Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 4684 ggr
[Kathja]1
9/28/12, 7:06 PM

Del 5 - Just idag är jag tacksam för;

Så var det dax för Tacksamhetstråd nummer 5, nummer 4a hittar du här.

Så fortsätt att vara tacksamma över stort och smått! Skrattande

Annons:
brusida
9/28/12, 9:03 PM
#1

Just idag är tacksam för att jag vet har jag har folk som stöttar mig. Sen att jag ska una mig själv lite gott nu när det är fredagsmys!:)

Är även tacksam för allt som händer både positiva saker och negativa. :) Problem är inge stopskyltar utan vägvisare.
Så är glad över att jag har problem (låter konstigt) men man blir visare och man lär sig mycket och man hamnar på nya vägar.

Sen alla möjligheter jag har fått är jag otroligt tacksam för! :)

[Kathja]1
9/28/12, 9:10 PM
#2

Och jag är glad för att du brusida har hittat till oss och delar med dig av dig själv i våra trådar!

brusida
9/28/12, 9:18 PM
#3

Tack Kathja-R det värmer!
Har föröskt att leva i vortex och skapa det jag vill och det funkar ibland men försöker komma in i det mer och jag gillar den här sidan verkligen! :D 
Finns så många bra trådar och råd! ^^

crinalina
9/28/12, 9:23 PM
#4

Kul att du gillar vårt fina forum Brusida, Vi gillar att du har hittat hit! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

brusida
9/28/12, 9:24 PM
#5

Tack crinalina! :D är glad att jag har hittat hit! ^^

[Kathja]1
9/28/12, 9:35 PM
#6

Sådär är det för oss alla - ibland funkar det ibland funkar det inte. I och ur Vortex, men allt som sker gör det av en andledning - för att det är det vi behöver där och då.

Men ju längre vi håller på desto bättre går det. Och det som är bäst, iaf enligt mig, är att man gör på samma sätt oavsett vad man vill uppnå. Skrattande

Annons:
brusida
9/28/12, 9:42 PM
#7

Tack för tipset! :D det ska jag skriva ner i min lilla bok ^^ 

Så är det ju med allt, ibland går det skit bra och ibland mindre bra! ^^
Men det ska bli intressant att läsa och lära sig mer om det här! ^^

MathildaF
9/28/12, 9:43 PM
#8

Tacksam för alla underbara människor på denna sidan:)

crinalina
9/28/12, 10:07 PM
#9

Jag är tacksam för mitt jobb som jag trivs på men också är trött på. Men det ger mig glädje och pengar och trygghet. Och får mig ut ur huset. hehe

Jag är också tacksam för att min son har skickat in jobbansökan för jobb här nere. Hooooopppppppppppaaaaaasssss!!!! JAAAAAAAAAAAAA! Idag när jag väntade på bussen så kände jag den enorma glädjen när jag sprang in på min kompis jobb, precis bredvid busshållplatsen, och skrattandes och gråtandes talade om för henne att min fina son har fått jobb här nere och ska flytta hit!! Jag blev tårögd och glädjefylld! Jag känner att det ger mig en sådan energikick just nu och det behöver jag.

Jag är tacksam för min underbara sambo som litar på mig så mycket så han låter mig planera hans 40-årsfirande. hehehe.

Jag är tacksam för våra vänner som nästan alla hade tackat ja till detsamma firandet inom en timme från inbjudan gått ut. Speciellt för en av tjejerna som jobbar med min sambo hela dagarna och kan tala om för mig vad han säger om det på jobbet. hihi

Jag är tacksam för regnet och att vi klarat oss från det värsta här. Jag är tacksam för bussen som tar mig till och från jobbet i regnvädret varje dag och jag är tacksam för mitt paraply!

Jag är också tacksam för Glee och för att jag nu ska tanka hem det senaste avsnittet, så tack för möjligheten att lagligt (för det är lagligt här i Spanien) ta hem det direkt det visats.

Och jag är tacksam för internet så jag kan vara här med er. Jag är tacksam för detta forum och alla fina människor här. Jag är tacksam för min laptop.

Och sist, men inte minst, så är jag tacksam för mig själv. För att jag är en fin och kärleksfull person som vågar och tar risker för att fullfölja mina drömmar.

Och tack till Brusida för påminnelsen i rätt tid om precis den saken!

Tack tack tack!

♥ ♥ ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
9/28/12, 10:17 PM
#10

Åh vad härligt Crinalina! Blev själv helt prillig av att läsa om alla fina saker i ditt liv. Tack för att du delar med dig.

brusida
9/28/12, 10:32 PM
#11

Det var så lite och väldigt fina saker du är tacksam för!! :)

[Kathja]1
9/28/12, 10:46 PM
#12

Positiva nyheter om att vår investering går åt ätt håll  - så sitter man och fånler igen. Tack för det!

SHIAWASE
9/29/12, 1:44 PM
#13

Tack till Crinalina idag!!! Idag har vaknade jag TIDIGT for att gora matlada till mellandotterns sportfestival-dag. Denna dag ar en av de storsta handelser under skolaret, familjer , slaktingar kommer och tittar. Och ,, Japanska matlador,,, ar jut inte bara lite smorgasar och choklad,, de ska innehalla MASSOR och dessutom vara VACKRA. SA detta var min morgon, sedan var jag pa festivalen hela dagen,,, och det var STEKANDE SOL idag,,, kom hem vid 1430 och ivag for att instruera, rakade titta mig i spegeln,, knallrod:)!! i ansiktet av solen..

Kom hem vid 18tiden,,, fixade ihop nagot atbart, och slangde mig ner  min favorit, oranga-fatolj:) Men tankte Idag kommer jag INTE att orka skriva nagot i min blogg. Jag var totalt ur-trott,, langesedan jag har varit sa,, och somnig,,

MEN, kikade in har,, laste Crinalinas  stege-inlagg (personlig utveckling) ,, Lanade lite darifran, borjade skriva,,, och det bara trillar ur huvud och fingrar.. Och efter att jag hade skrivit mitt inlagg sa MAR jag nu JATTEBRA, trottheten har flugit bort!!!

Sa tack Crinalina for det!!! Nu kan jag sitta och NJUTA har en stund innan jag gar och lagger mig!!! Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
9/29/12, 1:52 PM
#14

Är trallande glad för att mannen i livet fick att släng ryck. Har nämnt några gånger att vi kanske skulle ta oss till tippen och idag kom vi iväg! Fick t.o.m slänga gejer som FUNKAR. Jippi!!!!!!!!!!!! Och på onsdag ska vi dit igen. Skrattande

Ut med det gamla och in med det nya. Skrattande

Tiana
9/29/12, 3:31 PM
#15

Idag är jag tacksam över den sjukvård vi har i sverige. Det går inte alltid klockrent, men den är subventionerad och till för alla.

I väntans tider inför en knäoperation är man inte alltid på topp, men vad gjorde jag utan sjukvården i det här läget?

MathildaF
9/29/12, 4:34 PM
#16

Idag är jag tacksam över att det slutade regna så jag kunde ge mig ut på en promenad:)

Mirjah
9/29/12, 7:51 PM
#17

Just idag är jag tacksam för att vi fått vara en familj - inga andra åtaganden.

Jag är oändligt tacksam för mitt nya jobb som blev förlängt…

Jag är tacksam för att jag har ro och tid och sätta mig ner och mysa vid denna sajt, älskar verkligen the Law of Attraction och vill förkovra mig mer! :)

Jag är tacksam för att det finns MUSIK - ah, back on track  och rätt känslor, om ni förstår vad jag menar ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll alla medlemmar!

målle
9/30/12, 10:10 AM
#18

Jag är så tacksam över mina syskonbarn! Nästa år blir jag dessutom 6-barnsmoster!

Och idag ska jag på min (i dagsläget) yngsta syskonsons 2-års kalas! Jag ÄLSKAR när det är barnkalas för då träffas vi oftast allihop syskon med barn och ibland lite moster -och kusinsällskap Skrattande

Theleonora
9/30/12, 1:23 PM
#19

Idag är jag tacksam för att jag hittade till den här sidan när jag gjorde det. För alla fina, underbara människor som finns på den här sidan som inte tvekar på att skriva och ge bra råd. En eloge till er!!

Och idag är jag även tacksam för livet!


brusida
9/30/12, 1:39 PM
#20

Idag är jag tacksam för det lilla jag har och det som betyder och alla saker som sker.=)

Jag är glad att jag kan styra mitt liv och göra vad jag vill med det!  =)

Jag är även tacksam för en god frukost innan det blir träning! =)

Sen är jag glad för att den här sidan finns som kameleonten säger!

Välkommen hit! =)

Annons:
Håbe
9/30/12, 2:34 PM
#21

Är tacksam för en härlig helg i sportens tecken. Har tillbringat det mesta av min tid vid sidan av fotboll-och innebandyplaner. Idag var det upp 6.15, iväg på innebandymatch kl. 8, snabbombyte av kläder och vidare till forbollsmatch. Puh! Man är lite slut men det är så himla roligt. Och killarna är superduktiga. Härligt att se hur de kämpar och stöttar, berömmer och uppmuntrar varandra. Det är en otroligt go stämning i laget, både bland barn och föräldrar. Det är så roligt att få vara en del av det.

Tiskella
9/30/12, 3:42 PM
#22

Idag är jag tacksam över Så många saker.

Jag är tacksam över vår fina lägenhet som ger utsikt över skogen och kullarna, där träden är i olika höstfärger, när solen ligger på så ser träden ut att glöda, att bara titta ut är som en tavla.

Jag är tacksam över min nyfunna inspiration, till hur jag ska göra, jag ser möjligheter överallt, inget kan hålla mig tillbaka nu. Inget står mellan mig och mina mål, det är som ett smörgåsbord som jag kan kasta mig över.

Jag är tacksam över den här underbara siten, att såfort jag känner någon negativt går jag in här, och vänder känslan! Det känns som en otrolig tillgång, som redan har förändrat mitt liv.

Jag är tacksam för mitt nyvunna mod, att låta det jag kan och känner skina igenom i vad jag visar utåt, att inte begränsa mig själv och den energi som är jag, att inte längre ha murar runt om mig, det finns inget att stänga ute, så jag behöver inte längre vara instängd.

Tack!

LoAEmma
9/30/12, 8:50 PM
#23

Jag är tacksam över att jag och exet verkar ha hittat tillbaka till varann igen!
Vi ses en hel del nu och det känns bra!
Tar det lugnt och försiktigt och vågar inte hoppas än…men det känns fint just nu iallafall!

Jag är också väldigt glad för att jag återuppväckt min känsla för Feng shui!
Rensar för fullt nu och det känns jättebra, brinner verkligen för det!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
10/1/12, 9:45 AM
#24

Jag är tacksam över insikten om vad jag har kvar att jobba med, även om det känns lite tungt att inte vara på topp. Men jag är tacksam för jag vet att när jag har gjort det jag behöver göra kommer jag att må ÄNNU BÄTTRE! Tack för det.

MathildaF
10/1/12, 4:10 PM
#25

Just idag är jag tacksam för min möjlighet att få komma till Mora på behandling och träffa alla underbara människor, både personal och patienter:) Hade ett väldigt bra samtal med min terapeut idag och jag berättade att jag mått dåligt över kroppen osv. Så nu kom vi överrens om att dra ner på kolhydraterna lite (enligt ett schema dom gjort till mig) och äta mer proteiner. De ska inte bli någon direkt bantning men bara få kroppen att komma igång riktigt och inte öka mer. Är så tacksam och glad att jag får göra de med deras tillåtelse och inte behöver "fuska " och må dåligt. De anpassar verkligen behandlingen efter varje individ. Känner mig så lättad nu:)

Håbe
10/1/12, 5:24 PM
#26

Var på mammografi idag. Inte världens roligaste, men jag är tacksam för att bo i ett land där det är en självklarhet att alla kvinnor får gå på det. En gång var 18:e månad och jag behöver inte betala ett öre mer än transporten för att ta mig dit. Det känns tryggt att veta att man blir ordentligt undersökt med jämna mellanrum.

Är också tacksam för att det bara är vid såna, speciella tillfällen, som jag behöver sätta mig i bil (ditvägen) eller pendeltåg (hemvägen) mitt i morgonrusningen. Jisses vad folk är stressade. Så skönt att bara sätta sig på cykeln och vara framme på mindre än 5 minuter.

Theleonora
10/1/12, 7:49 PM
#27

Jag är tacksam att jag har fått ett nytt jobb. Jag blev erbjuden ett nytt jobb idag!! Nu är det bara löneförhandlingen kvar. Whish me luck!!!


Annons:
[Kathja]1
10/1/12, 8:14 PM
#28

Lycka till! Du är värd asa-mycket pengar hälsa dem det.

Theleonora
10/1/12, 8:46 PM
#29

TACK!!!


brusida
10/1/12, 9:17 PM
#30

Är så sjukt tacksam för min familj! Ibland vet jag inte hur jag skulle göra utan dom. Arr dom alltid vill hjälpa så det blir så bra som möjligt för en och ger råd! Familjen är guldvärd! Kyss Skulle kunna sitta flera timmar och säga hur underbart och hur glad jag är att ha en familj att vända sig till när det är något!

[Sniff]
10/2/12, 8:49 AM
#31

Idag är jag tacksam för att jag har så fina vänner!

Tiana
10/2/12, 9:15 AM
#32

Jag är tacksam över att livet fört mig dit jag är idag!

målle
10/2/12, 10:11 AM
#33

Jag är tacksam över att jag hittade ett jättefint, bekvämt, billigt och bra regnställ på Ullared igår! Jag hade en riktig toppendag med mor och 2 av mina systrar! Tack!

LoAEmma
10/2/12, 8:05 PM
#34

Jag är glad för att jag fått hålla handen idag :)
Jag är glad för två mycket tacksamma och nöjda kunder jag hade idag :)
Jag är glad för att jag bestämde mig för att inte göra nån "nytta" ikväll utan bara chilla i soffan mellan tvättstugenbesöken :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
[Evigheten]
10/2/12, 9:12 PM
#35

Tacksam för att jag klarade min tenta och är sååå tacksam över att jag bara kan gå sova nu. För känner att jag behöver sova lite extra. Ögonen slocknade helt tidigare idag… blev tvungen att lägga mig ner en halvtimme. Så snart sova i min sköna säng en hel lång natt…zzzz   Tack ♥

Tack för att ni alla finns här!! Utan er hade jag inte utvecklats så här mkt som jag gjort, tack alla Kyss

Otroulig
10/3/12, 7:01 AM
#36

Godmorgon, vaknade och kände mej stark och underbar. Insåg att jag kände tacksamhet att jag lämnat en vän, det var skönt att jag valt bort honom i mitt liv. Känner tacksamhet mot mig själv!! För att jag är jag. Vilken härlig morgon!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
10/3/12, 11:14 AM
#37

Idag är jag tacksam för att jag känner en vila i att kunna ta emot dagen som den kommer. Högt, lågt, hit, dit. jag följer med och ANDAS.

Jag är tacksam för att jag kan känna att när jag sänker mina krav så mår jag så mkt bättre. Varje dag har sina fina stunder, min önskan är att vara i kärlek så mkt det bara går, men när det inte går så är det också ok.

[Evigheten]
10/3/12, 12:22 PM
#38

Jag är tacksam över att jag vaknade pigg och utvilad, första dan på några dagar. Vaknade tom innan väckarklockan ringde, pigg o alert! Glad

Tack för det ♥ ♥

målle
10/3/12, 12:30 PM
#39

Jag är tacksam över att sambon och jag kunde vakna ihop i morse och dricka kaffe ihop innan han åkte till jobbet. Nackdelen med denna morgonlyxen är att anledningen till att vi kunde vara ihop i morse beror på att han måste stanna länge, sent på jobbet ikväll.. Rynkar på näsan

Men, man ska va gla' för det lilla! Och det är ju inte litet att få vakna en onsdagsmorgon ihop med kärleken!

brusida
10/3/12, 12:57 PM
#40

Idag är jag så sjukt tacksam över vad musiken kan göra med mitt humör! Är man depp så finns det inge bättre än musik. Man känner rythmen och bara vill dansa med! ^^

http://www.youtube.com/watch?v=Us-TVg40ExM

Tycker den är låten är grymt bra och otroligt fint gjort! Den är se värd! Säkert många som redan har sett den, men men jag lägger ut den ändå:)

"This song says, no matter who you are,

No matter where you go in your life

At some point you're going to need

Somebody to stand by you"

Låten har räddat min dag! Är så glad att det finns folk som kan göra musik! Tack tack tack för att musiken finns! heartheart

crinalina
10/3/12, 1:25 PM
#41

Jag är otroligt tacksam över att jag nu har, helt spontant, skickat in anmälningar till 15 olika distanskurser från svenska högskolor och universitet. Tack vare tekniken och internet så behöver jag inte skicka in några betyg, det finns redan registrerat (vilken tur för mig för de ligger i en kartong på en vind i Gävle) och så kan jag plugga och få nya kunskaper utan att det kostar mig mycket mer än min tid. Jag har bla sökt Kreativt Skrivande, både en på svenska och en på engelska, Kriminologi för det kan vara bra att kunna en del om man ska skriva böcker och en massa olika Engelska för att det är bra att ha betyg i det för då kan jag ge privatlektioner här och uppvisa att jag har kunskapen. (Tanken kom till mig när jag låg vaken och inte kunde sova inatt)

Såå tjooohooooo för internet och teknik, och det fina svenska systemet med gratis studier.

Jag är också så otroooligt tacksam för att jag får krama min son om 12 dagar! Yaaaay!! Och sedan får jag krama honom varje dag ett tag tills han fått första lönen och hittat egen bostad, därefter blir det säkert några gånger i veckan i alla fall under nästan ett år minst. Wooohooo!!!

Jag är också tacksam för att jag är ledig idag så jag kunde sova länge efter att ha legat vaken mellna 2 och 6 inatt.

Jag är tacksam för att jag hittat glädjen i att springa. Igår morse kände jag inte för att springa så jag körde ett Zumbapass här hemma istället, men under dagen så kröp längtan efter att komma ut på mig så på kvällningen så gav jag mig iväg ut och satans vad skönt. Jag gillar också vad det gör för min kropp! Tack tack tack!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
Tiana
10/3/12, 5:01 PM
#42

TACK! Blev inbokad på jobb idag.

Tiskella
10/3/12, 8:20 PM
#43

Imorse då jag skulle till jobbet hittade jag ett par jeans längst in i garderoben som jag inte haft sen jag gick gymnasiet, jag har bara sparat dom som en trofé. Men idag prövade jag dom för kul skull, och upptäckte att dom t.o.m. var lite stora. Så idag hade jag mina ny/gamla jeans på jobbet och kände mig jätte snygg. Det gjorde det mycket roligare att gå till jobbet, och det kommer vara roligt imorgon också, jag är så tacksam för den lilla pushen som lyser upp vardagen :))

[Kathja]1
10/5/12, 11:58 AM
#44

Är tacksam över den hjälp jag får med inre-städning. Och tack för linn som gav mig lite pepp då jag var off pga "städningen". Det kommer att bli ASA-bra!

[Evigheten]
10/5/12, 1:06 PM
#45

Jättetacksam över att jag började med meditation varje kväll. En 30 minuters guidad meditation där man helar sin kropp. Mitt under en sådan meditation ploppade det upp en tanke om att jag ska ta itu med ett problem jag haft sen tonåren…vet inte ens om jag vill säga… för har alltid skämts över problemet. Men idag gjorde jag "det" jag brukade undvika, och ja, det gick väl inte felfritt, men jag gjorde det och kommer öva på det här några gånger i veckan Glad

Även tacksam över att jag hittade till tråden inne på healing om man har nån blockering så kommer man få vetskap om den, tacksam för det med!

Får nog hålla med Kathja-R jag är oxå tacksam över en inre städing av kropp & själ ♥ Tungan ute

[Kathja]1
10/5/12, 3:06 PM
#46

Med risk för att vara tjatig, så är jag VÄLDIGT tacksam över min man. Han vet precis vad jag behöver även de gångerna jag inte säger något. #kärlek#

Krissegy
10/5/12, 4:58 PM
#47

Just idag är jag tacksam för att gud har gett mig denna gåva, och då menar jag livet. Länge länge har jag varit i depressiva tankar och mått dåligt. Men efter mycket gråt så har jag blivit bönörd. Livet är så mycket mer än de jag visste, och jag älskar mina med människor min  tvilling och min familj. Jag vill välsigna alla snälla själar där ute, och ett tips !FORTSÄTT KÄMPA! de gjorde jag och jag mår toppen.

Så jag är tacksam för att min själ får lära sig saker och för att jag får leva.

TACK!

-kram kristina

What we think, We become

Theleonora
10/5/12, 6:11 PM
#48

Det är bara trevligt att du är "tjatig". Jag tycker det är skönt att höra att det finns bra killar/män där ute så fortsätt tjata du :)

Jag är otroligt tacksam för alla fina på det här forumet och även på andra ifokus-forum som finns och som stöttar!

Jag är tacksam för att det är helg och att jag kan sova! ;)

Jag är tacksam för att jag utvecklas!


Annons:
[Torahzen]
10/5/12, 7:10 PM
#49

Jag är tacksam för Allhealings hjälp. Jag drömmer så häftigt så någonting är på gång!

crinalina
10/5/12, 9:36 PM
#50

Jag är tacksam för explossionen var har på detta fina forum!! Tack för det allihop!

Jag är tacksam för min fina underbara sambo som stöttar mig i allt jag får för mig att göra. haha

Jag är tacksam för att jag äntligen börjar känna mig riktigt uttråkad på mitt jobb. Jag vet av erfarenhet att nästa grej inte dyker upp förrän jag är trött på där jag är. Suck, det är ju bara såååå tråkigt, och jag hatar att inte kunna göra vad jag vill alla dagar i veckan. Så jag är tacksam för alla känslor både bra och dåliga!

Jag är tacksam för mig!

Jsg är tacksam för att min son flyttar hit till Spanien om 9 dagar!

Jag är tacksam för våra underbara katter som alltid kommer och vill kela när man vaknar på morgonen och kommer hem efter jobbet.

Jag är tacksam för att det fanns plats på restaurangen till överraskningsfesten på torsdag.

Jag är tacksam för att jag inte behöver tänka på mat på söndag då sambon tydligen har något planerat som jag inte får veta om…. hmmm…

Jag är tacksam för den enormt goda lasagnen som står i ugnen och är nära på klar!!

Jag är tacksam för alla pengar jag har vunnit som jag inte vet om än!!

Och jag är tacksam för ER!! Kram alla fina!

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
10/5/12, 9:43 PM
#51

Det låter bra att nya jobb dyker upp när man är trött på det gamla - börjar bli asa-trött på det här jag håller på med. Är värsta lekstugan. Är sådär moget "jag skriker snart trött" på dem, hi hi.

Så jag passar på att tacka för att jag är ASA-rik så jag kan göra vad jag vill när jag vill. Dra igång inspirationsdagar utan att behöva fundera på hur de ska gå ihop ekonomiskt. Åka land och rike runt och berätta om Medvetet Skapande, missionera helt enkelt. Oooooiiiihoooo! Tack för den.

Tid att skriva på min bok, ekonomi att gå en massa roliga kurser och att RESA.

Och tack för alla ASA-snygga kläder jag har, kläder som sitter kanon-snyggt på min vältrimmade 43-års kropp. Tack för den du!

Tack, tack, tack, tack, tacksam är jag för att jag får allt jag vill och behöver! Skrattande

MathildaF
10/5/12, 11:08 PM
#52

Idag är jag tacksam för en väldigt fin lapp jag fick idag:) Skulle rensa ut mina saker från kliniken i Mora innan jag åkte hem och då ramlade de ut en lapp där de stod: Du är vacker! Visste direkt vem av tjejerna som skrivit den och jag blev jätteglad. Hon gjorde verkligen min dag!

linnease
10/5/12, 11:42 PM
#53

Kathja, bara gört!? Gratis!?! Inspirationsdagar och föreläsningar?!?!!

Ta semester? Ta ledigt? Säg upp dig? Och börja skriv!

Fick den tanken igår/idag, först med de här Bars, hade funderat på om jag skulle försöka ta betalt för det men efter ett par dagars klurande kom jag fram till att jag skiter i det! Och sen tänkte jag på att coacha folk/intuitiv guidning/koppla upp mig mot Source och förmedla vad de har att säga till folk… och tänkte jag bara gört! Gratis det med!

För - det är så mycket lättare och skönare.. och jag kan bara leka med det och lära mig mera och slippa känna prestationskrav.. OCH OCH OCH.. jag kommer vara i fas, i linje, inspirerad, i flow så mycket av tiden så pengar kommer komma på ett sätt eller ett annat bara på grund av det!

Kändes så skönt och rätt för mig! :) Och sen nån timma senare ringde en vän och tog med mig till friskis och helt ur det blå betalade för mig, som en liten fin bekräftelse på teorin :) (fick dessutom skjuts i regnet, bilen här är tillfälligt ur drift)

SHIAWASE
10/6/12, 12:43 AM
#54

Jag ar fylld av tacksamhet !!!

Jag ar tacksam att jag har fatt kanna av min skapandekraft,, att jag verkligen VET vilken ENORM KRAFT vi alla besitter.

Jag ar tacksam till att jag har natt till den fasen dar jag VET.

For det ar sa skont att bara slappna av da:)

Jag ar SAAAA tacksam till detta forum,,,,  for hur vi leder och inspirerar varandra, och ar tacksam for att vibrationen har inne har hojts ocksa enormt de sista manaderna,,,

Inlaggen, diskussionerna har ar bevis pa vad vi kan astadkomma tillsammans med ratt fokusering:)Kisses

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/6/12, 7:12 AM
#55

Linn - Tanken har föresvävat mig ett antal gånger, men som det är lever vi på min lön så jag får nog bli rik först. Obestämd

Annons:
Håbe
10/6/12, 7:40 AM
#56

…men Kathja, det kanske är det där du ska bli ASA-rik på? Fast det är klart, fram tills din bok har blivit värsta bestsellern så kan det ju vara bra att ha något att äta Obestämd.

[Kathja]1
10/6/12, 10:26 AM
#57

Kanske är det så - fast jag tror mest att jag ska skriva för min egen skull… Men vem vet det kanske är asa-många som vill läsa den iaf. Obestämd

LoAEmma
10/6/12, 11:56 AM
#58

Kathja, jobbar inte din man?

Klart man ska följa sina drömmar, men jag har sett på nära håll hur det går när man bara släpper allt också. Liite förnuft ska man ha kvar, annars når man inte det man drömmer om heller tror jag. Många många av oss har för mycket blockeringar kring pengar för att kunna lita på att det bara kommer.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

linnease
10/6/12, 1:20 PM
#59

hm, ok inte säga upp dig.. men det andra då? du är väl ledig ibland? så skriv o föreläs gör inspirationsdagar då?

Idag är jag tacksam för Marc ♥  Och för youtubevideon jag hittade igår, och för mormor, och för att jag bara kan vibba, inte behöver göra nåt annat än det. Och för min nya superläskiga bok!! ♥♥ Och för att det är dagtid o soligt så jag vågar läsa den :D

SHIAWASE
10/6/12, 2:53 PM
#60

Tacksam Linnease for ett inlagg, som skickade bra vibbar:) Tack:) Du verkar vara i ett bra lage just nu!!! Harligt!!!:)  Kram

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/6/12, 3:53 PM
#61

LoAEmma - Inte så värst mycket pga en skada han har - och envis som han är vill han klara sig själv. Han driver eget som jurist, så han tar det han får men det kan vara väldigt olika och sällan speciellt mycket. Men han har alltid en massa på G, så det brukar ge sig, men just nu och sedan något år tillbaka har det varit dåligt med inkomsterna.

Linn - kan absolut skriva mina lediga dagar och det gör jag, fast inte så mycket. Kan ha svårt att styra upp mig och fokusera - dagarna glider gärna iväg i ett tillstånd av att göra minsta möjliga - har jsut lärt mig att "bara vara" och jag gillar det så jag gör det ganska ofta nu för tiden. Försöker att känna efter vad jag behöver och dert har varit det, men nu börjar jag bli rastlös - sådär Aaaargh vill att det händer något nu!!! - rastlös, så det är nog dax att sparka igång något.

Får manifestera gratis lokal så kan jag hålla inspirationsdagar - eller kanske kan hålla dem utomhus.Obestämd

Idag är jag iaf väldigt tacksam över att det är sååååå lugnt på jobbet! Och över min fina kollega Hans som kom förbi med hembakat knäckebröd för han tyckte att jag behövde det och sällskap till mitt te. Skrattande

linnease
10/6/12, 5:53 PM
#62

Åh tack Shiawase!! ♥ Jaa, hittar endel riktigt sköna vibbar nu :)

Ska vi börja enkelt med att göra nåt ihop Kathja? Nåt litet, enkelt, gratis? Med Målle och andra som bor tillräckligt i närheten? Torazen som bodde bara 57 minuter bort? Och posta här och se om fler är på, ta med vänner om vi har?

Hemma hos nån bara? Eller kanske kan hyra/låna lokal i stan, har ev lite kontakter. Fasen hemma hos nån är mysigare! Kan laga mat ihop o hela köret! Jag kan köra Bars o coacha/kanalisera.. Du kan göra vad du vill göra, alla kan göra vad de vill göra?! Mini-Hawaii? Hawaii- förfest? Skrattande

Åh, skriv nåt och läs upp för oss, vi kan ha bok- eller poesikväll oxå :D

Ikväll är jag tacksam för den fina skogspromenaden med Emma, och för att Marc var på chatten när jag kom hem.. och för at jag listade ut vad en taskig feeling jag fått under dan var och kunde vända den och få en skön insikt och ny känsla av frihet och möjligheter istället! ♥

Annons:
crinalina
10/6/12, 6:19 PM
#63

Idag är jag tacksam för livet… Min mammas man gick hastigt bort idag på förmiddagen och jag är tacksam för de 25 år vi fick vara i varandras liv. Jag är tacksam för den glädje, kärlek och trygghet han gav min fina mamma. Jag är tacksam att de båda fick uppleva äkta kärlek. Jag är tacksam att han slapp lida och han fick dö lycklig som nybliven pensionär. Jag är tacksam att min syster finns med vår mamma och jag är tacksam att min sambo gjort te till mig. Jag är tacksam för att det var sista gången någon nära dör när jag är på jobbet. (Detta är andra gången på två år)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
10/6/12, 7:02 PM
#64

Linn - Igår skrev jag en tråd här om just det - låt oss träffas, växa, njuta, växa mer och äta lite gott, hos någon av oss - mend et inlägget försvann då jag skulle posta det. Tog det som ett teckan på att det iaf inte var jag som skulle skriva det där, eller på att jag hade fel upplägg, eller… Ja inte vet jag! Men något var det Gud ville säga mig iaf.

Men när jag läser ditt "skriv nåt och läs upp för oss, vi kan ha bok- eller poesikväll oxå" så ler jag - det är något med det där tror jag. Vi spånar vidare tycker jag. Och så ska jag kolla med mannen min hur han skulle ställa sig till att ha huset invaderat av inspirerande "fruntimmer". Obestämd

Och när jag har landat så spånar vi IRL! Skrattande

Crinalina - JÄTTE kram till dig i det som är. Skönt att du inte är ensam. Kyss

[Evigheten]
10/6/12, 8:10 PM
#65

Jag bor ca 3 timmar bort så helt omöjligt är det inte, vore ju skoj!Glad

[Torahzen]
10/6/12, 8:43 PM
#66

Yeah! Let´s come together!

Jag är tacksam för ett besöka av min syster idag. Hon bor långt bort.

Jag är tacksam för den gemensamma städdagen vi hade idag. Det blir så fint i vårt område. Kul att få uppskattning för att det händer saker i samfälligheten där jag är ordförande.

Tack för min underbara man och dotter.

Tack för de insikter jag kommer fram till.

TACK!

[Kathja]1
10/7/12, 3:55 PM
#67

Jag är så tacksam över att det nu känns som att jag har kommit loss. Loss ifrån gammalt skräp som har legat i mitt inre och tyngt ner mig, även då jag har mått kanon-super-duper-bra.

Det ploppar upp nya idéer och tankar kring saker jag skulle vilja göra. Jag ska bli mer strukturerad i mitt skrivande för jag vet att jag kan, även om det blir en "smal" bok, och jag har en idé om att skapa som ett gemensamhetscentrum hemma. Ett ställe där man träffas, hänger och växer tillsammans. Där det pratas LoA, Gud, Livet och "hur gör man?" om vart annat.

Jag tror på idéen  och det känns i mitt inre som att jag är på rätt väg, tänker jag efter däremot så tänkar jag att vem i herrans namn vill ta sig ut i skogen för att prata, och växa, och hitta "meningen med livet"?

Vi har som en sommarstuga, allmänt kallad Jaktstugan, byggd 1937, på vår tomt och där är perfekt att vara. Ett stort rum med kamin (måste bara önska fram någon som kan fixa skorstenen eftersom den har eldningsförbud), ett litet rum och kök och toa. Skulle kunna bli så bra!

Kan se hur vi sitter där inne och pratar, och pratar, och pratar. Hur gårdsplanen är FYLLD av bilar. Hur grannarna börjar undra vad vi har bildat för en sekt, hi hi.

Och jag kan se hur man man tycker att det är en kanon-idé för han tror på mig och mitt budskap. Skrattande

(Kan tillägga att när vi flyttade till det där huset för snart 6 år sedan fick vi båda en känsla av att det skulle ske något stort där, vi brukade skoja om att vi kanske skulle komma att starta en egen församling där. Tror att det är dax nu…)

Otroulig
10/7/12, 4:56 PM
#68

Kathja det låter ju kanon!! Kram till dig Crinalina

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/7/12, 5:01 PM
#69

Visst gör det väl det!?!! Känns bra när jag tänker på det iaf. När jag var ute innan så kom jag på att man kanska man koppla upp det hela via Skype eller något webinar-system för dem som inte kan komma. Obestämd

Funderar vidare… I mon är jag hemma igen så då får vi se vad mannen tycker om min idé, hi hi.

Annons:
Håbe
10/7/12, 5:14 PM
#70

Jag är tacksam för jag har fattat ett viktigt beslut och jag känner mig väldigt nöjd och lättad nu.

Hoppade på en 30 hp distansutbildning och var eld och lågor över att få sätta igång. Det skulle bli 3 träffar/termin i Karlstad. Första var jag iväg på i slutet av augusti och tyckte att det var toppen. Att få åka iväg själv alltså. Och bo på hotell. Bara jag i en främmande stad. Toppen!

Men själva kursen var inte alls vad jag hade tänkt mig. Jag trodde att den skulle ha ett fokus på barns lärande och hur man kan använda specialpedagogik utifrån det när man möter på barn "med särskilda rättigheter" som de säger i Reggio Emilia. Men det visade sig att fokuset helt är på själva specialpedagogiken. Ur vetenskapligt, historiskt, politiskt….perspektiv. Det var inte det jag hade tänkt och jag hittar inte mottivationen att ta mig igenom böckerna som är krångliga, tunga och svårlästa. Eftersom jag inte ser hur jag ska ha använding av det jag läser så blir det liksom BARA svårt.

Så jag har velat hit och dit. Ska jag eller ska inte fortsätta? Jag är lite för envis för att bara ge mig också. Sen har jag ju redan lagt pengar på en resa till Karlstad plus massa böcker. Sen insåg jag att det är det enda som lockar mig att fortsätta. Att jag ska åka tillbaks dit två gånger till den här terminen och tre gånger nästa termin. Just det där att få sätta mig på tåget massa timmar och bo på hotell ensam. Det duger inte riktigt som motivation. Så jag insåg att jag kanske inte hade valt fel ändå. Jag valde rätt för att jag behövde förstå hur bra jag mår av att åka iväg själv på det viset. Kan jag lägga de pengarna 3 gånger varje termin för att jag ska gå i skolan. Då kan jag göra det ändå i alla fall en gång varje termin. Det är samma pengar.

Så jag skickade iväg ett mail till läraren och nu känns det bara så skönt. Trist att inte kursen blev det jag tänkt, men skönt att ha lyssnat på mig själv och fattat ett beslut utifrån det. Nu kan jag hålla koll på någon annan typ av kurs som kan tänkas dyka upp framöver.

[Kathja]1
10/7/12, 5:31 PM
#71

Håbe - Ler glatt då jag läser ditt inlägg! Härlig insikt och säkert ett bra beslut. Heja dig! Kyss

szirius
10/7/12, 10:38 PM
#72

Jag är tacksam för en underbar helg på en magisk plats (en kulle med healingkrafter, kända sedan 2000 år tillbaks)

Jag är tacksam för underbart väder ( 20-25 grader och sol varenda dag)

Jag är tacksam för mat i kyl, frys o skafferi

Jag är tacksam för kärlek, vänskap, skratt o gråt i gemenskap

Jag är tacksam för en spirande känsla av hopp

SHIAWASE
10/8/12, 12:43 AM
#73

Ja Habe!!! visst ar det harligt nar man fattar ratt beslut:) Bra jobbat!!!

Kathja,,

Underbar ide!

Sarskilt eftersom jag , sedan en tid tillbaka gar i liknande tankar (hihi)

Jag har ett projekt som jag kallar Shiawase Project, det ar for stort och komplicerat att beskriva har just nu, men jag har presentation av upplagget klart, och visar det ibland for potentiella intressenter. sa det dyker nog upp nagon senare!!

MEN, ur detta har min ide om "Shiawase Lounge" kommit upp. Och vi har en ledig lokal alldeles intill var dojo. Dar vill jag ha en harlig lokal, med harlig inredning, soffor, ett kok, dit folk bara kan komma in hursomhelst, ta en paus, andas, prata, fa ny energi. En spontant vilopunkt i vardagen sa att saga. SEdan kan man aven i samma lokal ordna mera organizerade "traffar, diskussions-grupper, seminarier " etc.  Denna ide kom upp far ca 1 ar sedan, men den blir starkare och starkare, sa sakert inte sa langt borta nu!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
10/8/12, 5:35 AM
#74

Väldigt tacksam över att jag vaknade så pigg!! Vaknade kvart i fem jättepigg Gladoch hade inte lagt mig så mkt tidigare runt 22.00 kanske. Då brukar jag vara asatrött i vanliga fall på morgonen. Så nu har jag hunnit diska upp och fixat lite här innan barnen ens vaknat, tack för det ♥

målle
10/8/12, 9:05 AM
#75

Jag är jättetacksam över de 100 kronorna jag varnn på Bingolotto igår. De kommer gå till en trevlig fika ihop med en av mina närmsta vänner idag Skrattande Tack!

Tiana
10/8/12, 9:36 AM
#76

Familj och vänner! Dessa underbara människor Kyss

Annons:
LoAEmma
10/8/12, 9:37 AM
#77

Jag är tacksam över att jag är leeedig idag!!
Och att jag igår på jobbet kom in i vortex och kände mig så där riktigt glad!!! Det var härligt :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
10/8/12, 10:29 AM
#78

Jag är tacksam för min fina sambo som alltid är redo med kärleksfulla och goa kramar när jag behöver det.

Jag är tacksam för att jag är ledig idag så jag kan fixa och dona inför veckans alla händelser, sambon fyller 40 på torsdag och sonen flyttar hit på söndag. Idag ska jag färga klänningen jag ska ha på mig på överraskningsmiddagen, och en del andra kläder ska få sig en ansiktslyftning också.

Jag är tacksam över min underbara vän som gav mig en väldigt trevlig och mysig lördagskväll med mycket vin, skratt och tårar mitt i min sorg.

Jag är tacksam för min sköna säng.

Jag är tacksam för min laptop så jag enkelt kan översätta instruktioner för diverse saker.

Jag är tacksam för livet!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Tiskella
10/8/12, 11:17 PM
#79

Idag blev det framsteg på arbetsmarknaden! Det är lite som lavin, efter en tid av stagnation lossnar det nu rejält, det rör på sig överallt! Nu förstår jag vad jag skulle göra.

Helt oerhört tacksam för detta!

[Evigheten]
10/9/12, 7:46 AM
#80

Fortfarande oerhört tacksam över att vi har bil igen, även fast det inte är så nyligen det hände (ca 9 mån sen) men såååååå tacksam över bilen!! Våran fina Pärla som tar oss överallt vi behöver åka ♥ Glad

MathildaF
10/9/12, 8:37 AM
#81

Tacksam över att min lchf kost verkar fungera bra:) känner mig bättre i magen och har inget sötsug alls:) känner mig redan mindre i kroppen.

[Kathja]1
10/9/12, 9:09 AM
#82

Jag är tacksam över livet kort och gott. Skrattande

Otroulig
10/9/12, 4:12 PM
#83

Tacksam över att jag känner mej så sprudlande lycklig !!! Som om jag är kär, haha precis vad jag önskade mej igår!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Tiana
10/9/12, 4:16 PM
#84

Tacksam över det överflöd vi lever i.

[Kathja]1
10/9/12, 4:20 PM
#85

Är tacksam över en mysig dag med man och hundar. Är oxå tacksam över att min älskling har mindre ont idag än i går. Är tacksam över att min man inte viftade bort min idé om att skapa ett centrum här hemma.

brusida
10/9/12, 10:54 PM
#86

Just idag är jag tacksam för att sjukvården finns att man kan alltid kan söka vård och få hjälp! Det är otrolgit bra! :)

Men mest tacksam är jag för buggkursen jag går. Jag går alltid där ifrån med ett leende upp till himlen. Alla negativa känslor, tråkigheter, bekymmer, stress och läxor släpper och jag blir som en ny människa som är "hög på positiv" energi. 
Den känslan jag har nu när jag sitter i sängen är så otrolg så jag kan inte besrkiva den. Det här såna här kvällar som gör vardagar lättare och ett nytt ljust hopp tänds.

Önska att alla fick känna sig så här! :D Sen hoppas jag/vet jag att nån gång kommer jag att tävlingsbugga och känslorna kommer att vara så höga och livliga, roliga, härlig, fantastiska, gudomliga och massa andra positiva ord! ^^

Kramar till alla er som läser! Kyss

[Evigheten]
10/10/12, 8:28 AM
#87

Jag är tacksam över att även hur dåligt man mår så brukar de alltid ordna sig tillslut

Tiana
10/10/12, 9:13 AM
#88

Sällar mig till Evighetens tackamhet ovan.

SHIAWASE
10/10/12, 10:28 AM
#89

Ar tacksam for en harlig balkongkvall:) Hosten borjar komma har ocksa,, men just nu njuter jag av kvallen, ute pa balkongen,,, Varva ner efter, en hektisk men kreativ dag!!runt tjugofem har vi ju,,, sa nagra njutningar kvar innan hostrugget satter igangGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/10/12, 12:50 PM
#90

Jag är ofantligt tacksam för det underbara vädret! SOOOOOOL gör att livet blir lätt och fint, hi hi.

Är tacksam över mitt arbete som jag snart ska gå till, uppskattar att jobba på det schemat jag har med intensiva jobb-pass och mycket ledighet. Tack för att jag har ett jobb som ger mig gott om egentid där jag kan planera och fixa inför det som komma skall. Skrattande

Annons:
målle
10/10/12, 1:30 PM
#91

Jag är så så så otroligt tacksam över att jag idag varit på möte på min framtida praktikplats! Jag börjar på måndag kl 9 och ska gå måndag, tisdag och torsdag mennal 9-12, helt perfekt! Helt underbart snälla, omtänksamma och vänliga människor och min blivande handledare och chefen för den delen ( de två jag träffade idag) har samma namn och var heöt otroligt vänliga och trevliga och de VILL ju ha mig där och jag VILL vara just DÄR! Det är stället för MIG! Jag vet ju varför det blev just där och jag får nästan dåligt samvete nu för jag känner inte tillräckligt med tacksamhet tycker jag! Men jag ÄR otroligt tacksam och det ska bli så skönt att få ta dessa stegen tillbaka till mitt nya, friska, starka, lyckliga, givande arbetsliv!! Wiihoo!

Tack!!

SHIAWASE
10/10/12, 1:47 PM
#92

Malle!! skrev i andra traden, men maste skriva igen!!! UNDERBART, TITTA vilken harligt vandning saker och ting tar, nar man tar itu med sig sjalv, andrar vibration, och blir mera medveten,, HARLIGT, KRAM I MASSORNa-na-na-na

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
10/10/12, 2:06 PM
#93

Åh tack gulle-du SHIAWASE!! Jag sa det till de där på mötet okcså att det känns nästan overkligt! De var så otroligt trevliga och tillmötesgående och ja det kommer bara bli perfekt, absolut ingen tvekan om den saken! Ser fram emot måndag nu! Skrattande Äntligen kan jag uppskatta lediga dagar och helgerna igen! Och framförallt ska det bli så skönt att få utföra ett arbete, gör ngt viktigt!

Tiana
10/10/12, 3:19 PM
#94

Såå tacksam för min lilla rostiga fjutt-bil som tar mig dit jag vill smidigt och säkert, och när jag vill Glad

MathildaF
10/10/12, 3:50 PM
#95

Vad kul för dig Målle:) grattis!

målle
10/10/12, 8:18 PM
#96

Tack så mkt MathildaF!

[Kathja]1
10/10/12, 10:53 PM
#97

Jag är VÄLDIGT tacksam över att jag är så pass bra på att välja känslor med tanke på hur en av mina killar på jobbet har hållit på idag. Här har man blivit kallad både det ena och det andra, men eftersom jag inte "gick igång" själv så var jag på rätt linje då han kom tillbaka lätt ångerfull. Blev ett väldigt bra snack av det. Men hjälp vad det var jobbigt att få all den frustrationen och ilskan över sig, tur jag kan gå och lägga mig snart (får bara inte glömma att rena mig innan annars lär jag sova dåligt…).

Han borde oxå skriva i vår tacksamhets tråd att han är såååå tacksam över att jag är så bäst på det jag gör. Skrattande

Annons:
LoAEmma
10/10/12, 11:12 PM
#98

Kathja, hur gör du när du renar dig? Skulle jag oxå behöva göra på mitt jobb ibland…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
10/11/12, 7:31 AM
#99

Emma- Jag brukar köra en enkel variant som funkar bra.

När jag har gått av mitt jobbpass åker jag alltid hem och så är det direkt i duschen - där föreställer jag mig hur all negativ energi spolas av mig och åker iväg i avloppet. Funkar kanon.

Om jag inte, som i går kväll, kan ställa mig i duschen så ställer jag mig rätt upp och ner på golvet och säger att jag ska städa bort all negativ energi och så "borstar" jag med handen/händerna längs med armar och kropp. Skakar händerna mellan varven så att det negativa "flyger av dem". Brukar hålla på till det känns okej och avslutar ofta med att skaka av mig det sista.

Det sista har jag fått från våra hundar faktiskt - när de är uppjagade och ska lugna sig så skakar de ALLTID av sig. Som när man har kastat boll och säger att "nu räcker det" så skakar de sig alltid för att blir lugna. Funkar fint på oss oxå.

Se bara till att du har med tanken i det du gör "nu renar jag mig" "nu städar jag bort allt negativt" - och tacka för att du blivit av med det sen då du är klar.

Gör jag INTE det där efter att det har varit mycket utan går och lägger mig direkt så sover jag oftast hel kasst.

SHIAWASE
10/11/12, 8:24 AM
#100

Ar SAAAA TAAACKSAM for allt:) Sa mycket roligt hander:) Har aven borjat oversatta bockerna som jag namnde for ett tag sedan. Barnbocker, fina bilder,, och FINA historier. Visade min man den som jag fick idag for att oersatta och han bara sa:"Det ar ju helt enkelt LoA,, for barn!!" Harligt:) Och forfattaren hittade mig pa natet bara sa dar,,, Hon visste ju inte att jag ar en riktig LoA:are,,, Men hon har alltid velat oversatta bockerna till svenska…. Och jag har ju onskat att oversatta bocker! Harligt:) Massa annat ocksa som bara rullar pa!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
10/11/12, 3:54 PM
#101

Är så tacksam över möjligheten att kunna vara med och prova på ABC healingen. Tror jag börjat se lite tema i mina drömmar. Senaste dagarna har jag drömt mycket om ilska, oro och rädsla. Många saker jag drömt om är saker som hänt för några år sedan men jag kanske inte tog itu me känslorna riktigt då så nu är dom tillbaka. vet dock inte hur jag ska ta itu me dom. Men de kanske kommer en snilleblixt om vad jag borde göra.

[Kathja]1
10/11/12, 6:08 PM
#102

Shia - Härligt att höra! Glad för din skull. Skrattande

Jag är tacksam över att ha haft en massa att göra på jobbet. Gillar att "ta i" och "styra upp" saker och ting - förstår varför jag läste inriktning Organisation och Ledarskap då jag läste till Socionom  - skulle bli en j-a bra chef helt enkelt. Är därför tacksam över att jag har en chef som lyssnar på mig och oftast går på min linje för det bli så bra!

målle
10/12/12, 3:37 PM
#103

Jag är tacksam över alla de trevliga och givande människor jag har i min grupp på Arbetslivsresurs. Nu kommer jag tyvärr att lämna denna gruppen då jag fått äran att börja min praktik. Men jag får komma på mötena precis när jag vill och kan iaf! Och jag kommer ju fortfarande ha kontakt med min handläggare på Arbetslivsresurs så jag får se gruppen då och då iaf! Tack!

målle
10/12/12, 5:01 PM
#104

OJ! Har upptäckt att jag är ett riktigt kontrollfreak, jag har ett STORT kontrollbehov och gud vet hur länge jag egentligen fått dras med det! Fick insikten igår och idag tack vara kameleonten här har jag förstått och insett att det är det jag lider av, men jag är SÅ tacksam över min insikt så jag kan ta tag i detta och bearbeta detta! Tack!

Annons:
Alexandraea
10/12/12, 7:30 PM
#105

Grattis till Shia och Målle för era fantastiska jobb! Glad

Själv är jag såå tacksam för att jag gick vidare till nästa "etapp" i min praktikansökan hos Reebok. Yay! Nu har jag fått i uppgift att designa ett plagg som är en kombination av min egen stil och Reebok och skicka in till dem på måndag för bedömning. Så jag är även tacksam på förhand att de kommer att älska min design-idé! Tack, tack, tack, tack, tack!!! Glad

[Kathja]1
10/12/12, 7:52 PM
#106

Klart att de kommer Alexandrea! Grattis till din praktikplats. Skrattande

[Torahzen]
10/12/12, 8:48 PM
#107

Målle, här är ett till kontrollfreak. Nu kan vi jobba tillsammans!

Alexandraea
10/12/12, 9:31 PM
#108

Tack Kathja! Glad Nu känns det verkligen att det börjar hända grejer! Ser fram emot när jag får skriva i manifesteringstråden att jag fått platsen på riktigt! Flört

Otroulig
10/13/12, 5:31 PM
#109

KUL Alexandrea!!

Idag är jag super tacksam för att jag har en sån härlig, lydig, rolig hund som tycker att det är så fantastiskt kul att jobba med mej.

Vi har så roligt ihop!

 Tack för att jag attraherade in honom i mitt liv - tack för att jag blev förbannad och less just den dagen och läste annonsen på blocket och bara ringde!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/13/12, 8:19 PM
#110

Känner mig idag extra taksam över saker som min tvättmaskin, diskmaskin och hårfärgning! Allt blir snyggt - jag, disken och kläderna. Skrattande

Otroulig
10/13/12, 8:45 PM
#111

Ja tänk, fatta hur livet skulle vara utan tvättmaskin! Vilken fantastisk uppfinning!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
10/13/12, 8:53 PM
#112

Tack för tvättmaskin, diskmaskin, varmt vatten i duschen, gott dricksvatten ur kranen, tack för huset jag bor i!!!

[Kathja]1
10/13/12, 9:14 PM
#113

Och tack för min säng och min goa kudde!

fuyfuydesu
10/13/12, 10:16 PM
#114

Idag är jag tacksam för det som ABC'n har hjälpt mig med.
Jag känner just nu ingen oro ALLS, ingen negativitet och det går otroligt snabbt att vända negativt till positivt, och då även känslorna.
Är också tacksam för min familj som jag varit på besök hos i en vecka nu och har verkligen insett vad de betyder för mig.
Är tacksam för att jag LEVER och är FRISK och otroligt glad!
Är tacksam för alla de där småsakerna i livet som man annars inte lägger märke till när man lever i en negativitetsbubbla.
TACK LIVET <3 :D

målle
10/14/12, 5:40 PM
#115

Ber om ursäkt i förväg nu men

jag är tacksam över min "månatliga" besökare. Den var välkommen och nu ska jag se till att rensa ut en massa skit i samband med den, så tack så mkt, den kom mkt lägligt! Skrattande

LoAEmma
10/14/12, 6:38 PM
#116

Jag är tacksam för att jag har varit ledig idag och kunnat vila, hoppas vara frisk imorgon så jag kan ta hand om mina kunder!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
10/14/12, 7:41 PM
#117

Tack för vårt fina hem och för att jag kommit på att jag inte är ensam, jag har en familj precis som jag "hade" när man bodde hemma, skillnaden är att jag är äldst just nu. Även tacksam över den härliga abc-tråden ♥

Tacksam för det är höst, mysig tid då man kan tända ljus och tack för att jag är den jag är, älskar mig själv ♥ Tack för alla människor som finns i mitt liv och funnits i mitt liv och tack för att jag redan börjat komma över min fobi en del och tack för mina underbara barn, min familj och tack för alla gånger det flyter på i vardagen och tack för att jag fått se i mitt liv vad jag inte önskar för nu vet jag vad jag önskar och känner mig själv lite bättre och tack för unversums alla positiva överraskningar som kommer när jag bara är.

och tack för den här tacksamhetstråden!

Tack tack tack för allt!! Glad

crinalina
10/15/12, 2:07 PM
#118

Jag är tacksam för att jag nu har min fina son här hos mig för en lååååång tid framöver. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
10/15/12, 5:31 PM
#119

Jag är så tacksam över att jag mår bra, att jag somnade bra igår och sov bra och var pigg och frisk när jag vaknade imorse och att jag känt mig så lugn och harmonisk på första dagen på praktiken idag! Tack!

Ser fram emot min andra dag imgn! Skrattande

LoAEmma
10/15/12, 5:56 PM
#120

Va kul Crinalina, blir nog riktigt bra det där ändå va :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

fuyfuydesu
10/15/12, 6:34 PM
#121

Var på sjukhuset idag för att kolla upp lite symtom jag varit orolig för (som dessutom minskade när jag började önska mig bra hälsa)
Och jag är så otroligt tacksam för att det inte var något fel på mig, jag är FRSIK! <3
TACK FÖR HÄLSAN!

crinalina
10/15/12, 8:13 PM
#122

Emma, det här blir kanonbra!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
10/16/12, 9:58 PM
#123

Idag är jag tacksam över att jag fick ett brev som sa att jag hade körförbud på min bil ( missade den bokade tiden) det gjorde att jag fick en perfekt tid idag på eftermiddagen, jag kom iväg från jobbet i tid. Fick en väldigt snäll besiktningsman som ställde in lysena på bilen. Min fina bil gick dessutom igen galant, jag hann köpa hundmat hos veterinären som ligger precis bredvid ( brukar aldrig hinna innan de stänger) och hann gå till systemet och få hjälp att välja vin till morgondagen middag. jag dammsuga oxå innan jag stack iväg på hundkurs. Fantastiskt vilket flyt det blev!!!! Tackar!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
10/16/12, 10:00 PM
#124

Vilken svenska:) jag hann dammsuga haha :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

LoAEmma
10/16/12, 10:06 PM
#125

Jag är tacksam för att jag har kommit fram till att jag ska köpa en till familjemedlem, en liten Ragdoll-kisse :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
MissInAction
10/16/12, 10:18 PM
#126

#125
Åhhh!

Jag är tacksam för att hur nedrigt jag än tycker tillvaron är, så kommer jag alltid igen!

Jag är tacksam för att jag har fina och hela kläder.

Jag är tacksam för att jag har en fin lägenhet.

Jag är tackam för att jag kan drömma och fantisera.

Jag är tacksam över allt jag har skapat i mitt liv.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
10/17/12, 7:26 AM
#127

Jag är så tacksam över mitt jobb som gör att jag nu kan gå hem och sedan vara ledig till nästa fredag. En välbehövlig ledighet!

SHIAWASE
10/17/12, 8:05 AM
#128

Jag ar saaaa tacksam for livet.

For alla manifestationer , alla moten som bara trillar in varje dag!!! HELT OTROLIGT FANTASTISKT. OCH detta TACK VARE ,, att jag har kannt ett stiltje i namare 10 ar sakert (haha)
MEN detta stiltje har inte varit ett stiltje, utan en fantastisk utveckling och energiutveckling, frekevenskokning av mig sjalv !! Helt enketl.

Och Nu borjar det ta fart!!! VARJE dag kommer det nya saker,, WOW,, underbart.

Sa SE ALDRIG stiljet som ett stiljet, det ar DA SAKER HANDER,, fast man inte ser det. DET ar den viktigaste perioden av alla!!

KRAM PA ER

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
10/17/12, 10:23 AM
#129

# 127 wow, det var långledigt som hette duga! HärligtKyss

#128 åh, det där ger hopp! Inte för att det är stiltje, men det har liksom skavt några år…jag vet att det finns mer jag ska göra här i livet, ser bara inte en klar väg, känner så starkt att tiden är inte NU, likväl är jag rastlös…som en skitjobbig fågelunge som absolut VILL ut och flyga men samtidigt känner rädsla och faktiskt inte är redo riktigt än….men jag tror ju på att det ligger och gror, jag har tiden för mig, så ett steg i taget….

JAAA, jag har en viktig period just nu…samlar in…känner efter…styr vad som komma skall…finner vägar att njuta av nuet…allt sånt!

så TACK FÖR DITT INLÄGGKyss

szirius
10/17/12, 10:25 AM
#130

Jag skulle ju tacka för vår sovmorgon också! Tack för att vi försov oss i morse, det behövde vi alla! Och TACK för att vi bor så himla perfekt så att sonen -helt utan stress eller oro  - hann klä sig, äta frukost och komma till skolan i tid, på 20 minSkrattande!

Och tack för den varma solen idag! Njuuuut!

MathildaF
10/17/12, 7:26 PM
#131

Idag är jag tacksam för min hemska mardröm:) kanske låter konstigt men jag har ju gått och väntat på att bara bryta ihop på grund av ABC healingen och massa jobbiga känslor. Men har liksom inte kunnat gråta. Men inatt drömde jag att jag och min dystert samt nära vänner var med i en olycka men vi klarade oss. Men jag grät hur mycket som helst i drömmen och vaknade med huvudvärk( sån huvudvärk man får om man gråtit mycket) så hoppas att allt har släppt nu. Min dag idag har iaf varit bra och jag har varit pigg och glad:) så tack för de!

MathildaF
10/17/12, 7:27 PM
#132

Jag och min syster ska de stå:P haha

Annons:
crinalina
10/17/12, 9:28 PM
#133

Jag är tacksam för min underbara sambo som älskar mig så mycket och som ger mig glädje, trygghet och ro vareviga dag. Jag är tacksam för min son som utmanar mitt humör och även han ger mig glädje och kärlek vareviga dag. Jag är tacksam för denna fantastiska chans att få dela med mig av min nya kunskap om livet till min son. Tidigare var vi inte redo någon av oss, idag är vi båda det. Jag är tacksam för Oskarand som delade med sig av sin nya bok, den har gett mig en ordentligt knuff i rätt riktning. Jag är tacksam för ABC-healingen som fortsätter inom mig. Jag är tacksam för detta forum och den ständiga strömmen av vishet, förståelse och kärlek som genomsyrar det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Torahzen]
10/17/12, 9:38 PM
#134

Tack för att jag sov gott HELA natten och fick sova tills jag vaknade av mig själv.

Tack för att jag kommer att sova lika gott ikväll.

[Evigheten]
10/17/12, 10:00 PM
#135

#131 Ja då är jag inte ensam om att känslorna har varit i en berg o dal bana! Tog många dagar men sen bröt det ut… grät ena dagen skratta ihjäl mig andra…jobbiga känslor kom upp och nya insikter=) och nu mår jag bara bättre och bättre igen, tacksam för det ♥ Tacksam för jag kom över en hypnosmeditation med loa stuk. Sen jag såg den igår så har "deras stopptecken" dykt upp när jag tänkt fel tanke och vänt den precis som de sa under hypnosen. ska köra den några dagar! grymt bra då det funkade direkt tack tack! Glad

[Torahzen]
10/17/12, 10:02 PM
#136

Jag är också tacksam för att jag insett att mina besserwisser-fasoner är rop på uppmärksamhet. Hör mig, se mig…

Nu kan jag själv ge mig den uppmärksamheten och uppmärksamma andra nr jag LYSSNAR på vad de säger!

MathildaF
10/17/12, 10:10 PM
#137

#135 ja det har dykt upp massa jobbiga känslor. Idag är nog första dagen jag varit glad på länge. Fast känns som att jag har lite kvar att släppa ut innan jag känner mig som mitt bästa jag igen:)

Theleonora
10/17/12, 10:18 PM
#138

Jag är tacksam för insikten att det är jag själv som förstör för mig för att jag är rädd för att lyckas (och kanske tom inte känner att jag förtjänar att vara lycklig) och därmed måste förlåta mig själv och börja älska och ära mig själv mer. Jag tror det är ABC healingen som gett mig den insikten. Och nu förstår jag varför livet sett ut som det gör.

Så nu ska jag bara förlåta mig själv. Känns hårt.


målle
10/18/12, 7:26 PM
#139

Jag är tacksam över att det rör på sig otroligt mkt i mig, inte fysiskt utan psykiskt, själsligt. Jag får fler och fler insikter om mej själv och det är ngt som behövs! Jag lär känna mig själv och får massor med insikter om hur jag faktiskt fungerar, jag ska vara mer uppmärksam om mig själv! Jag ska vara sann mot mig själv och lyssna på mig själv!

Hela denna processen är tröttande och jag går verkligen upp och ner i känslor och humör men jag ser det som ngt positivt! Det rör på sig, på alla håll och kanter och tack för det!

Annons:
[Evigheten]
10/18/12, 8:21 PM
#140

Är tacksam över att gruppredovisningen gick bra och att jag känner hur jag förändras i positiv riktning, kroppen helas allt eftersom nu Glad Tack ♥

målle
10/19/12, 11:15 AM
#141

Jag är tacksam över att ni gett mig Healing-tråden! Tack! Dock orkade jag inte läsa allt där just nu, är trött, trött. Ska snart lägga mig på sängen och läsa lite i boken om ayurveda jag lånat på bibblan. Började läsa igårkväll och det är mkt intressant. Kanske faller ögonlocken ner en stund oxå Flört

Theleonora
10/19/12, 6:08 PM
#142

Jag är så tacksam att jag tog mod till mig och bytte jobb. Om en vecka slutar jag på mitt nuvarande, följt av lite ledighet sen nytt jobb. Just the way I like it.

Jag är så tacksam för ALLA fina människor jag har "stött på" på det här forumet!

Jag är tacksam för ABC-"healingen" som ger mig nya insikter varje dag och får mig att utvecklas!

Jag är tacksam för att jag är frisk!

Jag är tacksam för allt!


Håbe
10/19/12, 7:37 PM
#143

Jag är tacksam över att ha haft två mysiga vab-dagar med mina barn. Vi har spelat spel i massor och haft det ganska trevligt. Mer sånt!

MissInAction
10/19/12, 7:38 PM
#144

Jag är så tacksam över att ha haft en riktigt skön dag med mycket härliga positiva känslor och flera insikter! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
10/19/12, 7:52 PM
#145

Jag är tacksam över denna kväll, jag bara vara och slappa och göra precis det jag känner för. Tack för en underbar fredagskväll ♥

[Torahzen]
10/19/12, 9:16 PM
#146

Jag är tacksam för att jag nu tar tag i utrensning av gamla papper och prylar här hemma.

Jag är tacksam för min underbara familj och vårt goa LoA-gäng!

Annons:
crinalina
10/19/12, 9:36 PM
#147

Håbe, kul att se dig igen! Skrattande

Jag är tacksam över att min son har fått jobb. Och jag är tacksam över att jag fått nys om ett jobb jag ska söka.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

LoAEmma
10/19/12, 10:13 PM
#148

Längesen, Håbe, kul att se dig!

Jag är tacksam för att jag bytte jobbpass idag och fick en jättemysig dag med T :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Håbe
10/20/12, 8:39 AM
#149

Nejdå, det är inte länge sen :-) Jag är här i alla fall någon gång varje dag. Men har bara ögnat igenom om det dykt upp något nytt intressant. Jag kände att jag behövde ta lite paus från LoA bara….ha ha som om man kan det. SkrattandeOkey, paus från att tänka på det hela tiden då. Landa lite i lugn och ro i här och nu och vem är jag och vad vill jag. Inte för att jag vet om jag fått några större insikter i just det men det känns skönt att ha stannat upp lite. Jag känner mig lite mer lugn och balanserad  nu.

målle
10/20/12, 7:04 PM
#150

Jag är tacksam över att jag står på mig själv och vårdad mig själv och mitt JAG. Jag säger nej om jag vill och jag vilar om jag måste och jag gör helt enkelt precis vad jag KÄNNER för. Igår lade jag mig på sängen runt kl 12:00 för att läsa i min ayurveda-bok jag lånat på bibblan, jag somnade, vaknade runt kl 14:00, frös, kröp ner under täcket och somnade om till kl 15:00, då klev jag upp och åt lite med svärmor tog sedan en dusch och kvällen slutade med härligt fredagsmys med famijen. Tack för att jag lyssnar på mig själv och sedan GÖR det jag känner att jag behöver!

crinalina
10/20/12, 7:41 PM
#151

Håbe, sådär känner jag också ibland. Det är, tror jag, en del i utvecklingen och utrensningen inom en. Man behöver helt enkelt sätta saker på rätt plats och bara vara. Helt rätt att ta en paus. Kul att se dig iaf! Skrattande

målle, BRA! fortsätt med det! Det är precis det man ska göra! Heja dig!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
10/20/12, 7:46 PM
#152

crinalina - jag gör BARA det jag mår bra av nu! Ska det behövas sova 3 timmar mitt på dagen så gör jag det, ska det behöva promeneras i två timmar så gör jag det! Jag har lärt mig att lyssna på mina känslor och litar på min känsla betydligt mkt mer än tidigare och det känns så SKÖNT!

Håbe
10/20/12, 9:51 PM
#153

Tack Crinalina :-)

Idag är jag tacksam för en härlig dag med familjen. Först åkte dottern och jag iväg till Jakobsberg för att handla present till pappa/make som fyller år i veckan. Ska bli väldigt intressant att se reaktionen på de knallrosa kallingarna som hon envisades med att han måste ha SkrattandeCool. Sen gick vi och fikade, köpte ny vinterjacka åt sonen och sen var vi på biblioteket och lånade nya böcker. Efter det kom killarna och hämtade oss och vi åkte iväg och bowlade hela familjen. På hemvägen åkte vi förbi och köpte med kinamat hem. Hem och äta middag och nu har vi suttit flera timmar och byggt klart 1000-bitarspusslet vi började på igår. Bra dag där vi har haft trevligt utan massa tjafs och bråk. Mer sånt.

Annons:
MathildaF
10/20/12, 10:33 PM
#154

Idag är jag tacksam för en fin och lugn kväll med vänner och god mat:) har skrattat så jag fick ont i magen:D

målle
10/22/12, 4:05 PM
#155

Jag har redan tackat för detta i morse när jag vaknade och upptäckt att jag somnade utan problem igår kväll och sov ostört hela natten! Tack för det!! Öronpropparna kunde fint ligga kvar på nattduksbordet! Tack!

Och tack för en glad, pigg, trevlig, lärorik, rolig dag på jobbet idag! Tack! Jag vill att sömnen och glädjen ska fortsätta precis såhär! Det har bara varit toppen! Tack!

SHIAWASE
10/22/12, 4:16 PM
#156

Tank vad glad man blir av att lasa att Mathilda F har skrattat sa att hon fick ont i magen, och att Habe har kunnat sova utan oronproppar!!!
Tack, for den gladje ni alla utstralar!!!:) Nu ar det snart sovdags for mig, sa nu kan jag sova med ett leende   ,,, I morgon har jag en Audition for annu ett tv-program, innehall,,, barnuppforstarn, utbildning,, alltsa sadant som min bok kommer att innehalla!!! Sa jag ar tacksam for morgondagen!!!:) OCH for dagen som har varit,, eftersom jag hade ett SAAAA fantastiskt mote:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MathildaF
10/22/12, 5:02 PM
#157

shiawase: tack själv för den glädje du utstrålar:) Jäklar vilket flow du är inne i, kul:D inspirerande att läsa om allt positivt du dragit till dig!

Håbe
10/22/12, 5:59 PM
#158

Shiawase kul att du blir glad av att jag kan sova utan öronproppar. Inte för att jag någonsin brukar ha några öronproppar men ändå Tungan ute

[Torahzen]
10/22/12, 6:53 PM
#159

Tack för att jag kan vara hemma när jag är förkyld. TAck för att pappa leker med lillan när min ork inte finns.

TAck för Sagan om ringen-filmerna. Det finns en del klokskaper där förutom spänningen.

målle
10/22/12, 6:57 PM
#160

Hehe tror att SHIA blandat ihop mej och Håbe lite grand, men det gööör inget! För vi är ju alla lika här Flört

Tack för att lillmannen har handbollsträning ikväll så jag får ett par timmar med mig och min ensamhet! Härligt! Tack!

Annons:
MathildaF
10/22/12, 7:11 PM
#161

Tack för att biblioteket var öppet idag så jag kunde låna boken Lyckan, kärleken och meningen med livet. :)

LoAEmma
10/22/12, 7:49 PM
#162

Tack för att jag har varit ledig idag, tack för att jag kunde träna två pass, tack för att incidenten imorse redde ut sig fint, tack för en kramig kille, tack för god middag!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Otroulig
10/22/12, 8:41 PM
#163

Tack för att jag såg till mina behov i morse och stannade hemma från jobbet.

 Jag fick ju signaler att ladda batterier och lyssnade på dom.

Har sovit hela dagen så jag behövde det!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
10/22/12, 8:47 PM
#164

Härligt Otroulig! Helt rätt! :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
10/22/12, 11:04 PM
#165

Haha, jag får ett Tarot kort i mailen två gånger i månaden ca. Idag kom det här: Four of Swords – Time Out. Do you need a rest to recharge your batteries? !!!! Tackar universum!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
10/23/12, 9:24 AM
#166

Tacksam över den härliga solen som lyser ute och över alla kläder och fina möbler som gör vårat hem så mysigt. Tacksam över att barnen är så glada och harmoniska och att vi har ett badkar. Tacksam över att vi kan köpa precis all mat vi behöver, kan välja och vraka (så var det inte förut). Tacksam över att jag pluggar och att det flyter på nu. Är tacksam över alla fina människor jag har i mitt liv.

[Kathja]1
10/24/12, 11:59 AM
#167

Jag är så tacksam över att jag alltid får det jag behöver. Alltid. Och över att jag (för det mesta) kan vara lugn i just den insikten. Tack!

Annons:
[Evigheten]
10/24/12, 1:20 PM
#168

Tacksam över den goda maten jag åt nyss och tacksam över att det fanns en tid redan imorgon för att byta till vinterdäcken ♥

crinalina
10/24/12, 1:24 PM
#169

Jag är tacksam för chatstunden jag nyss hade med min kusin i Australien och min lillasyster.

Jag är tacksam för mitt fantastiska liv.

Jag är tacksam att min son fick sitt spanska "personnummer" (skattenummer är väl mer korrekt) idag.

Jag är tacksam för att jag är exakt där jag är på alla plan och inom alla områden i mitt liv.

Jag är tacksam för mig! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
10/24/12, 1:31 PM
#170

Jag ar ocksa tacksam for att jag ar precis dar jag ar,,och for att jag ar tacksam for allt som har varit,,, Tank vilket fantastiskt liv jag lever,,,

Tacksam for att lasa pa FB om en "gammal" klasskompis som inte var direkt den popularaste killen men alltid go och trevlig och glad.

Nu lever han varsta LoA livet, har pengar, njuter och ar glad,,, och han skriver varsta LoA kommenterna (sakert omedvetet) Har en kanon-business, ett underbart hus, reser alltid businessclass, och ar inte radd for att ladda upp dessa bilder. Han skanker ocksa bort massor av pengar till behovande andamal,, och skriver alltid positiva tacksamma kommentarer, om sin personal och alla manniskor i omgivningen,,,, En verklig inspiration, just  eftersom manga har sa mycket motstand gentemot pengar,,, men det ar SAAAA harligt att se en person som inte alls "skams" for att ha mycket pengar, utan gar ut och talar om for allt och alla om alla underbara handelser inkop,,, men utstralar en sadan tacksamhet.

Sa jag ar tacksam for den inspirationen och gladjen som han ger mig!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
10/24/12, 1:35 PM
#171

Vad härligt att höra om honomGlad ännu ett bevis för hur LOA fungerar när man känner tacksamhet och sprider kärleken med en orubblig tro på en ljus framtid

Tacksam över att du delade med dig Shiawase tack ♥

LoAEmma
10/24/12, 1:38 PM
#172

Nu blir jag nyfiken på om det är nån man vet vem det är Shia ;)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
10/24/12, 1:49 PM
#173

Han bor i Umea nu,,,All Star agare:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
10/24/12, 1:54 PM
#174

Den där sportbaren? De öppnade rätt nyligen här i Uppsala Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
SHIAWASE
10/24/12, 1:55 PM
#175

Precis:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
10/24/12, 2:28 PM
#176

jag är tacksam för er allaKyss

crinalina
10/24/12, 2:44 PM
#177

Och vi är tacksamma för dig szirius! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
10/24/12, 4:28 PM
#178

Jaaaa Szirius,, tank vad vi ar tacksamma for dig!!! Tacksamma for ALLT som du har delat med dig,, allt detta har hjalpt oss pa var vag,,, Inte sa manga tror jag hade delat med sig sa "generost" av sin sorg och kanslor,,, alla dina inlagg, har lett till var expansion, i och med att vi har fatt ta del av detta!!!

SAAAA TACK sa oerhort mycket for att du finns har inne hos oss:) Och tack for all den karlek och varme OCH klokhet som du utstralar,, yngre till aldern kanske du ar,, men inte till sjalen,,, en fantastisk vis sjal:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
10/24/12, 5:53 PM
#179

Ja verkligen! du har varit öppen szirius, tack för du delat med dig och jag skickar en massa styrkekramar till dig♥

[Kathja]1
10/25/12, 10:36 AM
#180

Är tacksam över pengarna på kontot, månadens lön samt en extra tusenlapp som trillade in. Tack för det.

SHIAWASE
10/25/12, 10:49 AM
#181

Underbart Kathja,,, extra saker , det tycker jag om!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
10/25/12, 5:01 PM
#182

Japp, jag med. Gjorde ett ryck igår så nu ber jag i tacksamhet VÄLDIGT många ggr per dag och idag hade jag fått 1025kr på kontot jag inte visste jag skulle ha. Så tack för det! Och tack för att jag mår så bra då jag är tacksam.

Håbe
10/25/12, 10:04 PM
#183

Det har snöat. Det är helt vitt ute. Jag är ingen älskar av snö. I ärlighetens namn tycker jag riktigt illa om det faktiskt.

Men jag älskar tussilago. Och snödroppar. Och krokus. Jag går i spinn över att se vårens första humla. Jag blir lysisk när jag hör koltrastens sång en tidig vårmorgon. Och det skulle jag inte göra utan en lång vinter först. Om jag hade allt det där hela tiden så skulle det inte vara så magiskt. Så jag är faktiskt tacksam för snön. För att den ger mig möjligheten att njuta av våren.

[Kathja]1
10/25/12, 10:06 PM
#184

Tack för din beskrivning av vårens glädje! Sitter och ler.

Håbe
10/26/12, 8:13 AM
#185

Glad Jag älskar verkligen våren. Då är jag som lyckligast. Jag är superallergisk men det gör liksom detsamma.

Jag använder faktiskt tussilago som min humörvändare. Den känslan är så stark så den kan tränga igenom arga känslor och tankar.

[Kathja]1
10/26/12, 8:29 AM
#186

Läste någon stans att lukta på blommor sätter igång må-bra-hormonen. Skrattande

Otroulig
10/26/12, 8:58 AM
#187

Jag är så fantastiskt tacksam över att jag mår så bra!!! Jag är TJOCK LYCKLIG!!!! Harmonisk, trygg, tillitsfull, glad, strålande, rik, vacker. Mitt liv känns perfekt!! Jag är tacksam över mitt underbara hem, mina underbara grannar, mina underbara arbetskamrater, min familj, min hund, Kent Asp, min bil ja jag kan hålla på i evighet. Men framför allt så är jag tacksam över mig själv som tagit mej hit!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/26/12, 9:05 AM
#188

Jag är TJOCKglad för dig! Skrattande

Annons:
SHIAWASE
10/26/12, 9:24 AM
#189

haha!!! Otroulig:) och Kathja,, Jag ar ocksa Tjockglad for er och allt  och Kent AspKyss

Kul att komma in har nu, har suttit och fyllt i en enka, for tv-programmet, och det handlar om utbildnin, om att do alldeles sjalv, om pensioner etc.

Och nar jag satter igang (jag har en liten "politiker-adra i mig(hihi)) sa kommer det saa mycket, eftersom jag har saaa mycket asikter, om hur man ska forandra samhallet(haha) sa nu blev jag alldeles slut,, har skrivit i tva timmar!!(haha) De vantar sig sakert inte att fa varsta boken,,:)

Maste snart ivag och instruera , men ble ju nu uppbiggad av Otrouligs inlagg, sa tack for det!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
10/26/12, 1:14 PM
#190

Jag är så tacksam över att jag har blivt så väldigt bra på att njuta!

Jag följer mitt hjärta i det mesta nu för tiden och just för tillfället är det jag mest vill, och mår bra av, att ligga i soffan med hundar och man och maratontitta på tv-serier. Just nu är vi inne på sista delen av The 4400.

Heja mig som har slutat att få panik för att jag nog borde göra "nytta". Att softa ÄR att göra nytta, nytta för mig just nu. Skrattande

Håbe
10/28/12, 2:20 PM
#191

Jag är tacksam för att jag blivit så mycket bättre på att vara den jag innerst inne är. Jag lyssnar bättre på mig själv. Klarar bättre av att stanna upp negativa tankar och känslor och aktivt vända dem. Jag ser ljusare på livet, framtiden, nuet och framförallt mig själv och känner mig oftast, i det stora hela, väldigt tillfreds med att vara jag. Jag känner mig klokare. Lugnare.

Jag är tacksam för att alla ni finns här och hjälper mig att hitta rätt och jag ser fram emot när jag känner mig tillräckligt klok och trygg för att själv kunna vara den som kan vara en av dem som kommer med massa klokskaper Glad. Men just nu är jag nöjd med att bara suga åt mig av det ni skriver.

crinalina
10/28/12, 2:43 PM
#192

Håbe, vi lär oss massor av dig bara genom att vi får följa din resa! Tack själv! Skrattande

Jag är tacksam för den tjocka lyckan och harmonin jag känner. Jag känner mig lugnare och tryggare än någonsin förr. Jag funderar inte på vad som väntar i framtiden utan jag är här och nu hela tiden. Tack för det! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
10/28/12, 6:58 PM
#193

Åh vi verkar vara flera stycken här nu som funnit den där rätta känslan av att allt är precis som det ska! Vi är tjockt glada, lugna och tillfreds med oss själva och våra liv. Härligt!!

Jag är tacksam över att ännu en av mina önskningar uppfyllts! Och jag är tacksam för det underbart fina höstvädret idag, vindstilla och varm sol! Jag är tacksam över att jag fått tvättat min fina bil idag. Stod sedan och beundrade den en stund medans sambon tvättade av sin snygga bil! Jag är tacksam över att jag kan äta det jag vill och känner för och ändå gå ner i vikt! Jag är tacksma över att jag börjat träna igen! Jag är tacksam över boken om ayurveda jag lånade på bibblan, den var bara SÅ bra!

Jag vet att jag är tacksam för så mkt mer men vi håller här så länge, har ju en del andra trådar att läsa nu Skrattande

[Evigheten]
10/28/12, 8:11 PM
#194

Tacksam över att vi har sån tur hela tiden nu och att jag hann städa hela hemmet idag"fick städmani" haha… och nu kan jag bara koppla av med tända ljus och gosa upp mig i soffan med den mysigaste filten♥ och en kopp grönt te med honung..myspys! tack för den härliga känslan!

MissInAction
10/28/12, 9:30 PM
#195

Idag är jag tacksam för en jätterolig helg med halloweenfest med nördiga Harry Potter-människor, med trevlig underhållning, och för att det gick så bra på mitt första volontärpass på katthemmet idag! Jag tänker totalt ignorera min allergi och jag har mått jättebra Skrattande

Jag är tacksam för min nya fina hårfärg och för det vackra höstvädret!

Och jag är tacksam för att jag gör såna stora framsteg i mitt medvetande och med mina känslor ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Evigheten]
10/29/12, 7:39 AM
#196

Tacksam över en god natts sömn och för att jag känner mig pluggpeppad! Tacksam för att "vinden har vänt" Idag och varje dag framöver är ljus och lättsam, tack för de Glad

Theleonora
10/29/12, 4:34 PM
#197

Jag är tacksam för alla fina människor här och all kärlek som ges! Suger åt mig av allt. KRAM


szirius
10/29/12, 4:54 PM
#198

jag är tacksam för dagarna med min kära lillasysterKyss, och såååå tacksam för att jag fortfarande kan bli alldeles knäsvagt kär i min man efter 14 årGlad

[Evigheten]
10/29/12, 6:18 PM
#199

Jag är tacksam över hur mkt glädje jag känner över mina barn. Att se de komma överens och leka tillsammans och skratta är verkligen guld värt ♥

[Kathja]1
10/29/12, 8:14 PM
#200

Jag är så tacksam över att ha kommit så långt i min inställning till pengar att jag gör det jag känner för utan att fundera på om jag har råd, jag bara vet att jag har det. Och faktum är att pengarna räcker gott och väl, bättre nu än innan.Tack för den!

szirius
10/30/12, 9:03 AM
#201

ååååh, maken stoppade precis in huvudet och sa: "Tack för att du ger mig så mkt glädje i livet!"  Så jag är tacksam för min man som ger mig komplimanger som gör mig tacksam, hahahaKyss

[Kathja]1
10/30/12, 9:18 AM
#202

Jag måste säga att jag är väldigt tacksam över mig själv. Och att solen lyser på frostiga träd, det är magiskt.

Annons:
[Evigheten]
10/30/12, 10:25 AM
#203

Jag är tacksam över att jag börjat planera veckans måltider och veckohandlar på måndagarna, såå skönt att slippa springa på affären varje da!Flört och över att olika personer faktiskt gillar mig för den jag är.

Tack Gud (=

crinalina
10/30/12, 11:59 AM
#204

Just idag är jag tacksam för det jättetråkiga och gråa, regntunga vädret utanför. Det passar mig perfekt idag då jag bara ska vara inomhus och skriva, och kanske kolla på någon film med sonen. Vardagsmyys!

Jag är fortfarande tacksam för den sköna känslan av lugn, trygghet och harmoni som jag har och har haft den senaste tiden. Som att var sak har sin tid och min tid är nu, och vad jag än önskar så kommer det och att jag samtidigt är så totalt nöjd med exakt där jag är. Ja, det är en känsla som jag känner att jag vill ska vara min normalitet. Det är nu min normalitet. Tack, tack, tack! Skrattande

Jag är också väldigt tacksam för Irina, på rosa glasögon, som med en enda mening fick mig att se att det är normalt jag ska sträva efter. Vad vill jag ska vara normalt i min värld? Tack Irina!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
10/30/12, 5:45 PM
#205

Och jag är så otroligt tacksam över att min sömn är så bra! SÅ bra! Har sovit som "på gamla dar" flera nätter i rad nu! Det är underbart! Jag sover NORMALT igen! Wihoo! Tack, tack, tack, tack!!

Otroulig
10/30/12, 9:45 PM
#206

Just idag är jag tacksam över alla omtänksamma människor som hört av sig efter att ha läst i lokalblaskan om varslen. Och jag är fantastiskt tacksam att jag inte bryr mej så mycket. Det känns nästan overkligt!! Fast jag vet att det inte är någon förnekelse eller så, jag bara inte oroar mej. jag är trygg!!! Jag VET att det kommer att komma nåt bättre ur det här, vad vet jag inte. Spännande:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
10/30/12, 10:27 PM
#207

Visst är det en skön känsla? Flört

[Evigheten]
10/31/12, 7:48 AM
#208

Jag är tacksam för denna dagen Glad

Håbe
10/31/12, 7:58 AM
#209

Idag är jag tacksam för att jag kunnat ta ut två semesterdagar så jag kan ha höstlov med barnen.

Vi ska börja med att åka och hämta hem sonens nalle som har varit på semester i Thailand några dagar Cool.

Med andra ord- I skolan har alla tvåorna fått en varsin nalle som de jobbar med i olika ämnen. De syr saker åten i syslöjden, bygger säng åt den i träslöjden, skriver berättelser om den i nalleboken på svenskan….o.s.v Nu på höstlovet fick nallen följa med hem för första gången och barnen ska skriva i nalleboken om det som nallen är med om under veckan. Jag och sonen kom överens om att vi skulle ta bilder och klistra in. Nallen på innebandymatch, på pappas födelsedagskalas, spelar tv-spel, träffar vår kanin…..

Bara det att vi hann bara till innebandyn dag 1 och sen var nallen borta. Tala om katastrofläge. Det var en minst sagt knäckt 8-åring här hemma. Det går ju inte att säga "ta ett annat gosedjur istället". Den här björnen är ju speciell. Besjälad.

Jag kontaktade läraren som sa att det finns en nalle över i skolan som han kunde få. Bra! Nu blev han lite gladare. Men han skulle ju skriva om allt roligt som nallen är med om under veckan. Och vi skulle ju ta bilder. Jag sa att vi kan ju fråga fröken om han får ta hem nallen över nästa helg i stället. Men det var inte samma sak.

Så jag skrev ihop ett litet brev "Hej (namn)! Jag tycker det är alldeles för kallt här så jag åker till Thailand på semester några dagar, men min kusin Orangea nallen kommer och hälsar på dig istället. Vi ses när skolan börjar. Hälsningar från Nallen.

Är man förskolärare eller inte Skrattande

Sen betättade en kollega (som har sin dotter i parallellklass) att de där nallarna finns för 9 kronor på IKEA Förvånad. Så idag åker vi till flygplatsen (ikea då alltså) och hämtar hem honom. Då passar vi på att ta en familjebild på honom också. Allt frid och fröjd igen. Även det är jag tacksam för.

Annons:
[Kathja]1
10/31/12, 9:55 AM
#210

Vilken UNDEBAR mamma du är! Kyss

Theleonora
10/31/12, 9:58 AM
#211

Vad kul det lät Håbe! Så himla bra gjort :)

Idag är jag tacksam för att jag faktiskt gick upp när klockan ringde och jag kanske tom är på väg till gymmet.

Jag är tacksam för all kärlek och energi som jag tar emot här!


Håbe
10/31/12, 6:06 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#212

Familje-reunion i Nalleland CoolSkrattande

crinalina
10/31/12, 6:07 PM
#213

Men vilka söta!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
10/31/12, 6:19 PM
#214

Men Håbe! Vad mysigt! Vilken mysig och underbar mamma du verkar vara! Jag ÄLSKAR sådana mammor! Sån mamma vill jag själv bli! (jag är på god väg som bonusmamma nu Skrattande)

Idag är jag tacksam över att jag fick handla det jag fick handla idag på Ullared. Jag är även tacksam över att jag somnade bra och sov bra inatt IGEN!! Wiiihoo!

Och jag vill passa på att tacka så hjärtinnerligt för de 50.000 kronorna jag får snart! Tack!

crinalina
10/31/12, 6:24 PM
#215

Idag är jag tacksam för att jag nu skiftar mitt fokus från brist på pengar till att det är helt normalt att ha mycket pengar. Tack för den insikten! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
10/31/12, 6:50 PM
#216

Det är härligt att vara rik! Att vara normalt-asa-rik. Tack för det! Guld i munSkrattande

Annons:
SHIAWASE
10/31/12, 10:41 PM
#217

Habe! Underbart!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
10/31/12, 11:09 PM
#218

Jag är så tacksam för att det finns så mycket underbara människor som inspirerar mig!! Och jag är tacksam över att vi har sådan vacker natur på vår planet. Och jag är tacksam för att jag har mig själv ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
11/1/12, 7:23 AM
#219

Jag är så tacksam över mitt inre vägledningssystem som talar om för mig när jag är rätt eller fel utifrån mitt inres behov och önskningar! Jag är tacksam för alla erbjudanden och uppenbarelser jag får och jag är tacksam över att jag vet att när jag bara vilar i tillit och tro så kommer allt alltid att ordna sig till det bästa. Jag är även tacksam över att jag har Gud som är en stor del i allt detta, eller stor del är ju fel Gud är ALLT: Alltet, Universum, Mig, Dig. Tack, tack, tack. Skrattande

SHIAWASE
11/1/12, 7:50 AM
#220

Jag ar tacksam,,,, for mig,, for harmoni, for lugn, for lycka , for harligt hostvader, for roliga jobb-uppdrag, for vanner, for familj, for vara karate-kids, for deras foraldrar, for alla som hjalper oss, for alla moten med underbara manniskor, for den tillit jag kanner,, for den fantastiska kontakt som jag har med mitt JAG, for mina sota gosiga barn, for mina fantastiska man, for alla leenden som jag moter varje dag, for alla nya projekt som dyker upp titt som tatt,,, for tillvaron som jag har skapat, och skapar, och kommer att skapa!!!Valentine balloonsValentine heart cloudValentine hand heart

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
11/1/12, 8:12 AM
#221

Jag är tacksam för nuläget. Just här och nu, idag. Allt är lugnt och balanserat och det är lätt att känna sig stark och att må bra. Tack för det!

SHIAWASE
11/1/12, 8:24 AM
#222

Underbart, Habe! KramKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
11/1/12, 6:38 PM
#223

Jag är SÅ tacksam över min sambo! Han är helt annorlunda! Mkt mer pussig ch kramig, precis som när vi började träffas!! I love it! Visserligen är detta en av mina önskningar; att vi skulle återfå den där gnistan, och nog har den kommit! Skrattande Är så så så tacksam över att han älskar mig och vill leva ihop med mig! ♥

Och jag är tacksam över mitt jobb, att jag tycker det är ROLIGT att åka dit och att vara där! Härligt!

Annons:
[Sniff]
11/1/12, 6:41 PM
#224

Jag är tacksam för att jag får uppleva så mycket roligt! Och för att jag, helt automatiskt, stoppar mig själv från att tänka illa om mig och hela tiden kommer jag med positiva tankar om mig själv och min kropp! Glad

crinalina
11/1/12, 6:58 PM
#225

Jag är tacksam att jag lyssnar på mitt inre, att jag har full tilltro till att allt blir som jag önskar, och att jag valde att stanna hemma idag. Blir hemma imorgon också för att jag känner att jag ska och bör. Tack!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Theleonora
11/1/12, 7:17 PM
#226

Jag är tacksam för mitt mobila bredband, som jag hämtade ut efter 4 dagar :S. Och jag är glad att jag tog mig ut inte bara en gång utan två. Och jag är glad och tacksam för mitt svarta nagellack som jag köpte, så nu ska jag bara ha svarta naglar hela tiden. Love it!!

Jag är tacksam att jag har förändrat mig sen en tid tillbaka så tillvida att hur dåligt jag än mår och hur mycket jag än har i huvet så kan jag stänga av det där och vara social och trevlig vid nya möten!! Och jag är tacksam att trots allt jag har varit med om har jag en livsgnista som vissa verkar sakna. Tråkigt… För jag tror tex inte att hon som jag träffade idag har varit med om hälften av det jag varit med om. Men vem vet, jag kanske är sån om 2 år but I hope not. Jag är tacksam för livet och för livsgnistan och att den alltid kommer finnas med mig!

Och jag är väldigt tacksam för alla fina människor jag har runt mig både IRL och på nätet! Fantastiska är ni!!


[Kathja]1
11/1/12, 7:20 PM
#227

Du blir det du vill vara vännen! Kyss

Otroulig
11/1/12, 8:22 PM
#228

Jag är tacksam över min mamma och min syster med familj. Jag är så tacksam att se min syster så lycklig med sina barn och sin sambo. Tacksam för alla skratt ikväll.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
11/1/12, 8:42 PM
#229

Jag är tacksam över att min förkylning tycks att flyttat vidare, mår bättre nu i kväll - har nog svettats bort den. Gillar så inte att svettas, gör det typ aldrig, men ibland gör det nytta.

SHIAWASE
11/1/12, 11:10 PM
#230

Jag ar tacksam for en harlig morgon, med gott kaffe, och stralande sol!! Har mycket att gora idag,,, sa jag ar tacksam for all energi som jag kanner forsar igenom mig!

Och Malle!! Eftersom  din vibration har skiftat sa otroligt, ar det ju naturligt att din sambo hakar pa!!! Det ar sa man skapar forandringar i omgivningen!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Frogge33
11/1/12, 11:34 PM
#231

Jag är tacksam för deltidsjobbet jag fått! :) Jag ännu mer tacksam över att jag nu förstått att jag kan skapa vad jag än vill med mitt liv! Desto mer positiv jag är desto mer positivt faller in i mitt liv! :D Just loving life for the moment!

 

// Matilda

MissInAction
11/1/12, 11:48 PM
#232

Jag är så tacksam över att jag nu mår bättre!! Igår eftermiddag och kväll var jag helt uppblåst och mådde illa och hade ont i magen. Även till och från idag - men ikväll kom mensen, och det var en lättnad för då fick jag en förklaring och det känns bra att få "rensa ur systemet" och jag är så tacksam att jag är kvinna och har den möjligheten!! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
11/2/12, 12:00 AM
#233

Frogge33! vad harligt att du har natt den insikten!!! En underbar kanslaGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
11/2/12, 6:55 AM
#234

Är tacksam över att få starta dagen, ensam uppe, med en stor balja te och alldeles lugnt och tyst. När jag får kvickna till lite i lugn och ro så brukar dagen bli mycket bättre. Och idag är en alldeles fantastisk dag har jag tänkt mig.

MissInAction
11/2/12, 1:29 PM
#235

I dag är jag tacksam över att jag mår bra och känner lugn och tillit!
Och jag är tacksam för de 55+55 kronorna som jag fått på mitt konto igår. Det är "Återbetalning av Arbetslöshetsavgift" från a-kassan och jag har ingen aning om varför de skickar ut sånt?? Kan inte fråga dem idag heller för de har stängt Tungan ute Men jag tackar naturligtvis och tar emot!! ♥

Pengarna kommer alltid till mig!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
11/2/12, 1:45 PM
#236

Jag är tacksam för att fick jobba några timmar extra i onsdags eftersom jag blev sjuk och "förlorade" två dagars lön. Det ger mig också chansen att idag i lite lugn och ro kunna sätta mig in i kursen och allt vad det innebär, och att skriva lite. En extra dag som jag tacksamt tar emot. Jag trivs med att vara hemma och plugga och skriva känner jag. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
11/2/12, 5:28 PM
#237

Jag är så tacksam över att jag fick gjort 3 flugor i en smäll idag!

Annons:
Håbe
11/3/12, 8:22 AM
#238

Dottern kräktes ner sig själv och min säng mitt i natten. Just det är jag kanske inte särskilt tacksam för. Men att det bara var en gång och att hon sovit hela natten och verkar må hyfsat nu på morgonen är jag absolut tacksam för.

Jag är också otroligt tacksam för att vi har tvättmaskin hemma och inte behöver dra ner till någon tvättstuga som vi gjorde innan vi flyttade till huset.

[Kathja]1
11/3/12, 8:31 AM
#239

Är tacksam över en stilla morgon. Alla pojkarna, stora som små, sover och hundarna lika så. Sitter uppkrupen i sängen, bara jag och mina tankar.

Uppskattar även att jag igår fick pratat med min son som är i Australien. Vilket ju var självklart eftersom jag la in det i min "skapa min dag" - övning att jag skulle få göra det.

Han har hålit sig undan ett tag, och självklart fattar man ju vad det kan vara och varför - men det är lätt att bli frustrerad över att han inte pratar med mamma. Men vi hade ett bra snack där han berättade allt.

Är inte tacksam över att han mår dåligt, eller på sätt och vis är jag, därför att det har fått honom att börja prata om jobbiga saker både med sin tjej, närmsta vänner, med mig och med en kurator och det är STORT för att vara honom. Jag tror att det kommer att komma mycket gott ur detta.

Så tack för min fina pojk, för att han pratar och för att han kommer att växa som människa ännu mer nu.

MissInAction
11/3/12, 10:48 AM
#240

Tack för en skön morgon och för att jag mår bra! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LoAEmma
11/3/12, 12:34 PM
#241

Jag är oerhört tacksam för att jag är hemma!!!!!! Älskar mitt hem såå mycket, och att få vara hemma med min katt också så klart :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Kathja]1
11/3/12, 9:21 PM
#242

Är så tacksam över att jag idag bara har gjort det jag har kännt för. Det har blivit flera timmar av syber-shopping (utan att skicka beställningarna) - "shoppade" loss såpass att jag till slut kände mig så super nöjd och lycklig av allt mitt handlande att jag nästan började gråta. Många kläder, skor och tillbhör blev det. Hi hi.

[Kathja]1
11/4/12, 8:00 AM
#243

Är tacksam över den lilla sparven som precis när jag hade vaknat kom och satte sig på fönsterblecket och pratade med mig. Kunde såklart inte fatta vad den lilla sa, men det kändes som glada nyhet, hi hi. Typ "ge inte upp, du är snart där". Fick mig att le iaf!

[Kathja]1
11/4/12, 9:04 AM
#244

Sparvar säger visst ”Du befinner dig i ett avgörande vägval i ditt liv. Det är viktigt att följa ditt hjärtas väg. Din gåva är att hitta rätt.” eller "Se till att du får det du behöver.Min gåva till dig är att känna dig betydelsefull. Här handlar det om att inte nöja sig med det näst bästa. Du är värd mera." enligt Djurens språk av Solöga fick jag till mig.

Mina sparvar, för de är MÅNGA har aldrig haft så många förrut, de säger "Det är tid att skörda frukten av ditt arbete, ta tacksamt emot Guds gåvor och gör gott"

- Så det så! Tungan ute

Annons:
målle
11/4/12, 10:21 AM
#245

Jag är tacksam över den söta, jättefina ekorre vi fick äran att se flera ggr på nära håll igår förmiddags. Han eller hon kom skuttandes förbi björken in på gården, under sambons pickup förbi andra kökafönstret, klättrade upp på stenmuren upp på gräsplätten framför verandan och där stannade han eller hon till på två olika ställen för att äta på det den hade med sig i munnen. Sedan kom den skuttandes in i trädgården igen och tredje gången vi såg den skuttade den upp i björken för dte kom en förbipasserande pappa med sitt barn i barnvagn. Den var så söt, ekorren alltså, haha. Och det var riktigt roligt att få se den så mycket och länge på så nära håll! Hoppas jag får se den här fler gånger i höst och vinter! Ekorrar och igelkottar är mina små favoritdjur. Elefanter tillhör kategorin "stora favoritdjur" hihi.

SHIAWASE
11/4/12, 11:04 AM
#246

Ah!!! Kul att se dig malle!! Det kanns som jattelangesedan:)Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
11/4/12, 11:59 AM
#247

Jag är så tacksam över mitt varma mysiga hem som jag verkar boostat på rätt bra med kärleks energier i, för de som kommer hit reagerar på den.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

SHIAWASE
11/4/12, 1:34 PM
#248

Just idag, sa kanner jag mig extra tacksam till er alla fina sjalar har inne,, Sa TACK, TACK, TACK

MYCKET karlek, ljus och varme och lycka till er skickar jagKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
11/4/12, 2:02 PM
#249

Blev så bubblande tacksam då jag gjorde kaffe nyss! Tacksam för att vi har vatten till kaffet, el att köra byggaren med (att ju vid stömavbrott använt spritkök och melittahållare, man bränner sig och det vinglar och bökar) att jag har kaffefilter (är annat än att använda hushållspapper vilket vi har fått göra ibland) och till sist tack för att vi har GOTT kaffe att brygga, kaffe jag har köpt därför att det är gott inte för att det var allt pengarna räckte till (har fått bryggt kaffe på "fulkaffe" ett antal ggr för att pengarna inte har räckt till riktigt kaffe och hu vad det smakar illa, men man slipper iaf kaffeabstinens).

Så tack för att jag kunde göra gott kaffe i min kaffebryggare!

målle
11/4/12, 6:05 PM
#250

Shia - tack! Kul att se dig med! Ja jag har haft annat för mig, är lite utanför "virveln" för tillfället och då brukar jag tycka det händer alldeles för mkt här, så jag har hållt mig lite i skymundan, men jag är här dagligen trots allt! Skrattande

Håbe
11/4/12, 7:00 PM
#251

Jag är tacksam för en härlig upplevelse på Råsunda. Det är alltid känsla i att se fotboll live, men idag var det extra mycket. Sista matchen för säsongen, Medaljer skulle delas ut och det var den allra sista allsvenska matchen någonsin på Råsunda. Sen ska det rivas. Så idag var det fullsatt och väldigt mycket känslor. 28.000 personer som hejar, sjunger och jublar tillsammans. Det är otroligt mäktigt. Är väldigt glad att jag fick vara med om det.

Annons:
Theleonora
11/4/12, 7:56 PM
#252

Jag är oerhört tacksam för hela denna vecka som varit med kärleksbombningen av mig (nöjd :)), så ett stort TACK till alla fina, varma och härliga som deltog! Kärlek tillbaks till er.

Jag är tacksam för veckans insikter och jag hoppas jag har lyckats så pass att jag utvecklat mig själv och lärt mig av det som kommit upp!

Jag är tacksam för att jag är jag och för att jag utforskar mig själv och lär mig att älska mig själv och redan älskar mig själv!!

TACK!!!


crinalina
11/4/12, 8:52 PM
#253

Då är det dags att låsa den här tråden. Den nya hittar ni här.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: