Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1093 ggr
SHIAWASE
11/23/12, 1:18 PM

Life Creator

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Life Creator,, Det ar vad vi alla ar, vi skapar varat liv!Flört

Mina nya businesscards kom idag!! YES,, min nya titel ar LIFE CREATOR,,

Det ar ju inte bara min titel,, utan allas, men jag har valt att ha den som MIN YRKESTITEL!! PA MITT KORT! OCH DET KANNS BRA:)

Glom inte bort detta alla fina:) Vi ar alla LIFE CREATOR,,

Och det fantastiska ar att vi kan valja vad vi vill skapa !! Helt fritt!!!

Vi ar fria att skapa vad som helst , hur som helst,, nar som helst,,,

Det finns INGEN som kan kontrollera varat skapande, INGEN som kan paverka varat skapande,,,
Jag skapar min verklighet,, bara jag .

Jag kan valja att skylla min verklighet pa andra,, men likval ar det jag som har skapat den.

Jag kan valja att lagga skuld pa mig sjalv,, men det finns ju ingen skuld att lagga eftersom inget kan ga fel!!!

Vi ar skapare!!! Vi kan aldrig skapa fel!!! Vi kan inte skapa nagot som vi sjalva inte vill!!! Ingen annan kan skapa i min verklighet!!!

Det kanns som om vi behover ge detta lite mera uppmarksamhet dessa dagarKyss

JAG och INGEN annan ar skapare av MIN verklighet, BARA JAG , helt och fullt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
MissInAction
11/23/12, 2:48 PM
#1

Åh nu kom jag att tänka på tråden om subjektiv verklighet! Det liksom flashade förbi Skrattande

Jag fastnade särskilt för Vi kan inte skapa nagot som vi sjalva inte vill!!! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
11/23/12, 2:50 PM
#2

Skrattande

Håbe
11/24/12, 8:46 AM
#3

Jag tycker iofs att jag skapar sånt jag inte vill mest hela tiden. Det är som att jag inte fattat hur jag ska läsa instruktionerna riktigt. Jag tror den är skriven på något konstigt språk som jag inte lyckats få kläm på ännu.Obestämd

Lite som när vi fick prova att dreja i skolan faktiskt Cool. Min intension var ju en tjusig skål men på något vis blev det mest en smetig hög bara. Det blev INTE som jag ville men ingen tvekan om att det blev precis det som det skulle utifrån hur jag gjorde.

[Kathja]1
11/24/12, 9:09 AM
#4

Håbe - Och precis som med din drejade skål så blir det mer och mer likt det man har i sin inre bild för varje gång man gör det. Övning ger färdighet.  Flört

Håbe
11/24/12, 9:22 AM
#5

Japp, så är det utan tvekan. Men jag håller fast vid att allt man skapar inte är precis det man vill.

[Kathja]1
11/24/12, 9:25 AM
#6

Det är för att vi är dåliga på att vara medvetna om vad det är som vi egentligen ber om och skickar ut.

Med andra ord - vi vill en sak men GÖR en annan! Och resultatet är ju utifrån vad vi gör…

Annons:
Håbe
11/24/12, 9:43 AM
#7

..och det är då det blir en smetig hög istället för en tjusig skål Skrattande.

[Kathja]1
11/24/12, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

…så då får man fortsätta att öva på att bli uppmärksammad på vad man gör och öva på att styra det… Då har du en tjusig skål, med guldkant!

Håbe
11/24/12, 10:20 AM
#9

Skrattande

[Kathja]1
11/24/12, 10:56 AM
#10

Flört

MissInAction
11/24/12, 11:01 AM
#11

Haha! Fin skål-historia Tungan ute

Angående göra och önska. Min teori: Jag tror att konflikten blir när man gör annat än vad man har sänt ut i önskan, eftersom det är praktiskt taget omöjligt att göra en sak och känna en annan! Så i verkligheten handlar det om känslan, såklart, men att det är görandet som sätter käppar i hjulen eftersom det inte går i linje med de känslor vi har när de matchar det vi egentligen vill ha.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
11/24/12, 11:11 AM
#12

Visst är det så. Det man tror att man gör är helt enkelt inte det man gör. Skrattande

Upp till toppen
Annons: