Annons:
Etikettloa-tacksamhet-och-uppskattning
Läst 1213 ggr
retep
2012-09-22 09:45

TM

…tennis meditation

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Annons:
retep
2012-09-22 09:51
#1

…präst meditation

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
2012-09-22 10:03
#2

Har lite batterier i telefonen men tittar sedan.Kul att du visar dig när vi pratar meditation Peter!du får väl komma med på Loa retreatet och guida oss!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

retep
2012-09-22 10:05
#3

…changing life meditation

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

retep
2012-09-22 14:18
#4

Skall det vara ett LoA retreat? Var och när är det tänkt att vara?

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

SHIAWASE
2012-09-22 14:33
#5

Ja du Peter, jag planerar ju ett annordna ett  LoA Retreat pa Hawaii(the big island) och kommer att bjuda in alla som skriver in detta i sin onskan, i onske-traden!!! Ar i full fart att manifistera fram detta, sa skriv garna in ditt namn pa listan:) (innan det ar forsentFlört)Passar ju perfekt med meditations-guidning tycker jag:) Ah, bara jag pratar om detta blir jag ju annu mer exalterad(eller hur det nu stavas,,)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-09-22 14:37
#6

Oj Peter! Nu har jag tittat pa forsta klippet,, och han ar ju SAAA SOOT Maharishi,,, skrattade mycket, nu ska jag ta och titta pa de andra tva klippen!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
SHIAWASE
2012-09-22 14:41
#7

Valdigt intressant med Prasten ocksa;)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-09-22 14:53
#8

Nu har jag tittat pa alla klippen!! OCH ,,, YES. Meditation, ar nyckeln:)

Jag har ju nu ingen speciell teknik, men jag nar ju detta tillstand jag , jag smalter ihop med mitt JAG,, och det ar underbart.

Har ingen aning om vad TM erbjuder for teknik,men sager ABSOLUT, om nagon kanner det svart att na dit sjalv, sa prova garna!!

Alla tre klipps var valdigt trevliga:)

(Trevligt ar inte ett ord som jag andvander ofta, men de var precis just det, TREVLIGA):) som i sympatiska, som i BRA!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: