Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1020 ggr
MissInAction
11/12/12, 10:02 PM

Att rena energierna hemma och runt dig

Att förändra våra känslor pratar vi mycket om här inne. Och vi pratarom vibbar och energier! Ofta handlar det om att det är knutet till oss själva och våra relationer. Och så tänker jag på feng shui och den positiva effekt det har på oss också. Om vi slår ihop dessa så kan vi även ta hand om vårt hem. I videon tipsar Fran om hur vi enkelt kan rensa våra hem från negativa och tunga energier, och ersätta dem med neutrala och lätta energier. Hon gör det dagligen hemma, och även utanför huset på gården.

Hon säger en annan fantastisk sak också - att när vi släpper ut negativ energi i form av frustration, sorg, ilska eller liknande, så kan vi istället för att bara släppa ut det rena energierna med samma teknik, innan vi släpper ifrån oss dem! På så vis menar hon att vi tar ansvar och inte släpper ut all vår negativitet på vår planet. En väldigt viktig sak, tänker jag, som en slags känslomässig återvinning!!
Emotional recycling, hur låter det? Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Torahzen]
11/16/12, 9:27 PM
#1

Oj, denna hade jag missat. Emotional recycling låter bra!

Jag brukar fylla mig med vitt ljus emellanåt men ska nu försöka göra det oftare. Fylla mitt hem och vart jag än är.

[Kathja]1
11/16/12, 9:50 PM
#2

Den ska jag kolla in när jag är hemma igen på måndag, datorn på jobbet har nämligen ingen högtalare.

MissInAction
11/17/12, 1:03 AM
#3

Det är absolut värt det! Jag har gjort detta varje dag nu och gör det också särskilt runt sängen när jag lägger mig, det går lättare nu Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
11/17/12, 11:17 PM
#4

Nu har jag gjort det igen!

MissInAction
11/18/12, 12:34 AM
#5

Funkar det bra för dig, Torahzen? Glad

Jag brukar göra det ibland och fokusera på min sambo. Det är särskilt effektivt när jag är ledsen eller irriterad på honom. Att jag då istället vänder energin och skickar kärlek…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
11/18/12, 9:36 PM
#6

Svårt att säga. Jag behöver göra det ordentligt under en period för att verkligen kunna känna skillnad.

Jag märker att jag tänker mer på vilka energier jag känner runt omkring mig, så det är något jag jobbar med nu.

Jag får återkomma med ett "bättre" svar. Puffa mig och jag glömmer.

Annons:
MissInAction
11/18/12, 10:04 PM
#7

Okej! Ja det kanske inte var den lättaste frågan att svara på heller Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: