Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 3891 ggr
linnease
10/5/12, 2:09 PM

Prova Access Bars gratis i Varberg :)

Hej!

Var ju i Kanada över sommaren som många här vet, hamnade på en kurs där och lärde mig Access Consciousness BARS. Har inte helt fått grepp om vad det är och vad det gör, mer än en känsla av att det faktiskt 'funkar' (fast på vad det funkar vet jag inte riktigt heller, haha!).

Ganska likt healing, städa upp energier, komma mer i linje med var man vill vara.. Känns lite som att defragmentera hårddisken kanske, städa ut en massa gamla program ur hjärnan och kroppen som inte gör nån nytta längre.

Den officiella engelska hemsidan är här, och här är en förklaring på svenska.

Hursomhelst, jag är numera certifierad, och nyfiken på att utforska det mera! Så jag tänkte erbjuda första gången gratis till dem som vill prova en session med mig! Tar ungefär en timma, man ligger ner och jag bara håller lätt på olika punkter på huvudet.

Effekten på mig själv när jag provade var ganska påtaglig första gången, ungefär som när jag provade ljusakupunktur för snart ett år sedan, kändes som en riktigt utrensningsreaktion, var som bakfull dagen efter.. och massor av känslor kom upp till ytan som jag kunde släppa ut och lämna bakom mig. Efterföljande gånger har det mer kännts bara extremt avslappnande. Jaja, vore kul om någon som bor i närheten ville komma och prova! Gratis första gången som sagt, vill bara väldigt gärna ha feedback på hur det känns och vad som skiftat i livet veckan/veckorna efter :)

Kram!

Annons:
[Kathja]1
10/5/12, 3:10 PM
#1

Jag kommer! Ska bara göra klart min ABC-healing-städning och landa efter den - sen så är det bara att öva på. Skrattande

linnease
10/5/12, 3:37 PM
#2

Kuuuuuuuuul! Ja jag tänkte att du skulle göra en sak i taget.. fast sen kanske du är så sjukt upplajnad så mina Bars grejor inte gör nån skillnad, hehe..

[Torahzen]
10/5/12, 4:04 PM
#3

Jag är intresserad! Öh,går det på distans ? Annars vore det kul att träffas? Vilken av Atlanten befinner du dig på nu?

linnease
10/5/12, 4:18 PM
#4

Funkar mest bara på plats :) Men intuitiv guidning och snacka med Source o sånt kan jag göra på Skype om nån vill det, vill öva mera på det också!! :)

Tillbaka i Sverige nu, i Varberg! Så här i närheten.. eller i Helsingborg kanske, tänkte hälsa på mormor där nån gång snart.

Kan åka nån timma hit eller dit från Varberg oxå, kul med utflykter, bara det finns nånstans att vara och göra det!

[Torahzen]
10/5/12, 4:48 PM
#5

Hi, hi, titta det står Varberg i rubriken!

Enligt Eniro ska det ta 57 minuter från mig till Varberg ,så det borde gå att lösa!

SHIAWASE
10/5/12, 5:27 PM
#6

Ah,, vad ni ar nara varandra alla:),,,blir ju nastan lite avundsjuk nu!!!

Trana upp dig ordentligt nu Linnease, sa ser jag fram emot behandling pa Hawaii!!:)Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
10/5/12, 6:16 PM
#7

Kan man bli FÖR upplajnad? Ser fram emot det i så fall. Skrattande

linnease
10/5/12, 6:58 PM
#8

Åh, bara 57 minuter bort, så kul!!

Jaa, tänkte jag kunde göra det på Hawaii om nån är intresserad!

Hehe, Kathja.. nä det går nog inte, vet inte vad sjutton som skulle hända då.. Skrattande

Kyss

[Torahzen]
10/5/12, 7:01 PM
#9

Jag skriver PM!

målle
10/5/12, 7:08 PM
#10

linnease - SÄG TILL NÄR OCH OM DU ÄR I HELSINGBORG!!! Jag kan förvisso ta en liten tur i bilen till Varberg, kan jag köra till Ullared kan jag väl köra till Varberg också?! Men helsingborg ligger mig närmre! Skrattande

linnease
10/5/12, 8:37 PM
#11

Kul!!! Jag funderar på det innan eller efter nästa helg.. Bilen här är trasig, så jag åker tåg o buss.. kan vi vara hos dig isf? Kan funka hos mormor oxå, fast hon kanske tycker det känns konstigt om jag bjuder in dig där.

[Kathja]1
2/2/15, 9:39 PM
#12

Hur gick det med detta Linn? Jag har bokat detta på fredag uppe i Göteborg i alla fall, det ska bli så spännande att testa. Fick för mig att det var något jag skulle göra, blev sugen på att gå kursen också men fastnade i (för mycket) tänkande när jag såg att ALLA tar lika mycket betalt för kurser och behandling.  Hm…

MissInAction
2/2/15, 9:54 PM
#13

Oj hahaha! Det är visst över två år sen du skrev det här! Det förklarar Kanadaresan om jag missat 😮och ABC-healingen!

Men låter spännande med Source 😍


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Kathja]1
2/2/15, 10:02 PM
#14

Ja det var länge sedan, och Linn bor ju inte i Varberg längre. Jag hittade tråden när jag kollade ifall vi hade skrivit något om detta innan, jag får återkoppla på fredag när jag har varit iväg. 😃

szirius
2/3/15, 9:54 PM
#15

#2 friskt upplajnad…friskt! Herreminje ska jag tjata hål i skallen på er innan ni hör hur SJUKT ☝️det låter att använda det ordet i tid och otid😉. IN´nte så himla bra LoA om jag får säga😎…hehe…och det får jag😛

oj, haha ser att det är en supergammal tråd ju! 😃jahaa, hade ingen aning om att du hade certifikat Linn🙂 - ja hur har det gått?

[Kathja]1
2/7/15, 2:06 PM
#16

Jag var på min sejour igår. Me like! Snacka om att bli avslappnad. Sköna energier. Kunde känna, och även se, hur det rensades en stor "sten" från hjärtchakrat och idag har jag som eksem på bröstet (inte på brösten) - satan vad det kliar! Men jag omfamnar det i tacksamhet.

Otroulig
2/7/15, 2:08 PM
#17

Häftigt!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
2/7/15, 5:39 PM
#18

berätta gärna mer Kathja🙂, jag har ingen aning om vad det är

[Kathja]1
2/7/15, 6:10 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#19

Man utgår ifrån diverse punkter på huvudet, varje punkt är förknippat med olika saker - typ hälsa, relationer, pengar. Hon började med att hålla uppe på huvudet en stund och sedan i fötterna - för att koppla upp till "himlen" och ner till moder jord. Sedan så fortsatte hon med att hålla en hand i min nacke (man ligger ner) och en hand (eller det var nog bara ett eller två fingrar) på tredje ögat - där satt hon en stund. Sedan flyttade hon händerna/fingrarna runt på huvudet efter ett visst mönster. Sedan klart! Det tog lite drygt en timme, fast det kändes som kortare. Jag har aldrig varit så avslappnad ever tror jag. Det satte igång energierna direkt -  så snart hon började så startade min mage att kurra, den kurrar aldrig, sedan höll den på med det hela tiden. Mitt i någon stans så fick jag bilden med en andevarelse som höll i en sten, då kändes det i hjärtchakrat, jag frågade hen vad stenar var och då sa hen att det var allt jag bar på som inte tjänade mig mer. Så såg jag hur stenen transformerades och blev en vit duva som flög iväg. Annars kände jag inte så mycket, annat än att jag var så avslappnad så på slutet kände jag inte mina armar. Men idag har jag som sagt utrensning i form av "kli", och så är jag så där trött som jag gärna blir när jag har fått rasslat runt i energierna och det nya ska sätta sig.

Här är lite info, bland annat en film. 

Jag har trillat över detta några gånger nu, redan innan Linn skapade denna tråden, och jag är lite sugen på att gå en kurs. Men jag ska känna på det lite till… 😃

szirius
2/7/15, 6:37 PM
#20

Tack för info 🙂! Verkar lite likt " healingkoden" …🤔

Annons:
linnease
2/7/15, 7:20 PM
#21

Jag gillade det massa! Hittade oxå lugnet väldigt bra med lite typ stöd att följa, nåt att börja med.. men sen blir det hellre att jag följer flowet och glider över i nån slax matrixande.. Och gärna oxå massage när/där/om det hjälper till. Men kommer in i det där tillståndet så lätt med den ingången, efter den kursen. Övade ju massa på Mark och han på mig, var så bra. Aldrig varit så avslappnad som då jag heller tror jag. 

Blev inte så mycket sedan jag kom hem, småprovat lite på vänner mest.. lyckas få de flesta att typ nästan somna! Så för att få folk att släppa taget funkar det fantastiskt för mig. Men ja.. följa mönster och en teori sådär.. har mer inkorporerat idéer därifrån än kör exakta sessioner som de lärs ut. Men grym ingång som sagt.. särskilt om man är lite rostig, bara ta fram manualen o börja där.

Upp till toppen
Annons: