Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1453 ggr
[Kathja]1
10/6/12, 9:23 PM

GRUPPmanifestering 8/10

Nu är det snart måndag igen! Som vanligt så kör på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen…  Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med!

Nu på måndag 8/10 kl.21 manifesterar vi, var och en på sitt sätt, kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alla som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke, är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också.  De som vill får gärna återkoppla efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Har du inte varit med förut tycker jag att du ska hänga på! Alla kan, det räcker att mentalt ställa in sig på att vara med så är du där. Universum och ditt andliga jag fixar HUR.

Kan du få en stund för dig själv är det att föredra men går inte det så funkar det iaf, alla behöver vara en del av det hela och alla behöver få en skjuts mellan varven så varför tacka nej?

Välkommen in i GEMENSKAPEN, och har du något speciellt du vill lägga fokus på annat än ovan så skriv det i tråden eller skänk det själv en extra tanke. Kyss

Annons:
MathildaF
10/6/12, 10:49 PM
#1

Självklart med:) Kathja MathildaF

SHIAWASE
10/7/12, 5:05 AM
#2

Kathja
MathildaF

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
10/7/12, 8:27 AM
#3

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

szirius
10/7/12, 10:35 PM
#4

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

Szirius

[Evigheten]
10/8/12, 5:44 AM
#5

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

Szirius

Evigheten

[Torahzen]
10/8/12, 8:59 AM
#6

Jag vill ha ett nytt jobb!

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

Szirius

Evigheten

Tora - nytt jobb

Annons:
crinalina
10/8/12, 10:20 AM
#7

Jag är ju med såklart och jag vill också ha ett nytt jobb, och ett jobb till min son.

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

Szirius

Evigheten

Tora - nytt jobb

Crinalina - nytt jobb

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
10/8/12, 11:38 AM
#8

Ha ha  - jag vill slippa ha ett jobb, vill kunna göra vad jag vill när jag vill och hur jag vil! Vill skapa en retreat i vår stuga. Skrattande

Theleonora
10/8/12, 11:49 AM
#9

Jag ska försöka vara med ikväll och försöka koncentrera mig. Men bara så ni vet är jag lite dålig på att skriva här inne när jag har mycket tankar… Hursom, ikväll vill jag fokusera på hälsa, en bältränad, slank och stark kropp och kärlek! Kathja MathildaF Shiawase Håbe Szirius Evigheten Tora - nytt jobb Crinalina - nytt jobb till sig själv och till sonen Kameleonten - hälsa, slank och vältränad kropp och kärleken


Otroulig
10/8/12, 6:19 PM
#10

Jag är med, jobb verkar ju vara poppis och skulle oxå vilja ha ett nytt.

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

Szirius

Evigheten

Tora - nytt jobb

Crinalina - nytt jobb till sig själv och till sonen

Kameleonten - hälsa, slank och vältränad kropp och kärleken

Otroulig - jobb

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Alexandraea
10/8/12, 7:31 PM
#11

Jag vill också vara med! Detta är veckan de ska ringa om jag får min efterlängtade praktikplats hos Reeboks designavdelning. Så hjälp mig gärna skicka lite positiv energi till dem om mig. Glad

Kathja

MathildaF

Shiawase

Håbe

Szirius

Evigheten

Tora - nytt jobb

Crinalina - nytt jobb till sig själv och till sonen

Kameleonten - hälsa, slank och vältränad kropp och kärleken

Otroulig - jobb

Alexandraea - praktikplats hos Reebok!

Upp till toppen
Annons: