Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 1526 ggr
SHIAWASE
2012-09-23 12:01

Mitt jag idag skapar min morgondag:)

Ar idag battre an igar?

Hur ska da inte morgondagen bli!!!

Jag tror vi har skrivit om detta flera ganger,,, men , men idag kandes det bra att formulera detta.

Mina kanslor, mina vibrationer idag skapar ju min morgondag.

Vilket betyder att mina kanslor igar skapade mitt  IDAG.

SA om jag da tanker tillbaka pa mig ett ar tillbaka,,,, jag har alltid varit positiv,, och har forstatt sedan lange att man skapar sitt egna liv.

Jag madde BRA for ett ar sedan, MEN,,,, JAG MAR OTROLIGT MYCKET BATTRE IDAG!!!!

WOW!

Jag madde bra for ett ar sedan, och mycket har forandrats, inte synliga saker sa mycket kanske MEN MYCKET, YES!!

Bade min mans och mitt forhallande:) Men mina jobb, jag far sa roliga jobb nu fortiden, och mycket annat.

Men eftersom jag mar sa otroligt mycket battre idag, hur ska da min morgondag se ut!!! YES!! sager jag:)

Kan man vara mer an forvantansfull:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
målle
2012-09-23 13:00
#1

"mitt jag idag skapar min morgondag" Oh yes! Haha detta gav mig verkligen svaret på det jag redan funderat över!

Igår skulle vi iväg på bio och som ni säkert alla hör inne nu redan vet har jag en mage som bråkar med mig (och det är ju för att jag säger åt den att göra så, ni fattar vad jag menar!) Så jag ville ju göra mitt dagliga toalettbesök efter min mirgonpromenad för att kunna vara bekväm och må bra under dagen. Självklart blev det ingen morgontoalett men magen höll sig i schack hela dagen men idag! Idag bråkar den lite grand så som jag trodde den skulle göra igår!

Så nog stämmer det där alltid att mitt jag idag skapar min morgondag!

Otroulig
2012-09-23 13:04
#2

Så härligt Shiawase!!! Ja även jag kan bli pirrigt förväntansfull, ibland så jag nästan inte kan vara still när jag inser hur mycket kärlek jag skickat och skickar ut. Jag kommer att bli så överröst:) Blir - faktiskt

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Otroulig
2012-09-23 13:08
#3

Hmm, hälften av inlägget försvann? Jag ville även säga att det är så tacksamt att se tillbaka och inse att jag mår så fantastiskt mycket bättre och att det ger en bekräftelse att: TJOHO! Jag är på rätt väg!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-09-23 14:34
#4

JAA! Dagen skapar morgondagen, så hur det än har varit så går allt att omskapa, det är fantastiskt bra och för mig blir det bara bättre och bättre GladFrån att ha varit deprimerad till att känna glädje och lycka varje dag, skrattar alltid till flera gånger om dagen nuförtiden, hände aldrig förut!

Fast uindrar vad man skapar när man är trött? för då kan man inte känna den här sprudlande glädjen för tröttheten dämpar lite även fast man känner sig helt okej ändå

crinalina
2012-09-23 14:52
#5

Evigheten, det spelar inte så stor roll vad vi spår när vi är trötta, ledsna och arga, så länge vi är positiva och glada mer än 50% av vår tid. Och i sömnen skapar vi positiva saker. Är du trött, sluta fundera och bara var trött.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-09-23 15:11
#6

Precis!!! Crinalina,,,Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Evigheten]
2012-09-23 16:17
#7

mer än 50% räcker…hade glömt bort det! pjuuu… då kan jag slappna av och ändå veta det blir bättre och bättre för var dag som kommer!

men vad sköönt!! Glad o Tack! vilken lättnad!!

[Kathja]1
2012-09-23 16:54
#8

Evigheten - det hade blivit jobbigt om varje liten tanke hade blivit en manifestering och framför allt om man aldrig kunde få vara ledsen, arg, eller off!

Men visst behöver vi påminna oss om det ibland, de kan vara lätt att stressa upp sig för att man "gör fel" och inte "lyckas bra nog". Men varje känsla fyller en funktion så var tacksam för dem alla! Skrattande

[Evigheten]
2012-09-23 17:15
#9

Väldigt jobbigt Flört haha

Ja jag ska vara det, tacksam för alla känslor! Man ska vara tacksam över allt, varje lilla grej med ens liv och se framemot framtiden. Som inte finns, utan det är bara att välja och vraka hur man vill skapa sin egna framtid! Fylla den med vad man vill!

LoAEmma
2012-09-24 12:20
#10

Jag har i flera dagar väntat på en särskild grej, att höra ifrån en person…

Jag visualiserade, försökte få den rätta känslan osv. Ibland lyckades jag och förväntade mig verkligen att NU piper telefonen. Men inget hände…
Tänkte i lördags att fasen, jag får inte till rätt känsla just nu, så då vet jag att jag inte kommer få det jag vill just idag.

Men, sen visade det sig att jag visst hade visualiserat OCH manifesterat precis det jag ville, men att det blivit nåt knas och jag inte hade fått smsen som faktiskt skickats, både i fredags och i lördags.

Där ser man!! :-D

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Upp till toppen
Annons: