Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 4047 ggr
crinalina
2012-11-04 20:51

Del 6 - Just idag är jag tacksam för

Dags för en ny tråd att fylla med tacksamhet. Tråd 5 hittar ni här.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
2012-11-04 21:01
#1

Först tänkte jag skriva det i Gnälltråden, men sedan så tog jag några djupa andetag och tänkte om.

Jag är tacksam för att jag får jobba imorgon, på min lediga dag, eftersom jag då får jobba in lite av de pengar jag förlorade när jag var sjuk förra veckan. Jag är också tacksam för att jag återigen fick bevisat för mig hur duktig jag är på att manifestera då jag var orolig för att jag skulle bli utringd när min kollega började hosta på jobbet i lördags. Jag är också tacksam för att jag slipper städa lägenheten och plugga hela dagen imorgon som var min plan. Fast egentligen är jag inte ett dugg tacksam då jag egentligen inte alls vill jobba men känner att jag måste eftersom jag var sjuk förra veckan och min nu sjuka kollega då blev tvungen att jobba istället för mig. Jag är sååååå tacksam för att både min sambo och jag har saker på gång som kommer ge oss pengar på andra håll så jag sluta mitt jobb snart. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-11-05 10:18
#2

Jag är tacksam för att jag i morse inte bara tänkte att jag skulle, utan också verkligen tog mig tid att ligga på spikmattan och lyssna på en guidad meditation innan jag klev upp. Oooh, en sån härlig start på dagen, så vill jag börja alla dagar. Jordad, samlad och redo för att ta itu med dagen. Idag är en underbar dag.

Jag är tacksam för att universum ser till så att jag kan ta den tid jag behöver att finna ny kraft och vilja att hitta ett arbete där jag kan må bra och trivas och göra det jag är ämnad för, och att det ekonomiska löser sig magiskt och lättsamt under tiden.TACK.

Jag är väldigt, väldigt tacksam för att både maken och sonen var på så bra humör denna morgon.

[Evigheten]
2012-11-05 10:50
#3

Jag är tacksam över att jag har några dejter inplanerade framöver. Den tacksamheten grundar sig på att jag faktiskt nu Tror att folk vill träffa mig, så nu stöter jag inte bort förslagen från de intressanta längre. Jag bara tar emot och lever livet, tack!

Även tacksam över att min pluggtidsplan höll väldigt bra, endast en dag missberäkning. Så tacksam över att alla skrifitliga inlämningsuppgifter är klara och nu kan jag fokusera på tentan istället. Tack ♥

Glad

SHIAWASE
2012-11-05 16:47
#4

Tack for en harlig dag ,,, Tack for att jag attraherar saaa fantastiska manniskor och upplevelser:)  Tack for harmoni , lycka och tillit!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
2012-11-05 18:23
#5

Jag är tacksam över att lillmannen har handbollsträning varje måndag så jag får 2 timmar helt för mig själv här hemma! Härligt!

målle
2012-11-05 18:23
#6

Jag är tacksam över att lillmannen har handbollsträning varje måndag så jag får 2 timmar helt för mig själv här hemma! Härligt!

Annons:
[Evigheten]
2012-11-05 18:45
#7

Jag är tacksam över att man Kan vara tacksam Tungan ute

[Kathja]1
2012-11-05 19:27
#8

Tack för inspirerande samtal som leder till genialiska idéer!  Skrattande

SHIAWASE
2012-11-06 08:46
#9

Tack for bra humor och for att bade man och barn har sagt att jag ser 10 ar yngreFörvånad efter harklippningen,,,, det later ju lite val mycket men tack sager jag. Jag ar alltsa 34 ar idag:)Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-11-06 08:50
#10

Eller folk brukar ju saga att jag ser yngre ut annars ocksa, sa jag ar val typ 30 idag!!! (om man inte kommer for nara,, haha) Aldern spelar ju ingen roll, tycker om mig sjalv, bade igar och idag! Tack:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-11-06 13:34
#11

Bild, bild, bild ! ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2012-11-06 15:09
#12

haha,, nu kan jag ju inte lagga upp en bild eftersom ni har varsta forvantningarna!! det ar inte san stor skillnad egentligen,  lite kortare, lite blondare,,,men tydligen  ar det nagon slags skillnad,  min man sa igen idag" MEN att har kan gora en sadan forandring",,,,, Verkar ju som om jag sa ut som en gammal hagga innan(haha!!)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-11-06 15:28
#13

Haha, såklart du kan lägga upp en bild!

Idag är jag tacksam för min lediga dag som jag ägnar åt att skriva på mitt bokprojekt. Det är sååå roligt, och det pirrar rejält i kroppen när jag tänker på slutresultatet! Det är precis så jag vill känna. Pirr när jag gör det och pirr för målet! Yes! Tack för det!

Jag är också tacksam för att jag har en ledig dag imorgon så jag kan städa då istället för idag, om jag känner för det. heheSkrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
2012-11-06 15:39
#14

Pirr ar harigt!! Jag har ocksa sa mycket pirr inom mig sa jag vet liksom inte vart jag ska ta vagen(haha)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-11-06 15:41
#15

Haha, jag vet precis vad du menar!! Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2012-11-06 16:27
#16

Shia, det måste vara ditt hår i kombination med din sprudlande personlighet som gör susen! Jag har förstått att du alltid har varit en positiv människa men nu är det på en helt annan nivå tycker jag, på bara nån vecka. Älskar dina inlägg!!Jag mår bra av att läsa dom och jag mår bra av att gå in här :)

Jag är tacksam för att jag lyssnar på mig själv och för at jag är medveten.

Jag är även tacksam för att jag har en ledig dag kvar innan jag ska börja jobba på nya jobbet. Pirr!

Jag är även tacksam för livet!

Härligt Crinalina! Ser fram emot att höra om din bok som kommer komma ut när du är redo!!


crinalina
2012-11-06 16:44
#17

På tal om att ha klättrat upp på högre nivå på kort tid. Du har höjt din vibration otroligt mycket under den senaste veckan kameleonten! Det är som om en heeeelt annan person skriver inlägg under din Avatar och ditt nick nu! Det gör MIG glad! Bra jobbat! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-11-06 17:39
#18

Jag är tacksam för den kunskap och forskning inom sjukvården vi kommit fram till. Jag känner mig trygg. Jag får hjälp på traven att bli frisk som en nötkärna! Nu är resten upp till mig och jag ska försöka leva så nyttigt och bra jag bara kan! Tack!

MissInAction
2012-11-06 18:37
#19

Jag är tacksam för att jag också lyssnar på mig själv! För att jag nu, mycket tidigare än förut, stoppar upp och tänker om när jag känner att jag är påväg åt fel håll i mina tankar och känslor. Lätt är det inte men jag är medveten och jag agerar!!

crinalina,
Vad handlar din bok om? Ifall jag får fråga - jag ber om ursäkt om du redan har berättat och jag har glömt eller missat Skäms


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-11-06 18:46
#20

Jag är tacksam över alla "tecken" som talar om för mig att nu är det dax för ett nytt skede i livet. Ser med spänning fram emot vad det kan bli!

Längtar tills i morgon då jag går på min långledighet (tack för mitt sköna schema som ger mig mycket egentid) - ska hem och få ordning på tankar och idéer. Har en sjuk man där hemma så förhoppningsvis kommer han att sova sig igenom några dagar så då får jag vara ifred till iaf på fredag då dottern med pojkvän kommer.

Känner mig iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh förväntansfull!

Tack, tack, superduper TACK!

Annons:
crinalina
2012-11-06 18:49
#21

Denna bok är en enkel steg-för-steg-handledning till hur man skapar sitt drömliv. På engelska, och jag kommer att sälja den som pdf på min blogg, och som Kindle ebok till att börja med. Ska även kolla upp andra ebokstyper när jag har fått den klar och den är uppe för försäljning på de ovan nämnda. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-11-06 18:55
#22

Spännade crinalina! Den kommer att sälja som attan. Guld i munFlört

crinalina
2012-11-06 19:04
#23

Naturligtvis Kathja, det är ju en självklarhet! Det är ju den normala fortsättningen och framtiden för mig. Det har alltid varit det jag skulle göra. Jag har vetat det länge, men inte hittat rätt vinkel och rätt sätt att skriva det på, förrän ABC-healingen och jag släppte en massa blockeringar som hindrade mig. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-11-06 19:10
#24

Ser fram emot att läsa den! Skrattande

Theleonora
2012-11-06 19:16
#25

Som sagt ser fram emot att läsa dn bok! Och tack för att du bekräftar mig :). Det känns bra nu, och jag ska bara se till att det håller i sig och blir bättre :)


crinalina
2012-11-06 19:23
#26

Det fixar du kameleonten. Kom bara ihåg att dippar kommer för alla, men det handlar om att hjärnan behöver lite tid på sig för att sortera in allt man lär sig på rätt ställe så man kan utnyttja och använda det på rätt sätt och så mycket som möjligt. Men tills dess, bara njuuuuut!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-11-06 20:30
#27

Åhå, vad spännande!! De lär ju vara rena lyckan att sitta och skriva på en sån bok också Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
crinalina
2012-11-06 20:45
#28

Ja, det är superhärligt! Det pirrar ordentligt i magen! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
2012-11-06 21:23
#29

Jag är så otroligt tacksam för all kärlek som vi öser över varandra på detta fantastiska och underbara forum! Tack för alla er fina och härliga människor! Det gäller naturligtvis även er som befinner er i osynlighetens värld, som läser här. Ni bidrar lika mycket med stämningen här som vi som är synliga och skriver. Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2012-11-06 21:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#30

Jag kan inte säga nog hur tacksam jag är över alla på det här forumet!!

Sen är jag tacksam för även andra fina människor som leder mig in på rätt väg!

Jag är tacksam för att jag är tillbaka på gymmet och med mina vanliga vikter trots att jag varit borta ett tag :).

Jag är tacksam över alla möjligheter som finns och som jag har! Bara att fånga dem.


SHIAWASE
2012-11-06 23:38
#31

GODMORGON!!! pa er,,, sitter nu och forsoker lasa igenom all aktivitet som har varit nar jag har sovit!!! TACK till er alla for den harliga moronenergi som jag far av er! TACK OCH KRAM Och godnatt till er,,,, sa satter jag fart Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2012-11-07 00:31
#32

Godmorgon shiawase!! Skrattande
Ja det är en hel del att ta igen för dig som sover på andra sidan av dygnet, hihi. 

Jag är tacksam över att det finns människor i den här världen som skapar underbara böcker, filmer och tv-serier, som gör mig glad och får mig att tänka till - som skapar mening i mitt liv ♥
Just nu är jag fortfarande inne i Sex and the City och har halva sista säsongen kvar nu.

Jag är också tacksam över att jag bara genom att ta ett kliv utanför dörren kan känna frisk luft och se upp mot stjärnorna och känna samhörigheten med Universum ♥

Godnatt! Kyss


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LoAEmma
2012-11-07 00:53
#33

Jag är tacksam för att jag känner mig glad just nu!
Godmorgon Shia och godnatt alla andra ♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-11-07 08:32
#34

Godmorgon pa er sjusovingar,,, Jag onskar mig en ordentligt morgonpigg sjal har inne!!! TACk universum:)

Ar tacksam for mitt fantastiska natverk jorden over som jag har skapat tack vare karaten.

FIck idag tillgang till foton for var hemsida!!! Jag hade av nagon anledning lyckats radera alla foton tagna fran en tavling!!(typ 100 foton) Och sa skickade jag ivag en onskan att fa lite foton att lagga upp,, sa kommer det ett meddelande via FB med lank till foton ,,, fran en kille i Polen!! (Jag skickar ju bara min onskan till Universum: men det funkar ju anda tydligen)

Sedan idag, sa har jag suttit och Chattat lite med Bali.. Jag ar en STOR Bali-fan,, och nu finns det ju en karate-branch i bali ocksa, sa jag ser fram emot att aka dit snart!!

Sa Tacksam for natverk av alla slag,, OCH manniskor av alla slag!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
2012-11-07 09:49
#35

Godmorgon! Jag är tacksam för ännu en ledig dag. Jag älskar lediga dagar så jag kan ägna min tid åt att skriva! Den känslan är jag otroligt tacksam över! Och den möjligheten är jag också otroligt tacksam över!

Jag är tacksam över att jag nu sitter uppkrupen i min varma, sköna säng med laptopeni knät och min favoritmugg med kaffe i bredvid mig. Tänk att jag kan sitta så här och göra det jag allra helst gör! Vilket underbart liv jag lever. För mig är det normalt att göra allt möjligt i sängen, jag är en riktig sängmänniska! Jag är tacksam för min fantastiska, sköna säng!

Jag är tacksam för inspirerande program på tv;n och jag är tacksam för n god natts sömn. Jag är tacksam för inspirationen jag har och att boken börjar ta mer och mer form.

Jag är tacksam för detta underbara forum som ger mig ständig glädje! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-11-07 13:27
#36

Jag är tacksam över att jag är ledig till nästa helg. Har lite grejer jag tänkta spåna vidare på, och så ska jag njuta av att vara jag, av min mans sällskap och av att bara vara. Detta ska börja med några avsnitt av Hell on wheels.

Är tacksam över att jag får just det jag vill oavsett var jag befinner mig, har ofta sagt att jag skulle kunna prata tro och andlighet, men främst tro, och medvetet skapande hela dagarna och den senaste tiden spelar det ingen roll var jag är så faller det sig NATURLIGT och NORMALT att prata jus om det. Många givande samtal har det blivit. Jag har ett bra jobb som ger mig det jag önskar.

SHIAWASE
2012-11-07 13:50
#37

Ah,, Det later ju skont Kathja!! bade ledigheten och samtalen!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-11-07 17:12
#38

Jag är tacksam för denna sajt. Är otroligt glad över att jag lyckats manifestera in er alla härliga, kloka människor i mitt livKyss.

# 35 åååh, blir så inspirerad av dig! Jag kan ju också ha såna härliga dagar, uppkrupen och skriva och läsa och boosta mig med bra videos hela förmiddagarna om jag vill. För det är NORMALT för migFlört . Och det är vad jag BEHÖVER nu för att läka. Jag har bara en STOR hangup kvar att jag inte drar in så mkt pengar med detta leverne, vilket gör att det blir en konflikt inom mig…Tyst

Mina duktighetssyndrom har börjat puttra igen….attans…

Jag längtar såååå tills jag ska få min coachingveckaSkrattandeKyss

crinalina
2012-11-07 18:04
#39

szirius, jag drar inte heller in så mycket pengar med mitt leverna, men jag mår bra och är lycklig! Och pengarna kommer när jag är lycklig. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-11-07 19:46
#40

Jag är så tacksam över allt smått som trillat på mig idag. Vet inte riktigt än vad allt betyder. Men det känns som att jag kommit in i ett flöde igen.

OCH jag är så oerhört tacksam över alla er!! Håller med er ovan, så oerhört tacksam att jag manifesterat er alla. Jag får en stor energi/ kärleks injektion när jag kommer in här. Rätt in i hjärtat!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2012-11-07 21:11
#41

Åh, Shiwwi, jag gillar också Bali! En väldigt andlig plats fortfarande på jorden, de följer energierna där Flört

#39 jag veeet, jag veeet, det funkar ju såKyss.

I morrn ska jag njuta av min lediga dagSkrattande

Annons:
målle
2012-11-08 14:45
#42

Jag är tacksam över att svärmor äntligen åker hem på måndag! Oh herregud så skönt att få vara och sköta sitt eget hem och få ha lite ensamtid när man behöver!

Jag är även tacksam över att jag inte känner ngn större panik över att jag måste serva bilen för 6500-7500:- den 23/11. Jag har de pengarna i fonder, det är bara jag som inte vill röra de där, men jag tror jag ska nolla hela skiten och betala av allt jag behöver betala för att slippa skyhöga räntor mm så får jag helt enkelt leva på det jag får varje månad. Är det noll så är det ju noll och nog fan lever jag ändå! Så tack för den känslan och insikten! Och kan tänka mig hus jävla skönt det känns när allt är avbetalt!

Tack!

[Kathja]1
2012-11-08 15:10
#43

Heja dig! Dagens insikt "nog fan lever du ändå!" Skrattande

målle
2012-11-08 15:13
#44

Ja så brukar jag tänka när mitt kontrollbehov ger sig tillkänna "släpp saken, det är ingen som dör för att du inte har stenkoll på ALLT" och genast (oftast) släpper jag saken och mår bättre. Skrattande

Otroulig
2012-11-09 07:51
#45

Vilken underbar morgon, är så tacksam av att vakna i känslan av trygghet, allt fixar sig, jag är flexibel. Jag behöver bara gå in i mig själv och känna efter. Haha min hund kom just stolt apporterandes på nåt, mina trosor:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-11-09 18:33
#46

Så tacksam över att jag fick 19/20 poäng på tentan! woohoo tack tack det verkligen flyter på nu hela tiden.Jjag visste ju alltid när jag var yngre att motvinden en dag skulle vända till medvind. Fast nu fattar jag att det blir en självuppfylld profetia vad man än tänkerFlört men hursomhelst! Vi har verkligen fått medvind nu!!! vi har MEDVIND!! HAPPY! och väldigt tacksam över det för nu är det våran tur att få njuta av livet och ha det lättsamt och tryggt och roligt! Skrattande

Tack Gud!! (eller universum om man föredrar det;).. )

MissInAction
2012-11-09 18:36
#47

Grattis, Evigheten! Cool Så skönt när man gjort en riktigt bra tenta!!

Hehe nu kom jag att tänka på Petters gamla låt Vinden har vänt Tungan ute

Jag är otroligt tacksam över att få läsa från er alla här på sidan för det inspirerar och triggar och får igång mina tankar!

Och så är jag tacksam för en jättehärlig dag!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2012-11-09 18:44
#48

Evigheten, YES, vilken prestation! Grattis!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Evigheten]
2012-11-09 18:47
#49

Tack ni!! Skrattande

Oj den låten var det längesen man hörde, letade upp den direkt på youtube och det passade ju perfekt för mig, tacksam för den låten dök upp!Glad

målle
2012-11-09 19:00
#50

Jag är tacksam över att bo i ett hus med flera rum så man kan lämna rummet där dum-sambon är! Skrikandes Och jag kan ju lika bra vara tacksam över PMS så man vet orsaken till varför man flippar ut ibland..

Otroulig
2012-11-09 19:02
#51

Målle, du är för underbar ❤ Me like!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2012-11-09 19:10
#52

Haha ja, jag var tvungen att lyssna på den också i Spotify Skrattande

Kram, målle! Då har du en perfekt rensa-ur-systemet-period framför dig snart då ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
2012-11-09 19:11
#53

Haha Otroulig! ♥ det var ju självklart en fjantgrej jag blev sur över, fast han svarade förvisso lite onödigt dumt vilket gjorde att jag flippa ut, men nyss kom han ut i köket där jag satt och sura och sa förlåt och pussade och kramades Skrattande Så nu e nog allt bra igen haha, typiskt PMS-beteende! Men jag är SÅ tacksam över att min sambo är precis som han är! För har han gjort mig ledsen (händer sällan) ser han ALLTID till att be om förlåtelse!

crinalina
2012-11-09 19:16
#54

Det viktiga är inte att man inte bråkar, det viktiga är hur man går vidare. Att bråka och bli sura ibland är inte farligt, det farliga blir ju om man fortsätter gå runt och anklaga och vara sur över något som inte betydde något egentligen. Alla överreagerar ibland.

Bra med en karl som kan be om ursäkt! Det gör min också om han gjort fel. Vi är otroligt kortsinta båda två. Vi har aldrig varit osams i mer än under den tid som själva bråket pågår. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-11-09 19:20
#55

Precis, vi har ju aldrig bråkat faktiskt, knappt ens tjafsat. Han har dock varit lite för hård i orden (enligt mig), kanske i ngt han sagt eller som nu när han svarar lite halvt irriterat att vi inte har ngn cola hemma när jag är mkt väl medveten om det och virvlar då PMS:en runt i kroppen för fulla muggar bölar jag ihop för minsta lilla. Normalt hade jag inte blivit såhär sårad och sur över hans svar!

Så jag är glad att vi löser eventuella sura miner på så bra sätt som vi gör!

Annons:
Otroulig
2012-11-09 19:35
#56

Du har alltid en sån härlig ton i dina inlägg Målle, en självironi och insikt även om du är skit irriterad. Och du vågar visa att du är skit irriterad. Jag älskar det!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2012-11-09 19:44
#57

Otroulig - haha ja så kan det säkert vara! Kul att man kan roa ngn med sina arga inlägg! Haha! Skrattande

målle
2012-11-09 19:48
#58

MissInAction - haha ja jag försökte mej på den där "rensa-ut-all-skit"-metoden sist men jag minns inte riktigt hur det funkade…ska se om jag kan vara mer koncenterar denna gång haha. Dessutom känns det som jag redan börjat min rensningsperiod imed koniseringen jag gjorde i tisdags, det har ju suttit lite "skit" där nere/inne som nu är borta och jag känner mig liksom…ren…där nere/inne nu Skrattande

MissInAction
2012-11-09 20:03
#59

Ja just det du gjorde konisering ja! Det kan jag tänka mig har en renande effekt rent själsligt också. Rimligen Obestämd

Vad gäller att utnyttja lingonveckan till att rensa ut tycker jag är helt fantastiskt!! Jag har bara inte hittat någon metod som passar mig ännu, men jag jobbar på det - och tillfällena återkommer ju Tungan ute

Våra partners vänjer sig ofta och har koll på vår PMS - åtminstone min kille brukar fråga ibland eller så berättar jag och då kommer ett ahaaaa från hans sida och lite större överseende.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2012-11-10 08:47
#60

Jag älskar mitt jobb, och jag är tacksam för att jag har ett jobb som jag alltid är glad över att få gå till, men idag är jag faktiskt väldigt tacksam för att det är lördag så jag får stanna upp och andas lite. För det har varit tusan så slitigt den här veckan. Som alltid i förskolevärlden så härjar bacillerna vilt så här års. Även bland personalen. Igår var jag ensam hela eftermiddagen med 8 småbarn. Det är inga problem så. Vi har goa ungar och det funkar bra. Men det blir INTENSIVT!

szirius
2012-11-10 10:35
#61

Iiii, jag är så tacksam för att vår katt kom hem igår efter 2 månader på fri fot. Han kom hem TJOCK Skrattandeoch jag har inte hittat några loppor, så han har nog bott hemma hos någon. Känns bra i hjärtat. Nu går han omkring och jamar här( en extremt pratig kattFlört) och tigger mat som en hund. Ordningen återställdTungan ute

[Kathja]1
2012-11-10 11:28
#62

Jag är så tacksam över den normala känslan av att alltid ha det jag behöver och vill ha, känslan av tillit och att allt alltid ordnar sig till det bästa.

Är oxå tacksam över att yngsta dottern med pojkvän är hemma över helgen. Är tacksam över att få mysa, prata, skratta och njuta av dem.

Är även väldigt tacksam över den braiga vikt-pepp-videon jag hittade i morse.

Annons:
LoAEmma
2012-11-10 16:46
#63

Jag är tacksam för att jag fyller år idag :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
2012-11-10 21:17
#64

GRATTIS EMMA!! Skrattande hipp hipp hurra

Sen är jag tacksam över turen att råka på rätt person när man behöver hjälp med datorn.

Håbe
2012-11-11 09:30
#65

Grattis på födelsedagen Emma! Se till att ha en riktigt härlig dag Skrattande.

MissInAction
2012-11-11 10:29
#66

Åh, grattis i efterskott, Emma! Skrattande *fanfar*

Jag är tacksam över att jag mår så bra och lyckas hitta vackra och positiva saker överall. Det känns så mycket lättare och varmare inombords! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
2012-11-11 20:24
#67

Jag är så tacksam för att jag har haft en underbar weekend i Italien, Bologna hos min bästa vän. Det kändes jobbigt att åka dit, va rädd jag skulle må dåligt och dra ner stämningen när jag var där. Men så fort jag landade på italiensk mark så fick jag en bra känsla i hela kroppen. När jag åkte in i Bologna med bussen så kände jag mig genast lycklig och nästan kär. Hade några jättefint dagar med min kompis. Ska försöka hålla kvar den känslan nu:)

[Kathja]1
2012-11-11 20:36
#68

Vad underbart vännen! Ofta är det ju så att när man väl kommer iväg så blir det bra. Och att bryta "hemma mönster", vilket man ju gör när man åker bort är ofta bra när man är off.

crinalina
2012-11-11 20:38
#69

Den lättsamma Medelhavsatmosfären är icke att förakta och förringa. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
MathildaF
2012-11-11 20:52
#70

Ja visst är det så. Jag är ju en person som älskar att resa bort egentligen, längtar aldrig hem när jag är utomlands. Så känner jag mycket för just Italien då jag älskar språket och mentaliteten. Har pluggar italienska i skolan men tyvärr glömt en del. Fick lust att förbättra min italienska nu, så funderar på att åka på nån 4 v kurs i sommar någonstans i Italien och bara njuta:D

Håbe
2012-11-12 06:38
#71

Är tacksam över att få haft min son bredvid mig i sängen hela natten. Han hade somnat när han och pappa låg och tittade på innebandyn igår kväll. Brukar leda över honom till sin säng då men eftersom jag kände mig lite gosnödig, som dottern brukar säga, så kröp jag bara ner bredvid honom. Nu har jag inte fått någon vidare sömn men en stor dos av varm gosig 8-åring Skrattande.

målle
2012-11-12 13:38
#72

Åh halleluja!! Svärmor är på tåget hem, sambon är i huvudstaden tills imgn (visserligen lär jag sakna honom senare ikväll men ändå..)och jag är ensam hemma!! PUUUUUST! Jag längtade hem i bilen och kände ett lugn och en lycka i magen! Tack för att jag får en eftermiddag/kväll/natt med endast mig själv! Åh vad jag längtat!! Tack, tack, tack!!

MissInAction
2012-11-12 13:41
#73

NJUT, målle!! Haha, njut av friheten Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
2012-11-12 13:43
#74

OM jag gör!! Jag har ett hejdundrande halleluja-moment här hemma!!

MissInAction
2012-11-12 13:52
#75

Haha! Härligt Skrattande Jag längtar också efter att få vara själv och rå om mig själv en stund! Jag antar att jag är tacksam för att jag är hemma själv på dagarna och sambon jobbar Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-11-12 15:01
#76

Jag skrev just ett blogginlagg om tacksamhet,,, och insag,nar jag skrev, att jag har liksom fordjupat min tacksamhet, och den kanslan ar samma som karlek!!! Alltsa Universums Karlek, den som vi inte kan jamfora med vad vi sager nar vi pratar om karlek..

Nar man tranar varje dag pa att vara tacksam,,(trana i borjan,,,, for att det ska komm naturligt sedan:)  for varje liten sak, sa leder det till, efter ett tag, att man aven blir tacksam for saker som man aldrig kunde vara tacksam for forut,,, och DA nar man in i denna djupa tacksamhet, och smalter samman med karlekskanslan!!!Kyss Och da finns bara tacksamhet och karlek tillgangligt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2012-11-12 17:03
#77

Amen till det! (ursäkta har fått Amen på huvudet, ett mycket användbart ord)

Visst är det så. När man når nivån TACKSAMHET i alla lägen och till allt då är livet gott att leva - då är man där man bör vara. Allt är KÄRLEK och när man känner det då är man hemma. Underbara fina Shia - vilken tur att vi har dig som inspiration! Tack för att du finns i mitt liv.

Otroulig
2012-11-12 21:56
#78

Jag kan inte låta bli, det har även sagts av andra. MEN JAG ÄR SÅ OERHÖRT TACKSAM ÖVER ER ALLA! Det här är min tanknings station. Alltid när jag kommer hit så förundras jag över vilken otrolig kraft som finns här. Jag lyfts i min energi. Jag får tankar som sätter igång en spiral av härliga tankar. Jag hade inte kommit hit där jag är idag och mår så fantastiskt bra om jag inte hittat er. ( ja det kan jag ju inte ta gift på, jag kanske hade fått det på nåt annat vis) men ni förstår vad jag menar. Älskar er alla!!!!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-12 21:59
#79

Amen, till det, hi hi. Det där kan vi nog skriva under på de flesta av oss. Jag sände ut en bön om att få möta fler "som mig" att växa med för ganska precis ett år sedan och dagen efter hittade jag hit. Skrattande

SHIAWASE
2012-11-12 23:15
#80

Tack Kathja!!:)  Precis detsamma sager ju jag tillbaka:)Kyss

Och otroulig Man kan nog inteuttrycka sin tacksamhet tillrackligt till alla fina underbara inspirerande sjalar har inne,och den enormt hoga energi som finns har!!!

Som ni har last sa har ju saker borjat rora sig for mig. Nar jag blev aktiv har i juni tror jag attdet var, sag det inte ALLS ut sa . ALLT har satt igang sedan jag har borjat vara aktiv har,, att skriva , lasa, inspirera, inspireras har gjort att min vibration har hojts enormt!!! SA TACK OCH TACK alla fina!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-13 07:16
#81

Vi är tacksamma för att vi får vara en del i det! Det är så coolt hur det funkar. Ser med spänning fram emot när det ska börja röra på sig för min de,l, man vet ju inte vad det blir förrän man är där. Skrattande

SHIAWASE
2012-11-13 10:11
#82

Ja tank Kathja,,vilken sekund som helst sa kommer det att borja bubbla och rora pa sig for MASSOR har inne!!! AHHHH vad det ska bli kul!!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-11-13 15:22
#83

Just idag är jag tacksam för ledig dag, min nya skrivare, solen och värmen, min takterrass och kaffe. Nu ska jag snart gå upp på takterrassen, med en kaffe och utskrift av det jag skrivit hitills och redigera lite grann i 24 graders värme och sol. Aaah, det är precis så jag vill spendera mina dagar. Jag är så tacksam för mitt liv, inte bara att jag lever utan för det liv jag lever. Tack för mitt liv i dubbel bemärkelse! ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Otroulig
2012-11-13 17:35
#84

Idag är jag speciellt tacksam över mina underbara arbetskamrater. Dom får mej att fnissa, le och skämta!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MathildaF
2012-11-13 20:04
#85

Är tacksam över att få bli kärleksbombad denna vecka. Känner att jag mår bra igen och har fått tillbaka mina positivitet. Nu när jag mår bättre så ska jag ta mig an alla övningar och tips jag fick när jag mådde dåligt. Har till och med lust att gå till skolan imon, vilket jag inte haft lust med eller ens gått till skolan på flera veckor. Måste vara all kärlek. Så TACK till er som sänder mig kärlek:)))

szirius
2012-11-13 20:23
#86

# 85Kyss

aaaaaaaaaaaaaa, så tacksam nu, har hittat en låt på youtube som jag tog ut på tre röda sekunder, passar mig perfekt! När jag har en ny mic och kan spela in så ska jag öva mitt mod med er härliga och lägga in ett klipp till er - för er kan man knappast få elak kritik av iafSkrattande Första testet blir strax på min make, men han är ju jämt så partisk. Skit samma, jag känner glädje inför att sjunga och spela igen, det är huvudsaken!

MathildaF
2012-11-13 20:39
#87

Åhh kan du sjunga?:) ser fram emot att få höra ett klipp szirius

målle
2012-11-14 11:34
#88

Idag är jag tacksam över att min lediga dag sker i ensamhetens tecken, lugn, skönt, härligt, jag slipper prata med ngn om jag inte vill, jag kan slöa som fasiken och det är underbart!

Jag är även tacksam över att min handläggare på FSK ska kolla upp reseersättning för bil åt mig nu när jag måste köra till och från praktikplatsen och jag är tacksam över att jag får ersättning på fortsättningsnivå så jag i min tur är tacksam över att jag kan fortsätta med allt jag gör i lugn och ro och jag är otroligt tacksam över att jag har sparat ihop pengar i form av fonder tidigare i livet så jag kan använda de nu till att betala storservicen på min fina underbara bil som jag hoppas att jag kan behålla!

Och jag är tacksam över att jag fått den praktikplats jag har nu där de alla är så trevliga och måna om mig och att de behöver mer personal så mina chanser att få tex timanställning och/eller sommarjobb i framtiden ser ljusa ut!

Tack för att min sömn är som den ska vara igen! Och tack för att jag fortfarande går ner i vikt!! Och tack för sjukvården som gör mig frisk på sätt som jag kanske inte riktigt klarat göra själv! Tack tack tack! ♥

crinalina
2012-11-14 12:32
#89

Jag är tacksam över ännu en dag jag kan ägna åt att skriva, pyssla här hemma och redigera sittandes ute i solen.

Jag är också tacksam över att jag känner mig lugn och trygg i att sambon ska åka och titta monster från sitt förflutna i ögonen och skrämma bort dem, eftersom jag känner mig lung hjälper jag honom att känna sig lugn.

Jag är tacksam för att jag hela tiden känner att det går framåt och åt rätt håll med boken.

Jag är tacksam för mina underbara katter som ger mig så mycket gos och kärlek, och för min sambo och min son.

Jag är tacksam för mig, och för mitt liv. Jag är tacksam för mitt leende.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
2012-11-14 17:19
#90

Jag måste bara upprepa mig lite. Wow vad tacksam jag är för att jag kan sitta ute på balkongen (inte taket) i solen och skriva och redigera. Ser fram emot många sådana dagar framöver. Vi har inte haft något bord och stolar på balkongen, de vi har har varit uppe på taket, men igår tog jag ner en del av det och gjorde en sittplats ute på vår härliga balkong, och där har jag idag suttit i solen och redigerat och skrivit på min bok. Snacka om fokus jag får när jag sitter där. Ser fram emot när vi har skaffat riktiga möbler dit och gjort iordning den till en riktig oas. Jag har en vision. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
2012-11-14 17:33
#91

det låter så overkligt att läsa att du sitter på balkongen i mitten av november haha men det är ju för jag pusslar ihop vädret vi har här med det du skriver, för jag skulle då INTE vilja sitta på våran balkong just nu haha! Här är värmeljusen tända för värmen och mysfaktorns skull och jag har raggsockarna på mig Skrattande Så njut på i värmen crinalina!

[Kathja]1
2012-11-14 19:26
#92

Åh vad tacksam jag är över att vara hemma! Har varit iväg hela dagen. Hämtade yngsta dottern i Göteborg och så åkte vi till Kungälv där hon skulle köra upp… Och min duktiga snutta fixade det på första försöket, trots att hon körde upp som privatist!!!!!

Men nu är jag hemma i soffan bland glada hundar och det uppskattar jag.

Stella_Polaris
2012-11-15 10:36
#93

Nu vill jag också vara med och fokusera på de saker i mitt liv som är bra!

Just idag är jag tacksam för min sinnesfrid, mina två underbara katter, att solen skiner ute, att jag hade en ganska bra dag igår, trots allt, mitt nya underställ som håller mig varm på mina långpromenader, att min man är så snäll och förstående och att min mamma mailade och berättade att hon satt in pengar till mig på mitt konto, som BARA ska användas till onyttigheter till mig själv! Tack, tack, tack, tack!

Nu känner jag mig lätt paralyserad här. Jag brukar sällan shoppa särskilt mycket till mig så jag vet tusan inte vad jag ska göra med dem. Lyxproblem, men ändå.

szirius
2012-11-15 10:48
#94

TACK LJUVA LJUVA LIV som ser till att vi kan leva så fritt som vi gör just nu.

En regnig, kall höstdag här, jag klev upp och gjorde frukost och vinkade av sonen och kröp sen ner i sängen igen med min varma härliga make och somnade om en timme. Sedan fikade vi i sängen och kollade på härliga Zlatans bravur från gårdagenFlört och nu ligger jag här och läser för mig själv.

Tack för att det inte finns någon stress idag. Tack för ett varmt hus, en varm säng, en varm make. ÄLSKAR dessa dagar.

Tack för att jag har två roliga danstimmar att se fram emot ikväll, mina favvotjejer Kyss

[Kathja]1
2012-11-15 10:56
#95

Ha ha, UNDERBART Szirius! Skulle skriva just det samma förutom delen dr du skrev om din son och fotbollen.

Är så tacksam över insikten om att jag är FRIIIIIIIIIIIIIIII att göra vad jag vill, nr jag vill, hur jag vill  - även utan att mitt kontoutdrag säger mig att det kommer att gå. Jag ÄR fri och jag har ALLT jag behöver i mitt liv redan nu.

[Kathja]1
2012-11-15 13:17
#96

Hade just en vän på besök här, han (eller de) ville att vi skulle ta över en liten "rörelse" som med tiden kan ge en hel del pengar… Ska känna på saken, men säger iaf tack för erbjudandet!

målle
2012-11-15 16:22
#97

Jag är så tacksam över att jag ringde min mor igår och vi kom på tal om min bilservice jag bokat tid för nästa fredag. Verkstaden jag bokat mig på är där jag gått sedan jag skaffade min bil ny, då man ju ska hålla sig till auktoriserad märkesverkstad, nu har garantier etc utgått på min bil då den fyllde 3 år i augusti så jag kan glatt vända mig till andra BETYDLIGT billigare verkstäder som dessutom har vissa märkesdelar (om man nu tvunget vill ha det) Hos min "vanliga" verkstad skulle 6000 mils-servicen gå på ngt mellan 6500-7500:-, jag har redan fått offerter på två andra ställen varav den ena vill ha 3858:- och den billigaste hittills vill ha 2964:- (!!!) Hur i allsindar kan det skilja sig SÅ otroligt mycket mellan det första och de två senare?! Hursomhelst har jag en liten lista jag ska ringa runt imorgon och få prisuppgifter och den tiden jag har inbokad ska jag AVBOKA!!! Skrikandes

Så TACK mamma för du fick mig att inse detta!

Annons:
LoAEmma
2012-11-15 18:36
#98

Tack för min härliga lediga dag!
Sovmorgon, sen städat, tränat, gått på stan med min kille ♥, och nu har jag ett par timmars egentid. Ska läsa och bara mysa, sen kommer han hit igen så då blir det mera mys haha…
Det enda smolket är att jag börjar jobba kl 07,30 imorron men det är ju då det haha.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Håbe
2012-11-15 18:48
#99

Tacksam för att jag börjar landa lite igen efter helgens lilla psykbryt. Känner mig lugnt och stark på ett annat sätt nu. Det känns som att jag mer och mer börjar hitta fram till mig själv. Behöver fortfarande hitta en rutin, ett självklart förhållningssätt, till när andra runt omkring är negativa och gnälliga. Men idag för första gången kunde jag (inför en nära kollega som väldigt ofta är negativ och klagar på det mesta) bara låta henne hållas och känna att "vad jobbigt det måste vara för henne att se allt i så svarta färger jämt. Men det är hennes sak att jobba med. Inte min." Och det kändes så skönt. Så jag är verkligen tacksam för att jag äntligen börjat kunna samla ihop trådarna och se i vilken riktning jag ska och framförallt hur jag ska ta mig dit. TACK!

[Kathja]1
2012-11-15 19:31
#100

Härligt Emma och Håbe - vad ni har LYFT båda två. Kyss

crinalina
2012-11-15 22:21
#101

Idag är jag extra tacksam att jag lever! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-11-15 23:49
#102

Ja, Crinalina , vi ar ocksa tacksam for att du lever!!

Jag ar ocksa tacksam for allt det fina som hander, och allt det fina som jag HAR!

TACK for annu en solig hostmorgon!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-11-16 07:47
#103

Tack för härlig dröm att jag hittade ett jobb som passade min gamla utbildning och mina arbetslivserfarenheter, ett roligt jobb som klippt och skuret för mig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2012-11-16 10:41
#104

Åh jag är så tacksam att jag tog mig tid att ringa runt lite olika verkstäder för priskoll på servicen på min bil! Jag har nu bokat en ny tid på en annan betydligt närmre belägen verkstad som dessutom är mer än hälften så dyr!! Tack för att jag sparar pengar på detta sätt! Tack!

Annons:
[Kathja]1
2012-11-16 10:44
#105

Härligt Målle! Tänk vad med roliga saker du kan göra för de där pengarna du slapp att lägga ut.

Jag är så tacksam över erbjudandet vi fick om att ta över en organisation och driva den framåt, nu ska vi bara hitta fler som vill vara med och jobba med oss. Så jag passar på att tacka för att de dyker upp. Skrattande

målle
2012-11-16 10:48
#106

Kathja - Ja fast jag ska ändå betala av mitt ena kreditkort tänkte jag så jag slipper dyra ränteavgifter och avivgifter! Men det är ju toppentoppenbra iaf!!

MathildaF
2012-11-16 10:49
#107

Idag är jag tacksam för att det är fredag och jag ska iväg och hälsa på en väldigt nära vän i Halmstad:) ska vara där till söndag och ta igen missad tid med varandra. Ska bli så kul:)

Stella_Polaris
2012-11-16 11:00
#108

Idag är jag väldigt tacksam för att det är fredag!

Håbe
2012-11-16 18:21
#109

Tacksam för att vi konsekvent försöker vabba varannan gång och att det just den här veckan innebar att jag var hemma två dagar med småförkyld dotter och min man hemma idag med två kräkiga barn.

Otroulig
2012-11-16 19:06
#110

Håbe 😜

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2012-11-16 19:11
#111

Jag är tacksam över känslor som sköljt över mig idag och igår. Det känns som att nåt himla trevligt och härligt är på gång. Har ingen aaaaning om hur eller vad, men nåt är det. Pirrigt😀

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Håbe
2012-11-16 19:13
#112

Vet inte vad den där fyrkanten betyder, men jag hoppas att det är något bra Flört.

I alla fall så är jag ytterligare tacksam för att jag nu, när jag kom hem efter en dag ensam på stan (tack för det med) så möttes jag av två pigga barn som verkar må mycket bättre.

MissInAction
2012-11-16 20:02
#113

Jag är så tacksam för att min lila brudorkidé har bestämt sig för att blomma igen! ♥
Den har tidigare år endast blommat på våren och sommaren och i år blommade den på en stängel. Den andra stängeln blev kvar med små knoppar, men med mycket kärlek och tillit från min sida så tycks vi ha hjälpts åt och nu har två av de tre knopparna slagit ut!! Väntar med spänning på den tredje också Skrattande

Min vita brudorkidé verkar fortfarande vila och har inte blommat alls hittills i år. Får se när det händer!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-11-16 23:32
#114

Kathja!! Blir nyfiiiiken!!! vad ar det for nogon business/organization???

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-16 23:39
#115

Hi hi. Vi har vänner som livnär sig, och lever gott, på att jobba i nätverk. Nu erbjöd dem oss att ta över ett av deras "ben", m.a.o en grupp människor som jobbar i detta nätverk (är ett Japansk företag btw) och peppa dem till stordåd, ja och så får vi ragga lite nytt folk oxå e klart.

Men bara gruppen i sig genererar några tusen i månaden som den är nu. Så tack för den!

Sedan är det en del annat på gång oxå… Men det får jag berätta en annan dag, men förhoppningsvis snart, hi hi.

SHIAWASE
2012-11-17 08:36
#116

Det finns manga natverksbusiness nu,, Har faktiskt inte hort talas om nagot Japanskt?? vad kan det vara?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-11-17 08:44
#117

Glomde ju skriva Kathja att VAD KUUL att saker ror pa sig!!!!GladKyss

sjalv har jag ju tacksam for mitt jobb,, men nu ar jag ju mosig i huvuduet,

Oversatter just nu manuscriptet till Stenhuggaren,,,, och det ar jattekort tid som jag maste oversatta 2 eller 3 ,, i och med att det ar manuset, sa ar det inte bara replikerna utan alla omgivningsbeskrivningar!

MEN , det ar ett roligt oversattnings jobb!!! 30 sidor har jag hunnit idag,,,, :)

kul med manuscript, for det ar helt annat an en bok,,,

Nu borjar det bli kvall, och det osregnar, har inte varit ute idag mer an i morse nar jag var ivag till dagis med minsta,, nu maste jag ju snart ga och hamta henne,,,, men en promenad i regnet kan ju vara skonta sa har nar huvudet ar mosigt!!!

KRAM PA ER ALLA!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2012-11-17 10:55
#118

Jag är tacksam för att jag vaknade med mindre ångest än jag brukar och det har faktiskt varit så i några dagar. Jag är även tacksam för massagestunden (igår) som jobbet bjuder på. Där fick jag reda på varför jag har så ont i ryggen som jag har så nu kan jag börja kolla upp det mer. Jag är tacksam för att jag trots allt motstånd tog mig till gymmet, tränade och fick en del insikter på löpbandet. Ju fler insikter från det förflutna desto snabbare kan jag vara i nuet!! Jag är tacksam för att jag lever i ett land där jag kan känna trygghet på så många olika plan (jag hoppas det fortsätter så trots veckans händelser) och jag är oerhört tacksam för att jag har det så bra att jag kan ägna mig åt självförverkligande till skillnad mot krigsdrabbade länder där överlevnad är målet! Tack gode du! Och kram, hehe Och nu ska jag måla mina naglar svarta, love it!


Annons:
MissInAction
2012-11-17 11:03
#119

Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-11-17 19:08
#120

Hej vad jag mår bra idag!!!! Trots att jag jobbar, och trots att jag har stått i köket och varit och storhandlat mest hela dagen och trots att elvispen gick sönder då jag skulle slänga ihop en tårta.

Men vad gör väl det!?! Jag är på banan och livet leker. Det känns som att det händer, och håller på att hända en massa, eller inte bara känns så - det gör det oxå.

Försöker att bara gilla läget och njuta och tänka som så att allt har sin tid och jag kommer att få den hjälpen jag behöver när jag behöver - inte lönt att slå knut på hjärnan för att fundera ut hur.

Så jag är så tacksam över att jag VET att jag inte behöver veta hur, jag behöver bara veta ATT. Skrattande

MathildaF
2012-11-18 22:29
#121

Är så tacksam för den fina helgen jag haft med vänner och mycket skratt. Ett tack till alla er som sänt mig kärlek denna veckan:) Nu mår jag hur bra som helst, så tack för de!

crinalina
2012-11-20 13:42
#122

Jag är tacksam för den superroliga kväll ute som jag hade med ett par vänner i lördags. Jag hoppas det dröjer länge tills nästa gång hahaha (är fortfarande lätt bakisillamående).

Jag är tacksam över insikten att det är väldigt dumt att manifestera att man ska vara bakis, en manifestering om en lätt bakisdag blev till den värsta jag någonsin haft.

Jag är tacksam över att det går bra för min fina sambo när han nu är för att möta gamla "spöken" från sitt förflutna.

Jag är tacksam över att jag redan har gjort en tredjedel av min arbetsvecka och nu är ledig i tre dagar innan resten kommer.

Jag är tacksam för att det är soligt och fint ute, efter helgens regnande.

Jag är tacksam för att jag göra precis vad jag vill hela dagen, och att jag har en massa roligt att titta på ikväll om jag vill.

Jag är tacksam för mina underbara katter som är så otroligt keliga så jag får knuffa undan dem ibland. Men hellre det än tvärtom.

Jag är så tacksam för att jag har gått från att förr normalt ha varit i panik och oro i en viss situation, till att nu vara helt lugn och trygg i vetskapen att jag får det jag skapar/önskar och jag vet vad jag har skapat och önskat.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-11-20 18:23
#123

Jag är så tacksam över att jag och min man är helt i fas med varandra! En underbar skön känsla att vi båda vet vart vi själva och den andra är samtvart vi är påväg. Är tacksam för det långa och mysiga snacket vi hade vid köksbordet kring var viär, livet och framtiden. Tack för det!

målle
2012-11-20 20:26
#124

Oj! Jag är SÅ evinnerligt, hjärtligt, otroligt tacksam över att jag har min alldeles egen fullt fungerande, nya fina bil!

(fick känna på den underbara kollektivtrafiken i eftermiddags då jag tog bussen hem efter att jag lämnat bilen på serviceverkstaden. Det tog mig nästan 3 timmar från jag lämnade verkstaden till jag var hemma..och med bil skulle det tagit ca 30 minuter)

Så tack, tack, tack för min bil!

Otroulig
2012-11-20 22:08
#125

Så tacksam över vår underbara, hjälpsamma, vänliga husvärdinna på 80+ som fixar och donar och fick hit rörmokaren som fixade min rinnande toalett. Sen är jag tacksam över de fantastiska musiklärarna som ordnade konsert idag för alla småttingar. De uttryckte sin kärlek över ungarna, sa hur underbara de var och hur tacksamma de var att få träffa dom varje vecka. Tänk vilka underbara människor som finns !!!! Love it!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
LoAEmma
2012-11-21 23:29
#126

Jag är tacksam över att jag tog upp det jag skulle på jobbmötet och stod på mig trots mothugg och inget stöd av dom andra….!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-11-21 23:32
#127

duktigt EmmaKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2012-11-21 23:41
#128

Jag är fortfarande enormt tacksam för att min lila brudorkidé blommar!! Idag slog den tredje knoppen ut och det är tre jättevackra blommor här bakom min skärm ♥ Skrattande

I ärlighetens namn så var jag rädd, för dess gröna blad hade börjat bli skrynkliga, och när jag till slut lyfte upp krukan så låg det en massa vatten i ytterkrukan och det har jag läst att är INTE bra för orkidéer!! Dessutom såg den torkad ut. Så jag köpte orkidéjord/kompost och planterade om den. Den fick ett ordentligt bad så att allt rann igenom. Och så pratade jag med den, och med alla andra växerna. Och det var precis efter den dagen som den första knoppen började öppna sig! SkrattandeDen första av tre.

Brukar ni prata med era växter hemma? Om inte - prova!! Alla kanske inte känner samma sak förstås, men jag känner en enorm kärlek och tillgivenhet och ett band till växten, och kärleken bara flödar genom mig. Det är stort! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-11-22 07:29
#129

Jag är djupt tacksam över att jag mår så väldigt bra! Det bara flödar och jag går runt och småler. Me like!

Stella_Polaris
2012-11-22 10:15
#130

MiA: det är så inspirerande att läsa om dina blommor! Jag har aldrig gröna växter hemma för jag är jättedålig på att sköta dem men det är verkligen något jag vill bli bättre på för de tillför så mycket i hemmet!

Idag är jag så fruktansvärt tacksam för att jag hittade hit igen för jag känner mig både lugnare och mer grundad nu. Tack, tack, tack, tack!

Och just därför så klarade jag av att hantera en uppkommen situation på ett sansat sätt där jag klarade av att sätta tydliga gränser kring mig själv. Tack!

crinalina
2012-11-22 10:26
#131

Idag är jag tacksam för att min sambo kom hem igår efter att ha varit bortrest. :D

Jag är också tacksam för att det ständigt dyker upp nya beskrivningar och råd överallt på hur man kan sätta ord på saker. Det ger mig inspiration och hjälp till mitt skrivande.

Jag är också tacksam för att jag äntligen verkar må som mig själv igen efter min partykväll ute, och jag är tacksam för att jag blev ordentligt påmind om varför jag inte dricker särskilt mycket alls längre.

Jag är tacksam för solen som skiner ute, och för katterna som sover bredvid mig.

Jag är tacksam för att både sambon och jag är lediga idag och har planerat in att bara vara i eftermiddag när sonen är på jobbet. I lugn och ro utan en massa möten eller andra störningar.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-11-22 13:05
#132

Idag är jag tacksam för att jag ringde till "mitt" spa och fick en massagetid i eftermiddag! Glad Jag behöver verkligen det nu, tänkte mig en aromamassage. Egentligen skulle jag vilja ta reikin, men det får bli en annan gång.

Stella_Polaris,
Prova!! Jag har aldrig haft några gröna fingrar direkt, när jag växte upp hade jag bara en massa kaktusar, haha Tungan ute och sedan några murgrönor. Nu har jag kantdracenor, en monstera som stod i lägenheten med ett sött välkommen-kort när jag flyttade in här, och två orkidéer (varav den första fick jag i present) och ett paradisträd. Jag har nog fortfarande inga gröna fingrar, jag tycker många stora växter är läskiga och växtintresset är inte naturligt för mig - men jag har tänkt att kärlek räcker väldigt långt, det med!! Att vattna och ge kärlek och prata med växterna. Jag är övertygad om att det är kärleken som gjort att de här knopparna slog ut nu från att tidigare bara ha gjort det under våren. De låg vilande och väntade på att jag skulle inse det!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Stella_Polaris
2012-11-22 13:18
#133

MiA: Ja, jag ska faktiskt prova igen! Jag har fått så dåligt samvete när jag tagit död på mina plantor på löpande band att jag liksom… lagt ner. Men man mår ju så grymt bra i en blomsterbutik så jag är beredd att prova igen, något borde väl gå att få fart på med lite kärlek och uppmärksamhet. :)

MissInAction
2012-11-22 13:24
#134

Du kan ju alltid prata med experterna och höra hur de du tycker om ska skötas och om de verkar passa hemma hos dig Glad Och/eller så kan du börja med några "säkra kort" som inte är så kinkiga, men ändå vackra.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Stella_Polaris
2012-11-22 13:32
#135

Som vadå…? :) Orkidéer klarar sig fint här men jag har inget bra ställe att ställa undan dem när de blommat ut och det ser så trist ut att ha hela fönstret fullt med svarta pinnar bara. Så orkidéer blir engångsblommor här och det blir rätt dyrt i längden. Över jul ska jag ha julblommor = engångsblommor är planen, men sedan då?

Är porslinsblomma svår?

MissInAction
2012-11-22 18:18
#136

Låt orkidéerna vara bara!! Jag flyttar aldrig mina och de blommar igen Glad Har en väninna som har massor med orkidéer också i sitt hus, och hon flyttar dem aldrig heller. 
Bladen är ju alltid kvar och de är gröna. Och rätt vad det är så skjuter det upp nya stänglar! Det är absolut inga engångsblommor Kyss Jag menar, de lever ju fortfarande även om de inte blommar. 

Porslinsblomma har jag ingen koll på alls, jag var tvungen att googla för att över huvud taget få en bild på hur de ser ut. 
De som jag vet är lättskötta är ju garderobsblommor, dracenor, suckulenter.. paradisträd också. Men jag är inte alls någon trädgårdsnörd så jag skulle råda dig att fråga någon som kan det här Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2012-11-22 18:53
#137

Tusen tack för en nyfunnen vänskap! Ser fram emot många bra och fina stunder i varandras sällskap. Och jag ser även fram emot flera nya och bra vänner och även att de få vänner jag redan har bärjar visa mer av sina bättre sidor mot mig. Tills dess håller jag låg profil med dom.

Jag är tacksam för att jag ska på konsert imorgon, önskade mig det lite blygsamt när jag fick höra att de skulle spela, sen blev det slutsålt. I helgen när jag satt hemma på lördag önskade jag mig bilj igen och blev bönhörd på tisdag! Tusen tack för snabb fix :)

Är otroligt tacksam att jag tar mig tid att sitta ner och skriva ner mina insikter. Jag har tom offrat träningen för att pennan blöder.

Jag är tacksam för maten jag äter, det goda rena vattnet jag dricker och för luften jag andas. Jag är tacksam att jag lär mig nytt varje dag!

Kyss


[Axia]
2012-11-22 19:05
#138

Tack för min goda hälsa! Som verkar ha förbättrats på alla sätt o vis! Tack för alla underbara möjligheter som nu strömmar in i mitt liv, drömmar som går i uppfyllelse och denna uuuuuunderbara känsla av kärlek och harmoni här och nu! :D

Och såklart tack för det här forumet! :D

Stella_Polaris
2012-11-22 19:15
#139

Tack MiA!

Just nu är jag tacksam för vit salvia, myrrhaolja, varmt bad, färska blommor och yoga.

Annons:
Otroulig
2012-11-23 17:32
#140

Idag kom jag på, hur i all hela friden kan jag ha så höga energier när jag har stor risk att bli av med jobbet, vårt fina företag ligger i dödskramper och flera timmar om dagen diskuteras det om inkompetens och idiotiska beslut. Jag har valt att må bra! Jag har valt att låta allt rinna igenom mej och ut! Jag har valt att tro att på nåt vis kommer det att bli nåt fantastiskt bra av det här! Jag har valt att stå upp för mina åsikter och vad jag tror är allas bästa. Jag har valt att vara här i den här situationen. Jag är så tacksam!!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-23 18:00
#141

Det är grymt bra att du fixar det! Nu vet du att du klarar allt. Skrattande

målle
2012-11-24 15:33
#142

Jag är tacksam över gårdagen. En mysig dag med min älskade mamma. God lunch, lite shopping och prat! Precis vad jag behövde! Och tack för att Novalucol finns att köpa för billig penning på apoteket. Tack för att min sambo köper och lagar så god mat! Vi äter rätt "lyxig" mat och det förtjänar vi!

[Kathja]1
2012-11-24 16:44
#143

Jag är så tacksam över att vara JAG och över att MÅ BRA och över att jag är LYCKLIG, mitt i vardagen med räkningar och ungar med problem och tråkigt väder är jag LYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKLIG! Och tacksam. Skrattande

szirius
2012-11-24 20:40
#144

Jag är tacksam för att kalaset idag med 16 "gulliganer" (som Håbe brukar sägaFlört) gick så braGlad. Ljudnivån fick mig att känna att jag leverSkrattande, men ÅH så kul de hade! Jag och maken ordnade massor med lekar och de är i så kul ålder nu (går i 4:an) så man kan göra trixiga grejer där man ska klura ut saker och så.De är sååå fina med varandra också, det var nån som inte lyckades få iväg sin boll (man skulle blåsa bollar i mål) som blev ledsen och genast var många där och tröstade och stöttade. FINA UNGARKyss Inget bråk, inga fula ord, de ser till så att alla får vara med. Så LYCKLIG över att min son får växa upp på detta trygga sätt! Värt ALLT!

Både jag och maken sa ikväll " tänk om man själv skulle fått ha ett sånt kalas när man var liten…vilken dröm…" DÅ vet man att man gjort nåt braGlad Tacksam över den känslan, vi gör ett bra jobb som föräldrar.

Tacksam för att godsaker och god mat( halloumi, klyftpotatis och avokadosallad) har flödat här hemma denna dag.

Tack, tack tack!

Håbe
2012-11-24 23:39
#145

Skrattande Gulliganer är ett bra ord!

Jag är tacksam för att mina barn fick träffa sina gamla bästisar idag. Två tjejer som bodde på våran gård och barnen hade en varsin syster i sina grupper/klasser. Framförallt dottern stod sin kompis väldigt nära. De inskolades tillsammans 18 månader gamla och var som ler och långhalm efter det. Så för snart 1½ år sen så flyttade de och vi har inte kunnat träffats så mycket sen dess. Sist var för ganska precis ett år sen. Men nu var det läge igen och de var så himla lyckliga. Som att de aldrig varit ifrån varandra.

SHIAWASE
2012-11-25 13:54
#146

Just i dag ar jag tacksam till Szirius,, som fick mig att inse att jag kanske inte var klar med nagot som jag trodde att jag var klar med!!!Glad

Och tacksam till Kathja som startade en trad som ledde mig in pa detta ocksa:)Glad

Ah!!!! vad harligt det ar med alla dessa moten,, och vad harligt det ar nar man inser hur liiiiiten varlden ar,,  egentligen,, fascinerande och underbartKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2012-11-25 13:54
#147

Just i dag ar jag tacksam till Szirius,, som fick mig att inse att jag kanske inte var klar med nagot som jag trodde att jag var klar med!!!Glad

Och tacksam till Kathja som startade en trad som ledde mig in pa detta ocksa:)Glad

Ah!!!! vad harligt det ar med alla dessa moten,, och vad harligt det ar nar man inser hur liiiiiten varlden ar,,  egentligen,, fascinerande och underbartKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2012-11-25 18:26
#148

Jag är tacksam för en fin vecka med många dagar med fjärilar i magen och bra känslor. Blev nästa irriterad för jag var så uppåt men inte visste varför? Haha. Fast sen njöt jag bara av att må så bra:) Mår fortfarande bra men har inte den där pirriga känslan kvar. Men de kommer väl tillbaka:)

Otroulig
2012-11-25 18:53
#149

Härligt Mathilda!!❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2012-11-25 19:16
#150

Fick idag en känsla " NÄE, nu är det dags för förändring, nu vill jag gå vidare i livet" så gick jag in på mailen och fick där ett mail med ett Tarot kort som sa just det. Nu är jag i start gropen, ser inte riktigt än målet men är redo för att gå vidare i livet och då göra saker som jag älskar. Känslan som sedan följde var att Jaa, nu är jag beredd, nu vågar jag skapa ett nytt och annorlunda liv, i ärlighet mot mig själv. TACK!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2012-11-25 19:21
#151

Kyss


Theleonora
2012-11-25 19:21
#152

Vad kul Otroulig!! Vill så gärna vara där du är nu, med förändring och att vara redo för det nya bra, ultra-bra som komma ska!


[Kathja]1
2012-11-25 19:38
#153

Kameleonten  -Var sak har sin tid och vi har alla våra vägar att vandra, de viktiga är alltid att fokusera på NU, med en känsla av det man vill ha som att man redan är där.

Annons:
MathildaF
2012-11-25 19:38
#154

Vad kul otroulig:) alltid skönt när man får insikt till en förändring'

målle
2012-11-25 21:06
#155

Jag har bokt upp mig för sista veckan med ABC. Förra veckan avstod jag för jag tyckte jag hade för mkt då som ni redan vet…hehe. Men nu är jag verkligen inne på att förändra saker och ting! Allt jag är missnöjd med ska förändras till det absolut bästa! Mitt nya, fräscha, friska, roliga, kärleksfulla, givande 2013 ska påbörjas med full fart redan NU! Jag hoppas det blir full fart i förändringarna under sista ABC-veckan nu!

Otroulig - vad är det för tarot-kort du får på mejlen? Hur får man de? (intresserad) Skrattande

Hoppsan, nu skrev jag ju i tack-tråden, men då kan jag passa på att tacka för en härlig helg och för att min sambo är så kärleksfull! Mmmm puss puss! FlörtKyssTungan ute

Otroulig
2012-11-25 21:17
#156

Heja Målle!!! Lotus Tarot heter sidan, man kan göra gratis läggningar ( det lät konstigt ..) sen får man mail några gånger månaden med förklaring på ett specifikt kort. Dom sista gångerna känns det som korten varit klockrena för mig:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
2012-11-25 21:31
#157

Otroulig - det känns som jag är på banan igen! SÅ SKÖNT! Tack för infon, ska kika in där nu! Skrattande

målle
2012-11-25 21:49
#158

Otroulig - TACK för att du delade med dig av tarot-sidan! Jag blev medlem och gjorde min första "läggning" nyss och ja jag finner knappt ord för hur jäkla häftigt svaren blev! E-X-A-K-T som det faktiskt är för mig just nu! Helt fantastiskt häftigt! Tack!! Fan va coolt! Skrattande

Otroulig
2012-11-25 21:58
#159

KUL!!! Vad glad jag blir❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Miwis
2012-11-25 22:14
#160

Idag är jag tacksam för alla härliga skratt när jag busat med lilla sonen! Och för att det är så härligt att se honom skina upp som en sol & pipa högt av glädje när han ser en nån katterna Glad

Och så är jag så tacksam att jag gick in här i tråden & läste, och för att Målle genom sitt inlägg här påminnde mig att gå in och boka ABC! Tack Målle Glad

Annons:
målle
2012-11-25 22:16
#161

Miwis - åh men det var så lite så! Haha! Skrattande

Miwis
2012-11-25 22:40
#162

GladGladGlad

crinalina
2012-11-26 15:50
#163

Just idag är jag tacksam för att jag efter en mindre svacka i energier har börjat klättra uppåt igen. Tack också för att jag var så lugn i min svacka och hela tiden hade tryggheten och vetskapen att det bara var tillfälligt.

Jag är också tacksam för att vi får middagsbesök ikväll. Det ska bli roligt att laga något nytt till någon jag inte lagat mat till förut.

Jag är också tacksam för att jag älskar mig själv och trivs med mig själv så bra.

Jag är också tacksam för att min mage äntligen börjar kännas bättre efter den akuta magkatarren som blev resultatet av min utekväll förra helgen.

Jag är tacksam för min fantastiska sambo som så uppenbart älskar mig så enormt mycket. ♥

Jag är tacksam för att jag har min son så nära ännu ett tag innan han hittar eget boende.

Jag är tacksam för att det snart är jul! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-11-26 18:01
#164

TACK för min energihöjning idagGlad. Tack för att jag har denna förmån just nu att ha så mkt egentid till att återfinna kontakten inåt. Jag har nu i några timmar läst, skrivit och lyssnat på musik och funnit måbra -känslor ända ner i magen. Tack för att förmiddagens olustkänslor bytts ut till ro att helt lugnt bara skrota omkring i morgonrock hela dagen/kvällen.

Tack för en spirande känsla av hopp  just i denna stund.

Tack för jag fick lust att börja julpynta  -var inte säker på att den skulle dyka upp i år men jodå, nu blir det nog kvällens temaFlört

MissInAction
2012-11-26 18:17
#165

Jag är tacksam för att jag mår bra och känner tillit till att allt blir bra! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2012-11-26 18:50
#166

Fick en Flashback av känslan av nyförälskelse idag, tack för det!! Den känslan hade jag glömt bort! Minnen är bra! Känslor kan återanvändas! Det gäller bara att plocka russinen ur kakan.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

LoAEmma
2012-11-26 20:11
#167

Jag är tacksam för nya saker som på bra sätt har hittat vägen till mitt hem :)
Och jag är tacksam för att jag tog mig upp ur soffan och lagade riktig mat efter jobbet, fast jag var så trött. Gott blev det!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
SHIAWASE
2012-11-26 22:26
#168

#164 Szirius later underbart!!!

Egentid, att bara vara det ar ju vad jag skulle behova,,kanner mig lite avisFlört Men samtidigt ar jag ju tacksam for att sa mycket jobb kommer till mig!

Sa jag tackar for allt det roliga som hander, for all rorelse och liv i mitt liv!

Och pa att jag ar sa bra att vara i mig sjalv, aven nar jag har sa mycket pa gang!

TACK till mig!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-26 23:20
#169

Med risk för att vara lite tjatig…

Så är jag så otroligt tacksam och nöjd med att jag mår så förbenat bra! Småler för det mesta och kan gå igenom i huvudet att hmmm ska ha mens - strunt samma jag är lycklig iaf! Snart jul och 0 kr till julklappar - strunt samma jag är lycklig iaf! Snart jul och sonen kan inte komma hem från Australien - strunt samma jag är lycklig iaf. Har mer räkningar än inkomst  - strunt samma för jag är lycklig iaf! Taket läcker in på huset - STRUNT SAMMA jag är lycklig iaf.

För vad gör väl det när jag är lycklig i alla fall! För jag väljer att i detta nu må så bra så bra, tallalllalala, hi hi.

Tack för det!!!!!!!!!

Otroulig
2012-11-27 08:26
#170

Vilken morgon!!!! Vaknade av drömmar där jag helt plötsligt hade helt nya värderingar, det var helt ok att min hund låg i sängen ( har aldrig hänt) det var inte ok att sippa vin framför barn ( har aldrig hindrar mej ) jag mådde fysiskt illa och skulle sätta på mej nåt riktigt äckligt som visade sig vara en skinn kjol. När jag vaknade så kändes det som att NU börjar mitt nya liv. Part II. Och allt är nytt, jag kan välja precis vad jag vill ha in det nya livet. Jag är helt hög faktiskt!!!! Nu ska jag till jobbet och vet ni vad, rent spontant har jag redan känt sympati för min chef. Haha, vad ska detta sluta;) TACK!!!!! Kathja- underbart!! Jag bara ler😊❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
2012-11-27 09:56
#171

Idag är jag tacksam för att jag hittade en bra deal på spa-hotell som min man ska få i födelsedagspresent! Ska bli så lyxigt att få bara njuta i ett helt dygn i mitten på januari!

crinalina
2012-11-27 12:50
#172

Idag är jag tacksam för att jag har en fantastisk och underbar man som älskar mig! Känslan att veta att man är älskad är helt otrolig!

Jag är tacksam för att jag när jag hamnar i gamla tankar och känslor kan stanna upp och minnas att allt är som jag har önskat och jag har önskat nya tankar och känslor. Det gamla existerar inte längre. Tack för den vetskapen och kunskapen!

Jag är tacksam för att jag älskar och tycker om mig själv för precis den jag är, och för vetskapen att det kan bara bli bättre!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MathildaF
2012-11-27 17:22
#173

Jag är så tacksam för alla fina människor jag möter under min behandling här i Mora:) Känns som vi får ut så mycket av att prata med varandra, man känner att man inte är ensam om sina problem. Är väldigt tacksam att jag fått möjligheten att komma hit så ska verkligen försöka ta vara på tiden här.

målle
2012-11-27 17:37
#174

Jag är tacksam över att jag kommer få fortsätta på min praktikplats, det är typ upp till mig och ni vet ju säkert alla här vad min tanke kring praktikplatsen är..? Skrattande Och jag är tacksam över att jag trivs så bra där. I morse när jag körde dit gav jag en önskan om att jag vill ha en känsla över det som att det är min riktiga arbetsplats jag kör till, alltså inte bara en praktikplats och jag är tacksam över att jag behåller lugnet och mer och mer känner mig hemma på praktikplatsen..eller nej jag menar på mitt jobb Skrattande Jag är liksom en i gänget redan och de två jag jobbar närmast ihop med säger nästan varenda gång jag är där hur glada och tacksamma de är över att jag är där, att det hjälper de enormt mycket och att de är förvånade på ett mkt positivt sätt över att jag är så självgående och snabblärd Skrattande Härligt att höra! Jag är välkommen där och det märks! Tack så innerligt för allt detta! Det ska bli så kul att få börja utbildningen till hösten och få ha min LIA-praktik och sommarjobb där jag är nu! Wihoo! Tack!

Och jag är tacksam över att jag har det så bra! Och jag är tacksam över ABC'n, det är ju sista veckan nu och jag har verkligen gått in för det nu! Nu ska det ske förändringar och jag har kl 02:00 som "min tid" och både igår natt och inatt har jag vaknat ur min sömn och känt det som ngt "rörigt" inuti mig, alltså själsligt/mentalt typ (svårt att förklara) jag har båda gångerna tänkt att jag ska se vad klockan är när jag vaknat sådär men det blir liksom inte av av någon anledning. Jag tror det har med ABC'n att göra på ngt vis men jag tänker inte bry mig så mkt om det där. Det är förändringar på G och det är så jag vill ha det! Så tack för det!

Annons:
[Kathja]1
2012-11-27 20:35
#175

Jag är djupt tacksam över insikten och förmågan att välja känsla! Annars hade jag nog lagt mig ner och dött idag (bildligt talat!) Och jag är djupt tackasm över att jag egentligen mår så bra, för annars hade jag nog bara orkat att lägga mig ner och dö.

Shit vad livet kan svänga ibland! Och jag får ju erkänna att jag i allt dagens kaos (vill inte skriva mer här eftersom det handlar om två av våra söner som just idag har trasslat till livet lite väl mycket!) har funderat mer än en gång varför jag, eller vi, i herrans namn har attraherat detta! Men, men det är bara fokus på att allt kommer att lösa sig till det bästa, något annat finns ju inte. Obestämd

Otroulig
2012-11-28 00:11
#176

Kram till dig Kathja, Jag är tacksam att jag fått tillbringa kvällen med två män som överöser mig med komplimanger och kärlek mmmmmm. Som önskar mej allt gott, det är kärlek!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Håbe
2012-11-28 06:27
#177

Började morgonen med ett morr. "jäkla klocka! Åh, vad jag avskyr att behöva gå upp när det är kolsvart ute…o.s.v"

Så jag börjar om: Tack för att klockan ringde nu när jag var så trött. Annars hade jag försovit mig.

Tack för att jag har ett jobb att gå till varje dag. Ett jobb som jag älskar dessutom.

Tack för att det är så mörkt ute för då är det snart advent och man får sätta upp stjärnor och ljusslingor igen.

[Kathja]1
2012-11-28 07:34
#178

Tack för att jag slutar jobba om 1,5 timmar och sedan ska vara ledig till fredag nästa vecka. Tack för mitt braiga schema och tack för mina fina kolleger som låter en ta i privata grejer på arbetstid samt ser till så att man sitter ner och andas och dricker te mellan varven dagar då det är lätt att glömma just det.

crinalina
2012-11-28 09:57
#179

Jag är tacksam för att jag är ledig fyra dagar varje vecka! Wow, vad härligt det är!

Jag är också tacksam för att jag äntligen har ändrat fokus till just att jag har fyra dagar ledigt varje vecka, från att jag jobbar 3 dagar per vecka. Var ligger fokus är en bra lek jag ska skapa. haha

Jag är också tacksam för att jag inte behöver gå ut för att handla då då det blåser skapligt bra ute.

Jag är tacksam för att min mage är betydligt bättre igen och att jag snart kan börja dricka kaffe igen.

Jag är tacksam för att vår lägenhet är varmare än vad det är ute.

Jag är tacksam för mina fint målade naglar, traditionell fransk manikyr, som jag kan titta på och njuta av hela dagen.

Jag är tacksam för inspiration och kreativitet.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2012-11-28 11:45
#180

Jag känner mig så oändligt tacksam och hög i vibrationen idag! Underbart efter en rejäl svacka. Men just slutet på november brukar innebära "öppningar" för mig, ska komma ihåg det till nästa år när mörkret sänker sig över mitt liv, både bildlikt och bokstavligt.

Tack för att jag hade ett trevligt möte igår, mycket oväntat men en bra erfarenhet.

Tack för att en annan människa som förmodligen kommer att få mig att växa har ramlat in i mitt liv.

Tack för att jag fann mig så snabbt när allt körde ihop sig igår.

Tack för att jag kommit till vissa insikter i veckan.

Tack för att jag är snäll mot mig själv.

Tack för att jag har energi.

Tack för att jag äntligen ska gå och klippa mig imorgon och för att jag hittat en så fantastiskt bra frisör efter att min gamla slutat.

Tack för att jag har planer för helgen.

Tack för att jag har feeling och just nu väldigt mycket befinner mig i nuet, i känslan och ändå blickar framåt.

Tack, tack, tack, tack….! ♥♥♥

Otroulig
2012-11-28 21:05
#181

Tack för att jag börjat få som energi rusher som känns som en känsla av vetskap att det underbara är på väg till mej. På ett sätt som är ännu bättre än jag kunnat föreställa mej. En känsla av fullständig lycka, förväntan, glädje och kärlek ❤❤❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2012-11-28 21:45
#182

# 181 tycker att du ofta redan ÄR där, min kära, glöm inte detKyss

Otroulig
2012-11-28 22:17
#183

#så sant, du är så klok❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-29 08:54
#184

Just idag är jag vldigt tacksam över att min son nu har kommit förbi "jag lägger mig ner och dör" tankarna och känslorna och kan le mot livet och känna att allt kommer att lösa sig! Det lättar i en mammas hjärta ska ni veta.

Det är lite läskigt hur tätt man är med sina barn. Min son är ju i Australien och jag har gått runt här hemma med ångest utan att egentligen se varför, för jag vet ju vad jag tänker och känner och det är inget där som skulle ge mig denna känslan. Men hans ångest har satt sig i mig oxå, för nu då han mår bättre gör jag det med, redan innan han berättade att han gjorde det. Snacka om att man är ihoplänkade.

MathildaF
2012-11-29 09:57
#185

Är tacksam för de fina komplimangerna jag har fått i veckan av de andra tjejerna:) För någon dag sen så satt jag och väntade på min terapeut tidigt på morgonen osminkad och ofräsch kände jag mig. Då kom en annan tjej som Är ny här ut från min terapeut så började vi småprata lite och hon bara utbrast från ingenstans: Gud vad fin du är. Det bara lyser om dig, du har sån utstrålning:) Jag tackade chockat för komplimangen men kan inte riktigt ta till mig allt. Så idag så har en annan av tjejerna här som redan åkt hem skickat ett mail till mig där de stod: Ville bara säga att jag tycker du är en sån underbar person! Din utstrålning är så fin, och personligheten guld värd! Jag känner trygghet hos dej och vet att man kan prata med dej! Du är grym kajsa! Kan inte förklara hur mycket det värmde att få läsa det såhär direkt på morgonen när man är trött!

SHIAWASE
2012-11-29 11:03
#186

Jag ar valdigt tacksam for att jag ar sa enormt bra pa att vara narvarande trots att jag har sa mycket jobb,,, som jag inte vet hur jag ska hinna,,men jag vet att jag gor det bara jag behaller mitt lugn, jag vet att det gar:))))

OCH jag ar ju tacksam for jobb ocksa,,, Men typ 18 timmars arbetsdag,,sju dagar per vecka, kanske ar en manifestation i starkaste laget!!!Flört

Naval,, Jag klarar allt galant,, har ocksa kopt lite underbara lotter!!

40 miljoner,, later ju harligt,,, da skickar jag Hawaii biljetter till er omgaende:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-29 11:13
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#187

Det är inte alltid så lätt att få balans i sina manifesteringar! Men det lär man sig väl med tiden…

Kul att det går bra för dig i alla fall! Men glöm inte att njuta och stanna till och dricka te.

MissInAction
2012-11-29 11:26
#188

Åh vad härligt, Mathilda!! Sug åt sig så mycket du bara kan av såna ord, för de kommer från hjärtat, och innerst inne vet du att det är sant också Skrattande

Jag är tacksam… hm för allt!! Jag kommer inte på något särskilt just nu men jag känner mig bara djupt tacksam inombords ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
2012-11-29 11:45
#189

Jaa , Mathilda harligt,, Som MIss sager, sug at dig och njut:)

Te ar gott,,, har dricker vi vanligt te, Rooibos ar varat "vardagste" till mat, nar man ar torstig etc. Gront te dricker vi ju ocksa,, och nu i vintertider (snart) sa tycker jag ju om kryddade indiska Chaiteer!!!

MEN pa morgonen ar det KAFFE som galler:)

Miss, ditt nya foto passar sa mycket battre till ditt nuvarande tillstand!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Stella_Polaris
2012-11-29 13:10
#190

MathildaF: vilka fantastiska komplimanger, vad härligt!

Idag är jag tacksam för att jag har en så bra hårfrisörska som gör det så lyxigt att få komma dit och bara få gott kaffe och läsa några blanka tidningar och bli tjusig i håret. 
Jag är tacksam för att jag köpte en stor ask kolor som jag ska skicka till min gamla mormor, att min man ska ta mig på restaurang idag och att det slutat regna och snöa så att jag äntligen kan putsa några fönster inför advent. Tack tack tack!!

MissInAction
2012-11-29 13:12
#191

Mmm chai-te lärde jag mig tycka om för två år sen, så gott! Skrattande Annars har jag aldrig mjölk i mitt te, utan dricker det bara precis som det är. 

Tack!! Jag tyckte också det. Det är från en fotosession från 2008 men jag ser ut ungefär sådär nu fast håret är en annan färg och något kortare Glad
Jag har också redigerat min information här på iFokus och min signatur, så numera länkar jag i signaturen bara till min tacksamhets-blogg!! Den är för tillfället vilande, men det går att ändra på.

Jag är tacksam för att jag lever i ett land där vi har snö för det är så vackert när det har fallit nysnö och det blir så ljust och fint ♥ Det har varit grått här hela dagen idag och nu börjar det ljusas upp lite på himlen där jag tänker mig att solen är nu.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2012-11-29 15:04
#192

Tacksam för ett underbart möte med en bekant som känns som att det kan bli en ny god vän härGlad( kan även passa i manifestationstråden juh). Vi svävade iväg och började fundera på hur vi kan ordna en spirituell mötesplats här i byn, där vi delar med oss, mediterar och bara ÄR tillsammans, i kärlek. Vi båda känner att det behövs nu, att vi har ett så tydligt val, vill vi välja kärlek eller rädsla? Om man är tillsammans kan man stötta varandra bättre, hjälpa varandra att behålla fokus på det goda, eftersom man kan pendla så i energierna. Härliga vibbar!Kyss

Hon skulle på föreläsning i morgon om "den nya tiden" som väntar, hon sa att dessa föreläsningae är underbara, höga energier och som sagt med fokus på det goda, på kärlek. Nästa gång ska jag följa med!Glad

Nu blir det bra med 2 h dans, behöver jorda mig, för alla energier hamnade uppe i huvudet Tyst

MathildaF
2012-11-29 16:59
#193

Ska försöka suga åt mig så mycket som möjligt:) inte ofta man få höra såna fina saker:)))

Stella_Polaris
2012-11-30 10:47
#194

Idag är jag tacksam för alla fantastiska saker som hänt mig senaste veckan! Men idag är jag trött. Jättetacksam att jag är ledig idag så att jag får vara hemma och landa och smälta allt. Jag är tacksam för att vi har pengar till att köpa fina julklappar till släkten, att vi kommit på fina och passande saker att köpa till dem, att jag har alla bakingredienser hemma så jag slipper gå ut och handla i snöstormen. Jag är tacksam för att jag har råd att köpa bra vinterskor, för alla fantastiska människor jag omger mig med och för att jag mår så bra. 
Jag är tacksam för att gårdagen blev så trevlig, att jag köpte bra badsalt och att jag av en slump hittade så gott jasminte.

Idag känns det som om jag skulle kunna hålla på och rabbla saker att vara tacksam för i evigheter, men jag ger mig nu. :)

MissInAction
2012-11-30 11:29
#195

Inte för att vara sån då.. men det finns ingen slump ;-) Du hittade gott jasmine! Vilket var det förresten? Jag är jättetacksam för att jag mår så bra och känner mig stark.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Stella_Polaris
2012-11-30 11:36
#196

Haha, det har du ju rätt i MiA! Jag är liksom bara lite ovan att saker och ting löser sig och gör det utan kamp. Gillar!

Jasmintet stod jättehögt uppe på en hylla på Ica, där jag aldrig kollar annars, och jag såg det och tänkte direkt "det där ska jag ha" och plockade ner det i korgen. Annars brukar jag alltid fundera lite innan jag köper och provar nya saker, även enkla saker som matvaror, men inte igår. 

Det var Dilmah te från Sri Lanka, grönt te med jasminblommor. Och det var helt underbart gott! Så fin smak på det och inte blev det beskt eller bittert som många gröna teer kan bli.
Företaget har tydligen någon fond där en del av vinsten används till att förbättra livet för fattiga på Sri Lanka, så det känns bra att dricka av många olika anledningar. De har även andra smaker som jag ska prova.

Och en sak till att vara tacksam för. Igår har mina svärföräldrar satt in en förfärligt generös summa till oss som tidig julklapp. Den kommer att räcka till en rejäl investering till vårt långsiktiga sparande och också en trevlig slant att göra något kul för, förmodligen en resa.

Jag känner mig faktiskt förfärligt välsignad och tacksam bortom alla gränser just nu. Tack tack tack tack! ♥

LoAEmma
2012-11-30 16:14
#197

Just nu är jag tacksam över att min kompis ställde in vår träning, var otroligt skönt att vila efter jobbet plus att jag har en galen träningsvärk haha…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-11-30 16:23
#198

Jag ar tacksam till mig sjalv, , som har suttit och jobbat sedan sex imorse,, klockan ar 24:20 nu,, och nu har jag jobbat klart (eller klart, men nu gor jag inget mer idag),, och ska sova,,

2 timmars "pause" for karateinstruering (vilket ju ocksa ar jobb, men en annan form, sa det var ju skont), 30 min paus for matlagning och dagishamtning, det ar allt,,,,annars har jag och datorn suttit har hela dagen,, WOW,, vad jag ar bra pa att halla uppe koncetrationen OCH humoret!!!! som just nu ar trott, men mar bra,:) TACK TACK!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2012-11-30 16:24
#199

Jag är tacksam att jag tog mig ut i den härliga snön idag (brukar aldrig njuta av snö men det är ju supermysigt) och släpade på vinterdäcken ner från källaren och upp, sen in i bilen till verkstan. Så nu behöver jag inte vara helt olaglig på mer än en punkt. På måndag är det dags för besiktning och jag är tacksam att bilen går igenom utan anmärkningar!!! Tusen tack för det.

Sen är jag tacksam för att förkylningen går åt rätt håll, vilket är bort från mig. Och förhoppningsvis ut i unviversum där det blir till positiv energi. Så jag inte smittar några fler. :S

Jag är tacksam att jag får sällskap i helgen och jag hoppas att det kommer gå bra. Jag är även tacksam för de vänner som har hört av sig!

Sen är jag tacksam för otroligt mycket mer men dessa var saker som var lite mer utmärkande under dagen. :)


szirius
2012-11-30 17:00
#200

Vi är ju ofta lite off topic i våra trådar utan att det gör nåtTungan ute, så jag spinner vidare på te-ämnetFlört.

Jag har börjat göra en stor 2l-kanna med fruktte på mornarna, med honung i. Sedan dricker jag och sonen det under dagen och kvällen, värmer upp om vi vill ha varmt, annars jättegott kallt också. Smakar nästan som saft fast utan det sliskigt söta, mer fräscht - och MKT nyttigare. Har helt slutat köpa hem läsk till lördagsmyset, som är både dyrt och onyttigt - vi dricker teFlört.

Men en kopp kaffe om dagen vill jag haTungan ute.

#196 vilken manifestation med en sån stor ekonomisk gåva bara sådär hux flux! Grattis, måste kännas härligtGlad. ALLT GÅR, bara man är öppen!

"Universum,jag är öppen och mottaglig för gåvor hux flux! TACKTACKTACK!Skrattande

# 198 otroligt att kunna hålla energin uppe sådär! Maken är ju också översättare så jag vet vilket fokus det kräver, han jobbar ofta 12 h-pass, det tycker jag är nog duktigt! Du är antagligen himla duktig på att slappna av emellanåt, sova djupt och samla ny energiKyss

MathildaF
2012-11-30 17:21
#201

Med risk för att vara tjatig och skrytsam så är jag ännu mer tacksam för veckan som varit:) inte nog med alla andra komplimanger jag fick tidigare i veckan så fick jag en present idag och ett kort. Öppnade dörren för att gå ut och äta frukost och utanför min dörr låg en fin present och ett grattis kort från en utav tjejerna, där hon grattade mig till att jag är färdig med min grundbehandlingen och skrev fina saker om mig. Det känns liksom för bra för att vara sant. Sen när jag var påväg ut till bilen för att åka hem idag så stötte jag på en annan av tjejerna som jag egentligen inte pratar med så mycket innan men hon ville byta fb o h tyckte vi skulle hålla kontakten. Alltid kul med nya vänner:D

Theleonora
2012-11-30 17:25
#202

Härligt Mathilda!! Btw, jag tycker du är jätte snygg :)


Annons:
MathildaF
2012-11-30 17:33
#203

Kameleonten: Tack vad snäll du är:))) Detsamma:) Du är skitsnygg och lik Jessica Alba på din profilbild:P

SHIAWASE
2012-11-30 23:39
#204

Har far vi bade vara tacksamma , skryta, beromma oss sjalva och andra HUR MYCKET SOM HELST!!!Glad

Jag Szirius, TE ar gott,, har dricker man ju ocksa te jamnt, sa vi har heller aldrig lask eller sadant hemmt!

Jag ar valdigt bra pa att fokusera pa nu,, sarskilt nar jag har mycket att gora,,, da blir jag annu mer effektiv, sa jag fascineras av mig sjalv ibland,haha,,
Om man da borjar tanka pa ALLT man maste gora sa blir man sa stressad, sa sadana har perioder ar perfekt for att trana pa NU-fokuset:)

Morgonkaffe, och er lasning, ger mig ju basta energi-kicken for annu en maraton -dag!!! Kram pa er alla:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-12-01 19:27
#205

Jag är tacksam över önskelistan min 12 åriga systerson gav mig, det finns hopp för framtiden, kärleken finns där❤ Läs sista raden ❤ Min önskelista : Battlefield 3 ( ps3 spel ) Assasin's cread 3 ( ps3 spel ) Klocka - armbands ur Matte böcker ( helst från skolår 6-9 ) Rymd -böcker Nytt mobil skal ( till HTC wildfire s ) Fotbolls kort - champions leage ( 2012-2013 Nordic edition) Pengar. Matte begrepps bok Och en trevlig stämning med familjen . Ps: önskelistan är inte rankad ! God jul ! ;) Mvh : " systerson"

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-12-01 19:33
#206

Härlig lista! Skrattande

målle
2012-12-01 19:36
#207

Ååååh tack, tack, tack för det snabba svaret jag fick i förmiddags! Tack vare ABC'n har jag upplevt känslor jag inte känt på evigheter och som jag trodde jag aldrig mer skulle få möta, men i natt, i morse och fram till strax efter lunch idag var hela min värld uppochner, otroligt dålig sömn, konstiga drömmar, vakna, somna, vakna, somna, ångestladdad, hemsk, hjärtklappning och tom ett par förtvivlade tårar, men så fort tårarna fallit infann sig lugnet och när jag senare fick mitt svar i form av en förklaring kändes det som varm bomull inombords! Tack!

[Kathja]1
2012-12-01 19:49
#208

Härligt när det vänder! Och även om man inte ska rota i VARFÖR man mår som man mår allt för mycket så är det alltid skönt när det klarna.

Stella_Polaris
2012-12-01 20:04
#209

Yes, szirius - det kändes bara… jag började skratta för den här veckan har varit så sjukt bra. :)

Jag dricker också kallt te, fast grönt. Jag gör en kanna varje morgon som jag sippar på under dagen, med is i om det är under sommaren, och det är jättefräscht. Gott att lägga i skivad frukt också att låta dra med, om man vill. Jag tycker att jag får bättre hy om jag dricker grönt te så jag försöker göra det till en vana här.

Annons:
MissInAction
2012-12-01 20:46
#210

Jo grönt te har egenskaper som har bra inverkan på hyn. Troligen antioxidanter Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-12-01 21:50
#211

Grönt te har många bra egenskaper. Skrattande

Jag åkte på akut magkatarr efter min lååånga och sena (tidigamorgon) utekväll för två veckor sedan. Det tog dock nästan en hel vecka innan jag insåg jag varför jag mådde illa hela tiden, sedan slog det mig. Jag har kronisk magkatarr till och från och hade känt av det lite till ett tag innan den kvällen men hållit den undan med hjälp av tanken.

Hur som helst så var jag på apoteket och köpte tabletter för att bli bra igen och läka magen, och de funkar bra men jag har haft svårt att äta ordentligt och framförallt att dricka ordentligt. Normala dagar den här tiden på året dricker jag kanske 3 liter vatten, men sedan den kvällen så har jag bara lyckats få i mig några deciliter. I torsdags morse så var jag alldeles yrslig och svag när jag skulle till jobbet så jag fick tvinga i mig att dricka, och började må dåligt på köpet. Så jag sände ut en liten tanke om att jag ville ha något som hjälpte mig ännu bättre än tabletterna jag redan tar. Så kom en kompis in för att äta, och hon hade gått en hel del i vikt. Hon har följt någon speciell diet de senaste månaderna och har gått ner en del tack vare det, men nu var det en jätteskillnad på bara kanske tre veckor. Hon sa att förra veckan satt jeansen hon hade på sig tight överallt, och nu satt de inte ens åt. Hon talade om att hon äter normalt nu, tom mer än normalt, men att hon tar grönt te-kapslar före frukost, lunch och middag.

Jag tänkte att det ska jag också prova så efter jobbet när jag handlade så köpte dem som hon använder, för det är ju roligt att gå ner till sin idealvikt och kunna äta vad man vill och mer. Jag började ta dem igår och idag har min mage varit helt normal igen. Jag har druckit och ätit som vanligt igen. Från bara ena dagen till den andra. Så jag började fundera på om grönt te är bra för magen och googlade det, och jomenvisst är det så. Grönt verkar lugnande och läkande för mage och tarmar. Perfekt. Tack för dubbelmanifesteringen. Magproblemet borta och vikten ideal snart! haha Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-12-01 23:53
#212

Gront te dricker vi ju har i massor:)) Naturligtvis… Det innehaller ju dock kaffein, sa som kvallste kanske inte sa bra,,

Men de innehaller manga bra egenskaper,,,,,:) Och ar gott!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-12-02 00:03
#213

Ja, men bara hälften så mycket koffein som kaffe eller vanligt te. Ett tricks om man vill dricka grönt te på kvällen och är koffeinkänslig är att först hälla på bara lite varmt vatten och hälla bort det efter 30 sek, för att sedan fylla på med vatten igen. Grönt te har också olika effekt beroende på hur länge man låter det dra, har jag lärt mig idag när jag läste på om det. Om man låter det dra i 2-3 minuter så har det uppiggande och stimulerande effekt, och mildare smak, medan om man låter det dra i minst 5 minuter får en avslappnande och lugnande effekt, och starkare och bittrare smak.

Så nu vet ni det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
2012-12-02 00:04
#214

Vad synkade vi är alla! Innan jag läste det här tänkte jag att jag kanske vågar mig på att börja med grönt te igen. Nu när min mage har krånglat har det blivit mycket silverte för min del, för jag älskar te och är frusen och det har varit enda sättet för mig att värma mig. Men får försiktigt börja med grönt te igen då :)


SHIAWASE
2012-12-02 03:23
#215

Jag har gront, organiskt pulveriserat te som man blandar i 500ml petbottle kallet, eller varmt, perfekt att ha med sig under dagen!!! Jag koper direkt fran te-odlaren/producenten, och det ar fantastiskt gott!!!! och far en harligt GRON farg, men HELT organiskt:))) De ar forpackade i portionsforpackningar (en portion, 500ml) Sa det ar bara att hojta till sa skickar jag til den som onskar, (gar nog inte att hitta i Sverige eller nagon annanstans:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2012-12-02 09:24
#216

Idag är jag tacksam för att de verkar som om viktnedgången lossnat lite för mig. Vägde mig förra söndagen och idag igen, visade 7 hekto mindre:) blev glad men kan inte låta bli att tänka att jag kanske egentligen inte gått ner i vikt. Jag fick min mens i början av veckan så kanske vägde lite mer på grund av mensen och att de nu lagt sig, alltså att vågen visade mindre idag. Men vill gärna tro att det är viktnedgången som kommit igång. Har ju hållt på med lchf i 2 månader och motionerat men inte minskat något innan. Nu känns det som att det är dags för min kropp att rasa några kg så tack för det:)))

Annons:
[Kathja]1
2012-12-02 11:25
#217

Är tacksam över goda nyheter och MUSIK! Så pass att jag struntar i att jag inte kunde hitta våra julgardiner utan fick slänga ihop nya i ett huj. Har inte heller haft utrymme att köpa nya adventsstjärnor så det får vi vara utan i en vecka eller så, slängde nämligen de gamla trasiga förra året i full förvissning om att jag skulle kunna köpa nya i år. Tack för det!

MissInAction
2012-12-02 12:28
#218

Är tacksam för underbart vacker utsikt utanför mina fönster!! Eller ja, det är en byggarbetsplats knappt hundra meter bort, men också en massa träd och både träden och marken är täckta av snö och solen skiner ♥

Jag har hängt upp talgbollar på balkongen också och vi brukar få besök av småfåglar Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
2012-12-02 13:48
#219

Jag är så tacksam över att min sömn var tillbaka i toppenskick inatt! Tack! Jag har sovit som en prinsessa! Härligt och tack för en annan sak igår! Tack! Och tack för att jag inser att jag inte behöver ha ngn kontroll över saker, för saker löser sig alltid till det bästa iaf! Tack!

Stella_Polaris
2012-12-02 15:12
#220

Intressant att få mer information om grönt te, tack! Jag dras med acne i perioder men jag tycker att min hud blir markant bättre om jag dricker en kanna grönt te, plus mycket vatten, om dagen.

Idag är jag tacksam för Voltaren. Tungan ute Vaknade med gallsmärtor i natt och trodde att jag skulle dö. Men Voltaren är fint, efter 30 minuter var det borta och jag kunde fortsätta sova. Idag mår jag fint igen, men jag fick hoppa över julmaten och ta lite soppa till lunch istället.

Jag är tacksam för min hjälpsamma man, Ajax glas och mirakeltrasor som fixade mina fönster, att vi köpt så fint adventspynt och att min man och jag har skrattat nästan hela dagen. Tack tack tack!

Jag är också tacksam för att jag hittat en fantastisk julstämningshöjare:

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=3034

Julmusik på webradio dygnet runt! Tack SR! :)

[Torahzen]
2012-12-03 09:09
#221

Jag är tacksam för att jag har möjlighet att vaa hemma när jag är fökyld. Jag har ont i halsen och är tät i bihålorna. Och knappt någon röst.

Jag passar på att nyttja dagen till inre reflektioner och se på gamla Oprah Winfrey-avnsitt som jag har på VHS-band.

[Kathja]1
2012-12-03 09:14
#222

Låter som en bra dagsplan. Själv sitter jag och softar och tittar ut på snön som faller. Något sa mig att jag skulle sätta mig och skriva en stund så det är nog bäst att göra det. Skrattande

målle
2012-12-03 09:15
#223

Torazhen - Här har vi en till! (jag) Skrattande Jag har inte varit förkyld på evigheter men igår smög det sig på! Dock börjar det redan kännas trist att vara hemma..men jag ska vara tacksam över att möjligheten finns! Och en förkylning brukar ju vara över snabbt! Glad

Ska bara komma på ngt mysigt, roligt att göra…kanske hittar ngn bra film här i lådorna att se på!

Krya på dig!

Annons:
SHIAWASE
2012-12-03 11:13
#224

Ni ar val medveten om att var Kameleont har skrivit MYCKET om halsont och forkylningFlört intressant……

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-03 11:48
#225

Det har jag missat, kanske tur det. Flört

Men snacka om att vi maniesterar saker lätt som en plätt! Min kollega pratade i torsdags om att hennes dotter önskade sig en mus som husdjur så nu ville hon att mamma skulle fånga en levande (de hade satt ut musfällor där hemma). Jag kommenterade att de lär ju dö i en fälla och 3 dagar senare hade vi fångat en levande i vår hundmatspåse. Lätt som en plätt när man inte har några blockeringar. Hi hi.

målle
2012-12-03 13:26
#226

Shia - det har jag nog inte läst så mkt av då jag inte läst mkt av inläggen här på senare, men däremot har jag varit i kontakt med en liten här hemma som först hade vattkoppor och veckan efter kom halsfluss och sedan hängde jag med lillsyrrans tjejer hela fredagen och de där dagisbacillerna är grymma! Skrattande Men jag mår rätt bra ändå och imgn får vi se om jag känner mej bättre då jag vet att jag alltid blir frisk så snabbt!

MissInAction
2012-12-03 13:50
#227

Tänk friska tankar! Flört
Jag skickar lite energi till er sjuklingar.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2012-12-03 14:00
#228

Tackar!

Ja, det är intressant med varför man är sjuk och att det sitter i halsen. Jag ska nog prata mindre och lyssna mer… Tungan ute

Jag har mer eller mindre sovit bort hela förmiddagen, men jag behövde väl det.

crinalina
2012-12-03 15:12
#229

Idag är jag tacksam för att min höga energinivå är tillbaka där den ska vara efter ett par veckor med en mindre svacka. Den har fortfarande varit hög, bara inte så hög som den brukar vara.

Jag är tacksam för element, avfuktare och A/C så man slipper frysa ihjäl på nätterna.

Jag är tacksam för julmusik!! Jag ÄLSKAR JULMUSIK!! rOCK oN!!!

Jag är tacksam för att lussebullarna jag håller på att baka blir de godaste jag någonsin har smakat.

Jag är tacksam för att pepparkakorna jag ska baka om någon dag blir detsamma, liksom knäcken och ischokladen jag ska göra. Jag får ju heller inte glömma glöggen som jag ska göra själv. Det finns ju att köpa Blossa glögg här, men eftersom jag har två som inte dricker alkohol här hemma och den alkoholfria glöggen smakar saft så ska jag göra egen på alkoholfritt vin, och kan lika gärna göra egen med alkhol när jag ändå håller på.

Jag är också tacksam för att jag hittar julpyntet i källaren, som min sambo inte hittade igår, när jag går ner för att hämta det.

Jag är tacksam för en extra ledig dag den här veckan så jag inte jobbar förrän på fredag. Det känns helt rätt att vara ledig.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-04 13:37
#230

Idag är jag tacksam över att det är uppehåll så att ajg hinner skotta i kapp. Jag är tacksam över värken i mina snöskottar-muskler för de visar mig att jag har en kropp som kan jobba. Jag är tacksam över hur fint det blir när jag skottar rent och jag är tacksam över att vi har så mycket väg som ska skottas så att jag får ordentlig träning och därmed kan äta hemmagjord glass med gott samvete. Skrattande

Ja och så är jag tacksam över att vi köpte nya snöskyfflar förra året, då det är väldigt mycket smidigare att skotta med dem än med de gamla trasiga jag drogs med i två vintrar. Skrattande

Annons:
MathildaF
2012-12-07 10:07
#231

Tack för att viktnedgången med lchf äntligen har kommit igång:) På 5 dagar har jag tappat 1.5 kg i vikt. Jag är så glad:))) wohooo! Är tacksam för att jag fortsätter tappa i vikt tills jag når den vikt som passar mig. Tack, Tack och Tack!!!

[Kathja]1
2012-12-07 10:53
#232

Jag är tacksam över att jag kan strunta i att min man inte alltid förstår det jag har förstått och därför säger saker som i hans värld är en sanning men jag vet är något helt annat. Skrattande

målle
2012-12-07 11:07
#233

Jag är tacksam över att jag idag är ledig då jag mår ännu sämre i min förkylning så jag slipper sjukanmäla mig idag igen och jag är tacksam över att jag har hela dagen idag och imorgon att vila och bli frisk så jag kan gå på min äldsta systerdotters 7-års kalas på söndag ♥ och jag är tacksam att jag även då är frisk på måndag så jag kan gå till mitt jobb igen! Tack!

Och jag ska tacka redan nu för att sambon uppfattat mitt sms och kommer ihåg att köpa de vindruvorna som jag vill ha! Vill ha de där stora runda lite röda, krispiga och söta! Mmmm! Taack! ♥

Och jag är tacksam över kaffekokaren som ger mig gott, varmt härligt kaffe varje morgon och att min mage är luuugn och fin igen! Tack!

[Kathja]1
2012-12-07 12:46
#234

Jag är tacksam över de fina mjlen jag får från läsare av min blogg. Jag är tacksam över bilen vi har fått, har en man som är en bilmagnet. Jag är oxå tacksam över att allt kommer att falla på plats så att vi får en fin och mysig jul.

szirius
2012-12-07 13:48
#235

# 233 mmm, det finns nåt visst med att läsa om gott kaffe och kaffekokare och tacksamhet - nu blev jag kaffesugen!

# 234 hahahaa, jag översatte " mjlen" till miljonen - freudiansk felläsningTungan ute?

[Kathja]1
2012-12-07 14:24
#236

Miljonen går oxå bra, de kommer när de kommer - men än så länge var det mejlen som hade kommit. Gick lite fort där tror jag! Eller så var det en freudiansk felskrivning. Flört

SHIAWASE
2012-12-07 14:32
#237

mmm, miljonerna ar pa vag,,, jag vet.

Hade glomt att betala in skatt (min egen kallskatt) ,, och tankte att jag maste gora det nu pa mandag,, men jag visste inte hur manga manader jag maste betala,,,, tankte pa att ringa skattemyndigheterna,,, MEN SJALVKLART precis nar jag tanker pa det,,, sa ringer de mig!!:) angende det arendet,, sa nu kan jag betala pa mandag.

Detta hander hela tiden, vilket innebar att aven pengadelen ar pa vag,, eftersom jag pa sista tiden (trots lite oroliga magkanslor efter penga-snack har innte) bara VET att det ar pa vag,, eller pa vag,, att de redan ar har, hos mig:)

Lite fascinerande kansla..

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Stella_Polaris
2012-12-07 15:50
#238

Jag är tacksam för att ett samtal jag var tvungen att ringa gick väldigt, väldigt bra. Stor sten som lättat från mitt hjärta. *phuuu*

[Kathja]1
2012-12-07 18:26
#239

Då är vi två Shia! Jag är så säker på att de är här så min man blev arg på mig idag då jag sa att vi kunde köpa en ny bil så han skulle kolla på vad vi ska ha - för han vet att vi just nu har typ 350 kr tillgängligt på kontot. Men jag VET att vi kan köpa den och då är det ju bra att ha hittat vad man vill ha. Skrattande

Stella_Polaris
2012-12-08 17:15
#240

Idag är jag helt otroligt tacksam över varma och smidiga underställ, yllehalsdukar och mössor, fårskinnsfodrade skor med tjock sula och fårskinnsvantar. :) Jag hatar att frysa och idag när jag hade på mig klimatanpassade kläder, för första gången sedan jag var liten och mamma tvingade på mig tjocka overaller på vintern, så har jag kunnat vara ute hela dagen utan att frysa. Fantastiskt! Tack för den insikten, tack för att jag har haft möjlighet att skaffa allt.

[Kathja]1
2012-12-08 17:15
#241

Idag är jag så tacksam över min sons flickvän och vänner som just nu gör vad de kan för att samla ihop pengar så att han kan åka hem till oss över jul! Vi fick ju skrapat ihop de 50 000kr som han skulle betala skolan men sedan tog det stopp. Tack, tack, tack.

szirius
2012-12-08 17:38
#242

Tacksam över vår kamin! Tredje brasan för idag brinner, skönt med värme, idag har vi kallt ute.

Tacksam över fotbollscup där sonen levt rövare mellan 14-17 idag, så att jag kunde sova några timmar och kurera mig. Nu är han helt slut så det blir en lugn kväll, det behöver vi alla.

Tacksam över Tigris, finkatten som ligger o sover här bredvid mig. GOOOS.

Tacksam över maken som klarar av att jobba hela dagen och kvällen( deadlines) trots att han fortfarande är krasslig.

Tacksam över att det alltid finns tid till allt, ingen idé att skynda.

Tacksam över små tindrande stunder då allt känns bra precis som det ÄR.

MathildaF
2012-12-08 22:07
#243

Tacksam för att jag KÄNNER, även om det ibland är jobbiga känslor, ledsamhet och ångest så är jag ändå glad att jag kan känna. Det värsta som finns tycker jag är när man är helt likgiltig och varken känner glädje eller sorg! Är även tacksam för att jag tog tag i saken och börjat skriva blogg:) Känns kul att ha något man kal gå tillbaka och läsa om hur man mådde och vad man gjorde. Hoppas kunna följa utvecklingen framåt i min kamp mot ätstörningarna. Så tack för de!

[Kathja]1
2012-12-09 12:14
#244

JAG ÄR SÅ TACKSAM över att min sons vänner med hjälv av hans underbara faster har ordnat så att han kommer hem om en vecka!!!!!!!!!!!!!

Annons:
crinalina
2012-12-09 12:15
#245

Jag är tacksam för värme i huset.

Jag är tacksam för söndagar. Jag älskar söndagar här, alla butiker (utom billiga vad vi kallar kinabutiker, eftersom de ägs av kineser, som säljer pryttlar och saker av olika slag) är stängda, mataffärerna är stängda utom någon enstaka och allt är lugnt och skönt, Restauranger och caféer är öppna (de flesta iaf) så man kan gå ut och njuta, men man kan inte gå ut och stressa. Söndagar är verkligen en vilodag här då man bara är, umgås eller småpysslar. Det är underbart med en självklar och ofrånkomlig vilodag.

Jag är tacksam för min sköna säng som jag halvsitter i med laptopen i knät.

Jag är tacksam för goda vänner som kommer över på Adventsglögg och pepparkakor i eftermiddag.

Jag är tacksam för katterna som ger mig (nästan) ständig kärlek och värme.

Jag är tacksam för fyra lediga dagar på raken.

Jag är tacksam för att jag kan ta tåget till IKEA imorgon och köpa julmat och annat skoj.

Jag är tacksam för en kyl fylld med färsk fläskfilé, kyckling och köttfärs. Mat för kommande veckan.

Jag är tacksam för rooiboste och ingefära. Såååå gott!

Jag är tacksam för att pepparkakskolan jag ska koka om någon timme blir perfekt!

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-12-09 14:27
#246

Jag får väl vara tacksam över att jag slipper köra i detta väder ikväll, när dte är mörkt och än mer eländigt! Annars kan jag inte hitta ngt att vara tacksam för i denna besvikelse! Gråter (läs klotterplanket)

Håbe
2012-12-09 16:17
#247

Jag är tacksam för en mysig familjedag. Först upp i ottan för att åka på innebandymatch med sonen. Hade trevligt på läktaren med de andra föräldrarna.  Sen hem och födelsedagsfixa innan gästerna kom. Nu har vi fikat och dottern har öppnat paket. Gästerna har åkt hem och nu sitter hon här vid bordet och leker med sina presenter medan far och son tittar på vm-finalen i innebandy på tv:n. En trivsam dag.

MissInAction
2012-12-09 19:43
#248

Nu är jag tacksam för en jättefin dag!! Vackert och klart, och kallt, väder. Medlemsmöte med Harry Potter-föreningen och sedan thaimat med sambon inne i stan ♥ Glad
Ikväll blir det mys med troligtvis Merlin och The Vampire Diaries, och choklad!

Tacksam för att jag är tacksam och njuter och gläds åt både stort och smått.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Otroulig
2012-12-09 20:03
#249

Idag är jag tacksam för att jag kunde förgylla en lite tjejs dag. Hon var så ensam och hade tråkigt, ringde till mej och undrade om vi inte skulle gå ut med hunden. Hörde hur ledsen hon var. Jag skulle till min bror med familj. Kom på att hon kan ju åka med. Så hon fick åka pulka bakom fyrhjuling och leka med de äldre (underbara ) fem barnen som var där och fick nog en väldigt bra dag. Sen är jag tacksam över mitt varma underbara hem. Jag är tacksam att jag tillåter mej att bara vara. Det är helt ok. Jag är tacksam över att jag VET att det kommer att lösa sig på jobbet, på nåt himla vis så kommer det att bli nåt bra av allt och jag är SÅ tacksam att jag bara förlitar mej på det, har inga katastroftankar utan gör mitt arbete med glädje och litar på att mitt arbetsliv kommer att lösa sig. ALLT är möjligt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

brusida
2012-12-09 21:04
#250

Jag är så otroligt tacksam att jag har lkommit in i vortex och att mina önskaningar börjar falla på plats och allt känns underbart just nu och jag vill bara dansa runt! :D 
Kan inte beskriva känslan jag har just nu ^^
Så jag är tacksam för vortex, killarna ja bor med som har gett mig en otrolig helg, att jag mår bra, att det är snart jul, det finns så mycket så de skulle bli för långt om jag ska skriva allt! Men känns underbart att efter alla motgångar så går allt rätt! ^^ 

Kramar till alla! ^^

Theleonora
2012-12-09 21:36
#251

Härligt Kathja, vilken otrolig gest av din sons vänner!! Såna växer inte på träd. Är glad för din skull och nu får han fira jul med er :)

Otroulig, du är så fin. Blir varm i kroppen av att folk hjälper varandra eller nån i nöd.

Jag är tacksam för allt, verkligen allt i livet!! (räknar upp allt snabbt i huvudet :))

Kyss


Annons:
Theleonora
2012-12-09 21:36
#252

Härligt Kathja, vilken otrolig gest av din sons vänner!! Såna växer inte på träd. Är glad för din skull och nu får han fira jul med er :)

Otroulig, du är så fin. Blir varm i kroppen av att folk hjälper varandra eller nån i nöd.

Jag är tacksam för allt, verkligen allt i livet!! (räknar upp allt snabbt i huvudet :))

Kyss


crinalina
2012-12-10 10:22
#253

Då låser vi den här tråden. Den nya hittar ni här.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: