Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2362 ggr
[luneri]
11/25/12, 4:33 PM

Besvarad önskan- hur fortsätter man med den?

Nu har jag en till liten fråga om attraktionslagenGlad

När man fått en önskan besvarad från universum, och allt är precis som man önskat sig, då vill man såklart hålla kvar allt det här bra som har utvecklats, eller att det tillochmed blir ännu bättre.

Jag tycker ofta det kan dyka upp en rädsla att man kan förlora det man fått. Men hur bör man gå tillväga för att hålla kvar den här manifestationen utan att känna av den rädslan?

För man vill ju att det ska fortsätta såhär bra.

Jag vet ju egentligen att allt är hur bra som helst och finns ingen anledning till oro, men ändå har jag det.

För övrigt skrev jag en lista över den här manifestationen för ett tag sedan. Nu när jag gick tillbaka och tittade på den igen så stämde det exakt. Det är bara några önskingar som är för tidigt att slå in och som inte är besvarade än. Men vilken härlig känsla! Så jag satte mig ner och skrev ner en till önskelista på fler önskingar och känslor jag vill uppnå.

Annons:
crinalina
11/25/12, 4:42 PM
#1

Man slutar fundera och bara njuter av det man har. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
11/25/12, 5:39 PM
#2

Grattis Luneri, njut!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
11/25/12, 6:04 PM
#3

Ja grattis får jag väl säga!

Hehe, det är faktiskt så som crinalina säger… bara NJUT av det du har! Skrattande För så fort vi känner rädsla, saknad, avund eller längtan så sänder vi ut att vi har brist på något.. och då får vi istället mer brist! Så bara njut istället Flört

För när du mår bra och njuter av tillvaron så sänder du ut kärlek och då kommer du att dra till dig mer av det som får dig att må bra.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

retep
11/25/12, 6:23 PM
#4

När du oroar dig för att det du uppnått skall försvinna och vill hålla det kvar. Då kan det i stället bli till det motsatta och bortstötande. Njut av det som kommit till dig och förstärk det genom att glädjas åt det. Livet är föränderligt och vi har allt att vinna på att acceptera att önskningar som uppfylls kan komma…och gå…för att ge plats åt att nya önskningar skall uppfyllas.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
11/26/12, 9:38 AM
#5

JAAAA Luneri! NJUT , och framforallt var tacksam!!!

Tacksam och karlek , kanner du dessa sa finns ingen plats oro och radsla

Livet ar underbart!  Omfamna det !

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[luneri]
11/26/12, 4:53 PM
#6

Okej, jag ska komma ihåg det:)

Annons:
LoAEmma
11/26/12, 8:08 PM
#7

Och chilla!
Känn inte stress över att du måste NJUUTA så mkt så du inte tappar känslan liksom…bli inte skrämd över att det underbara ska försvinna så fort du tänker en negativ tanke, för så är det inte :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Theleonora
11/26/12, 8:19 PM
#8

Grattis till dig luneri!

Och bra råd från alla. Det jag fastnade för var att en liten negativ tanke inte ändrar på saken, bra att veta!! För det kan många ggr vara min rädsla, tyvärr…


MissInAction
11/26/12, 8:47 PM
#9

Så länge det positiva överväger så är vi på rätt sida av gungbrädan, så att säga Tungan ute
Det sägs ju att vi tänker 65 000 tankar om dagen, och de allra flesta sker omedvetet. Och att 85% är negativa!!! Så där finns det absolut potential att förbättra. Första steget är att bli medveten. Och att påminna sig själv! Remember to remember Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[luneri]
11/27/12, 10:23 PM
#10

Jag är tyvärr sån som analyserar lite för mycket, och då kan det bli fel slutsatser som leder till fel handlingar. Nu har jag grubblat mer på det, vilket jag inte borde. Men hmm jag ska försöka att egentligen tänka på allt bra som varit och se det så och fortsätta som vanligt i livet i övrigt. Det är väl förmodligen min självkänsla som sviktar och det är inte bra!

Tror att allt är som det ska, men jag ska försöka hitta den känslan. är det kontrollbehov tro som ställer till det? Kan inte släppa taget om den önskningen. Jag vet ju att när jag släpper taget om önskningar så flyter det på väldigt bra allting. Jo, jag är rädd att förlora. det är det som ställer till det. Men allt är toppen så vet inte varför jag ska ha den rädslan.

Otroulig
11/28/12, 12:17 AM
#11

Ok, ärligt, känner du någon tveksamhet i att du är värd det här fina ? Det kan som du beskriver ligga en känsla i ovärdighet, att du inte är värd allt detta som stör allt. Snälla du, du är värd det bästa i ditt liv. Det är din födslorätt. Du är värd att vara lycklig och älskad!! Känn inget tvivel det är ditt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[luneri]
11/28/12, 9:12 PM
#12

Det kan mycket möjligt vara så. Det har hänt mycket som itne vart bra, och nu är det bra saker som hänt, så det känns bara så annorlunda.

Jag är ju såndär som ändrar sinnesstämmning snabbt. Jag mediterade igår iaf, försökte fokusera på mig själv och det kändes bättre. Jag fick ett inre lugn. För egen del måste jag nog ha lugna stunder för mig själv som jag bara kan slappna av, fundera eller meditera för att njuta av tillvaron och ta till mig allt som hänt.

Otroulig
11/28/12, 9:33 PM
#13

Låter som en mkt bra inställning tycker jag:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: