Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 959 ggr
SHIAWASE
10/10/12, 8:44 AM

Vibrationsskifte

Vibrationsskifte.

Vi jobbar alla (medvetet eller omedvetet) pa att hoja var vibration.

I och med att var vibration skiftar, hojs, sa forandras fysiska  omstandigheter ocksa.

Vissa manniskor forsvinner, helt plotsligt ur var tillvaro, och vissa tillkommer.

Vissa forandringar kan till och med kannas lite jobbiga, for de kommer sa plotsligt, och for en stund kan man undra vad som hander, varfor det sker.

MEN, dessa fysiska forandringar, sker for att det har skett en forandring i DIN vibration. DU har hojt din vibration.

Da kan bara det som vibrerar inom samma omfang, finnas kvar.

Det som man marker starkast, ar positiva manifestationer naturligtvis, saker borjar handa!!! Det borjar rora pa sig!!! MEN nagot som ar lika starkt ar forandring i personer i din omgivning. Det kan vara en partner, van, familj, som helt plostligt bara forsvinner,, nagot hander , man kan undra ,, Hur kunde detta handa??

Inget fel… det hander for man vibrerar olika. Man kan kanna ett tomrum, men gor inte det!! Kann tacksamhet, for den tid ni hade tillsammans,,,

Inget ar "fel" vare sig pa dig, eller den andra personen,, ni fortsatter er resa, men vibrerar i olika frekvens,, darfor mots inte era vagar langre.

Sa enkelt ar det. Inget kan ga fel!!!

Uppskatta de nya relationer  eller fysiska manifestationer som dyker upp, de relationer, moten, manifestationer som stammer in pa den vibration du har just nu:)

Fortsatt att njuta av farden:) Inget star stilla,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
10/10/12, 8:56 AM
#1

Oj, vad jag känner igen mej!!! Ett helt gäng som försvunnit ur mitt liv! Tack Shiawase

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Sniff]
10/10/12, 1:52 PM
#2

Härligt, tack för ett bra inlägg! Skrattande

[fruGåshud]
10/14/12, 3:28 PM
#3

Fattar vad du menar. Och det är ändå något fint i att en del relationer bara är för en kort stund. Även om det kan vara svårt att acceptera det.

SHIAWASE
10/14/12, 3:34 PM
#4

Precis!! Nar man val inser det, sa ar man sa mycket mer tacksam for de relationer man HAR JUST NU!!! Inser vardet av dessa:) av alla relationer, aven de som inte ser sa "nyttiga" ut pa utsidan:) Och man lar sig ocksa att slappa relationer, ner skiftningen sker!! Man kan kanna saknad eftersom det var en person man tyckte om, men samtidigt forstar man vikten av att slappa taget:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/14/12, 4:31 PM
#5

Jag har några gamla vänner som kommit tillbaka! Och jag fattar inte varför faktiskt (nämnde det i manifesteringstråden oxå). I somras trillade folk in på FB och någon slänger ur sig att vad kul det skulle vara att ses, är typ 20 år sedan - och nästa helg ska det bli av. Har bara hållit kontakten med en av dem, vi är 5 stycken.

Jag vet att jag har dragit till mig detta, men fattar inte varför? Eller kanske är det för att jag just nu STORstädar i mitt inre och det är något med dem jag inte har avlsutat? Vill iaf inte åka som det känns nu, vilket ju bara är löjligt. Tungan ute

szirius
10/14/12, 7:16 PM
#6

Det här har jag funderat på mkt, på ett djuuuuupt plan, vad gäller lilla Emma såklartKyss. Jag tror att jag har skrivit om det nånstans innan härinne, men att jag märkt så tydligt hur smärtan handlar om att vilja hålla kvar, man vill styra saker som kanske inte är våra att styra. Om man VERKLIGEN litar på att universum ger oss precis vad vi behöver, att vi alltid kan vara trygga, då behöver vi inte hålla emot! Så det jag själv övar på är: tacka för det som kommer,släpp sedan om det tar slut.

Och kanske kan det vara så att en skiftning skedde, på ett själsligt, andligt plan som gjorde att vår relation skulle finnas på ett annat sätt än just i det materiella, inte nödvändigtvis som mor och dotter…den tanken ger mig fridGlad.

Annons:
Upp till toppen
Annons: