Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 2028 ggr
SHIAWASE
9/8/12, 6:38 AM

Manifestation ur frustration

Manifestera, det gor vi ju hela tiden, medvetet och omedvetet.

Den basta typ av medveten manifestation ar nar man trivs i sitt NU,,men man tycker det vore trevligt med mera,, man har formulerat onskningarna,, slappt dem, och har nu slappnat av, njuter och ar tacksam for vardagen, glommer t o m bort den dar manifestationen, eller kanner att det inte spelar nagon roll, och sa dyker den upp plotsligt. och da ar den helt RATT och allt faller pa plats. och lyckan ar oandlig.Glad

Sedan finns det en annan typ av manifestation, den ur frustration och ilska. Detta har jag varit med om ett antal ganger. Förvånad

Man ar totalt urless pa sin situation, eller sa har det hant nagot i omgivningen som ar triggat igang en ilska och frustration inom sig som ar SA STARK,, sa man skickar ut till Universum ATT NU SKA NAGOT HANDA,, och det hander, nastan pa en gang, for onskan ar SA STARK, ENERGIN OCH VIBRATIONEN ar sa stark.

Forst blir man alldeles WOW!!! Men sedan nar manifestationen kommer ,, sa kanner man inte den dar gladjen som man egentligen borde,,, det finns ett tomt hal, men man vet inte vad det ar. DET beror pa att manifestationen kommer fran fel kansla, den kommer inte fran Vortex lycka, fran tacksamet och karlek, den kommer fran ilska och frustation. Universum svarar och du far manifestationen,, for du ar SA fokuserad i din ilska och frustration pa detta, sa Universum kan inte annat an att svara,,, men  den vibration du skickade ut till Unviersum var ju inte den som du egentligen ville skicka ut. Sa aven om det  pa ytan ser ut som en fantastisk manifestation,,, alla i din omgivning tycker att det ar fantastiskt, att du borde vara enormt lycklig etc. sa var det ju inte DET som dit inre jag var ute efter, och det ar darfor som man kanner halet, och tomheten , och inte kanner gladjen.

Jag har gjort detta ett antal ganger, framst med jobb. Att jag varit urless pa ett jobb och bara tankt NU sa jag ha ett nytt jobb, och det har kommit, men precis nar jag har varit pa vag att tacka ja till det,,, sa kom kanslan av att detta ar fel(min intuition har alltid varit stark och jag har alltid lyssnat pa den), och jag har tackat nej,och och fortsatt mitt gamla jobb, men sedan har det perfekta dykt upp senare, nar jag har atergott till mig sjalv, och min harmoni. Detta aven innan jag var medveten om att LoA fanns.

Den senaste manifestationen av liknande slag var nog min tv-manifestation.

(ni som har varit har ett tag vet ju:) . Det var en instant manifestation och jag var bara WOW!!! Och lycklig!! Men efter inspelningen, sa kandes jag att det var nagot som fattades (aven under),, Kloka Kathja skrev da att det kanske var nagot med tv- inspelningen ,,, och det var det ju , jag kom till insikt om detta senare,, (ocksa i insikts-traden) . Men jag kopplade inte den manifestationen till en manifestation ur frustration, forran nu de senaste dagarna,, Men det var det, den kom inte fran den ratta kanslan,,, utan bara ur REN koncentration, REN fokusering pa att NU VILL JAG HA DET HAR!!! EN FORANDRING!!!! Och den kom!!

Nu var den ju inte dalig, utan helt ok, programmet sandes igar, och var ocksa ok,, men efterat, sa fanns den dar tomheten, (efter inspelningen alltsa) och det beror ju pa att de signaler jag skickade ut da, ar ju inte de signaler jag egentligen vill skicka ut.

Sa vill vi verkligen skapa det liv vi VILL och ONSKAR,,,, sa ar anda vagen att hitta harmoni med oss sjalva, att njuta och vara tacksam over det vi har NU,, att acceptera alla mina kanslor, identifiera dem, vanda dem, njuta av smasakerna  i vardagen,,njuta av livet har och nu, av det vi har NU,  dromma oss bort i bland,,, flyta in i vortex. flyta ut ibland, acceptera att vi ar ute, kanna tillit till att vi flyter in igen.. Vara tacksam for de kontraster som dyker upp,, lita pa var intuition ,, lyssna pa var inre rost.. OCH sedan manifestera,, Da blir det RATT, och da far vi det vi vill ha!!Glad

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
Otroulig
9/8/12, 5:03 PM
#1

För en halvtimme sen satt jag och diskuterade detta med en god vän! Jag var för att vara i harmoni och lita på att det kommer. Hon hade erfarenhet att det hände mer ur frustration. Ditt inlägg gav vårt samtal en ny dimension:) tackar!

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

szirius
9/8/12, 5:20 PM
#2

Tack Shiawase för att du delar med digKyss.

Jag känner igen mig,för visst är det väl så, att jag ibland i frustration sagt" nu får det fasen hända nåt!" Och ur en sån önskan  kan ju verkligen vad som helst bjudas in…drama föder drama som man brukar säga…Oskyldig

Jag inser också nu att jag har varit så "lam" i tankarna kring musiken, lite " vad kul att få sjunga i ett band…spelar inte så stort roll vilken sorts musik…" men jag har ju känt att det inte varit 100% kul… det är inte min stil och de i bandet har många konflikter sins emellan…jag har inte vågat tro att jag kan hitta nåt annat, bättre, utan nöjt mig med detta. Men jag får nu en känsla att det såklart bara är min inställning som stoppar upp nåt annat flöde att kommaGlad. Har jag "vaga intentioner" så blir resultatet också rätt vagtFlört….så det är definitivt ett område jag kan putsa upp rejält så att jag kan komma fram till vad det är jag VILL med detta. Skapa mig en tydligare bild, för nu är den totalt oklar. Jag tackar för den insikten!

[Kathja]1
9/8/12, 6:04 PM
#3

Men jag tänker att ibland kan det vara bra att "dampa-av-sig" lite istället för att fastna i seg-gegga. Lite AAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGHHHH!!!! för att sedan lugnt landa i harmoni igen. Tungan ute

Och oavsett ur vilken känsla manifesteringen kommer ur är det alltid viktigt att vara i känslan så att man har koll på om den är rätt eller er. Det är ju så att ibland hinner ens önskan ändra sig innan manifesteringen är på plats.

Så alltid känna efter så att det känns rätt, det är något jag försöker att göra iaf.

SHIAWASE
9/9/12, 12:28 AM
#4

Js visst Kathja, ar det sa,, det ar val just darfor som jag kanner att det ar viktigt att kanna efter "vilken typ" av manifestation det ar.

For mig har dessa manifestationer ur ilska och frustration varit jattebra! For det har tagit mig ut ur en slags "tristess" eller vad et du kan vara, och jag har fatt en jatte kick av dem, for jag kanner att WOW vilken power jag har,,, JAG KAN!! Och da far man tillbaka kanslan och flodet. Men sedan har jag som jag skrev, nar det galler tex jobb. Precis, innan jag tackat ja, kant att just detta inte var ratt, och alltsa tackat nej.

MEN sjalva manifestationen var en jattbra handelseFlört For sjalvkansla och annat!! Och verkligen fa "bevisat" att man har full makt over sitt liv!

Otroulig,, trevligt att kunna bidra liteFlört

Szirius,, nar du har hittat ditt ratta band far du val lagga upp en videosnutt har sa vi far HORA DIG!!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Upp till toppen
Annons: