Annons:
Etikettmanifesteringar
Läst 1458 ggr
crinalina
2012-09-03 11:49

Gruppmanifestering - 3/9

Så var det måndag igen! Som vanligt kör vi på med våra måndagar för dig som vill hänga på och få en extra energiskjuts mot dina drömmar.

Var och en gör på sitt sätt, tänd ett ljus och sätt dig och fokusera en stund, måla, skriv, meditera, gå en tur i skogen… Inga krav på stordåd, bara kul om så många som möjligt vill vara med.

Idag kl 21 manifesterar vi kärlek, harmoni och framgång åt oss själva och alla andra som är med.

Alls som vill hänga på skriver in sig i tråden så vet vi vilka vi ska skänka en tanke. Är det någon som behöver lite extra energi men inte har möjlighet att delta, skriv in dig i alla fall så sänder vi dig lite kärlek, harmoni och framgång också. De som vill får gärna återknyta efteråt, det brukar vara intressant att dela varandras upplevelser.

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
crinalina
2012-09-03 11:50
#1

Jag är med såklart!

Crinalina

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-09-03 11:50
#2

Crinalina (antar jag??Flört)

Shiawase

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Torahzen]
2012-09-03 12:43
#3

Jag vill vara med denna gången!

Crinalina

Shiawase

Tora

MathildaF
2012-09-03 13:03
#4

Jag är med:) Crinalina Shiawase Tora MathildaF

[Evigheten]
2012-09-03 13:15
#5

Mee too!

Crinalina

Shiawase

Tora

MathildaF

Evigheten

SHIAWASE
2012-09-03 13:15
#6

haha! Crinalina , sag du att var inlagg var precis samtidigt:) Jag skrev in ditt namn for ditt inlagg inte hade kommit upp annu:)

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

Annons:
LoAEmma
2012-09-03 14:04
#7

Crinalina

Shiawase

Tora

MathildaF

Evigheten

LoAEmma (Skicka mig gärna klarhet och styrka så jag tar mig ur den här rävsaxen av känslor jag fastnat i som lamslår mig)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Håbe
2012-09-03 16:04
#8

Jag är med i sinnet men rent praktiskt behöver jag nog sitta och plugga när barnen somnat. Känner jag att det inte blir stressigt så är jag med annars är jag med i tanken ändå.

crinalina
2012-09-03 16:59
#9

Shiawase, jag hade ju precis bara postat inlägget så jag hade inte hunnit kommentera att jag skulle vara med. Hhahah, du får inte vara så snabb! Tungan ute

LoAEmma, vi skickar dig gärna klarhet och styrka och med den klarheten så lägger jag in klarheten att rävsaxen finns bara i dina tankar och det kan bara lamslå dig om du tillåter det. Kyss

Håbe, självklart finns du med oss ändå och jag lägger till dig i listan. Vare sig du är med oss medvetet eller inte så är du med oss.

Crinalina

Shiawase

Tora

MathildaF

Evigheten

LoAEmma (skicka även styrka och klarhet)

Håbe

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Otroulig
2012-09-03 19:00
#10

Åh, jag hade gärna varit med. Ska på trevlig restaurang middag istället :) men jag ska försöka skicka lite tankar. Speciellt styrka och klarhet ;)

Medarbetare, Law Of Attraction iFokus

[Torahzen]
2012-09-03 19:39
#11

Då blir vi:

Crinalina

Shiawase

Tora

MathildaF

Evigheten

LoAEmma (skicka även styrka och klarhet)

Håbe

Otroulig (så gott det går)

[Evigheten]
2012-09-03 21:21
#12

Energierna flödade extra mycket i mig idag! sååå stark energi! som flödade genom händerna. Blev lite småyr efterråt… fast  jag är väldigt glad och har en härlig kärleksfull känsla inombordsGlad<3

Skickade lite extra till dig idag LoaEmma…( kärlek styrka och klarhet) resten fick en massa kärlek bara, hoppas det var okej… fick bara känslan att skicka en massa kärlek idag <3

nu är det dags att slinka ner till tvättstugan och hämta sista tvätten som är på torkCool

crinalina
2012-09-03 21:34
#13

Härligt Evigheten!! Jag fylldes av en varm våg, och sedan blev jag lite yrslig, men inte på ett obehagligt sätt. Som om någonting skiftades inom mig. På ett skönt och härligt sätt. Vad det var vet jag inte än, men jag är säker på att jag kommer märka en förändring snart på något sätt.

Tack alla! ♥

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

Annons:
[Evigheten]
2012-09-03 22:01
#14

häftigt att du med crinalina kände av det sådär kraftfullt! Det här vi gör kommer gynna oss allihopa Glad

Appropå nåt helt annat…hur gör ni så att hjärtorna ser ut som hjärtan?

[Torahzen]
2012-09-03 22:04
#15

♥♥♥ Håll in Alt- knappen och tryck på siffran tre i sifferdelen till höger ♥♥♥

Jag var med på ett litet hörn och kände mig glad. Yrslig känner jag mig lite då och då. Jag behöver jorda mig.

LoAEmma
2012-09-03 22:12
#16

Jag hade en lugn stund med musik och tända ljus… Kändes bra efteråt. Tack alla!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[Evigheten]
2012-09-03 22:41
#17

aha, har dock inte det på laptopen men bra o veta om man sitter vid en vanlig dator nångång =)

crinalina
2012-09-03 23:41
#18

Evigheten, om du tittar på tangenterna på högra sidan ser du förmodligen siffror och räknetecken på en del av dem. På min laptop är de blåa. Det är det numeriska tangentbordet. Men du måste aktivera det och hur du gör det beror på vilket märke och modell du har. :-)

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

SHIAWASE
2012-09-04 07:05
#19

Det funkar inte pa min laptop,,,,sa ni far inga hjartan fran mig ,,, men ni kan fa STORA sadana harI Love YouHeart GlassesYowzaBeating Heart

You are the Creator of YOU, not of things...If you Create the YOU that you want to be everything else will fall in place.

Shiawase

[Evigheten]
2012-09-04 08:06
#20

Jag fick till det! ♥ ♥  tack crinalina Flört började titta lite extra noga… siffrorna på min dator satt på bokstäverna, 0-6 finns tomTungan ute

Det är ju kul att någon har sådana färggranna gubbar och hjärtan här medGlad

Annons:
Upp till toppen
Annons: