Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 6559 ggr
[Kathja]1
2012-10-17 07:52

Dagliga manifestationer 2

Skulle skriva lite om min senaste, kanske inte helt lyckade manifestation och såg att tråden hade blivit så lång så lång så det var dax att starta en ny. Den förra tråden hittar du HÄR.

Manifestera gör vi ju i allt vi har i våra liv, men ibland är vi ju även medvetna om det, och ju mer vi håller på med detta desto tydligare blir just det - att vi skapar ALLT i våra liv.

Vi slänger ur oss önskningar till höger och vänster och alla landar i våra liv då vi är uppkopplade och mottagliga för dem.

Själv har jag den senaste tiden haft KAOS på jobbet, eller inte kaos som i rörigt, utan kaos som i VÄLDIGT mycket att göra. Jag jobbar ju på ett behandlignshem för missbrukande, kriminella killar med diverse diagnoser (många ADHD är det) så när här är att göra så kanske ni kan tänka er intensiteten.Tungan ute

Tänkte för en tid sedan att jobbet var bra trist och att jag gärna skulle vilja ha mer utmaningar…

Ja det är ju bara att tacka för att jag fick det jag bad om!!! Har under en tid fått använda varje uns av kompetens jag besitter samt några ton till. Inspirerande och kul till en viss gräns, men det gränsen är absolut nådd nu.

Så tack för att jag fick det jag bad om - men nu skulle det vara skönt med semester. Cool

Annons:
szirius
2012-10-17 09:44
#1

# 0 haha, en klassiker " tänk på vad du ber om - det kan slå inFlört". Så varsågod liksom, lite mer att bita i på jobbet - tadaaa!

En tanke som slår mig är ju att personer med ADHD är väldigt känsliga för svängningar, och det händer ju så mkt nu på olika plan, Hicks säger ju också det, att det aldrig någonsin gått så fort som det gör just nu att manifestera - och det gäller ju både " gott" och "ont".  Det har aldrig funnits så mkt glädje som nu - men aldrig heller så mkt lidande, just för att vi kastas mellan motsatserna så snabbt nu. Så såklart att det blir ännu mer kaotiskt innan mänskligheten fått grepp om det här…och kanske inte minst för personer med såna behov som dina killar…

OK, min manifestation då: Vi har ju pratat en del om pms, mensvärk mm och efter att min cykel nu "återstartat" efter min graviditet så har jag manifesterat 2 månader i rad utan pms eller minsta mensvärk! Inte ens en liten känning bak i ryggen! HurraySkrattande!

Det enda jag medvetet tänkt och känt är att jag är väldigt tacksam över att ha fått tillbaks min mens så snartKyss, för det betyder att jag fungerar som jag ska. Och det räcker visst långt med detFlört

MissInAction
2012-10-17 13:03
#2

Hahaha, bra jobbat Kathja! Skrattande Se nu till att njuta ordentligt av din ledighet!!

#1
Ja faktiskt så har jag tänkt på det också, det känns verkligen att det har hänt något och det går mycket fortare. Jag hamnar lite mitt emellan då jag har tydliga drag av både ADHD och AS…

Kanon att du fungerar, szirius! Flört hehe. Jamen det är nog så viktigt, att man märker och känner att allt är som det ska. 

Jag har lyckats manifestera mig till ett renare kök för tillfället! Det är alltid jag som lagar mat - sambon säger att han inte kan, och det blir ofta knasiga kombinationer, men visst kan han om han vill! Skrattande - och igår och i förrgår har han fått laga mat. Detta har då med vår sysslo-uppdelning resulterat i att jag fått ta hand om disken. På så vis blir den gjort direkt efter middagen, istället för att bli liggandes ett dygn eller mer! Wohoo!
Jag tycker väl att diskande inte är jätteroligt, men det är ju inte svårt, så jag ser det som meditativt… aningen tänker jag på annat som gör mig glad, eller så tänker jag på precis vad jag gör då och känner precis vad jag gör - medveten närvaro.

Nu får vi se hur vi gör i fortsättningen, jag hade tänkt försöka få honom att laga maten resten av veckan. Kanske kan vi ta varannan.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-10-18 09:12
#3

Jag manifesterar sa roliga saker nu fortiden, sa det har liksom bara blivit sjalvklart. Oversatt har jag ju gjort ett bra tag, men mycket tunga "trakiga" saker.
Nu haller jag pa att oversatta denna webisda:

http://www.matlangsnasjonaleturistveger.no/?lang=sv

Underbar, man bara njuter, och hamnar i Norge, med vacker natur och underbar mat!

Sedan igar, sa var jag till en tv-kanal for att gora oversattning (for textning )

Och da var det repotage om rolighesteorin! Som jag aldrig har hort talas om!!

http://www.rolighetsteorin.se

Jattekul!!

Sedan barnbockerna da, dar innehallet handlar om drommar, att man ska aldrig fokusera pa negativa saker, men inte heller stoppa undan dem. Acceptera att de finns. men forstora dem inte. Daremot skaman forstora alla positiva drommar. fokuserar man pa dessa sa blir de verklighet:) LoA bocker med andra ord!!

SAAA, aven om det ar samma jobb, sa drar jag nu till mig bara saker som ar ROLIGA!! eftersom jag mar sa bra!!! Tjohoo:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-18 09:31
#4

Härligt Shia!

Själv har jag manifesterat entré till en önskad föreläsning i Falkenberg. Hade inte de pengarna och nu går jag gratis. Är en man som heter Oddmund Berger som jobbar i ett nära samarbete med Bob Proctor - så det blir en hel del attraktionslagen. Är lite nyfiken på om han säger något som vi inte säger här inne…

Han tjänar ju trots allt bra med pengar på sina kurser och förläsningar!

SHIAWASE
2012-10-18 09:46
#5

Ah Kathja!! Det later super-intressant:) KUL, KUL<,, bra ocksa i "researchsyfte"Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-10-18 09:46
#6

Ah Kathja!! Det later super-intressant:) KUL, KUL<,, bra ocksa i "researchsyfte"Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2012-10-18 09:53
#7

Det var så jag tänkte oxå! Har en massa idéer på kurser och upplägg just nu  -de lossnade efter ABC-healingen. Och det roliga är att jag har börjat att få förfrågningar om ifall jag håller i just detta, så nog är jag på rätt bana.

Theleonora
2012-10-18 10:42
#8

Kul Kathja! Själv tror jag att jag håller på att attrahera väldigt mycket jobb, mitt i all tristess på det här jobbet. Eller så vet jag att jag kommer få mycket jobb kastat på mig när jag börjar på det nya jobbet. Gah, måtte den sista veckan gå snabbt så jag får lite ledighet. Min arbetsmoral håller på att sjunka. Nu sitter jag och skriver här via telefonen och på jobbdatorn sitter jag och beställer kläder :S…. Men jag vill ju slippa att ha för mkt jobb på det nya stället och vill verkligen skippa utbrändheten som jag råkade ut för på mitt första jobb, vilket iofs berodde på demonins jag var utsatt för. Hm, undrar lite hur jag ska göra för att attrahera till mig lite roliga saker, får klura lite:)


SHIAWASE
2012-10-18 10:51
#9

Kameleonten , SKRATTA mycket,, HA roligt!!! DA trillar det inte roliga saker, sa skrattar man annu mer, och far annu roligare:)Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2012-10-18 11:02
#10

Tack! Det ska jag göra. Just nu är problemet att den här ABCn tar upp minnen som inte är så behagliga vilket kan göra det svårt att skratta. Men just nu kan jag le iaf, alltid nåt :)


SHIAWASE
2012-10-18 12:46
#11

Bra!!! Jag har ju inte varit med pa ABCn,, (har anmalt mig till dagens dock) men det verkar ju bara vara BRA att det kommer upp saker!! Sakert saker som man bara har lagt locket till,,, Nar man bara lagger pa locket sa finns de ju kvar, man MASTE TITTA pa sakerna,, (INTE analyser) och sedan bara slanga, branna upp eller vad man nu gor. MEN har man bara lagt pa locket sa finns de kvar. Sakert sadant som ABC healingen gor, Man tar och TITTAR pa det som man annu inte har brant, slangt upp!!! JATTEBRA!!!!!  Sa KANN, ma som du mar, le mellan varven:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-10-20 10:11
#12

Jag har haft massa prylar i källaren som tillhört makens släkting. Nu hade jag skrivit på min LISTATungan ute att det där skulle BORT!!!  Han bor i en annan stad och har ingen bil, så exakt HUR vi skulle lösa det hade jag inte tänkt ut än. Men så - tadaaa- kom han och hans son hit på oväntat besök i helgen, med BILSkrattande. (Kan poängtera att de inte hälsat på sedan i julas, så det händer inte så ofta att vi ses). De åkte hem med en överpackad bilTungan ute och nu är det mer rymd i källaren! WIHIIII!

Och igår fick maken ett rabatterbjudande på telefonabbonemang och ny mobil på köpet för nästan helt gratis. Så nu har han OCKSÅ en ny telefon - vi som hade gått med varsin från 2003 typSkrattande. Vi känner oss otroligt unga och coola med våra "pekskärmar" som vi inte alls kan med, hahahahaaaaSkrattande

Så på bara några veckor kan jag nu stryka 2 saker från min önskelistaKyss

MissInAction
2012-10-20 12:47
#13

Härligt, szirius! Skrattande
Hehe välkommen till framtiden då!

Jag har en vän och granne några hus bort, som har rest till Norge i några dagar och behöver kattvakt, så hon hade anlitat en person som sedan ställde in, så hon fick be en annan tjej som bor i Västerås (ungefär en timme från Uppsala) och betala hennes biljett.
Så frågade hon mig om jag ville hålla nycklarna till den tjejen kommer hit och hämtar dem, idag mellan 12-14. Ja visst, om det går att vara någorlunda specifik med tiden, sa jag, så jag inte sitter av halva dagen för att vänta.

Så mellan 12-13 skulle hon komma idag, och jag bestämde mig imorse för att hon kommer ringa 12.15. När tror ni att hon ringer? 12.16! SkrattandeOch det visade sig att hon hade haft tur med stadsbussen också, hon gick fram till en hållplats och det visade sig vara rätt och att den skulle gå om 1 minut.
Haha jag fick mig ett skönt skratt och tackade för det. Mycket praktiskt!
Jag hade dessutom manifesterat att hon skulle vara snygg, och det var hon! Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
crinalina
2012-10-21 15:02
#14

Jag har under de senaste veckorna hoppat in och jobbat någon timme extra ett par gånger för fru chef. Fru chef jobbar alltid fram till kl 15, vi andra jobbar till ca 17. Jag har vid båda de tillfällena känt att jag inte alls vill jobba ända till kl 15 även om jag inte börjat förrän halv ett. Så jag har bestämt en tid för mig själv när hon ska vara tillbaka så jag får sluta innan kl 15 (Alltså jag jobbar tills hon kommer tillbaka men längst till kl 15. Båda gångerna har hon kommit exakt den tid som jag bestämt att jag vill jobba till. Supercoolt.

Jag bestämde mig ju också för ett tag sedan att jag vill ha ett heltidsjobb, med bra kontrakt, bra lön, dagtid mån-fre med lediga helger, helt nytt, gärna någotsånär stillasittande där jag får hjäpa andra på något sätt, där jag slipper ha uniformskläder (dvs helsvart) och vara skitig i slutet av dagen, och där jag kan ha fina snygga naglar med snygga nagellack. Just nu har jag ett jobb som är maximalt halvtid (förutom några timmar extra någon enstaka gång), utan kontrakt (vilket i förlängningen betyder att jag inte har gratis sjukvård, om jag mot all förmodan skulle behöva det någon gång), lönen är dock normal till bra, jag står och går precis hela dagarna och har inte ens rast, det är dagtid men jag jobbar lördagar (vilket betyder att sambon och jag aldrig har en dag vi kan åka och shoppa tillsammans). Nu har jag fått nys om ett jobb som skulle innebära precis allt jag önskat mig, den enda nackdelen jag kan hitta med det är att det är väldigt tidiga morgnar och jag är inte en morgonmänniska men det spelar ingen roll.

Jobbet är på en nyöppnad kundtjänst för Norwegian (flygbolaget), det är heltid, dagtid mån-fre med lediga helger, bra kontrakt (vilket innebär gratis sjukvård), bra lön, jag får hjälpa människor som behöver boka/boka om/ändra sina resor, det är stillasittande, jag får ha normala kläder på mig och kan ha snygga naglar utan att de blir förstörda. Ja precis allt jag önskat mig faktiskt. Jag har inte sökt det än då jag vill prata igenom det ordentligt med sambon först så jag har alla känslor och tankar på rätt ställe när jag skickar in ansökan. Men jag är ju säker på att jag får det när jag väl har sökt, det är ju min manifestation liksom. Planen jag gjort upp är att jag ska börja den 1a december.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-10-22 09:43
#15

Jag var på en tur till Vara i helgen och resan dit gick med tåg Göteborg-Herrljunga, samma tåg som går till Stockholm. Jag hade ingen sittplatsbiljett och gick på tåget ganska tidigt. Satte mig i en i princip tom vagn och tänkte att här kan jag sitta tills jag ska gå av. Vagnen blev full och mer än en person fick flytta sig för att de satt på fel plats - men jag kunde sitta kvar på min HELA resan. Tack för den!

På vägen hem satte jag mig bakom en kille och väl där känner jag att han luktar inte helt okej, han hade dreads och de luktade smutsigt hår om honom långa vägar, men jag var så trött så jag orkade inte leta efter an annan plats utan jag tänkte att "vad skönt att han ska av snart". Han gick av på nästa stopp. Tack för den!

SHIAWASE
2012-10-22 10:38
#16

harligt Kathja! Blir ju SAAA nyfiken hur din helg var ocksa:)??

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-22 12:50
#17

Den var riktigt bra! Jag vart ju lite nojig och började undra varför i herrans namn jag hade gett mig in på det där. Men vi hade kanon-trevligt och jag fick pratat mycket om "min grej" - m.a.o det vi alla här inne redan kan och vet.

SHIAWASE
2012-10-22 13:49
#18

Ah vad harligt Kathja!!! Det var ju sakert som traffen blev av just nu,, for att DE behovde DIG!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-22 15:53
#19

Så var det nog. Skrattande

MissInAction
2012-10-22 19:14
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#20

Är glad att jag lyckats manifestera perfekt eftermiddagssol/solnedgång när jag var ute på min långpromenad med kameran i naturskyddsområdet här intill ♥ 
Jag ville ta lite höstbilder och idag var verkligen rätt dag! Solen sken till och från mitt på dagen, sedan när jag kommit ut sken den fortfarande genom en strimma, och resten av himlen var mörkblå av moln. Det hade mycket väl kunnat slå om till regn och hagel, men det blev bara lite grått ett tag och sedan kom solen tillbaka och gav fantastiskt ljus på landskapet! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
2012-10-22 21:06
#21

Tack Kathja - det stillade min nyfikenhet. Frågade i en annan tråd.

Det är så kul att höra att nåt blir bättre än man befarar Glad

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-10-22 21:13
#22

Skrattande

[Kathja]1
2012-10-26 22:34
#23

Jobbar helg och önskar mig en lugn helt som går fort. Så här långt har jag fått till det bra. Vet inte vart dessa 7 timmarna har tagit vägen och super lugnt har jag haft. Tack för det och tack för att resten av helgen blir lika dan.

MissInAction
2012-10-28 15:28
#24

Idag har jag varit iväg och lämnat tillbaka en nyckel till festlokalen som vår Harry Potter-förening hyrde igår. Bussen går var 20:e minut mitt på söndagar och jag hade inte koll på när den skulle gå tillbaka från den hållplatsen - så när jag gick ganska raskt mot hållplatsen och såg bilarna komma runt kurvan så lyckades jag manifestera att den kom precis när jag hade ungefär 10 meter kvar till hållplatsen och jag fick springa några steg! Skrattande Mycket praktiskt eftersom det är kallt!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-10-29 19:17
#25

Yes! Är så nöjd med mig själv.

Min man har ju, som jag har nämnt, smärta i nacken. Hans läkare håller hårt i tabletterna och har sänkt dosen till hälften sedan vi flyttade hit. Detta har aldrig funkat men mannen min är inte den som "kryper" för folk.

Men nu tröttnade jag på att ha en gubbe som har ont, inte kan jobba och mår dåligt på alla plan så jag fick honom att tacka ja till att jag skulle med och få hans läkare på andra tankar.

Gick igenom i går hur samtalet skulle gå, gick igenom det flera ggr idag och var 100% säker på att vi skulle gå där ifrån och vara nöjda med vad vi fått.

Och vi gick därifrån och hade fått MER än vad vi hade räknat med. Det satt hårt inne vill jag lova, men en socionom och en jurist kunde han inte stå emot. Tack för den.

Otroulig
2012-10-29 19:27
#26

Hurra vad bra!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2012-10-29 23:36
#27

Fantastisk du ar Kathja!!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Evigheten]
2012-10-30 07:53
#28

Det är alltid kul när det flyter på, kul för er!!Glad

MissInAction
2012-11-08 13:30
#29

Puh vilken tur att sökfunktionen finns! Hittade bara del 1 och den var låst. 

Idag har jag lyckats manifestera biosällskap till Breaking Dawn part 2 som har biopremiär nästa onsdag Cool

Jag är ett stort Harry Potter-fan och av princip så har jag alltid varit lite anti mot Twilight, just därför.. hehe. Men jag har sett filmerna hemma på datorn de senaste 1-2 åren. Och såg senaste filmen igår kväll. Hade börjat fundera på att faktiskt se sista filmen just på bio, för det kunde vara kul. Och igår kväll bestämde jag mig. Frågade i vår HP-förenings Facebook-grupp om någon ville gå men ingen har nappat ännu, bara en som skulle gå i Ystad! Och så skrev jag på min timeline för en timme sedan att jag bestämt mig för att gå.
Tio minuter senare får jag ett mail från en nybliven medlem i HP-föreningen, och hon skriver Hej Maria! Visst vore det kul att gå och se Breaking Dawn del 2 tillsammans!
Haha, jag var tvungen att skratta! För jag har inte henne som vän på FB och jag tror inte ens att hon är inlagd i vår lilla grupp där, så hon kan inte ha sett vad jag skrivit. Det enda vi har pratat om i mail tidigare är fanfictions om Professor Snape Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2012-11-08 13:47
#30

hihi, jag manifesterade nåt tokigt idag.

Igår kände jag att jag druckit för mkt kaffe, jag blev darrig,fick hjärtklappning och kände mig sådär rastlös som jag kan göra av mkt kaffe. Jag tänkte " i morgon ska jag inte dricka lika mkt kaffe, bara min morgonkopp vid datorn". Men så kände jag suget idag och tänkte " äh, jag gör mig en till kopp"Oskyldig. Jag har en favoritkopp som dock är väldigt stooor, så då blir det mkt kaffeFlört. Men hepp, så tappade jag koppen i backen och den gick i tusen bitar.

Jag skrattade, för själv tog jag det som ett tydligt tecken på att mitt högre jag sa "hallå, håll nu vad du lovat dig själv, du mår ju inte bra av för mkt kaffe -och kan du inte hålla dig så får jag väl stoppa dig på ett rent fysiskt sätt ".

Nu har jag bara små kaffekoppar kvar - och det blir alldeles, alldeles perfektTungan ute

Dock vill jag ju ha en stor fin tekopp  nu när vintern kommer snart. Och tänka sig- jag har redan sett vilken jag vill haFlört.

MissInAction
2012-11-08 14:00
#31

Haha, härligt och mycket tydligt, szirius! :-D Synd bara att det var en favoritkopp.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-11-08 15:15
#32

Insåg innan idag hur jag manifesterar att omge mig med människor som är positiva och som inspirerar mig. Min man har lyft sig ur en period av depp, och detta trots att det nu är höst och då brukar han gå ner sig lite.

Och förutom det så drar de klienterna jag har, och får, på jobbet vidare då de inte passar mig och mitt mående. Fick en väldig omotiverad och negativ kille häromveckan och han valde att avvika, innan har jag alltid fått tid att lyfta deras motivation då de har haft dålig sådan men det tar på mig - inget mer av det.

Och förutom det så hade jag ju en återträff med fem tjejer som jag gick på gymnasiet med och alla utom en var inne på min linje. Nu när vi skulle bestämma en ny datum att ses kunde alla utom hon, t.o.m den tjejen som innan hade sagt att hon hade fullt upp fram till i maj kunde helgen jag föreslog.

Nice! tack för det.

SHIAWASE
2012-11-08 23:56
#33

Kathja! Jag upplever precis samma sak nu pa sistone,,, vadligt fascinerande,, helt naturligt och normalt men anda..Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-09 00:02
#34

Det händer fler saker som är (nya som) naturliga, men som är svåra att fatta HUR. Men å andra sidan så spelar ju HUR ingen roll, det är ju någon annans avdelning att fixa hur. Flört

Annons:
SHIAWASE
2012-11-09 00:06
#35

Nej precis HUR det har jag slutat att fokusera pa for langesedan!!! Ar bara tacksam, fascinerad over hur finurligt Universum ar uppbyggt!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-09 00:15
#36

Men det är fräckt hur en sak ändrar sig när man slutar tänka på hur! Life is good, and that´s it. Skrattande

szirius
2012-11-10 11:48
#37

Jag har fokat mkt på makens jobb den senaste tiden, helt enkelt för att han är i ett flyt då han tycker OM att jobba, och jag tycker OM att vara här hemma och sköta alla sysslor. Jag har varje dag tackat för att han får lätta, välbetalda jobb ( han är översättare precis som ShiwwiFlört) Idag fick han en beräkning från sitt senaste stora jobb -och han får 30% mer betalt än han väntat sig!Kyss Helt utan logisk förklaring, mer än att VI ÄR VÄRDA DETTungan ute. Nu kan jag slappna av en månad till innan jag hugger tag i jobbsök. Tack för det universum!

Och jag har nu gått från 16 till 20 danselever på 2 veckor, och har 3 extra privatlektioner nästa vecka. Det rör på sigGlad

En annan intressant sak. Huset håller sig varmt, trots att vi har lägre värme på än vi brukar vid den här utetemperaturen. Magiskt men alldeles NATURLIGT för oss att ha varmt hus och låga elräkningarSkrattande

ÄLSKAR den här sajten, för den får mig att hela tiden påminna mig om allt BRA som faktiskt händer hela tiden. Fokus på lätthet och glädje.

[Kathja]1
2012-11-10 13:26
#38

Visst är det bra att vi hjälper och inspirerara varandra till enkla, glädjefyllda, rika, kärleksfulla och NORMALA liv!

[Kathja]1
2012-11-11 15:26
#39

Yey! Jag manifesterade CHOLKAD. Efter dagens alla känslor hit och dit så blev jag väldigt sugen på choklad och tänkte att det hade varit gott, synd att jag inte hade någon hemma. Och en timme senare kom yngsta dottern hem från en liten tur till GeKås med CHOLKAD till mamma för hon tänkte att vi skulle mysa med det innan de skulle åka hem. Skrattande

szirius
2012-11-12 20:32
#40

vad är choLKad Kathja???FlörtSkrattande Låter gott!!!!!Tungan ute

[Kathja]1
2012-11-12 20:35
#41

Ha ha, tänk så det kan bli när de går för fort. Och mmm, det var gott med CHOKLAD (såklart).

Annons:
szirius
2012-11-13 12:49
#42

Glömde berätta om en manifestation igår. Jag smet in i en liten inredningsbutik som jag inte sett förut, den låg i en källare. Där hittade jag en jättefin staty av en änglaflicka, inte en knubbig kerub utan mer en älvalik flicka. Det fanns bara en kvar och jag frågade om det gick att beställa in en ny ifall den skulle ta slut, för jag var ev. intresserad men i så fall först till våren, då vi ska beställa gravsten. Hon sa att det gick att ordna och hon frågade hur jag tänkt stenen. Då berättade jag att det var till vår dotter och då berättade hon att hon själv mist en son för 15 år sedan. Vi stod och pratade länge (vi var ensamma) och hon berättade att det fanns en mötesplats  i staden en gång i månaden, för sorgebearbetning. Hon gick själv dit de första 6 åren.

Precis vad jag velat veta - nu fick jag svaret lätt och enkelt, utan att behöva googla och ringa runt!Flört Och bara vetskapen att det finns OM jag känner behov räcker för mig. Jag känner inte att jag behöver åka dit nuGlad.

Ja, det blir ju två manifestationer - en änglastaty till graven och vetskap om vart sorgegrupp finns att tillgå vid behov.

Eller tre! Ett fint möte. Hon var en inspiration för mig, en medkännande varm människa. Jag fick åter igen en känsla av vördnad, en tanke av att man nog är utvald på ett alldeles speciellt sätt för att få vara en änglamammaOskyldig

Tack, tack, tack!

Håbe
2012-11-14 10:54
#43

Jag har en idé om en barnbok som jag vill skriva och illustrera. En bok som väldigt mycket har min dotter som förebild. Vi har ett smeknamn,  Prinsessan …,  som vi brukar kalla henne ibland och jag har tänkt att just det namnet vill jag använda som titel på boken.

Så igår kväll låg jag vaken länge och funderade på hur jag skulle kunna börja. Jag har läst en och annan barnbok för ganska många barn, så jag har en hyfsat god uppfattning om vad barn brukar gilla. Hur ska den börja? Hur ska hon se ut? Vilka personer ska finnas runt omkring? Jag kom fram till att flickan i boken inte heller är någon riktig prinsessa. Så hon ska ha ett vanligt namn också. Där vill jag inte ha dotterns namn. Men vad skulle passa? Kom på att jag ska fråga henne vad hon gillar. Tänkte att jag skulle säga "Om du inte hade hetat …, vad skulle du vilja heta då?" Jag tänkte att det blir ju den bästa namnet som skulle passa på någon som ska representera henne. Det namn hon själv skulle kunna se sig själv som.

Sen har jag inte tänkt mer på det idag. Så satt vi och bakade med play-doug-degen, då säger hon plötsligt, från ingenstans

-"mamma, vet du vad jag skulle vilja heta om jag inte hette …?"

Så berättade hon det och det var inte ett namn jag skulle ha valt. Det var ett fruktansvärt otippat namn för min del faktiskt. Det hör inte alls hemma i de namn som är populära nu. Så jag antar att min huvudrollsfigur har fått sitt namn då. Känns som att det börjar bli dags att fila lite på den där boken på allvar snart :-)

MissInAction
2012-11-14 11:22
#44

Vad häftigt, Håbe!! Skrattande
Jag satt och tänkte när jag läste att, ja såklart ska du fråga tjejen vad hon själv skulle vilja heta om hon inte haft sitt namn redan! 
Var det ett påhittat namn som hon kom med, eller finns det?

Skriva barnbok låter som en jättekul utmaning för dig!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2012-11-14 11:29
#45

Det är ett namn som finns, men som kanske var vanligare på 60-talet. Hon känner ingen med det namnet vad jag vet. Så jag blev ganska förvånad.

MissInAction
2012-11-14 11:33
#46

Vad kul! Fint med äldre namn som kommer igen, tycker jag Glad
Hon kanske har hört namnet i någon bok eller film.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-11-14 12:26
#47

Jag älskar den typen av manifesteringar! När man vill ha ett svar eller information om något, och utan att man själv behöver anstränga sig så får man informationen man vill ha till sig genom någon annan. Det är ett så otroligt bra exempel på hur LoA fungerar. Det händer mig ganska ofta just sådant där. Skrattande Att det gick så snabbt är ju också ett tecken på att du är på rätt väg. Grattis! Det ska bli spännande att läsa framöver!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-11-14 21:39
#48

Häftigt Håbe, det kommer att bli en fantastisk bok!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2012-11-15 08:52
#49

Tank vad massa harliga bocker som kommer att komma fran detta forum!! WOW!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-15 10:03
#50

Yey!

Är inne i en helt-upp-och-ner-period. Fattar inte vad som händer och knapt ens vad jag ska göra åt skiten. Känner mig som att jag har backat 10 år i utveckling, fast innerst inne så vet jag ju att så inte är fallet, det är bara ännu ett steg framåt, uppåt - och alla steg är inte av slaget Jippi-yey-super-duper-nice.

Men det är alltid lättare att se vad andra ska göra än att se det hos en själv. I går bad jag om hjälp óch vägledning och idag föll mina ögon på en video av underbara Leija Turunen.

Igår fick jag insikten att jag, om jag vill, kan skita i alla mina saker, packa en ryggsäck och bara ge mig ut i världen - jag ÄR fri.

Och idag fick jag denna video som bönesvar och manifesation…

Tack för det!

Otroulig
2012-11-15 10:13
#51

Haha Kathja, jag började denna dag med att sätta på mig trosorna in och ut, försökte sätta på mig jeansen bak och fram. Jag bestämde att vila lite och i och med det så fick jag ta med mej jycken till jobbet för att spara tid ( vilket är mkt ovanligt) när jag kommer fram till jobbet inser jag att datorn är kvar hemma. Allt är upp och ner, men jag är på gott humör och undrar med spänning vad denna dag kan sluta i:) tvärtom dagen:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-15 10:25
#52

Hi hi, så roligt. Skönt att kunna ta det med ett leende. Och varför ska man göra det på ett annat sätt?

Själv sitter jag nu och peppar mig med lite Grekisk musik. Får säg att just nu är ganska sugen på att lämna allt och bara dra ut i världen på äventyr. Känns mer lockande än att åka till jobbet på möte…

Men fokus på Grekland, på solen, på att allt alltid ordnar sig till det bästa och att allt alltid sker av en anledning - även när man sätter trosorna in och ut!

szirius
2012-11-15 10:42
#53

#50 tack för den Kathja! WHAT THE SHIFT! HOLY SHIFT!Skrattande kulGlad, ska börja säga och tänka så- för det är ju PRECIS så, detta energiskifte, puh…  men spännande!

Jag blev påmind av videon att jag gör vad jag ska göra. Dansa för att släppa, tar mig en " good cry" när jag behöver och fokuserar på att släppa,släppa,släppa ALLA gamla tankemönster, rädslor etc som kommer upp.

Och ja - FRIHET. Jag tänker ofta, ofta på hur otroligt fri jag är! Jag kan VÄLJA.

I vår västerländska skyddade värld kan vi känna oss ofria för att vi inte kan "förverkliga oss" medan det finns många ställen i världen där vi skulle bli misshandlade om vi gick utanför dörren utan en man, mördade om vi gjorde våra egna val, sa vad vi tyckte…

STÖRRE PERSPEKTIV på våra problem och bara andas! Frisk luft - bara det, vilken rikedom!!!

Jag känner också att jag kommit lång väg med att kunna välja bort saker som bara handlar om falsk trygghet. Som ett arbete för varje pris, även om man mår psykiskt dåligt där. Nej, jag väljer hellre att sälja alla mina saker och leva enkelt och omge mig med vad som känns sant och gott.VI måste vara förändringen!

[Kathja]1
2012-11-15 10:49
#54

Visst är det en härlig insikt! Vi KAN välja att göra annat. Vi måste inte äga hus, bilar, saker och gamla vanor - vi kan välja annat. Vi kan välja att leva som nomader om det så skulle vara. Det känns för mig så skönt. Inget av det som finns i min materiella värld behöver jag för att leva och må gott.

Vi ÄR FRIA att VÄLJA! Tack för den.

[Kathja]1
2012-11-15 12:48
#55

Skulle, som jag skrev i en annan tråd, ha haft handledning idag på min lediga dag. Och jag ville så få vara hemma, krama älsklingen och gå en lång sväng i skogen nu då solen skiner.

Och då får jag ett mess om att handledningen är inställd för att vår handledare är sjuk. Tack för den.

Annons:
Otroulig
2012-11-15 13:06
#56

Ha!!!! Du är ju verkligen en klippa på LOA!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-15 13:19
#57

Ha ha, visst är jag. Kul när det är direkt leverens på det sättet.

MissInAction
2012-11-15 13:21
#58

Intressant, Kathja!! Videon med Leija Glad Jag börjde prenumerera på hennes videos förut men sedan kom det bara en massa vegan-videos så jag sa upp det. Kanske ska börja igen ändå. 

Hon pratar i slutet av videon om att prioritera vad som är viktigt i ens liv, och om att leva enkelt. Det är ju sånt som jag också tänkte på i många år nu och som jag berättat om för er, att jag längtar efter.
Härom natten läste jag om det i Kraften också, om hur ens hem, med alla prylar, kan bli ens fängelse. Prylarna äger dig, inte tvärtom, när du kommit till en viss gräns.

Och när jag åkte tåg till Sthlm härom dagen läste jag i Kupé om Voluntary Simplicity, en enkel livsstil som är väldigt populär i USA tydligen - fast jag hade inte hört om rörelsen innan - och har även dykt upp i Sverige.
http://frivilligenkelhet.nu/ 

Så ja, jag tolkar allt detta som att detta är något jag ska jobba ännu mer med. Jag har ju rensnings-dagar emellanåt och senaste var ju tidigare i höstas. Men jag känner fortfarande att jag har allt för mycket. Inte för att jag vill dra iväg utomlands imorgon, men jag skulle känna mig friare och det skulle vara lättare energier hemma om jag bara hade sådant som tillför mig något positivt och som jag älskar. Kanske behöver jag egentligen inte 20+ parfymer! Men jag älskar dem. Hmm jag funderar faktiskt på att ge bort flera av dem.

Edit: här på sidan 76-77 står om denna rörelse Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
2012-11-15 15:22
#59

Lyckades med en väldigt onödig manifestation idag. Haha. Satt och läste tidningen Klick där de hade lite fakta om vad skådespelarna från serien Clueless sysslar med idag. Många av dom är inte ens så kända längre. I alla fall så kollar jag på tv med mina föräldrar och vad visas på tv:n? Jo en film med två av skådespelarns jag precis läst om. Haha. Skumt!

LoAEmma
2012-11-15 18:47
#60

Man ska omge sig med de saker man älskar MissIn! Så älskar du varje parfymflaska så ska du ha dem, men håll dem dammfria, använd dem och njut av dem!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
2012-11-17 21:48
#61

Idag manifesterade jag "Så mycket bättre"! Tack för den.

Är på jobbet och tänkte typ, trist att jag inte får kolla på Så mycket bättre idag, och för första gången ever så frågar killarna mig vad jag vill se då jag tar vägen om Tv-rummet en strax efter åtta idag. Svårt val…. NOT! Tack för den. Skrattande

crinalina
2012-11-20 15:30
#62

Jag manifesterade en fantastisk och otroligt hemsk baksmälla. Inte någon bra manifestering kan jag säga.

Jag var ut med ett par väninnor i lördags, på lite tapas och dricka. Jag visste att vi skulle komma hem sent, eller snarare tidig morgon och min plan var att må sådär lagom bakis på söndagen. Slapp och slö och trött, men må bra. Sonen och jag skulle ha ett Ice Age maraton och käka pizza, då sambon är bortrest. Jo, tjena, nog fick jag en bakisdag allt. Men inte den typen som jag tänkt mig utan den typen som jag befarade.

Först och främst så kom jag inte hem förrän kl 8 på morgonen, bara för att jag är för snäll och omtänksam för att lämna vännen och grannen kvar på stan när jag själv åker hem (trots att vi hade fler med oss). Fick till slut bokstavligen dra henne till en taxi.

Inte heller är Mojitos en bra idé för mig att dricka, eller vodkadrinkar, eller shots…

Hur som helst, söndagen spenderades med att må illa och sova, om vart annat. Lyckades få i mig lite coca-cola och ett par pizzabitar kl elva på kvällen.

Igår på jobbet gick jag med ett lätt illamående hela dagen och pimplade Pepsi. Jag dricker aldrig läsk annars, jag dricker vatten normalt sett. Köpte en stor flaska Cola på hemvägen och drack halva den och åt resten av min pizza väl hemma.

Idag har jag också ett lätt illamående kvar, har inte ens lyckats få i mig en endaste hel mugg kaffe än, normalt sett har jag fått i mig tre vid den här tiden. Tur jag är ledig.

Sååå, jaaa, var försiktiga med vad ni önskar… Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
2012-11-20 15:36
#63

Wow Crinalina!!! Jag undrade just var du var (hihi),,, och sa var du bakis!!! och inte lite heller.. Skot om dig,,

Idag har du skrivit sa mycket bra, sa du har har tydligen kommit tillbaka till dig sjalv!!

Kram

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-11-20 15:50
#64

Självklart Shia, jag tappade aldrig bort mig själv. Jag var bara lite… illamående… hahaha

För övrigt så insåg jag, igen, att jag inte gillar alkohol särskilt mycket. Det finns ju en anledning till att jag sällan dricker något. hehe

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-11-22 19:54
#65

Idag när jag och en arbetskamrat skulle käka lunch på stan så sa jag, ähh jag chansar på att det finns en parkering, så nu beställer jag en precis utanför restaurangen. Ja sa han för en sån här liten bil. Det fanns en, dör en myyyycket liten bil men precis då körde en annan ut. Där fick jag plats. Det andra sällskapet hade inte hittat nån plats. Sen var det tok fullt på restaurangen. Då sa jag men väntar vi ett tag så går säkert några. 6 pers lämnade efter 1 min. Liten manifestation men klockren.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2012-11-23 00:02
#66

Härligt, Otroulig! Så smidigt när man bara vet att det funkar Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-11-23 15:05
#67

Har den senaste tiden uppmärksammat hur allt fler i min omgivning gärna diskuterar andlighet, LoA, gudstro och liknande - en underbar manifestering då jag för någon vecka sedan efter ett trevlig samtal kring dessa ämnen spontant utbrast att "detta skulle jag kunna göra alltid". Nu växer folk inför mina ögon, de får nya insikter och väljer nya samtalsämnen. Samtalsämnen jag gillar. Har ju t.o.m fått mig en klient på jobbet som är helt inne på detta med andlighet.

Tack för det.

SHIAWASE
2012-11-23 15:15
#68

Ja kathja, visst ar det underbart,,det ar mycket som skiftar just nu ocksa,,, men valdigt trevligt:) Sarskilt nar man inser att alla dessa harliga manniskor dyker upp just i min tillvaor for att jag har manifesterat dem, Vilket kunde goras eftersom jag har hojt min vibration sa att jag kan manifestera alla harlig moten i mitt liv!! YEH,, AAAAHHHH vad jag ar duktig:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-11-23 15:20
#69

Hurra för er Katjha och Shiawase!!!!!😃😃 Jag tror jag är på gång !!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
2012-11-23 15:39
#70

Visst är det nice! Över lag så tycker jag att det är välidgt fräckt hur vi alla växer så det knakar, även om vissa just för tillfället kanske svajar lite i sin tilltro just nu. Men snart är vi alla både på Hawaii och medlemmar Vår LoA-grupp för snygga miljonärer, hi hi.

Stella_Polaris
2012-11-24 13:21
#71

Igår manifesterade jag att jag vill ha blommor av min man. Ofta.

Idag kom han hem med två feta mörkrosa cyklamen och ett myrtenträd! :) Ibland går det snabbt! Tack universum, tack älskling!

SHIAWASE
2012-11-24 13:34
#72

Okej, flickor! ( och om det finns nagon man har sa naturligtvis valkommen)

Tror ni nu att jag ska kunna beratt om min enorma manifestation som jag gjorde i borjan pa oktober.

Jag VILL beratta, for det ar ett sadant fantastiskt bevis pa den kraft vi har,, men det var inte nagot som jag ville manifestera.. Men nu ar det sa kallt sa det borde vara ok,, och jag tror att jag har skiftat vibbarna runt detta…

Jag AVSKYR insekter,, Sarskilt Kackerlackor.

Har i Japan finns massor av kackerlackor, sa varje ar runt maj, sa koper jag massor med kackerlacksfallor och placerar i hela lagenheten , balkongen etc.

Dar vi bor nu kommer sallan kackerlackor.

MEN jag har bott i Japan i 23 ar, och i ar sa var det forsta gangen jag inte kopte nagra kackerlacksfallor… OCH jag har inte sett en eda kackerlacka!!!

Sa detta skrev jag om i min blogg, i borjan pa oktober. Ville vanta tills det inte fanns nagon risk for att en kackerlacka skulle dyka upp

Jag skrev om detta och menade att tidigare har jag haft fokus pa kackerlackorna genom att skaffa dessa falloor,, men i ar glomde jag bort det,,, jag har inte haft fokuset dar och har da inte sett nagon.

Nu kommer det intressanta mina vanner!!!!

Min man laste blogg-inlagget, och sa ,, Skrev du om kackerlackor idag,, eller nagot liknande,, han hade i alla fall last inlagget.

Nar man skriver ett inlagg, sa ar man fokuserad en langre stund pa det amnde man skriver om .

ca tva timmar efter jag hade skrivit inlagget,,,, sa tittar jag upp fran datorn, pa vaggen sitter en JATTE STOR kackerlacka.. har nog inte sett en sadan stor tidigare. Jag flyger upp skriker hoppar runt, man och barn kommer, jag flyr faltet och de jagar kackerlackan, och min man dodar den till slut..(haha)

Det var hemskt, men sa otroligt fascinerande,,, aven min man sa,, bara WOW,, Han visste ju ocksa att sasongen va slut,, han hade laste mitt inlagg, och tva timmar sa sitter den dar pa vaggen…Jag visade blogg inlagget for min aldsta dotter, for att hon ska forsta vilken enorm kraft vi har inom oss.

Naturligtvis har jag inte sett nagon kackerlacka efter det.

Men den har manifestationen var nog den mest fantastiska , tydliga jag nagonsin har gjort,,, sa helt otrolig… !!!

Sa kan vi fixa till var fokusering sa Kan vi manifestera PRECIS vad vi vill.. helt enkelt..

Sa efter denna handelse ,, sa blev jag liksom lugn inom mig sjalv,, for jag bara kande min styrka min kraft:))))))

Sa,, NU har jag antligen berattat om detta for er,, (jag har haft svart att vanta,,,, men nu borjar kylan komma,,haha))

Ha tillit till er sjalva,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-11-24 13:39
#73

Hi hi, så otroligt roligt! Skrattande

Otroulig
2012-11-24 15:09
#74

Haha, det var därför du inte kunde berätta!! Samtidigt blir jag lite rädd, är det så lite som behövs…snacka om att jag måste skärpa till mej …

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-24 15:27
#75

Så är det ju, det blir lättare och lättare med ALLT. Tur att det blir lättare och lättare att hålla sig till att tänka på sådant som får en att må bra, hi hi.

Håbe
2012-11-24 19:47
#76

Min dotter är också duktig på att manifistera sånt hon inte gillar :-)

Sen hon var stor nog att gå själv så har hon haft en mindre fobi för automatiska dörrar och spärrar av olika slag. Hon är livrädd för att de ska slå igen och vem är det som gång på gång hamnar mitt i när de stängs??? Vet inte hur många gånger hon hamnat på ena sidan och resten av familjen på den andra för att de ALLTID stängs när hon ska igenom. Så nu brukar jag ta henne tätt framför mig så att dörrarna reagerar på mig som är större och då brukar det gå bra. Så idag ska vi med pendeln och i spärren är det såna där höga glasdörrar som ska gå åt sidan när man kommer. Det har varit mycket skriverier om dem just pga att de slagit igen och människor har skadats. Sonen går igenom utan problem medan jag stämplar biljetten, dottern tvekar som vanligt men bestämmer sig sen och tar sats för att springa igenom fort så dörrarna inte ska hinna stängas och självklart så gör de precis det. Smack! Skrikandes Ungen fick en stor bula i pannan. Tror inte det här övertygade henne om att svängdörrar är ofarliga precis Obestämd.

Annons:
MissInAction
2012-11-24 20:58
#77

Åh stackars din dotter, Håbe! Jag lider verkligen med henne Obestämd Inte för att jag har något emot automatiska dörrar iofs, jag är snarare fascinerad av dem.

Jag kommer att tänka på filmen om Temple Grandin när jag läser om svårigheter med automatiska dörrar. Sevärd film!

Idag manifesterade jag bättre väder! När jag vaknade och ringde sambon som hade åkt till lägenheten, sa han åt mig att stanna i sängen. Det var helgrått och regnigt, riktigt deprimerande. Men så tänkte jag att då får jag väl dra på mig gummistövlar och ta mitt stora gröna paraply! When life gives you lemons… Tungan ute
När jag gjorde iordning frukost tittade jag ut och insåg att det var uppehåll och påväg att ljusna upp. Inget mer regn sedan dess men det har varit mer eller mindre mulet med små ljusglimtar!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2012-11-24 23:00
#78

Jag manifesterade en burk lingonsylt! Jag var på marknad idag och Röda korset hade ett bord. Jag frågade vad lingonsylten kostade. De sa att allt på bordet var priser. Jag köpte två lotter för 5 kr vardera och vann på den ena. Jag valde förstås lingonsylten!

Håbe, hissdörrar är ett annat "spännande" kapitel…

crinalina
2012-11-25 14:16
#79

Shia, vi har ju kackerlackor här också men tack och lov väldigt få där vi bor nu. Vi har bara fått in en än så länge!

Jag har tänkt på just det där med att manifestera kackerlackor. På teve här går en reklam som handlar om någon spray eller nåt för ohyra som kackerlackor, råttor och annat trevligt. Naturligtvis så fokuserar jag om om den kommer, men jag brukar tänka på alla de stackars människor som sitter och tittar på den reklamfilmen flera gånger varje kväll, varje dag. Snacka om att det företaget utnyttjar LoA till SIN fördel! hahaha Skrattande

Nu är det dags att sluta prata om dem, de finns nämligen här fortfarande.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

szirius
2012-11-25 19:16
#80

Haha, det får mig att tänka på när vi hade en kompis här på besök som är livrädd för spindlar. Det finns både korsspindlar och getingsspindlar som kan bli ganska stora här, men man ser dem rätt sällan. GISSA om han lyckades se spindlar precis ÖVERALLTSkrattande Har ALDRIG varit med om lika många och stora spindlar varken innan eller efter hans vistelse härTungan ute

MissInAction
2012-11-26 00:06
#81

Hihi, jag tror att jag har manifesterat temat för nästa års Uppsala Fotofestival! Skrattande
För några dagar sedan funderade jag på temat då jag satt på bussen, och undrade om de hade bestämt det ännu.. och tänkte att känsla vore fint… går att applicera på allt. Och samma kväll skrev de på sin FB-sida att de kommer presentera temat snart! Och ikväll kom det: Emotions! 

Jag ser jättemycket fram emot det! I år var andra gången som festivalen hölls och de hade utställningar och föreläsningar med kända fotografer där. Första gången som jag volonterade också, mest med att vakta gallerier.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2012-11-26 18:34
#82

Gissa vem som vunnit biljetter till Stockholm International Horse Show på fredag! Skrattande
Deltog i en tävling som Hööks hade i förra veckan, och jag tänkte noga på vilken dag jag ville ha biljetter till, man fick välja fredag eller lördag, för jag var säker på att jag skulle få gå! Valde fredagen trots att jag allra helst hade gått på lördagen då det var dressyr.. eller helst söndagen. Men fredagen har hoppning och islandshäst bland annat, och det kan nog mitt sällskap uppskatta mer! Cool Vet inte än vem jag ska ta med mig, men eventuellt sambon.

Sedan manifesterade jag att få mina varor packade igen på Ica, fastän ingen annan verkade få det. Tror att de gillar mig där Tungan ute haha.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2012-11-26 18:39
#83

Vink vink! Jag vill! Oskyldig

Det där har jag drömt om sen jag var liten. Då fick jag inte, sen har det inte blivit av för det är inget kul att gå själv. Nu väntar jag på att dottern ska bli några år äldre så vi kan gå hon och jag.

Jättekul att du vann. Nu får du berätta allt om det efteråt så jag får lite mer att drömma om.

Annons:
szirius
2012-11-26 18:43
#84

#82 vilket proffs du är - GRATTISSkrattande! Underbart!

Otroulig
2012-11-26 18:59
#85

Ja Miss, du är ju en fena på detta!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-11-26 19:07
#86

Vad roligt! Själv manifesterade jag stekt fläsk med löksås, hi hi. Satt och pratade om det en stund i går då jag och min älskling åt middag och idag på jobbet var det - ja just det - stekt fläsk med löksås! Lätt som en plätt.

Lite trist för gubben bara eftersom det egentligen var HAN som ville ha det till middag. Tungan ute

MissInAction
2012-11-26 19:36
#87

Hihi tack!! Ni hjälper mig väldigt mycket så egentligen önskar jag att jag kunde ta med mig alla som vill Skrattande

Håbe! Du har rätt nära till Globen va?
Nu har jag ju frågat en vän som jag vet hade älskat att gå! Fast hon har stora problem med hälsan så jag vet inte om hon kan. Väntar fortfarande på svar från henne nu. Har du möjighet att gå på fredag annars?? Jag förstod inte riktigt vilka tider det är som gäller men jag tror det är eftermiddag. Hoppas att det står på biljetterna, som tydligen är påväg till mig! Såhär ser programmet ut för fredag


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2012-11-26 19:36
#88

Åhh fläsk med löksås! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Torahzen]
2012-11-26 21:17
#89

Mumsigt gott, fläsk med löksås! Det måste jag äta imorgon…. Tungan ute

Håbe
2012-11-26 21:47
#90

#87 missI nu har jag ju redan svarat på annat håll men passar på att verkligen tacka för att du frågade en gång till. Jag hade hemskt gärna velat gå men det här kommer bli sen mest fullspäckade fredag, lördag, söndag på länge. Rolig men tight! just nu känns det som om det hade varit en idé' att ta en semesterdag på måndag. Tack igen!!!

Annons:
MissInAction
2012-11-26 22:11
#91

Hehe! Det är väl sådär, när det händer så hopar sig allt på en gång! Tungan ute

Jag hittar någon annan. I värsta fall går jag själv, men det vore synd att "slösa" en biljett! Får se om någon på FB nappar. Eller om någon annan här kan ta sig till Globen på fredag så säg till!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-11-26 22:15
#92

Ja Miss du ar fantastisk pa att manifestera dig vinster!!! Underbart!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2012-11-26 22:55
#93

Eller hur! Det rullar på Cool

Nu vill jag bara lyckas manifestera sällskap också!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
2012-11-27 17:33
#94

Har lyckats manifestera fram ett besök från en rätt nyfunnen vän som jag fått under behandlingen i Mora. Hon är färdig med sin grundbehandlingen och hat börjat med uppföljning ist så vi är inte här samma vecka längre. För några dagar så tänkte jag messa henne och fråga om hon ville komma hit och hälsa på i alla fall (hon bor nära Mora) men sen ville jag ej pressa henne att komma hit så släppte det. Men igårkväll skickade hon mess till mig och frågade om jag hade tid att ses idag för hon tänkte komma i hit hälsa på:) blev så glad:))

MissInAction
2012-11-27 23:26
#95

Igår lyckades jag ju manifestera till mig information som jag hade tänkt fråga om här inne! Jag funderade på om och hur LoA kan bota "kroniska" sjukdomar, men jag glömde bort att fråga.

Så på kvällen innan jag skulle sova tog jag upp Kraften och kapitlet jag skulle börja på var Hälsa och den skapande kraften Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
2012-11-27 23:40
#96

MissI!! Dela gärna med dig av kärnan i budskapet:). Här behövs det också botas en del.


MissInAction
2012-11-28 00:52
#97

Åh nu är jag så trött, både fysiskt och mentalt, ligger i sängen med mobilen, skulle bara titta in här.. :-) Det allra viktigaste tycks vara att känna kärlek! Dels allmänt och dels till din kropp Att tänka frifriska tankar, he


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
2012-11-28 00:56
#98

Helt enkelt… Fan, nu krånglar skrivandet igen! Det är bara på mobilen och bara på iFokus! Hur som helst… Gör ditt bästa med att inte göra sjukdom och ohälsa till din genom tankar och ord. Ägna istället tankar och känslor åt hälsa! :-) Nattis!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-11-28 10:00
#99

Exakt MissI, gör det till ditt normala att tänka och känna välmående och god hälsa!

Jag har också problem när jag skriver på mobilen här på forumet. Ingen annanstans. Så du är inte ensam.

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-11-28 10:08
#100

Ja det har nog mycket att göra med vatten också! Det pratade vi ju om i någon annan tråd för ett tag sedan, om experiment som gjorts på bland annat ris och vatten, som har fått ta emot positiva tankar och negativa tankar,eller inta alls. Och positiva tankar och känslor tycks förändra vattnets struktur så att den blir vackrare, och höja dess energi!!

Och våra kroppar består till ca 70% av vatten!!! Så det är väl värt att tänka och känna positivt så mycket som möjligt. Det behöver inte ens vara relaterat till kroppen, den kommer ta del av kärleken man känner ändå ♥

Jasså fler har problem? Det har jag inte märkt! Förvånad För mig blir det ibland så att jag kan bara inte skriva ett ord, utan telefonen försöker gör antingen halva ordet eller ett helt annat ord, och ibland kan jag inte slutföra ett ord och då är enda sättet att göra radbrytning, vilket ju ser konstigt ut. Nåja! Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2012-11-28 10:59
#101

Oj, vad jag vill tacka för er hjälp att manifestera om min facebooksidaKyss. Genom att bolla mina tankar med er så gjorde jag slag i saken, rensade bort det som inte talar till mig och har börjat prenumerera på flera olika "feel good"- sidorGlad. Jag har suttit en lång stund nu och bara läst och insupit alla kloka citat och underbara bilder som kommer upp varje dag.Vilken skillnad i energier när jag går in där nu!

Det var en LÄTT manifestation, när jag väl tog klivet! Jag visste vad jag ville ha, och så blev det. Ljuvligt.

Stella_Polaris
2012-11-28 12:46
#102

Jag har senaste tiden önskat att få träffa nya människor, uppleva intressanta möten och ingå nya samarbeten. Förra veckan så buklandade jag lite när ett intressant och givande samarbete visade sig vara på villkor som jag inte alls vara bekväm med. Förut hade jag nog tackat ja ändå, fast känt mig bitter och utnyttjad under tiden. Men nu sade jag nej tack istället, jag tycker inte att det här passar mig och jag tycker att jag är värd mer än så här för att det ska kännas bra för mig.

Jag var helt knäckt efteråt, men magkänslan sa faktiskt "braaaa!" hela tiden så jag gick på den och var trots allt rätt stolt över att ha vågat sätta gränser… och vad händer? Fyra dagar senare får jag en kontakt som gäller samma sak, fast här visar det sig vara på typ tio gånger bättre villkor och personen som håller i det klickar så bra med mig!

Snacka om att saker kan vända snabbt om man bara vågar tro på det man vill ha, lyssna på magkänslan och ha is i magen tills det känns rätt.

Efter en ganska usel vecka förra veckan så känner jag mig nu närmast svävande när jag går. 
Härnäst vill jag manifestera hjälp med min träning.

crinalina
2012-11-28 12:52
#103

Jaaa! Det är ju precis så som det fungerar med LoA. När man lyssnar på sitt hjärta, magkänslan, så blir det alltid rätt! Härligt! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2012-11-28 16:21
#104

Tack crinalina! :) Kärlek, utan rädslor, och lyssna på magen så blir det bra! Mod och tillit ska bli mina ord för 2013.

Ny manifestation: samtidigt som jag skrev inlägget ovan på lunch så tänkte jag att jag vill få ett trevligt samtal från X idag! *hög på att vara i Vortex och ingenting är omöjligt*

Vid halv två ringer istället Y som jag blev lika glad att höra från som X! Och medan jag pratade med Y så messar X och frågar om hon kan ringa! Två kanonbra samtal på en eftermiddag! Och här ringer det aldrig annars.

Det här är nästan lite läskigt. Det är i sådana här ögonblick som jag faktiskt får en skymt av att det fungerar och visst är det fantastiskt att inse att man kan manifestera allt… men lite läskigt också…?

Hur känner ni inför det? Rädsla när man märker att det fungerar?
Hur som helst så ska jag fortsätta önska, men bara små saker än så länge, eftersom tanken på att jag kan skapa vad som helst skrämmer mig en aning. Det är mindre grej att önska sig en ny handväska än att man ska bli gravid, om ni fattar.

Annons:
Håbe
2012-11-28 17:58
#105

Jag känner en stor förändring inom mig den senaste tiden. Egentligen efter den där helgen med bowlingen när jag bara var färdig att gömma mig under närmsta sten oh aldrig mer komma fram. Jag känner mig lugnare, tryggare, mer tro på att allt kommer att bli bra. En starkare känsla av att det är mitt eget erkännande jag behöver, inte andras. Jag är inte kvittrigt, sprudlande glad, men lugn. Tillfreds. Och det känns väldigt skönt.

Jag känner också väldigt stor skillnad i hur jag reagerar på de människor omkring mig som är negativa. Jag har en gång dragit dem till mig. Under en period har jag tänkt väldigt aktivt på att försöka undvika att dras med för mycket och framförallt inte trilla i gropen och börja hänga på. Men nu känner jag mycket mer motstånd. Jag vill inte ha det kvar i mitt liv längre. Jag känner att jag mycket mer automatiskt stänger av och kopplar bort det nu. Framför allt min kollega som knappt öppnar munnen utan att klaga på något. Nu blir det mer som att jag bara stänger av öronen och riktar uppmärksamheten åt ett annat håll. Utan att tänka på det egentligen. Det bara sker naturligt. Ska bli intressant att se hur det påverkar de personer som det gäller. När jag inte längre lyssnar på samma sätt så borde det sluta komma till mig. Det jag behöver få bukt med nu är den där lilla irritationen som sticker upp då och då när klagandet kommer igång och jag inte hinner/orkar vända bort det.

Så märker jag plötsligt på jobbet att barnen är som klister på mig. Jag har aldrig fått så mycket kramar som de senaste två-tre veckorna. Det känns som om de är kö till mitt knä. Kliver en upp så bums sitter nästa där. Inte för att de höll sig undan innan, men det är annorlunda nu. Det är som om de sugs till mig och det är så härligt. och då får jag ju bekräftelse tillbaks på att det är så här det ska vara och jag är rätt ute. Här om dagen fick jag plötsligt värsta bamsekramen från ett barn på en annan avdelning, som jag egentligen inte haft så jättemycket kontakt med. Hon bara måste ha en kram av mig innan hon gick hem. Så när jag lugnar ner mig och lyssnar på mig själv, mår bra, känner mer kärlek, så får jag också mycket mer kärlek tillbaks. Det är så himla härligt! Snacka om en positiv cirkel.

MissInAction
2012-11-28 20:15
#106

Det är så härligt med barn!! De är verkligen intuitiva och känner av vibbar och energier så väl, precis som djuren också gör Glad Och de känner av din förändring, Håbe! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Håbe
2012-11-28 21:17
#107

En liten fortsättning på inlägget ovan- Plötsligt dök det upp en middagsinbjudning från ett par som bor på vår gård. Så där bara. Eller egentligen var det först "har ni lust att komma över och dricka en Irish den 15:e." När vi haft kräftskiva på gården varje år så brukar det sluta med att de kommer ut och bjuder oss två på en varsin irish. Vi tackade ja, sen kom det "Middagen är klar kl.18 så kom hungriga" Roligt! Spännande!

Ok, min hjärna satte ju igång direkt på högvarv…nej, men…tänk om…oj oj… Men jag bad den hålla klaffen Cool.

Theleonora
2012-11-28 21:23
#108

Håbe!! Ta det lugnt och njut nu :)

Så kul att läsa här, jag blir alldeles pirrig coh räcker upp handen och vill att det ska vara min tur. Jag vill också!!

Ang barn, jag älskar barn. Har en granne som bor mittemot och så fort den lilla ungen är i trapphuset så hörs han. Han är så mysig. En dag var han i famnen på sin mamma och han grät på väg till dagis, sen dök jag upp och skulle till jobbet och då när han fick syn på mig började han smått le och sen skratta. Så hans mamma blev förvånad och vände sig om för att se varför han blev glad, sen sa hon bara: ja så länge du är glad så. Sen det har hon aldrig hälsat på mig.
Sen för någon vecka sen var vi i trapphuset och jag kom ut och då kommer ungen fram till mig (han brukar alltid dras till min dörr av nån anledning) och säger mamma, varvid hans mamma skarpt rättar honom och säger: nej, det är JAG som är mamma!

Han är så mysig!


MissInAction
2012-11-29 11:41
#109

En manifestering som slog slint! Skrattande

Igår åkte jag ut till IKEA efter mötet med jobbcoachen. Jag var sååå trött efter att ha sovit dåligt på natten, men värmeljusen började ta slut och jag köper alltid dears Glimma. Jag tog en buss som jag tog en gång i september och då hamnade jag på vischan!! Tydligen så åker den bara via IKEA på helgerna. Men det framgår inte av turlistan!!!!!!! Samma sak den här gången. Men jag trodde ju inte på det, så jag hoppade på bussen. Och frågade tanten bredvid mig om den inte svänger in till IKEA… nää bara på helgerna. Jahapp, fick plinga och sedan gå av på första bästa hållplats.

Det roliga är att jag tror att manifesteringen slog helt fel, för på vägen till bussen så tänkte jag att åhh vad mysigt det är med höst och även när det är grått och snöblaskigt så mår jag bra.

Istället för att ta den "säkra bussen" som går lite längre bortifrån, så tog jag alltså fel buss. Igen. Och det tog mig 20 minuter att gå till IKEA, större delen längs en gångväg vid åkrar.. och ni som varit på Uppsala-slätten vet att där blåser det alltid! Det blåste isvindar och det kom ner snöblask. Brainfreeze på ena sidan av huvet och tänderna gjorde ont. Huuva! 

När jag kom hem så var jag sååååå trött och kände mig seg och liksom frusen. Surfade lite och sedan la jag mig på sängen och sov 2*30 minuter innan det var dags att laga middag. Då mådde jag bra igen.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Stella_Polaris
2012-11-29 13:32
#110

Jag hade flow igår. Jag skrev ju att jag manifesterade hjälp med min träning. Vilket jag fick igår, från oväntat håll. Jättetacksam för det även om det inte var så jag föreställt mig det!

Så nu är jag mer specifik: jag vill hitta rätt gym att gå på och få ett årskort betalt så att jag kan köra för fullt!

Stella_Polaris
2012-11-30 11:18
#111

Den här veckan har varit helt otrolig vad gäller flow och ganska omtumlande för min den. Det har hänt mer på en vecka än det normalt händer på två månader i mitt liv. Allt bara positivt!

Fler manifestationer som hände igår: en bekant som abrupt slutade svara på mess tidigare i höstas hörde helt plötsligt av sig och bad om ursäkt. När det hände tänkte jag faktiskt "vi kommer att höras igen, det här är inte mitt fel" och släppte det. Igår sa det pling i mobilen och det kom mess.

Jag har velat gå och få behandlingar oftare (fotvård, massage, ansiktsbehandling, manikyr). I veckan har jag hittat ett fint erbjudande på en spahelg som är bokad i januari, det kom erbjudande om fotvård för en billig penning så jag bokade in två tillfällen i januari och mars och igår sprang jag också förbi en bra nagelsalong som har kanonpriser på manikyr så dit ska jag nästa vecka!
Jag är lätt chockad över hur mycket som bara ramlat ner i mitt knä här. Meeeer! :)

Nästa önskan: hitta en bra hudvårdssalong med bra priser!

Annons:
MissInAction
2012-11-30 21:56
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#112

Åh vad roligt, Stella_Polaris!! Jag blir så glad när jag läser allt du skriver nu Skrattande

Det senaste året har jag gått väldigt ofta, tycker jag, på bio! Och ofta själv. Brukar köpa biljetter via Hyresgästföreningen, för 72 eller 74 kr styck, och brukar köpa kanske fyra åt gången. Så i förra veckan eller nåt tänkte jag väl att det börjar bli dags att köpa igen, då jag "bara" har två kvar nu Tungan ute

Så idag när jag satt inne på Globen och väntade på att hästhoppningen skulle dra igång, fick jag mail om att jag vunnit två biobiljetter! Det var via en undersökning om bio och reklamfilmer som jag deltog i för ett tag sedan, och hade glömt bort. Kul! Tack! Skrattande
Tjejen som jag bjudit med mig på showen kommenterade att jag vinner ju hela tiden. Ja, LoA, sa jag.

Här är en bild jag tog på min skrivbok som jag invigde idag på tågresan mot Stockholm ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-11-30 21:59
#113

MissI, du är ju en baddare på det där med att vinna! Härligt!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-11-30 22:06
#114

Hehehe, jag gillar att vinna Flört
Men jag tar till mig rådet att jorda sig emellanåt. Det kan nog vara bra!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-11-30 23:41
#115

Jaaaa Miss,, du ar fantastisk pa att vinna!!! Saaa harligt att lasa ,,,,, Tack:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Tiskella
2012-12-04 19:32
#116

Dagens manifestation var inte vidare bra, men ändock en manifestation. Hade bråttom i morse, sprang ner i källaren för att hitta min  vinterjacka, men den fanns inte någonstans, panik, vart är den?
Frågade pojkvännen som nyligen har skänkt bort en hel del av våra kläder, men han visste inte, det fanns dock ingen annan förklaring än att den måste råkat följt med. Panik, sprang upp igen från källaren, skulle sminka mig, hittade inte sminknecessären, 5min till bussen går, ingen jacka inget smink. Då hade jag tydligen glömt hela necessären på hotellet vi spenderade helgen, så jag missade bussen.. efter att ha lagt ner en timme på att söka efter en jacka och en necessär,..suck!
Sedan in till stan en timme sen, köpa nytt smink och en ny jacka.

Har inte riktigt skakat av mig irritationen än.. lyckligtvis kan morgondagen bara bli bättre.

crinalina
2012-12-04 19:55
#117

Och jag har lyckats manifestera försvunnet julpynt. Både sambon och jag har letat utan att hitta det. Jag köpte det nytt förra året så det är ju inget värdefullt på så vis, men det var ju helt bra och det känns som att det hade varit roligt att få använda dem åtminstone en gång till innan vi köper nytt igen. Men, men, imorgon blir det kanske att ge sig iväg ut och köpa nytt trots allt. Och det är ju roligt det också! haha. Jag älskar att köpa julpynt så det gör mig ingenting egentligen. Kanske är därför jag manifesterat det. hahaha Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-04 20:01
#118

Tänk vad grejer försvinne för tillfället! I lördags letade jag som en galning efter vår julgardin till köket  - slutade med att jag fick sy en ny. Den är bara BORTA.

Annons:
Stella_Polaris
2012-12-04 20:06
#119

Dagens manifestation: bestämde mig för att jag ville köpa en auktionsvara till ett visst pris. Jag såg direkt att "det här är ju min" första gången jag såg den.

Jag vann den, och priset stannade på fyra pund mindre än det jag bestämt att den max fick kosta. :) Den hade ju i princip kunnat gå upp till fyra pund mer än mitt maxbud. Men nu är den min. Tack!

Jag gillar manifestationer. Imorgon vill jag vara väldigt grundad, ha ett jättebra samtal med en person jag måste prata med där det tidigare varit ganska svårt att nå fram, jag vill att gatorna ska vara sandade när jag ska ut och gå och jag vill att middagen jag lagar ska bli god.

Otroulig
2012-12-04 20:52
#120

Det här med försvunna saker tycker jag är intressant, förut fick jag panik om nycklar eller plånbok eller nåt annat var borta. Nu är jag helt lugn. Utgår ifrån att jag kommer att hitta dom. Letar lite logiskt och hittar jag inte grejen så slutar jag leta och försöker tänka på nåt annat. Och det fantastiska är att nu för tiden så dyker bara grejerna upp efter ett tag eller helt plötsligt kommer jag på var dom är. Utan att behöva lägga ned en massa onödig energi, frustration och ilska på mig själv.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

MissInAction
2012-12-04 21:20
#121

crinalina,
Jag antar att du redan har tänkt, och känt, ATT du hittar julpyntet?? Istället för att du INTE hittar det? Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-12-04 21:37
#122

Jag manifesterade just Dr Alban! Otroligt roligt. Jag var ju på personalfest i fredags och en av grejerna var en Dragshow på 90-tals tema. Då de körde lite Dr Alban så for tanken genom mitt huvud att "undra vad han gör nu för tiden".

Idag hamnade jag framför progammet Småstadsdottningar (tror att det heter så iaf!) ett program jag inte brukar titta på eftesom det kockar med The Big Bang - och där dyker D Alban upp. Så nu vet jag att han lever och var på Kolmåden i somas och där innan hade konsert i bla Skövde. Skrattande

crinalina
2012-12-04 21:47
#123

MissI, det spelar ju ingen roll eftersom hjärnan inte uppfattar och förstår negationer. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-12-04 21:52
#124

Jag vill gärna tro det men jag är inte så säker… oavsett vad du tänker, så har du ju med dig en känsla - och känslan kan vara att du inte hittar - alltså saknar, något. Förstår du hur jag tänker?

Det är lite som att man är sen till bussen och tänker hela tiden jag kommer inte hinna! Och det gör man ju inte heller, för att man är stressad och stress funkar inte i enlighet med LoA Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-12-04 22:06
#125

Naturligtvis, men det där är ju något som jag har tränat mycket på. Jag funderar inte längre osådd mycket på VAD jag säger, eller tänker, utan har mitt fokus på känslan i det. Det är ju som du säger inte orden som är det viktiga utan känslan. Det är för övrigt en av de mest, och längst, välkända effekterna hos den mänskliga hjärnan och har använts inom idrottspsykologi i ca 20 års tid. Hjärnan förstår inte negationer.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Kathja]1
2012-12-05 08:26
#126

MissI - Det handlar inte så mycket om ifall det är en negation eller ej, det handlar (som alltid!) om vad du FOKUSERAR på. När du tänker "jag kommer inte att hinna" så har du inte fokus på att hinna du har fokus på att MISSA. Med andra ord det du fokuserar och dämed manifesterar är att MISSA bussen.

Åter igen - det är inte orden som är det avgörande det är känslan. Sedan är vissa ord förknippade med vissa känslor, men det är en annan sak.

MissInAction
2012-12-05 08:45
#127

#126
Jag sa ju det? Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-12-05 08:53
#128

Och jag håller med! Skrattande

szirius
2012-12-07 16:03
#129

Nästan alla tjejer är sjuka idag, så min danslektion ställs in….en automatisk manifestation antar jag, då jag behöver vilaFlört

Vi är inbjudna att göra pepparkakshus ihop - tack för det, mer umgänge och lek för sonenKyss

I ett paket från Sverige kom det: saffranSkrattande. Tack för det!

Och jag har fått två fina juldukar från mammaGlad( Indiska!Flört)

Har nog manifesterat mig en kramgo son också, han har varit tweenietvär ett tag men jag har fortsatt säga" älskar dig ändå!" och idag fick jag en stooor kram och ett " världens bästa mamma…" åååh, det värmde gott…

[Kathja]1
2012-12-07 18:28
#130

Och jag manifesterade en utebliven handledning för andra gången på raken! Jippi och tack för det för vår handledning är helt meningslös och den ligger alltid på mina lediga dagar och då vill jag göra annat än åka till jobbet.

Otroulig
2012-12-07 21:05
#131

Och jag manifesterade att min och grannens uppfart var helt rena från snö, hade tänkt göra det själv, men genom ett trollslag så var all snö borta :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2012-12-07 23:31
#132

la precis ut en bild på f.b, ni får kolla därFlört. Det slog mig då att när jag läst sagor som barn (Astrid Lindgren) och tittat på bilder av fina hus i vinterskrud som lyser så varma inifrån och tänkt att "åååå, så vill jag bo när jag blir stor, med man och barn o katt" - det har jag nu! LYCKA!Glad

Annons:
SHIAWASE
2012-12-07 23:37
#133

Ja Szirius, underbart sa fint!! Lyckliga du!:)Glad Och inte ens nagot huslan! Annu lyckligareFlört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Theleonora
2012-12-07 23:38
#134

Härligt Szirius!! Ert hus är ju verklige sagolikt och tänk att inte ha lån på sitt boende. Dubbel lycka!!


Theleonora
2012-12-07 23:39
#135

Hehe Shia, såg verkligen inte att du hade skrivit samma sak innan… Är trött så borde somna närsom.


szirius
2012-12-13 01:00
#136

Maken var inne i huvudstaden och snurrade och råkade köra över heldragen linje..han sa att jag inte får bli nervös om det dimper ner ett brev från polisen…lite gulp kände jag men snabbt fokuserade jag om att allt är som det ska, allt löser sig. Och igår kom brevet - med - en varning!Skrattande Inget mer. Puuuuuh.

Och så fick maken tillbaks några slantar på skatten, tack för detKyss

Stella_Polaris
2012-12-13 10:00
#137

Härligt szirius! :)

Jag önskade att få se koltrastar förra veckan… de har en väldigt speciell betydelse för mig. I helgen såg jag en hel flock som satt och åt bär i några träd. Jag var så nära att jag hade kunnat klappa dem om jag sträckt ut armen och de verkade helt orädda.

Och igår så landade det en koltrast på mitt balkongräcke och satt och tittade in på mig länge och väl. 
Oerhört vackra fåglar.

Idag vill jag att min saffranskaka jag ska baka blir perfekt!

szirius
2012-12-13 14:04
#138

#137 då skulle du trivas i min trädgård, det hoppar alltid omkring koltrastar där, så vackra med sina orange näbbar :). Och de sjunger ju så vackert!

Stella_Polaris
2012-12-13 15:39
#139

szirius, jag har läst om ert hus i tidigare trådar och det låter heeeelt fantastiskt! Och så rosenträdgård och koltrastar också! Lyyyyyx!!!

Annons:
[Kathja]1
2012-12-13 19:04
#140

Har lyckats att manifestera fullt upp på jobbet. Hade en väldigt lugn helg och tror visst att jag ansåg att den var för lugn och ville ha mer att göra, och det fick jag. Aldrig e man nöjd. Flört (skojar bara, ÄR nöjd med det som är)

LoAEmma
2012-12-14 20:08
#141

Stella, vart bor du? Inte i Sverige?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Stella_Polaris
2012-12-14 20:19
#142

#141: jodå, i Sverige.

[Kathja]1
2012-12-15 20:52
#143

Manifesterade idag Thetal Healing! Har aldrig hört talas om det innan, men kommer via en sida från en sida till en sida, ja ni fattar, in på Thetal Healing Center - och när jag kommer in på sidan översköljs jag av en känsla som är så stark så jag börja att gråta - INNAN jag ha hunnit kolla var jag är.

Så det är ju bara gilla läget och konstatera att detta ska jag visst lära mig mer om. Blir till att kolla efter kurser och manifestera pengar till avgiften.

Tänk så det kan bli.  Skrattande

MathildaF
2012-12-15 21:43
#144

Insåg precis att jag manifesterade både sjukdom och snöstorm i helgen. Haha Skulle till en kompis igår och sova där men kände inte riktigt för de, skrev till och med om de i min blogg tror ja. Och vips så fick jag feber och hemsk huvudvärk så kunde inte åka dit. Idag skulle jag till en annan kompis och dricka, men kände absolut inte för det heller. Och idag blev de "snöstorm" och dåliga vägar så kunde inte åka dit heller. Haha. Blev en väääldigt lugn helg för mig får jag säga.

MathildaF
2012-12-15 21:45
#145

Härligt Kathja:) Pengarna dyker nog snart upp;)

MissInAction
2012-12-15 23:00
#146

Jag är lite osäker på om jag redan har skrivit om det här men jag har tänkt faktiskt att mina missar med att skicka in kassakorten till a-kassan och därmed mer än halverade månadsinkomster, kan vara en manifestering som grundar sig i en önskan från mig att konsumera mindre!
Eftersom jag är lite av en shoppaholic och verkligen älskar make up och hudvård och lägger i princip alla mina pengar på sånt, så har jag tänkt att det vore skönt att trappa ner på det och hitta andra värden i livet. Men jag har inte kunnat. Kanske är det så att det här har varit min hjälp? Glad
Med åratal av studiemedel varvat med socialbidrag vet jag hur det är att alltid ha mer månad i slutet av pengarna, så att säga. Och det har gett mig ständig ångest. Men jag har alltid vetat att det ordnar sig. Och det har det alltid gjort. Och under min anställning som slutade i somras, och efter det, så har det känts bra som det är nu, och även de gånger jag fått ut 4500 kr på en månad. Jag kanske är irriterad och rastlös, men känner mig ändå lugnare och känner mig faktiskt lycklig! 

Kathja,
Intressant. Klart att det ordnar sig med kursavgift om det är det här du vill! Glad Jag läste lite på sidan och jag tror inte det är samma sak, men det påminner mig om det som Kent sysslade med, ABC. 
Jag har placerat det i intressant-boxen i min hjärna tills vidare Glad

Mathilda,
ja, grattis till manifesteringen! Hehe, det är väl så… vi får som vi vill fast kanske i oväntade former! Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Torahzen]
2012-12-15 23:08
#147

Theta healing låter jätteintresant! Hemsidan gav goda energier även för mig.

Lycka till Kathja!

SHIAWASE
2012-12-15 23:50
#148

Mycket gratande Kathja!!! Det visar nog att nagot stort ar pa gang for dig,, du borjar nog hitta den konkreta formen pa vad ditt nasta steg!! Kanns valdigt starkt sa,, kikade lite pa sidan,, intressant! Passar nog in valdigt bra med det ovriga som du ar pa vag att forma!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-16 08:12
#149

Ja Shia, mycket gråtande. Så var det innen oxå men efter ABC-healingen så "backade" jag en del men nu är jag tillbaka i iiiiiih-vad-jag-är-lycklig.för-ingenting-stadiet igen. När jag är där blir det ofta att jag känner hur det svmmar över av härlga känslor och då blir de nästan alltid en tår i ögat. Känns skönt att vara tillbaka igen i alla fall.

szirius
2012-12-17 17:17
#150

I morse skrev jag att jag ville hitta en bra guidad änglameditation. Jag tycker att det är så skönt att bara lyssna och glida iväg under meditation och det gör jag enklast med guidade meditationer.

Så går jag ut och hämtar posten och där ligger ett paket med en skiva från min faster, med en guidad änglameditation KyssKyssKyss

Det var en manifestering som gick från tanke till fysisk verklighet på en timmeSkrattande

Den var dessutom helt underbar, hjärtat öppnades på vid gavel, tårar trillade och jag kände mig fullkomligt omsluten av änglar. Jag fick sån energi av det så att jag nu stått i köket och grejat hela dagenSkrattande

Otroulig
2012-12-17 18:57
#151

Jag har en känsla av att allt går så mycket snabbare nu. Manifestationer synkronisiteter ( heter det så?) härom dagen såg jag på TV och barnen i programmet kaskad kräktes, samtidigt fick jag sms av syrran att hennes minsta hade fått magsjuka. Jag stannade för att släppa förbi tre personer vid ett övergångs ställ, och kände bara kärlek och tänkte "ta er tid ni underbara människor" och på en given signal vinkade två gamla damer med rullator från var sitt håll sitt tack. Det sker mycket sånt här tycker jag. Har någon annan märkt nåt?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2012-12-17 18:59
#152

Jag märker också det Otroulig, idag fick jag hjälp på ett för mig helt oväntat sätt. Var så inne i nuet efter det och helt salig och tackade universum/gud. Tyvärr höll sig inte känslan kvar hela dagen men det finns väl en mening med det också.

Edit: Men det känns som att det är de lätta manifestationerna som går snabbt. När det gäller min egen utveckling kan jag inte riktigt hålla med, tyvärr.


crinalina
2012-12-17 19:36
#153

För mig har det blivit en sådan naturlig och normal del av mitt liv att de "små" manifestationerna kommer. Det är liksom självklart. Tex när jag skulle till IKEA förra veckan. Jag tänkte att det tar den tid det tar att ta sig dit (först en kort busstur och sedan en halvtimmes tågresa), att det inte gör något om jag får sitta på perrongen och vänta i tjugo minuter för att jag missar tåget med två minuter. Allitng sker som ska ske. Bussarna har går en gång i timmen, men även om den utsatta tiden vid min hållplats är 12 minuter över heltimmes så händer det att den är några minuter för tidig eller 25 minuter sen. Hur som så gick jag ut till hållplatsen i lagom tid och bussen kom ca 2 minuter senare, exakt på utsatt tid. Jag klev av bussen vid tågstationen och köpte biljett i automaten. Allt i lugnt tempo. 2 minuter senare kom tåget. Ett tåg tidigare än jag räknat med att ta. När jag sedan skulle hem så gick jag den 10 minuters promenaden från IKEA till tåget och fick vänta i 2 minuter innan tåget kom, och väl av tåget gick jag till busshållplatsen och fick vänta i ca 5 minuter innan bussen kom. Allting flöt alltså på. Bara för att jag önskat mig ett flyt men ändå inte lade någon vikt vid det.

För mig har den typen av manifestationer blivit vardagsmat. Jag har sluat stressa utan tänker att om det är meningen att jag ska hinna med just den bussen så gör jag det och jag hinner med dubbelt så mycket efter jobbet innan jag tar bussen hem mot vad jag brukade göra.

Det blir som det blir och det är som det ska.

kameleonten, när det gäller din egen utveckling så handlar inte så mycket om manifestationer som om att bli uppmärksam på sina egna tankar och känslor i alla situationer och sedan medvetet förändra dem. Det är två skilda saker.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
2012-12-20 22:53
#154

Jaha, idag har jag lyckats manifestera att bli av med min smartphone. På IKEA av alla ställen så lyckades den försvinna inom en tidsram av max 10 minuter. Först kunde jag inte förstå var den manifesteringa kom ifrån men nu när jag hunnit fundera lite mer så har jag insett att jag faktiskt kännt mig lite trött på den ett tag, dessutom så är den ganska kantstött och glappar i laddningskontakten ibland. Så nu har jag önskat mig en ny mobil av sambon i julklapp. Det blir en med mindre finesser men det gör inget eftersom jag knapp använt mer än några stycken på den gamla. Huvudsaken är att det är en smartphone, att den har wi-fi och att jag ta hem lite spel och andra appar till den. Det gör ingenting om den är lite mindre än den gamla som väl var lite för stor för min hand eftersom jag tappat den oooovanligt många gånger på det här året jag haft den. Så det känns bra att gå ner lite i modell. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-12-20 23:13
#155

#154
Ojdå. Kan tänka mig att man blir både ställd och orolig när telefonen försvinner. Jag hoppas ni har spärrat den?

Naturligtvis kommer du att ha en ny telefon snart som passar dig ännu bättre! Cool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-12-20 23:20
#156

Man kan inte använda SIM-kortet i den för utgående samtal eller annat. Endast för mottagning och för wi-fi. Så abonnemanget är säkert. Telefonen kan de njuta av så mycket de vill. Om någon var så desperat efter en bättre mobil att de tar en som inte tillhör dem så kan de med min välsignelse behålla den. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-12-20 23:30
#157

Skönt att du tar det med ro Glad Det verkar iaf så!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-12-21 07:49
#158

Glömde ju att skriva mitt flyt jag hade härom dagen!

Skulle hämta sonen efter att jag hade gått av jobbet på morgonen. Kom iväg lite sent men tänkte att detta kommer att gå bra. Skulle handla mat och glögg innan hans tåg kom hade jag tänkt. Ser framför mig hur allt flyter på med parkeringar och shopping. Hade 1000kr att handla för och får precis det jag känne att jag vill ha, även på systemet där jag handla två grejer till förutom glöggen bara för att jag vill. Och när allt är fixat har jag fått parkeringar på alla ställen, jag har 20kr kvar av min tusenlapp och precis när jag har kommit ut från toaletten på station så kommer sonen med tåget. Flyyyyyyt hela vägen. Tack för det!

MathildaF
2012-12-21 12:43
#159

Av rädsla så har jag attrahera till mig cellförändringar:/ Inte så kul. Det är ju dock väldigt vanligt och oftast inte så farligt, så är inte rädd för cancer men rädd för nästa undersökning då de ska knipsa bort lite prover där nere. Usch!!

[Kathja]1
2012-12-21 18:02
#160

Det är vi några här inne som har gjort, brukar inte vara något att oroa sig för vännen. Kyss

Annons:
MathildaF
2012-12-21 18:54
#161

Kathja: Tack vad skönt att höra:)

[Torahzen]
2012-12-21 23:24
#162

Samma här. Provsvar som sade cellförändringar. nästa prov - ingenting.

SHIAWASE
2012-12-21 23:46
#163

Jag har ju som sagt manifesterat mig en 39 graders feber,, sove Hela dagenigar, battre idag ,men fortfarande inte.

Innan dess sa har jag manifesterat sa mycket jobb,, sa jag kommer ihag att jag tankte lite (mest i forbibarten) tank vad skont att bli lite sjuk sa jag inte hade nagot va an att bara ligga:) Och Naturligtvis sa kom det!!

Haller nu pa att fundera pa morgondagens middag om jag ska stalla in eller inte,, har bjudit in fem vanner, vilket betyder julbord for 10 personer, varav 5 ar storatande karate-killar,,, med andra ord massor av mat. Gardagen och idag skulle ha gott at till inhandling bakning och forberedleser, men gardagen forsvann….Tar och bestammer mig under morgonkaffet!

Har ocksa manifesterat MASSVISS med jobb under hela jul och nyar, sa det blir till att spendera mesta tid framfor datorn:) Traningsuppehall har vi,, sa det blir anda ok.. Just nu sa mar jag anda battre av att ha jobb konstant!

I och med att jag ar sa bra pa att manifestera sa hoppas jag ju att de tre lotterier jag deltar i nu ska manifestera sig i en harlig form av GULD!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-12-22 08:47
#164

Klart att det kommer att bli Guld i mun Shia! Flört

crinalina
2012-12-22 21:01
#165

Idag manifesterade att jag få ta med mig precis det jag ville ha från jobbet. Vi har stängt i 5 dagar nu så alla färskvaror som inte håller så länge fick jag och den andra tjejen som jobbar där dela upp mellan oss. Kyckling (tillagad och skivad), grönsaker, lax, olika mjuka kakor och tortillasbröd fick jag med mig helt gratis.

Jag har tittat på en ny mobil, en "mindre" version av den som jag blev bestulen på häromdagen och idag frågade sambon om det är okej om han ger mig lite pengar till en sådan i julklapp eftersom det blir för mycket för honom att köpa den åt mig. Självklart så blev jag ju jättetacksam och sa att det blir perfekt. När vi stängde idag så fick vi varsin peng från chefen att göra vad vi vill med eftersom vi inte varit ut och tagit en juldrink eller ätit eller så. Så nu har jag alla pengar jag behöver för den mobil jag vill ha. Nästan. Jag saknar 9 euro. Men så kom jag på att sonen ska ju skaffa ett kontantkort och då skaffar jag mobilen (det är det jag hittat bäst pris på också och det passar ju bra), och det betyder ju också att sonen ska bidra med den del som kontantkortet kostar (ca 20 euro) eftersom han ska ha det. Med andra ord så kommer jag ha lite pengar över och då har jag tänkt att manifestera att de räcker till att köpa ett skydd till den också. Så det ser ut som att jag får en ny mobil utan att betala ett öre själv. Skrattande Tack för det!

Jag lyckades också manifestera exakt de julklappar jag ville köpa till sambon och sonen snabbt och enkelt och till de priser som jag tänkt mig. Nu sitter jag här och känner mig tacksam för det samtidigt som jag gör en "mental note to self" att tänka ännu bättre priser nästa gång. haha

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Håbe
2012-12-23 12:43
#166

Min son har en kompis som han hänger ihop med så fort det blir några timmar ledigt. Vi brukar skoja om att vi har delad vårdnad om grabbarna. Så igår ringde kompisen, C, och frågade om sonen ville träffas. Vi sa nej, vi ska till farmor och fira lite jul, ni får höras sen. När vi skulle åka ifrån farmor ringde vi C, men då var han inte hemma utan nere på IP och åkte skridskor. Sonen ville att vi skulle köra honom dit men vi sa nej igen. Han hade inga överdragsbyxor och inga skridskor. Han var super arg, gapade och skrek. Någon timme senare ringer C, nu var de hemma. Sonen ville dit och sova över men då sa vi nej igen. Vi tyckte att nu var det sent, ni kan höras och leka hela dagen imorgon. Sonen var jättearg och argumenterade emot och egentligen hade vi ingen bra ursäkt till att han inte skulle dit. Vi ville inte det bara. Och vi säger nästan aldrig nej till att de träffas. Bara om vi har något annat inplanerat.

Så ringde sonen dit idag igen. Då berättar Cs mamma att han inte kan leka för han har kräkts hela natten. Då kändes det verkligen SÅ himla skönt att vi lyssnade på den känslan att han inte skulle dit igår och att det hela tiden sammanträffade så de gick om varandra. Hade han sovit där så hade det varit stor risk för kräksjuk son på julafton.

szirius
2012-12-25 00:03
#167

Tja, julklappar är väl också manifestationer?Flört

Hade ju inte förväntat mig nånting, vi byter ju inte klappar sedan måånga år tillbaks, alla klappar är till sonen under vår gran.

Men så fick vi en hel gammal servis  av makens farföräldrar och en stor fin tjock broderad duk (som en matta som man har på bordet)FörvånadGlad. Och svärmor har satt in pengar så att jag ska kunna gå på 5! massagebehandlingarKyss. Och i ett paket till sonen låg det även ett par lila tjocksockar till migGlad. Åh, jag är så himla överväldigad och tacksam, känner mig RIK; RIK;RIK!

Och så fick jag en grythandske av sonenSkrattande

Annons:
SHIAWASE
2012-12-25 07:54
#168

Ah vad kul Szirius!! Ha en fortsatt fin jul!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2012-12-28 18:29
#169

Ikväll manifesterade jag en händelse som jag gör väldigt ofta. Jag tänkte: Hoppas de bara inte är han som kommer… Hade vatt ute och gått i eftermiddag s satt med träningskläder, mössa och halsduks i soffan och pratade me min mamma efter min powerwalk. Kläderna var smutsiga för vår stora hund hoppade glädjehopp på mig när jag kom hem. I alla fall så öppnades dörren och jag hörde min bror komma hem med en kompis. I panik tänkte jag: Bara de inte är Mattias (vi kan kalla han för de) Denna "Mattias" råkar vara min brors typ snyggaste kompis och vi har flirtar lite oskyldigt från och till. Och självklar så kom Mattias in i vardagsrummet och hälsade glatt. Varav jag fick panik att han skulle vilja krama mig (han brukar alltid kramas nät han kommer) som tur var blev de ingen kram och jag är väldigt tacksam för de, vill ju inte påstå att jag luktade hallon efter min powerwalk. Men ha fattade nog vinken om att inte kramas då jag inte reste mig upp från soffan när han kom in. Haha. Har tappat räkningen på hur många gånger som han kommit hem till oss när jag nyss tränat, nyss vaknat, osminkad och ofräsch, det slår aldrig fel. Men jag vet ju varför! Eftersom jag tänker bara de INTE är han som kommer så är det ju därför han kommer. Måste sluta tänka INTE! Haha.

[Torahzen]
2012-12-28 18:33
#170

När du är fräsch, nyduschad och sminkad så ska du förstås tänka att han JÄTTEGÄRNA får komma…

MathildaF
2012-12-28 18:35
#171

Ja! Få tänka så framöver:) haha.

szirius
2012-12-28 19:09
#172

meh -vad ytligt ni tänker nuFlört. Om han är minsta vettig så kommer han att se din inre skönhet -och det är det enda viktiga. Kan han inte se det är han inget att ha. Och du borde inte vilja ha någon annan heller, än någon som kan uppskatta dig även efter ett träningspass. PUSS på dig och glöm inte det!

MathildaF
2012-12-28 19:18
#173

haha Szirius du har helt rätt! Men i dessa stunder är det inte lätt att tänka att man ens har någon inre skönhet! Jag vet att de aldrig kommer bli något med den här killen, men jag tycker det är kul med uppmärksamheten han ger mig när vi "flirtar". Hihi. Puss på dig med och tack för fina ord:)

MissInAction
2012-12-28 21:11
#174

Ja exakt MathildaF, lyssna nu på szirius Cool Även om det bara är oskyldigt flirtande så är det ju trevlig och han tycker uppenbarligen detsamma!

I dag har jag fått igenom en manifestering av en jacka som jag har suktat efter hela hösten! Nu var den på rea 50% så naturligtvis slog jag till Skrattande typ senapsgul är den!! Haha, oväntad färg för mig men den är så himla snygg och mysig och mjuk!

Och så har jag manifesterat att få en tid för färg + klippning idag, och det fick jag 1.5 timme efter jag gick till salongen! Perfekt att strosa lite i affärer innan. Och fick komma till den trevlige frisören igen, vi hade massa kul att prata om. Och jag är jättenöjd med håret! Skrattande

Innan jag åkte hem skulle jag köpa med mig kinamat till mig och sambon. Tänkte påväg till restaurangen att jag är nog hemma vid halv (alltså om en halvtimme). Jag gick sedan ut och till närmaste busshållplats. Bussen kom inom 1 minut och jodå, jag var hemma strax efter halv! När jag närmade mig hem tänkte jag på hur bra det har gått idag och hur glad jag är att allt flyter på så bra när jag är trygg i den vetskapen - satt på bussen på min favoritplats och riktigt njöt…. tittade ut genom fönstret mot fullmånen. Jag har valt månen som "min symbol" som talar om för mig när jag är i rätt vibration! Just i det ögonblicket så pirrade det till ordentligt i magen, sådär som det gör när man är kär Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Stella_Polaris
2012-12-28 21:49
#175

MathildaF: flirta på! Inget höjer ens energinivåer som lite stillsam flirt mellan två människor som uppskattar varandra! Mer flirt i vardagen!

Jag var ute på stan och det var packat med bilar i eftermiddag, fick köa för att köra in på parkeringen och jag var tvungen att åka till Systemet. Jag önskade mig en fin parkeringsplats och precis när det var min tur att köra in på parkeringen, i en lång lång kö med bilar så blev platsen bredvid dörren till Systembolaget ledig. Tack för det, jag blev på förfärligt mycket bättre humör. Nu ligger det två halvflaskor champagne på kylning här och jag blir glad varenda gång jag öppnar kylen! :)

crinalina
2012-12-28 22:15
#176

Jag har ju glömt att berätta om en av mina manifestationer i förra veckan. Jag hade ju lyckats manifestera att bli av med min mobiltelefon, så jag var under några dagar "tvungen" att använda min gamla mobil. På båda mobilerna hade jag stående alarm varje morgon, även mina lediga dagar så jag behövde bara aktivera dem igen på den gamla så var alarmen klara. Perfekt, funkade kanonbra på fredagsmorgonen och då hade jag ju även sambons alarm eftersom vi går upp samma tid när vi jobbar. Så kom lördagen, då jobbar jag men inte sambon, och jag vaknar av att ena katten börjar jama. Sovrummet är totalt mörklagt så man har ingen aning om vad tiden är när man vaknar. Det flyger genom mitt huvud "shit, det är inget alarm satt för lördagar på den här mobilen för jag jobbade inte lördagar när jag använde den sist, hoppas jag inte har försovit mig" Så tar jag upp mobilen och kollar på klockan och den visar på 08.03. Mitt larm går normalt igång 08.05. Och visst var min tanke rätt, det var inget alarm satt för den morgonen. Så jag manifesterade att vakna i tid och Universum valde att använda min katt för att göra jobbet. haha Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-12-28 22:28
#177

#176
Det där är rätt häftigt! För mig har det inte funkat, inte sedan jag börjat försöka medvetet åtminstone Tungan ute kanske för att jag vill ligga och sova mer än jag vill gå upp? hehe…
Min pappa brukar prata om att han bestämmer sig när han ska vakna, och så gör han det. Fast han går ju alltid upp tidigt. Typ 5-6. Sen sover han middag, flera gånger om dagen, och beklagar sig över att vi andra "sover halva dagen"! Skrattande Förlåt en liten avstickare.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-12-28 22:45
#178

Jag tror att det inte funkar när vi försöker få det att funka, snarare än att det bara funkar. Det sker oftare för mig än jag är medveten om egentligen. Det är nästan varje söndag (den enda morgon inget alarm ringer) som jag vaknar exakt vid den tiden som jag tänkt mig att jag ska vakna. Men det är inte så att jag måste vakna då, det spelar ingen roll om jag vaknar tidigare eller senare. Det är mer så att jag känner att det vore skönt att vakna vid en viss tid, och då gör jag det.

Men jag skulle nog aldrig våga prova medvetet om det funkar när jag verkligen måste upp en viss tid. Tänk att medvetet inte ställa alarmet och så vaknar man inte för att man inte riktigt trodde på det, och så missar man flyget eller försover sig till jobbet eller nåt. Hmmm…

Idag på jobbet har jag jobbat på min tillit till att det som jag vill ha kommer till mig. Jag såg en väska i väskbutiken mittemot oss, i lördags, som jag blev kär i. Den liksom sög in mig tills jag gick dit och tittade på den. Fast jag visste inte att det var den jag skulle titta på, jag trodde det var en annan väska. Tjejen som jobbade visste inte riktigt priset på den men jag sa att det gör inget för jag skulle ändå inte köpa den just då.

Under lördagen så höll min chef på att fråga vad den kostade och prutade osv (annars prutar man inte här, för spanjorer är sagt pris det som gäller. Det gäller även hus och bilar osv. Gillar de inte priset på en lägenhet de vill ha så försöker de inte ens få den till ett bättre pris) och han lyckades få lovat att han skulle få köpa den till halva priset. Vid den tidpunkten så hade dock butiken stängt för dagen.

Idag så skulle han gå dit och köpa den åt mig, för mina pengar, och det visade sig att han inte alls kunde få den för halva priset utan han kunde bara få den till några euros rabatt. Då tänkte jag automatiskt, jaha, där sket det sig. Men så kom jag på mig själv och började tänka Keep the Faith, Keep the faith, Keep the faith. Och med de orden så började jag ju naturligtvis mentalt sjunga på Bon Jovis Keep the Faith. Och 10 minuter senare så kom den på radion. Snacka om att Universum visade mig klart och tydligt att bara jag tror så kommer det. hahaha

Så nu har jag släppt tanken på väskan. Den kommer till mig till ett bra pris när det är dags för det. Jag har ingen brådska. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-12-28 23:36
#179

För mig funkar det i princip alltid att bestämma på kvällen när jag ska vakna på morgonen, väldigt praktiskt.

SHIAWASE
2013-01-03 05:03
#180

YES!!! jag manifesterade tre dagar for mig sjalv (nastan,,, mellandottern ar hemma),,

SAAA underbart:) Vi skulle ju ha akt till svarmor,, men jag har liksom kant att det har tagit emot,, dels for att jag har mycket jobb, sa jag skulle vara tvungen att ta med datorn och sitta och jobba, men aven bara for att jag inte vill ta emot den typ av energi just nu,,,

Sa igar, fick mellandottern feber,, ar battre idag, men inte tillrackligt bra for att aka:) Sa jag och hon ar hemma!!! Resten har akt..Glad

Nu behover jag inte stressa for att passa nagon deadline, utan jag kan bara vara,, jobba mellan varven jag hinner anda, eftersom jag inte behover gora nagot annat!!,,,  Fantastiskt att vara sjalv,, skulle nog behova en manad eller sa:) Men just nu nojer jag mig med dessa dagar!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-01-03 15:18
#181

Ha! Jag låg igår kväll och tänkte på några gamla vänner, att de skulle bjuda mig på middag, har inte träffat dom på två år. Idag kom en inbjudan!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
MissInAction
2013-01-03 17:38
#182

#181
Klockren manifestering! Skrattande Det är kul när det blir sådär konkret.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2013-01-03 21:09
#183

När jag bäddade rent och la fram handdukar till svärmor innan de kom(tisdag) så insåg jag att även de finaste badlakanen nu är helt urtvättadeObestämd. "Tack för nya fina handdukar" for iväg som en blixt och sen tänkte jag inte mer på det.

Idag var svärmor på stan och gjorde ärenden och kom hem med 4 nya handdukar till oss - två mindre och två badlakan! TacktacktackSkrattande

[Kathja]1
2013-01-03 21:12
#184

Tänk så lätt det kan gå! Jag tror jag ska tänka "tack för nya fina lakan". Skrattande

MathildaF
2013-01-05 09:58
#185

Igår lyckades jag med den snabbaste manifestationen ever:) Satt i bilen och kom av någon anledning att tänka på en låt med Chris Brown som heter Don't wake me up. Gillar den låten väldigt mycket men de var inte så att jag tänkte att jag ville höra den, utan jag sjöng för mig själv för att komma på hur texten gick i början. Max 2 sekunder senare så börjar låten spelas på radion;) så snabbt vill jag att allt jag önskar ska manifesteras:)))

MissInAction
2013-01-05 13:22
#186

#185
Wow det kan man kalla expressleverans!! Skrattande

Fast jag kan tänka mig att vi inte vill att allt ska manifesteras så snabbt. Typ åh vad pinsamt nu vill jag bara sjunka genom marken… vore inte så praktiskt! Hihi!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MathildaF
2013-01-05 15:41
#187

#186 Ja det var verkligen expressleverans;) Haha allt man tänker vill man kanske inte ska slå in men sådant som man verkligen önskar och vill ha i sitt liv:D

MissInAction
2013-01-08 22:56
#188

Idag åkte jag in till stan, sambon hade glömt sin mobil hemma så jag tänkte att jag kan åka in och ge den till honom. Det var jättefint väder så jag promenerade in till stan efter att ha mött upp honom en bit utanför centrum.

När jag närmade mig stan så tänkte jag att jag vill verkligen hitta en butik i stan som har stenar och andra andliga ting! Det fanns en sån när jag flyttade hit för många år sen men den är borta. Jag gick och fikade på mitt favoritcafé, vilket var väldigt trevligt. Tio meter efter cafét ligger en butik som jag gick in i, jag har väl varit där en-två gånger tidigare. Men uppenbarligen har jag inte tittat ordentligt förr, för där fanns massor med stenar!! Och massa änglar och smycken och aromaoljor och ljus, och spaprodukter.. allt möjligt fint! Skrattande

Det var också här som jag köpte The Law of Attraction Cards-boxen, och ett Meditation aromaljus, och en patchouli-saltskrub!

Så denna butik, att jag gick in där, manifesterade sig väldigt kort efter att jag uttalade min önskan. Det tackade jag jättemycket för! ♥

Jag hittade också äntligen ett par byxor som passade! I en jättefin rödaktig färg, fushia kanske den hette. TACK Universum Kyss


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Theleonora
2013-01-08 23:01
#189

Kan du inte skriva i nån av de hemliga trådarna vad butiken heter? Och var den ligger? Funderar på att gå in iaf och se om det blir nåt köp, får gå på känslan :)


MissInAction
2013-01-08 23:23
#190

Måste det vara i en hemlig tråd? Faktum är att jag inte visste vad butiken heter, men jag hade kvar kvittot och där står namnet.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2013-01-10 12:58
#191

tänkte först skriva " håll tummarna för mig nu" men det blir ju som det ska vara och allt är som det ärFlört. De ringde iaf från mitt förra jobb, mitt lyxjobb där jag jobbade c.a en vecka i månaden och tjänade som en heltidFlört Och ev. behöver de en vikarie! Alltid nåt!GladJag älskade det jobbet, jag åkte iväg och bodde på hotell, jobbade med härliga barn och ungdomar och under bilresorna (4 h enkel resa) så lyssnade jag på affirmationsskivor och boostade upp mig.

Jaaa, det känns så braaa.

Otroulig
2013-01-10 16:14
#192

Heja Szirius, vad kul!!!! Vilket lyx!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
2013-01-10 23:26
#193

Ah Szirius!!! Det later ju underbart!!!:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2013-01-17 01:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#194

Blir verkligen full i skratt…det är nu tredje personen som frågar efter min adress för att de vill skicka en present tills jag fyller årSkrattande! Jag vet inte HUR många år som jag "bara" fått present av svärmor (makens present har varit att äta ute). Mina föräldrar slutade ge mig nåt när jag var 18 kanske…nu vill båda skicka nåtFörvånad. Plus 3 till alltså. Wow, känner mig nästan lite generad, hihi, och väldigt väldigt glad såklart.

Jag som känt på sistone att jag behöver ingenting, det är bra som det är.

Tacksamhet funkar verkligenCool

Om jag får pengar ska det få gå till en så härTungan ute:

crinalina
2013-01-20 20:16
#195

Jag manifesterade precis att sonen ska bjuda oss på pizza idag OCH gå och köpa dem. Jag låg i sängen med min laptop och tänkte att det skulle vara skönt att slippa laga mat ikväll, och att det skulle vara gott med pizza. Jag har inte så mycket pengar hemma så jag kan inte betala, och sist betalade sambon och sonen gick och köpte. Så jag tänkte att sonen kan ju faktiskt både betala och gå och köpa det vore ju perfekt. Så jag gick in till honom och sa att jag tänkte att han skulle bjuda oss på pizza idag och gå och köpa dem. Han skrattade till och sa att han tänkt precis samma sak kanske 10-15 minuter innan. Great minds think alike? eller, Attraktionslagen när den jobbar som bäst från två håll samtidigt? Pizza blir det i vilket fall som helst! Mums! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
2013-01-21 08:32
#196

haha,, jag skrattade i morse,, som ni nu vet vid det har laget, sa har jag ju ett  tv-team hos mig denna vecka, varje dag.

OCH jag har liksom haft lite noja pa rynkor, for manga kilon etc och funderat pa hur jag ska kunna dolja allt for att kunna visa upp mitt snygga jag!! (hihi)

MEN samtidigt jobbar jag ju pa att acceptera hela mig precis som jag ar,, for det gor jag ju egentligen.

Naval… i morse skulle de kommakl. 6 jag hade planerat att vakna halv fem eller fem, for att stada upp ett perfekt hem, och fixa iordning mig,,

Igar hade vi gaster med mycket mat och MYCKET DRYCK,, naturligtvis sa forsov jag mig, vaknade 5:50!!! Pa med lite mascara,,, var val vad jag hann, kokt fullt med ol-burkar och diverse flaskor, jag TOTALT nyvaken!!!

haha,, sa jag har nu gett upp!!! Att visa min NATURLIGA SIDA och varat NATURLIGA HEM ar det basta!!!!

Jag ar HELT OK precis som jag ar ,,,, saaa bade en manifestation och in INSIKT!! Ska nu sluta och krangla till saker, och darfor var filmningen och intervjuen idag KANONBRA!!!  Eftersom jag nu accepterar mig sjalv som jag ar!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2013-01-21 10:13
#197

Härligt Shiawaze!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2013-01-21 12:33
#198

Jaa, Shia, så härligt! Alltid känslan, alltidFlört. Om man utstrålar att man mår toppen och livet är underbart oavsett ölburkar i köket, så är det ju vad tittarna tar till sig ocksåGlad. Och de som ev. skulle döma dig för lite röra, tja, det är ju deras vibration, inte din! Ja, just det! Tack för den påminnelsen!Kyss

Är sååååå sugen på att få se resultatet på filmningen sedanTungan ute

Stella_Polaris
2013-01-21 17:45
#199

Jag börjar tro att det här fungerar. Inte för att jag medvetet önskar en massa saker nu som sedan dyker upp.

Snarare så dyker det just nu upp nya eller nygamla människor i mitt liv, som gör mig glad. Och när jag funderar över saken så inser jag ju att jag faktiskt önskat att få träffa just de här människorna, fast jag har glömt bort det.

En läskig sak till. Jag gick i ett års tid och önskade mig en och samma sak, dagligen, på ett nästan krampaktigt sätt. När det inte kom till mig blev jag besviken. Nästan varje vecka. 
Till slut insåg jag att jag inte kan låta det där suga energin från mig, så jag gjorde i höstas ett bokslut för mig själv där jag accepterade att jag inte hade det här, hanterade det, sörjde och gick vidare. Och kände mig ett ton lättare.

Idag får jag erbjudande om just det här. Om jag vill så är det mitt.

Jag blir både tacksam, glad och förundrad över att LoA faktiskt verkar fungera. Och också försiktigare med vad jag önskar, för man kommer ju förmodligen att få det. Flört

crinalina
2013-01-21 18:06
#200

Såklart det funkar! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Stella_Polaris
2013-01-21 18:16
#201

Fast håll med om att för en nybörjare så låter det faktiskt för enkelt för att vara sant, crinalina! Flört

Förlåt mina svamliga inlägg här men jag är ganska trött och just nu också riktigt omtumlad och inte särskilt välformulerad alls.

Otroulig
2013-01-21 18:51
#202

Tänk vad man missar en del grejer. För några veckor sen sa jag " tack för att xxxx försvinner ur mitt liv " snipp snapp så tog han semester två veckor :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
szirius
2013-01-21 18:52
#203

Be och du skall få…..

Igår hade jag en "krångeldag" i köket, jag brände maten, brände mig på fingrarna osv. Jag svär sällan men skrek några gånger "men BAJSA!!!" Väldigt mkt känsla i ordet antar jag….för idag hade jag varit 3 ggr på toa innan lunch. Jotack.CoolTyst

[Kathja]1
2013-01-21 18:54
#204

Lättsom en plätt, när man väl fattar grejen. Skrattande

Själv sitter jag här med kli i halsen och ont i huvudet, nyser som attan och är närmre en förkylning än jag har varit på väldigt länge. Skrattande

szirius
2013-01-21 18:58
#205

#204 jamen grattis dåSkrattandeKyss

[Kathja]1
2013-01-21 19:11
#206

Hi hi, tack. Skrattande

Otroulig
2013-01-21 19:21
#207

Jag skrattar med er bägge två!!:) Ni är bra på det här båda två:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-01-21 19:23
#208

Oskyldig

[Kathja]1
2013-01-21 19:34
#209

Såg härom dagen så fina köksgejer, typ fomar o dyl, på tv - de var sådär härligt "bulliga och färgglada" - och jag bara VILLE ha, fina färgglada köksgrejer. I går var min söta mamma här och lämnade av sonen som hade varit där och då fick jag en MÖRKRÖD, BULLIG, FIIIIN gratinform. Me like. Skrattande

Annons:
crinalina
2013-01-21 19:39
#210

Stella, det funkar ju lika för alla, det är bara det att vi uppmärksammar det mer när vi börjar lära oss hur det fungerar. Och visst är det både superroligt och ASA-häftigt!! Skrattande

Haha, vad roliga ni är!! Sitter här och småskrattar för mig själv! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-01-21 22:34
#211

haha!!!! Tack for ett morgonskratt , det behovde jaKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
2013-01-22 00:42
#212

Hahah! Ja jag satt på bussen och läste och gjorde mitt bästa för att inte brista ut i gapskratt Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2013-01-22 23:29
#213

Jag var lite sällskapssugen tidigare idag, men hade hela em/kvällen med danslektioner så det fanns ingen tid att hälsa på någon. Men när jag kom upp igen kände jag mig HELT tillfredsställd. Mina danselever är också givande umgänge! Kyss

Vilken manifestation! DE kommer alltid till MIG, JAG bestämmer tiden, VI har kul tillsammans och DE betalar för detSkrattande

Lever mitt underbara livCool

Otroulig
2013-01-27 19:48
#214

Jag har pratat i ett halvår om att jag vill ha Spotify i stereon. Efter några månader så fick jag reda på att man helt enkelt kunde koppla mobilen till förstärkaren allt man behövde var en sladd. Min plan var att skaffa en. Men det behövde jag inte för den kom till mig igår som en gåva! Praktiskt!! Så härligt när saker bara kommer till en.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-01-27 20:46
#215

ligger lite efter på den här tråden.. läste just #203.. hahaha!!! Skrattande

SHIAWASE
2013-01-28 14:34
#216

Hmm,, idag har jag fatt nya , eller inte nya, utan gamla insikter,, men jag kan nog inte formulera dem annu,, de kommer!!! Las om ni har lust,!

De har med VAL att gora,, att man maste bestamma sig,,

Ni som ar har for jamnan (hihi) kommer ju ihag i somras,, nar jag instant-manifesterade tv-program,, men sedan efterat,, sa kandes det knasigt och tomt. Sedan kom det en forfragan om att gora ett repotage om var familj,, och jag sa da (for forsta gangen) NEJ,, for jag kande att de var inte i linje med vad vad jag ville gora..

Naval… det slog mig inte forran idag,, att dessa saker, och sarskilt dettaVAL att saga NEJ, har lett till en fantastisk vandning!!!

Jag har tagit tillbaka kontrollen!!! Det ar vad allt handlar om  !!!

Tidigare var jag bara glad over om nagot kom som jag hade onskat,, MEN just dar sa satte jag ner foten, JAG tog TILLBAKA kontrollen,, over hur saker och ting ska ske!

Och efter detta sa ar det nu flera tv- framtradanden,, ett sandes ju forra vecken, PRECIS i linje med hur jag vill synas,, det langa repotaget har filmats klart ocksa det helt i linje med MIG,,, och nu pa onsdag sa ar det inspelning av ett program, samma program som i somras , dar jag kande mig knasig och tom,, MEN nu kanner jag redan nu att det ar an HELT annan kansla i hur producenten vill presentera mig,, PRECIS i samma linje som med de ovriga programmen,, OCH alla dessa gar i samma linje som med min bok,, etc etc.. Det rullar pa alltsa!!

Jag kanner starkt att detta har att gora med att jag sa NEJ dar till det programmet som inte var i linje med vad jag sjalv ville gora!!

Sa det ar precis vad det handlar om! Att ta tillbaka kontrollen

NU har jag ju inte lyckats gora detta med annat jobb, annu,, eftersom dar har pengafaktorn vagt for tungt (tv-jobben ger inte mycket pengar, sa det ar ingenting som jag grundar mina beslut i,, utan endast om jag vill, kanner for att gora dessa,, betalningen ar ovasentlig,, !!NI ser ,, vilken skillnad!!) Intressant detta!!!

Sa nu ar det bara att ta och SLAPPA pa de kvarvarande motstandsbitarna runt pengafaktorn, och agera likadant med annat jobb!!!  DA kommer ju bara sadant jobb som verkligen matchar mig!!!

Jag ska nu ta tillbaka kontrollen over alla aspekter av mitt liv!!! En fantastisk insikt

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2013-01-28 14:42
#217

Haha,, trodde mitt ovan inlagg hamnade i Dagens insikt,,  sa laste jag Linnease inlagg, och undrade vad det var for inlagg hon hade last ,vilket ledde mig till Szirius  manifestering (haha),, dar fick jag ju skratta annu en gang, och sedan insag jag ju att mitt inlagg hade hamnat i helt fel trad,, hihi,,,  Men nu far den vara sa!

Den hor ju ihop med manifesteringar ocksa, eftersom jag genom att ha tagit tillbaka kontrollen har manifesterat precis sadana framtradanden som jag sjalv VILL!!! Sa bade insikt och manifestation!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-01-28 17:36
#218

Det finns stora och det finns små manifesteringar. Idag manifesterade jag kinamat, hi hi. Satt hemma igår och sa att vi måste köpa olja till fritösen så att vi kunde äta friterad kyckling, kände hur sugen jag blev på det. Idag var jag uppe med en klient i Göteborg och när vi skulle äta lunch så valde han…kinamat. Såklart! Lätt som en plätt, och mätt som en elefant.

linnease
2013-01-28 18:35
#219

flow! ♥♥♥

[Kathja]1
2013-01-28 18:56
#220

Skrattande

linnease
2013-01-28 18:58
#221

216 - Jag är där med nu! Ta tillbaka kontollen över min vibb :) :) Gillade det här jag just läste på FB (gillar min FB!!), lite på samma tema:

Quote of the Day: (1/25/13)

"So they offer you a type of process, and you accept what you receive because you want everyone else to be happy. You play their game because you want to keep the peace with those around you. You let things slide because you care about others' emotions.

You are wanting to live in harmony with your environment, and this is a very noble intention. You must consider, however, that you are not simply here to play the game the way it has been played for eons and eons. This is the time of transformation, and you are the ones who will make the change. You are not here simply to experience the change, because your energy is required. 

So many of you are waiting for changes to occur outside of you, and we say 'when are you going to decide that you are going to take on the roles that you birthed yourselves in this reality to play?' We simply ask that you be true to yourselves at all times. At ALL times. You know that there is a new way to go about living in this world, and you know that you have opportunities to live in that way. And yet we see so many of you choosing the old way for a variety of reasons. 

It is when you let go of any need to feel power in numbers and you simply decide that you are the one calling the shots in your life that you will see those great changes that have been predicted in this lifetime and this new age."

-The Creators, channeled by www.danielscranton.com

crinalina
2013-01-28 20:57
#222

Shia, det handlar om vilka signaler och vibrationer du sänder ut till Universum. I och med att du sa NEJ till det program som du kände var fel så talade du klart och tydligt om att det var fel väg att gå, det var inte det du ville ha. Och tack vare att du var så tydlig och tog ställning så lajnade du upp till det det som väntade. Det som du redan önskat.

Det är när vi blir tydliga i inte bara våra önskningar utan också i vårat agerande som vi hamnar i rätt linje med våra önskningar. Grattis till din fina insikt! Jag känner att jag har blivit tydligare i ett par saker också, Inte så mycket i agerande än men inom mig. Jag har tex insett att jag faktiskt älskar att jobba på mitt jobb så nu har jag skickat ut en önskan om två dagar till i veckan på mitt jobb. Om jag nu ska jobba så kan jag inte tänka mig ett bättre ställe att jobba på just nu. Tidigare har jag motsatt mig den tanken, men de senaste dagarna har jag tänkt om, och i och med det så känns allting helt rätt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2013-01-28 21:55
#223

Crinalina, visst ar det sa,,

Nu kanner jag att det ar dags att bli tydligare pa flera omraden!

Som Linnease sager,, nu ar det dags att ta tillbaka kontrollen over min vibb… !!! Och det galler alla omraden!

mmm, dessa ord kanns BRA

och Linnease! Visst ar det harligt nar FB forvandlas till en harlig energi-kalla!!! Jag gillar ocksa min FB:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2013-01-31 08:24
#224

Hej hej alla fina!

Jag undrar om ni VET vilken oerhord tacksamhet jag kanner till var och en av er???

MEN,, aven om ni inte kanner den sa KANNER jag den och den ar ENORM!!!!

Naval:)

Det ar mycket med listor och tappande etc. och jag ar usel pa sadant,,, sa jag later det vara, aven om det kanns ratt sa frestande, hihi

Igar manifesterade jag ju varldens DAG! Wow

Och en sak till:)

Jag har sedan lange,,, dromt mig ivag till att jag aker till Sverige for att vara reporter, att gora ett repotage for japansk tv om sverige i nagon form! haha sadan drommar kan jag flyga ivag till som i en film (som Miss I tror jag:)) Jag gjorde det innan jag kom hit till Japan ocksa,, dagdromde ett scenario som jag bara trodde var dagdrommande  , men som jag NJOT av,, sa hande allt PRECIS SA nar jag kom hit!!

I alla fall sa har jag ju dagdromt om att sticka ivag till Sverige och gora repotage!

OCH!!!!! tror ni inte att igar,,, vid tv-inspelningen sa kommer forfragan!!!

Inget ar klart!! Fragan var " Kan du aka till SVerige (m. a. o varaborta hemifran) for att gora ett repotage??  ABSOLUT!!! (var mitt svar)

Audition ar nasta vecka,, sa jag vet inte hur det blir…

MEN, MEN mina kara fina vanner,, DAGDROM, NATT DROM .. FLYT BORT I ERA DROMMAR!!!! Det ar snabbaste vagen till manifestation:) (Sarskilt nar det galler sadant som det inte SPELAR NAGON ROLL om det hander eller inte utan bara "VISST VORE DET KUL OM" typ)

Visst vore det kul om……………….. (Men det paverkar inte min lycka om det hander eller inte) Detta ar vagen till manifestation!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-01-31 08:48
#225

Åh vad spännande Shia!

Här är det tydligt att jag ska vara hemma och ligga på soffan och vara. Har ont i huvudet, ont i halsen och en bil som inte vill starta. Kan det bli tydligare än så? STANNA HEMMA - var det någon/något som sa. Skrattande

SHIAWASE
2013-01-31 08:53
#226

Stanna hemma fina Kathja!! Jag ska  ivag och ta ett traningspassa, narmare mina rutor eller INTE,, haha, jag bryr mig inte langre,, !!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2013-01-31 08:55
#227

Jag ska absolut stanna hemma och njuta av dagen. Ha det bäst fina Shia. Kyss

szirius
2013-01-31 11:48
#228

Shia, så härligt! Jag kan tydligt se dig åka till Sverige och göra reportageFlört

krya på dig KathjaKyss

MissInAction
2013-01-31 14:18
#229

Men jisses vad kul, Shia! Skrattande Vad häftigt att det bara HÄNDER, liksom!

Dagdrömma är det bästa ♥ hehe Oskyldig


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Stella_Polaris
2013-01-31 15:23
#230

Men gud, vilket roligt jobb att få göra Shia! Stort grattis till dig!

Annons:
linnease
2013-01-31 18:05
#231

♥♥♥♥♥ Shia! ♥♥♥♥♥

Otroulig
2013-01-31 18:31
#232

Har ju glömt att gratulera Shia!! Gud vad det låter kul! Tänk vad du verkar ha en ketchup effekt!! sicket Flow!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-01-31 19:28
#233

Wow Shia! Såklart du får göra det om du vill göra det! ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[luneri]
2013-01-31 20:29
#234

Wow vad roligt! :)

En japansk familj som min syster känner visade en inspelad dokumentär om Göteborg för oss när vi hälsade på. Nästa gång vi hälsar på kanske vi får se din dokumentär om Sverige! :)

[Torahzen]
2013-02-01 19:30
#235

Grattis Shia!

szirius
2013-02-02 01:00
#236

En sådär enkel , självklar skön grej hände nu.

Tänkte kolla hotell i god tid, inför en weekend i maj, kollade priser men vet att kontot är ganska tomt nu. Ändå SÅG jag framför mig att på måndag ska jag kunna boka.

Nyss skypade maken med en kompis som tydligen lånat pengar av maken tidigare. Han sa att han sätter in dem på kontot på måndag.Skrattande

Jaaaa, tralalala, flyta med…..Cool

SHIAWASE
2013-02-02 08:25
#237

Wow!!! Szirius!! Det ar ju dessa stunder som ar saaaa underbara!!!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2013-02-03 21:01
#238

Jag manifesterar en massa grejer just nu, super kul!

Tänkte i förrgår att jag behöver färga håret och idag var dottern här och då skulle vi färga hennes hår. Hon köpte två paket men det räckte med ett så nu har jag ett till mig. Min man ska upp i rätten med en grej som rör en vän till oss och jag ville följa med som stöd, men då var jag tungen att ta semester vilket jag inte kände för. Då lämnade motparten återbud och den nya tiden är en dag då jag är ledig - så klart. Skulle åka till Göteborg i en jobb-grej som jag själv hade planerat men så kände jag så inte för att åka, och då visade det sig att jag hade räknat fel på mitt schema så jag är ledig den dagen och någon annan får åka. Gjorde en avläsning härom dagen som blev klockren  - och det var så roligt så då önskade jag att få göra fler och några dagar senare dök en ny förfrågan upp.

Bara några exempel på vad som händer just nu. Och jag bara tackar och tar emot. Skrattande

Otroulig
2013-02-03 21:10
#239

Heja dej Kathja!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-02-03 21:15
#240

Även om vi manifesterar allt i våra liv så är det roligt att se de där sakerna som man vet att man tänkte "det vill jag" helt nyss trilla in i ens liv. Skrattande

MissInAction
2013-02-03 21:26
#241

Vad kul Kathja! Exakt, lika trevligt varje gång! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2013-02-03 23:28
#242

Kathja!!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2013-02-04 08:54
#243

Underbart Kathja! Och visst är det extra härligt när man "medvetet" önskat något och ser det manifesteras. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-02-04 12:16
#244

Det är så coolt! Skrattande

Annons:
crinalina
2013-02-04 12:38
#245

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-02-10 19:39
#246

En annan fortsätter att manifestera trevliga saker in i mitt liv…

Jag jobbar denna helgen och igår så var det min tur att laga mat till killarna, står uppe i köket och tänker "vad jag saknar Hans (bäste kollegan) det var länge sedan vi satt och pratade och drack te, tänk vad nice ifall han kom till jobbet en sväng" - typ. Och idag kom han förbi och vi drack te och babblade en lång stund.

Sedan behövde jag en ny mascara - den jag använder brukar kosta 129kr. Så skulle jag till GeKås med grabbarna på jobbet och innan vi åkte tänkte jag att vad nice om de nu har min mascara (den brukar de inte sälja) och om de har den för typ 50kr. Väl där hittar jag den, såklart, för 59kr. Tack för det!

Så när du vår bil har rasat totalt känns det helt naturlig att det kommer at dyka upp en ny bil till oss i veckan. Det är ju helt NATURLIGT.

Tack för det.

linnease
2013-02-10 19:54
#247

Pa sparet!

Otroulig
2013-02-10 20:03
#248

Precis!! Gudinnan av manifestation!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-02-10 20:20
#249

[Kathja]1
2013-02-11 16:13
#250

Åh vad jag har roligt! Jag låg i går och önskade mig ett nytt avsnitt av Once upon a time - det dök upp på pirate idag, önskade oxå att en viss person skulle ringa  - och det gjorde han. Och däremellan är jag nöjd, glad, harmonisk och i kärlek.

Tappade det dock totalt när jag kom hem idag och ser att mannen och bonuspojkarna hade ätit middag i vadagsrummet, det syntes på de tre röda fläckarna på den beiga mattan - men det vände jag på några minuter.

Få säga att livet är väldigt trevligt när det är så här.

crinalina
2013-02-11 16:40
#251

Visst är det väl underbart, Kathja! Jag har varit där ganska länge nu och jag förundras varenda dag över hur bra jag mår. Även när jag ibland faller lite så är jag på banan direkt igen, och i fallet så kan jag se att det som skett har skett för att jag varit av banan. Då slappnar jag bara av och andas och tittar in till mig själv igen, istället för att som förut ha fortsatt att titta utåt och fortsätta bygga upp en frustration. 

Igår hade vi bestämt att vi skulle gå på Japansk restaurang där i Marbella. Vi hade fått den rekommenderad och den låg bara 10 minuter från vårt hotell. Vi var förbi under dagen och kollade öppettider och menyn, som fanns utanför, restaurangen är stängd dagtid. Så på kvällen klädde vi oss fina och knallade ut i hårdblåsten. På vägen till restaurangen kom jag på i förbigående och utan att egentligen befästa tanken att jag var nog sugen på kinesisk mat, mer än japansk, just då. Nåja, nu har vi ju bestämt oss. Men My wish is Universums command, så naturligtvis var den japanska restaurangen stängd. Eftersom vi nu inte hade någon som helst aning om var vi skulle gå började vi gå åt ett random håll. Och helt plötsligt så ligger där en kinesisk restaurang. Eftersom vi var hungriga, och det var väldigt kallt och blåsigt, och det var folk vid flera bord där inne, så bestämde vi oss för att gå dit. Och oj, vad gott det var, och oj, vilken fantastisk service det var, och oj, vad billigt det var, och dessutom så fick jag ett fint litet armband som gåva och ett minne av vår 3-årsmiddag. En underbar manifestation! 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
MissInAction
2013-02-12 00:16
#252

Mmm kinesiskt!  det är så gott!
Låter jättemysigt, crinalina!

Jag har lyckats manifestera till mig två biobiljetter  Det var en tävling som Webbhallen hade på FB i förra veckan eller nåt, man skulle skriva en text i en pratbubbla. Och naturligtvis vann jag! 

Ofta brukar jag köpa 4 biljetter åt gången från Hyresgästföreningen, för 75 kr (de har höjt med en hel krona, haha!) och igår skrev jag i ett sms till en väninna att det är tur att jag alltid har ett gäng biobiljetter hemma, för att roa mig… bio förgyller vardagen.
Och idag fick jag reda på att jag vunnit 
Så just nu har jag fem biljetter hemma… och två till är påväg!

Om jag går själv på bio kan jag se mååånga bra filmer!  Sambon har inte så mycket som han vill se på bio, men vi går tillsammans ibland.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

szirius
2013-02-12 00:49
#253

Du är så GRYYYYM Missi!!!!

Vi såg röjar-filmen, den nya tecknade, den var superduperbra! Rekommenderas även om det är en barnfilm

Jag blev så positivt påverkad av alla pastellfärger, så nu vill jag måla om överallt här hemma Jag bakade muffins till skolan och det blev med olika färgglada glasyrer och strössel osv. Ny sida - har inte alls gillat pastellfärger förut

MissInAction
2013-02-12 00:55
#254

Hihi, jaa jag vet! Vi är grymma allihop! 

Ja den där Röjar-Ralf tyckte sambon verkade rolig. Jag tycker gubbarna i den filmen är så fruktansvärt fula  men kanske får ha överseende med det om det finns chans att filmen är värd att se!

Hehe oj! Fick du pastellfärgerna från filmen? 

Har flera filmer jag vill se nu. Beautiful Creatures, Silver linings playbook, A good day to die hard, Cloud Atlas etc…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

linnease
2013-02-12 02:55
#255

Pastellfarger? Jag glomde skriva och tacka for lanken i nan annan trad har, numerologi? Hittade nat fargtest dar (www.annikalangle.com/fargtest.htm), och blev sa inspirerad av den fargskalan igar, superfin!! Blev sugen pa att gora en galet stor vaggmalning med dem.. Ah, och det platsar i dagens manifestation oxa, for sen har den har fargskalan dykt upp pa massor av stallen!

[Kathja]1
2013-02-12 09:34
#256

Åh den sidan hade jag glömt bort, lägger den under "länkar" oxå så hittar man (jag!) den lättare.

Otroulig
2013-02-12 19:24
#257

Haha, det går verkligen bra för mej. Skrev ett långt inlägg….provar igen då

Idag har jag / vi lyckats med följande:

En ring klocka som ding dongar i tid och otid. Eftersom alla som tog hand om det praktiska är sparkade så måste vi ha dörrarna låsta och "den" som hör att det ringer får gå och öppna…alla har gett upp för det ringer hela tiden.

Ritnings plottern fungerar inte

Ritnings skrivare nr2 fungerar inte

Frankerings maskinen slutade fungera idag

Min dator stänger ned sig själv och blir svart

Min arbetskamrats dator dog i går.

Vet inte om jag ska tolka detta som manifesteringar eller helt enkelt Universums sätt att visa vägen….tycker kanske att jag är seg

 Så nu ska jag plita på en ansökan

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-02-12 20:01
#258

Haha!! Later som maskinerna forsoker tala om vad som ar pa G med hela arbetsplatsen :) Gamla grejor ut, nat nytt ar i antagande! Bara att slappa taget och se vad for spannande nytt som kommer istallet for det gamla :)

Annons:
[Kathja]1
2013-02-12 21:13
#259

Håller med Linn - låter som att det är dax att dra medan tid är och grejerna funkar…

Otroulig
2013-02-12 21:27
#260

Ja! Är lite förundrad över att det inte trillar ned nåt jobb på mig bara. Jag som är så Underbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar!!!

By the way igår natt drömde jag att vi hade begravning på jobbet….

hmm och jag plitar på en ansökan till Kyrkogårdsföreståndare, två flugor i samma dröm kanske

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

linnease
2013-02-12 21:34
#261

Jaaaaaa!

Hm, jag tankte mer, hanga kvar och se vad som hander, kanske hander nat med DET jobbet! Nat varsta dramatiskt! Uppkopta av nan som gor om det totalt till Otrouligs dromarbetsplats?!

Helt plotsligt blir det ombyggt till ett lantbruk.. hm.. med stora skona bonder med solbranda muskler, mmm

Otroulig
2013-02-12 21:41
#262


Ojojoj du vet vilka knappar du ska trycka på Linn, nu sitter jag här och dreglar!!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2013-02-12 22:25
#263

Känslan av "men var är lösningen då" känner jag väl igen! Men det är bara att andas och göra något som får en att le - förr eller senare så uppenbarar svaret sig. Det är som det är och det är bra.

linnease
2013-02-12 23:05
#264

haha!!!

szirius
2013-02-13 13:24
#265

Är så glaaad och förundrad och tacksam över mina nya vänner som jag manifesterat här! Vi kan prata om alla ämnen och det känns bara fint och bra och positivt. Och jag får så mkt komplimanger hela tiden om hur positiv jag är, hur de tycker om att komma hit för att det är en så harmonisk energi här hemma osvosvosv. Vi LYFTER varandra och skiljs alltid med ett leende på läpparna och påfylld energi upp till taket! Åååh, när vi träffats känner jag alltid : jag ÄR på rätt plats på rätt tid, allt är bra!

Jag har bett om nya fina vänner sedan jag flyttade hit (5 år sedan) och det har gått seeegt, men jag har aldrig slutat tro…och nu,  som i ett trollslag har jag hittat tre finisar, som bor i samma lilla by! Det är grejer det!

Annons:
Otroulig
2013-02-13 14:46
#266

Vad underbart Siriuz!❤

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2013-02-13 14:51
#267

Härligt szirius! Det är precis som det ska vara. Man får det man behöver när man är redo för det! 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Lannelia
2013-02-13 19:04
#268

Haha, jag skrattar! Jag insåg just en sak! Jag har alltid föreställt mig och önskat mig ett fint avslut på min och killens relation! Vi har varit tillsammans till och från under flera års tid. Vi tar ihop det, sedan går det bara ett tag och vi fattar inte varför vi ens blev ihop igen, sedan har vi alltid skiljts som ovänner och jag har flytt fältet varje gång det tagit slut, för att efter någon vecka ångra att jag inte hanterade det hela på ett bättre sätt, att jag inte stannade och pratade ut om allting osv.. Jag inser NU att det är tack vare mitt önskan som jag har "dragits" tillbaka till honom varje gång det tagit slut, för jag ska banne mig ha det där lyckliga avslutet! Haha! Och nu sitter jag här, mitt i ett "avslut" igen med denna kille, och MÅR PRIMA!! För nu har jag äntligen fått avsluta det på ett fredligt, respektfullt och ärligt sätt, och dessutom tar han det hela väldigt lättsamt med och vi är goda vänner! Haha jag fick mitt lyckliga slut, till slut! Så jäkla skönt!!


~♥~

Healing yourself is connected with healing others ~ Yoko Ono

You are exactly where you need to be. Just breathe 

crinalina
2013-02-13 20:48
#269

Underbart Lannelia! Och visst är det ju så. Jag har för övrigt sett just den biten i många av mina vänners relationsuppbrott. Grattis till ditt lyckliga avslut!! 

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
2013-02-13 20:52
#270

Nu låser vi den här tråden, men vi fortsätter dela med oss av våra manifesteringer HÄR:

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: