Annons:
Etikettinspiration-inspiratörer
Läst 3602 ggr
målle
9/25/12, 9:34 AM

The Secret Daily Teachings

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag får på min mejl fina små brev från The Secret, små "teachings" som kan få en på rätt bana om man glömt bort ngt eller bara hamnat i fel känsla. Så här skapar jag en tråd där jag tänkte dela med mig av dessa små "teachings" till er som inte redan själva får de på er mejl Skrattande

Annons:
målle
9/25/12, 9:35 AM
#1

From The Secret Daily Teachings

To create your tomorrow, go over your day when you are in bed tonight just before you fall asleep, and feel gratitude for the good moments. If there was something you wanted to happen differently, replay it in your mind the way you wanted it to go. As you fall asleep, say, "I will sleep deeply and wake up full of energy. Tomorrow is going to be the most beautiful day of my life."

Good night!

May the joy be with you.

[Evigheten]
9/25/12, 10:05 AM
#2

Toppen! kommer följa den här tråden varje dag Glad

målle
9/25/12, 10:15 AM
#3

Vad kul! Fast varje dag behöver du inte följa, såvida du inte vill se vad andra kommenterar, för dessa mejl får jag typ en gång i veckan, så jag uppdaterar med ny "teaching" så fort de kommit på min mejl Skrattande

Men jag har nog ett par gamla på min mejl, kan ju posta de här, även om jag skrivit 2-3 st i ngn annan tråd här!

målle
9/25/12, 10:17 AM
#4

From The Secret Daily Teachings

Begin your day by feeling grateful. Be grateful for the bed you just slept in, the roof over your head, the carpet or floor under your feet, the running water, the soap, your shower, your toothbrush, your clothes, your shoes, the refrigerator that keeps your food cold, the car that you drive, your job, your friends. Be grateful for the stores that make it so easy to buy the things you need, the restaurants, the utilities, services, and electrical appliances that make your life effortless. Be grateful for the magazines and the books that you read. Be grateful for the chair that you sit on, and the pavement that you walk on. Be grateful for the weather, the sun, the sky, the birds, the trees, the grass, the rain, and the flowers.

Thank you, thank you, thank you!

May the joy be with you.

målle
9/25/12, 10:19 AM
#5

From The Secret Daily Teachings

There is a difference between feeling gratitude and appreciation for something, and feeling attachment to something. Appreciation and gratitude are states of pure love, while attachment contains fear - fear of losing or not having what you are attached to. When it comes to something you want in your life, appreciation and gratitude attracts, and attachment pushes away. If you are feeling afraid that you will not get what you want, or losing what you have, then you have attachment.

To remove the attachment, keep shifting yourself into a state of appreciation and gratitude, until you can feel that the fear has gone.

May the joy be with you.

crinalina
9/25/12, 11:27 AM
#6

Jag får ju också dessa små teachings, men det är inte alltid jag läser dem. Dessa tre har jag dock läst. Nu när jag läste den sista igen så kändes som att jag fick en aha-upplevels angående någonting som jag inte kunde sätta fingret på riktigt, men det känns som att det handlar om tankar och känslor snarare än någon sak eller person som jag har mer av en attachment känsla. Bra, nu vet jag vad jag ska vara uppmärksam på!! Skrattande

Tack målle, du skriver och lägger in precis vad jag behöver just nu! Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
9/25/12, 12:01 PM
#7

crinalina - det du ger får du tillbaka! Det är kanske min tur att hjälpa dig nu efter all hjälp jag fått av dig tidigare! Kyss

[Evigheten]
9/25/12, 1:22 PM
#8

Skit pomfrit! Jag skummade igenom alla citaten men nu när du skrev Crinalina om sista citatet då läste jag riktigt noga och har fått en ny insikt ♥  Jag har gått runt helt ovetandes att det är precis så jag gör när det gäller relationer. Om det börjar hända nåt med nån då har jag fäst mig och vill ha mer o mer ( om ni förstår känslan) men det är helt tokigt, kände nu när jag vände det hela och bara känner tacksamhet och uppskattar alla stunder jag fått med olika människor och att jag faktiskt inte måste ha det utan klarar mig ändå utan det.

Vad fridfull jag blev inombords nu ♥

Jag kan släppa taget bara Glad sköönt!

crinalina
9/25/12, 2:31 PM
#9

Visst är det häftigt när man inser just den saken. Jag har själv hållt väldigt krampaktigt fast i mina tidigare relationer, och när jag har en mindre bra period idag kan jag halka tillbaka för en stund, på grund av händelser när jag var barn som satte spår.

För mig har insikten varit väldigt stegvis men den började långt innan jag upptäckte LoA.

Det finns ju massor med talesätt som talar om för en, men är man inte på rätt ställe för att vara mottaglig så är man inte. Och så rätt var det är trillar poletten ner en bit, så småningom trillar den ner lite mer och på det viset fortsätter det.

Och just med relationer så har det en sådan enorm stor betydelse och gör en sådan skillnad i hur relationen fungerar och hur man mår i den.

Jag älskar min sambo och vill leva med honom resten av mitt liv, som jag känner idag, men jag vet också att om den saken skulle ändras från någon av oss så klarar jag mig alldeles utmärkt bra ändå. Och jag vet att det var meningen att bli så.

Bara för att något eller någon är rätt under en tidsperiod av ens liv behöver det inte vara rätt i en annan tidsperiod. Jag har lärt mig att jag är jag och fungerar som jag gör. min sambo är inte jag och han fungerar på ett annat vis. Han har vissa behov som han inte kan kompromissa med, som har att göra med att han är nykter alkoholist, och där måste jag släppa honom fri och låta det vara så. För om jag håller fast vid mitt sätt att se det så är det inte kärlek, då är det en rädsla. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
9/25/12, 3:17 PM
#10

mm känner igen det där. Jag höll ihop med barnens pappa bara för att jag inte klarade vara själv så höll jag fast i ett förhållande fastän det inte var bra egentligen. Sitter och funderar om det inte var en önskan precis när jag upptäckte the secret så önskade jag att jag skulle träffa den rätte, kände verkligen känslan. Detta var när jag levde med mitt ex och sen dyker en kille upp som fick mig att tro det skulle bli vi så jag valde att bryta upp. Men det blev inget. Men jag tror det var universums sätt att sparka ut mig från det dåliga förhållandet även fast jag hade det jättejobbigt att vara själv. Nu e det okej vet att jag behövt vara själv eftersom jag hoppat från det ena förhållandet in till det nästa direkt utan att vara singel emellan förut. men har upptäckt nu med mina nya insikt att när det dyker upp någon ny, att jag har det där i mig fortfarande, behovet av en annan.

men nu kan jag släppa det och det känns så skönt att jag kom på det

Det stämmer så bra det du skriver med, känner att jag behövde höra det där Glad

Tack! ♥

crinalina
9/25/12, 3:28 PM
#11

Jag vet precis hur det där fungerar. Jag hoppade också från ena förhållandet till det andra, och ibland så orkade jag bara bryta upp från ett dåligt förhållande för att någon annan dök upp. Naturligtvis så var ju det bara ett sätt för Universum att sparka mig vidare i livet. Tack och lov!

När jag först lärde känna min sambo (genom gemensamma vänner) så ville han bjuda ut mig på middag, men jag sa nej eftersom jag just då kände att jag behövde vara själv. Ta reda på vem jag var och vad jag vill ha ut av ett förhållande. Så vi fortsatte vara vänner och jag fortsatte jobba med mina tankar och känslor om vad det är jag innerst inne ville. Vid den här tidpunkten fanns LoA bara i mitt undermedvetna, jag hade hört talas om det men aldrig satt mig in i det ordentligt. Jag visste dock att jag behövde bli tydlig med, inför mig själv, vad jag ville känna och vad jag ville få ut av ett förhållande.

Med tiden så växte ett intresse upp för den här killen fast jag var omedveten om det. Jag hade nämligen ouppklarade känslor och tankar om mitt ex hemma i Sverige. Så inte förrän jag varit dit och träffat mitt ex så insåg jag att den tiden var över, jag var en ny person nu. Jag åkte tillbaka ner hit och helt plötsligt så insåg jag att jag var väldigt intresserad av den här killen, och när jag började titta tillbaka på situationer och händelser under de senaste månaderna så insåg jag att intresset funnits där länge.

Min sambo å sin sida, blev ju nobbad och tog det för vad det var. Att jag inte var intresserad. Inget mer med det. Han lät det vara så och höll sig på ett vänskapligt plan utan insinuationer.

En månad efter jag varit i Sverige så hade vi vår första date. Det är drygt 2 och ett halvt år sedan nu, och det här är rätt. Han visade sig vara allt det jag önskade och mer, och jag får ut allt det jag ville ha ut av ett förhållande och mer.

Så när du ändå gör den här vara ensam-biten ta och fundera noga över vad du vill känna och hur du vill må i ett förhållande. Vilka egenskaper vill du ha hos en kille?

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
9/25/12, 4:41 PM
#12

Känns bra att fler har samma erfarenhet som jag inom det där, och se hur bra det slutade för dig ♥ Då finns det ju hopp för mig med Flört

Jo jag har funderat en del på den biten och det är det som är så bra när man haft ett par långa förhållanden som inte var så bra. Nu vet jag mer vad jag önskar ha i ett förhållande.

crinalina
9/25/12, 5:18 PM
#13

Precis, du har ju haft dem just för att du behöver lära dig av dem! De har en funktion att fylla för din framtid.

När jag listade så plockade jag först de känslor jag haft vid olika tillfällen. Sedan plockade jag de positiva egenskaper som de olika killarna haft. Därefter plockade jag de negativa egenskaper som de haft och vände på dem. Ville jag ha det motsatta av den negativa erfarenheten eller var det helt oviktigt för mig. Genom att göra det så fokuserade jag hela tiden på de positiva aspekterna utan att totalt ignorera det jag inte ville ha. För det finns saker att lära sig även där, men man ska ju inte tänka att man inte vill ha någon som dricker tex. Man får vända på det och tänka att man vill ha någon som dricker lite, eller vad man nu vill. Min sambo är ju nykter alkoholist just för att jag har erfarenhet av att vara ihop med en alkoholist, eller ja ett par faktsikt men på olika vis, hehe. Jag får alltså nytta av mina tidigare erfarenheter, men på ett positivt sätt. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Evigheten]
9/25/12, 5:54 PM
#14

Vilken bra metod du körde på! Har inte riktigt satt mig ner så och skrivit ner alla för och nackdelar med dom. Jag har bara tänkt i tanken på sådant som ploppat upp framförallt sådant som jag velat ha tvärtom. Som att en ljög hela tiden, så vill ha en som är ärlig ( som den första killen jag var med var ) Vi kom alltid sist med och han var ute och festade med vännerna hellre än vara med oss och förstod mig aldrig på djupet. Så där har jag oxå tänkt tvärtom. strulade ekonomiskt hela tiden så jag önskar mig en ekonomisk ansvarsfull kille, viktigt viktigt!

Men tror jag verkligen behöver gå på djupet med det här jag med, låter verkligen som en bra ide! tack! ♥

Man ska nog även vara tacksam över dom här förhållandena med, för det har ju gett mig viktig kunskap och som du säger man får ju nytta av dom erfarenheterna och det stämmer ju, nu när du säger det Glad

MissInAction
9/25/12, 7:25 PM
#15

Jättebra tråd! Så inspirerande Cool
Jag installerade vid något tillfälle en sådan här widget i Windows, med små budskap, men det var då jag höll på att halka ur balans lite så jag läste dem aldrig och sedan tog jag bort widgeten för den kändes inte säker. Att få dem på mail låter ju smidigt! För mig känns dock det här bättre, att jag aktivt kan gå in och läsa små budskap för då är jag nog mer mottaglig, än om de kommer till mig och liksom uppfordrande skriker läs mig!! Foten i munnen Jag blir så stressad över alla nyhetsmail och grejer jag får överallt och då blir det inte att jag läser eller engagerar mig, men det här är jättebra!

Särskilt #5 tyckte jag också om ♥ Den behöver jag jobba med, särskilt när det gäller relationer och också min egen kropp och hälsa.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Theleonora
9/25/12, 7:59 PM
#16

Jättebra tråd!

#5 talar till mig också, verkligen nåt jag behöver jobba på i många aspekter av mitt liv.

Tack!!!!


målle
9/26/12, 8:21 AM
#17

Kul att läsa att ni gillar tråden! Jag har fått en del leenden på läpparna och små "aha-moments" när jag fått och läst dessa på min mejl. Ibland har även jag varit för stressad för att läsa de men jag tänker fortsätta lägga upp de här så fort jag får de på mejlen så kan de som vill och känner för det fortsätta läsa de här. Många ggr har de varit väldigt inspirerande och lärorika!

[Evigheten]
9/26/12, 9:55 AM
#18

Ja gör det! Glad Kanonbra tråd! tack vare att du startade den här tråden så har jag fått en jätteviktig insikt "GLAD"

♥♥♥ ♥♥♥ Glad ♥♥♥ ♥♥♥

Tack Målle! och tack Crinalina!

Jag gjorde igår en lista på alla för och nackdelar mina två ex haft på ett papper och tog sen ett nytt blad och skrev upp allt jag gillat och motsatsen till det jag inte gillade och även sånt jag ville lägga till.

Sen tackade jag för de förhållanden jag haft och önskade dom allt gott och brände upp papperet där jag skrivit om exen. Kändes riktigt bra!

VILKEN BEFRIELSE!! Glad

crinalina
9/26/12, 10:53 AM
#19

Jag tycker det är en jättebra tråd målle, även fast jag själv får dem på mailen så håller jag med MissInAction att det känns bättre när jag själv aktivt kan söka mig kunskapen. Det är därför jag ofta inte läser dem när jag får dem. Så kör på du!

Evigheten! Woohoo!! Visst är det underbart när man kommit så långt i sitt tänkande, och när man inser att man är alldeles utmärkt och perfekt på egen hand. Man behöver ingen annan för att må bra och bli hel. Bra jobbat! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
9/26/12, 11:34 AM
#20

Jaa helt UNDERBART!!!!! Skrattande och tack!

Lvet blir så mkt roligare nu när jag faktiskt kan njuta av alla möten jag fått och kommer få. För det går bara när jag känner mig lycklig på egen hand ♥

Annons:
Otroulig
9/26/12, 7:45 PM
#21

Heja Evigheten!!! Det riktigt strålar om dina inlägg!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

LoAEmma
9/26/12, 9:34 PM
#22

Evigheten; Jag tar till mig av dina insikter, jag är likadan själv :)

Målle, bra tråd! Jag avslutade prenumerationen på mejlen nu, känner mig också stressad av dem. Nu kan jag läsa här istället :)

Det här är också en jättebra grej http://www.tut.com/Inspiration/nftu

Där får man mejl när man önskar (jag har valt tre ggr i veckan). Roliga och korta texter som med humor pratar om LoA och vad värdefull vi är.
De är skrivna i en sån form att det låter som om det är Universum som skriver till mig. Jättekul och så snabbläst. Man får sig ett leende varje gång!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
9/27/12, 7:56 AM
#23

Otrouligt: Tack ♥ Du peppar mig järnet nu! Skrattande

LoAEmma: Du är det, då behöver du dom insikterna lika mkt som jag! ♥ Det är riktigt härligt när man Vet att man behöver ändra en bit, för då kan man göra det =)

målle
10/2/12, 10:38 AM
#24

Då var det dags för veckans nya fräscha teaching! Läs och lär! Skrattande

From The Secret Daily Teachings

There is no doubt that when using the law of attraction for the good of everyone, you are connecting yourself to great power. However, the law is also available to you individually so that you may live your life to the fullest. When you live your life to the fullest you have so much more to give others.

Your pain and misery does not help the world. But your joy and your life lived fully uplifts the world.

May the joy be with you.

målle
10/9/12, 8:17 AM
#25

Varsågoda! Skrattande

From The Secret Daily Teachings

Ask, Believe, Receive - just three simple steps to create what you want. However, very often the second step, believe, can be the most difficult one. And yet it is the greatest step you will ever take. Believing contains no doubt. Believing does not waiver. Believing is absolute faith. Believing remains steadfast despite what is happening in the outside world.

When you master believing, you have mastered your life.

May the joy be with you.

SHIAWASE
10/9/12, 8:33 AM
#26

Precis! For mig kanns det som om allt hamnar ratt nar man inte "tror" langre, utan man "vet".

VET man sa kan man slappna av och njuta va det som ar , for man VET att allt ar ok, att det inte finns nagon anledning till oro. Man VET att man ar omandertagen (av SITT HOGRE JAG), man vad att man ar alskad (av SITT HOGRE JAG) man vet all allt som man har onskat, och kommer att onska, ar pa vag,, sa da kan man bara njuta och vara tacksam for det man har framfor sig, som ar saker som man har onskat tidigare!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
10/9/12, 10:00 AM
#27

Precis! Så känner jag med för när man vet då är det så självklart att man inte behöver fundera så mycket på det, utan man bara trallar vidare dag för dag men när man har en tro kan det även vara en förhoppningstro och då är man inte säker på sin sak.

Jag vet mycket jag Flört hihihi

Annons:
crinalina
10/9/12, 10:09 AM
#28

Jättebra! När jag är VET så infinner sig ett lugn och en harmoni som annars inte finns där. Och egentligen så VET jag ju innerst inne hela tiden, men det faller liksom bort och ger plats åt TRO, och emellanåt även misstro, fast jag egentligen VET. Jag har upplevt det väldigt tydligt vid så många olika tillfällen så jag VET att jag VET! haha

Och det är väl där som blockeringar och omvärlden och det som man fått lära sig från barnsben kommer in och stoppar upp en. Det är väl det som gör att man tappar mark ibland och hamnar i TRO istället för att VETA.

Men jag VET att allt jag önskat mig tidigare har kommit till mig. Och jag VET att allt jag önskar mig idag också finns där för mig den dag jag är redo.

Och just nu har jag ingen ork eller något intresse av att lägga tid och energi på att fundera och drömma. Just nu bara är jag, och jag njuter av mitt liv och jag inser hur snabbt det kan förändras. Jag inser också hur mycket jag har lärt mig, och jag är otroligt tacksam för allting.

Tack målle för dagens upplysning! Och tack till Rhonda Byrne som håller oss allerta. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
10/16/12, 5:59 PM
#29

Då var det dags för denna veckas härliga lärdom/påminnelse! Kyss

From The Secret Daily Teachings

Do you know that as you try and work out "how" your desire will come about, you are actually pushing your desire away from you? As you try and work out "how" you can make your desire happen, you are sending a huge message to the Universe that you do not have your desire. And if you're not emanating the exact frequency of having your desire within you, how can the Universe possibly find your signal to deliver your desire?

May the joy be with you.

MissInAction
10/16/12, 6:18 PM
#30

#29
Så, så viktigt!!

Förresten, när jag strosade runt i bokhandeln idag såg jag att de hade The Secret, Kraften, Magin och så hade de Daily Teachings också, ett miniformat men väldigt tjockt, då det är ett blad för varje dag, och det börjar med Dag 1 måndag Skrattande Så den tror jag att jag ska införskaffa!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
10/16/12, 6:49 PM
#31

Wow!!

Vilken tankeställare den gav mig, jag riktigt flöt iväg i tankarnas värld och fick ett så klokt svar!

Nu fattar jag! Skrattande

Det är just därför man bara vet att något kommer att hända, eller att man lever sig in en en känsla genom visualisering. Men bara när det känns spontant rätt att göra det. Sen släpper man den tanken bara och fortsätter med dagens andra bestyr. Då kan universum leverera önskan!

crinalina
10/16/12, 7:07 PM
#32

Mycket bra påminnelse!! Lita på att det händer, håll fokus i nuet och hoppa på tåget när det kommer. För kommer det gör det alltid! Men fundera inte på när, hur och var.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
10/23/12, 2:48 PM
#33

Då var det dags igen! Skrattande

From The Secret Daily Teachings

We can never bring anything to us unless we are grateful for what we have. In fact, if somebody was completely and utterly grateful for everything, they would never have to ask for anything, because it would be given to them before they even asked.

That is the power of Gratitude.

May the joy be with you.

crinalina
10/23/12, 9:36 PM
#34

Hmm, så är det ju. Det är en mycket bra sak att bli påminnd om. Det kanske till och med är så att man ska låta bli att medvetet önska sig saker och bara luta sig tillbaka och leva i nuet och lita helt och fullt på att ens drömmar slår in.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
målle
10/24/12, 10:51 AM
#35

EXAKT crinalina! Så gör jag nu! Jag har inga direkta önskningar just nu, de är redan sända så nu gör jag så mkt jag bara kan för att befinna mig i mitt NU och ta vara på mitt JAG. Jag har det så bra just nu, allt flyter på precis som jag vill och allt känns bara bra. Jag är bara i början men den är GOD NOG!

crinalina
10/24/12, 12:28 PM
#36

Ja, det är samma här. Jag är så nöjd med var jag är i livet och allt jag har så jag försöker bara fokusera och njuta av det. Och det jag redan har sänt ut i önskningar de finns ju redan där, och jag behöver inte bry mig om det mer än att jag ser till att vara i linje med det jag önskar.

Jag menar, jag kan ju inte tjäna pengar på att skriva om jag inte skriver. hehe Så jag skriver, tack vare ABC-healingen och mina egna insikter.

Så jag är nöjd och jag vet att det som jag vill ska komma det kommer så länge jag fortsätter göra det jag vill göra och så länge jag fortsätter vara i nuet.

Tack för denna insikt!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
10/24/12, 12:30 PM
#37

Harligt att hora Malle!!! Det kanns verkligen som om du mar bra nu!!! Din vibration som du sander ut ar valdigt ljus och latt och glad!!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
10/24/12, 8:35 PM
#38

Åh tack Shia!! Det känns verkligen så! Jag har det så som jag vill ha det nu! Jag släpper kontrollen mer och mer och jag mår BARA bra av det! Jag har det så som jag vill ha det nu och jag litar fullt och helt på att saker som inte kommit ännu kommer komma till mig på precis samma vis som de jag fått nu, enkelt, rätt och bra! Jag känner mig så lätt! Skrattande

Och denna glädje, lätthet, lycka, bekvämlighet känns mkt mer genuin på ngt sätt än tidigare ggr då jag känt mig såhär! Det känns liksom mer äkta nu! Det är SÅHÄR det ska vara liksom! Skrattande

Perly
10/25/12, 11:05 PM
#39

Inte meddlem på sajten men tänkte bara titta in o säga att det var väldigt bra citat du fått tag på (:

Alltid Oavsett

[Kathja]1
10/26/12, 8:34 AM
#40

Perly - Kul attt du tittar förbi och ser hur vi har det iaf! Skrattande

Otroulig
10/26/12, 3:06 PM
#41

Vilken härlig känsla: that " somebody" är jag idag!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
10/26/12, 3:30 PM
#42

Otroulig!!! UNDERBART!!!KyssYou Rock

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

målle
10/30/12, 5:57 PM
#43

From The Secret Daily Teachings

Do not worry at all about negative thoughts, and do not try to control them. All you have to do is begin to think good thoughts each day. Plant as many good thoughts as you can in each day. As you begin to think good thoughts you will attract more and more good thoughts, and eventually the good thoughts will wipe out the negative thoughts altogether.

May the joy be with you.

jodåsåatt..såäre! Kyss

crinalina
10/30/12, 5:59 PM
#44

Jupp, såäre! Tungan ute

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
10/30/12, 6:03 PM
#45

Yes såäre!! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
11/6/12, 5:46 PM
#46

From The Secret Daily Teachings

Any words you speak have a frequency, and the moment you speak them they are released into the Universe. The law of attraction responds to all frequencies, and so it is also responding to the words that you speak. When you use very strong words, such as "terrible", "shocking" and "horrible" to describe any situation in your life, you are sending out an equally strong frequency, and the law of attraction must respond by bringing that frequency back to you.

The law is impersonal, and simply matches your frequency. Do you see how important it is for you to speak strongly about what you want, and not to use strong words about what you don't want?

May the joy be with you.

Ibland kan man (åtminstone jag) glömma bort att det är så det funkar.

crinalina
11/6/12, 5:49 PM
#47

Det jag tar till mig är "the law is impersonal". Det som sker är inte något gör mot mig personligen utan det som sker är helt enkelt bara en matchning av mig. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
11/6/12, 6:34 PM
#48

#46
Det här är så viktigt att påminna sig om då och då!! Jag gör det ofta sedan i somras ungefär. Båda vad gäller hur jag pratar och hur jag tänker. Remember to remember brukar jag tänka Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Miwis
11/6/12, 9:06 PM
#49

Ja visst är det bra med påminnelser! Jag tar till mig allt i inlägget, känner att jag behövde bli påminnd om allt Glad

Missinaction- Vilken bra mening! Glad

[Kathja]1
11/6/12, 9:26 PM
#50

Miwis - Tror inte att jag har sagt det förut och har jag det får du ta att jag är tjatig…

Underbart att du delar med dig av dig själv och att du gillar att hänga här inne! Skrattande

Theleonora
11/6/12, 9:28 PM
#51

Hm, får lite ont i magen av den senaste "läxan". Jag var ju väääldigt låg förra veckan och hade ett inte så trevligt samtal med en familjemedlem. Usch kan man få det ogjort?? Eller ska jag tänka starka positiva tankar nu ist??


crinalina
11/6/12, 9:38 PM
#52

Lägg det bakom dig du. Lär dig det som du kan lära och glöm resten. Då var det inte något dåligt samtal, utan ett samtal som körde dig något. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Norpan88]
11/7/12, 8:04 PM
#53

Kanonbra tråd- Följer Skrattande

Miwis
11/7/12, 10:14 PM
#54

Kathja- Va roligt att du tycker det, va glad jag blir Glad

Är så glad att jag hittat hit Glad

[Kathja]1
11/7/12, 10:16 PM
#55

Och vi är glada att du är här! Kyss

Annons:
crinalina
11/7/12, 10:17 PM
#56

Vi är också glada att du har hittat hit, Miwis! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

crinalina
11/7/12, 10:17 PM
#57

Ja, och du med naturligtvis Norpan! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
11/7/12, 11:23 PM
#58

JAA det ar SAA kul nar de som deltar  i var gemenskap gor sig synliga har,, sa Godmorgon pa er Norpan och Miwis!Och ALLA ANDRA naturligtvis:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Norpan88]
11/8/12, 9:10 AM
#59

Tack, kul att vara här Glad Jättefina insiktsfulla lärdomar att hämta här

målle
11/13/12, 3:40 PM
#60

From The Secret Daily Teachings

Use the power of the Universe by intending before every car trip that the traffic will flow effortlessly, that you will be relaxed and happy, and that you will arrive in perfect time.

Happy driving.

May the joy be with you.

crinalina
11/13/12, 3:43 PM
#61

Detta gäller ju inte bara om man ska ut och åka/köra bil utan med allting man gör under hela dagen, varje dag under hela livet.

Förutsätt att allting flyter bra, enkelt och helt rätt för dig. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
11/20/12, 8:21 PM
#62

From The Secret Daily Teachings

Whether you know it or not, today you are placing an order for your tomorrows from the catalogue of the Universe. Your predominant thoughts and feelings today are creating a frequency that is automatically determining your life tomorrow.

Feel good now and for the rest of the day, and make your tomorrows magnificent.

May the joy be with you.

Jo jag vet och detta är ngt jag själv bör läsa om och om igen just nu tills det sätter sig.

Annons:
Miwis
11/20/12, 9:22 PM
#63

Jag också! Så tack för påminnelsen! Glad

Miwis
11/20/12, 9:31 PM
#64

Tack allihopa för att ni är så välkomnande & vänliga härinne! Glad Och tack för alla inspirerande Teachings!

målle
11/27/12, 6:11 PM
#65

From The Secret Daily Teachings

Imagine writing an email of what you want to the Universe. When you are happy that your email is very clear, you hit "Send" and you know your request has gone into the ethers. You also know that the Server of the Universe is an automatic system, and it doesn't question email requests. Its job is simply to fulfil every request.

If you begin to worry and stress that you haven't got what you wanted, then you have just sent another email to the Universe to stop your order. And then you wonder why you haven't received what you asked for.

Once you Ask, know that the Server of the Universe is an automatic infallible system that never fails, and expect to receive your request!

May the joy be with you.

Theleonora
11/27/12, 6:15 PM
#66

Åh, det här har jag tänkt att jag ska göra ett tag. Är ju bra på att önska när jag väl mår bra men då önskar jag mest rakt ut. Men nu vill jag bara vara frisk så jag kan sätta mig ner och önska mig en massa positivt. :)


MissInAction
11/27/12, 6:25 PM
#67

#65
Åh den var klockren!! Ska göra Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
12/4/12, 1:29 PM
#68

From The Secret Daily Teachings

Every day, or at the very least once or twice a week, take a few minutes and focus on seeing yourself in joy. Feel yourself in joy. Imagine only joy ahead in your life and see yourself basking in it. As you do this the Universe will move all people, circumstances, and events to bring you that joy. You can't be in joy if you have money worries, or health worries, or relationship problems with friends or family. So deposit some joy in the bank of the Universe as often as you can. There isn't an investment that is more worthwhile.

May the joy be with you.

Hell yeah! Yihaa!

MissInAction
12/4/12, 1:43 PM
#69

Mer glädje och lycka i vardagen!! Visst är det viktigt att ta vara på varenda stund och välja rätt känslor. Och att faktiskt avsätta några minuter om dagen till just glädje och lycka ska jag nog få till Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Otroulig
12/4/12, 2:01 PM
#70

OJA, check, detta gör jag redan :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
12/11/12, 1:24 PM
#71

From The Secret Daily Teachings

Our highest power is love, and it is one thing each of us has an unlimited amount of. How much love do you give to others in one day? Each day we have an opportunity to set out with this great, unlimited power in our possession, and pour it over every person and circumstance.

Love is appreciating, complimenting, feeling gratitude, and speaking good words to others.

We have so much love to give, and the more that we give, the more we receive.

May the joy be with you.

Can you feel the love? Kyss

crinalina
12/11/12, 1:27 PM
#72

Jag känner alltid kärleken! Kärlek har alltid varit min drivkraft i livet, oavsett hur illa saker har gått så har jag ändå alltid trott på att kärlek är vägen att gå. Kyss

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
12/18/12, 6:20 PM
#73

From The Secret Daily Teachings

You can most certainly help others through your thoughts, and they can help you. Every good thought you send to another is a living force. However, the person you are sending the thought to has to be asking for the same thing you are sending. If the person does not want it, then they are not in harmony with your thought frequency, and it will not penetrate them.

You cannot create in another's life against their will, but if it is something they want, your thoughts are a real force that helps them.

May the joy be with you.

Otroulig
12/19/12, 9:54 AM
#74

Schyyyyst! Det gillade jag, härligt!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Stella_Polaris
12/19/12, 11:34 AM
#75

# målle: tack för att du delade med dig, orden gick rakt in i mig! ♥

målle
12/19/12, 3:03 PM
#76

Med tanke på denna fina lärdom från The Secret kan ni väl hjälpa mig idag/ikväll att skänka friska tankar till/om mig. Jag har ju åkt på förkylning IGEN och låg sömnlös hela natten, jag vill bli pigg, frisk och kry! Så de som har tid/lust får mer än gärna skänka friska tankar till/om mig!

Annons:
[Kathja]1
12/19/12, 4:20 PM
#77

Självklart Målle! Men du vill inte bli frisk, du ÄR frisk. Flört

målle
12/19/12, 4:27 PM
#78

Hmm ja jag försöker verkligen känna mig frisk, men det är tufft! Men imorgon mår jag bättre, ja redan ikväll!

Jag är pigg, frisk och kryyyy!

målle
12/25/12, 11:16 AM
#79

From The Secret Daily Teachings

Know yourself! Watch how you manifest the small things in life and think about how you felt inside with those things. Think about how easily they came. You will find that you thought of a small thing once and never thought about it again, and then it manifested.

What really happened was you didn't think any thoughts or speak any words which contradicted what you wanted, so the law of attraction was able to do its work.

May the joy be with you.

MissInAction
12/25/12, 5:20 PM
#80

#79
Exakt så ska det gå till!!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
12/25/12, 7:18 PM
#81

På kort tid under en och samma eftermiddag idag hat jag fått minst två manifestationer uppfyllda! Helt fantastiskt! Jag pratade länge med Universum innan idag och har även sänt en stark önskan och det är så fantastiskt när märker hur de manifesteras!

MissInAction
12/25/12, 9:26 PM
#82

Vad härligt, målle!! Något du vill dela med oss?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
12/25/12, 10:56 PM
#83

Jadå! För det första önskade jag tidigare i höstas att min sambos bror och hans flickvän skulle få barn så svärmor får ett till barnbarn (de bor alla i samma stad många många mil från oss) så jag kan få lite paus i svärmorsbesöken, för ännu så länge har hon bara ett barnbarn och det är min sambos son, men så kom sambon hem i eftemiddags och berättade att han ska bli farbror! Skrattande Och ingen av oss har väl egentligen trott att en bebis skulle komma där NU, men jorå!

Och det andra var att jag skulle få mer klarhet och framför allt mod i det jag skrivit om i gnälltråden och innan idag gosade jag i sambons nacke, precis så som jag gjorde "på gamla dar" Flört och jag kände bara mys och kärlek, inga olustiga dumma känslor att han plötsligt inte skulle gilla det längre! Och vid middagen fick jag sagt en sak jag känt/tyckt/tänkt länge, att massa skräp kommit emellan oss, att det är därför vår gnista svalnat av, och detta beror på det jobb jag skaffade som gjorde mig sjuk, min sjukskrivning och att allt detta resulterat i att jag blev ngn annan, men jag berättade för honom vid bordet att han ska vet att jag är på väg tillbaka, jag vet vart jag ska gå och att massa skräp bildat som en klyfta mellan oss och att jag ogillar det starkt och vill hitta tillbaka till OSS igen, han höll med och tyckte det lät bra att jag är på väg mot mina mål och att vi ska jobba på att tända glöden igen, så att säga Skrattande Så ena manifesteringen dröjde ett par månader, men det beror ju på att det gäller fler människor och den andra tog bara ett par timmar, och det beror ju på att det endast gäller mig! Så där får man ju se skillnaden på manifesteringarna också! Mycket intressant! Skrattande

Annons:
MissInAction
12/25/12, 11:00 PM
#84

Ojojoj, grattis! Det var inga dåliga manifeseringar Cool
Vet du, jag brukar också tänka precis sådär, att det måste skilja sig beroende på om det är bara jag eller om det är många människor inblandade. Men tänk om det inte är så? Exempelvis så är ju tid inte något hinder för attraktionslagen, inte heller avstånd eller storlek. Så kanske är inte antalet människor heller någon faktor egentligen. Utan allt hänger på våra vibbar och känslolägen och vårt eventuella motstånd!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
12/26/12, 9:35 AM
#85

Härligt Målle - snacka om att du är på banan. Underbara, fina du. #kärlek# Kyss

målle
12/26/12, 12:10 PM
#86

Tack Kathja! Dock känner jag inte det riktigt som att jag är på banan, men nu ser jag ju att manifesteringar blir till iaf, men det är ju upp till mig att vara och hålla mig på banan, där jag mår som allra bäst och just nu håller jag på att rusa in i framtidsmanifestationerna i 130 km/h typ, jag vill liksom vara där NU! Men jag får coola ner mig lite, chilla, andas och njuta av mitt NU tills jag når dit jag vill komma! För dit kommer jag tids nog! Var sak har sin tid! <3

MissInAction
12/26/12, 2:37 PM
#87

Det gäller att vara uppmärksam! Uppmärksamma, se och tacka för alla manifesteringar. Eller så många som du lyckas uppmärksamma åtminstone Skrattande Kan vara till synes mycket enkla saker!
Exempelvis igår när jag och pappa åkte bil till kyrkogården 6 km härifrån. Då önskade jag tyst att vi skulle köra väster om älven, för det är lugnare och vackrare där, och vi skulle köra förbi gården där min syster hade bott och där jag hade hästar när jag bodde hemma. Såklart gjorde vi det! Och såklart besökte vi precis de gravar jag ville. Och såklart gick vi in i kyrkan Glad
Och även mat och godsaker manifesterar sig precis som de ska här. Och alla är lika stora och lika viktiga! Jag ser till att tacka för allt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

målle
12/26/12, 5:30 PM
#88

Ja och här fortsätter mina manifestationer att visa sig, plötsligt idag när vi stod i köket och fixade lite lunch sade jag till min sambo att jag vill att han ska pussa och krama mig mer, för jag tycker om det, och behöver det. En liten stund senare när jag sitter vi bordet går han föbi bakom mig och ger mig en puss på kinden och när han kommer tillbaka stannar han vid min sida där jag sitter vid bordet och ger mig en låååång härlig kyss och en varm go härlig kram! Jag tackade honom för det.

Senare står jag i tvättstugan och hänger och viker tvätt då han kommer och ger mig ännu en lång kyss och en lång varm kram, jag säger till honom att jag tycker om hans kramar och pussar/kyssar och det tycker han låter bra Skrattande

Jag fick mod att tala om för honom att jag vill ha mer pussar och kramar, Detta kan kanske låta som en jätteliten sak att säga till den man lever med men jag har många blockeringar på detta plan, att kunna prata och framförallt våga prata med min älskade om vad jag behöver/tycker/tänker om förhållandet etc. Men jag har plötsligt från igår fått modet till att ta upp ett par saker och det går bara framåt!

Otroulig
12/26/12, 5:39 PM
#89

Jag blir så glad! Tänk så enkelt det blev. Fick en lite tår i ögat oxå;) Så fint med närhet! Det känns så väldigt långt bort idag för mej. Lite off idag. Men tillåter mej vara det.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
12/26/12, 7:01 PM
#90

Vad bra att du fick sagt det Målle, och det är tvärt om en stor sak. Jag brukar oxå vara noga med att tala om för min man när han gör något jag tycker om och uppskattar.

Annons:
målle
12/27/12, 4:46 PM
#91

Igår kväll fick jag ännu mer sagt och det visade sig bara bli hur bra som helst, många krokar rätade ut sig och så fel jag hade! Nu vet jag och nu ska jag pränta in detta i mitt inre så jag minns allt vi sade till varann igår!

[Kathja]1
12/27/12, 5:04 PM
#92

Det är inte så dumt att prata iaf. Men känner så igen mig i det du har berättat, om rädslor för att saker ska förstöras om man är ärlig och säger vad man önskar. Tänk så dum man kan vara! Är kärleken den rätta där och då så blir det ju bara bra av att vara ärlig.

målle
12/27/12, 8:38 PM
#93

Ja vi hade lagt oss för natten när jag bara vred och vände på mig och kände att jag måste säga det NU annars kommer det inte bli av och jag trodde att det skulle leda till ett slut men jag kände att jag var tvungen att ta de tjuren vid hornen och sedan visade det sig att jag haft så fel i mina tankar!! Vi älskar ju varann och vill bara varandra det bästa, så jag är så glad att jag fick modet till mig och berättade hur jag kände och tänkte.

målle
1/1/13, 7:45 PM
#94

From The Secret Daily Teachings Every religion on the planet has told us to have FAITH. Faith is when you cannot see how, but you absolutely know that the moment you have the dream it is given to you, and all you have to do is relax and allow the Universe to magnetize you to your dream and your dream to you. May the joy be with you.

[Kathja]1
1/1/13, 8:58 PM
#95

Amen!

målle
1/8/13, 2:30 PM
#96

From The Secret Daily Teachings It is when you no longer feel the need for money that money will come. The feeling of needing money comes from the thought that you don't have enough, and so you continue to create not having enough money. You are always creating, and when it comes to money, you are either creating the lack of it or the abundance of it. May the joy be with you. Detta har jag äntligen kommit till insikt med!!

Otroulig
1/8/13, 5:26 PM
#97

Det säger jag Amen till:)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Evigheten]
1/8/13, 6:07 PM
#98

Ja det där stämmer så bra och vad bra att bli påmind om det!

Bra att tänka på är att det inte gäller bara inom pengaområdet utan inom alla områden i livet, fast det hade ni säkert redan koll på här inne Tungan ute tiihii

[Kathja]1
1/8/13, 7:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#99

Att VETA är en sak, att GÖRA en annan… "Live long and prosper" Flört

[Evigheten]
1/8/13, 7:55 PM
#100

hihi jaa Tungan ute det känner jag igen minsann hihi Men har börjat inta en mer relaxad position nu, jag bara är och är tacksam var dag!

Otroulig
1/8/13, 8:19 PM
#101

Men Kathja… Är inte det där nano nano hälsningen från " Mork and Mindy" Finns det nån som har åldern inne här för att komma ihåg den? Ooops så var vi OT igen :)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
1/8/13, 8:50 PM
#102

Jag kommer ihåg Na no, na no!

Otroulig
1/8/13, 9:26 PM
#103

❤Thora!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
1/8/13, 9:31 PM
#104

Det måste nästan varit en av Robin Williams första grejer. Älskar honom, helt galen. Har säkert någon härlig bokstavskombination. Allt han ställer upp i står för kärlek, vara annorlunda, fånga dagen osv. En riktig LOA:re

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
[Torahzen]
1/8/13, 9:32 PM
#105

Cool

[Kathja]1
1/8/13, 9:36 PM
#106

Det där är Mr Spock från Star Trek's "signum", men även Sheldon Cooper ifrån Big bang Theory kör den eftersom han är Mr Spock fan- men egentligen är det en judisk välsignelse - om ett långt och rikt liv.

Vi snackade ju pengar ju så INTE OT denna gången inte! Flört

målle
1/15/13, 2:51 PM
#107

From The Secret Daily Teachings No-one is destined to live a life of poverty, because each of us has the ability to change everything in this life. The law of attraction is the law of creation, and it allows each person to create the life they want. Every person has their own unique circumstances to overcome, but every single person has the opportunity to achieve anything - and change everything. May the joy be with you.

målle
1/22/13, 3:12 PM
#108

From The Secret Daily Teachings So often when things change in our lives, we have such a resistance to the change. This is because when people see a big change appearing they are often fearful that it is something bad. But it is important to remember that when something big changes in our lives, it means something better is coming. There cannot be a vacuum in the Universe, and so as something moves out, something must come in and replace it. When change comes, relax, have total faith, and know that the change is ALL GOOD. Something more magnificent is coming to you! May the joy be with you.

crinalina
1/22/13, 3:26 PM
#109

Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
1/22/13, 6:53 PM
#110

Precis!! Har man haft positiva känslor den större delen av tiden och något dåligt händer, då är det något positivt=) Antingen hindrades man från att komma i en värre situation eller så är en bättre sak påväg.

Ja, det är bara att vara tacksam!! Skrattande

Otroulig
1/22/13, 7:19 PM
#111

Ehh, finns det inget vacum?? Vetisjutton om jag håller med om det.. Haha, eller så är det så att jag är inne i en vääääääldigt långsam process av att något raseras som ska bytas ut mot något bättre. Det har inte rasat klart än verkar det som. Jag har tröstat mej med att det är en vilopaus eller nåt, att saker landar. Jaja allt är som det ska.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
crinalina
1/22/13, 9:02 PM
#112

Allting går ju i vågor, som en trappa. Det vi uppfattar som vilopauser handlar inte alls om att ingenting händer utan det är bara en period då ingenting händer som vi omedelbart kan TA på. Alla stadier är lika viktiga och behövs lika mycket. Man måste stanna och lukta på rosorna ibland, inte bara plantera fröna till dem och plocka dem. Varje stadie har sin charm, bara man vågar öppna upp sig och se det och njuta av det. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
1/23/13, 10:05 AM
#113

Précis crinis! Ofta är vilopausen den mest kreativa tiden!!!!Otroulig ,för mig verkar du mer sprudlande än någonsin??? Har du inteärkt det själv? Dina inlägg vibrerar högt!!!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
1/23/13, 10:45 AM
#114

Jag håller med Shia! Otroulig, dina inlägg har en sådan hög vibration och du sprider den vidare till alla oss andra, och vi i vår tur sprider det vidare till de runtomkring oss. Du är precis där du ska vara just nu. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
1/23/13, 4:29 PM
#115

Tack snälla söta ni!!!! Jag mår ju fint. Fastnar inte alls som tidigare. Men jag skulle ju gärna vilja att det manifesteras utåt i det fysiska:) Nytt jobb t.ex. Men det är förmodligen som ni säger. Jag har nog en uppgift i den här röran på jobbet just nu. Sprider nog kärlek här med. Jag är nog där jag ska vara även om det inte känns så upplyftande. Hehe, lilla rebellen har redan gjort stor chefen lite förbannad idag. Men blir han det av att bli ifrågasatt så varsågod, det är inte mitt problem. Jösses vad jag har tappat respekt för överheten. Haha!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

crinalina
1/23/13, 4:36 PM
#116

Jag förstår vad du menar. Här har det stått still i det yttre ett bra tag nu, men jag har accepterat det och känner mig trygg i vissheten att nästa steg för mig kommer när det är dags för det att komma. Just nu är jag här och det är jag nöjd och glad mig. När nästa steg kommer så kommer jag att bli nöjd och glad över det. Tills dess så jobbar jag vidare med att rensa i mina energiblockeringar på olika sätt, med EFT och Qigong, andas med världen och meditation och så vidare.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
1/29/13, 3:42 PM
#117

From The Secret Daily Teachings You are an electromagnetic being emitting a frequency. Only those things that are on the same frequency as the one you are emitting can come into your experience. Every single person, event, and circumstance in your day is telling you what frequency you are on. If your day is not going well, stop and deliberately change your frequency. If your day is going swimmingly, keep doing what you are doing. May the joy be with you.

MissInAction
1/29/13, 5:20 PM
#118

#117
YES! Så rätt, så rätt Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Stella_Polaris
1/29/13, 6:05 PM
#119

#117: Fantastiskt citat, tack för att du delar med dig! :)

målle
1/29/13, 8:16 PM
#120

Det är det lilla att jag delar dessa citat! :)

målle
2/5/13, 9:40 PM
#121

From The Secret Daily Teachings If you find yourself in a negative situation with someone in your life, take a few minutes each day to feel love within your heart for that person, and then send it out into the Universe. Just doing this one thing helps to remove any resentment, anger, or negativity towards that person. Remember that feeling resentment, anger, or any negative emotion attracts it back to you. Feeling love attracts love back to you. What you are feeling for another, you are bringing to you. May the joy be with you.

målle
2/12/13, 3:54 PM
#122

From The Secret Daily Teachings When you read The Secret book or watch the film of The Secret, you can only take into your mind the knowledge that is on the same frequency as you at the time. The next time you read the book or watch the film, you take in much, much more. And this process never stops. You will continue to discover something more in every reading or viewing, and the principles become clearer and clearer and clearer. That is because your consciousness is expanding every single time. May the joy be with you. Jag ska nog läsa boken igen då, tror jag! :)

linnease
2/12/13, 5:27 PM
#123

Ja det ar sa sant! Likadant med alla bocker och filmer tror jag, jag tycker det ar kul att kolla pa gamla filmer som jag gillade eller gjorde intryck pa mig pa nagot vis, och se hur galet annorlunda jag ser pa dem nu!

Otroulig
2/12/13, 7:51 PM
#124

#121 Den har jag nog läst tidigare - men känner att jag mår bra av att ta till mej den nu och jag ska utöva kärleks bombning till dom jag retar på mig mer.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2/12/13, 8:40 PM
#125

Ah så var det ja. Kärleksbombning till dom man retar sig på. Har varit på tjejmiddag med 9 tjejer och flera retade jag mig på. Jag vet att det är pga ett beteende jag själv haft innan och jag märker att jag blir frustrerad när jag ser beteendet hos andra. Vill bara ruska om dom och be dem sluta. Men jag kan ju inte ändra nån annan så kärleksbombning it is. Kram otroulig


Annons:
målle
2/20/13, 4:25 PM
#126

From The Secret Daily Teachings The Universe is completely and utterly in love with you. No matter how many mistakes you make, no matter where you are in your life, no matter what you think of you, the Universe loves you for all eternity. May the joy be with you.

crinalina
2/20/13, 4:35 PM
#127

Precis så är det! Och jag skulle vilja tillägga att ditt inre jag, din själ, din kärna, din Source, är en del av Universum och det gör att ditt inre alltid älskar dig, oavsett vad du gör, vad du (i din yttre, mänskliga skepnad) känner för dig själv, tänker om dig själv eller gör med dig själv. Ditt inre jag älskar alltid dig! Det betyder att du alltid älskar dig själv, innerst inne. och det betyder att när du (ditt yttre, mänskliga jag) älskar ditt inre (Universella) jag lika mycket som ditt inre jag älskar ditt yttre jag så är du helt i linje med dig själv, och det är då du är precis där du ska vara. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2/21/13, 6:35 PM
#128

Åååååh så fint! Så fin du är crinalina! Blev nästan lite kär i dig nu! :)

crinalina
2/21/13, 7:46 PM
#129

Fniss, vad trevligt. Jag älskar när alla möjliga är lite kära i mig, det pirrar så härligt i mig också då! :D 😍

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2/26/13, 4:04 PM
#130

 From The Secret Daily Teachings

Every human being on the planet wants to be happy. Anything that anyone desires is because they think their desire will make them happy. Whether it is health, money, a loving relationship, material things, accomplishments, a job, or anything at all, the desire for happiness is the bottom line of all of them. But remember that happiness is a state inside of us, and something on the outside can only bring fleeting happiness, because material things are impermanent.

Permanent happiness comes from you choosing to be permanently happy. When you choose happiness, then you attract all the happy things as well. The happy things are the icing on the cake, but the cake is happiness.

May the joy be with you.

W-O-R-D!! 😍 I'm happy! How about YOU? 🥳

crinalina
2/26/13, 4:09 PM
#131

Absolutely and utterly H.A.P.P.Y!! ✨

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
3/5/13, 5:32 PM
#132

From The Secret Daily Teachings You can most certainly help others through your thoughts, and they can help you. Every good thought you send to another is a living force. However, the person you are sending the thought to has to be asking for the same thing you are sending. If the person does not want it, then they are not in harmony with your thought frequency, and it will not penetrate them. You cannot create in another's life against their will, but if it is something they want, your thoughts are a real force that helps them. May the joy be with you.

Annons:
målle
3/12/13, 2:58 PM
#133

From The Secret Daily Teachings When a big change occurs in your life it forces you to change direction. Sometimes the new path may not be easy, but you can be absolutely certain that there is magnificence for you on the new path. You can be absolutely certain that the new path contains things that you could not have experienced otherwise. When we look back at a negative event that occurred in the past, we often see how in fact it transformed our life. We see how that event directed us toward a life that we would not change for anything. May the joy be with you. Det här är bara sååå sant!

Otroulig
3/12/13, 4:36 PM
#134

Ja herre min je, och där står jag och har lämnat min gamla stig, och väntar på att den nya ska utkristallisera sig!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

målle
3/19/13, 4:28 PM
#135

From The Secret Daily Teachings

When things change in our life, often we have resistance to the change. But if you understand the structure of the Universe, life, and creation, then you will understand that life is change, and nothing ever stands still. Everything is energy, and energy is in continual motion and change. If energy stood still you would be gone, and there would be no life.

Change is always happening for the good of you and for everyone. It is the evolution of life.

May the joy be with you.

crinalina
3/19/13, 4:31 PM
#136

Yaaaayyyyy for changes!! 🍸🌈❤️🌊

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: