Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1399 ggr
SHIAWASE
9/25/12, 4:10 PM

Livserfarenhet

Tank vad livserfarenhet ar viktigt.

Jag skrev igar, men det var sa svart att beskriva sa formodligen har ingen fattat:)

Men ,,,, Ah vad jag ar tacksam for min livserfarenhet, och de insikter jag far.

Det ar val darfor vi maste leva och ga igenom ett antal saker, for att na till en punkt nar det borjar klicka (vi blir ju aldrig "fardiga")

Vara sjalar har ju inget med var fysiska alder att gora,, sa vi utvecklas ju alla i olika takt.

MEN ,,livserfarenheten ar viktig, otroligt!!

Som tex. det jag forsokte forklara igar, var att for 10 ar sedan (ungefar) sa visste jag redan da vad jag ville, hur mitt liv skulle se ut,, tex bok skrivning etc. (jag visste det ju annu tidigare,, men just 10 ar och nu ar ihopsynkade pa nagot satt)
MEN , jag tror NU, att det var mitt Hogre JAG som visste, men att jag uppfattade det, i delar, for da, hade jag ingen erfarenhet egentligen (nu nar jag tanker tillbaka) .

Men NU, nar saker borjar klicka,, sa far jag flashbacks till den tiden, eftersom jag redan da fornimmade vad som ar pa gang att handa nu,, men det var ju sa att mitt hogre JAG redan da visste om min vag (inte att det ar forutbestamt, men syfte, potential etc)

Nu kanns det som om  jag borjar komma "ikapp" mig sjalv,, Men dessa ca 10 ar har varit en NODVANDIG erfarenhet,, ALLT det jag har upplevt under den har tiden, har varit nodvandigt, for att jag ska borja fysiskt manifestera det jag fornimmade for 10 ar sedan!!! (forstar ni:)

Och det ar sakert likadant nu, vissa saker som jag kanner att jag ska gora, kanske inte manifesterar sig annu pa ett tag, bara for att jag bohever mera erfarenhet, innan det kan klicka till oss mig!!

Sa,, stressa inte,, skynda inte,,livserfarenheten kommer att visa dig vagen.!! Sa var tacksam for alla dessa erfarenheter, ratt vad det ar sa klickar det till och pusslet faller pa plats. MEN pusslet blir ALDRIG fardiglagt:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
crinalina
9/25/12, 4:28 PM
#1

Jag förstår precis vad du menar!

Jag skrev precis i en annan tråd om min pappas sekretär. Så långt tillbaka som jag kan minnas så har jag älskat den, varför vet jag inte för den är inte särskilt vacker, och jag brukade alltid säga när jag var hos honom att den vill jag ha när jag blir stor. Han svarade alltid att när han dör blir den min. Det blev lite av ett skämt oss emellan, eftersom jag ville att han skulle för evigt, så jag skulle aldrig få den.

Nå, i hans avskedsbrev till mig och min syster (vi bad honom skriva ner tankar och önskningar när vi fick veta att han var döende) så skrev han ju att sekretären har ju egentligen alltid hört till mig så den skulle ju jag ha.

Jag fick använda den i ca två månader innan jag flyttade hit, och nu står den i ett vindsförråd hos min bästa vän, i Gävle. Oanvänd. Tills jag får hit den.

Hur som helst. Jag har någonstans inom mig alltid vetat att jag ska skriva vid den sekretären. Det hänger liksom ihop på något sätt.

Jag har ju tex alltid också vetat att jag ska skriva, och att jag ska hjälpa andra genom mina egna erfarenheter.

Jag sa också till min mamma redan som tonåring att mina drömmars man hette P och var engelsman. Fast jag visste inte att jag skulle hitta honom i Spanien. Fast jag visste att jag inte skulle hitta en spanjor och leva ett spanskt liv, även när jag flyttade hit.

Jag vet idag att alla mina struliga förhållanden som jag har bakom mig har lärt mig saker som jag har användning för idag. Jag attraherade det för att jag behövde kunskaper till idag.

Allt jag har varit med om, allt jag har gjort, känt och tänkt tidigare har ju format mig och mitt liv till det jag, och det, är idag. Och det jag är, tänker och känner idag är detsamma för morgondagen som gårdagen är för mig idag.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
9/25/12, 10:34 PM
#2

Vad ni menar då egentligen är att det kan ta lång tid att manifestera, eller hur? För mig känns det naturligt att mitt högre jag/ universum/ gud eller vad man nu vill, vet när det är rätt tid. När man är mogen för det så att säga. Att det finns vissa saker man måste gå igenom för att kunna ta emot manifesteringen på rätt sätt. Därför har det känns lite underligt för mej som fick exakt det jag ville ha, men jag var verkligen inte klar. Så jag sumpade det. Men lärde mej enormt. Det var väl det som var meningen. NU tror jag att jag är redo. Då måste det ju bli ändå mer fantastiskt!!!! Bättre än mina drömmar!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
9/25/12, 10:42 PM
#3

"Var sak har sin tid" Skrattande

[Evigheten]
9/26/12, 11:46 AM
#4

Mm jag har fått upp ögonen för det här att vara tacksam över alla livserfarenheter. Även fast jag drog till mig en massa förut pga att jag tänkte negativt. Men det är ändå en lärdom så man lär känna sig själv och vad man vill ha i framtiden och hur man ser på sig själv i nuet. Allt har ändå gjort att jag är den jag är Just Nu. Med en vishet och kunskap som jag inte hade haft om man inte fått uppleva allt jag gjort i mitt liv, och bara släppa taget om det som varit med.

Så tack för allt jag upplevt i mitt liv, gott som dåligt ♥

[Kathja]1
9/26/12, 4:20 PM
#5

Utan dem hade man ju inte varit den visa, insiktsfulla, snygga, lyckliga och harmoniska person man är idag! Och det vore ju trist.

Jag är väldigt tacksam över allt som har hänt mig i livet men funderar ibland på hur det kunde komma sig att jag drog till mig allt det där, och inte något annat. Men det börjar ju redan innan man är medveten om vem man är annat än på ett andligt plan och mitt andliga jag ville visst ha ett knöligt liv de första 35 åren.

Det är ganska tydligt då vi pratar iaf att MÅNGA av oss har haft ett knöligt liv, det är utmattningsdepressioner, alkis-män, destruktiva förhållanden, duktig-flicka-syndrom, jagsvaga, dålig självkänsla, ångest, speciella barn osv osv.

Det är väl som så att då livet är knöligt blir det, ofta, tydligt vad man faktiskt vill med livet  - det blir en motiviation till att skapa ett oknöligt liv. Så tack för livets väggupp och tack för att livet nu flyter på lugnt och harmoniskt.

Upp till toppen
Annons: