Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 2185 ggr
SHIAWASE
11/10/12, 6:22 AM

Vilken vibration skickar du till universum idag?

Dagens a-h Today's Quote: The Universe knows all things and is responding to the vibration that you are sending. When you are sending your vibration on purpose, you are orchestrating what the Universe is aligning for you. Visst känns det underbart när man har insett att jag bestämmer helt själv.Inget nytt för oss här inne, men ändå behöver man komma ihåg detta !Skickar du en medveten vibration till universum idag?Det gör jag,och vibrationen är hög, stark och underbar! Vilken vibration skickar du?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
11/10/12, 6:51 AM
#1

Din vibration idag är inbjudningskort till morgondagens händelser. Vad har du bestämt dig för att bjuda in?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
11/10/12, 7:37 AM
#2

Jag har höjt min vibration avsevärt sen igår för nu har vi medvind och jag bjuder in ett roligt,lyckligt och tryggt liv med en massa frihet att göra precis det vi vill!! Glad

[Kathja]1
11/10/12, 8:48 AM
#3

Skickar glada, positiva, lättsamma, generösa vibrationer!

Min man ville titta på den nya serien Stalker härom dagen, bara för att han var nyfiken, annars är han av samma åsikt som mig - de vinkar de där programmen sjukt taskigt och hänger ut folk till höger och vänster. Men han ville kolla iaf.

Efter 3 minuter mådde jag illa av programet, därför att det var så FEL utifrån mig och min energi, så det blev till att välja bort tv och sätta på en självvalt serie istället. Tittar snart inte på tv, bara självvalda serier.

Bara ett exempel på hur det kan bli när man väljer det som får en att må bra. Skrattande

szirius
11/10/12, 10:32 AM
#4

Jag väljer bort mer och mer och mer av nyhetsflödet och väljer det som känns bra. I morse kollade jag rubrikerna på huvudnyheterna - inte en enda som bestod av något positivt, sporten samma, nöje samma. Så jag struntade i tidningen idagSkrattande.

Med film har jag alltid varit väldigt känslig, har tex aldrig kunnat/velat titta på skräckfilmer, men nu väljer jag ofta bort action också om det är för mkt död -och inte minst alla dessa framtidsfilmer där naturen är totalt förintad.Jag får precis som Kathja ont i magen så FORT jag känner att det är fel vibbar i ett program, och då lämnar jag det.

Man får ju lust att göra en LoA-film om en framtid i paradiset, där vi respekterar varandra och naturen och lever i harmoni. JAAAAAA.

Idag sänder jag ut vibrationer av musik och skapande, vaknade av musik i huvudet och ska låta den föra mig genom denna dag, det blir nog en del piano och sång idagGlad

SHIAWASE
11/10/12, 10:45 AM
#5

Ja,, som ni ju har hort, sa har jag ju nastan slutat att titta pa tv,,, och detta har lett till att jag har hojt min vibration otroligt, inte bara det utan andra faktorer, men jat har slutat att ta in saker som jag inte tycker om,, helt enkelt,, OCH det ar nog det STORSTA steg jag nagonsin kunde ta! Jag har tex. alltid last mycket bocker, tittat pa tv,, men nu ar jag saaa begransad, gor (helt automatiskt) BARA det som kanns jattebra..

Nu ska jag ju prata imorgon,, vilket ar lite kluvet,, MOT BARNAGA,, men jag valjer att fokusera pa andra titeln, POSITIV BARNUPPFOSTRAN, jag kommer ocksa BARA prata om det,, INTE om hur hems barnmisshandel som existerar, utan pa hur vi kan gora i framtiden:)

Sa min vibration ar som sagt, STARK, HOG och UNDERBAR!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
11/10/12, 10:59 AM
#6

#5 tycker det är häftigt att du pratar flytande japanska!Kyss Och att du är modig som "tar din plats"Glad.

Jag fegar rätt mkt på den fronten fortfarande…men jag har ju min dansstudio, det är jag stolt över att ha vågat satsa på, och jag har ju börjat sjunga på en club då och då…men det finns MER. Jag vågar tex fortfarande inte gå med i cirklar, som bokcirklar eller meditationsforum och så, jag begränsar mig pga min osäkerhet i språket. Jag VET att det bara är att gå UT och ÖVA, det finns ingen annan väg, men jag har dragit in mig lite i mitt skal…sårbar…

Annons:
SHIAWASE
11/10/12, 11:05 AM
#7

Ah Szirius! UT MED DIG:) Jag KAN ju inte vara tyst,,, haha,, sa jag har aldrig brytt mig om , hur min japanska ar,, NU ar den ju BRA,, men jag sager ju fortfarande fel emellanat, bryr mig inte ett smack,, Har aldrig gjort!:) for mig ar det viktigare att fa ut det jag vill ha ut!!! och det kommer ut ocksa:))) Och jag for sa mycket rosor och berom for det,, sa det tacker mer an val de "misstag" jag gor..

Sa Szirius,, ut med dig!!!! Dig kan man ju inget annat an att alska spelar ingen roll hur ditt sprak arKyss KARKLEk, det ar vad du sander ut:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
11/10/12, 11:23 AM
#8

Det är när vi vågar som vi växer. Flört

Om du fortsätter att göra det du alltid har gjort kommer du att fortsätta att få det du alltid har fått - för att livet ska bli annat än NU måste vi göra, tänka och känna nya saker. Skrattande

[Kathja]1
11/10/12, 11:35 AM
#9

Har upptäckt hur jag har börjat att göra en sak som absolut höjer mig och min energi. På FB har jag "trillat över" några sidor med lyx, flärd, resor och likande. Innan kunde jag titta på bilden och sedan var det inte mycket mer med det. Nu föreställer jag mig alltid att det är JAG som ligger i den där poolen, dricker den där drinken, står och är snygg på den där balkongen osv osv. Detta har bara blivit, tog ett tag innan jag ens blev medveten om att jag hade ändrat beteende.

Det ÄR nice att upptäcka hur det nu är naturligt att göra saker som höjer energin utan att först medvetet ha bestämt sig för det. Att det är helt NATURLIGT att göra energi höjande beslut.

Me like! Tack för det. Skrattande

szirius
11/10/12, 11:50 AM
#10

# 9 så har jag gjort länge. Och det intressanta med det är att jag kan bli fullständigt nöjd av detSkrattande. Jag njuter av lyxen utan att behöva ta mig iväg nånstansTungan ute

SHIAWASE
12/1/12, 7:47 AM
#11

Skrev i insiktstraden, men ville lagga om orden,,, fyllde ut den, undrade var jag skulle skriva, tankte hitta onska traden, men det har ar ju ingen "onskning",, Hittade hit, och kom pa att nedan ar MIN VIBRATION,,,,, Jag skickar ut  en vibration som stammer overrens med foljande!!!  Da blir det ju sa latt for Universum att svar pa den ocksa!

I dag vibrerar jag :

Överflöd av pengar och FRI TID
LAGOM MED jobb
MYCKET SKRATT
Kärlek och Lycka
Lyckorus och förälskelse
Energi, kreativitet, ideer
Flärd, lyx, njutning
Möten, diskussioner, utbyten
Gourmet, beauty, health
livsnjutning

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
12/1/12, 9:36 AM
#12

Den hakar jag på Shia! Nu kör vi….mot LYX, LYCKA, NJUTNING, HÄRLIGA  MÖTEN, SKRATT, FRIHET, KRAFT, INSPIATION, KÄRLEK, HÄLSA… Skrattande

SHIAWASE
12/1/12, 12:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#13

Dok PRECIS upp pa min FB sida,,,,,, Precis nar jag pratade om detta och har tankt pa det idag,, Inget konstigt med det naturligtvis!!! Helt Normalt!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
12/1/12, 1:56 PM
#14

Fastnade framför TVen igår… Två filmer om män som var vidriga. Och vilken vibb vaknade jag av i morse??? Så här måste laddas om!! Kärlek, ömhet, respekt, gemenskap, omtänksamhet, åtrå, empati, generositet, glädje, skratt!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
12/1/12, 5:10 PM
#15

Igår bestämde vi att vi skulle ut på Ikea och sedan ett köpcenter idag. Jag avskyr att gå på Ikea (jättestort, massor med folk, trängas, bära, stress…) och även köpcentrum av samma anledning. Plus att jag inte ens gillar att shoppa. För det mesta brukar mitt humör sjunka rejält och så börjar min man och jag gräla.

Men igår bestämde jag mig för att jag ville ha en jättesmidig dag idag, allt ska flyta på och jag ska bara träffa hjälpsamma och trevliga människor.

Och det har det gjort! Allt har klaffat perfekt, vi har hittat precis det vi letat efter, hittat lediga parkeringsplatser och expediterna har varit jättetrevliga. :) Tack, tack, tack!

Imorgon vill jag ha sandade gator och en massa energi till att gå ut och gå, adventspynta och laga julmat och jag vill att allt flyter på smidigt och bra.

crinalina
12/1/12, 10:17 PM
#16

Men åååh, jag gillar inte att gå på stora varuhus, stormarknader, köpcentrum och så vidare men jag ÄLSKAR att gå på IKEA. Jag märker inte ens alla människor omkring, jag har bara en sådan underbart, härlig känsla i kroppen av allt jag ser och älskar och vill ha. haha Hmm, får nog bli en liten tripp dit snart. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
12/2/12, 10:25 AM
#17

#8 bläddrade lite snabbt och fastnade vid det du sa här o det är DET jag verkligen behöver göra. Göra något nytt! Mitt motto är att göra de jag inte brukar göra. För mig blir det att gå ut i vida världen och hitta på saker!! inte bara vara hemma.

Så leva livet och göra roliga saker! Den vibben skickar jag ut till universum Glad

[Kathja]1
12/2/12, 12:37 PM
#18

Tror att vi är ganska många hemma-råttor här inne, men jag tror oxå att i vissa perioder i livet så behöver man vara hemma för att kunna komma vidare.

Vi har absolut haft en sådan period ett bra tag, men känner både jag och min man att det är dax att ta sig ut. Så denna veckan har vi varit på en föreläsning, jag har varit på personalfest med både restaurang och krogbesök och han har vait på judo-match. Så nu är det dax för en ny fas i livet. Skrattande

[Evigheten]
12/2/12, 6:25 PM
#19

Absolut det är ju hemma man kan sitta och fundera drömma om vad man vill i sitt liv. Fast iförsig kan man göra det lite varsomhelst med =)

Vad roligt! Jag har suttit lite mindre vid datorn och de senaste jul och nyår har vi varit själva men iår slog jag till och hänger på familjen och firar på ett hotell och sen åker vi utomlands till våren. Så det känns som det börja hända saker för oss medTungan ute

Upp till toppen
Annons: