Annons:
Etikettot-off-topic
Läst 2267 ggr
[Kathja]1
2012-09-28 18:55

Kom ut ur garderoben...

Att Medvetet Skapa sitt liv är att växa som människa, för att växa behöver man skärskåda alla sina sidor - både de man är stolt över och de man kanske inte berättar för alla man möter.

Att Medvetet Skapa är även att bjuda på sig själv och skratta åt livet - ur detta kommer sig denna tråd.

Alla har vi väl grejer vi gör som vi kanske inte berättar för alla men som egentligen är ganska harmlösa och mest gör att man drar på smilbanden.

Jag hade tex en pojkvän när jag var 17 år, han brukade hyvla av kanten på osten sådär så det blev en smal ost-kant-pinne, dessa la han i kylskåpet. När han så skulle gå och bajsa tog han med dem som snacks. Udda men harmlöst!

En vännina jag hade hon var tillsammans med en snubbe som brukade nynna på Frankrikes nationalsång då han blev upphetsad. Flört

Själv brukar jag städa toan naken! Skrattande Och det kommer sig av att jag ofta då jag ska duscha tänker att då jag ändå är här kan jag ju lika gärna skura av allt, och oftast brukar den tanken komme efter att jag har börjat att ta av mig. Udda men harmlöst! Tungan ute

Så, vågar du bjuda på dig själv? Obestämd

Annons:
[Evigheten]
2012-09-28 19:42
#1

Hahaha rolig tråd! Tungan ute

Jag hade en pojkvän som var rätt pedantiskt just när det gäller att det var allmänt städat (inte skura eller så) Så vi rufsade till franskanten på mattan bara för att se om han skulle göra nåt och om han ens märkte de. Och han rätade till dom direkt hehe

Jag brukar faktiskt träna i underkläderna ibland framför spegeln om jag tränar benböj tex, bara för att jag gillar se hur musklerna arbetar Tungan ute haha

MathildaF
2012-09-28 19:54
#2

Hahaha:) Egentligen har man väl massa saker att skriva men just nu har jag svårt att komma på allt. Men jag och en utav mina kompisar skriver alltid till varandra om äckliga saker för vi kommer alltid att tänka på varandra. Haha. Ibland är det nästan lite kiss och bajsvarning på oss. Haha. Skulle dö om någon annan hade läst våra sms. Oftast handlar de "äckliga" sakerna om något med kroppen. Som något konstigt med hur mensen ser ut eller bajs osv. Häromdagen så messade vi en hel kväll i våra sms var typ i stil me: Ett liv utan dig är som en mensperiod utan klumpar Ett liv utan dig är som bajs utan färg Ett liv utan dig är som en baksmälla utan ränneskita Ja ni ser ju nivån på vår humor ibland. Hahah. Ursäkta om jag äcklat någon:P

[Kathja]1
2012-09-28 20:08
#3

Inget att ursäkta! Allt är tillåtet. Skrattande

målle
2012-09-28 20:12
#4

HAHAHHAHAHAHAH!!! Jag garvade så tårarna sprutade om din pojkvän med ost-kant-pinnen hahaahha jag kan inte säga ordet utan att skratta tårarna ur mig! Sambon undrade vad som var så kul och jag skulle läsa upp för honom men kom bara fram till "ost-kant-pinnen" och sen bröt jag ut i ett våldsamt skratt så tårarna fullkomligt spruta!! Och nu i denna sekund jag skriver detta drabbades jag återigen av ett våldsamt garv, ska jag skylla på mitt andra glas vin eller helt enkelt en våldsamt rolig berättelse?

Hmm, bara för din roliga berättelse om ost-kant-pinne-pojkvännen har jag kommit av mej och kan inte riktigt komma på ngt själv att berätta… Skrattande

[Kathja]1
2012-09-28 20:14
#5

Var lite syftet - att skratta är bra har jag hört.

målle
2012-09-28 20:17
#6

hahhaa och jag skrattade! Oj oj! Mascaran rann och magmusklerna värkte! Sambon fick tillslut komma och läsa själv för jag kunde bara inte läsa det för honom!

Annons:
crinalina
2012-09-28 20:42
#7

Vilken fantastisk Tråd!!!!!

Asgarv!!! Jag fnissade när jag läste det du skrivit om ost-kant-pinnen Kathja, och jag asgarvar nu när jag läser hur målle asgarvar!!! hahahaha

Evigheten, ett av mina ex var precis lika med franskanter på mattorna!! Vi hade jättekul med honom ibland! hahaha

När jag ligger uppe på taket, på solsängen och solar så har jag alltid musik i öronen. En spansk radiokanal som spelar kanonbra musik som jag gillar och går igång på. 80- och 90-talsmusik. Sjungvänlig och dansvänlig. Och det är precis vad jag gör. Jag ligger där, ibland naken, och sjunger och dansar och rockar på som bara den. Om någon av grannarna skulle råka titta över muren så skulle de nog fundera över vad tusan de har för freak som granne!! haha

Annars så gillar jag att sitta i soffan och på tv Al Bundy-style, med handen innanför byxlinningen. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-28 20:49
#8

Hi hi - fick en härlig bild av en naken, rockande crinalina!

crinalina
2012-09-28 20:51
#9

Och leende! För jag har alltid ett megastort leende på läpparna när jag gör det. Skrattande

Oooh, en sak som jag alltid gör, och har gjort så långt tillbaka som jag kan minnas är att jag när jag reser mig från toalettstolen vänder mig om och spottar i den när jag spolar. Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-28 21:02
#10

Vi har en grej här hemma och det är att varje gång någon rapar så säger vi "bajs" - komme sig ur att yngsta dottern körde med det ett tag då hon var typ 16 och så fastnade det. Fatta att det har varit nära många gånger att jag har hojtat Bajs! då någon av killarna på jobbet har lagt av en rap.

Otroulig
2012-09-28 23:21
#11

Hahaha, jag fastnade för franska national sången, hur i all hela friden kan man behålla nån sexuell lust då??? Mathilda du är i min nivå, ärliga, härliga vänner kan man säga allt till. Återkommer i morgon med mina pinsamheter, har idag fått tacksamhet av en person som uttryckligen uppskattade dom! Rolig tråd!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-09-29 08:17
#12

hahahaha ja det lät ju lite lustigt att nynna på franska nationalsångenTungan ute

Måste säga igen vilken roolig tråd!! här får man verkligen sig ett gott skratt av att läsa vad alla skriverSkrattande

Tiana
2012-09-29 09:47
#13

Hahaha, kul tråd! Får skärskåda mig själv lite.

En sak jag själv har generat andra med många gånger är att jag bryr mig inte så värst mycket om ifall folk är påkläddda eller inte - jag går fram och pratar ändå! Tungan ute

Annons:
brusida
2012-09-29 11:58
#14

Vilken härlig och rolig tråd!! ^^

ska föröska tänke ut något som jag brukar göra så jag kan dela med mig av! :P

Upp till toppen
Annons: