Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1874 ggr
[Kathja]1
2012-10-06 21:20

EGO-tråd!

Vi vet så väl att tacksamhet och uppskattning är vägen till harmoni och lycka. Vi är tacksamma för våran partner, våra barn, vårt hus, bil, mamma osv osv.

Men allt börjar i dig själv. Det viktigaste är att du tycker om dig själv. Att du uppskattar dig själv. Att du ser dina egna fördelar och inte bara allt du behöver jobba med.

Så på förekommen anledning skapar jag nu en EGO-tråd!

Det bästa med mig är… Skrattande

Annons:
[Kathja]1
2012-10-06 21:28
#1

Det bästa med mig är att jag är bra på att se helheten, jag är bra på att möta människor där de är och förstå "varför".

Det bästa med mig är att jag har ett stort hjärta och att jag gärna delar med mig av det jag kan och vet.

Det bästa med mig är att jag är anpassningsbar och bra på att se fördelarna i det som sker. Det bästa mig är att jag är allt annat än långsint.

Det bästa med mig är att jag inspirerar andra till att skapa sig sina liv som de vill ha dem, att få människor att se fördelar inte nackdelar och att få människor att se sin del i det som sker.

Skrattande

SHIAWASE
2012-10-07 00:39
#2

Det basta med mig ar att jag ar glad och positiv,

att jag inspirerar min omgivning och sprider gladje

Det basta med mig ar att jag trivs med min tillvaro

att jag , som Kahja, ar anpassningsbar och ser det positiva i alla

Det basta med mig ar att jag ar b och tycker om att prata infor manga manniskor,

att jag kommer upp med massa olika ideer

Det basta med mig ar att jag inte dommer folk, att jag later alla vara som de ar

Det basta med mig ar att jag kanner karleken inom mig oka och expandera:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
2012-10-07 09:11
#3

Det bästa med mig är att jag är snäll och omtänksam(ärvt från min älskade pappa) att jag alltid ställer upp för vänner och familj Det bästa med mig är att jag är väldigt flexibel i alla situationer att jag anpassar mig efter hur situationer ser ut och hur andra människor är till sättet Det bästa med mig är att jag har humor att jag har lätt till skratt och att få andra att skratta, kan skratta åt det mesta Det bästa med mig är att jag är en bra lyssnare att jag tar hand om mina vänner och alltid ställer upp när dom vill prata och mår dåligt. Det bästa med mig är att jag är generös, både med pengar och kärlek att jag gillar att bjuda kompisar/familj och ge bort presenter

målle
2012-10-07 10:52
#4

Det bästa med mig är att jag har ett otroligt bra "lyssnaröra". Personer kan känna att de kan och vill berätta saker för mig och att de kan göra det i fullstädnigt förtoende.

Det bästa med mig är att barn älskar mig. Det är ngt med mig som får barn att tycka om mig.

Det bästa med mig är att när jag älskar någon älskar jag den personen med hela mitt allt.

Vi börjar där sålänge Flört

[Kathja]1
2012-10-07 10:56
#5

Det bästa med mig är att jag är generös. Det bästa med mig är att jag kan tänka både stort och smått. Det bästa med mig är att jag får med mig andra i det jag vill göra. Det bästa med mig är… Obestämd

linnease
2012-10-07 12:18
#6

jag är väldigt söt ♥

Annons:
MissInAction
2012-10-07 12:41
#7

Det bästa med mig är att jag har nära kontakt med mina känslor och lätt blir glad och upprymd.

Det bästa med mig är att jag är bra på att se samband och detaljer.

Det bästa med mig är att jag lojal mot mina vänner.

Det bästa med mig är att jag är generös.

Det bästa med mig är att jag är omtänksam.

Det bästa med mig är att jag är i kontakt med det andliga.

Det bästa med mig är att jag lagar god mat.

Det bästa med mig är att jag är bra på att lösa problem.

Det bästa med mig är att jag verkar ha något som barn gillar (precis som målle)

Det bästa med mig är att jag är öppensinnad.

Det bästa med mig är att jag är nyfiken på livet och dess njutningar (även i visa sammanhang kallat synder)

Det bästa med mig är att jag är seriös och ser till att saker blir gjorda.

Det bästa med mig är att jag ser till att det är rent och trivsamt där jag är.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-10-07 14:31
#8

Hmm (trodde jag hade skrivit detta inlagg, men det finns inte med, sa tydligen inte)

Jag ar INTE sarskilt omtanksam, Jag har INGET medlidande,

sitter ALDRIG och tycker synd om nagon eller daltar pa..

Jag ar ratt sa STRANG,,

Jag kraver mycket , typ, "NU AR DET UPP TILL DIG, INGEN KAN GORA NAGOT , DET AR BARA DU SOM KAN SKAPA FORANDRING!!!"

Har alltd varit sa,

Sa just darfor har jag alltid haft mer kill-kompisar en tjej kompisar(haha)

Alla verkar vara sa omtanksamma etc. Men det ar ju inte jag!(tur att vi ar olika:))

Jag ar rak, arlig, och "strang",,, Men allt detta MED KARLEK!!!!

Det basta med mig ar att nar jag KANNER ATT EN PERSON VILL SKAPA en FORANDRING,,, DAAAA ar jag den basta person de kan ha i sin omgivning.

Det basta med mig ar att nar personen inte sjalv vill gora nagot, utan skylller pa allt och alla,, DA AR JAG ARLIG, OCH STRANG, OCH SAGER ALLA SAKER SOM DEN PERSONEN INTE vill hora:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-10-07 14:40
#9

Fast jag tycker att det är omtänksamt att få folk att se att de själva ansvarar för sitt liv och sina handlingar! Skrattande

linnease
2012-10-07 14:46
#10

Det bästa med mig är att jag finns!! Skrattande

För jag är helt grym! Och massor av folk gillar mig. Vilket är fiiiiint för då blir det mer kärlek att dela!

[Kathja]1
2012-10-07 14:54
#11

Visst är det underbart att vara populär! Skrattande

Otroulig
2012-10-09 22:13
#12

Det absolut bästa med mej är att jag försöker vara uppmärksam och nyfiken på hur jag tänker, känner och agerar. På det viset blir jag bättre och bättre och lyckligare för varje dag som går. Hurra för det!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
2012-10-09 22:25
#13

Oj, den här tråden har jag missat. Just nu är jag för borta i huvudet för att orka engagera mig i mig själv så jag får vänta någon dag.

Men en sak vet jag iaf.

Det bästa med mig är att jag lever.! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
SHIAWASE
2012-10-10 00:40
#14

#9 Kathja,

Ja, det tycker ju jag ocksa,, det ar darfor som jag nar det behovs,, ar valdigt rak, och inte "daltar"

Det basta med mig ar att jag ser personen, och andrar mitt inspirationssatt beroende pa i vilket lage den personen befinner sig.

Ibland ar uppmuntrad och "mildhet"  en vag,

Ibland ar rakhet, och lite "harda ord" en vag

Det beror helt pa:)

Sager ocksa som Crinalina, det basta med mig ar att jag LEVER!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Tiana
2012-10-10 15:22
#15

Det bästa med mig är att jag är en hjälpsam natur, som vill rädda världen. Börjar med mig själv…

MissInAction
2013-01-14 23:39
#16

Jag tycker det är dags att blåsa liv i den här tråden igen!

Det bästa med mig är att jag har så mycket kärlek.

Det bästa med mig är att jag har instant access till ett enormt känsloregister.

Det bästa med mig är att jag har hittat LoA.

Det bästa med mig är att jag tror att Universum är gott.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
2013-01-15 08:46
#17

Det bästa med mig är att jag är på banan.

Det bästa med mig är att jag är generös.

Det bästa med mig är att jag är bra på att skratta.

Det bästa med mig är att jag är öppen.

Det bästa med mig är att jag är kärlek.

Det bästa med mig är att jag Tror på min oändliga skaparkraft.

Det bästa med mig är att jag tror på Gud som allt, som kärlek, som tillit,  som stöd, som vägledare.

Det bästa med mig är att jag vet vart jag är på väg och att jag kommer att komma dit.

Upp till toppen
Annons: