Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 1733 ggr
Otroulig
10/28/12, 12:10 PM

Armkorsning

Det här har jag plockat från Sanna Ehdins bok. "Finn din inre styrka". Metoden är så enkel så det känns löjligt, så varför inte testa :) En enkel och effektiv metod att bli av med emotionellt negativt laddade frågeställningar är armkorsning. Det betyder att du korsar armarna framför bröstet och håller höger hand på vänster axel och vänster hand på höger axel. Tänk på någon händelse eller person som gör dig svag, nere, ledsen eller förvirrad. Håll tanken fokuserad i huvudet och kroppen. Dra sedan ner den undre armen och lägg den ovanpå den andra armen ( som fortfarande är stilla) så att handen hamnar i samma position på axeln igen. Det låter för enkelt gör att vara sant , men denna rörelse gör dig stark för det som gjorde ditt energisystem svagt innan. Det är oklart hur.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
10/28/12, 2:20 PM
#1

Oj det låter intressant! Måste prova Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Miwis
10/28/12, 10:31 PM
#2

Tack för tippset! Jag provade nyss att göra som du skrev, tänkte på en sak som jag vet att jag har mkt svårt för (milt uttryckt) och jag kännde stor skillnad, känndes att jag blev mkt starkare, tryggare & positivare i energin!

(Känner mig i övrigt väldigt balanserad av ABC healingen, så kommer inte på ngt mer "ämne" att prova på just nu..)

Vilket fantastisk enkelt & effektivt redskap Glad

Tack!

Otroulig
10/29/12, 9:46 AM
#3

Kul att det fungerade:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Miwis
11/6/12, 7:36 PM
#4

Utvärdering: Nu har jag träffat på den sitation som jag tänkte på när jag gjorde armkorsningen tidigare, och resultatet? Jag kännde mig Stark! Jippi!!! Glad

[Kathja]1
6/24/13, 10:01 PM
#5

Kollade runt lite inne hos oss och hittade denna, kände att den behöver en puff. Är väl någon som behöver läsa här antar jag. 😉

[Torahzen]
6/24/13, 10:22 PM
#6

Tack för det, jag är ju empat och kan behöva tänka extra på att skydda mig.

Annons:
crinalina
6/25/13, 1:33 PM
#7

Det här är ju en övning som kan vara jättebra efter att man blivit negativt påverkad. Målet är ju dock, iaf för mig, att inte bli negativt påverkad till att börja med. Men alla övningar är bra att utforska. Tack för putten, Kathja!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
6/25/13, 5:23 PM
#8

Tror inte att det var för din skull jag puttade den Crinalina, vet att du strävar efter att inte släppa in det och då är den där inte till någon nytta. 😉

[rore]
6/25/13, 7:33 PM
#9

Tack för upp puttning😘🤗

[Kathja]1
6/25/13, 7:53 PM
#10

😃

Älvan
6/26/13, 12:27 AM
#11

Ska prova under några dagar.

 Nu när jag testade och tänkte på en person som drar min energi så korsade jag armarna och då kändes situationen/personen längre bort som att den inte påverkar lika starkt!

Upp till toppen
Annons: