Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 858 ggr
MissInAction
11/5/12, 11:37 AM

Tolkning av Prometheus - Spoiler

Scientific laws can not exist if the universe was not designed. Så säger han i slutet. Det är vad han tror och han har analyserat filmen Prometheus på ett rätt intressant sätt.
Har ni sett den? Har ni isåfall tolkat den annorlunda?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Theleonora
11/5/12, 11:43 AM
#1

Jag har sett den men jag tror inte jag var redo att se den. Var inte så mycket i nuet på den tiden ;). Men nu är jag det. Får se den igen och se hur jag tolkar den.


MissInAction
11/5/12, 11:45 AM
#2

Hade du sett Alien-filmerna innan också?

Jag älskade filmen!! Det var på gränsen att den skulle ge mig mardrömmar, men den satte verkligen igång maskineriet där uppe och fick igång en massa tankar Glad
Det är nog dags att se om den, ja!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
11/5/12, 11:49 AM
#3

Nä, jag har inte sett alien-filmerna. Kanske ska göra det. Undra om filmerna unna på netflix. Ska kolla.


MissInAction
11/5/12, 11:54 AM
#4

Nää jag har kollat och de finns inte där tyvärr Rynkar på näsan
Åh vad jag älskar dem, eller åtminstone ettan och tvåan, trean tyckte jag också var hyfsad.
Du är väl inte lättskrämd hoppas jag? Förvånad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
11/5/12, 12:16 PM
#5

Hehe, jo, jag är väldigt lättskrämd. Får kolla på det under dygnets ljusa timmar ;)


MissInAction
11/5/12, 12:24 PM
#6

Ja det rekommenderas!! Jag vet inte om jag skulle våga titta på dem själv. Men samtidigt så älskar jag H.R Gigers Alien-design!! Jag liksom ryser och myser när jag ser det Tungan ute
Filmerna är lite läskiga på så sätt att de är visuellt motbjudande emellanåt och de har en del hoppa till-effekter. Man liksom sitter med den där känslan av att nu snart händer det något Oskyldig


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Theleonora
11/5/12, 12:27 PM
#7

Oh no, aja, får kolla filmerna med en kompis. Hon älskar Alien-filmerna och det var hon som ville gå på Prometheus :)

Usch, hoppa till-effekter och visuellt motbjudande. Bara man inte missar själva handlingen så :S


MissInAction
11/5/12, 12:40 PM
#8

Ja gör det! 
Nja visuellt motbjudande kanske var att ta i.. men en del alien-slem och kroppsvätskor och sånt Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: