Annons:
Etikettloa-konkret-metoder-tekniker
Läst 2442 ggr
MissInAction
9/6/12, 10:26 PM

Retreats i Peru

Några av er har kanske sett att jag länkat till några videos från en australiensisk tjej som sedan ett år tillbaka bor i Peru. Hon har pratat lite löst om retreats i hennes trakter och nu finns informatiom om dem på hennes webbsida.
http://flowingspiritjourneys.com/journeys/peru/

Vill åka!! Åh vad jag vill! Och ja, det finns en sko som klämmer och den skon heter ekonomi. Meeen förr eller senare så ska jag!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
LoAEmma
9/6/12, 10:31 PM
#1

Tänkte idag att pengar är ju ändå bara siffror på en skärm! Inte så att det ligger en massa mynt i ett valv som är dina liksom. 
Borde va hyfsat enkelt att visualisera fram bättre ekonomi…

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

crinalina
9/6/12, 10:45 PM
#2

MissInAction, då tycker jag att du ska bränna upp de där alldeles för små skorna och gå och köpa dig ett par som är myyyyyyyyyycket större istället!!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
9/6/12, 11:26 PM
#3

Vad kloka ni är, tjejer! :-D


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
9/6/12, 11:27 PM
#4

Men, försvann halva min kommentar?? Jag skrev iaf att jag ska varva ner lite och sova på saken!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Evigheten]
9/7/12, 8:35 AM
#5

Jag har märkt hur betydelsefullt det är att vara lycklig varje dag! Helt plötsligt rullar det in pengar från alla håll och kanter… och igår kände jag verkligen att det spelar ingen roll hur mkt jag saker eller så jag köper, pengahögen bara växer ändå!

Jag funderar på hur detta har hänt…och jag tror helt enkelt att det beror på min inställning till pengar har förändrats…jag tycker det är roligt att betala för saker, betala räkningar med! pengar är roligt! Glad och sen i kombination med att jag är lycklig!

Vi köper saker hela tiden när vi vill och pengarna bara växer ändå! okej, har inte kommit så långt att vi kan resa närsomhelst i världen när vi vill… men jag vet att det med är påväg! Jag vet inte när, jag vet inte hur,men det är den biten som är den roliga! så jag bara njuter av nuet och överlåter det till universumGlad

MissInAction
9/7/12, 11:29 AM
#6

Leva i nuet, det har jag oftast inte varit bra på. Bara då jag var i stallet och med hästar - då var jag alltid i nuet! Men i övrigt har jag haft svårt med det, och jag har jobbat hårt med det på senare tid, så jag har blivit bättre. Helt klart höjer det livskvalitén om man kan det Glad

Jag har gjort så att jag försöker få så många räkningar som möjligt på autogiro, så slipper jag överhuvud tänka på just räkningarna. Men det är inga problem att betala dem. Däremot så är jag noga med att inte lägga räkningar i min ekonomiska hörna Flört
Funderar dock på om det är klokt att aloe vera-plantan står där? Eftersom den har taggar på sig… och taggar känns inte mysigt.. dessutom är det ju en ökenväxt, kan man säga, och öken = fattigt. Hmm måste nog tänka om! Men har ingen bättre plats.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Evigheten]
9/7/12, 2:07 PM
#7

Vad bra det blivit bättre då! Det är det som är så roligt att man kan bolla och påminna varandra och prata om allt inom LOA, för då utvecklas man och allt blir bara mer och mer naturligt, känner jag

Autogiro är bra, helst då man sparar lite tid på det!

crinalina
9/7/12, 7:30 PM
#8

Och personligen så gillar jag inte alls autogiro eftersom det inte ger mig nöjet att faktiskt njuta av själva känslan att aktivt betala för något. Jag älskar nämligen att betala för saker för att det får mig att känna mig rik. Ju mer jag betalar desto rikare känner jag mig!

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

MissInAction
9/8/12, 12:56 AM
#9

#8
Ja det håller jag faktiskt med dig om! Så det är lite både och för min del. Men jag tycker ändå det är smidigt. Och det är så mycket annat som jag lägger pengar på ändå så jag får ändå det nöjet Flört

En sak som oroar mig lite är vad min sambo skulle tycka om att jag stack iväg i en vecka eller två, till andra sidan jordklotet. Han tycker ju att det här med LoA verkar vara trams och hokus pokus, även om jag aldrig har försökt förklara för honom. Så jag vet inte ens om han vet vad det rör sig om, men jag har skickat länkar till honom i början av sommaren. Bara han inte tar det som att jaha, då beger hon sig ut på en resa som kommer förändra henne, och oss, så då är det väl kört. Men jag tänker hur som helst inte ta upp detta med honom förrän jag säkert vet att jag kan åka!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

SHIAWASE
9/8/12, 1:00 AM
#10

MissInAction

En vecka eller tva ar ju ingenting!!!

Oroa dig inte for det! Det viktiga ar ju att du gor nagot som ar bra for DIG, det blir ju i slutanden bra for er bada!Kyss

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

MissInAction
9/8/12, 1:13 AM
#11

#10
Ja det är ju min förhoppning att han ska se det så Förvånad

Vad skönt att det var någon som svarade här direkt ikväll! Du sitter ju dessutom i en annan tidszon Glad
Nu är jag hemkommen från bio, har sett Hope Springs som hade biopremiär! Meryl Streep och Tommy Lee Jones <3  Supertrött nu så nu ska jag sova, natti natt! Kyss


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Kathja]1
9/8/12, 8:47 AM
#12

Med risk att kanske låta lite "hård" så skulle jag vilja säga som så att om din kille inte vill ditt bästa, m.a.o låter dig göra det som får dig att må bra och växa som människa är han kanske inte den bästa för dig. Kärlek är att tillåta, kärlek är att växa - tillsammans men även var för sig.

Lev dit liv på det sättet som får dig att må bra så kommer resten att lösa sig oxå. Och utgå inte ifrån att han inte vill dig väl, utgå ifrån att han älskar dig och bara vill ditt bästa.

MissInAction
9/8/12, 11:02 AM
#13

#12
Absolut, du har så rätt Kyss Och jag har tänkt i precis de banorna, jag med. När jag har blivit äldre - haha jag fyller 32 om några veckor så är väl inte antik, men ändå - så inser jag mer och mer vad som är viktigt och vad jag vill prioritera. Vad som är värt att lägga tid på och vad jag inte vill ha i mitt liv.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
crinalina
9/10/12, 4:52 PM
#14

En av fördelarna med att bo i ett annat land, och ha en sambo som kommer från ytterligare ett annat land, är att det blir naturligt att man ibland åker iväg för en vecka eller så för att träffa familj och vänner där hemma. Men det skulle vara lika okej om jag åkte iväg en vecka eller två för att "hitta mig själv" eftersom vi vet var vi har varandra, vi förstår att låta den andra utvecklas och växa åt sitt håll men ändå hålla vårt "gemensamma" liv gemensamt. Allting i livet förändras ju hela tiden, vare sig man vill eller är medveten om det, eller inte. Om man då inte tillåter den andra växa på sina egna villkor så tillåter man inte den andra personen att vara sig själv, och om man inte får vara sig själv så "dör" man snart. Och om man "dör" så "dör" även förhållandet.

MissInAction, precis som Kathja säger så är det viktigt att du håller ditt fokus på dig, och hur du vill att det ska vara och bli. Om du förväntar dig att han inte ska förstå så kommer han inte förstå. Och då menar jag inte LoA-biten utan helheten. Min sambo hänger inte heller med på LoA-biten, även om han har en stor del av tänket utan att tänka på det som LoA. Det funkar alldeles utmärkt ändå. Jag håller det för mig själv, pratar med andra istället. Och så länge det gör mig lycklig, hjälper oss i vårt förhållande och får mig att utvecklas, så är min sambo lycklig.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Upp till toppen
Annons: