Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 953 ggr
Otroulig
2012-11-21 20:17

Yes,,,,,2013

Måste bara delge vad Katinka Wallner ( författare, healer etc) har fått till sig.

"Wao! Jag fick just till mig detta om 2013:

2013 är året för läkning och framåtskridande, för cirklar som sluts, avslut på projekt och helande på många plan. 2013 är det år då det ingås äktenskap, sanna vänskapsband uppstår och mänskligheten vilar ett slag i ljuset genom det helande det innebär att ha lämnat det gamla. Under detta år kommer många att finna sin rätta partner men framförallt; man kommer att finna sig själv.

Många får tag på den röda tråd man så länge sökt till meningen med sitt liv och sin livsuppgift. Ett större fokus och en högre kontakt med jorden, mänskligheten och empatin brer ut sig.

 Många svåra erfarenheter får sin förklaring, heliga grupper bildas och sann vänskap uppstår baserad på att vi visar våra sanna jag, borta är maskerna. Vi kan ha korta eller långa möten med människor men inser att alla är lika viktiga.

Vi tar steget från kontrollerande kärlek till villkorslös kärlek. Det blir lättare att se klart, känna vem man verkligen är och kraften och modet att finna sin rätta väg infinner sig med större lätthet. Vi vänder blickarna inåt och läker, samtidigt som vi vågar dela med oss av vårt inre ljus. Helhet är nyckelordet."

Vad kan man säga mer än TJOHO!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Theleonora
2012-11-21 20:19
#1

Amen!!

Jag ser fram emot 2013 :)


[Kathja]1
2012-11-21 20:22
#2

Instämmer i föregående talare.

Otroulig
2012-11-21 20:39
#3

Och vet ni, igår på FB dök detta upp:

'Amen' på hebreiska betyder tro…

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-11-21 20:45
#4

Det stämmer ju bra med min magkänsla inför år 2013. För det kommer bli det bästa året jag någonsin haft!!

Wohoo!!! 2013 Skrattande here I come!!

MissInAction
2012-11-21 20:48
#5

Ja jag ser jättemycket fram emot framtiden. Det är stora förändringar som sker nu, i en rasande takt känns det som, och med många av oss Glad och jag är övertygad om att det är positiva förändringar!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-11-21 20:52
#6

Jag såg det oxå. Användbart ord helt enkelt står för: vara trovärdig, tillförlitlig, så är det, fast, sann, säker, pålitlig, sannerligen, i sanning och må det så ske. Som sagt ett användbart ord! Flört

Annons:
Otroulig
2012-11-21 21:00
#7

Ja Kathja, tyckte att det var så kul bara att det dyker upp överallt! :) Evigheten, jag känner precis likadant! Jag var nästan lite euforisk redan innan jag läste detta! Cirklar sluts - om allt går efter mina beställningar så kommer ni att få läsa om det, klart om nån månad gissar jag:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-21 21:02
#8

Ser fram emot att höra mer Otroulig! Skrattande

[Evigheten]
2012-11-21 21:09
#9

Klart det blir som du vill! amen (tro) Kyss

Jag vet precis vad som väntar mig. Han finns redan i den andra frekvensen och vi är lyckliga! och nu är jag förväntansfull inför hur,var och när det kommer ske Glad

En resa har vi framför oss med, jag som ville resa! nu har jag attraherat det och det enda jag behövde göra var att fokusera mina tankar på att resa.

Egentligen är det som himla enkelt fastän man inte alltid ser det…

[Kathja]1
2012-11-21 21:21
#10

Vilka underbara energi-vibbar ni skickar flickor! Sitter och bara leeeeeer. Skrattande

[Torahzen]
2012-11-21 22:14
#11

2013 låter underbart!

SHIAWASE
2012-11-21 23:08
#12

Jaaaa!!!!  Stammer mycket in pa vad jag och min man pratade om haromdagen.. Kanns underbart, och samtidigt som en sjalvklarhet, typ next logical step!  Det maste ju komma eftersom vi ar sa manga som har hojt var vibration sa mycket under detta och tidigare ar!!

Men forst ska vi ju njuta av de tva sista manaderna pa detta fantastiska ar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2012-11-21 23:32
#13

Hörrni!! Det är bara sex veckor kvar av det här året!! Skrattande

Och först kommer den 12/12 2012, som är ett rätt häftigt datum också.

Trots den här tids-grejen, att tiden är en illusion, så tycker jag om att vi delar upp tiden i år. Fast det har nog mest att göra med våra årstider och ljuset här uppe i Norden - det känns alltid som en nystart efter nyår. Dag 1 igen. Och vi går mot ljusare tider. Rätt häftigt, tycker jag! Cool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
målle
2012-11-22 15:19
#14

Oooh det låter helt perfekt! Härligt! precis så ser jag på 2013 också!! 2012 har varit ett år med svaghet, utmaningar, hit och dit för mig så jag ser STORA möjligheter och trevligheter i 2013! Det är mkt positiva saker som kommer utvecklas för mig då! Jag har ju redan börjat så 2013, JAG ÄR REDO!

Upp till toppen
Annons: