Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1024 ggr
MissInAction
2012-10-08 11:07

The 11 forgotten laws

Är det någon som läst detta av Bob Proctor? Eller, jag fattar det som att det är på CD, så man kanske lyssnar?
Gick in på den här sidan och det var bara mycket text och allt verkade rörigt, och oseriöst. Är lite allergisk mot illröda rubriker, och rött i olika nyanser, haha TystSkrattande Så jag tror inte att jag orkar ta mig igenom sidan. Men slänger in den här för det är ju uppenbarligen på LoA-ämnet. Herr Proctor menar att LoA inte är fullständig, utan saknar aspekter.. det är väl dessa som är de 11 bortglömde lagarna…

Kolla in sidan


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
crinalina
2012-10-08 11:13
#1

Jag har hört talas om det, också i samband med något med Bob Proctor, men inte heller orkat sätta mig in i det. Det finns ju så mycket annat roligt att läsa och göra, och lära sig också!! Skrattande Och den typen av överdrivna rubriker, meningsuppbyggnader och budskap som många av de amerikanska LoA-informatörerna (i brist på bättre ord) slänger sig med fungerar mest avtändande på mig. Jag är mer för rakt och enkelt.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-10-08 11:34
#2

Haha, skönt att höra att jag inte är ensam om mitt sätt att se på det Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2012-10-08 11:49
#3

Jag faller inte heller för det där även om jag säkert tror att det är bra grejer - han kan ju sin sak den där Bob. Men jag fixar inte det hypade och att man ska läsa, lyssna, göra på ett speciellt sätt - sådär 1-2-3 nu kommer du att bli rik och lycklig om du bara gör som jag säger.

Kanske missar något men tror att jag klarar mig utan faktiskt. Obestämd

Alexandraea
2012-10-08 16:00
#4

Nja, såg också detta när det kom upp på LoAs facebook-sida, men jag känner mig väldigt skeptisk. Jag har inte haft något emot Bob Proctor innan men när sådant här dyker upp så känner jag att jag tappar lite förtroende för honom. Det känns som att han bara vill ta en chans att tjäna mer pengar på de som inte lyckats manifestera alla sina miljarder eller vad de nu önskat sig. "Anledningen till att du inte lyckats är för att du inte har all information, den stora hemligheten som bara vissa utvalda få ta del av, MEEEEEN om du bara köper min nya bok, eller CD, eller video så kommer alla dina problem att försvinna…"

Och alla dessa testimonials där folk berättar hur fantastiska deras liv helt plötsligt blivit bara för att de köpte hans nya bok, det känns så fejk att jag orkar inte ens titta på dem.

Näe, LoA är gratis, och det funkar ju uppenbarligen eftersom vi redan lyckats medvetet manifestera hur mycket bra grejer som helst här inne. Glad

LoAEmma
2012-10-08 16:53
#5

Håller helt med er allihopa!!
Det känns väldigt amerikaniserat eller hur jag ska säga…jag tappar också sugen. Nä den allra bästa på att förklara tycker jag är Irina faktiskt :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Otroulig
2012-10-08 18:13
#6

Bra tjejer då vet jag, behöver inte gå in Flört

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: