Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1621 ggr
[Kathja]1
11/3/12, 9:25 AM

GRUPPmanifestering - 5/11

Nu är det snart måndag igen! Som vanligt så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…  Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 5/11 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke.

Annons:
MissInAction
11/3/12, 10:46 AM
#1

Jag vill vara med! Glad

MissInAction


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
11/3/12, 12:18 PM
#2

Jag vill vara med

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten


[Evigheten]
11/3/12, 3:45 PM
#3

Mee too!

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

SHIAWASE
11/4/12, 7:50 AM
#4

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
11/4/12, 9:03 AM
#5

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

Håbe

crinalina
11/4/12, 12:57 PM
#6

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

Håbe

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
joosefina
11/5/12, 5:13 PM
#7

Nu är jag på rätt plats igen och har t o m fungerande nät – vill gärna vara med

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

Håbe

Crinalina

Josefin

Josefin

LoAEmma
11/5/12, 5:21 PM
#8

Påminn mig när vi startar bara Flört

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

Håbe

Crinalina

Josefin

Emma

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Otroulig
11/5/12, 8:08 PM
#9

HA! Nu är jag med i matchen igen (kundsupport 20 minuter )

Klart jag är med ikväll igen.

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

Håbe

Crinalina

Josefin

Emma

Otroulig

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
11/5/12, 9:00 PM
#10

Kathja-R

MissInAction

Kameleonten

Evigheten

Shiawase

Håbe

Crinalina

Josefin

Emma

Otroulig

Szirius - skrev in mig i sista sekundTungan ute

[Evigheten]
11/6/12, 8:29 AM
#11

Gårdagen fick jag en ny upplevelse. Jag brukar alltid meditera under våra måndagar, men inget speciellt händer utan jag känner mig bara lycklig och harmonisk.

Men igår så öppnades en dörr och jag klev över och det var uppe i luften och jag bara föll och föll. Hade fallskärm och tillslut var jag på gröna gräsytor. Grönt vackert gräs och kullar överallt. Sen började jag flyga istället, hade vingar och flög och flög.

Lite udda…vet inte hur jag ska tolka det direkt…hmm..Obestämd

SHIAWASE
11/6/12, 8:37 AM
#12

Vilken harligt upplevelse Evigheten, kanns som frihet! att du ar fri och bestammer sjalv vart och hur du ska flygaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
11/6/12, 8:39 AM
#13

Evigheten,
Frihet!!? Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Evigheten]
11/6/12, 8:56 AM
#14

Ja det kan det ju vara! Fast jag måste tillägga att jag var nöjd att gå runt på kullarna sen var det någon kraft som började dra upp mig i luften så jag ville inte först, men sen fick jag vingar och flög=)

Jag gillar att flyga, det är en frihetskänsla. Kanske det handlar om en påminnelse att släppa den trygga vardagen och våga sig på nya saker, vara fri och levaTungan ute

SHIAWASE
11/6/12, 8:57 AM
#15

Det tror jag!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
11/6/12, 9:08 AM
#16

Jag med Glad Dags att ta steget ut ur min trygga bubbla. Känner mig peppadSkrattande

Kram på er! Kyss

SHIAWASE
11/6/12, 9:12 AM
#17

You RockRaise The Roof 1Blow Kiss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
11/6/12, 9:17 AM
#18

Vi har ju pratat lite om att flyga i en annan tråd, tror det var Klotterplanket? Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
11/6/12, 9:33 AM
#19

Tack shia Skrattande

Aha där ser man! vet inte om jag har tid att mata mig igenom alla inlägg bara… Var det nåt speciellt ni tog upp som är bra att veta? Glad

crinalina
11/6/12, 9:49 AM
#20

Min tanke var att du ska våga ta klivet ut i det okända, att när du gör det så kanske det först känns skrämmande men sen landar du i något underbart och inser att du har friheten att göra vad du vill.

Det vi pratade om där var rädsla/otrygghet för att flyga och att det är ett kontrollbehov. Vi var flera som älskar att flyga och att det är ett tecken på att man har tillit. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Evigheten]
11/6/12, 10:21 AM
#21

Jaa det är det jag behöver göra. Släppa min trygga bubbla och ge mig ut i det okända. Mitt första steg…sen kommer allt blir toppenbra! Skrattande

Aha! Ja det stämmer jue när ni nämner det.Att det är ett slags kontrollbehov. Jag själv kan tycka starten och landningen är lite läskig… men litar man på att allt går bra då blir resan bara en positiv upplevelse.

[Kathja]1
11/6/12, 6:52 PM
#22

Härligt Evigheten. Själv träffade jag på min sködpadda Stig igen, har inte mött honom sedan sist. Han skällde lite på mig för att jag inte mediterar så ofta så det får jag ju göra något åt. Sedan sa han att jag skulle ta mig till Ka (min ängel) för att hon ville ge mig en sak. Väl där fick jag en hög med pengar av henne. Sedan blev jag störd av grabbarna på jobbet. Tungan ute

[Evigheten]
11/6/12, 6:59 PM
#23

Åh, men Kathja! Du får ju bara mer och mer tecken på att pengarna är påvägTungan ute Riktigt spännande och jag är glad för din skull! Närsomhelst kommer de du vill haFlört

Att det just är en sköldpadda det är ju så gulligt ♥

Theleonora
11/6/12, 7:18 PM
#24

Sitter och ler åt sköldpaddan Stig! Han låter söt :)


[Kathja]1
11/6/12, 8:24 PM
#25

Han är söt. Och vis och eftertänksam, det sista är långt ifrån vad jag är - tror att det var därför han blev min vägledare. I går ville han att jag skulle "läsa av hans mage", så han la sig på rygg, precis som vår schäfer han vill bli kliad på magen. Men jag kunde inte se något för hela hans mage var guldig. Obestämd

Theleonora
11/6/12, 8:27 PM
#26

Oooh, guld = pengar :)


[Kathja]1
11/6/12, 8:43 PM
#27

Hi, hi - ja och om inte så var han fin iaf. Flört

Annons:
Upp till toppen
Annons: