Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 5246 ggr
[Kathja]1
2012-09-12 09:00

Jag önskar...

Blev inspirerad av tråden Dagliga Manifesteringar där szirius hade fått en resa hem till Sverige och SHIAWAZE önskade det samma.

Vi har trådar om vad vi har manifesterat och trådar med mål vi ska uppnå, nu har vi en ÖNSKE-Tråd!

Jag önskar…

  • En resa till Grekland, helst KRETA
  • En ny hel och fin bil (Lexus, Lexus, Lexus)
  • En resa till Scottland så vi kan hälsa på vår dotter
  • En resa till Australien så vi kan hälsa på äldsta sonen
  • En massa inspirerande föreläsningsuppdrag
  • Nya vänner IRL
  • En väldigt gód ekonomi som räcker livet ut, och jag ska leva tills jag är 97 år

TACK! Skrattande

Annons:
SHIAWASE
2012-09-12 09:08
#1

JAG ONSKAR

som sagt en resa till Sverige

en bankbok FULL med harliga pengar, som jag kan ta hand om och varda, och alska i massor:)

MASSOR av roligt och inspirerande jobb-uppdrag

En renovering av var lagenhet

en rundresa, sa jag kan aka och halsa pa er alla, eller att jag bjuder er alla till HAWAII!!!for ett harligt LoA Retreat! VAD SAGER NI OM DET!!!

De som satter in LoA Retreat pa Hawaii i sin onskelista, satter jag in pa min inbjudningslistaKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-09-12 09:12
#2

Jag önskar…

  • En LoA Retreat!!!!
  • Och en massa snygga, coola, kvinnliga kläder
  • En massa skor och stövlar
  • Bra hälsa
  • En ännu snyggare mer vältränad och pigg kropp
  • Ett renoverat hus (från tak till lillstuga, hi hi)

~ därför att jag är värd det! Skrattande

Tack, tack, tack, tack, tack

crinalina
2012-09-12 10:49
#3

Jag önskar:

  • En LoA Retreat!!
  • Mer pengar än jag kan göra av med så jag har en massa att ge bort.
  • Min drömkropp
  • En bestseller skriven av mig, eller flera bestsellers skrivna av mig
  • Kläder som får mig att känna mig hel, må bra och som mig själv
  • Tills jag har mer pengar än jag kan göra av med vill jag ha en inkomst som är minst 3ggr den inkomst jag har i dagsläget.
  • Att mitt pass dyker upp idag! Tack!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2012-09-12 12:50
#4

Jag önskar mig:

  1. Träffa den rätte, och leva tillsammans i en underbar relation =)
  2. Leva i total ekonomisk trygghet där vi kan köpa vad som helst, göra allt vi vill och resa vart vi vill. Vi kan göra det hur ofta vi önskar göra det
  3. Få nya underbara vänner
  4. Lyckas med allt jag företar mig, inom alla områden i livet!
[Evigheten]
2012-09-12 12:51
#5

Vad menas med LOA retreat föresten? =)

[Kathja]1
2012-09-12 12:53
#6

Hi hi, det var den "hemliga"koden för att man ville bli inbjuden till SHIAWASE på LoA-häng på Hawaii

Annons:
SHIAWASE
2012-09-12 12:57
#7

Jag haller redan pa att planera "programmet"

Ska ta och skriva ner det med foton och lagga in har!! Sa ni har nagot att se framemot.

Typ 10 dagar, Hawaii,, med Loa:are fran detta forum ,dar vi njuter av natur, mat, bad, delfiner, snack , myyys, varme och karlek, meditation, workshops , Loa Emmas special massage, Kor-sang!! och annat!!!

Den som vill vi med, skriv som sagt LoA-retreat pa din onskelista, sa kommer val en inbjudan fran mig sa smaningom!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-09-12 16:31
#8

Ser redan fram emot den resan!!!  Skrattande

crinalina
2012-09-12 16:33
#9

Btw, i min önskan här ovan står att jag önskar att mitt pass dyker upp idag! hihi

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2012-09-12 16:46
#10

Det där lät ju riktigt underbart!

så ännu en önskan: LOA-retreat =)

Alexandraea
2012-09-12 16:50
#11

Jag önskar mig:

LoA retreat på Hawaii! Glad

Önskar mig även ett semesterhus på Hawaii sedan tidigare. så jag kanske kan passa på att spana på lite hus när vi åker på retreaten. Flört

Att vara hälsosam och lycklig.

Att min katt är hälsosam och lycklig också. Glad

Ett välbetalt jobb inom mode-design (i Barcelona).

Ett eget framgångsrikt accessoar- och underklädes-företag.

Att alltid ha tillräckligt med pengar till vad jag vill/behöver göra/köpa.

En egen fantastisk vintage-lägenhet i Barcelona.

Underbara vänner med liknande intressen och syn på livet som jag själv.

PS. Skönt att höra att ditt pass dök upp till slut Crinalina! Glad

MathildaF
2012-09-12 17:46
#12

Jag önskar följande Sommarhus utomlands helst Italien eller Kroatien:) Att gifta mig och få barn med min drömkille Att få vara frisk och hälsosam Att min familj och vänner ska få va friska Obegränsat med pengar Ett givande jobb där jag få jObba med människor och att arbetstiderna passar mig:) En smal och lagom tränad kropp Fina relationer till mina vänner, både dom ja har nu och framtida vänskaper med nya vänner. Att ha möjlighet att resa mycket LoA retreat på hawaii:) Ett stort fint nybyggt hus i antingen vitt eller beige:) med många fina stora ljusa rum och en stor mysig uteplats.

LoAEmma
2012-09-12 18:16
#13

Jag önskar mig:

♥EN LOARETREAT PÅ HAWAII :-)

♥Att träffa min drömkille och bilda familj och leva lyckligt med honom

♥Att bli älskad för den jag är och att få slösa med min kärlek

♥Att äga och bo i mitt drömhus med min familj

♥Att ha en frisk och stark, sund och slank kropp

♥Att ha finansiell trygghet att kunna göra allt som faller mig in

♥Att känna en djup trygghet i maggropen

♥Att ha ett starkt kontaktnät och fina vänner

♥Att skratta och vara lycklig varje dag

♥Att få kärleksfulla kramar varje dag

♥♥♥TACK♥♥♥

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
Håbe
2012-09-12 21:11
#14

Jag önskar mig:

Absolut en LoA retreat på hawaii!!! Skrattande

Att mina barn mår bra och växer upp till trygga och harmoniska vuxna.

Att jag och min familj får vara friska.

Att jag för alltid har mitt sockersug under kontroll

En snygg och vältränad kropp

Att jag till slut uppnår den där känslan då jag ärligt kan säga "jag älskar mig själv".

Tillräckligt mycket pengar för att kunna luta mig tillbaks och tänka "vad vill jag göra nu?" utan att behöva vara praktisk.

Mitt drömkök. Med stoooor köksö där familjen kan samlas och laga mat tillsammans.

Att få resa "hem" till Spanien som planerat nästa sommar. Längtar!

Att få resa till Island med bästa kompisen Lillan och rida islandshäst.

Ett bättre ordningssinne och åtminstone en gnutta organisationsförmåga.

Theleonora
2012-09-12 21:13
#15

Nu i den närmsta framtiden önskar jag att det går bra på min intervju på fredag och att det känns bra för min del att jobba där. Samt när de väl erbjuder jobbet att jag får den lön jag kräver, minst ;)

Att jag finner den rätte och han mig, såklart :) och att vi lever lyckliga i resten av våra liv (lät lite sagolikt)

Att jag får en enligt mig ordentlig avkastning på min lägenhet och att jag hittar en ny lägenhet och att den ser ut så som jag vill ha den, utan renoveringsbehov och till det pris jag kan tänka mig att betala.

Jag önskar mig nya fina nära vänner som matchar mig på alla sätt och att vi kan ha utbyte av att umgås med varandra. Sen vill jag även ha ett starkt kontaktnät, både socialt och professionellt.

Jag önskar att jag fortsätter med min sunda livsstil och träning och att jag snart får min drömkropp. Att mina hud-, mag- och hormonella problem försvinner (formulering…).

Ekonomisk trygghet!

Det får räcka för nu. Lär nog fylla på snart igen, när jag har fått allt ovan ;)


MathildaF
2012-09-12 21:16
#16

Glömde skriva att jag önskar en resa ihop med min drömkille:)

LoAEmma
2012-09-12 21:40
#17

(Den här tråden får mig att få en riktigt bra feeling!!)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Otroulig
2012-09-12 22:25
#18

Lustigt LoaEmma, precis tvärt om för mej. Gick lite i lås för alla mina högsta önskningar är samma som för fyra år sen… Så jag bestämmer mej för följande just nu: Jag önskar att jag vaknar i morgon med en härlig känsla av tillförsikt och tillit! Att den känslan stannar för evigt! Jag önskar att jag får träffa alla er! Verkligen! Hawaii nja, är för bekväm, hehe!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-09-12 23:32
#19

LoAEmma, det var lite tanken det. Skrattande

[rore]
2012-09-13 08:12
#20

Jag önskar mig en LoA retreat på HawaiiTungan ute

och jag önskar att jag vinner den medicinska massageutbildningen som jag är med och tävlar om.

Annons:
stillness
2012-09-13 19:13
#21

Jag önskar:

Att människor börjar att bry sig om varandra och älska varandra och sig själva samt planeten i medvetenhet

att denna värld blir läkt ifrån all ondska och mörker

inget mer lidande på planeten

att fler människor vågar stå upp emot orättvisor

att hat, girighet,avund och rädsla försvinner ur människors hjärtan

att jorden blir det paradis det var menat att vara

En rättvisare värld med rättvisare system där alla tjänar varandra i symbios likt naturen (ingen tävling)

att vi alla får möta sanningen kärleken gud i våra liv

lizaohman
2012-09-14 17:40
#22

Jag är så sanslöst lycklig (antagligen korkad) med mitt liv och mina djur. Maken är rätt hyfsad åsså Oskyldig men jag kan faktiskt tänka mig att göra mer med livet. En herrgård som jag kan driva som andlig kursgård skulle smaka mumma. Du får adressen till mig via Meddelande så du kan skicka ägarhandlingarna. Jag är inte ens petig med var den ligger; Italien, Gryt, Rivieran, Malta, Island går bra, men Tranås, Säffle, Arjeplog, jag tar allt jag kommer över!

SHIAWASE
2012-09-15 09:06
#23

Jag haller ju pa att planera for LoA Retreaten, och vill "sortera" namnen:

Shiawase

Kathja-R

Crinalina

Evigheten

Habe

LoAEmma

rore

MathildaF

Alexandraea

Om det ar nagon som fattas sa fyll pa! Om det ar nagon som ar med som inte vill va med , sa ta bort! Kyss

Som det ar nu, sa racker det att hyra tva hus ,, Jag vill ABSOLUT hyra det vi brukar, dar kan fem eller sex personer sova. Hyr vi ett till bredvid,, sa racker det!!

HUS VI HAVET, MED POOL, Harliga grill-kvallar LCHF , Vegetariskt , vad som helst !!! FRUKT i massor, Simma med delfinerna som kommer in i viken varje morgon,,,, Underbart:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-09-15 12:10
#24

Det låter UNDERBART - då får vi börja tänka fram resa till oss alla nu då! Skrattande

stillness
2012-09-15 12:34
#25

shiawase: får man fråga av nyfikenhet om denna retreat ?

vad är detta nånstans, för vilka? pris?

SHIAWASE
2012-09-15 14:01
#26

Stillness! kika upp i traden sa far du se!

De som onskar sig LoA Retreat pa Hawaii, i denna trad, kommer namligen att sta pa min inbjudningslista, till typ 10 dagars Hawaii LoA Retreat . Alltsa medlemmar fran detta forum samlas i 10 dagar for att bara njuta och ma bra!!

Pa Hawaii (The Big Island) Och jag ska ju bjuda , sa det kostar inget!! Thjohoo!

Idag nar jag skrev listan, sa bara forsade det genom mig, jag kande att det ar pa gang, sa lika bra att borja kolla vilka som verkligen vill komma och planera lite:)

Vi (min familj) brukar hyra ett hus dar, och varje morgon kan man simma med delfinerna (om de har lust att komma pa besok) och det ar underbart.
The Big Island ar kand for hog vibration, fantastisk energi,, Underbart stalle, Men andra ord: PERFEKT for oss LoA:are att samlas.

SA skriv det som din onskan i den har traden!! Sa lagger jag till dig pa listan ocksa:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-09-15 14:47
#27

Vågar man simma med vilda delfiner då?
Det är f ö en av punkterna på min att göra-lista i livet typ :) En dröm!

Ahaa så du bjuder? På resan också Shia?

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Annons:
SHIAWASE
2012-09-15 15:07
#28

Ja!! de vilda delfinerna ar ju inte "vilda" utan underbara, hoppar runt och leker!!

Denna vik Kealakekua Bay,,, ar underbar, HOG, HOG energi finns dar:) Det ar darfor som delfiner och valar dyker upp:)

Ja visst, det ar ju det som ar meningen att jag ska bjuda pa resa och uppehalle och ALLT,,, sedan far alla bidra med "innehall" till veckan:) De som ar bra pa att laga mat kan gora det:) De som ar bra pa att massera kan gora det:)) (DU antar jag, Emma:)) och vad som helst,,

Sa vanta ni bara,, se fram emot inbjudan som ratt vad det ar ploppar in i mailboxenFlört Tank om ni kan fa en resa i business-class!!! Vem vet,, vad som helst kan ju handa:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-09-15 15:19
#29

Ojojoj det låter helt fantastiskt! Vilken drömresa Shia!!!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-09-15 15:55
#30

Visst, vanta ni bara!!! Och se till att ni ocksa ar fokuserade pa denna resa!! Ah!!!! Sa fort jag tanker pa den sa kanns den som bara SAAA fantastisk.

TANK massa fria sjalar,, ingen vill anpassa sig till nagon annan, sa  det finns mat i MASSOR (vanlig mat, vegetariska mat, raw food, LCHF , kott, gronsaker , frukt, brod och vad det nu kan vara)

INGEN vill anpassa sig till tider, alla vaknar, huller om buller, och gor vad de vill

ALLA vill strosa runt pa sitt satt, absolut inte bestamma ett schema med bestamda tider!

MEN, helt plotsligt sa sitter alla lugnt , utan nagot tvang har alla samlats,

och istallet for att skriva ,,, sa kan vi PRATA, SKRATTA, GRATA (om vi vill det) och bara VARA tillsammans, och ALLA accepterar att vi alla ar olika och att vi alla ar och beteer oss pa varat alldeles egna satt:)

Kanns inte det underbart:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

crinalina
2012-09-15 19:25
#31

Härliga, underbara rysningar går genom hela kroppen från tår till hår och tillbaka. Jag sitter med ett stort leende på läpparna och känner mig fånig. Hawaii here we come! Wooohooo!!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-09-15 22:57
#32

Yeeeey!!! Skrattande

szirius
2012-09-16 10:10
#33

Jag önskar mig en LoA-resa till Hawaii och få hänga med er underbara människor!

Jag håller med Crinolina, jag sitter bara här och ler och får pirr i hela kroppen - jag LÄNGTAR! Vad KUUUL det ska bliSkrattande! Åh, jag behöver verkligen få komma iväg och fylla på livsglädjekontot.

Jag lägger till surfing…det har jag alltid velat lära mig och vart kan det vara bättre än på självaste Hawaii??Tungan ute

Det här blir kanon!!!!!

Håbe
2012-09-17 17:58
#34

Ett litet tillägg på min önskelista..

Blev lite inspirerad när jag läste Crinalinas inlägg om Spanien och stuprännor Skrattande.

Var ju mycket i Spanien som barn och tonåring och eftersom min pappa var spanjor så bodde vi aldrig på något typiskt turistställe utan i ett traditionellt spanskt område. Med små svartklädda gummor som satt och lagade fiskenät på kvällarna. Vi handlade bröd i min fasters bageri, köpte fisken nere i hamnen direkt från fiskebåtarna när de kom in på morgonen. Jag drev min farmor till vansinne genom att släppa hem alla stackars herrelösa katter jämt och ständigt. Jag grät för att min farmor tvingade mig att klä mig som en "riktig Valenciana". Dvs inte slitna, skitiga jeans och rufsigt okammat hår utan jag måste, ve och fasa!!!!Förvånad, ha klänning och FLÄTOR. Skrikandes.

Men jag älskade verkligen mitt Spanien. För mig är det väldigt mycket min barndoms somrar. I 20-årsåldern hade jag en dröm om att bo där under ett år. Lära mig språket ordentligt och att ta del av det spanska samhället som vuxen men det blev aldrig av. Och när pappa fick lungcancer och skulle dö för 13 år sen så åkte vi ner och sålde huset eftersom det inte var ekonomiskt möjligt för mig att ha det kvar. Men jag saknar det så himla mycket! Vi sparar pengar för att kunna åka dit nästa sommar. Längtar efter att få visa mina platser, mina dofter och smaker för min man och barnen. Och att få återuppleva dem själv.

Så min önskan då:

Att ha råd med en liten semesterlägenhet i Spanien. I MITT område. Så att jag kan åka dit någon vecka då och då och sen när jag blir pensionär (eller tillräckligt rik för att kunna bestämma själv över min tid)  kunna bo där några månader om året. Skulle absolut kunna tänka mig att tillbringa vintern, våren och sommaren i Sverige och sen åka till Spanien under några höstmånader, fram till jul.

Annons:
LoAEmma
2012-09-17 18:03
#35

Ja Spanien är underbart!! Har dock bara varit där i 48 timmar, en helg i Barcelona, men vill jättegärna se mer :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
2012-09-17 18:25
#36

Jag har ju då bara varit här på solkusten som ju då är en stor turistort, som en gång i tiden var en liten fiskeby. Det riktiga Spanien har jag inte sett mycket av och språket är inte lätt. Men jag älskar atmosfären där jag är, doften av havet, surret från uteserveringarna sommar som vinter, solen och värmen, den avslappnade mañana-mentaliteten som råder här på kusten fortfarande. Frukt- och grönsaksbutiker, bagerier, charkuterier som finns lite överallt. Skrattande Att i princip allting, utom caféér och restauranger, är stängt på söndagar så det enda man kan göra då är att njuta av sitt liv.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Evigheten]
2012-09-18 20:18
#37

Shiawase du kan ta bort mig från listan till loa-retreaten

SHIAWASE
2012-09-18 23:21
#38

Namen Evigheten!!! Vad har hant?Förvånad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2012-09-22 15:10
#39

Jag önskar mig:

  • ♥ Ett nytt jobb
    ♥ Nya vänner irl och på nätet
  • ♥ LoAretreat
  • ♥ Pengar i överflöd till allt jag vill göra
  • ♥ En Feng Shui- utbildning som grundkurs, fortsättningskurs, olika inriktningar
  • ♥ Jobba med Space Clearing
  • ♥ En vig, slank och vältränad kropp
  • ♥ Sunda relationer till alla i min familj

å lite till! Kyss

SHIAWASE
2012-09-22 15:19
#40

Valkommen till LoA Retreatet Torahzen!!!

Tankte satta mina planer pa papper (med foto) det kommer, ,,(just nu har jag sa mycket annat (jobb) att satta pa papper) allt finns i huvudet!!! Vi kanske far meditations-guidning med peter ocksa:)

Jag kan ju ta nagra karate-exercise pass med er alla dar pa LoA-Retreaten, sa ska ni se att ni far slanka och fasta kroppar:)

Alla andra har ju diverse saker att bidra med (massage och allt mojligt) sa bara att fundera pa denna retreat-vecka gor ju att man blir alldeles till sig!!

Sarskilt eftersom vi redan nu vet att de som kommer ar BARA SADANA SOM INTE anpassar sig efter nagon annan, utan BARA gor det den personen vill gora just da!!! haha,, underbar syn.

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Håbe
2012-09-22 16:48
#41

Ha ha, det där sista låter som vilken dag som helst hemma hos mig med andra ord :-)

Men karate, jaaaa! Det är också en sån där hemlig dröm jag har.

Annons:
Theleonora
2012-09-22 16:51
#42

Jag vet inte om jag vågar men jag önskar att få tillbaka j, saknar honom så otroligt mkt idag. Konstigt…


retep
2012-09-22 21:41
#43

Har en innerlig och hjärtlig önskan, att sammanstråla med er alla och era vackra själar på Hawaii. _Peter

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

[Torahzen]
2012-09-22 21:50
#44

Nu kom jag på mera (jag har samma önskningar som en del av er):

♥ Meditations-guidning med Peter, förstås

♥ Utveckla mina mediala sidor

♥ Verkligen njuta av livet

♥ Utveckla min intuition och lita på den

♥ Möjlighet till att resa mycket

♥ Få se min dotter växa upp till en trygg kärleksfull människa som tror på sig själv, gör det hon vill och står upp för det hon tror på

Otroulig
2012-09-22 23:30
#45

Fasiken vad ni får Hawaii att låta härligt, t.om jag börjar få en längtan dit till er. Jag som ogillar att lämna korkeken;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-09-23 08:31
#46

Släpp tryggheten och häng med Otroulig!

Själv har jag redan förankrat det med mannen i livet som brukar bli lite "gnällig" om jag inte är hemma - han uppskattar mitt sällskap och det är ju helt okej.

Så jag kom fram till att jag får åka på retreat och så får vi ta en vecka, eller två, tillsammans efter det! Så han får komma efter helt enkelt. Skrattande

SHIAWASE
2012-09-23 08:46
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#47

Jaaa , Otroulig , Hawaii Ar harligt!:) Harligt miljo, harliga manniskor, och HARLIG ENERGI, med HOGA vibrationer:)

Bra att du har forankrat detta med mannen,,,,

Har ar en bild fran viken Kealakekua Bay,, som jag planerar som retreat stalle:), dit dolphinerna besoker oss pa mornarna!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Kathja]1
2012-09-23 08:52
#48

Det gäller ju att planera så att allt är klart då sista biten faller på plats. Skrattande

Annons:
MathildaF
2012-09-23 09:06
#49

Ååh va härligt de ser ut:)

SHIAWASE
2012-09-23 09:07
#50

Det ar ju naturligvis Kathja som har forankrat med mannen, ga garna in och titta pa ovan sida eller andra sidor, det finns ju andra oar ocksa, men just the Big Island, och sarskilt detta omrade,, ar energimassigt hogt, och manga ett stalle med manga meditationsliknande retreats! Och vackert! Det ar en vulkano, sa det finns svart sand-beach, sedan finns det en gron sand-beach dar peridot-stenar ar blandade i sanden,, vuklan natur och gron natur,,, blandat,, med ett underbart hav,, fascinerande:)

Drom pa sa att vi forstarker var kollektiva manifestations kraftGlad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-09-23 10:39
#51

Ok då:) Jag önskar mej verkligen en LOA retreat med alla dessa underbara människor på denna fantastiska plats! Jag önskar mej oxå en kärleksfull, kompetent, förstående chef. Som jag känner tillit och respekt för.

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-09-23 10:44
#52

Yey! Fatta vad vi kommer att åstakomma under den där träffen när vi kan få sådan energi genom att vara här inne och gruppmanifestera 1 gång/veckan!!!

crinalina
2012-09-23 11:13
#53

Woohoo Otroulig! Såklart du vill träffa oss och vara med, vi vill ju träffa dig! Ja, den energin som är med oss alla tillsammans här kommer vara mångfaldig där. Påg, vad härligt vi har det på vår Hawaii Retreat! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

retep
2012-09-23 13:11
#54

Medan vi avvaktar att retreaten skall manifestera sig, vill jag föreslå en medvetet skapande approach. Själskontakt! I en själskontakt där vi alla möts, strålar samman och erfar varandra. Där vi skapar och levandegör inför den fysiska manifestationen då vi möts som individer. Att mötas själsligt är att vara stilla, vara närvarande och uppmärksam. En tidpunkt på dygnet då vi höjer vår energi, vår närvaro, vår medvetenhet. Medvetenhet om varandra på Hawaii, vara var som helst och överallt. ( inte i tiden eller rummet, utan i närvaron, i Kärleksflödet) Kanske vid insomnandet, i sömnen, drömmen , eller i gryningen vid uppvaknandet? På så vis kan vi synkronisera var vi än befinner oss på Jorden.

Sanningen är en - De vise nämner den vid olika namn

Otroulig
2012-09-23 13:23
#55

Det du beskriver Retep så upplevde jag det under vår gruppmanifestation för två veckor sen!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Annons:
SHIAWASE
2012-09-23 13:23
#56

JA! peter,, vi har ju var, vecko manifestation, men man kanske ska ta en daglig sak eller?

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-09-23 16:04
#57

Tycker det är ett jättebra tillfälle att göra det under vår gruppmeditation/manifestering!

Hawaii och delfiner, låter underbart :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

SHIAWASE
2012-09-23 16:08
#58

Otroulig!! titta pa tiden pa vara inlagg, exakt samtidigt:)Flört

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-09-23 16:27
#59

Hehe, hur synkade håller vi på att bli härinne??

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Evigheten]
2012-09-23 16:32
#60

Vilken underbar ide peter!Skrattandehelst om alla tänker på det samtidigt…eller tiden kanske inte har någon betydelse där hellerObestämd det borde fungerar närsomhelst för egentligen finns det ingen tid, det är bara nåt vi skapat…

Ser hursomhelst framemot en resa till Hawai med ett underbart LOA-gäng!!

stillness
2012-09-27 12:09
#61

åhh hawaiii vad fiint :)

målle
2012-09-27 14:17
#62

OMG!! Jag har ju HELT missat denna Hawaii-retreaten!!! Hjälp!

Självklart vill jag oxå vara med!!!!!

JAG ÖNSKAR MIG EN HAWAII-RETREAT! Guld i mun

Annons:
[Kathja]1
2012-09-27 14:37
#63

Skrattande

SHIAWASE
2012-09-27 14:42
#64

Harligt Malle!!! att du kommer med:) Det skulle ju kannas konstigt annars.

For ovrigt kan jag ju meddela , att efter ha last alla dina inlagg om din mage,, sa har JAG fatt (som ALDRIG har haft problem tidigare) en jatteknasig mage, uppsvullen, och hemsk!!!haha,,Förvånad Men din verkar  ju vara i fin form:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

stillness
2012-09-27 17:25
#65

SHIWASE vad kostar hawaii retreaten?

undrar av nyfikenhet :)

målle
2012-09-27 18:11
#66

Haha förlåt Shia! Jodå den funkar betydligt bättre än den gjort tidigare! Det är riktigt härligt att ha en platt mage varje dag numer!

Tiskella
2012-09-27 23:54
#67

Jag önskar att jag får ett välbetalt dynamiskt jobb, där jag har en viktig funktion som involverar eller gränsar till det jag har pluggat.

Jag önskar att jag får lära känna nya vänner.

Jag önskar jag får köpa huset och sätta igång med allt roligt som väntar mig.

Jag önskar mig drivkraften att attrahera allt, och tillåta mig själv få det.

brusida
2012-09-28 00:07
#68

Jag önskar mig kärlek från vänner och familj

Nya vänner!

En god eknomi

En lägenhet

Bättre kontakt med min giude

Att jag utvecklas emr inom det andliga/mediala

Att få ha en frisk och sund häsla och kropp

Vilken underbar tråd!! :D

SHIAWASE
2012-09-28 00:09
#69

Stillness!!

Just nu agnar vi inte oss at detaljer som kostnad Flört Antal  kronor ar en detalj som  det inte ar nagon mening att fokusera pa just nu!!

Vi fokuserar pa Hawaii Retreat! alltsa VAD vi vill ha.

och VARFOR vi vi ha det.

Sakerna som hur, nar,  etc. faller pa plats senare!!

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
målle
2012-09-28 13:56
#70

Jag önskar att alla i hela världen i lever efter LoA, tänk om ALLA visste vad vi vet! Hur skulle världen egentligen se ut? Obestämd

[Kathja]1
2012-09-28 14:00
#71

Om alla levde efter MEDVETET Skapande så hade världen varit en underbar plats! Då hade vi alla fokuserat på att må bra och leva i kärlek och respekt.

[Evigheten]
2012-09-28 14:07
#72

JAAA! Vilket paradis det hade varit ♥

SHIAWASE
2012-09-28 14:48
#73

Visst, vi lever ju alla efter LoA , men inte alla MEDVETET, men det okar!!!

En intressant sak (lite OT) ,, tidigare pa FB, sa var det aldrig sarskilt intressanta saker, och  var inte inne sa ofta. Men nu pa sista manaden kanske, sa ar min FB sida underbara. nar jag klickar pa den sa ploppar det bara upp massa underbara LoA aktiga kommentarer, statusuppdateringar, citat etc. Sa nu ar det ett noje att kika in pa FB!!

Jag vet ju att detta ar nagot jag har attraherat eftersom jag sjalv har hojt min vibration valdigt sista manaderna (mycket tack vare er alla har!)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Otroulig
2012-09-28 17:42
#74

Vet ni,

Tänk om alla kunde känna den fina gemenskap och stöttning vi känner med varandra. Vi är ju definitvt ett gäng som lyfter varandra här inne.

DET önskar jag - att alla kunde få känna denna kraft som skapas av en kreativ gemenskap.This is the shit!!

Vi är 400 - sen är vi några som  är aktiva, några mindre aktiva  - jag hoppas att andra smittas av oss. Jag säger som Shiawase - det är mycket tack vare er som jag mår så bra!!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-09-28 19:01
#75

Klart att det smittar av sig! Det är jag övertygad om. Tror oxå att vi har som ett "kärleks-skydd" här inne, det är därför det i pincip bara är okritiska besökare här inne, de andra har inget att hämta. Till skillnad från många andra sajter.

målle
2012-09-28 19:33
#76

Jag tycker dte är så himla kul att vissa av er skrivit här långt innan jag kom hit och nu blommat upp igen. Ett tag tyckte jag att det i stort sett bara var jag, linnease, Kathja och crinalina som skrev här, sen ploppa ni tillbax en efter en och vissa av er är nog helt nya här om jag inte tar fel nu. Hursomhelst är det så otroligt roligt och mysigt hur vi behandlar varann här inne, vi lyssnar, vi ger råd, vi ger kärlek, vi ger tips och vi kan verkligen skoja och skämta med varann, för vi är ju alla lika! Vi har attraherat varann och det är det allra bästa! Det känns som vi känner varann utan och innan och jag delar med mig av privata saker här som jag knappt berättar för mina irl-vänner Skrattande

Jag är otroligt tacksam över er allihop här inne och jag önskar så innerligt att vi alla verkligen kan ses allihop tillsammans en dag!

Annons:
[Kathja]1
2012-09-28 19:35
#77

Kyss

målle
2012-09-28 19:52
#78

Kyss Kathja - jag hade mer än gärna kommit förbi på en fika på måndag då jag ska upp till Ullared men jag åker med min mamma och 2 av mina systrar och jag tror inte de är så sugna på att fika med dej och mej Skrattande Men jag kommer mer än gärna en annan dag! Jag kan köra och fika hos dej en dag även om jag inte ska till Ullared!

[Kathja]1
2012-09-28 20:13
#79

Du är så välkommen då! Bara att hojta.  Skrattande

Tiana
2012-09-30 12:25
#80

Jag önskar en massa!

  • Nytt jobb, börjar vara riktigt utvilad nu efter 8 månader hemma.
  • Nyare och större bil, gärna kombi
  • Bättre ekonomi
  • Ordning och reda
  • Tid till knäoperation som jag väntar på

Och så klart en resa till retreaten längre upp i tråden Cool 

(detta är bara början av önskelistan)

Tiana
2012-09-30 13:27
#81

Jag ändrar mig! Jag vill inte ha nytt jobb, jag vill ha MER jobb Skrattande Insåg nu att det finns en viss skillnad där!

Sugarcream
2012-09-30 17:13
#82

Jag önskar att jag o han ska kunna kommunicera. Jag önskar såå mycket att han ska vara mannen i mitt liv. Tycker om honom såå mycket. Önskar att få åka iväg på en lite kortare resa, weekend/spa. Önskar att "nya" jobbet kommer kännas lika bra när jag börjar som det känns nu. Ser framemot det!!

emmafemma
2012-09-30 23:35
#83

jag önskar att killen jag är intresserad av är intresserad av mig och att han hör av sig snart

jag önskar att jag får bättre kondition och blir mer tränad

jag önskar att det kommer bli en bra höst med mycket kärlek från han jag är intresserad av

jag önskar att min röst utvecklas och blir bättre :-) (ny här)

Annons:
[Kathja]1
2012-09-30 23:51
#84

Emmafemma - HEJ! Kul att se dig här, hoppad stt du kommer trivas. Skrattande

SHIAWASE
2012-10-01 07:45
#85

Ja kul att se sa manga nya "skrivare" har !!!

Jag onskar att alla ska trivasKyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2012-10-02 12:46
#86

Jag önskar mig ett LoA retreat! Skrattande

crinalina
2012-10-02 13:43
#87

linnease!! Underbart att se dig tillbaka! Skrattande och såklart att du ska med på retreaten!

Till alla nya så hälsar jag er än en gång välkomna till oss! Hoppas ni kommer att trivas! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-10-02 14:03
#88

Aha det är härifrån hela Hawaii-grejen kommer!! Jag fattade inte varför det poppade upp som internt skämt överallt plötsligt FörvånadSkrattande

Jag önskar - och det lär fyllas på Flört

  • LoA-Retreat!!
  • Att vara lycklig och glad varje dag
  • Att känna inre trygghet och lugn
  • 30 miljoner kr
  • Att ge ut en bokserie som blir framgångsrik
  • Ett lantligt men ändå modernt hus
  • Kunna resa vart jag vill i världen
  • Körkort och en ny Audi
  • Ett stall med några underbara Arabiska Fullblod

Detta vill jag ha för att jag är värd det och för att jag alltid ger tillbaka ♥ TACK till Universum!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
2012-10-02 14:47
#89

Linnease!! Kul att se dig!!! Och kul att du vill vara med pa LoA retreaten

MissInAction!! Haha,,,, kul:)

Kul ocksa att du vill vara med pa LoA retreaten:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

linnease
2012-10-02 15:13
#90

Åh tack allihop! Skrattande

Shit, kollade google maps, Hawaii är låååångt bort ju.. typ så långt bort man kan åka nästan.. Undrar hur många timmars resa. Vore kul att åka samma plan med alla från Sverige så vi kan roa oss med varandra på vägen :)

Annons:
MissInAction
2012-10-02 15:21
#91

Apropå Hawaii så såg jag och sambon - på hans initivativ - Lilo & Stitch i helgen! Det utspelar sig ju på Hawaii!! FörvånadSkrattande ♥ 
Jag hade aldrig sett filmen förut, och han lyckades övertala mig.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

crinalina
2012-10-02 15:31
#92

Linnease, min plan är att först åka till Sverige för att möta upp er alla där så vi kan ta samma flyg dit. Skrattande Jag måste ju ändå byta flyg annars någon annanstans så jag kan ju lika gärna göra det. Och åker jag några dagar innan hinner jag träffa familjen en sväng också. Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-10-02 18:47
#93

Wiiiihooo!

[Kathja]1
2012-10-02 18:59
#94

Fatta vad ASA-häftigt vi kommer att ha!!! SkrattandeCool

linnease
2012-10-02 19:03
#95

Hehe, jaaaaa!!

SHIAWASE
2012-10-02 22:35
#96

Underbart med fokusering pa Hawaii!!!  Kyss

Harfran tar det ju bara ca 6-7 timmar:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

szirius
2012-10-02 22:49
#97

# 92 aaah, den idén snor jagGlad. Stopp i norrland några dagar, sen möts vi upp på ArlandaCool Jaaaaaaaaaaaaa

Fast jag undrar om jag inte behöver åka till Japan först….det ploppar upp saker om Japan för jämnan nu för mig tycker jag - it´s a signFlört!

Får jag våldsgästa då, ShiwwanSkrattande ?

Annons:
SHIAWASE
2012-10-03 02:19
#98

Szirius!!Du ar saaa valkommen!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

LoAEmma
2012-10-04 17:59
#99

Tillägg till min lista:

♥ Jag önskar mig en fin Ragdoll-kattunge :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Theleonora
2012-10-04 18:04
#100

Jag önskar mig så innerligt att ha ekonomisk frihet!!

Jag vet att mina val skulle se så annorlunda ut då.

Tack universum!


[Kathja]1
2012-10-04 18:11
#101

FRIHET är bra! Skrattande

Theleonora
2012-10-04 20:22
#102

Blev lite osäker men menar att jag vill vara ekonomiskt oberoende!!!!


[Kathja]1
2012-10-04 20:45
#103

Ha ha, det var vi nog med på. Men när jag tänker mig ekonomisk frihet så är det känslan av FRIHET jag vill ha - att kunna göra vad jag vill, när jag vill och hur jag vill - utan att behöva tänka på pengar. Skrattande

Theleonora
2012-10-04 20:53
#104

Jo, du tänker helt rätt och jag också! Vill bara inte att universum ska missförstå ;). Man vet ju aldrig.

På nåt sätt känns det som att det finns kryphål här och där och anledningen till att jag ändrade var för att beroende på hur man ser det så har jag ju friheten att göra vad jag vill med mina pengar. Men då tar dom ju slut. Sen när jag får lön igen, har jag ju frihet igen ;)

Men på det här sättet kanske jag garderar mig lite mer ;)


Annons:
Otroulig
2012-10-04 20:56
#105

Jag önskar mej ett grått, lantligt kök. Med hel diskbänk, mycket avställningsytor, lådor som har automatisk mjuk stängning, utrustad diskmaskin och en blå hushållsmaskin ( kommer just nu inte på vad dom heter 50 tals stuk, skitsnygga) massor med punkt belysning med varmt ljus. Öppet ut till en härligt stor matplats, där min nya älskade familj får plats. HÄRLIGT!!!!!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Kathja]1
2012-10-04 20:57
#106

Ha ha, ja kanske gör du det, eller så krånglar du till det… Hitta KÄNSLAN du vill ha, det är den du önskar inte pengar (eller vad det nu är du vill ha) och jag lovar dig att Gud/Universum fattar att du vill ha den känslan tills du ber om en annan. Skrattande

målle
2012-10-05 09:19
#107

Otroulig - är det kanske en Kitchen Aid du vill ha?

Jag önskar mig oxå ekonomisk frihet! Ekonomisk frihet låter i mina öron bättre, mer positivt, än ekonomiskt oberoende på ngt sätt..Jag har på senaste dagar känt en stor lust och vilja att resa, se mig omkring! Så jag önskar mig massvis med resor! Se stora städer, se vita sandstränder, känna solen värma huden, se fina palmer, se vackra byggnader och historia. Jag vill se och uppleva mycket!!

Och jag önskar mig en 100% frisk och kry kropp!

Otroulig
2012-10-05 18:01
#108

Tack Målle, ja en Kitchen Aid!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

Theleonora
2012-10-05 18:04
#109

Jag har så lätt för att krångla till det så det inte är sant ;)

Vill också ha en frisk och kry kropp!!

Och en himla massa fina, trevliga, välvilliga, lojala och sociala människor som jag har ett utbyte med och tom är nära vän med :). Som alltid finns där!


stillness
2012-10-06 11:49
#110

kameleonten vilken fiiin bild du har :D  gjort själv??

Jag vill ha massa tonviss med positiva energier på hela planeten som nu manisfesteras och att människor får känna sitt inre jag så att vi kan förändra oss själva och sedan världen och älska oss själva och världen till 10000000%

Idag är en härlig dag en dag av Ljus och kärlek

Namaste på er

Tiana
2012-10-07 17:12
#111

(Försöker på nytt, sist fick jag två dagar)

Jag önskar mig MYCKET mer jobb!

Annons:
crinalina
2012-10-09 19:24
#112

Jag önskar att perfekta flyg (tider, flygplats, priser, dagar) dyker upp så vi kan åka hem på min styvfars begravning.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-10-09 19:27
#113

Jag önskar att det ska lossna REJÄLT nu, dax att sparka igång lite projekt. Färdig softat helt enkelt.  Skrattande

MathildaF
2012-10-09 19:31
#114

Jag önskad med att allt ska lossna för mig. Allt ska gå min väg nu:)

crinalina
2012-10-09 20:04
#115

Åh, jag önskar ju såklart att jag kommer in på de högskolekurser jag skickat in sen ansökan på, som startar vecka 44! Medvetandet och dess olika tillstånd, och Kognitionsvetenskap - Kognitiva förmågor Skrattande Det är under handläggning just nu. Yaaaayyyy!! Skrattande

Och sen till vårterminen så önskar jag att kommit in på minst 30 poäng av allt jag sökt. Gärna 45 poäng. Ska man plugga kan man lika gärna göra det ordentligt!! hehe Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-10-09 20:09
#116

Vad spännande det låter! Speciellt den där första kursen - vilken skola är det som håller i dem?

crinalina
2012-10-09 20:24
#117

Det är högskolan Skövde som håller i båda och båda två verkar väldigt intressanta. Skrattande Jag ser väldigt mycket fram emot att få läsa dem! Skrattande

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
2012-10-10 16:32
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#118

Ser det ut såhär på Hawaii?? Flört Jag tycker iaf att det ser lockande och helt fantastiskt ut och kan lätt tänka mig att hänga där ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Torahzen]
2012-10-10 16:47
#119

Precis! Jag har inga problem att hänga där..

emmafemma
2012-10-10 19:55
#120

Jag önskar mig att "han" är intresserad av mig och att vi ses snart. Och att han hör av sig till mig snart självklart, att han tar lite initiativ! Önskar önskar önskar..

[Kathja]1
2012-10-10 21:03
#121

Jag önskar att jag får reda på att jag har blivitt ASA-rik så jag kan ställa mig upp på vårt APT i nästa vecka och säga "sorry, men jag drar nu, ni får klara er utan mig". Skrattande

Theleonora
2012-10-13 17:22
#122

Jag önskar nya och bra vänner! Som ställer upp och som inte sviker i sista minuten. Jag önskar ha trevliga människor runt mig som verkligen Bill umgås. Tack!!


MathildaF
2012-10-13 17:28
#123

Jag önskar mig harmoni. Känns som jag får massa dubbla budskap/tecken. Blir förvirrad. Men har väl haft velande tankar och känslor så därför har jag fått både och.

SHIAWASE
2012-10-14 02:06
#124

Precis MathildaF,,, Mixad energi MEN ,, att du far tecken , budskap ar ocksa ett bevis pa att du ar pa vag framat,, din energifrekvens borjar skifta:) Slappna av, strunta i att forsoka TOLKA de tecken du ser. Se det bara som att "nagot ar pa gang!! vad spannande att fa se vad som kommer,,, dessa tecken ar universums satt att tala om for mig att jag bara ska slappna av, att tala om for mig att jag ar pa ratt vag, sa jag behover inte tanka mer,, det racker med att jag slappnar av och njuter av nuet, och njuter av vetskapen att jag ar pa ratt vag , att jag ar pa vag framat". DET ar budskapet som dessa tecken for med sig. Tolka inte in mera i dem,,, det ar da du blir forvirrad:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

SHIAWASE
2012-10-14 02:06
#125

Precis MathildaF,,, Mixad energi MEN ,, att du far tecken , budskap ar ocksa ett bevis pa att du ar pa vag framat,, din energifrekvens borjar skifta:) Slappna av, strunta i att forsoka TOLKA de tecken du ser. Se det bara som att "nagot ar pa gang!! vad spannande att fa se vad som kommer,,, dessa tecken ar universums satt att tala om for mig att jag bara ska slappna av, att tala om for mig att jag ar pa ratt vag, sa jag behover inte tanka mer,, det racker med att jag slappnar av och njuter av nuet, och njuter av vetskapen att jag ar pa ratt vag , att jag ar pa vag framat". DET ar budskapet som dessa tecken for med sig. Tolka inte in mera i dem,,, det ar da du blir forvirrad:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
MathildaF
2012-10-14 13:08
#126

Du har såklart rätt shiawase:) Tack för ditt svar. Känner mig lite bättre och avslappnad redan. De här va precis de jag behövde läsa:) Igår kändes de hopplöst men nu ser jag framåt!

målle
2012-10-14 17:38
#127

Jag önskar mig många lyckliga stunder, många glada skratt, många lärorika timmar, mycket god vänskap, mycket vänliga och trevliga männsikor i min närhet på min praktikplats som jag börjar på imgn.

szirius
2012-10-14 19:32
#128

ååååh, nu minns jag en diktKyss:

Jag önskar mig inte guld

ej heller pengar och makt

jag önskar mig modet att vara mig själv

och stå för de ord jag sagt

jag önskar mig inte en stenfri väg

men kraften att vägen gå

jag önskar mig kärlek av alla slag

och vänner att lita på

[Torahzen]
2012-10-14 22:05
#129

Det var jättefint sagt, så kloka ord!!! OskyldigGlad

Theleonora
2012-10-14 22:26
#130

Väldigt fin dikt!


[Evigheten]
2012-10-15 17:37
#131

Vänder önskar till något som jag faktiskt vet Glad

Jag bara Vet att framtiden ser ljus ut!

Jag Är värd det bästa, och Vet att jag kommer få det bästa livet har att erbjuda!

szirius
2012-10-15 21:52
#132

Blir det nyårsfest på Hawaii eller - hörrrni????Cool Skulle sitta finemang med en resa då tycker jag.

Annons:
crinalina
2012-10-15 22:10
#133

Nej, inte nyår då ska jag ju åka till Sierra Nevada och åka skidor och gå på afterski för första gången i mitt liv!! hahaha Sol har jag ju här jämt ju Tungan uteCool

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2012-10-16 06:22
#134

Jag önskar en dag som är lugn, full att skratt och trevliga te-stunder men som går FORT så att det snart är i morgon och jag går av för att vara långledig. Och så önskar jag väldigt mycket att jag kan säga upp mig från jobbet - har så mycket annat jag vill sätta tänderna i men orken finns inte riktigt. Tack! Skrattande

Theleonora
2012-10-27 07:25
#135

Idag skriver jag högskoleprovet så jag önskar mig högsta betyg man kan få!! Sen önskar jag vara frisk i magen och att medicinen hjälper denna gång!! Tack!!


crinalina
2012-10-27 08:36
#136

Jaaaaaa 2,0 till dig, kameleonten!! Wooohooo!! :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

målle
2012-10-27 13:02
#137

Heja dig Kameleonten! Lycka till!!

Theleonora
2012-11-05 21:26
#138

LoA Retreat pa Hawaii!

Utmärkt självkänsla, självförtroende och tillit!!

Och den där kärleken får gärna dyka upp nu;) (om jag inte har tagit ut saker i förskott)

En ny hel bil, den jag har i tankarna och mycket pengar för den jag redan har.

Det är vad jag önskar mig nu. :)


[Kathja]1
2013-06-28 13:10
#139

Känner mig lite ytlig, eller kanske mer i osynk, idag, så jag önskar mig…

  • En tur till frissan…hårförlängning…sidecuts….ny färg…mmmm
  • Fler tatueringar. Har planerat för tre till.
  • En välsvarvad kropp som matchar ovanstående. 😎

TACK för mitt nya snygga jag som matchar mitt inre snygga jag. 😃❤️

Annons:
crinalina
2013-06-28 19:10
#140

Jag tycker inte alls det är ytligt. Det yttre behöver matcha det inre för att det ska vara rätt och riktigt. ❤️

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-06-28 19:23
#141

Nej men jag gör, min utsida är ytlig för den ligger på ytan - men inget negativt i det. Handlar bara om att se om utsidan inte insidan. 😉

crinalina
2013-06-28 19:41
#142

Ja, då är det ju en helt annan sak. 😃 Men inte lätt att veta eftersom ytligt normalt betyder utan djup och värde. 😉

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[Kathja]1
2013-06-28 19:46
#143

Mmmm, det var det där med att jag skulle sluta att skämta här inne för det blir lätt galet… Får skylla på att jag är från Göteborg, vill drar gärna en ordvits, hi hi. 😇

crinalina
2013-06-28 19:53
#144

Haha, fast det var ju roligt nu när man förstår det. 😃

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: