Annons:
Etikettloa-generellt
Läst 767 ggr
SHIAWASE
2012-09-15 09:41

Det är ditt val, glöm inte det

Glom aldrig att du har ett val.

Lat aldrig nagon annan leva ditt liv.

Det ar DU som STYR ditt liv, INTE nagon ANNAN!!

Du har ALLTID valmojligheter,,,

Vad vill jag kanna,

hur vill jag reagera

Hur vill jag ma

ALLT ar DITT beslut

ENBART ditt beslut.

Fatta beslutet NU,

Sa ar du FRI sedan

Har du svart att fatta beslutet,

Skicka ut en onskan till universum!!

Universum hjalper dig alltid.

Universum ar alltid pa din sida.

Universum overger dig aldrig

MEN , i slutanden ar ALLT ditt beslut.

Aterta makten over ditt liv!!!

Du ar fantastisk, Du har en fantastiskt skaparkraft,,

Ha tillit till dig sjalv,,,

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
[Kathja]1
2012-09-15 13:09
#1

DET är den FRIA VILJAN - att vi kan välja om vi vill må bra eller om vi vill må dåligt. I varje sekund, i varje Nu, väljer du att se livet utifrån ett perspektiv som får dig att må bra, eller utifrån ett som får dig att må dåligt.

Det finns inga yttre omständigheter som styr ditt mående, det är DU som är chef över det, ingen annan. Du väljer!

Det du har är det du skapar, det du får är det du drar till dig. INGET sker i ditt liv utan att du har bjudit in det, inget.

SHIAWASE
2012-09-15 14:13
#2

haha, Harligt Kathja, DU ar Chef,, skriver du. Det som inspirerade mig idag till det har inlagget, var en dialog jag hade pa min blogg. Dar en kvinna skrev "Vi ar sjalva AGARE till varat liv" "Lat ingen annan leva DITT liv"

Och eftersom vi ar sa synkroniseade har sa kommer ju du ocksa och skriver om Chef (agarskap)hahaYou're The BestGirl 5

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-09-15 18:26
#3

Fina, visa tjejer!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: