Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 6149 ggr
crinalina
12/6/12, 8:18 PM

Dagens skratt

Här kan vi skriva in vad som fått oss att skratta idag. För du har väl skrattat idag?

Ett gott skratt förlänger livet, det är ju välkänt. Men ett gott skratt försätter oss också i en bättre energi och känsla och hjälper oss nå våra mål. Förutom det så skapar det en väldig massa olika positiva fysiska och kemiska reaktioner i vår kropp och hjärna. Så skratta på! och dela med er!

En länk till något roligt, en historia, en händelse. Vad som helst som fått dig att skratta idag.

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
12/6/12, 8:26 PM
#1

Idag har jag skrattat gott åt våra hundar som har jagat snöbollar och "simmat" i snön - en underbar syn!

crinalina
12/6/12, 8:28 PM
#2

Jag gav mig själv ett gott skratt idag. Jag skulle sätta upp julgranen så vi kan klä den ikväll, men det gick inte och jag var säker på att det saknades en del. Pinnen på ena delen gick nämligen inte alls in i den del den skulle in i. Jag blev sur och arg och jag skrev ett meddelande till sambon och tyckte synd om mig själv. Jag skrev också ett meddelande till grannen som haft sin gran i vår källare och frågade om den saknade delen var där. Dessutom så gick jag och tittade på en ny gran utifall att vi inte skulle hitta delen eller kunna fixa den.

Efter min första irritation så insåg jag ju dock att allt blir till det bästa.

När sambon kom hem så tittade han på det och hur lätt som helst så gled pinnen in i den andra delen. Easy peasy liksom. Sambon bara tittade på och skakade på huvudet medan jag började asgarva åt min egen dumhet. Hur svårt kan det vara liksom?? hahahaa Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
12/6/12, 9:00 PM
#3

Jag har ju ett jobb som bjuder på många skratt, varje dag. hur härligt som helst. Idag tex när vi frågade barnen vad de vill ha av tomten svarade A, 2,5 år, "en lök"

MissInAction
12/6/12, 9:43 PM
#4

Jaa vilken rolig tråd! ♥

Förskolor bjuder verkligen på många skratt. Verkligen härligt!

Idag har jag skrattat åt något som är min humor Skrattande

Vad heter Finlands bästa bärplockare? Maskki Hallonen

Vad heter Finlands bästa lagerarbetare? Lasta Pallinen

Vad heter den franske paketbudet? K'Art Ong (med reservation för stavning Tungan ute)

Och sedan finns det en hel uppsjö av såna här grejer som sambon rabblat förut, men ingen av oss minns dem just nu.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
12/7/12, 11:30 AM
#5

Hahaha mitt "dagens skratt" fick jag av Håbe's inlägg #3! Haha lillbarnen! De är ju för goa! Såntdär älskar jag att höra! Det är så kul att föra konversationer med barn i den åldern! "en lök" haha!

Stella_Polaris
12/7/12, 12:37 PM
#6

Igår kväll skrattade jag åt två pyttesmå taxar, förmodligen en dvärgvariant, som lekte i snön. De såg ut som två vesslor som försvann ner i snödrivorna, stack upp huvudet här och där och sedan försvann de igen. Båda såg helt hysteriskt glada ut.

Hundar är verkligen som små glädjepaket.

Annons:
Håbe
12/7/12, 12:40 PM
#7

:-) hans mamma tyckte det var toppen. Billigt och bra :-D Samma barn ska få syskon snart. "Vill du ha en lillebror eller lillasyster?" -"jag vill ha makaroner och köttbullar".

MathildaF
12/7/12, 1:00 PM
#8

Barn säger så roliga saker:) åkte pulka med min kompis och hennes flicka (5 år gammal) igår. När hon går uppför backen säger hon till sin mamma: Tur att ingen är kvar i backen för nu fiste jag en prutt:) Hahaha. Vi kunde inte sluta skratta!

MissInAction
12/7/12, 4:47 PM
#9

Den här hade jag roligt åt i morse Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
12/7/12, 5:07 PM
#10

Fyller på med en till Oskyldig


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
12/9/12, 4:11 PM
#11

Ett dagens skratt kan jag bjuda på . I alla fall har jag skrattat ganska gott (och familjen med).

Vi hade familjekalas för dottern idag och hon fick en liten blinkande glasängel av mormor. Tyvärr varnade ju inte mormor om att paketet var lite ömtåligt så ängeln åkte i golvet och gick sönder. Men inte värre än att det skulle gå att fixa med lite superlim……Suck!

Jag lovar att jag var försiktig men för att delarna skulle hinna fästa så måste jag ju hålla i dem en stund, och då fastnade ju fingrarna på ängeln i stället. Som tur var upptäckte jag ju det snabbt så jag hann dra bort fingrarna och byta grepp, men då fastnade andra handen i stället. Till slut var jag helt ihopklistrad på alla fingrarna utom lillfingrarna. Försökte bli av med det med diverse tillhyggen- tvål och vatten, rostlösningsmedel (man får ju pröva allt) 5-56, aceton, tändvätska. Jag gnuggade med scotch brite och upptäckte då att det sabla limmet inte stelnat helt varpå jag sen fick dra loss svampen och kvar hade jag ett gult skumgummilager fast på högerhandens alla fingrar Förvånad. Hade som en stenhård, hopskrumpnad platshinna på fingrarna. Lite panik. Kan man sjukanmäla sig pga klister på fingrarna? Jag fick försöka gnaga loss det. Fick bort små små bitar på vissa ställen där det var lite mer. Men jag har fortfarande en liten prick torkat klister på överläppen. Tur man snackar så mycket så det inte fick någon chans att fastna där i alla fall Cool.

Med hjälp av stålull har jag nu lyckats få bort det allra mesta. Bara lite på naglarna och längst ut på fingertopparna kvar. Men det tog nästan en timme.

Det jäkliga är att ängeln fortfarande inte är lagad.Skrattande

målle
12/9/12, 4:15 PM
#12

Hahahaha! Riktigt roligt! Vilka bilder jag fick för mitt inre! Haha!

crinalina
12/9/12, 6:40 PM
#13

Asgarv!! Åååh Håbe, tack för dagens skratt!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Håbe
12/9/12, 7:19 PM
#14

Vassego Cool

MissInAction
12/9/12, 7:38 PM
#15

Men, det enda jag skrattade åt var frågan om man kan sjukanmäla sig pga klister på fingrarna! Tungan ute resten tycker jag låter förargligt mest. Fast om du tog det så, så kan jag tänka mig att det hade varit roligt att se Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
12/9/12, 7:48 PM
#16

Jag ääääälskar när man kan skratta åt sig själv. Det är en väldigt fin egenskap, en av de bättre faktiskt! Du skulle ha passat på att diska små grejer Håbe, med dina svamp beklädda fingertoppar, smågrejer med små skrymslen och vrår som är svåra att komma åt :)))))

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
12/9/12, 7:57 PM
#17

Aaah! Varför tänkte jag inte på det???

Jag skrattade åt det för det var så himla dråpligt, och dumt. Särskilt med skumgummit Skrattande.

crinalina
12/9/12, 8:04 PM
#18

Att skratta åt sig själv är inte bara en fin egenskap, det är också väldigt roligt att kunna skratta åt sig själv och sin egen dumhet. Som jag som inte kunde sätta ihop granen. Sambon tyckte jag var lite blåst och skakade på huvudet, jag tyckte jag var superblåst och började asgarva. Det är befriande att vara så frisinnad så man kan se det roliga i sina egna tabbar. Skrattande

Att kunna skratta åt andras tabbar är också befriande. Vi behöver inte vara så seriösa och allvarliga hela tiden. Vi är alla människor och vi gör alla misstag, de blir så mycket roliga och lättare att handskas med om man kan skratta åt dem. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
12/9/12, 9:39 PM
#19

#3: asgarv "en lök" och sen "makaroner oc köttbullar", äter han inte tillräckligt på dagis!

Vet du, när jag såg att tråden hade uppdaterats idag önskade jag att det var du som hade uppdaterat med nåt om barn (relaterat till det iaf). Älskar barn, de är ju så underbara!! Tack för att du delar med dig. Jag brukar också skratta åt mig själv när jag gör sånt där.


SHIAWASE
12/10/12, 2:28 AM
#20

haha Habe!!! Tack for allt skratt du bjuder pa! Underbar berattelse !!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Torahzen]
12/11/12, 8:37 PM
#21

Vi har en matta med världskartan. Idag sa lillan  4 år, att hon skulle till land nr 3, Grekland. Pappar leker me och säger att han ska till Brasilien, 4. Nä pappa Brasilien är nr tolv!

Vart får hon allt i från?!?! Skrattande

[Torahzen]
12/11/12, 9:03 PM
#22

Vi har en matta med världskartan. Idag sa lillan  4 år, att hon skulle till land nr 3, Grekland. Pappar leker me och säger att han ska till Brasilien, 4. Nä pappa Brasilien är nr tolv!

Vart får hon allt i från?!?! Skrattande

MissInAction
12/12/12, 4:54 PM
#23

Idag kl 12:12 skulle jag ju befinna mig i naturskyddsområdet här intill och dessutom i meditativt tillstånd. Men dålig planering medförde att jag gick ut genom dörren kl 12.02 och hann således inte alltför långt innan den tiden kom. Så jag stod och tittade på hur två vinthundar lekte i snön Glad

Sedan gick jag fel två gånger.. det var snödrivor längs vägen och oplogade vägar så jag var tvungen att ta en annan väg, men då bestämde jag mig för att det var nog inte meningen att jag skulle gå där jag hade tänkt idag. Tänkte då att nåja, om en timme så är klockan 12.12 i nästa tidszon, och då kommer jag befinna mig på en annan vacker plats!
Så jag gick istället in mot stan, det tar normalt en timme och 15-20 minuter. Ungefär tjugo minuters promenad gjorde jag genom stadsskogen, som är en helt fantastisk skog i Uppsala! Där är så lugnt och fridfullt och med all snö som dessutom agerar ljuddämpande var det helt magiskt. Och det snöade lätt.

Så vad gjorde jag då när klockan äntligen var 13.12? Satt och kissade i skogen!! Jag tar en medicin som har vattendrivande effekt och det var så påträngande att jag var tvungen att lufsa in i skogen och sätta mig under en stor gran…. finfin meditation va! Men jag får väl se det som att jag gödslade jorden med extra kärleksfull kväve och fosfor! FörvånadSkrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
12/12/12, 4:59 PM
#24

Hahaha, underbart MissI! Det var väl meningen att det skulle bli så. Och klockan hinner ju fortfarande bli 12.12 någonstans i världen. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
12/12/12, 5:02 PM
#25

Det var lite av ett antiklimax faktiskt! Men å andra sidan så vägde promenaden upp, särskilt i stadsskogen och sedan längs ån inne i stan. Kände kärleken inom mig igen och det var så skönt!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
12/12/12, 8:48 PM
#26

Jag som har chattat om detta, hade glömt att vi hade julbord idag 12.30. Så kl 12.12 satt jag i bilen på väg till julbord. Jag hörde i alla fall Michael Jackssons låt: a better place , for me and you and the entire human race.

MissInAction
12/18/12, 7:35 PM
#27

Här var mitt dagens skratt Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Torahzen]
12/18/12, 8:47 PM
#28

Mijau! Tack den behövde jag just nu.

crinalina
12/18/12, 9:36 PM
#29

Jag skrattar just nu mycket åt The Big Bang Theory. Jag älskar den serien och håller på att kolla mig igenom alla säsongerna just nu. Igår tittade jag på hela säsong 4. Hahahah Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
12/19/12, 1:16 AM
#30

älskar Big BangSkrattande

Stella_Polaris
12/19/12, 11:56 AM
#31

MIA: nu har jag sett på kattklippet om och om igen och jag skrattar högt här. Tack! Katter är verkligen livets salt.

MissInAction
12/19/12, 12:47 PM
#32

Katter är underbara! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
12/19/12, 2:41 PM
#33

Asgarvar här. Kollade på kattklippet och vid några tillfällen så hör man katter jama. Mina stora katt smyger nu runt i lägenheten och kollar vart det gömmer sig andra katter. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
12/19/12, 3:01 PM
#34

Skäms verkar som jag är den enda här som inte alls gillar katter…?

Annons:
crinalina
12/19/12, 3:05 PM
#35

Det vet jag ingenting om målle, men personligen kan jag för allt i världen inte förstå hur man inte kan gilla katter. Få varelser har så mycket personliget som just katter. Tur att vi alla är olika! Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
12/19/12, 3:50 PM
#36

Haha ja det är tur vi är olika! Det är ju mycket snack om mångfald för tillfället haha.

Jag har gillat katter som yngre, hade katt då men nu på "äldre" dar tycker jag inte alls om de! Men men det behöver vi ju inte förstöra en fin tråd för, nu vet ni det! Skrattande

szirius
12/19/12, 4:54 PM
#37

Jag la upp ett skitroligt kattklipp på FB, kolla där, för jag kan inte kopiera det hit. Har kollat flera ggr och skrattar varje gång, för att den är så knäpp. Och just för att det är som crinolina säger, de har ju såna personligheter, så det kan mkt väl vara så de "snackar" med varandra.

Jag önskar mig en liten katttjejbebis…ÄLSKAR katter. Fast resten av familjen tycker att det räcker med en katt…och maken tjatar ju om en hund, men jag är inte sugen på hund alls.

Här har man inte katter inne, så alla tycker att vi är galnaSkrattande. Man har inte ens hundarna inomhus, mer än om man bor i lägenhet eller har små "råtthundar" som jag kallar dem.

Theleonora
12/19/12, 5:18 PM
#38

Jag ansluter mig till dig Målle, är absolut ingen kattmänniska. Däremot har jag varit sugen på att skaffa hund ett tag men får bli lite längre fram :)


Alexandraea
12/19/12, 6:15 PM
#39

Jag håller med Crinalina och Szirius, är en katt-tant i själen, och min knäppa kisse får mig oftast att skratta högt. Häromdagen hörde jag ett konstigt svagt brummande komma från någonstans i lägenheten, jag trodde det var något rör det var fel på och gick fundersamt runt och letade efter källan till ljudet. Tills jag hittade katten, liggandes ihopkrupen på min säng, snarkandes och "mumlandes" i sömnen, det var alltså han som gjorde de mystiska brummande ljuden. Haha, så söt! Glad

Håbe
12/19/12, 6:48 PM
#40

Jag är också kattmänniska. Hade 3 stycken när jag träffade min man. Jesper, Roger och Rutger hette dom :-) tyvärr är både jag och min man allergiska så de fick flytta hem till en släkting. Usch vad jag grät den dagen! Jag saknar verkligen att ha katt men det är bara att gilla läget.

MissInAction
12/19/12, 7:06 PM
#41

Det finns allergivänliga katter!! Bland annat Sibirisk katt (de ser superfina ut ♥) och så någon fransk ras som börjar på f, men jag har glömt namnet, Maine Coon och så diverse korthåriga och nakenkatter, och säkert en hel drös till. Jag är inte insatt i raskatter Glad

Har också alltid älskat katt och haft katt då jag växte upp. Numera är jag också allergisk men vissa katter går bättre, och vissa miljöer. Det går t.ex. jättebra att jobba på katthemmet!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
12/19/12, 7:23 PM
#42

Jag är också kattmänniska men har gift mig med en hundmänniska så det blev tre hundar istället, men hade jag fått välja hade vi bara haft katt…

Idag har jag iaf fått MÅNGA skratt, min son kom hem idag efter nästan ett år i Autralien och han har humor den pojken. Njuter för fullt!!!

MissInAction
12/19/12, 7:41 PM
#43

Hahahahaha, jag bara måste lägga in denna! En favorit som alltid får mig att skratta för den är så himla söt och dum Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
12/21/12, 12:52 PM
#44

Måste bjuda på en lite smårolig konversation mellan mig och en liten flicka:) Min syster har jobbat som au-pair i Köpenhamn åt en amerikansk familj. Vår familj fick jättebra kontakt med både mamman och barnen så än idag kommer barnen hit på sina lov och bor hos oss när mamman har mycket jobb. I alla fall så var flickan kanske 4 år när vi hade denna konversation. Vi befann oss i någon affär och jag antar hon blev trött av att vänta på min mamma och syster. Flickan: Ehm Kajsa, are you allowed to carry things? Jag: Yes I am Flickan: Are you allowed to carry heavy things? Jag: Yes Flickan: Are you allowed to carry people? Jag: Yes Flickan: Can you carry me? Hahaha. Så söt och Gud va jag skrattade. Hon smög in frågan så försiktigt, barn är ju inte dumma;)

Håbe
12/21/12, 5:19 PM
#45

Ha ha, smart tjej :-)

szirius
12/21/12, 6:46 PM
#46

# 43 de är SÅÅÅ smarta.

Sonen sa igår: mamma, du kan väl inte bli arg för nåt jag inte har gjort?

Näe.

Bra, för jag har inte gjort läxorna!Skrattande

målle
12/21/12, 6:47 PM
#47

hahaha! Szirius! Härliga ungar!

MissInAction
12/21/12, 7:53 PM
#48

#46
Hahaha! Smart Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
12/21/12, 7:58 PM
#49

Haha Szirius, 😊och jag slår vad om att det inte gick att vara arg efter en sån kommentar!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
12/21/12, 8:09 PM
#50

# 49 Jag blir inte arg för ogjorda läxor, det är han som i så fall får dåliga betygFlört.Han gör faktiskt alltid sina läxor, förr eller senare. Oftast senare, ibland när han äter frukost på morgonen innan skolanFlört

Däremot, så fort det är en tecknad bild på nån rasande figur som det brinner ur öronen på eller så, så säger han till maken: "det där är mamma när vi stökat ner huset, eller hur?" och han får medhållTungan uteOskyldig

Otroulig
12/21/12, 8:27 PM
#51

VAA!! Hahaha, den sidan har du gömt för oss:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
12/21/12, 9:15 PM
#52

Där ser man Szirius, trodde du var så där mjuk och vän oavsett vad som hände. En kvinna med en ängels tålamod, trevligt att höra att även du är människa. Flört

szirius
12/21/12, 10:12 PM
#53

Men SKOJAR ni? Vad har ni fått den tron ifrån? Jag har ett himlans humör ska ni veta…ni behöver träffa mig IRL, mjuk och vän….I WISH hahahahaSkrattande Jag kan både gapa och skrika och tjura och sura….väldigt mänsklig i mitt ego med andra ordFlört

Tålamod är väl just vad jag saknar minstFörvånad…vilket jag möter som projektion i min otålige son, hehe….däremot är jag MEDVETEN om det, så att jag kan arbeta på den punkten…och säkerligen är det ju därför jag själv skriver så mkt om vikten av tålamod…inte för att jag själv besitter det, utan jag påminner mig själv…Flört

Otroulig
12/21/12, 10:29 PM
#54

Näe nu får det bli Hawaii snart, för jag vill känna era vibbar på nära håll och KRAMAS:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
12/21/12, 10:38 PM
#55

Jaaa jag längtar till Hawaii! och goa drinkar med er!! SkrattandeCool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
12/22/12, 12:21 AM
#56

Jaaa, Hawaii ar vad jag skulle behova!!! VERKLIGEN!

Overflod av pengar och tid, lagom med inspirerande jobb

ar ju mitt motto,,,

Tank att bara vara dar tillsammans,, vilket kvitter det blir!!

Tystnad , som vi pratade om i en annan trad,, kan vi ju ocksa hitta dar, om man tar en promenad och sitter sjalv (kan inte tanka att det ar tyst nar vi alla ar tillsammans, haha)

Slappna av, varme, hog energi, harmoni

god mat, god dryck,,

Det ar vad jag behover nu:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
12/22/12, 11:58 AM
#57

Fast tänk vad häftigt det skulle vara om vi alla satt tillsammans ute, tysta och enbart fokuserade på kärlek och harmoni!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
12/22/12, 12:18 PM
#58

Mmm, Miss. Känner känslan redan, vi sitter i en ring och bara flöööööödar❤❤ Vi kan ju kvittra ibland och flöda kärlek i tystnad ibland:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
12/22/12, 9:15 PM
#59

Men ååååh vad Hawaii-vibbarna helt plötsligt känns som mycket starkare!! Jag tror nog att vi ska kunna klämma in både kvitter och tystnad om vartannat, blandat med paraplydrinkar, sol, bad, massage.

Wow! Vad stark känslan av oss sittandes tysta, hand i hand, i en ring omgivna av ett starkt fält av ljus och kärlek känns! Det närmar sig! ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
1/10/13, 12:49 AM
#60

Hehe, jag tittade in på min youtube-kanal och hittade det här som vi spelade in härom året! Hade rätt roligt åt det och det är fortfarande roligt att se Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1/10/13, 8:24 PM
#61

Haha! Vilka reaktioner Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
1/10/13, 8:51 PM
#62

Miss, så där håller jag och jycken på varje dag, enda skillnaden är att vi leker och rätar jag på mig och ropar hit, så kommer han som ett skott. Det verkade inte riktigt som att den här matten/ hussen var lika leksugen. Verkade lite upprörd på slutet 😀

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
1/11/13, 12:03 AM
#63

Haha! Nädu den där gubben hade inte samma pli på vovven Tungan ute Nu har jag inte sett dem på över ett år, de kanske har flyttat. Men de var ofta ute och gick då, och hunden såg väldigt stark ut.. gubben bara följde med liksom Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1/31/13, 12:27 AM
#64

Haha! Jag håller på att se om serien Firefly. En underbar, rolig serie, kan väl sammanfattas som sci-fi, komedi och drama med western-inslag. Rekommenderas varmt.
Hur som helst så är det två roliga scener i avsnittet jag såg nu senast Skrattande
Det här första är när River försöker "laga" predikantens Bibel, för att den "doesn't make sense".

Videon


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1/31/13, 12:30 AM
#65

Här är den andra videon. Predikanten har vanligtvis håret bakåtkammat i en hästsvans. Tjejen är autistisk och har antagligen stora problem med att se honom på något annat sätt. Haha… roligt är det iaf Skrattande

Too much hair


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2/12/13, 11:05 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#66

Hihi…. det här är min humor 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2/13/13, 1:39 PM
#67

Vi har precis kollat klart på firefly och igår filmen Serenity - kul att du också sett den, för den är inte så vanlig tror jag….minst sagt udda tema…sci fi med cowboystil liksom

[Kathja]1
2/13/13, 2:53 PM
#68

Såg denna på FB idag…

Om en hund vore din livsstilscoach,  skulle du kanske lära dig saker som dessa: 
■ När någon du älskar kommer hem, spring alltid och möt dem.
■ Låt alltid känslan av frisk luft och vinden mot ditt ansikte vara anledning nog för extatisk lycka. 
■ Bits inte när det räcker med att morra. 
■ Låt andra veta när de inkräktar på ditt område. 
■ Spring, hoppa och lek en stund varje dag. 
■ Ta en tupplur då och då, och sträck alltid på dig innan du stiger upp. 
■ Njut av uppmärksamhet och var inte rädd för andra människors beröring. 
■ Om det är varmt ute, pausa ibland och lägg dig ner på rygg i gräset. 
■ När du är glad, dansa runt och skaka på hela kroppen. 
■ Oavsett hur ofta du får skäll - tjura inte. Spring tillbaka på en gång och bli sams istället.

■ Njut av den enkla glädjen i en promenad. 
■ Var lojal. 
■ Låtsas aldrig vara något du inte är. 
■ Om det du vill ha ligger nedgrävt, gräv tills du hittar det. 
■ När någon har en dålig dag - var tyst, sätt dig nära och erbjud tröst genom att bara vara.

MissInAction
2/13/13, 7:15 PM
#69

Åh ja jag älskar Firefly och Serenity!  Har sett serien tre-fyra gånger och filmen tre gånger. Gillar särskilt tjejerna… River och Kaylee och Inara ♥ 
Och ja, sci-fi och typ western är inte helt fel! Och sen att det är så härlig humor!

Åh vilken gullig lista, Kathja! Många av de där sakerna skulle nog få många att må bättre varje dag 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
linnease
2/14/13, 9:35 PM
#70

Tack for tipsen om Firefly och Serenity!! Hittade dem mitt framfor nasan pa skrivbordet pa Marcs dator, haha 😃 Extremt latt manifestation :) De har funnits dar och vantat pa mig i flera manader sakert!!

Bara kollat 10 minuter pa forsta pilotavsnittet (det som inte sandes pa TV antar jag far kolla pa bada :) ) sa inte kelt kansla for serien an, men ni som gillar de, kolla in Battlestar Galactica, valdigt valdigt bra, haller pa att kolla pa forsta sasongen av den. ❤️

MissInAction
2/15/13, 12:00 AM
#71

Haha kul, linnease! 
Jag hoppas du "kommer in i" det och gillar det också. Annars skulle du väl inte ha snubblat över dem på datorn.. hehe…

Tackar för tipset om Battlestar Galactica! ♥

Håller på att se om serien Ally McBeal nu, hahaha jisses, gillar den humorn 


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Alexandraea
2/18/13, 4:58 PM
#72

Den roligaste katt-videon nånsin. Skrattar ihjäl mig varje gång jag ser den. 😃

crinalina
2/18/13, 7:00 PM
#73

Hahaha, underbar! 😂

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2/18/13, 10:42 PM
#74

Coola katter:))

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/21/13, 1:46 AM
#75

Hahahahahahahahahahaha! 😃Den här har jag sett ett par gånger nu och jag viker mig dubbel av skratt varje gång. Dels dialekten (jag är ju själv från Dalarna men det hörs inte på mig) och sen tycker jag det är så kul hur de gör videon 😂 😭 😂 🤪


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2/27/13, 9:03 PM
#76

Den har var galet rolig idag.. Kanske bara for jag sjalv akt massa langdskidor och vet hur SUR jag skulle blivit forr i tiden om jag sabbade min tid sa har.. 😃

Annons:
szirius
2/28/13, 1:22 AM
#77

#76 hahaha, man kan ju inte låta bli att skratta fast det känns lite elakt. I mitten var det nästan lite läskigt, kändes som att folk gjorde illa sig när de åkte in i varandra. Och otroligt att inte fler skidor går av!!! Men det var uppenbarligen underhållande att stå just där och kolla….😇

MissInAction
2/28/13, 12:42 PM
#78

#76
Hahah ja jag såg ungefär halva den videon, sedan hade jag fått nog av förnedring 😛

Det är kul att se bilder från Risberg. Var ofta där på somrarna när jag var yngre, då min mamma ägde en sommarstuga i fäboden där. Nu har mina syskon tagit över den 🙂 ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2/28/13, 6:43 PM
#79

Mm, stuga dar later fantastiskt, bara ordet fäbod! ♥♥ Alskar gammel-Sverige!

MissInAction
2/28/13, 8:45 PM
#80

Hihi, jaaa! Fäbodar är så vackra ♥
Samma här!
Är väldigt intresserad av kulturhistoria, gamla lämningar och historier om vad som hänt där, vilka som bott där osv.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2/28/13, 9:17 PM
#82

#81
Hahahaha! Klockrent 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2/28/13, 10:51 PM
#83

haha!! sa bra!

Annons:
MissInAction
3/2/13, 12:04 PM
#84

OooOooOOOoOOoohohohooo jag har skrattat så att jag har träningsvärk i gommen 😂😭 🥳


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
9/19/13, 9:04 PM
#85

Var tvungen att leta rätt på den här tråden.

Dagens bästa skratt på jobbet:

Flicka 3 år sitter i knät på vår manlige kollega. Mysstund. Hon lägger kinden mot hans en stund sen drar hon bort huvudet, spänner blicken i honom och säger "Kim, varför är inte du så där len och fin som de andra fröknarna?"😂.

Dagens bästa skratt hemma:

Sonen: "Mamma, jag tror det åskar ute!"  *Lyssnande paus* "eller så är det Alex som tränar på sin trombon".

Otroulig
9/19/13, 9:10 PM
#86

Åh jag älskar dina barn historier ❤️

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
9/21/13, 12:01 PM
#87

Sonen 5 år svarar i telefonen.

"hej, jag har hört att din pappa fyller 100 år idag?" ( skämt, han fyller 35)

Helst seriöst: " Nä…han fyller 60!"

MissInAction
9/28/14, 2:20 PM
#88

Åh jag har inget att bidra med just nu men hamnade här när jag sökte efter annat på sajten! Och skratt kan man ju inte få för mycket av! 😃🤗

Get happy!! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
10/19/14, 12:26 AM
#89

Åh herregud vad jag har skrattat mycket senaste knappa två månaderna! 😂

Men nu har jag skrattat så jag vikt mig dubbel åt Robert Gustafsson - den mannen är ju fenomenal 😍😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
10/19/14, 12:30 AM
#90

åh, mer skratt önskar jag, så skönt att skratta mkt🤗

Annons:
[::Vera::]
12/29/14, 12:05 AM
#91

Smack the pony…Competition…Tänk att man ibland kan se liknelser i verkliga livet… på fullaste allvar! Tokigt hur människor håller på 😃❤️.. Ja jag skrattar så jag viker mig dubbel just nu.

https://www.youtube.com/watch?v=3yw-3mkIVKM

Otroulig
12/29/14, 7:10 AM
#92

Åh så skönt att slippa sånt där!! 😂🤐 eller finns det nåt sånt litet skräp kvar i mig 😮 huva hoppas inte.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/14/15, 9:45 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#93

Tänk att den här tråden är över två år gammal 😮 och skratt som är så förlösande och så helande!! Och som har förmågan att dra in oss rätt in i Vortex! ☀️❤️

Hur som helst.. haha, jag hittade denna när jag kollade chatthistorik med mitt ex.. jag lekte med webbkameran i nya laptopen och massa inställningar som fanns, och så tog han en screenshot. Ser ut som en fransos säger han 😂

Så den bjuder jag på.. haha kanske bara är jag som tycker den är rolig 🤪😂
Påminner mig lite om när jag lyckades få in en silly selfie av mig i en random tråd i höstas…. helt oavsiktligt och jag såg den bara om jag var inne via mobilen.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
1/14/15, 9:46 PM
#94

Ha ha, underbar! Tack för den. 😃

Otroulig
1/14/15, 9:50 PM
#95

😃, härligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
1/14/15, 10:26 PM
#96

.

SHIAWASE
1/14/15, 11:33 PM
#97

Ja mera skratt!!!  Jag skrattar ju massor hela dagarna faktiskt,,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
1/15/15, 2:22 PM
#98

Det blev snäppet roligare på engelska… 😃

Livscoachen
1/15/15, 2:37 PM
#99

Har ni nåt tips på nån sån där riktigt rolig film som man bara inte kan låta bli att skratta åt? Var sugen på se nån rolig film:)

MissInAction
1/15/15, 2:41 PM
#100

See no evil, hear no evil tycker jag är galet rolig 😃tror den svenska titeln kan vara Hör upp blindstyre? En blind gubbe och en döv gubbe slår sig ihop… kan bara sluta i galenskap!

Gillar du fånig huumor? Svart huumor? Varm huumor?
Jag tycker ju att Wall-E är en av de härligaste filmerna som gjorts, den är både rolig och otroligt söt.

Och en annan favoritfilm som jag sett många gånger och skrattat lika gott åt varje gång, är Svart katt, vit katt (balkanfilm)… heeelt underbar, får gåshud bara av att tänka på den ♥ Och soundtracket är helt underbart med.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Livscoachen
1/15/15, 2:59 PM
#101

Jag har faktiskt aldrig tänkt på vad för humor jag har, eller skillnaderna men jag har skrattat åt Adam Sandler, mr been o många andra med men de fanns inte på netflix nån av de där, men roliga filmer är verkligen kul att se! :)

MissInAction
1/15/15, 9:40 PM
#102

Hm du skulle ju kunna prova att använda en proxy (som lurar sidan att tro att du surfar från ett annat land) och se om utbudet förändras om du väljer att du surfar från t.ex. USA 🙂
Det finns nog olika proxy att välja på, ett enkelt är ett tillägg till Chrome, om du använder det.. Hola Better Internet heter det. 

Meeeen det var kanske lite väl OT och tråkigt för att vara i skrattråden 🤐😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1/21/15, 10:07 PM
#103

Åh jisses jag skrattar så jag kreverar åt den här 😃😭😂♥

Så underbart!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
1/25/15, 3:30 PM
#104

Hästfolk känner kanske igen sig 😉♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
1/25/15, 4:59 PM
#105

Haha, jag väntade bara på att han skulle rulla sig 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
1/25/15, 5:39 PM
#106

Ja jag med 😂det var ju alltid det man fruktade när hästen började krafsa runt med hovarna i vatten eller lera och man satt på hästryggen!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2/11/15, 8:16 PM
#107

Hahahahahahaha!! Åh vad jag skrattar åt den här katten. Så jääääääkla elak! 😂😃😭🤪🤐


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Skogshumblan
2/11/15, 8:42 PM
#108

Men hjälp, hur har jag kunnat missa denna underbara tråd? TACK för alla era goa bidrag!❤️

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Otroulig
2/11/15, 8:57 PM
#109

HAHAHA!!! Jösses vilken underbart elak katt!!! Helt underbart. Jag brukar inte skratta rätt ut men nu 😂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2/12/15, 8:13 PM
#110

Mer katter bara för det 😂🤗🐱


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/12/15, 8:40 PM
#111

Hahaha, Jyccken kom gläfsandes när han hörde mjauet 😃

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2/13/15, 8:16 PM
#112

hahhaa, har sett dessa, roliga! Med hästen kom jag att tänka på ett klipp som jag inte hittar nu! En häst som springer glatt o leker med sitt hästtäcke i hagen, kastar upp det i luften. Det roliga var texten till…typ  "hästfan visar tacksamhet för nya täcket för 1500 spänn……."  😂

szirius
2/14/15, 6:07 PM
#114

:)

MissInAction
2/21/15, 11:29 PM
#115

Ja djur är så underbara och komiska 😃

Här är fler härliga djur… katter ♥  helt vansinnigt roliga tycker jag just nu… vet inte om jag är trött eller bara glad, men jag skrattar så jag gråter 😂😭

Awkwardly Sitting Cats


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Lejonhund
2/22/15, 12:40 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#116

Nyligen satt upp gardin in till min sovalkov. Pudeln var allt annat än nöjd, den hänger ju mitt för hans favoritplats att sitta och stirra på mig tills jag vaknar ;)

Så fick den här menande blicken när jag slog upp ögonen på morgonen efter jag hängt upp dessa "dumma fula gardiner" (som pudeln hälsar att de ska benämnas).

MissInAction
2/24/15, 6:43 PM
#117

Hahahahahaha 😃😭😂jag skrattar så jag får ont i magen. Kan inte sluta titta 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2/24/15, 6:45 PM
#118

Lilla plutten - det låter som ett elakt skratt 😃 men jag tror att det är på gränsen till gråt, övertrött stackarn 😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
4/1/15, 7:45 AM
#119

Haha, hittade lite gammalt… en video från en ravefest där de har dubbat med musiken från Benny Hill 😂

Och…. 😃

TIPS FRÅN HÄLSOVÅRDSMYNDIGHETEN
Är du man och vill undvika fågelinfluensan? Undvik att ha sex med virrhönor, gamla skator och ruggugglor! Är du kvinna så undvik driftkuckus, muntergökar, mesar och sprättar! Skulle du ändå drabbas rekommenderas ett stort intag av lammkött.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
4/18/15, 5:02 PM
#120

Skulle nästan lägga den här i tråden med musik som får oss på instant high flying, för jag blir bara så GLAD av det här 😃men man kan skratta åt det också!

Underbart, hahaha 😂
🥳🤗🎧

Fast jag vet inte om det är svenska, eller finska, eller bara påhittat?? Jag tycker jag hör vissa ord.. som brännvin i slutet 🤪


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
4/25/15, 11:14 PM
#121

Inte haha-rolig kanske, förutom att jag skrattade gott vid några tillfällen 😂men blir ju så glaaaaaaaaad av de söta små liven!! 😍🤗


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
4/26/15, 10:37 AM
#122

Åh ja den var söt!!!😍

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
5/16/15, 10:34 PM
#123

Åh jag har skrattat så skönt och tittat på det här videon flera gånger nu 😃😭😂😂han är ju bara bäst! Slutet 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
5/29/15, 10:45 PM
#124

Ahahaa den här gillar jag 😃

De har också använt sig av den här sketchen i en underbar animerad film som de gjort från ett av de mest populära dataspelen, Battlefield 2 🙂
Har för längesen tappat räkningen på hur många gånger jag sett den här videon, tycker den är så underbar! Men jag vet inte.. kanske man fattar mer om man har spelat den typen av spel 😊
Här är spel-videon
https://www.youtube.com/watch?v=f6B_7ZRSwWg


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
10/5/15, 11:10 PM
#125

Måste dela den här! Jag har tittat på den säkert 20 gånger sedan igår kväll 😭😂😃😂 Jag älskar André Wickström, tycker han är både rolig och snygg 😉såg honom live på Norra Brunn för ca 10 år sen. 

Hur som helst. Denna är klockren och jag tycker det blir så komiskt, och det är ju så rätt! 😂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Torahzen]
10/6/15, 6:23 PM
#126

Tack, tack! 😉👍

sweetgum
10/21/15, 3:46 PM
#127

Som fågelälskare gör den här videon mig riktigt glad

javascript:nicTemp();

Medarbetare på Sydkorea iFokus

sweetgum
10/21/15, 3:47 PM
#128

Den här är kul också!

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Otroulig
10/23/15, 8:37 PM
#129

Haha våga vägra gå in i rädslan - välj annat 🙂

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

sweetgum
3/14/16, 2:12 PM
#130

Den här fick mig att skratta 😃

Medarbetare på Sydkorea iFokus

Upp till toppen
Annons: