Fy sjutton vad underbar jag blivit!!!! Det är härligt att vara mig!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2013-01-22 18:08
#172

Idag är jag oändligt tacksam för alvedon! Och jag är tacksam för stora självständiga barn. Tack mina små gulliganer för att ni är så självständiga och kan ta hand om er själva när det behövs. ♥♥♥

SHIAWASE
2013-01-22 22:10
#173

Jag ar tacksam for kaffe med KOFFEIN i mitt morgonkaffe!!!

(nar jag oppnade traden sa hamnade jag pa ett inlagg av Crinalina,, dar hon skrev att hon var tacksam for koffeinfritt kaffe,,,,,,,for mig ar koffeinet nodvandigt sa har pa morgonen (sarskilt eftersom jag tydligen har bestamt att det ska var nodvandigt hihiFlört)

Ar tacksam till mig sjalv, for att jag lyckas fixa dessa busy days,,,, OCH naturligtvis sa ar ju ni mina "raddande anglar,, eller gudinnor" Kyss

Att glutta in har da och da, gor att jag kan halla mig pa ratt spar… och inte dyka in i ett tillstand av total panik over allt jag har.

Nu gar jag fran segment till segment,, fokuserar pa det jag gor JUST nu ,, ingen mening att tanka pa andra saker da!

Och jag maste ju saga att jag ar valdans duktigt,, sa jag tar val och berommer mig lite ocksa!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2013-01-22 22:19
#174

Jag är tacksam för att jag kan sjunga och ikväll var årets första sångkörs-kväll.

Jag är tacksam för att jag kunde göra det jag tänkte göra idag på jobbet.

Jag är tacksam för den energi jag känner så jag kan ta itu med saker som att städa bort surdegar, åtminstone börja städa bort.

TACK!

Annons:
Stella_Polaris
2013-01-22 22:57
#175

Härligt inlägg Shia! Jag har också den här sidan lite som en boj i tillvaron, något att gå in och fokusera på när det är stressigt. Det funkar - alla ni här är så fantastiska att få dela livet med varje dag. ♥

crinalina
2013-01-23 10:36
#176

Det spelar ingen roll vilket humör man är på, vilken energi jag har men när jag kommer in och läser här så hamnar jag alltid på en bättre plats än jag var när jag kom in. Kyss Tack!

Idag är jag tacksam för att Håbe fick mig att börja fundera på Qigong. Jag har i många år velat prova och lära mig en del om det, men aldrig tagit tag i det. Nu har jag tagit hem en kurs i det. Den består av en bok, CDs och DVD. Det är en början som jag kan bygga vidare på.

Jag är också tacksam för att det igår dök upp ett erbjudande om Zumbaklasser på tider och dagar som passar mig, på svenska och till bra pris. Första gången är tom gratis så jag kan prova och se om det passar mig.

Jag är tacksam för att sambon fick ledigt och för att jag idag kommer att hitta DET hotell som vi känner är helt rätt för oss att bo på ett par nätter, för att fira vår 3årsdag. Det finns ju så otroligt många hotell, hostals, aparthotell, inns osv att välja på. Just nu är vi mest inne på ett 4stjärnigt lite lyxigare, eller ett lite billigare Spahotell. Men det ska kännas HELT rätt så jag kikar vidare.

Jag är tacksam för att jag idag ska ha en kreativ, ledig dag med en massa skrivande, läsande, lyssnande och lärande.

Jag är tacksam att jag återupptäckt EFT/Tapping igen, då det hjälper mig att hålla mitt fokus rätt och det hjälper mig att rensa i mitt energiflöde.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2013-01-23 18:55
#177

Idag känner jag mig så oerhört välsignad på en massa sätt! Tack för pengar så att jag har råd att skämma bort människor i min omgivning, tack för en fin gammal vänskap, tack för att vi har bil, tack för att min man fick ett fantastiskt besked på jobbet idag, tack för en trevlig lunch och tack för att jag slapp laga middag idag!

Tack tack tack tack!

Theleonora
2013-01-23 18:57
#178

Idag är jag så otroligt tacksam för alla fina här som ger råd, tips och stöttning!! Jag är tacksam för insikterna ni ger mig och jag är tacksam för att jag kollar in här och mår bra av det! Ni är guld!!

Jag är även tacksam över att mitt "low" snabbt blir till "high".

Jag är tacksam för att jag kommer vara ledig i en vecka snart och att jag då får tillfälle att ta hand om mig själv, lära känna mig själv, umgås med trevliga människor, lära känna nytt folk, äta gott, träna och vara i naturen och bara vara! Och bara må bra av att vara! Må bra av vetskapen att allt är bra och att allt är som det ska vara.


Otroulig
2013-01-23 19:34
#179

Utöver att jag oxå är så tacksam över er alla här pussgurkor, så är jag så tacksam över det överväldigande vackra vädret idag, som bildat snökristaller och frost i massor och en härligt blå himmel. Magiskt!! Samt att jag är jag!! Att jag återigen är On the top:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-01-23 20:46
#180

Hej och hå vilken dag! Tack för den, en dag full av insikter. Sitter på jobbet och försöker att fokusera på det jag ska göra när jag egentligen bara vill åka hem och lägga mig för att titta i taket ett tag. Vänta in några insikter till, och peppa mig att VÅGA ta steget att göra vad det nu än kan vara.

Tacka alla fina sötisar som är här inne och tack för att vi snart kommer att ses. För det känns i hela mig.

Otroulig
2013-01-26 13:16
#181

Tack för att jag bor i ett land där det finns läkarvård till alla. Det finns hjälp att få, det är fantastiskt! Tack för min härliga hund, tack för alla ni underbara Gudinnor som finns i mitt liv. Tack för mitt underbara hem. Tack för mina värdefulla arbetskamrater. Tack för att jag har så roliga och växlande arbetsuppgifter. Tack för att jag har pengar i överflöd. Tack för att jag har människor som älskar mej. Tack för alla underbara älskande människor jag mött och kommer att möta. Tack för den underbara mannen som finns där för mig. Tack för att det ligger ingredienser till en underbar fisksoppa i min kyl. Tack för att rätt människor kommer till mej för att njuta av den. Tack för att det finns mirakel. Tack för all hjälp jag får av universum. Tack för all kärleksfull energi jag fylls med. Tack för att jag blir kreativare. Tack för all skönhet. Tack tack tack

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
2013-01-26 13:53
#182

Idag är jag tacksam för fantastiska, trevliga, varma och engagerade läkare och sjuksköterskor på vårdcentralen och sjukhuset. Tack för att ni finns där dygnet runt och tar hand om oss som kommer dit. Tack för att det jobb ni gör. Tack för att ni finns. Tack också för att min lille skrutt vaknade till och frågade efter en hamburgare. Det är helt klart ett riktigt bra tecken.

szirius
2013-01-27 00:00
#183

Sååå tacksam för underbara fina vänner! Har blivit så galet bortskämd med gåvor, kärlek och beröm hela kvällen!

Ja, jag fick till min födelsedagsmiddagGlad - och den blev mkt lyckadKyss

Vi har suttit och planerat en mysig helg till sommaren, då vi ska åka iväg tillsammans. Är så glad över att de finns i mitt liv. Den lilla biten som fattades för att mitt liv skulle kännas komplett här, har jag nu funnit. Äkta vänskap.Så himla fint.Kyss Vi har både skrattat och gråtit några tårar ikväll, precis så som livet är. Att dela glädje och sorg. Känner mig stärkt. Det finns människor som vill mig gott! Som tycker om mig för den jag är! Jag är på rätt plats i rätt tid och allt är som det ska. Tack livet.

SHIAWASE
2013-01-27 00:21
#184

Szirius  Later underbart och Grattis i massor till dig!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-01-27 02:16
#185

Szirius, bajs i spiral!! Jag missade din födelsedag!! GRATTIS!!!! Det låter som att du har haft en härlig sådan och det glädje mig!! Kram

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-01-27 02:22
#186

#185 neheedu, för den är idag( 27:e) !CoolKyss

Bäst jag kryper i kojs så att jag hinner somna innan jag ska få frukost på säng, heheTungan ute

[Kathja]1
2013-01-27 08:19
#187

Tack för min underbara man som har lärt sig att när jag är taggig behöver jag bara kramar och extra mycket kärlek. Lång i går i många timmar hos honom i soffan och bara blev älskad och kliad på, och kramad och pussad och busad med. #kärlek#

Otroulig
2013-01-29 08:14
#188

Tack för friden jag fick under gårdagens gruppmanifesteringen. Tack för en underbart skön natt. Tack för de aningar som kommer som visar vad jag ska släppa härnäst.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
2013-01-29 16:13
#189

Tack för att vi äntligen har fått lämna intensiven. Nu är vi på vanlig avdelning och det känns så skönt. De här senaste dagarna har jag verkligen fått känna tacksamhet på så många sätt och av så många anledningar. Det är jag också tacksam för.

[Kathja]1
2013-01-29 18:35
#190

Tack för min dag. Tack för mina underbara arbetskamrater. Tack för dagens insikt. Tack.

Stella_Polaris
2013-01-29 18:44
#191

Underbara nyheter Håbe!

[Kathja]1
2013-01-31 20:39
#192

Jag är så tacksam över att min man är tillbaka igen! Han har av diverse olika anledningar "tappat bort sig", men nu har han hittat hem igen. Det blir ju lätt så när man ändra MYCKET i livet kring vad man gör och vad man står för.

Är så tacksam över att han tar saker mer med ro igen. Bara en sådan sak som att vår bil har gått sönder och pengarna på kontot säger oss att vi just inte kan köpa en ny, eller ens speciellt mycket delar till den - och HAN ÄR LUGN och glad i alla fall. Allt blir ju så mycket lättare då. För vi VET ju att allt alltid ordnar sig.

Tack!

crinalina
2013-01-31 20:51
#193

Jag är så otroligt tacksam för mig själv idag! Över mina fantastiska insikter, över min öppenhet för nya insikter, min trygghet och harmoni, min glädje och lycka, min kärlek till mig själv, mina nära och kära och mitt liv och min värld, känslorna som flödar inom mig. Jag är helt enkelt fantastisk! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2013-01-31 21:29
#194

Jag är så tacksam över känslan jag har nu att jag verkligen gör precis det jag ska göra! Mitt jobb är min hobby är min glädje!Kyss Och det går runt runt och sprider goda ringar på vattnet!

[Kathja]1
2013-02-05 19:24
#195

Jag är så tacksam över att vara jag. Jag mår bara så bra. Och även om det ploppar upp en neggo-tanke då och då så är den borta i ett naft, och grund-jag mår bara BRA. Det är harmoni och kärlek till fullo. Känner att allt som behövs är att jag bara ÄR, inget annat. Behöver inte göra saker, eller tänka saker, eller ta i saker - utan BARA VARA. Tack för detta underbara NATURLIGA och normala tillstånd.

Annons:
Håbe
2013-02-05 19:30
#196

Jag är så tacksam över att vara hemma. Mitt hus, min säng, mitt kök, mina saker och framför allt min familj. <3

[Kathja]1
2013-02-05 19:33
#197

Härligt Håbe! Att sonen mår bättre och att ni fått komma hem. #kramar#

Håbe
2013-02-05 19:36
#198

Ja det är så skönt. Det är verkligen så som man hör andra säga hela tiden. När det händer något allvarligt så omvärderar man saker i livet. Jag hoppas att jag kan bära med mig den här känslan som jag har fått.

Otroulig
2013-02-05 20:48
#199

Så skönt Håbe att ni är tillbaks och att lillkillen är helt ok och på gång att bli starkare❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Tiana
2013-02-08 17:58
#200

Jag är tacksam för ett år fyllt av självinsikt - nu när jag ser tillbaka ser jag hur mycket mitt arbetslösa år har stärkt mig.

Jag är tacksam för att jag har styrka att tacka nej till ett jobb jag inte vill ha nu.

Jag är tacksam över att ha fått en tjänst på 75% över feb-mars.

Jag är tacksam över att över att min rostiga bil tar mig dit jag vill och hem igen.

Jag är tacksam över att dela mitt hem med min underbara sambo och våra två katter. 

Jag är tacksam över att kunna vara just det - tacksam.

Stella_Polaris
2013-02-08 20:53
#201

Jag är väldigt tacksam över att jag har ett bra liv… jag är tacksam över min sambo  och jag är tacksam över att jag är frisk, har ork… och är väldigt bra på att laga mat. :)

MissInAction
2013-02-08 21:29
#202

Tiana, helt OT men jag tittade in på din profil och din ålder verkar inte stämma med ditt födelseår - kanske dags att uppdatera lite 

Jag är så tacksam för mitt nyinköpta goda jasminte, som jag nu har bredvid mig i min jättestora fina tekopp ♥

Jag är otroligt tacksam för min hälsa, eftersom den håller mig vid liv - den är allt och utan den är jag ingenting.

Jag är tacksam för min kropp, eftersom den är stark, frisk och snygg, och den låter mig njuta, leva och uppleva! 

Jag är så tacksam för min familj, eftersom jag älskar dem alla och jag vet att de alltid gör sitt bästa ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Tiana
2013-02-09 10:45
#203

Haha, jaa… var ju ett tag sedan…

[Kathja]1
2013-02-09 13:01
#204

Jag är så tacksam över att jag kommit så pass långt att jag, även då jag är på ett ställe jag egentligan inte vill vara på så mår jag så BRA. Är trallande lycklig och glad, trots att jag är på jobbet en helg då jag hade ansökt om semester men fått avslag.

Tack för den sköna känslan!

linnease
2013-02-09 13:46
#205

Jag ar tacksam for
internet
Abe workshops
att vi haft ett eget hus i en vecka
att kroppen ar i battre form, och antagligen kommer komma tillbaka pa banan idag igen
sallad! och citronvatten!

Otroulig
2013-02-09 13:54
#206

Idag är jag tacksam och glad över hur den höga energin så lätt kan komma virvlade och lyfta mig till en högre nivå. Jag behöver bara låta mig lyftas! Tillåta mig att lyftas in i Vortex :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-02-09 14:11
#207

Jaaaaaaaaaa Otroulig, just det!! Glomde! Om jag kanner mig lite off forsoker jag leta efter nat jag kan hitta pa att gora, men da fastnar jag bara i uttrakad.. Behover ju bara slappa taget ju, sa kommer den och lyfter mig

[Kathja]1
2013-02-09 14:24
#208

Linn - Det är som det är och det är bra.   

Tiana
2013-02-09 15:47
#209

Tacksam över att bara kunna vara…

Annons:
SHIAWASE
2013-02-10 01:01
#210

Jag ar bara tacksam for livet, for mig, for allt

Jag AR karlek, omtanke, varme och harmoni

och det ar jag tacksam for

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2013-02-10 20:13
#211

Jag är så tacksam för att skolan är helt färdig och jag klarade mig igenom hela utbildningen. Jag har varit påväg att ge upp flera gånger. Fick hem mina betyg förra veckan och det blev några G, 4 VG och ett MVG som jag fick i den sista och svåraste kursen:) fick en chock nät jag såg att jag fick högsta betyg i psykiatri:D Så tack för det:)

[Kathja]1
2013-02-10 20:17
#212

Yey! GRATTIS Mathilda - vilken tur att du inte gav upp. Bra jobbat tjejen.

MathildaF
2013-02-10 20:23
#213

Tack så mycket Kathja:) Känner mig riktigt stolt över att jag inte gav upp:D

Otroulig
2013-02-10 20:47
#214

Shit Mathilda vad bra jobbat!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MathildaF
2013-02-10 21:00
#215

Tack otroulig:)

MissInAction
2013-02-10 21:29
#216

Meh! Jag skrev ju i den här tråden 

Nåja, provar igen.

Grattis Mathilda!   


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MathildaF
2013-02-11 16:42
#217

Tack så mycket Missi:))

crinalina
2013-02-11 17:16
#218

Underbart igen Mathilda! Bra jobbat! 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2013-02-11 18:56
#219

Härligt Mathilda!!! Grattis!!

Jag är så otroligt tacksam för alla fina människor som finns i världen och som hjälper en när man minst anar det!!

Jag är otroligt tacksam att jag gick in på det här forumet och har lärt känna er och att ni finns!!

Just nu är jag otroligt glad för alla fina relationer i min omgivning. Och så otroligt nöjd och tacksam över livet, trots den lilla pockande oron i magen.

TACK!!


SHIAWASE
2013-02-12 01:15
#220

Det har trillat in lite blombuketter fran fina vanner:) TACK

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-02-12 09:46
#221

Är så tacksam över livets små väggupp som alla hjälper mig att se vad som är viktigt i livet.

crinalina
2013-02-12 10:55
#222

Jag är så tacksam för alla aha-tankar, aha-upplevelser och insikter som bara ramlar in över mig just nu. 

Jag är tacksam för att jag kan känna ren kärlek komma ur gamla situationer som påverkat mig "negativt" både psykiskt, fysiskt och känslomässigt genom hela livet. 

Jag ät tacksam för min och sambons underbara helg Away, där vi bara kunde vara och göra vad vi kände för att göra. 

Jag är tacksam för att jag har lärt mig så mycket under de senaste åren så jag idag kan titta på en situation som uppkommer och tänka: "jaha, här hade jag visst förhoppningar som det inte var meningen att jag skulle ha, det är bara att flyta med och njuta". Förr i tiden så hade jag gjort en stor sak av en massa saker på vår resa som ajg nu bara kunde skratta åt och njuta av det som var istället. Jag får ju precis det jag önskar mig. 

Jag är tacksam för att jag har fått insikten att jag inte vill ha lediga dagar. Att se på det som lediga dagar är att också se att man har dagar då man jobbar. Lediga dagar innebär att man jobbar andra dagar. Alltså blir fokus på att man har jobb. Vad jag ska tänka istället har jag dock inte kommit på än. Varje pinne har ju två ändar. Jag kanske helt enkelt bara ska se varje dag för sig, som det den är just den dagen. Idag har jag en dag då jag tar hand om mitt välmående på ett aktivt sätt. Med EFT, meditation, Zumba, Semlor och ett skönt bad. Jag är tacksam för IDAG! 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-02-12 12:26
#223

Jag ar sa tacksam , sa tacksam  for att alla mina fina insikter och for livet och dess vagar , var sig de ar krokiga eller uppfor eller nedfor eller snabba  eller langsamma!!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
szirius
2013-02-12 12:44
#224

Crinis, skulle du inte skriva bok på de dagar du inte jobbar på café? Kan den tanken hjälpa? cafédagar och skrivdagar. Låter himla nice tycker jag iaf.

crinalina
2013-02-12 13:02
#225

Hmm, känns bra att tänka så. Det ska jag nog köra på ett tag så får jag se hur det utvecklar sig. Tack för den idéen Szirius!! Cafëdagar och skrivdagar… Yes! 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
2013-02-12 17:57
#226

Tack kameleonten och crinalina:))

[Kathja]1
2013-02-14 23:03
#227

Just idag är jag tacksam över att man här på iFokus stoppade tillbaka de gamla smilisarna bland de nya. Har hela tiden föreställt mig hur mitt inlägg här ska se ut den dagen då jag är ASA-rik och ska berätta det för er, och givetvis så skulle 🤑vara med. Och så tog de bort den! Men nu är ordningen återställd igen. Så både en manifestering och ett TACK! 😃

linnease
2013-02-14 23:07
#228

Jag med!! For jag gillade den har sa mycket: 😃 Skont glad liksom, inte helt tokgalenglad som 😃 men anda lite mer an denna 🙂

[Kathja]1
2013-02-15 07:27
#229

Sant  Linn, skönt att vi får välja som vi vill. 🙂

szirius
2013-02-15 14:03
#230

#228 haha, håller med, jag känner mig helt galen när jag sätter in den här😃, ojordat och maniskt skratt….gillar😃 så mkt mer, för hen ser snällt glad ut. Och jag gillar😘 då det syns att man ger en puss, medan 💋 är…ja, vaddå har du nytt läppstift eller vad vill du? Hahaa

Annons:
SHIAWASE
2013-02-15 14:28
#231

haha Jaaa!! 😘tycker jag ju ocksa om ,,hihi kul!😃😮snopen tycker jag ocksa om :)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-02-15 14:54
#232

Och denna är söt - ☺️

Så tack igen för att vi fick tillbaka de gamla. 😃

[Kathja]1
2013-02-15 15:13
#233

Idag är jag tacksam över att det är som det är och det är bra. Fick ta bussen hem från jobbet idag för bilen ville inte hämta hem mig, den ä inne i ett skede av funka ibland men inte ibland - utan att vi vet vad den egentligen vill.  Tog mig iaf bara 3,5 timmar att komma hem, tar 20 minuter med bil.

Satt och väntade på bussen ett bra tag, därav restiden, och vad kör förbi då om inte min LEXUS - till och med rätt färg.

Så trots att bilen inte funkar så vet jag att allt är som det är och det är bra. Jag mår bra, det trillar in en massa extra jobb som ger pengar och tillfredställelse. Livet är gott och jag fick motion idag för jag fick så så långt MED mina matkassar. Tack!

Otroulig
2013-02-15 16:46
#234

Vet ni jag tror att ni sitter och retas och pratar smilisar bara för att jag inte kan skriva några förrän jag får tummen ur och skaffar mig ett wifi. Kör ju med mobilen och jag tror att det inte funkar då. hjärtan funkar ❤ Men ser ni dom här? 😀😉😃😜😯😳😢😱 och lilla Stig 🐢:) Lär väl investera i dator och ny telefon nu. När jag är FRIIIII!!!! Fast det har inte gått in riktigt i hjärtat än tror jag. Kram

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2013-02-15 18:13
#235

Ja jag ser de söta smileysarna, Otroulig! :-D ^o^


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2013-02-15 18:54
#236

MissI din fjäskis! JAG ser bara fyrkanter så det så! 😎

Men jag skulle vilja ha en Stig att lägga in.

crinalina
2013-02-15 20:10
#237

Mäh!! Jag ser inte ens fyrkanter ju! 😢

Inte är väl vår pengasmiley där va? Det är väl en annan, och den heter Kräks…. Hmmm…..

Otroulig! Det kommer ju FRÅN hjärtat så det som behövs är att det kommer UT! ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2013-02-15 20:13
#238

Illa Crinalina - det är VÄLDIGT fina fykanter. 😉

MissInAction
2013-02-16 01:41
#239

HMM! Faktum är, att jag ser Otrouligts smileysar när jag surfar från mobilen, men nu via datorn ser jag bara fyrkanter!
Det är nog för att ja har likadana smileysar i min mobil.

Hahaha! 😂Det finns ju en pengasmiley bland de gamla 🤑 Han har ju dollartecken till ögon och grön tunga…

Det finns en kräks-smiley bland de nya, den heter vomit om man högerklickar och väljer inspect element eller motsvarande. Och den ser verkligen sjuk ut.. sjuka ögon, gröna kinder och någt grönt som kommer ut ur munnen 🤮


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2013-02-16 04:12
#240

Ja, jag ser också otrouligs smylisar från mobilen , jättefina😊🍀

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Tiana
2013-02-16 09:37
#241

Tacksam över att en arbetsvecka är slut och jag vet att en ny börjar på måndag. Jag kan njuta av helgen på ett helt annat sätt då.

Tacksam i det stora hela. För livet!

Otroulig
2013-02-16 18:08
#242

Jag är rörd av tacksamhet för alla fina, kärleksfulla människor som stödjer mig och visar sin uppskattning. Och jag är oerhört stolt och tacksam över hur jag har agerat och mött dessa människor. För det som händer nu är ju att jag får ju tillbaka vad jag själv gett ut. Och det är helt otrouligt 😉❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-02-16 23:54
#243

Ja det ar ju for att du ar saaa fantastisk Oroulig:)😍

Underbart for dig att du far uppleva det! Tank vad livet kan ta harliga vandor.

Jag Ar karlek , harmoni , lycka, omtanke~~~

Jag kan inte fa tillbaka nagot som jag inte ar❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-02-17 01:25
#244

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2013-02-17 01:39
#245

Jag är tacksam för att vår Harry Potter-förening har så roliga diskussioner och aktiviteter och jag blir alltid glad av att träffa folket 😃 ❤️

Jag är tacksam för att jag mår bra och är glad!

Och jag är tacksam för att sambon bakat en god sockerkaka idag, något som aldrig hänt förr 😃

Jag är tacksam att det pågår saker inom mig, som jag vet stärker och utmanar mig. Det känns rörigt till och från men det känns bra och jag vet att jag alltid går framåt 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2013-02-17 01:44
#246

Ahh!!! Missi… underbart att fa en nybakt sockerkaka!! Sarskilt nar det ar en helt ny upplevelse!!

Jag ar ocksa tacksam for allt , allt och allt i mitt liv,,, kanslor, saker, upplevelser, manniskor , moten!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2013-02-17 01:47
#247

Jaaa det var en positiv överraskning! 😃 🌈 hehe… gillar regnbågen…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Krissegy
2013-02-17 13:04
#248

Jus idag är jag tacksam för att jag har en underbar tvilling, mamma och bror. Älskar er <3

Kraam

What we think, We become

crinalina
2013-02-18 11:03
#249

Jag är tacksam! Det är allt jag har att säga. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2013-02-18 12:57
#250

Grop i halsen och ångest i bröstkorgen! Men tacksam för alla många insikter som trillat in, jag vet att dessa bara för mig framåt :)! Tack!!


Otroulig
2013-02-18 14:21
#251

Jag är tacksam för att det känns som jag kommit in i ett flöde! Vänner hör av sig på löpande band. Helt plötsligt händer det saker och jag bara flyter med!! Tack för tillit och flöde!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2013-02-18 14:55
#252

Nytt nick, Theleonora!! 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2013-02-18 15:01
#253

Ja theleonora!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-02-18 15:17
#254

Men Jaa! Det hade jag inte kopplat! Trodde det var någon ny som poppat upp och så är det Elli!! Heeej! Gillar ditt nya nick!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2013-02-19 19:53
#255

Det är så helt otroligt!!! Jag får så mycket kärlek, uppskattning och beröm så jag är helt översköljd!! Varje dag!! Flera gånger om dagen kommer människor fram och berättar hur mycket respekt de känner för mitt agerande, hur de berömmer mig för hur engagerad, ambitiös och kompetent jag är. Ja herregud!! TACK!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-02-19 22:57
#256

#255 Käraste du - de är ju bara din spegel😃😘

Otroulig
2013-02-19 23:19
#257

Puss Szirius!  AHH nu kom smilisarna tillbaka🤗😊💋

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Lannelia
2013-02-19 23:31
#258

Just idag är jag tacksam för en meditationsvideo jag hittade med Abraham-Hicks Hjärta Åh, som jag grät, så härligt det var!Glad Det var över ett år sedan jag mediterade sist!! och jag har under dom senaste månaderna gått omkring och sååå starkt önskat att jag skulle börja meditera igen, och nu så "råkade"jag bara klicka fram den där videon (när jag lyssnade på lite olika A-H grejer på youtube typ) och jag bara flöt med direkt, på en gång, utan att blinka! Eller ja, en låång blinkning gjorde jag, för jag blundandeSkämtar

Det var så ljuvligt Skrattar TAAACK!!!

HjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärtaHjärta


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
SHIAWASE
2013-02-19 23:59
#259

Harligt Lannelia!!!! ❤️

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-02-27 12:05
#260

Idag är jag tårögd av tacksamhet över alla fina ord, allt beröm jag får❤❤❤ Jag önskar alla fick uppleva en sån här ovillkorlig lovsjungning❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-02-27 12:14
#261

Ah vad underbart det later Otroulig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-02-27 12:44
#262

Det är du värd! 🤗

MissInAction
2013-02-27 13:35
#263

I dag är jag så otroligt tacksam för livet! ♥ Och jag är tacksam för alla vackra själar som jag har träffat och lärt känna. Jag är tacksam för vår vackra planet ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2013-02-27 16:57
#264

Jag är tacksam för att sonen nu är helt återställd från sin hjärtmuskelinflammation/hjärtsäcksinflamation. Än får han inte börja anstränga sig på några månader och det är jättejobbigt för honom, men han är frisk.

Otroulig
2013-02-27 17:54
#265

Åh vad härligt Håbe!! Sköööööönt att få det bekräftat!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2013-02-27 17:55
#266

Vad. underbart Håbe. 🤗

SHIAWASE
2013-02-27 22:20
#267

Habe❤️🎈

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2013-02-28 06:30
#268

Tack :-)

Och vi hade ett långt samtal i förrgår med honom om hans humör. Tog det när han inte var arg och så uppe i varv. Jag försökte få honom att förstå att vi verkligen förstår att det här är jättejobbigt för honom. Vi vet att han älskar idrott. Vi vet också att hans adhd gör att han tappar humöret lättare än andra. Men för det är det inte ok att säga vad som helst till folk. Det är inte ok att hota med att man ska ta livet av sig eller att skrika jävla idiot till oss. Det är inte heller ok att låta all ilskan gå ut över sin lillasyster. Man har själv ansvar för sitt beteende och kan inte skylla på en massa omständigheter för att man uppför sig dåligt. Jag tyckte själv att vi pratade bra då och igår var han mycket trevligare. På gott humör om än överspeedad hela dagen, men hellre det. Sen pratade läkaren allvar med honom igår och fick honom att förstå att det hjälper inte att bli arg på mamma, pappa och lärarna. Det är inte vi som har hittat på det här av elakhet. Han sa att det känns länge nu men de här månaderna bara är som en liten blinkning av hela hans liv och om han inte sköter sig som han ska så kan den här sjukdomen kanske påverka hans liv mycket längre fram. Det tror jag han tog till sig för han pratade om det efteråt.

Så tack också för ett bra samtal med sonen och tack för en bra läkare som kunde och tog sig tid att förklara så han kunde förstå. Tack också för en hel dag med gott humör och utan bråk och tjafs. Mina öron glöder förvisso fortfarande av hans pladdrande, men det är det värt 😃

SHIAWASE
2013-02-28 07:51
#269

Ah ! Habe later underbart! :)

Vi har flera ADHD barn i vara karategrupper,, Karate traningen ar oerhort disciplinerad, strikt etc. Manga sager att detta inte ar bra for dessa barn. MEN vad jag har upplevt HELT tvartom. Vi skiljer ju nu inte pa adhd barnen och "andra" ,, utan behandlar alla lika men utifran deras egna forutsattningar. Traningarna ser likadana ut for det mesta,, alltsa inga impulsiva delar,, det ar klar , strikta "ordrar" etc. OCH just detta system verkar vara valdigt latt for dessa barn att ta in,, de blir pa en gang medvetna om att "har gor jag sa har" och det ar inga "krangliga" forklaringar,,

Nu ar ju var traning ,, VALDIGT strikt,, nagot som skulle ogillas kanske i Sverige,, hihi ,Men barnen (alla) connectar pa ett djupt plan med bade min man (det ar ju han som ar den STRIKTA) och med mig.

En karate larare som jag kanner i Sverige,, sa att han kan inte acceptera adhd barn i sin klass, for han klarar inte av dem,, VI blev saaa forvanade,, for vi har aldrig ens tankt i termer adhd vs vanliga,, vi har aldrig haft problem, och de mammor som har kommit med sina barn har blivit saaa lattade nar de kommit till oss, nar de ser att deras son (oftast pojkar) ar precis, presterar precis lika bra som de andra barnen!!

Vad jag menar med mitt langa inlagga att jag tycker att det ar saaa viktigt att vara rak och tydlig, och om du har gjort visat att "bara for att man har en diagnos" sa ar inte allt tillatet , man maste fortfarande "anpassa " sig,, och nar man ar rak, tydlig och det kommer fran HJARTAT sa gar det in tror jag!! Heja dig!! (Jag har ju nu inte EGNA barn med diagnos,, utan uttalar mig utifran en som traffar dessa barn ett par ganger i veckan,,, men jag ar tacksam for att jag markera att vi ar en hjalp till dessa familjer:))

Kram pa dig fina Habe!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2013-02-28 07:56
#270

OCH! jag glomde ju skriva min tacksamhet,, nu glomde jag ju bort den,, det var darfor jag kom in i traden😓

JO, just det! jag ar saaa tacksam for att jag har lyckats klara upp min hang-ups angaende en viss sak,,,, Och det mycket tackvare Diamond alignment biten, och lite andra saker,, Tjohoo!

Har fatt lite roligare nya uppdrag ,, som jag ar glad for,, Skansen chefen kommer hit ,, sa jag ska vara tolk,, kul, kul!

OCH ,, sa ar jag tacksam for att jag har blivit mer uppmarksam!!!! pa kanslor och framfor allt TILLATELSE!!!!

Att jag TILLATER FRIHETSKANSLAN SVAMMA OVER MIG!!!!

TACK:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-02-28 09:01
#271

Jag som jobbar med "adhd-killar", vuxna dock men ingen större skillnad, de ha slutat att slänga sig på golvet bara, kan säga att förutsägbarhet och ordning och regler är A och O. Så jag förstår precis vad du säger när du snackar om era adhd-elever Shia.

Härligt Håbe att ni fick ett bra snack, det gäller ju att välja rätt stunder att ta sånt där och påminna, påminna, påminna. 🤪

MissInAction
2013-02-28 11:20
#272

Vad roligt att höra, Håbe 🤗 Glödande öron pga. pladdrande kanske man får ta emellanåt! Hihi.

Det märks ju till och med i "vanlig" förskoleverksamhet att ADHD-barnen fungerar i grupper, och det är en stor fördel att de vet vad de ska göra hela tiden. Vad som händer nu och vad som händer sedan, och att avbrott sker så smidigt som möjligt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Håbe
2013-02-28 16:06
#273

Ja struktur är nästan ett måste för att vardagen ska fungera. Inte mycket utrymme för impulser och snabba infall här inte. Som dessvärre är mitt sätt att trivas bäst på :-/ Är inte förtjust i att planera saker i förväg utan tar det helst som det kommer. Men sonen vill veta exakt vad som ska hända och kan hålla på att analysera och diskutera i dagar om alla "om, när och hur" när det ska hända något nytt. Överraskningar uppskattas inte. Säger man -"Imorgon ska vi göra något roligt, men jag säger inte vad." så blir dottern alldeles exalterad, jättenyfiken såklart, men glad. Men sonen blir helt rabiat. Arg!

Shia jag tror absolut att karate är en ganska ultimat sport för barn med adhd. Struktur och tydlighet som sagt men även att man inte behöver anpassa sig till ett lag på samma sätt som i tex fotbollen. Simning tror jag också är en sån sport. Se på Phelps bara…

szirius
2013-02-28 21:22
#274

# 273 jag känner igen det där, sonen vill också gärna veta precis hur saker ska gå till. När vi åker in till stan frågar han om och om igen och jag får rabbla:" först släpper vi av pappa, sedan ska vi till gammelfarmor en stund, sedan ska vi handla, sedan hämtar vi upp pappa, sedan åker vi hem".  När han vet precis utantill så kan han slappna av. Han gillar inte heller överraskningar. Maken är total motsats till all planering öht, han blir orolig av att planera😃, han känner sig ofri om det blir för mkt schema av det hela. Så det är…ett äventyr att vara olika i en familj😉

Tiana
2013-03-01 12:57
#275

Just för ögonblicket försöker jag vara tacksam för allt jag har, men är rätt rastlös och känner mest för att fly från allt.

Så jag är tacksam för att ja har denna insikt och att jag kan jobba med den och inte ränna iväg som jag hade gjort förr!

Theleonora
2013-03-01 17:59
#276

Jag är tacksam för alla fina vänner som kommer komma in i mitt liv!! Tack!!


Otroulig
2013-03-01 18:41
#277

Är så tacksam fö rmusik!!

Diskade just dansandes till "Naked Number one" med underbara Tomas di Leva. Blev lite inspirerad, han kommer hit och spelar i morgon.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-03-01 19:24
#278

Är tacksam över att tiden inte är linjär, eller kanske egentligen inte ens finns för det innebär att jag redan är hemma efter att ha jobbat 65 timmar. För känslan är en helt annat, den är att tiden har stannat. Tror att det är meningen att jag ska låsa in mig någon stans och meditera lite, vara i nuet och hitta mitt inre. Så tack för att jag har ett jobb som faktiskt tillåter det. 😎

Lannelia
2013-03-01 19:39
#279

Jag är så tacksam för allt roligt jag har gjort idag; alla sysslor jag fått ta hand om i stallet, ärenden jag har fixat åt min söta mamma, all god mat jag fått äta, en varm härlig dusch, min charmiga vovve som är så duktig o lugn när hon blir tvättad i öronen. ❤️

Jag är också väldigt tacksam för allt som är på gång i mitt liv just nu, bland annat föreningsprojekt som jag deltar aktivt i, nya vänner som är på ingång i mitt liv, utveckling inom mitt stora intresse - nämligen hästar och nh. Träning och allting annat som får mig att blomma.❤️


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

Annons:
[Kathja]1
2013-03-01 20:31
#280

Nu börjar denna tråden bli väl lång, dax att stänga och fortsätta i Del 8, som du hittar här. 😃

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: