Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1193 ggr
Otroulig
9/26/12, 6:43 PM

Tecken eller taskig precision?

Måste ställa en liten fråga här.

Jag tycker ofta att det händer mej att snuddar vid manifestationen - för att den sen försvinner eller visar sig vara fel.

Antingen så är det tecken på att jag är på rätt väg och närmar mej drömmen  - eller så kanske jag fokuserat och specificerat dåligt.

Jag får väl dra nåt exempel.

Jag har ju en dröm och önskan att få leva på landet, i ett hus som jag känner är mitt eget, med en underbar man i gemenskap, skapande och kärlek.

De sista två veckorna har två hus på landet kommit till mej. En på annons för uthyres och jag var och tittade - men det var verkligen inte alls till mej.

Igår kom en ny chans att få hyra ett us på landet, lite för liten trädgård och lite för stort hus - inte riktigt perfekt.

En manlig kompis på FB la ut: Bagerska, matlagerska och tröske assistans sökes. Det var ju jag, tänkte jag och svarade honom Jag kommer! Men han skämtade förmodligen. Svarade aldrig. Men hans inlägg var på pricken det jag ville ha. 

Hur skulle ni tolka sånt här?

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Kathja]1
9/26/12, 7:04 PM
#1

Min spontana tolkning är att du närmar dig men ännu inte är helt redo. Det är vanligt att Gud/Universum levererar något som är nästan rätt innan det RÄTTA dyker upp.

Fortsätt att drömma sina drömmar och se till att njuta av livet så kommer dina önskningar att manifesteras till fullo.

[Sniff]
9/26/12, 7:06 PM
#2

Jag hade tolkat det som tecken på att du är på rätt väg!

crinalina
9/26/12, 7:41 PM
#3

Det är absolut tecken på att du är på rätt väg, men att du inte är riktigt där än.

När jag har varit i liknande situationer så har jag alltid försökt se vad det är med det som kommit till mig som är rätt, och vad som är fel. Detta har gjort att jag inom mig har kunnat bli mer och mer specifik och tydlig med vad det är jag verkligen vill ha.

Som när jag och min sambo letade drömlägenheten. Vi tittade på en massa olika lägenheter, i olika delar av stan, och även om vi faktiskt visste innan att det inte skulle vara rätt. För varje lägenhet så kunde vi säga det där gillade han, men inte jag, det där gillade jag men inte han, det där gillade ingen av oss, det där gillade båda.

Och med tiden så kom vår lägenhet och när det gjorde det så gick det snabbt och lätt och det kändes, och känns, totalt rätt för oss båda två, fast vi hade ganska olika saker vi fokuserade på. Vi fick båda exakt det vi ville ha.

Så när du får ett sådant tecken från Universum så tror jag att det är för att du behöver bli mer specifik i din önskan, men du kan ju inte veta vad du vill förrän du har sett det, upplevt det eller motsatsen.

Så njut av alla tecken, se dem som att du kommer närmare din dröm och ta det lugnt. Det kommer när du är redo. Vare sig förr eller senare.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
9/26/12, 8:11 PM
#4

Tack alla, jag har nästan slutat drömma. Det känns som att jag preciserat allt. Det känns bara som att jag tjatar. Jag önskade och drömde intensivt för några år sen. Jag vet att jag kommer att må fantastiskt när jag kommer dit. Jag vet ju faktiskt vad jag vill ha. Kom jag på nu! Varför håller jag på att tveka? Jag förtjänar ju att få det precis så! Jag har börjat kompromissa! Jag har tänkt att: nähe om jag nu inte får den underbara mannen så får jag väl köpa nåt själv, varför ska jag nöja mej med det näst bästa? Jag har släppt min önskan och njuter av mig själv, mitt liv och hur fantastiskt jag mår. Så jag litar på er, på mej och universum:) Tack för era svar, nu hittade jag tillbaka !!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
9/26/12, 8:36 PM
#5

Du ser. Då har de husen kommit till dig för att påvisa för dig att du redan vet vad du vill ha. Visst är det finurligt hur vi blir visade tillbaka på rätt väg när vi är på väg av banan?!

Kompromissa ska man aldrig göra. Det finns inga äkta och ärliga känslor i kompromisser.

Där väcktes någonting inom mig… Jag kompromissar om någonting… Hmmm…

Två sådana känslor på två dagar nu.. Först med attachment och nu med kompromiss… Jag kommer närmare mysteriets lösning!! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
9/26/12, 9:04 PM
#6

Spännande med mysterier:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
Upp till toppen
Annons: